|
2006 年 10 月 13 日 星期五 【陰】
琴日果然係超黑星期五.十三不祥 /﹏\
~唉~
琴晚豪曲左一場,今朝雙眼腫得嚇人兼頭痛到嘔
琴晚既事就像四,五年前,行為極度討厭真係完全接受不了!
何解個個都係咁呢~
今朝見個天氣涼涼地,搭返巴士轉小輪
HOLY SHIT!Black Friday 延續到今日!
因為星期六,少左好多人上班,上層只有三,四成乘客
去到果個位又係有問題既"大蕃薯"上車~
又係搵正我黎坐~搞到已經好頭痛既我都要打醒十二分精神坐
我心想都係捱三,四個站...佢就下車
佢一坐低冇耐就郁身郁勢,好多小動作,跟住.........."姐姐,早晨"
我唯有青晒面對佢講返句早晨囉 +﹏+ |||||||
過左一個站有個中二,三男生上左黎,經過"大蕃薯"
跟手"大蕃薯"破口大罵~原來...."大蕃薯"放左架碌碌車係條通道中間
個學生誇左過去........個學生都嚇到連聲"對唔住"...."對唔住"...."對唔住"....
之後...."大蕃薯"就問我 :" 你食唔食早餐" 我擰晒頭
佢又問 :"你食左喇" 我就up頭...
跟手佢就落車Lu......嗄~先鬆一口氣ja~
死啦~我真係唔想再搭貴巴返工喎~
唔通........真係要我朝朝精神緊張~提心吊膽 =(
我問同事....佢地果d人會唔會有色心....
佢地一個二個都話有.....如果唔係佢都唔會搵女坐.....
而且佢地話萬一touch wood 佢對你做d咩.....佢會冇事wor....因為佢有精神問題.....
唉~點解搭程車都咁多問題架!!!
>>October 14, 2006 at 2:14:45 AM GMT+8
2006 年 10 月 11 日 星期三 【晴】
o飛~~~~"衰人"去左歐遊lu~
做佢真係好~老公錫晒佢~咩都係佢名~咩都比佢揸手~*v*~
唔知會掃d咩返黎呢~~
琴晚去左食奶奶飯~好味~GeeGeeGee有九王抄旦啊*v*v yeah~
不過...沖白白時...唔小心打爛左蘇眉家姐支精華素@﹏@"
~b~喇~冇五百都四百蚊啦...
我個心...都...同....一..時...間..碎...埋...!+﹏+"
琴晚又發惡夢~再係咁下去...我真的會精神病 =﹏="
琴晚既惡夢應該係現實反應出黎既事
夢見同魚魚訓緊,我掂條魚仔,比佢好惡好兇咁鬧,叫我米再搞佢
自此..我唔敢再搞魚仔...好唔開心喇
我估計係我平時係現實遇到咁既情景
係夢中做返出黎........ =( 開始....我都怕了.......
唔知會唔會佢咁對我....從而對蛇都開始抗拒呢~~
>>October 12, 2006 at 6:17:42 AM GMT+8
2006 年 10 月 4 日 星期三 【晴】
琴晚本來好想寫埋日記先訓...太累了zzzzz低左@.@"
呢幾日好似馬場遊咁~馬場~真係好kill大啊*0*)))
琴日識到個似陳胃山既令女~佢當過空姐架~佢仲好NiCe tim~
我估佢一定得呀~
我都係至在攞下經驗同見識一下^v^ 嘻嘻
琴日係Citisuper遠見"少爺占" X﹏X"
WaW 真的不能不相信有磁場呢家野呀~
佢個樣完全完完全全d d dirt dirt 都冇變過呀!
話比人知佢係做機司都冇人信喎~
琴日我太姑Look...so....當然冇過去say hi 啦~
係公司..忙於籌備九萬幾個"分唇"
首先果個Rat Race 馬拉蟲......
翌日即刻就係老細既生日Party.....
再過五日就係大老闆娘既生日Party 喇........
再過三日就係我條蘇眉生日嘻嘻哈哈喇~好忙~~
喔~明天moonmoon節lu~
年年一到中秋節我又會想起太婆~
好想要個玻璃紙扎魚魚燈籠反下啊 ~ (55蚊 =.=")
>>October 5, 2006 at 11:14:27 AM GMT+8
2006 年 10 月 2 日 星期一 【晴】
尋日比蘇眉家姐引誘左起身貢左去大埔小白 Lu bb燒~
上一次黎係因為上年情人節黎左呢度渡過
今次係第二次黎lu~不過都係第一次黎bb燒囉~
kakakaa)))我都唔係自在b嫁啦~
kakakaa)))好戲當然在後頭!!就係....
n年冇反過既_____踩~水~上~單~車~喇 呵呵呵呵~*v*v YOYOYO))))))
假期既尾聲真係過得開心啊 ~^v^~
黎緊仲有荒島遊啦~海洋公園哈囉喂~香港半島遊啦~
仲有...今個月既重頭節目!!蘇眉壽辰!!!
已經有左A,B,C,D,E個PLAN =.="
叫我一個個foul走去都諗鬼死我@@"頭都大埋!
希望~成功啦~.\~/. @
快d到啦~好心急好心急~
>>October 3, 2006 at 3:25:20 PM GMT+8
2006 年 10 月 1 日 星期日 【暴雨】
還記得以前個個星期都行下百德新街shop下ping
(因為公司已經係百德新街^v^)
一件衫閒閒地fing三四百蚊出去,五六百蚊既都唔少....
依家....唉...琴日買左一件衫一條裙夾埋三百蚊已經開心死我
簡直哇哇叫咁滯~但..以前搵得少過依家喎~
都唔明..越大個人..d$越唔見洗=.="
交下租,交下保險,買下日用品,電話上網都已經冇乜幾蚊淨....
依家個新城屎人山人海!憎爆!滿街都係內地人
就連新城屎,荃灣,屯門等等都開埋 IT ar...呃歷屎 b......果d大牌子舖
唉~個級數....客路都已經唔再好似以前咁Lu........
今日入新城屎IT...有班內地Aunti...見到d唔岩佢地style既鞋
佢地一野就穿對腳上去左試右試....望一望價錢又pat返低
唉...搞到我依家都唔鐘意 IT .....
d o靚仔o靚妹一個二個都揹 LV ar...Gucci ar....WaW....好..俗氣得很啊~~
都唔襯自己年齡既~
今晚同左兩老死貢左去Sheraton癲拿~
"SomePlace Else"都幾ok既
TAZD話依家幾鐘意去老蘭~米好似兩年前既我囉-,-"
個個星期六都去轉一轉~轉足大半年~
為咩姐...米就係唔開心針麻~
都係架~女人覺得有問題既地方男人永遠都覺得係小事而唔放在心
日積月累下.......米會出事囉~唉~明喎~
其實都係架~可能真係冇一樣野係夾架喎~
我鐘意遊山玩水扎扎跳,可能佢鐘意留在家大覺訓
我鐘意晚上睇星星睇阿moon,可能佢會留係家等睇波
十一年既感情....真的真的多麼既可惜....
真係好衷心祝福大家要.珍重.
>>October 1, 2006 at 4:56:08 PM GMT+8
2006 年 9 月 28 日 星期四 【晴】
waw今期六千幾幾幾萬既六合彩呀))))
激鬼屎我呀))我都中晒六個字wor!!!
咁大個女都未試過一張中齊六個字架!!!真係有鬼鬼鬼鬼)))
>>September 29, 2006 at 1:21:49 AM GMT+8
2006 年 9 月 27 日 星期三 【微冷】
(((( 驚人大發現 ))))
我朝早懶...搭一程過既隧巴 : $9.8 x 20days = $196
朝朝早都去美心夾面包+杯熱紅棗蜜 : $13 x 20days =$260
即係一個朝早已經洗左 $456 per month
好在日日係公司自己整野食...如果唔係...日日同同事出去lunch $30 x 20days = $600
WAW.....即係..係公司洗成千蚊一個月啦 @﹏@"
唯有.......慳了
涼天...唔需要搭一程過冷氣巴......
繼續搭返巴士轉小輪返工 ($3+$2.2) x 20days = $104
少d食美心早餐...轉返食 $2 既雞尾飽..最多返公司自己沖屙華田 = $40
lunch除非好餓...如果唔係繼續自己整野食..... $100 per week x 4 = $400
都係 $244
WAW.....差成800蚊一個月wor!!!!!!!!!
為左西貢藝術小屋......T﹏T
我要走下下策了 .\~/. @ 加油啊!!
重考...重考...T﹏T
見到同學仔msn名打"畢業Lu好開心輕鬆晒"......
而我.......重考了......
冇晒信心.......................................
九月,十月,十二月,一月,二月都係支出月 = 冬天 = 支出
都係要扮螞蟻了
儲備彈藥過冬@@"
>>September 28, 2006 at 2:21:03 AM GMT+8
2006 年 9 月 25 日 星期一 【晴】
睇左大丈夫2〔女人唔滾,男人唔緊〕~
~wow~勁!!講中晒我們女人心聲!!!
kakaaa場場都笑鬼死左我 XDDDD 係曾志偉同毛毛係last先叫touching~
"男人滾,係為左滾~女人滾,係為左報復!"
kaaakakaaa係喎係喎又真係架喎!!!XDDDD
同埋
"冇一個女人鐘意去滾" <-- 對對對!!!
"男人滾完識返屋企,女人滾完去左人地屋企”<-- kakaaaXDDDD
琴晚同小飛俠傾完"長途"電話@﹏@”
都好耐好耐...都有兩三年冇係三更半夜煲粥了
足足爹左一個鐘頭廿七分鐘
wing wing下...迷迷下咁......
>>September 26, 2006 at 7:50:21 AM GMT+8
2006 年 9 月 22 日 星期五 【晴】
都唔知搞咩鬼,好down好冇moood
差唔多個個星期都有一日發惡夢訓唔好既 =(
琴日今日都因為條腰痛到九彩而冇返工
係家渾渾噩噩都唔知做咩好
吸塵洗衫做唔到
無線亞視有線禁黎禁去我都唔想睇
又唔想上網、又唔係眼訓,根本連訓都唔想
毛毛謂謂走去沖多次涼......
究竟我想點?!?!
唔想返工呀))))真係做到好冇癮!!!
好想有個安全既家呀)))好想有個FAMILY呀))))
好想飲湯好想食煮家飯呀)))好想一入屋有人同我傾計呀)))))
好想有份安穩新環境既工作地方呀)))))
>>September 22, 2006 at 4:24:22 PM GMT+8
2006 年 9 月 20 日 星期三 【晴】
我條腰啊 >T﹏T<
自從三年前貪得意學人玩滑水扭到變臉之後
一直都翻扭翻扭又翻扭親條腰.....
救晒大命>.<
快快睇好去~游多d水水!!
如果唔係.....第時陀唔到b我就慘喇))))
好痛好痛好痛啊)))))
>>September 21, 2006 at 11:08:10 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8
你家人冇事嗎??? 有點
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8
你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8
你都要加油!
<br>
<br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8
快D好番!
<br>
<br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8
Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8
朋友老四多謝見諒!!!
<br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8
最衰冇$, 好希望可以同你
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8
已經轉左場???
<br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8
傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8
What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8
無一個男人是好人.
<br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8
Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8
一事冇成?! No la!
<b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8
先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8
有空可讀讀這本書
<br>
<b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8
Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8
cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8
Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8
本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8
多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8
醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8
對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8
Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8
Yes,True!!!
<br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8
究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8
假如不是你心所想就別勉強
<br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8
為什麼又搬?? 搬去邊???
<
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8
不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8
I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8
What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8
拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8
過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8
Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8
你知道為什麼現在朋友不多.
<b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8
你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8
"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8
Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8
在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8
係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8
你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8
我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8
有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8
很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8
cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8
俾呢個網址你睇睇
<br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8
小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8
hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8
i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8
OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8
|
|