寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

餅乾碎牛奶布甸 の 秘密花園

日記

日記主簡介

<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

2006 年 10 月 30 日 星期一 【晴】

唉~今日臨收工前向"八婆二世"發左個都幾大既脾氣
大到..連蘇兒都走埋黎同我傾傾
唉~全公司論年紀同級數都係最細既~
成日都俾人點頭點六!!!真係做到荷蘭冇癮!!!
今日俾佢激一激我又超劇頭痛了
好想大休~去想放自己一兩個月大假~
真係身心都好疲累~~~~

岩岩收到阿瑩電話~
又多個中學結婚lu~係呢一年入面都聽唔少幸福故事~
小學同學下月同拍左十幾年既結婚,而且仲已經買好晒樓又有車又有三隻狗
中學同學有三個已經嫁左個好歸屬,其中...
瑪基出年一月出嫁,仲嫁到過去加拿大做少奶奶....
教會朋友嫻嫻就嫁左過去美國做教軍官少奶......
TI同學就嫁去日本做小型飛機師少奶........
而我.......仲係......mu dum dur............aiiiiiii.....
一事無成......死捱難捱.......殘過乜.....都唔知為乜.......
仲未可以重整自己.....好想休息一排........

>>October 31, 2006 at 3:29:16 PM GMT+8


2006 年 10 月 29 日 星期日 【晴】

咁大個女第一次係萬聖節到老蘭走走
哈哈哈...我估都冇咩人信...哈哈哈
因為可能唔係正日關係啦,都唔算太多人,可能明晚就會多d人既~
行左一個圈等埋Tazd既朋友就去左lu~
嘩))都有差唔多兩年冇去玩玩lu~一入去當然high晒啦
不過......唔知係唔係自己年紀開始老邁,fing左一陣,我開始攰了@@"真係撞鬼鬼鬼鬼鬼野
三時多就撇時了~

其實果種"知覺"越黎越清晰,連朋友都出聲......叫我可以點喎
無錯,嬲同關心係要分開,但佢唔會識囉
又好似果晚睇完何CC....我真係好開心好興奮....佢就呻晒懶腰咁既衰款......
係火車上遇到果件事我仲火....唔識保護人......仲反惡你一句.....
我都知自己想要個咩人係身邊架喎....
發現真係好多事都唔夾...我真係怕了....依家既信心仲有30%既~我估~
當篤爆人地既衰野之後,反而令人更加有所防備同應對,我真係蠢了 =(
我要忍忍忍唔好再講出口!再講就會比人話要求多....
有時....真係唔明...連應該有既都變成係叫要求
都唔知係我問題定人地有問題
有時有d少少事我都唔想太費心去煩....結果自己好似臭小朋友咁去勞心
唉~為乜....唔知唔知唔知呀)))))))))))))))))))))))))))
所以.....果時上marketing 阿sir教左一樣野
佢話人好多時候都唔識去放棄.....所以件事就會更加糟.....唉....
今日......忘記....返教會.....@@" 因為...都忘記了今日係星期日......=.="


>>October 29, 2006 at 9:47:25 PM GMT+8


2006 年 10 月 28 日 星期六 【晴】

脆C)))何cc演唱會激正啊))))
我俾九十五啊)))聽唔聽到呀)))楊脆c)))

我拍左好多好多movie過你睇啊)))
講返個concert先!!激正!!!首首歌都揀得好正!!
不過冇唱"我找到了",何ccd歌好岩我聽
仲首首唱中我心聲添喎)))yoyoyo)))好型好令好正呀))))
由四百蚊既飛到一百蚊既飛,都係企位!!!正!!
好high!!!好high!!!好鬼HIGH!!!!
d舞台衫又令又型喎!!好襯佢!!!
死啦~興奮到依家添!!今晚點訓@@”
八時半唱到十二點!!!激開心呀)))))
好在阿寶打黎同我傾下咋~如果唔係,我d激漲情緒都唔知可以係邊發洩出黎呀...
哈哈哈~連阿寶唔太好何cc都嗌正正high喎~
yoyoyo!!!識貨~kakakakakakaa))))
仲有high上high就係....SAMMI做嘉賓~嘩嘩嘩))))
揀果首歌仲係我至愛既......"塔尖仍舊記得...這擁抱極美好......愛有千斤重................"
只得九十五分..係因為我冇買四百蚊飛同埋入場時冇拎禮品同棒棒囉>.<魚魚魚


>>October 28, 2006 at 5:47:16 PM GMT+8


2006 年 10 月 27 日 星期五 【晴】

今次個計劃我俾四十分自己咋 =(
plan左成個月....搞左好多野....都好多騎呢事發生 X﹏X"
首先好多謝好同事"雀屎"悉心教我整餅乾碎旦榚*v*
真係好多謝佢抽空既幫忙~
~唉~唔太如意既事一一發生.
首先,蘇眉話星期六早要返公司 shit (都一早叫佢請假)
第二....我死保難保...保到自己親手造既旦榚到酒店
仲小心翼翼倒出黎放入雪櫃啦~頂~俾個room service果個人同我跌爛左
((哇))果一刻坐係度眼都濕晒!我係唔係真係咁黑仔啊><
結果走落去front dest 搵manager complain 啦
結果.....成個價平左一半@@" (都唔知係好定唔好)
第三,我book果架Benz 好leung...好舊....仲之係恐怖啦><eeeee.......
第四,自已整既dinner唔太好味......
第五,第二日仲滾水"六"腳咁check out....(生平都未試過十點check out)
仲之~今次個計劃就差差差啦!!
下次都係唔鬼搞咁多野喇 =..="


>>October 28, 2006 at 6:23:56 AM GMT+8


2006 年 10 月 27 日 星期五 【晴】

今次個計劃我俾四十分自己咋 =(
plan左成個月....搞左好多野....都好多騎呢事發生 X﹏X"
首先好多謝好同事"雀屎"悉心教我整餅乾碎旦榚*v*
真係好多謝佢抽空既幫忙~
~唉~唔太如意既事一一發生.
首先,蘇眉話星期六早要返公司 shit (都一早叫佢請假)
第二....我死保難保...保到自己親手造既旦榚到酒店
仲小心翼翼倒出黎放入雪櫃啦~頂~俾個room service果個人同我跌爛左
((哇))果一刻坐係度眼都濕晒!我係唔係真係咁黑仔啊><
結果走落去front dest 搵manager complain 啦
結果.....成個價平左一半@@" (都唔知係好定唔好)
第三,我book果架Benz 好leung...好舊....仲之係恐怖啦><eeeee.......
第四,自已整既dinner唔太好味......
第五,第二日仲滾水"六"腳咁check out....(生平都未試過十點check out)
仲之~今次個計劃就差差差啦!!
下次都係唔鬼搞咁多野喇 =..="


>>October 28, 2006 at 6:23:54 AM GMT+8


2006 年 10 月 23 日 星期一 【陰】

嘻嘻~~真係羨慕死人啦~十十十十十十十 (明啦你 hehee...)
本來好唔開心好激氣,(雖說依家仲chok住chok住)
見到佢之後開心晒生猛晒KAKAKAKAAAA XDDDD
(佢<--唔比我係日記打個名出黎....)
死啦~依家次次大家一碰面就係講十十十十十十十十
哈哈哈哈哈哈)))))
今日我地既笑聲...震撼中環了))))呵呵呵呵))))

放工去左中環等"佢".....
坐左係張凳上面....好有feeling....好似好leung咁....
聽到.......富豪仔雪榚既叮叮聲+天星碼頭搭正十二時既"how"鐘聲+小輪既響號聲........
加埋晒就等如係外國一定聽唔到既..."香港"聲音
睇完畫展....去左IFC食Burger.....
好大舊....X﹏X" 太full了.........條腰消失了....腰圍隨住年齡而遞增~shit~

一上MTR...就遇見Apple 了... 佢話佢去探"雀神"wor....
kakakkaaa....真開心......今晚好多舊同學呢~~
朋友永遠係第一架!!!


>>October 24, 2006 at 4:02:13 PM GMT+8


2006 年 10 月 22 日 星期日 【晴】

~嘻~
呢兩日都過左個充實六日~呵呵~
最開心琴日打敗左隻魔鬼,同蘇眉齊齊返教會 ^v^ V
琴日講道講舊約....講亞伯拉罕同佢老婆成九十幾歲人都冇仔生喎(雖然聽左好多次)
佢地為有祈求禱告啦~係神既恩典下,米結果有囉.
我一見傳道人講舊約我就怕蘇眉聽唔明......
結果....我自己聽到好多野入腦........*v*
祈求禱告既能力係有多麼大既力量呢~
好似阿Cat成日都好驚bb似自己眼細細,佢成日擔心又不停祈求禱告
結果...Cat B 好大對眼睛 ^v^ 唔知佢地兩公婆眼細細Lor
阿Cat仲講左句:"好在我成日祈禱姐"
係wor......祈禱既力量就係咁大喇!!!
同埋...從前ee都唔信...仲好堅決強硬既態度
哈哈哈....我地藉著禱告.....ee都信埋了......好開心呢~
所以我都將蘇眉交上~由天父帶領佢走路~
叫佢感受到我同佢既愛之餘亦感受到你同佢既愛*v* 阿們

琴日返完教會.....去左踢波=.="
做左人肉餵蚊器x﹏x" 有十啖蚊爛

eeeee.....就快星期五了~好心急好心急~
唔知成唔成功呢!?!?


>>October 23, 2006 at 8:51:27 AM GMT+8


2006 年 10 月 18 日 星期三 【晴】

waw~今年係結婚生b年
今個月亦係生日月~好多人生日呀~平均三日一個=.="
前日、琴日同今日都有朋友生日
呢一個星期入面分別兩個唔同老細生日
最大大大陣象當然都係蘇眉月底生日啦~~*v*

今日輪到去探阿CAT既b~
(每兩個月探一個b)
兩三個月後又到"巴斯光年" Lu.......
"巴斯光年"真係一隻恐龍!!做佢太太真係三生有幸啊!
究竟呢d男人係家教出黎定係後天做人既態度呢~?!?!?
我地女人不停傾生仔經呀~點點點~
嘩 *0* )))) "巴斯光年"間直就係 Dr. 咁既款!仲叻過做陪月果d!
佢真係好錫好錫佢老婆~所以我地成日都係"財仔"跟多d"巴斯光年"
沾佢一兩分好男人都好~哈哈哈哈哈.........
邊到尿片平佢又知....奶粉幾$罐佢又完全知.....生b時打幾多支針佢又知.....
打係邊個位佢又知......改名佢又有幾本書算名佢又學......咩bb車好佢又知.......
佢又up定佢會當零辰更.........
佢咩堂都上晒咁滯........ XoX" 咩學習做新爸爸呀.....
最誇張就係女人生育後後遺症既心理班佢都上埋!!!
連我地都唔知幾時會最易產生後遺症佢又知!!! 痴線架~咩男人黎架!!
做唔到佢老婆......做佢個女都真係.........幸福開心死


>>October 19, 2006 at 2:50:36 PM GMT+8


2006 年 10 月 16 日 星期一 【陰】

~嘻嘻~經過一夜同瓜皮傾完計,整個人都輕鬆返晒lu~
佢話好多時自己定既目標同要求都高於自己既能力,而且又想違到近乎完美既果效
所以就會迫到自己好辛苦...
其實我最最最開心就係蘇眉話同我返返教會
果一刻我真係好感動,感動唔係在於佢話陪我
而係出自佢心,出自佢口主動一齊返
由呢一步開始我就已經信靠晒天父
因為只有天父既能力先會有咁既力量
真係好開心!好開心!!
天父既大能真係好奇妙,非筆墨所能形容!
父呀~
希望佢唔係為我而去做,我都將佢交託比你,求你都帶領住佢
用恩典,用佢感受到你對佢既愛及大能而歸向你 
孩子不配既禱告,乃奉靠我主耶穌基督得勝之名而祈求~阿們~


>>October 16, 2006 at 4:53:15 PM GMT+8


2006 年 10 月 14 日 星期六 【晴】

lee幾日過得好辛苦..日日都缺堤
成晚訓唔到..今朝碌左好耐都訓唔到..
so打左比mummy傾計.....都係忍唔住大喊左一場
其實...我冇講有個咩既諗法...我只係講我好辛苦...好難行....
跟手佢就對我講..."死係無用既".....WaW...點解...點解會知我諗咩既~
我都唔知自己係度迫緊自己
我以為我係做得岩.......我係好想事業更上一層樓
因為....依家我好著重錢!
lee幾日都睇清身邊既人..有冷淡既..有關心既...
我最緊張既人都變了........
唔係我灰了....而係我經歷多左.....睇既事都唔同左.......陰影亦多左........

>>October 15, 2006 at 2:50:42 PM GMT+8


<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8

你家人冇事嗎??? 有點&#25
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8

你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8

你都要加油! <br> <br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8

快D好番! <br> <br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8

Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8

朋友老四多謝見諒!!! <br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8

最衰冇$, 好希望可以同你&#2
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8

已經轉左場??? <br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8

傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8

What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8

無一個男人是好人. <br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8

Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8

一事冇成?! No la! <b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8

先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8

有空可讀讀這本書 <br> <b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8

Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8

cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8

Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8

本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8

多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8

醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8

對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8

Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8

Yes,True!!! <br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8

究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8

假如不是你心所想就別勉強 <br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8

為什麼又搬?? 搬去邊??? <
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8

不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8

I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8

What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8

拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8

過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8

Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8

你知道為什麼現在朋友不多. <b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8

你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8

"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8

Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8

在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8

係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8

你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8

我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8

有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8

很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8

cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8

俾呢個網址你睇睇 <br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8

小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8

hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8

i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8

OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8

人氣: 77936

Design & Scripting by ShowHappy.Net