2006 年 4 月 29 日 星期六 【晴】
Reminded by sister yesterday....... we moved to this home for 22 years la! we have lived here since 29th April 1984~
english diary becomes shorter and shorter....
played web cam with my dearie cousin again today, but don't know why still very dark on my side
Semester 2 of Year 2 ended........... time really goes too fast!!
2 year's time went very fast too~
recalled my memory on the first lecture in university life, seems just half a years ago!
真正有緣的, 係阿kiu同我家姐...................
......
>>May 1, 2006 at 9:08:43 AM GMT+8
2006 年 4 月 28 日 星期五 【晴】
一個明明好他條的working day, 無啦啦變成極度忙碌 =.="
人地都話左warehouse 閂1點囉! 叫左你放完假先送嚟架啦!
都仲死都要今日! 攪屎棍!! 你地送貨收貨d野關我咩事喎!! 又搵著我嚟攪!
你地自己同warehouse com好佢啦!
無啦啦又有人嚟話要開單, 唔知乜頭乜路, 最後ginny電話遙控我開左佢.....
開完單又有電話要送貨d野............ 攪到點半先走得...
今個星期過左鐘添... 唔知HR覺唔覺呢?!...
lunch約左阿kiu食~ 食完行街~~ 好開心~
覺得大家都冇忘記大家~
佢依然記得我食野就流鼻水, 我就記得佢成日搣到自己d手指損哂,
講完後大家大笑一場, 好舒服~
識左佢咁耐, 今日先知原來阿kiu係咁 "沉實" !!!
o係運動家入面好多人,我ok大聲(但禮貌地~)咁同阻住左條路個女人講 : 『唔該!』
個女人讓開左俾我, 我睇佢隔離果d衫, 眼尾稍到......................................
原來阻住條路個女人係miss poon........
勁驚......
真係"撞鬼"囉!!!!!
『識唔識路返屋企呀?』hahaha!!!!!!!!!!
尋晚家姐先笑完我唔識旺角d路,
今日又有人提起~
唔知點解其他地方d路, 就算我未去過, 但睇一睇地圖我都大約識得行
但旺角真係.......................
可能我一向都唔太鐘意行旺角, 成日都好多人, 根本就睇唔到野!
hopefully, summer日日要經旺角轉車, 情況會有改善!!
saiman話我肥左好多, 話我至少肥左8磅, 痴線
阿ralph就話 : 係囉! 佢塊面都肥左, 下巴又尖左 (吓?...............)
之後見阿kiu, 佢就話我:『乜你仲係咁瘦架?!』
得閑要秤下先!!
>>April 29, 2006 at 11:57:49 AM GMT+8
2006 年 4 月 27 日 星期四 【晴】
鬼翀的deep V成為今日我們的焦點.......
派了兩科的test
英文又係B........ 3次assessment都係B =.="
logistic 59/100....... ok la.. 學candy話頭, 要學習下人地點樣溫書可以有80幾分
lunch同埋嘉瑩and bigkei食飯~
8個人講左好多野, 仲摷番以前d野嚟講, 爆笑!!
"茶餘飯後"的話題係以前d是非, 行行下見到其中一人, 同嘉瑩即刻心虛 XD
成晚都同家姐B LE BA LA咁傾偈,
攞住本地圖, 由佢公司的新LOCATION睇起, 講到去尖沙咀, 再去旺角................
>>April 29, 2006 at 1:59:06 AM GMT+8
2006 年 4 月 26 日 星期三 【晴】
IB final test............ test得麻麻...............
早放左可以慢慢食完個lunch先返工~~ 正!!~
lunch時我話 : 諗緊返去會唔會又冇野做.... 又要扮做野...
佢地就suggest左好多方法俾我扮做野~ haha!!
唔知點解今日返工個feel好似係返去玩咁...
但其實我係做緊野架又, 執好imei之後繼續做其他濕濕散散d野,
第一次用部fax機嚟影印, 但爆慢.........
總之好似好interactive咁......
做下做下, 唔覺唔覺咁......... 已經6點半啦~~
又賺多半個鐘~
星期六都要返~ 計過今個星期返足16個鐘呀!!!!!!
第一次咋!!
>>April 27, 2006 at 1:17:42 PM GMT+8
2006 年 4 月 25 日 星期二 【晴】
pizza hut lunch --> "good" lunch today!!~ hehehe.......
--> revealed the poor internal communication of pizza hut --> allowed us to use 2 different coupons at the same time ^^''
an economic lunch--> about $26 per head only, but prdered 2 large pizza!!
bought a little gift for myself........ hehe!! so遲鈍.............
got a running nose since took off jacket once sit down in the lecture room to enjoy the air conditioning....
so cheap lecturer..... gave marks according to her emotion!!!
hurry IB test tomorrow........... finished less than half of the materials so far
>>April 26, 2006 at 12:05:46 PM GMT+8
2006 年 4 月 24 日 星期一 【晴】
6hours天地, 首先去左睇"龍鳳鬥"
以前睇過一次,5 但到ending時我去左煮野食, 家姐唔等我自己睇,
食完我又冇睇番..... 今次終於睇番個enging~
lunch去左都會的小魚滋味....... service唔係好掂 =.="
同埋我食完好似冇食過咁, 冇"飽"的感覺!!
lunch後又回歸library, 佢地要睇埋"大件事"個 ending
睇完留守lib集體溫書, 鬼翀帶頭訓覺...
最後一次english assessment, 好彩同ms mok食飯問過佢一個英文問題...
一首結集左好多首歌的歌詞......... 勁正呀d詞真係!!!
再愛公主一次
曲/詞/編:Terry KO 主唱:Katherine KWOK
回頭再看,原是我極美的傳奇,
但那天,你留低的信卻令我傷悲,
月亮照了,惟恨這是套已完的好戲,
願這花店,紅色薔薇再呼喚你。
今天夜裡總下雨,風中依稀聽你話語,
凌晨舊戲已落畫了,能否再上演?(抱擁一分一刻都太短!)
Love me once again,
再愛一次,別離開,
仍沒法把你親手放開,
如夢過匆匆一刻未夠多,
上天不會慷慨麼?
愛似空氣,像玻璃,
如被看穿了亦要捨棄,
還是告別,讓我的心再飛?
不想你,還想你。
>>April 27, 2006 at 1:04:41 PM GMT+8
2006 年 4 月 23 日 星期日 【晴】
同ginny 食飯, 食食下一半多d佢去篤下杯檸水,
個伙記以為佢食完就問佢: "你唔要架啦呵?"
ginny話:要架...............
伙記走左之後, 佢話 :『我個樣似咁細食咩?!』
HR俾左張MPF的form我, 原來法律上公司係要幫我供的.... 但一直以來都冇, 直到依家先嚟攪,
去ceci度攞cheque, 咁啱desmond又打去搵佢,
ceci轉述desmond : 『攞cheque唔請我食飯, 我下次攪到你冇chqeue攞呀啦!』
hahaha!!
good news from turbo! 恭喜!!!
>>April 27, 2006 at 12:52:54 PM GMT+8
2006 年 4 月 22 日 星期六 【晴】
今日中午時分, 同一時間做緊幾樣野...
分別係同candy msn, 睇mv, 同埋對住左上角個word嚟打左下角的plan... 好勁~ haha!
之後睇到"傻女"個mv, 又睇到郭富城, 笑爆咀呀佢個造型真係!! 俾candy話我變態...
唔知同邊個唱k時曾經想點嚟睇, 點知卡拉ok已經冇呢個version啦, 得番concert果d咋
前晚同完miss mok等人食飯, 同紫樺歸家途中講起某人, 點知我一落車就即刻見到佢!!
到左尋日朝早......... 又見到另一個我地飯局中提起過的一個人.......好邪呀!!!
果餐食左2個幾鐘的飯真係好攪笑, 去到得我同miss mok2個,
我叫miss mok點菜, 叫乜都得, 因為有賤人同我地包底~ 呢個係佢最強的功能!
我帶左小學本校刊, 睇下賤人o係邊~ 原來我估啱左~ 幾勁~ 仲睇番好多中學同學小學時個樣~
賤人一句『長者屋』笑到我地流眼水兼拍哂枱
亦都明白miss mok『副首領』呢個title有咩用~
不停講番以前d無聊野, 咁就一餐!!
蕉怪幾時會俾人炒呢? 炒的話我會好心涼!! 抵死! 你都有今日啦!!
尋晚6點幾7點姨媽打嚟話 : 『阿芝你今日見成點呀? 你個姨丈係咁催我打俾你睇下你點! 偏心呀佢! 以前又唔見會問你家姐喎!』....
聽到呢句, 又再次覺得畢業時姨媽嚟就得...........
我講左好多次, 阿媽依然係以為我係去"見工"
唔係"見工"呀!... 得我一個咋............. 講左幾廿次都係咁 =.="
再次腦生草...
1. 唔小心 [手禁] 錯野, 洗鬼哂ipod入面果過百首歌 =.=" 又要由頭入過......
2. 記得帶筆袋返學, 但入面只有顏色筆同鉛芯筆, 經常要用的藍筆就攞開左, 成個星期都唔記得放番落去.....
>>April 23, 2006 at 12:51:57 PM GMT+8
2006 年 4 月 21 日 星期五 【晴】
to uncle tree, ok啦~ 今日都唔痛囉~ 冇事架啦應該!!
今朝去左衞生署見果班醫生,
阿媽驚我唔識去, 尋晚提出陪我去, 但我最後話 : "連去都要你陪, 人地點會有信心俾我幫佢做野?" 先至唔去, 同埋就算佢去到, 我都唔知點安置佢...
到今朝我都未訓醒, 佢就話 : "不如叫姨丈車你去啦!"
呢個就係做孻女的無奈..... 你點都好, 屋企人都係覺得你唔掂, 對你冇信心,
最後費事佢咁worry, 約左姨丈o係樓下車我去...
約左pro. tsui 11點半, 最後我搭3就到左, 坐到搭四打俾professor, 佢叫我等一陣, 佢一陣出嚟接我...
等呀等............... 等到花兒也謝了...........
又唔敢聽歌... 結果就玩手提, 玩入面個game, 再同阿勝sms左4-5轉,
12點啦... 先見佢出嚟..... 簡直挑戰緊我耐性...
佢唔知係咪知我緊張, 入去前佢話 : 入面好多都係d專科醫生, 個個都好好人, 你唔駛緊張, 好causul就得架啦!
我諗... causal你就早響啦..... 唔駛等我著對有踭鞋啦........ 佢就揹背囊, 我就..... 唉...
跟左佢入去開會, 但都只係pro. tsui夾硬stop佢地一陣介紹左我俾d醫生識, 之後我就走得,
我等佢的時間長過我今日去要做的事好多倍 =.="
走的時間搵到個小巴站, 專登搭落太子睇下個總站o係邊~
返到嚟同阿媽食lunch, 都只係點半左右....
閃電傳真機
曲:林曠培 詞:李克勤 編:林曠培
循環不息的宇宙
如在照顧著地球
人在天天的進步
無退後
* 如像霹靂閃電 如是變化百萬年
無盡新鮮的發現 造成每天
世界每刻急速旋轉 像思想天天的轉
散播訊息千百年遙遠 *
# 無窮新知將你我拉近
無窮傳真送到我心
如能將心彼此牽引
這個世界 這個世界 這個世界
更快更真 #
Repeat * # #
>>April 22, 2006 at 12:50:39 PM GMT+8
2006 年 4 月 20 日 星期四 【晴】
今日上堂無啦啦出奇地留心....
個頭無啦啦又有少少痛.... 好似係由條頸扯住咁.......
呢幾日上堂成日無啦啦糟質candy....... hahaha!!!
『唔好再碌大對眼呀!!!』
dinner約左miss mok, 紫樺同賤人食, 笑到流眼水........
>>April 21, 2006 at 3:08:21 PM GMT+8
ClOsE tO yOu
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8