|
2006 年 4 月 3 日 星期一 【晴】
連續三晚都發大惡夢
今朝仲離譜,五點零鐘坐左起身之後又左碌右碌先訓得返
真係極之唔慣個窗廉光"殘殘"!太陽一出就醒!
訓得真係唔好!
唔通真係熱得滯發惡夢?!
琴晚睇完"真憲"喊得我一句句,好多感觸..好多感覺..
我都係好認為愛係有行動而唔係得個大隻講
想做就會去做,唔想做而迫你去做,都只係勉強,並唔係真心
不為也,非不能也
所以我明白以後什麼事我都不會再去動怒,亦不需再去操心
什麼都只會看在眼裡......順其自然,唔夾分開亦都係自然既事 (我開始領悟緊.......)
諗住係巴士上訓一訓...
但當一咪埋眼又諗起琴日果個胡鬚滿面,一髮凌亂既頭油,一身污"租"既精神問題男人,
我就好驚,真係好驚.....好怕佢又冇啦啦坐我身邊而又用一副兇惡既眼神咁對我講發up瘋.
所以係巴士上一路夾硬撐住自己唔可以訓
搞到我好累了..頭都痛了....
係小輪上又撞見果個喔噢,但我都比唔到反應了.......
一上船就訓....
但又被海水反射既陽光"殘"住.............
感覺冇人同我分享,我係一個喜歡說話分享既人
依家冇左mummy係身邊..........一回到"家?!?"好似夾硬唔講野咁
係喇.....就係冇左個可以傾訴而又開解到我既對象囉......
唉~~~~~~~~~~
幾時有舒舒服服,安安穩穩既日子呢~
求安穩,求平安,求飽足.阿們
>>April 4, 2006 at 3:20:07 AM GMT+8
2006 年 4 月 1 日 星期六 【炎熱】
WoW WoW lee兩日我都過得好鬼開心呀~
唔知點解呢~呵呵呵~
可能係睇左韓劇~睇到我...KAKAKAAA.......
我都係第二次追韓劇黎睇
wow韓劇既戲真係好鬼SWEET ga.....睇到我從心甜晒出黎
一到好TOUCHING既位,又會睇我喊一大餐喎!!真係好GOOD@
同埋,童話得黎又好似好真實咁...geeegeeegeeee.....
"回憶就係回憶,回憶係冇力量既"
好深@@" 我唔太識運用TIM..
我都會回憶架,但次次回憶番都係開心甜蜜既事
但回憶過後我會流淚.......咁即係有冇力量呀??
脆屎返左黎香港,真係一定要好好同佢地大癲大喪一大餐~
而TAZD飛左去瑞士..真係叻女..有咁多機會出去見識見識!(多麼羨慕*v*....)
今日睇蘋果睇到既..............
"患 者 睡 逾 10 小 時 仍 覺 累
香港醫學會會長蔡堅指出,「 慢 性 疲 勞 症 候 群 」的成因不明,約有一成人是受EB病毒( Epstein-Barr Virus )入侵引起,部份東方人亦因 EB 病 毒 患 上 鼻 咽 癌 或 淋 巴 癌 (咦~我地家族個個都興生cancer wor) ; 另 有 起 因 與 化 學 物 品 或 打 疫 苗 針 有 關 。
患者時常感到很累, 即 使 每 日 睡 逾 十 小 時 仍 覺 疲 累 , 做 小 量 的 運 動 亦 會 感 到 很 (係呀係呀!行街shopping都會好快累!), 所 以 此 病 對 患 者 打 擊 很 大 ,
大 部 份 同時患上抑鬱症,需靠抗抑鬱藥來紓緩情緒 。目 前 本 港 約 有 0.2 至 2.6% 人 患 有 此 病 。 "
>>April 2, 2006 at 1:24:53 PM GMT+8
2006 年 3 月 27 日 星期一 【雨】
wow~返黎lu~
已經都唔係第一次坐飛機啦
當岩岩一起機同準備降落時..
都唔知做乜仍然會心跳@@手軟腳軟咁..搞乜..
CC TaiWan Trip Boom Boom 自由豪行程:
第1日.. 五星酒店->東區->台北101->西門夜市->五星酒店
第2日.. 九份->五星酒店c大夜市 ->華西街夜市->五星酒店
第3日.. 淡水->美麗華犘天輪->士林夜市->五星酒店
第4日.. 西門町->台北地下街
呢次Trip Boom Boom同我預計中一樣...唔係太過特別,又唔係太好玩,只係食..
印象中食左落肚而又好好味既就係係*****
九份買既一口臭豆腐,好香口架!!
仲有九份買既雪在燒,唔識形容~~
係師大夜市既牛肉面,同埋蔥爆雞肉薄餅,好好味!!
係淡水食既海盜卷,wow.卷入面好多汁熱辣辣~好正~好想食多舊..
仲有淡水既豪大大雞排,出面好香脆,肉質一d都唔鞋!!!
係士林既鴨肉夾餅,wowwow,簡直係片皮鴨咁~好好好正!!
仲有都係係士林既棺材板~嘩~都係非常骨既東西!!
半個身咁高既雪榚都唔好食既~買黎真係影下相吧了...
上左台北101~嘩~真係興奮到好想嗌出黎
台北完全冇高樓大廈,上左101幾乎望晒全個台北
上多一層室外101,凍到震震下@﹏@”凍到頭赤赤仲好鬼死大風
正過Macau TOwer 多多聲,係wor....如果台北101都學佢咁有玻璃地下....唔知......會典呢
果個摩天輪,我未上去之前冇諗過自己會貢驚
一路"哥洛哥洛哥洛"咁轉上去,我又一路手軟腳軟
係好辛苦先玩完個摩天輪
死喇~咁搞法,怕且賊船同越礦飛車我都唔屎旨意再關我事呀....
係LUSH買左個小東西一沖水就會起泡泡
哈~貢大個女都係第一次玩有好多泡泡既泡泡浴
真係好寫意好relax架!好鐘意好鐘意啊*v*
P.S 係台灣見到我係泰國買比同事既手信
P.SS 係台灣我完全買唔落手信返黎比朋友
P.SSS 係呢次台灣TRip Boom Boom 冇一張相影得我令........
P.SSSS 好想問佛頭,究竟點樣可以迷到路....哈哈哈x100
感恩
感恩有平安既腳步
感恩我呢個敏感既腸胃冇水肚不服
感恩當人人都話九份十日有九日半都係下雨天時,我就偏偏忘記帶遮而那曰係好天;
仲好有緣份地來回程時都遇上同一位司機.
>>March 27, 2006 at 6:01:04 PM GMT+8
2006 年 3 月 22 日 星期三 【陰】
呀喲喲!台灣家陣雷暴喎!
前前後後既日子都唔天晴,仲落"魚"添~
跳求陽舞都冇用啦 :T﹏T: 仲點反個摩天輪wor...仲點上101wor.....仲點去夜市周圍拮wor.....
嗚嗚嗚~ 唔制呀)))))
天父啊....就算阿SuN哥唔出黎...可唔可以都唔好落"魚魚"喔 :T﹏T:
同埋.....去到台北天空果邊...會唔會係飛機入面聽到轟轟轟劈雷聲kar.....
我會好驚o架喎 ~@﹏@~
同事又話台灣係低窪地帶...如果係勢咁落"魚"...會好易水浸....
叫我著定對水boot去......我...唔制呀))))>< 搞鬼錯呀)))
唉..怪在"魚"人出門招風雨啦 =(
唔知係酒店有咩玩意比我玩呢~~~~
琴日去左飲老表舅父果餐...
當然見到xx啦~不過我全程冇叫過佢
唔知係唔係好不孝呢...
佢抱全表舅父個女時(2歲),個細路女唔鐘意已經偏晒咀
婆婆已經黑口黑面叫佢唔好嚇佢放低佢,佢死都唔肯
結果個細路女米喊囉...
連小朋友都驚左佢,我第時d仔女都一定唔會過佢手
琴晚影左好多張全家福..好高興
不過..走時有d空虛...
一出酒店門口,婆婆細舅父兩家一架的士走
ee大舅父兩家又一架的士走,媽咪佢地又係的士走...
而我目送一架架車走,跟住自己行去搭地鐵....
唔知點解果一刻想喊...................
>>March 23, 2006 at 2:30:27 AM GMT+8
2006 年 3 月 21 日 星期二 【陰晴不定】
今晚去左HAPPYVALLEY馬會癲拿
真係食得我好鬼死飽..飽到碌黎碌去...
真係好開心今晚有份出席個宴會
因為聽左唔少野,亦學左唔少事
Albert既人簡直令我大開眼界..好幽默好有學問好有內涵
雖然佢係讀engineer出生,但佢對其他事都好有認識
係包廂望到出面既球場,佢唔單止會話比我地知係人造草地,仲會講埋人造草係咩物料,草地地層有咩結構,用處果d...
雖然知左對我黎講係冇咩用,可以係話冇用
但我就係鐘意呢一樣野,咩都知下咩都識下
佢同CC一人一句,聽到我地全台人都好開心
佢地又講下佢地既人生經驗同常識,我真的好喜歡聽真的好喜歡去認識
哈哈哈......
呢d可能就係叫社交啦
我真好享受對住一d有學問既人,好過同d冇料淨吹水既男人
佢話同我坐係佢既honor..我一時比唔切反應佢,應該係我講就真....
我想佢大概會係一個好先生好爸爸.......
因為佢開口埋口都講下佢既family.....我都好想有個好爸爸
同埋...佢一d架子都冇.....好舒服.......
岩岩煲左集韓劇.....由心微笑出黎....hahaaaa.....
可能現實中唔會有咁sweet既事發生....睇下電視..發下夢都好......hheeehee.....
仲有兩日就出發lu.....
唔知點解心情仍未好轉.....心事重重...令我.....感唔到興奮.......
唔知點解會認為呢次旅行唔會太開心
可能嬲怒既心仲未平伏...
但...又好似唔係wor....當果日我知道時...我都好平靜ga wor....
唔通..已經估到....所以...冇話可說....心情平伏?!??
咩都好....返黎再作打算啦
>>March 21, 2006 at 5:20:57 PM GMT+8
2006 年 3 月 18 日 星期六 【晴】
過去既一個week同未來黎緊既一個week都好忙
上個week考左兩日試,有日仲用左三個鐘染左三次頭!!,有日去睇打波..
都係琴晚最開心~十二人入左去粉令bbq+mj!yoyo!!
mj仲嬴左一個double既bbq喎~geegeegee *v*
好耐冇見過佢地lu..真係好開心架~
heheee偉民仲載我dum左一個圈電單車~gegeegee...
本來plan左今日去Victory Prison......Tazd 打黎話叫我唔屎出門
因為三點已經排到去上環文武廟.....cut埋人龍lu.....
可惜....可惜.......可惜..............
明天又要考試lu.....
有d野真係不吐不快
到到依家都仍然好xchok住chok住
整一碟菜出黎,見冇乜人食就係到諗會唔會係都關d餐具事
好味既菜加上令既餐具先係prefect
頂!用左六百幾蚊買套餐具返黎原來都係冇x用
因為都係冇人欣賞冇人食.......
真係發現自己好XonX!都係既,之前都有人講左唔識欣賞餐具.叫唔好買
係我自己死白痴囉
所以我決定以後都唔會再煮菜!唔會再side$買餐具!!
自己草起d$留比自己用!!!唔會再為任何人做任何事!!
除非我搵到一個令我值得付出既人!!!
>>March 19, 2006 at 4:22:55 PM GMT+8
2006 年 3 月 15 日 星期三 【陰晴不定】
今朝發左個奇怪夢..夢到擘大眼醒鬼左之後起身溫書..
夢見小飛象喎.......係lee幾年入面,係我印象中我係好似未曾夢見過佢
個夢係發生日光日白之時...........
"當時我,家姐,媽咪同老豆行緊回家
行到近體育館附近時,家姐同媽咪都話見到小飛象,仲問我係唔係
我當然話唔係,因為佢跟本唔會再搵我......
但當經過"那人"身邊,真係佢wor....佢話有d事想搵.....
佢地走開晒,得番我同佢單獨.......
我第一句竟然問佢係唔係有$$可以還比我喇
佢答唔係,佢話仲未有$$住,只係掛住我想見我wor....."
之後d夢境唔清楚lu.......但最得意係我係夢境入面有思想
思想佢話佢掛住我wor@@"
醒左之後感覺lee個夢好實在...好似曾經真的有發生過咁.........
傻啦.....傻啦.........點解我仲會記住佢曾承諾過一定會還比我呢句說話既........
我知佢有$$$時都會買佢最想擁有既跑車....又點會還比我......
可能佢唔會知道我用左三年幾時間去還清佢條數....
佢既能力同學歷都比我高好多....佢可以唔洗兩年時間都會有咁既數目
可惜.....一年...兩年.....三年......四年...................電話都轉埋..............
我一路溫書時又一路諗個夢
會唔會佢發生左咩事報夢我知呢....?!只係想多了吧~
今晚同左瓜皮n胃滋癲拿..kakaka
真係癲拿!咩都笑一大爛餐~標眼水 XD
講男人!!kakakakaka
>>March 15, 2006 at 4:55:48 PM GMT+8
2006 年 3 月 11 日 星期六 【炎熱】
真係痴鬼鬼鬼鬼鬼鬼鬼鬼線ga!!
話咁快就考試lu....唔知點解上唔到心溫極都好似唔入腦
一埋位溫書就搞下東又掂下西.......
就係因為咁........我冇啦啦搵左我既過去出黎.....
唉.......初頭就係唔知咩黎...一打開黎睇.....哇...成個心跌左出黎.....
點解會咁架.........=(
唔睇好過睇呀真係.....一幕幕03,04年既事完全係我眼前出現
JAson studio同TI同學一大班人既相啦......玩wakeboard既相啦.....
做model既相啦........仲有......新年到澳門.....情人節金鐘UA......上水騎馬............
好在....係大嶼山既相冇晒........
真的痴線了...一唔打一路喊....係新居第一次缺堤.....................
果晚既情景冇啦啦又彈左出黎......真係難受極
"...終於天與地 需要獨自往 兩手必需放
但我不想放 邊哭泣邊回望..."
"危險人物"話依家好專心工作,唔想玩....亦冇興趣玩...工作回家.....
我真心對佢講..佢依家既女朋友好幸福....
天時,地利,人和....呢句說話係有道理的
我就偏偏同天時好唔夾囉
天父啊
求你錫我智慧,踢走所有魔鬼好叫我明天能專心專注溫書
我要拎到張HIGH DIP. 為我目標
>>March 11, 2006 at 5:22:53 PM GMT+8
2006 年 3 月 10 日 星期五 【晴】
唉~真係一分錢一分貨..呀~唔係~係食得咸魚真係要好抵得渴先岩!
~屎啦><
十個人見我十個都話我又老又殘左,仲問我係唔係玩得夜蒲得多
之前我唔會上心,但一個講完冇幾耐又有人對你咁講....
唔只一個兩個三個四個......開始......我上心了.........
真係講都冇人信,依家我返工日日都會十一二點訓,一覺天光..
但..仲謝仲殘....
反而之前成日辣老蘭玩到三四點個樣仲生猛,而且皮膚好過依家十萬倍!!
真係冇人信..我自己都唔明點解
女人一過廿五歲真係呃唔到人...唉..灰爆
開始踏入女人既倒數期lu....
今晚同埋雨田羊大伉儷癲拿...開開心心食左一晚lu...
>>March 10, 2006 at 5:07:08 PM GMT+8
2006 年 3 月 7 日 星期二 【陰晴不定】
yoyokakaka...
死啦~我又發癲喇~冇神神今晚開電視睇喎
睇左套lum死我既韓劇囉~heeheeehee...
第一次睇韓劇米就係睇<金粉佳人>既英浩*v*
睇到我又喊又追
依家睇第二套韓劇..個男主腳又係我鐘意果d喎
嘩*v*一路睇我就一路傻笑又一路發夢...
死啦,係米即係叫我日日回家追黎睇啊*v*
哇kakaka哇kaakakkaaa))))
好想尖叫呀!!我心中依家好興奮好開心呀~~~~呵呵呵
襯仲記得佢個樣,快d訓夢下佢先~啦啦啦啦~~
>>March 8, 2006 at 3:11:59 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8
你家人冇事嗎??? 有點
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8
你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8
你都要加油!
<br>
<br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8
快D好番!
<br>
<br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8
Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8
朋友老四多謝見諒!!!
<br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8
最衰冇$, 好希望可以同你
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8
已經轉左場???
<br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8
傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8
What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8
無一個男人是好人.
<br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8
Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8
一事冇成?! No la!
<b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8
先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8
有空可讀讀這本書
<br>
<b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8
Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8
cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8
Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8
本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8
多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8
醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8
對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8
Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8
Yes,True!!!
<br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8
究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8
假如不是你心所想就別勉強
<br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8
為什麼又搬?? 搬去邊???
<
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8
不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8
I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8
What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8
拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8
過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8
Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8
你知道為什麼現在朋友不多.
<b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8
你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8
"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8
Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8
在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8
係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8
你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8
我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8
有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8
很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8
cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8
俾呢個網址你睇睇
<br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8
小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8
hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8
i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8
OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8
|
|