|
2006 年 9 月 19 日 星期二 【晴】
今日真多事發生...可能我真係天生騎呢喇...
話時話...我都唔知有幾耐冇係weekday時咁夜返咁夜訓了......
其實....我已經真的累透了....依家等頭髮乾同快快手手打埋個日記先
今日返左半就工,之後拿拿林去做"煙"
果一度乜都係係我e家既五倍 @﹏@" 除左....$唔係
不過.....我點都要出去闖一闖 .\~/.
比我預既時間長多左一個小時
so之後既事搞我趕頭趕命@@”
我零零林林返家換衫化妝拎尿壺,係家時間都冇一個鐘就騰返出去了
****************************************************************************************
登~登~登~登!!!! 今日重頭節目!!
係太古UA間Director's Club 搞左個神秘生日Party!!yoyoyo~
咁大個女都係第一次包場咋~都好似係我地TI四朵金花第一次一齊睇戲ja wor @@"
(都係.....CyberPort 同皇室堡既 Palace 舒服d...CyberPort係皮椅,Winson係sofa床咁滯)
完場時送上旦榚同埋我地一行十四人既花炮囉*v*影相~
不過.....唉~~
另一幕既戲就岩岩開始了.....結局會係點......有邊個唔想係happy ending丫......
我真的...真的....睇見都好心up.......
朋友,我也真的都很膽心你啊~希望你盡快清醒過來........
他真為了她做了心思出來
男人,你們的心思不是不能,只是不為也
你們說自己沒有心思嗎~那只是你們"不為"的藉口吧了
如果我是他..... 我也像他一樣嬲爆爆既面容.....妳叫人如何是好呢~唉~
所以我永遠都會記住蘇眉第一次為我做個心思驚喜感動既生日
>>September 19, 2006 at 6:42:38 PM GMT+8
2006 年 9 月 16 日 星期六 【晴】
今日好好太陽,貢左去濕地公園反
((嘩))淨坐車都坐左個幾兩個鐘@@"暈晒車浪咁去...
去到..都幾人多架~
如果我有部全手動相機既話都會影好多好多令相
可惜~得一部DC jur~
得個行字~都冇咩特別野好睇=.="!應該係話都唔識去睇d咩!
~唉~
都係期待下星期去荒島玩喇~
>>September 17, 2006 at 11:39:53 AM GMT+8
2006 年 9 月 13 日 星期三 【雨】
由細到大....(真係唔係自大咁講)...都有人抄我既野既?!
好似讀幼稚園時做個燈籠出黎
我係燈籠面"痴"左兩隻大耳仔....跟住...隔離左右開始個個整上去喇.......
小學時...好鐘意SNOOPY....上至書包..眼鏡...下至..原子筆擦子膠...
都係SNOOPY....跟住.....一個兩個三個好似好我鬥多咁....
越買越多...成日買一炸新野返黎問我有冇....
自此...我憎左SNOOPY....dum得既我都dum晒.....
小學時....我御用crocodile kids既衫褲......
跟手......有個有$同學仔又係買晒一堆我有既衫褲鞋襪喇...
我同佢講左我唔鐘意咁......佢只係答我果d令wor......
有次上勞工堂.....畫Q板人像畫....
我將人地個鼻油左綠色....隔離位又係抄左...佢用左紫色....跟手...老師大讚佢好有創意
我果一刻j真係好唔開心........
上到中學...我轉左鐘意PC仔.....唉.......
之前唔見佢用...之後佢對我講佢小學已鐘意wor......
跟住我成日將lee d事僅僅於懷....同老師講啦
佢既一句話....真係畢生受用....佢話:"好既野先會有人抄"
正如好似依家咁....................都係有人咁...囉..........
好憎梁詠琪!好勝心耍手段既高章女人!
Maggie著bikini佢又學~哈~
扮晒野既人終會有日比人識穿的~呵呵~
時辰未到咋~
>>September 14, 2006 at 9:20:20 AM GMT+8
2006 年 9 月 11 日 星期一 【微冷】
今日心不在焉........
今晚....仲離晒大譜添~
簡直係九唔搭八、污lay單刀、牛頭唔答馬嘴、一 tat 糊塗、
痴鬼鬼鬼鬼鬼鬼鬼線得很極之非常~非常收家之極點 @﹏@"
我真係比上不足比下有餘餘餘......lee d 大公司...我.....giveup了...
真係完完全全冇信心n藤晒雞
果個女人個面形勁似"小飛象".....
有d場面我已經見過第三次了...
亦完全係好似重播咁....播第三次了,,,
感覺.....係....可怕.......係空洞洞咁........
>>September 12, 2006 at 3:04:14 PM GMT+8
2006 年 9 月 11 日 星期一 【微冷】
今日著唔夠衫好凍呀~~dee dee震果隻喎~~~
d冷風仲加埋d雨真係都幾刺骨 X﹏X"
呢幾日個腦都浸住呢首歌~不停係腦海重播重播又重播
"...........為何他會離開你 誰叫你變了他知己
常纏在一起 會換來危機 (古時d人話"不見一日如隔三秋"......但依家....竟然係見太多而有危機.......=( 聽到灰...)
他找你 不找你 你竟幼稚到講道理
男人總輕視你寸步難離
原來擁吻 如不放 錯在你
..............................
..........................................
為了他 做過東 做過西
若似奴隸與賣藝 如此的悲壯已經失勢
情人 要被 輕放
自然相處洽當 為何不聽我講
為何他會離開你 誰叫你自己不會飛
常纏在一起 會換來危機
他找你 不找你 你不智地對他生氣 (即係.....一個有心一個冇心lor....咁都唔醒下.....)
問他等於問你 當我問候你
雙眼像鑿滿傷悲 誰又敢深愛你但未怪
你昨天那天真的你
若是還有骨氣 拿回纏他的心機
拿去愛惜你 怎可洩氣
為何他會離開你 誰叫你沒火花點起
仍纏在一起 誰亦會怕膩
他找你 不找你 有他那苦衷兼道理 (好既方面就係比surprise你...唔好方面...就係呃ing你.....)
男人總輕視你寸步難離
原來擁吻 如不放 錯在你
熱情 冷淡 反悔 (麻木了...心淡了...)
為何 怎麼 怎會
談情後你我也學會 "
lee d 歌似諷刺多d~~
TONITE~!再奸爸爹!!
>>September 12, 2006 at 4:33:10 AM GMT+8
2006 年 9 月 9 日 星期六 【晴】
嘻嘻~秋涼了~(貢快既?!)
多麼的舒服既天氣啊~廿四度~
bibi LU summer ~
懶洋洋既氣溫~最宜郊遊郊遊郊遊郊遊........訓覺訓覺訓覺訓覺~
屎啦~大大後日hand out 份assigment......
未搞掂....亦都搞唔掂......做到好灰了~
明天...嘻嘻~又有了~
今次唔知點解好想成功啊!加油啊!!
>>September 10, 2006 at 2:35:36 PM GMT+8
2006 年 9 月 7 日 星期四 【雨】
唔知今晚睇唔睇到阿moon呢~
成朝個腦都播住lee首歌~撞鬼鬼鬼鬼鬼鬼了~
"錯失太易 愛得太遲 怎麼補救 心中的刺永在此
盲目地發奮 忙忙忙從來未知 幸福會掠過 再也沒法說鍾意
忘記上次 唯有及時 只差一秒 心聲都已變歷史
為何未放肆 見我愛見的相知 要抱要吻要怎麼也好
不要相信一切有下次 ..........."
有冇愛得太早呢?
>>September 8, 2006 at 3:12:37 AM GMT+8
2006 年 9 月 6 日 星期三 【雨】
玩左神婆TAZD post出黎條link....
結果分析我係......
格局基本分析 ~
這姓名的天格17劃,是一種屬吉的 剛強數,而人格為29劃屬吉的謀略數,至於 地格則為26劃屬凶的奇才數,如此這天地人 三才加上外格,與總格的五行演化,將造成 使用這姓名有下列特色:
你的個性特質~
■ 樂觀開朗,可塑性佳 <==已經唔再係了........
■ 聰明伶俐,學習力強 <== 岩wor!!!!!!!
■ 虎頭蛇尾,耐性不足 <== 咁中既 @@"
個性結論
這是一個容易造成當事者【樂觀圓融】
的姓名在【命宮】評等為上吉,太棒囉!
你的愛情魅力~
■ 妳欣賞懂得營造生活情趣的男性。 <==rite!!!!!
■ 對方的幽默開朗,最令妳著迷。 <==absolutely!!!!!
■ 對方女人緣頗佳,最令妳困擾。 <==係wor!!!!係真係wor!!!!!!!
愛情結論
此姓名在愛情容易有【風趣樂觀】
的特色,顯現專業評等為多多加油,多加油囉!
你的求財特色~
■ 積極變通,展現企圖
■ 眼觀四面,耳聽八方 <== kakakaaa...係唔係即係=八卦呢!?
■ 意志不堅,招致損失 <== 係啦~玩親大細都係咁!
財富結論
對財富的追求,這姓名容易使當事人有
【隨機應變】的感覺,所以在財富宮
評等為小吉,不錯喲!
你的事業衝勁~
■ 衝鋒陷陣,講求效率 <== 係ga!!!!! 我要有planning ga
■ 八面玲瓏,擅於交際 <== 係ga 係wor!!!!!!
■ 眼明手快,把握當下
事業結論
對事業的追求,這姓名容易使當事人有
【豪爽大方】的感覺,所以在事業宮
評等為多多加油,多加油囉!
>>September 7, 2006 at 8:12:12 AM GMT+8
2006 年 9 月 5 日 星期二 【溫暖】
~哈~都話我一long衫就會引到個天落雨架啦~
又一大証明了~呵呵呵~
今日工作上尚算ok,但自己心情仍未平靜
今日下晏又係標左出去搵卡紙板,行程如下:
Wanchai --> QuarryBay --> Kwun Tong --> PrincEdward
至鬼憎就係搭地鐵!又冇位坐又人多又貴又唔係點到點!!
去到KwunTong好在有阿佳哥幫手咋!佢簡直就係幫左我好大好大好大既手!
佢同我一間間紙行搵紙板!真係好感激佢~
條腰骨仲未好番~so行兩行都好痛~我係KwunTong走時都五點了........
搭多人死既mtr仲要由KwunTong企到去旺角站
成個人燥晒!仲係俾CK點左黎太子搵!!
結果...一間都冇!!!明天一定要剷爆佢!!
行完太子超頭痛啦同埋真係好腰背痛~想回府休息~
但又應承左人出黎睇戲....so..頂住頂住.........
去左PaGe One睇書~睇左好多Furniture同埋Interior既書~
睇到我心情大吉返d~有張Chair係叫"Boy Stool" 我好鐘意個shape..n .. outlook....
希望幾年後有人會抄lee d design chair.....等我平d買左佢回家~hehehee.e.....
睇戲睇到我暈機浪~好辛苦~d野食想湧返晒出黎@@
點之睇完好鬼死激氣!激氣到我已經唔想再講d咩!!
只係好後悔過左去睇場令我暈到想嘔既戲!早知行完太子回府呀!!!
我完全冇想過又要搭程長途跋涉既mtr之後仲要慢慢"at"返去
so係太子轉左的士拿拿林返黎~
我太頭痛了 (可能我太勞心激氣了)
一出地鐵站好大雨~好大雨~
我行過馬路先知係我右手面有架綠VAN標上黎
對車頭燈好殘眼,我個心果一刻離一離~
但好快又平伏左.....上左的士係度諗.........我真係身心都好累...好想天父都快d接我返去..............
>>September 6, 2006 at 2:41:13 PM GMT+8
2006 年 9 月 4 日 星期一 【晴】
up左兩日話會雷暴下雨!一滴雨都冇!搞到我又係唔敢洗衫long衫!
哼!我依家就洗衫long衫!我睇你聽日落唔落!!
side左我半日時間!真係把鬼兼把幾火!!
我一定唔會去"食緊煙"!OT O到七點半而且放公眾假!
搵鬼do!!
好火呀荷蘭燥呀!!講完一次一次又一次又係咁樣樣!!
吊拿星!!滷味!!咁...講黎做咩姐!!
人地已經放棄左!又話lee又話路!依家米又係咁樣樣!!
咁鐘意!!米煩我啦!!!
>>September 5, 2006 at 10:27:38 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8
你家人冇事嗎??? 有點
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8
你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8
你都要加油!
<br>
<br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8
快D好番!
<br>
<br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8
Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8
朋友老四多謝見諒!!!
<br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8
最衰冇$, 好希望可以同你
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8
已經轉左場???
<br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8
傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8
What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8
無一個男人是好人.
<br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8
Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8
一事冇成?! No la!
<b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8
先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8
有空可讀讀這本書
<br>
<b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8
Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8
cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8
Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8
本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8
多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8
醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8
對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8
Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8
Yes,True!!!
<br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8
究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8
假如不是你心所想就別勉強
<br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8
為什麼又搬?? 搬去邊???
<
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8
不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8
I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8
What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8
拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8
過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8
Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8
你知道為什麼現在朋友不多.
<b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8
你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8
"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8
Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8
在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8
係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8
你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8
我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8
有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8
很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8
cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8
俾呢個網址你睇睇
<br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8
小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8
hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8
i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8
OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8
|
|