寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

2006 年 8 月 1 日 星期二 【寒冷】

聽日有個公主嚟CAS呀!!!

覺得有野要做但又無從入手咁囉~

放工超大風, 費事又唔見左隻頭夾, 最後行行下都除左佢... haha!!
大風到有遮都開唔到, 就算開到都冇用, 實反遮...

『你死喇』.............


>>August 2, 2006 at 2:30:37 PM GMT+8


2006 年 7 月 31 日 星期一 【晴】

to esther, 咁唱完love me once again後無啦啦諗起咪唱囉~ 我地唱cocnert個version呀~ 同埋你啱左, 係winning 10~

盲架真係!
擺明呢個幾兩個月以嚟我成日都著裙返工架啦! (話哂都要扮下斯文)
一星期都至少著2日裙, 今日morris嚟俾野我,
我起身讓開個位俾佢插usb, 佢爆左句:『咦? 好少見你著裙喎! =.=”
(不過會唔會因為平時佢過嚟我都唔會起身”迎接”佢?
又或者每日佢第一次見我已經係lunch, 佢嚟到我又已經食緊? :p )
聽日著下褲先…..

今日o係CAS發掘多一個好人出嚟(呢個年頭好人難搵呀陰公…) --- dr chan (之前開過佢個名未??)
上星期左右啦, 我話想問佢野, 佢就話:『好呀! 你呢一兩日過嚟搵我啦! 我o係度就得架啦!』
但係之後我行左兩轉都唔見佢, 最後Friday個present前都訪問唔到佢 =.=”
到今日又見到佢, 係我lunch後被迫遷去左食飯房坐, 咁佢啱啱食完又見到我
佢主動問我:『gigi你仲駛唔駛問我野呀?!』
要呀我話! (打蛇隨棍上地問) 你幾時得閑我過嚟搵你呀?!
佢話:『我今日下午都ok! 你4點or 5點嚟呀!』
(o咀中… 即係幾點呀!...)咁不如我4點半過嚟搵你呀!
佢話:『好呀!』

下午toys library又有果個creative media的course, 又迫遷去食飯房
食飯房今日開左兩大張枱,
5點半時出一出去一轉, 返到入去… 乜攪d人圍住哂o係我張枱度食野…
creative media果班人放學走過嚟食野, 但擺明呢張枱係有人啦!
我個人出去啫! 我部notebook, 袋同water bottle都放左o係度, 好明顯係有人啦!!
我返到入嚟繼續坐低做野, 佢地個個都仲要企o係度圍住張枱(當然圍埋我啦=.=”)食野… 想點呀…
房又讓左俾你囉… 我要張枱嚟做下野擺下野啫……..

擺明唔想做prof叫我做的東西住, 做左2篇IELTS的practice paper =.=”

我的屋企人,可唔可以唔好再歧視我食野的速度?!
我都唔想成日食到碗飯凍哂我都未食完…
我又唔係停左o係度唔食, 只不過人地想食多d餸, 好過食多d飯之嗎!
同埋呀, 等埋我食完早餐先一齊埋單走要幾耐啫!
駛唔駛唔等我就擺低錢叫我食完埋單, 之後自己走左呀?!
你食得快就你o既事, 冇必要要我跟住你食咁快!
好趕時間咩依家?! 法例有話食飯唔俾食半個鐘架咩?!
我冇expect你地會因為我食得慢而留番d餸俾我囉!
咩叫『唔好留俾佢! 奉旨咁以為我地會留餸俾佢就慢慢食!』呀!!
過份呀!!


>>August 1, 2006 at 12:49:30 PM GMT+8


2006 年 7 月 30 日 星期日 【晴】

to galil:BINGO!!

尋日覺得如果今日留屋企會好悶,約左紫樺兩條友去唱k
佢一見到就問我係咪想扮返工...因為著左新買果條裙出去 :p
去左neway city唱,12點幾唱到3點,都夠喉lu~
去toliet途中聽到有人唱 "自動自覺",於是我地又點~
聽到隔離唱『你說得對』,我地又唱~ 攪笑
之後我地唱完月半小夜曲就聽到到隔離唱~
間k房好多野玩,有k之外仲有得網and玩play station
玩play station的football game我可以玩到攞黃牌~
唱完love me once again又要唱長街的一角,其實我都未聽過唔太識...
最識係LOVE ME ONCE AGAIN 呢句...
(都係LOVE ME ONCE AGAIN好聽D... 嘿嘿!! )

唱完又食野(因為份LUNCH太細唔夠飽 =.=" )
食完我又要去冒險樂園玩, 玩淨LAST一個COIN時俾我地估中NUMBER WIN左25張tickets,
2條友勁開心~~

行街途中同紫樺講左句:『所以咪咁多年撻極都撻唔著囉!』講完之後覺得好攪笑~

睇女王的教室, 諗番起一個中學時代的miss
佢係其中一個社的顧問老師, 中一那年好多同學都被迫去做啦啦隊,
但個個都唔想跳, 最後呢位miss 話 : 唔駛諗可以擺脫我地啦!
同埋佢上堂, 一有d曳d的男仔攪事佢就會無啦啦叫: 『I'm the King! I'm the Queen here!!!』
=.="

去完街返屋企隔離屋阿師奶讚我靚女..哈哈哈!!!!!!




自動自覺
   
曲/編: C Y Kong 詞:陳少琪

從你目光深度 如有夢想傾訴
卻未太敢於透露 而我絕不懂驕傲
平日眼光不算高 請你要加快腳步

求你別管風度 言語像登廣告
每日以鮮花探路 強調你品格極高
而沒有戀愛預告 思想不知怎構造

* 期望你自動自覺將心窩獻上給我
人愛你定更多 柔情尋獲協助
自動自覺將你夢和想交給我
和自願為我奔波
和浪漫待我不准懶惰 *

時間就此虛渡 而你像不知道
我漸有一點憤怒 無限次跟你問好
期待你可領略到 這心早鬆開尺度
Repeat * * *


>>July 31, 2006 at 12:43:10 PM GMT+8


2006 年 7 月 29 日 星期六 【晴】

日日都..........
五個人, 來自2個唔同的星球,
既然星球唔同, 梗係講不同的星球話啦!
其實個situation大約係咁, 好簡單, 4個女的都係來自水星 (因為女人係水造)
唯一一個男人係來自火星 (脾氣同說話聲音亦都因此比較大)
大家的language都唔同, 梗係雞同鴨講啦!
就算來自同一個星球, 亦都會因為同一星球內有不同的地方文化而有文化差異,
更何況係不同星球呢?!
因為呢d言語上同文化上的差異, 大家相處落發覺有好多問題
包括習慣上啦 (or係習俗上), 時差都有, 火星的時間比水星快!
火星的offical working hour由水星時間7點開始, until 3點幾
但水星的working hour係9點幾even 10點開始, off office的時間亦都好唔stable...
咁水星都有派過一個外交大使同火星人溝通,
但無奈呢位外交大使無論公事定私事都超級忙碌, 當佢有時間停低時,
d水星人都唔捨得再折磨佢去同火星人溝通
(因為... 同火星人溝通要講火星話架嗎! 用其他language溝通好辛苦架!)
最後結果係, 水星外交大使一唔o係度, 基本上水星人都唔想同火星人講多一句...



食完雪糕有d肚痛... 下回分解...


Let's Get Married
Lyrics:Mariya Takeuchi Music:Mariya Takeuchi Arranger:趙增熹

Now let's get married
No need to wait and waste our time
Why do we have to carry on this way?
No one can keep us apart
So, let's get married right away

I'll wake you up in the moring, my baby
Sweeten your coffee with my kiss
And in the night I will hold you so tightly
Whispering the words you long to hear

So, let's get married
Why don't you ask me and stop hesitating?
Just think how happy we can be
You & me in a small house with a dog
So, let's get married right away

So, let's get married right away
When you are blue and so down, my baby
I'll give a smile to cheer you up
But if I get sad and lonely
Please hug me close and wipe my tears

So, let's get married
I just don't know how to live without you
Maybe it's nice to have our kids some day
And this is all I can say
So, let's get married right away
Now let's get married right away
So, let's get married right away
Now let's get married right away


>>July 30, 2006 at 12:28:10 PM GMT+8


2006 年 7 月 28 日 星期五 【晴】


整齊過一排後打回原形...


呢個就係冇toys的toys library

又買多條裙返工著...

今日覺得中中好唔開心...


>>July 29, 2006 at 12:32:35 PM GMT+8


2006 年 7 月 27 日 星期四 【晴】

Happy Princess Day~
HAPPY BIRTHDAY~


今日我阿姐生日, 好似有D奇怪......

返工時超大雨, 行過條橋底時, 橋上面有架車行過, 濺起哂d水淋到正一正... 激死!!

等到11點幾都唔見morris嚟俾個portal我用... :(
最後主動出擊打俾佢.... 等setup時又吹下水咁
上到port就cher左幾版ppt, 好趕咁揀左5個cop出嚟做present...l

forum上睇到原來好攪笑地nicole, 阿銘今日下午都會返poly
即興地約左返poly食tea~
最後nicole請左~ 下次到我請~
食完就去搵prof (其實好想開佢全名, 但又怕佢or佢身邊d人會唔會serach到 in yahoo 呢?!... yahoo成日search d字都search到嚟我呢度 =.=")

原本20mins的present最後攪左半個鐘有多... 係我一路講prof一路問,
佢又問dora又問, 攪到present左好耐
present完又入佢房又聽左10幾分鐘 "書"
對個present的comment係『幾好呀頭先!』 (都係阿銘個comment好d, hehe!!)

快d去研究下寫過d咩先!

原來係阿銘攞走埋我d 身份証同student id copy!
好彩真係o係佢度啫! 果日印完唔見左勁驚 =.="


同YUKARI的對話...
gigi : happy princess day~
yukari : ....下?
gigi : 哈哈 係咪 一頭冒水呢
yukari : ...唔係wor, 又到左今日了, 你既第二個生日
gigi : (o咀中) .........你好似知咁...
yukari說: 對左你成廿年了
gigi : 拆穿左添.......... (本來想搵個人玩到佢一頭冒水......)
yukari : haha
gigi : 點解你會知 .......
yukari : 點解會唔知??
gigi : 咁....... 我諗係以前同你玩問答遊戲玩得太多......
yukari :係你催眠左我...


hahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


>>July 28, 2006 at 1:47:21 PM GMT+8


2006 年 7 月 26 日 星期三 【晴】

今朝... 等緊morris嚟開portal俾我, 咁得閑都唔記得打去tuen mun個ST訪問 =.="
until食lunch先記得 =.="
lunch後去搵個條becky, 一去到俾dr lam 截左糊, 前前後後行左兩轉, 2點8先入到去搵佢
o係門口又見到佢正想打電話.. 唔理啦! 死都敲左門先!! hehe!!
攪掂埋後3點鬆人去長沙灣~
o係深水埗出啱個出口, 但今次唔知應該行左定右.......
打俾紫樺幫拖... 應該行左個我行左右, 唔怪之得搵唔到~
今次等左5mins左右就有得交, 因為佢排我o係另一條queue :p
交完就去西九龍行過圈~ 有收穫呀!!
間琴行有d舊的(但不是二手)琴書, 咁諗住睇下, 點知俾我見到有本有 玩味!!!
6折呀本書~
之後就諗係咪真係陳慧嫻首玩味呢...........
問下個人話可以拆開, hehe!! 真係我好鍾意果首ar............. 太感動啦~~
之後去準備小禮物俾yukari... hehehe! 唔知你鍾唔鍾意呢~
途中又買左枝冰糖雜果食, 係柑桔同山渣... 都係士多啤梨好味d... d柑桔好死多核!

表哥仔會唔會又放我飛機呢?!.....

今日ms mok生日, 朝早send左隻sms俾佢~
send過咁多次sms, 佢第一次reply我.. hahaha!!

唔知係咪因為聽日的關係, 尋晚發夢睇concert...
心態上好似有d唔係好同lu~

Better than You - Lisa Keith
Hey baby
Its you I truly adore
I finally found the peace of never wanting more
Singing a sweet song of who and where I belong
I see a vision of a love thats more than strong
I feel so fine, truly divine
My dream has come to life, hey yeah
You're always there on my mind

CHORUS
Cause when I need two arms that can hold me tight
A tender loving kiss that can make it right
Someone to chase the darkness into the light
I know its true
Baby, there's none better than you

Cause my love is true, ooh

Oh my dear I can't say the way that I feel
You're more than words, you're more than pictures can reveal
Sugar is sweet but with you its hard to believe
There's nothing to compare you're all I want and need
Eternally I'm gonna see all that love can be
Yeah yeah
Heaven has given to me

Hold me tight

Can make it right
Someone to chase the darkness into the light
I know its true, yeah yeah
Baby, there's none better than you

And I know in time our hearts will be together
I see your smile and I see forever
Baby, baby
And our love is true
Ooh! Theres no one better, oh
There's no one better than you


>>July 27, 2006 at 12:45:08 PM GMT+8


2006 年 7 月 25 日 星期二 【晴】

friday的ppt做得7788, 係爭morris未俾到d stat我...
攞到stat後仲有排攪.. 唉~

成朝都o係我地random個forum度,
member唔多, 只有我, nicole, 銘, alfred同candy仔,
我地幾條友明顯唔想做野 / 冇野做,
d post回得勁快勁real time, 好爽, hahaha!!!

下午morris開住個guest account俾我用住portal先... 終於都掂portal啦...
佢brief左我半個鐘, 其實佢放低俾我都得, 個portal我聽得多都大約知係點 =.="
佢走左之後再始逐個professional同subspecialty睇,
又數下discussion broad有幾多個post, announcement果個column有冇用到.... ....
數到放工morris嚟收番部機....




You Needed Me ~Murray Anne

I cried a tear, you wiped it dry
I was confused, you cleared my mind
I sold my soul, you bought it back for me
And held me up and gave me dignity
Somehow you needed me

You gave me strength to stand alone again
To face the world out on my own again
You put me high upon a pedestal
So high that I could almost see eternity
You needed me, you needed me

And I can't believe it's you
I can't believe it's true
I needed you and you were there
And I'll never leave, why should I leave?
I'd be a fool 'cause I finally found someone who really cares

You held my hand when it was cold
When I was lost you took me home
You gave me hope when I was at the end
And turned my lies back into truth again
You even called me "friend"

You gave me strength to stand alone again
To face the world out on my own again
You put me high upon a pedestal
So high that I could almost see eternity
You needed me, you needed me

You needed me, you needed me


>>July 26, 2006 at 2:31:45 PM GMT+8


2006 年 7 月 24 日 星期一 【晴】

今朝過馬路時掛住望左邊有冇車又唔記得望埋右邊有冇車就行
好彩個司機剎得切車, 如果唔係就撞得我好應......
驚左成朝都未驚完, 之後同嫻姐阿grace傾左陣msn先feel better... 唉...

返到嚟先知上星期五臨走俾人清場,
部腦未熄架原來, 佢休眠左足足3日有多 =.="
notebook用左半個鐘就有哂電, 但2個拖板都冇電,
唔知攪乜, 最後咁啱morris嚟我就同佢講冇電, 佢又搵個technican嚟
原來係呢間房跳左掣 =.="

攪緊friday present的ppt時, so cheap果位人兄又入嚟,
佢問我做project做成點果d咁 (明明friday先present左兩次佢聽, 失憶架咩!!)
講完一輪我就問佢幾時得閑, 想阻佢10-15分鐘問佢野,
佢勁cheap呀真係! 即刻話:我依家唔得, 一係下午先啦!
我:咁我嚟搵你下午?
so cheap: 係呀! 其實我依家唔得閑, 我咁啱行過嚟呢邊啫!
我: (暗地裡心諗) 妖... 扮野啦, 我呢頭得個pantry同toliet之嗎........
下午去搵佢, 佢好似10世冇人同過佢講野咁…
又好冇禮貌咁成日打斷我,
明明佢講完一句complete sentence後靜左5秒有多, 咁正常都suppose佢已經講完…
我再開口問下一個問題, 講左4-5個字佢就繼續自己講
如是者幾次都係咁, 真係火都嚟埋!!
講完後佢俾左本”認識專注力失調及過度活躍症” 的brochure 我…
佢當我白痴咁, 問我有冇聽過過度活躍症 =.=”
攞番去俾阿媽睇下我老豆係咪先得… 嘻嘻!!

下午toys library有function, about creative media的
原本話我唔駛迫遷, 佢地只係要尾果半間房就ok,
咁繼續做ppt時, 做做下佢地熄燈… 以為淨係熄佢地果半間房的燈啦
點知果個女仔, 都唔知係咪路架, 明知我o係度做緊野都照熄哂全間房d燈,
大佬! 玩野咩! 點睇野呀我!!! 最後死死氣氣去左眼房,
房外面有個死o靚仔, 佢parents同工人一齊嚟
個o靚仔應該係有問題, 成日都o係度大叫,
明明話出面張sofa唔俾人坐o係度等, 但呢家人坐左o係度成粒鐘
坐都唔係問題, 個o靚仔成日大嗌,
佢嗌咩呢? 真係唔知喎… 淨係d好冇meaning的 “呀!.......”
阿媽講咩佢都淨係o係度 “呀………”
以為係d好細果d小朋友啦, 點知掉垃圾時行過望到…
都至少6歲架啦喎睇佢”件頭”! 但個阿媽仲叫佢 : “bb! bb!” …….. :s
唔係歧視佢… 只係我怕嘈啫… 同埋今日全日都o係度切Friday present的ppt… 唉…

lunch時見到果個becky, 佢好似俾人洗左腦咁, 提都冇提下我要問佢野…
dr lam 講番佢以為仲係醫學生, 要o係醫院做resident的事, 爆笑ar
試過等等下無聊走去捉房入面果d老鼠 (但問題係果頭捉完又去救人喎…)
dr lam仲話d老鼠條尾好短的, 好得意, 所以搵個高身的垃圾筒捕佢地 =.=”
同埋有個e生見到房內有條金魚, 係對眼有個泡泡果隻, 個人話想知入面係空氣定係水,
竟然走去拮穿佢, 最後玩死左魚, 仲試過搶救, 不過都係死左… 好變態…….

覺得Dr lam係一個講得笑之餘又好尊重人的醫生 (上左年紀的女醫生來的, 大家唔駛諗咁多野)
成個CAS之中佢最高級, 但佢都會好好禮貌咁同d同事(including me)打招呼,
正式返CAS前我都嚟過兩次, prof話Dr lam都想見下我先,
但就係咁啱2次佢都唔得閑出左去
直到我第一日嚟CAS時, 我去head office度搵左morris先, 但佢又未番到 =.=”
果時9點未到, dr lam已經o係度, 咁我嚟過知道果間房係dr lam, 咁入面個女人實係佢la!
佢見到我裝下個head office又走番轉頭就話:hello! 有咩幫到你架?!
我話搵morris, 佢就叫我出去坐住等一陣先~
有次我食完飯佢先買完野返嚟食, 佢見到我洗緊野, 佢都會話: hello gigi!
(嘩!! 成個CAS咁多人, 認得你之餘仲叫得出你叫gigi喎!)
原來每一年dr lam都會自己出錢請哂CAS (係7間centre的所有同事喎!) 去食一餐…
今日lunch好多人一齊o係食飯房食飯, 我又late左少少出去買啦可能
入到食飯房冇位 =.=” dr lam好主動咁移過d自己張chair騰出d空位俾我,
仲話:gigi坐呢度啦, 有位呀!
同埋有次報紙有葉劉淑儀, 佢話好想睇下佢個新髮型
咁啱morris又想攞果張報紙嚟睇, 於是佢話: 借一借嚟睇先, 我呢d好低層次架咋, 我想睇下佢個新髮型咋…
嗯!! 抵佢做到咁高級o既!
某d so cheap的人!! 成日都會擺款扮嚴肅… 學下人啦…



>>July 25, 2006 at 12:59:03 PM GMT+8


2006 年 7 月 23 日 星期日 【晴】

今朝約左candy仔食早餐, o係大圍meet埋阿銘~
3人早餐後去CILL練oral, friday返去再book時間練~
oral後去clinic攞番上星期驗血個報告
之後睇到個dora話12點佢available同我一齊去搵prof tsui... 但果時已經12點2 lu...
friday要做present ar又.... 得4日通知, 拍得住阿銘~
繼早餐同candy share之後, delifrance lunch繼續share, 因為未餓~ 又繼續吹水...
食完返一返poly就搭車去交grant-loan
搭巴士去時勁驚, 明明記得個總站係西九龍中心地庫總站,
但個巴士頭唔係咁寫, 上車問司機佢話啱, 之後見到西九龍中心,
但架巴士繼續越行越遠.................. 去到好遠先再兜番轉頭去西九龍... 唉... 俾佢嚇親~
仲等我作埋最壞打算, 由得佢車到我去總站, 至多搭番的士番轉頭 :p hahaha!!

交form最後交唔成, 簽錯野果度冇問題, 但係我老豆張身份証就唔得... 唉...
仲要去多次

死la... copy完d野唔見左d添.... 希望冇事啦!




我要聽呢首歌!! 邊個有快d自首!
為全世界歌唱

寶麗金25周年紀念主題曲,收錄於《為全世界歌唱》大碟
作曲:劉諾生
填詞:向雪懷
編曲:劉諾生

合唱:張學友/黎明/陳慧嫻/關淑怡/草蜢/周慧敏/黎瑞恩/
   王馨平/吳君如/湯寶如/鄭嘉穎/CD Voice/洪楗華/陳曉東

隨旋律響徹心靈 洪流亦變安靜 從前沈睡世界 開始轉未停
懸崖上歌唱激情 和平是我使命 原來人類世界 天生愛熱情感性

彷彿相識若然愛上歌唱 就算你我說不同語言
相信彼此即使路途各有方向 在你心中會一齊唱

歌聲輾轉地傳送到心裡 未理膚色與不同姓名
伸出手 手牽手 為全世界歌唱 是我的祝福請聆聽

This is our dream This is our future
高舉一雙手 搖動著是勝利 今天心中不冷冰
This is our dream
伸出一雙手 慶祝尋獲友情 哼出心中呼叫聲
This is our world

纏綿樂章傾瀉感情 人人熱愛生命 我盼明日世界歌聲去又來呼應


>>July 24, 2006 at 1:59:12 PM GMT+8


<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

 


ClOsE tO yOu

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8

Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8

Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8

同慧嫻一齊去旅行咁好? <br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8

Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8

我&#21946; uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8

路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8

Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8

覺都未訓醒, 老豆同姑姐返&#2
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8

你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8

&#28857;解仲未&#352
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8

哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8

咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8

我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8

六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8

BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8

究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8

"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8

都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8

表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8

Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8

呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8

好&#21527;?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8

我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8

煎熟的火腿都唔係好核突。 <br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8

你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8

妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8

好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8

"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8

妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8

點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8

hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8

you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8

表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8

好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8

我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8

。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8

講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8

妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8

啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8

「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8

「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8

今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8

D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8

你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8

哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8

邊濫個話枝藍根用來預防ga? <
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8

人氣: 132732

Design & Scripting by ShowHappy.Net