寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

2006 年 7 月 12 日 星期三 【晴】

to candy, 係呀! 至憎睇新聞見到d阿媽摟住d仔女o係度喊!

今朝買完麥噹噹包後一路行返office都覺得周身唔自在, 係好不安果隻...
成朝不祥預感越來越強烈........
成朝都發o牛豆咁, 真到lunch後先好d, 不祥感到開始消失...
發緊夢期間 technician --- raymond... 無啦啦走嚟同我講陳慧嫻,
我冇興趣知你聽邊首歌時讀緊幾年級.... 我唔想數得番你幾多歲 =.="
佢好似講得好開心咁... d歌佢都好熟下=.="

『能有著美麗過程也值看到了痛哀 ... ...』
算吧啦~ 唔通今日d不祥預感就係呢樣/?

今日professor嚟探班... 唉....
我都唔想做得咁少野,
portal又未用得, send俾你睇d document又成個星期都冇回音.......
無啦啦話下星期五要present少少俾d醫生聽, 我真係死得啦呢鋪!


d不祥預感幾靈, 真係幾多devil things 呀今日...
professor遲左嚟的關係, 6點2先走~
出門口正想轉左去搭巴士, 離遠見到prefossor企左o係小巴站!
雖然係同一個小巴, 但佢都應該會早我一兩班車走左
即刻轉左行去搭小巴, 等左勁耐.... 上車後發覺架車仲有一個位
勁驚好似做戲果d咁, 好彩佢真係唔等走左 :p


>>July 13, 2006 at 12:44:39 PM GMT+8


2006 年 7 月 11 日 星期二 【晴】

家姐同我一樣乃野…. 唔通真係遺傳?? 邊個!! 企出嚟!!

Lunch爭幾啖食哂成個飯盒, 之後飲紅豆冰… 勁飽呀…
今日lunch後我洗野時, so cheap的so call高級心理學家攝左我洗野個位,
我以為佢倒左杯d水啫, 點知佢攝左個位洗杯... 唔該借借都冇聲!
冇d禮貌!!

昨天升中派位放榜, CAS有位姑娘個仔今年升中,
還請了假,預備同個仔去搵學校。
昨天Lunch的時候,其中一個同事話替個姑娘緊張,個仔升中仲緊張過自己升中!
好誇張囉覺得!
可能這裡的同事都係專業人仕,自然想仔女都有番咁上下,
成日聽到佢地話d仔女去學乜學物,未升中就準備定一個file,
勁參加d有cert攞的course,好憎呢d人!!
仲成日有意無意咁讚自己個仔,聽到都骨痺!
我阿媽唔係要追名校的家長,
佢覺得小朋友係讀到書的話,去到d垃圾學校一樣都有好成績
揀小學時阿媽冇乜所謂,係揀中學先著緊少少,最後揀陳楷係因為夠近~
同埋佢覺得,讀到名校又點?!
中五夠分都唔夠位收你,興其又要去撲學校的話,不如就入一間低一級的學校!
所以會考時我有16分,如果我是在名校有這個分數,肯定要去撲學校!!
但我o係陳楷就可以升原校,朝早攞完成績,去銀行交完學費仲買個肉醬意粉返屋企un un腳慢慢嘆!幾好!~
名校係好,但普通村校都好囉我覺得~
名校年年公開成績勁都只係因為佢地收親都係D成績好的學生之嗎!
個學生成績係唔好,俾你入到去,到時咪一樣係一鑊粥~
名校d學生又唔係特別乖ar~ 我讀村校都好乖架!~
好多人都讚我乖架~ (嘿嘿 � 又出招牌奸笑 :p)
Vivien, shering, ginny, even版主都讚過我乖架!
我係似乖同埋真係乖, 哈哈哈!!!!!!!!


今日同星姐講話諗起有首歌好適合依家唱...
佢好鬼醒目架啫~ hehe!!!


>>July 12, 2006 at 7:23:44 AM GMT+8


2006 年 7 月 10 日 星期一 【晴】

失而復得後是珍惜~

前晚去姨媽度食飯,家姐放左佢銀包o係我度袋住先,
點知返到屋企冇左件事,到尋日朝早,搭車摷發達窿先記得,
好彩冇警人叔叔查我啫~袋住兩張身份証係犯法的 ^^

隻手好番好多lu~~

同阿媽的約會,好事多磨,再順延一星期罷啦...

極速約turbo食飯, 再firm埋紫樺, 之後叫埋賤人, 賤人話call埋Ms Mok
--- 去食手打烏冬囉不如~~~


>>July 11, 2006 at 8:44:45 AM GMT+8


2006 年 7 月 9 日 星期日 【晴】

呢個世界好細... 印証左一個統計: 數埋6個人就會同你有關係!!

早幾日先同ginny講, 我已經試過做幾間不同公司, 都係有同我住同一條村or隔離村
依家o係CAS, 有個阿姐, 佢個親戚o係隔離村開食肆(紫樺你果度!!~), 我仲成日去食的!
到今日lunch, 有個nurse佢個仔就快升中放榜, 講講吓呢個阿姐問我讀邊間中學
我話: 陳楷
原來佢個女又係 =.=" 佢仲話: 乜你讀陳楷, 我個女又讀陳楷, 你叻我個女咁多?!...
o係呢位阿姐眼中, 陳楷係一間垃圾學校 =.=" 唔知俾咩反應佢好 :p
之後再講講下... 呢位阿姐識晨操 =.="

陳楷呢幾年又的確係差左, 我地中二中三時, 陳楷都算係果條村的名校嚟架!
(表哥仔都吹水唔抺咀咁同人講話陳楷係名校... 作得好大!)
不過過左咁耐, 又有d衰野發生之後就.........
我覺得係同蕉怪有關!! 嗯嗯!! (嘿嘿!! <-- 變成我的招牌奸笑!!)

放工去睇醫生, 睇下我隻手做乜..
醫生話係俾野咬完後, 俾隻野攪到敏感, 所以腫左一個紅色圈.......
CAS風水唔好...

上yahoo睇尋晚場波d精華, 睇到施丹個"頂頭槌", 笑爆咀!!


>>July 10, 2006 at 1:05:32 PM GMT+8


2006 年 7 月 8 日 星期六 【晴】

去mk唱k with candy, nicole, 銘and鬼沖~ 阿銘同candy請左我地唱~
鬼沖講左句爭d令佢出唔到門口的說話, 嘻嘻~ 咁下次點mv version唱 ^o^
好勁呀今日.... 我! 冇摷張超靚的紙出嚟就去到創興啦 ! :p

唱完去食dessert~
食完去姨丈度就開飯, 完全未餓, 姨丈仲煮左好多我鍾意的餸添 :p

手臂上果撻野越來越痕and腫, 係尋晚dinner後唔知俾咩咬,
紅左好大撻, 今晚在姨媽屋企dinner後有mango食, 阿媽叫戒口唔好食住...
但係 ..... dessert先飲左個mango蘆薈 :p
好痕ar,但係又唔"r"得!
再係咁腫聽日又要去醫生, 依家好似多左舊肌肉咁!!


ps. 好多咩? 更多唔出得街的都冇講到啦~ :p

如果聽日唔返工就好啦...

to 某人, 過左咁耐先知, 笑下算吧啦~ ^o^ 反駁佢咩唔通?! 由佢啦~ 一笑泯恩仇 (無啦啦好好文采!!)

表哥仔ar..........


>>July 9, 2006 at 2:58:46 PM GMT+8


2006 年 7 月 7 日 星期五 【晴】

今朝返工異常地大雨...
落到巴士站已經對鞋入哂水, 裙又濕哂...
上到巴士仲好凍...
落車諗住睇下有冇鞋鋪, 是但買住對candy仔成日踼住的拖鞋,
方便我放工著住走都靚d... 點知咁早未開鋪 =.="
死死氣氣走入wellcome買左對沙灘拖頂住先 (係一對男裝拖 =.=")
買完再行上嚟office... 途中仲衰到見到爆水管, 成條路都都浸哂水...
最後決定乜都唔理, 橫掂對鞋都入哂水, 勁大個水 [乙水] 都照踩落去~ hehe!!
返到嚟. 條裙同對socks誇到滴水, 對鞋倒得水出...
好似潛完水咁....
d阿姐見到我濕到咁, 借左條三腳骨褲俾我著住先, 放工先換番裙走~
但對鞋... 仲好濕... 一陣搭車落mk一落車有間鞋鋪, 買過對著返屋企先得!
對socks索性掉左佢 =.="

俾candy仔記得我 "方正時代的紙鞋!"
咁都記得 =.="
不過我今日返到去都有諗起~ hehe!!
仲記得點俾ginny笑 :p


尋日同表哥仔傾電話, 唉... 又係咁啦~
又係佢的問題同煩惱我都係幫唔到佢解決 (基本上次次都係~! 呢個表妹好廢 :p)
講講下佢無啦啦叫我做"鬼靈精", 呆左... 點解你會知?!
原來佢睇我icq個info =.=" 唔記得左添... 嚇鬼死!

又係尋日, 去完觀塘後返屋企
5點時阿媽話俾一個鐘頭我拉小提琴
逐首陳慧嫻拉... hehe!!
發覺最易拉係 痴情意外~
我有理由相信我應該拉得唔錯, 因為拉拉聽到d鼻鼾聲................. 老豆訓著左
聽日睇下有冇時間又拉下先~ :p


>>July 8, 2006 at 10:24:19 AM GMT+8


2006 年 7 月 6 日 星期四 【晴】

今日好似遊玩左一日咁!
朝早返到去, 又冇位我坐.... 度度都開會, 乜得佢地咁多會開!
阿姐叫我去playroom, 但... d枱勁矮之餘又冇電制...
路過的kelly問怕唔怕坐得唔舒服,
最後去左PT (物理治療)間房, 勁靜~ 最後一路聽歌一路睇書
睇睇下阿姐入嚟清潔, 過多陣又有個細佬要入嚟換片.... 吹脹...
最後走左出去行一個圈又入番去
坐多陣阿姐又話ms li請食野, 叫我去食飯房食~
食左春卷、咖喱角and雞翼~
又走番入去繼續聽歌and睇書到放工...
放一點好爽~~

放工去觀塘搵ginny帶返我隻ipod返屋企~
上左車打俾佢問佢去邊度食飯, 佢話:『你鍾意啦! 你果度平時冇啖好食, 同你食好d啦今日!』激死!!
最後desmond又俾ginny捉埋俾落嚟lunch, 因為desmond要幫ginny做功課 =.="
今日之內要交份proposal佢都未做起 =.="
最後去左食supersandwinch~
研究食乜好時同ginny有d誤會, 佢話意粉同焗薯都想食,
咁我意思話不如每人叫一個share食啦~ 佢果頭話好果頭就話佢又食意粉~
好彩我同佢一齊落單, 原來佢誤會左同佢每人一個set之後再叫多個焗薯set食,
佢一叫時即刻stop佢 =.=" 點食得哂呀.... hahaha!!
咁ginny俾錢我就搵desmond坐o係邊1 一坐底就俾desmond玩,
大大聲話我坐個位有人, 攪到隔離果2個女人望住我 !!!
佢地變態到真係炒左個女仔 =.=" 好大陰影ar
好耐未試過食一餐咁攪笑的飯lu~~
包括ginny好多隻痛腳o係desmond手上...
背得好辛苦先背得出我份fyp的topic俾desmond聽...
反而依家走左之後 (i mean 離開左MCF之後) 同佢地玩得
可能冇左"上司"果種壓力~
以前一齊食飯玩起上嚟都會就住就住~
但依家唔怕lu!!~ ginny又窒, desmond都照窒!!


>>July 7, 2006 at 1:27:02 PM GMT+8


2006 年 7 月 5 日 星期三 【晴】

Yesterday was the 3rd anniversary...
If my memory serves me, this is the first time I remember on the exact date,
In the past 2 years, I would remember this anniversary few days later :P
Woo!! Listened carefully and paid all my attention on everything happened on the stage.
Since I have already longed for that night for many years!!
I could not afford to miss any splendid part, :p
Really a long time to wait for before!
A treasure worthy night!! (seems got a grammatical mistake here =.=”)
A night with the shortest distance (although still quite far away)
Quite regret actually, why didn't I choose a better one??
Afraid that it would be the last time lu… 𠗠
Does anyone know what I'm celebrating for?? Hehehe!!
“Ten thousand age!!“ yeah yeah!!
Hope I can remember on the exact date too next year!
Another hope is………… may I have the same experience once again??? Hehe!


So-cheap so-call senior psychologist is used to having an orange after lunch to “pretend healthy”.
But this cheap guy will never share his fruit.
Yesterday, as usual, he took out his “private” orange, and collected a “public” dish and knife from pantry.
After finishing his private fruit, his apprentice (a girl) and me were in the pantry, the girl was washing her lunch box and I’m queuing.
Cheap guy put down the dish and the knife and asked the girl to wash them for him.
(This cheap guy aware my existence)
How come ar!! She is your apprentice assigned by her university.
She is NOT YOUR SLAVE, NOT YOUR MAID!!!
Here is office, not your home! No one has the responsibility to serve you!
SUPER CHEAP GUY!! GO TO DIE LA!


Morris gave me a Undertaking form to sign,
but I have to send to Prof to have a look before I can sign on it!
Then he replied my email:
"Will let you know ASAP. I spoke to Vivien today from CAS and she is happy with your progress. She made the comment that you are a very obident and quiet student. Eric."
Vivien is EO here~ but I do not have so much contact with her!
So, I do quite sure that she's saying some 客氣說話 =.="
This morning, Vivien came and greet me.
She asked me had I think of how to do my project...
嘿嘿!! i guess it is because Prof. Tsui asked her about my situation yesterday...


Played msn with 8-9 people in a community, so funny~ haha!
again, felt exhausted...
by the way, really want to try to play msn with 10 ppl!! hehehe!!


Ginny told me my iPod is ready la!!~ hehe~
so good~ I can go to KY tomorrow after work (half day work only tomorrow ^^) !
Dated her to have lunch together trm~ hehe~~


>>July 6, 2006 at 12:47:23 PM GMT+8


2006 年 7 月 4 日 星期二 【晴】

3rd Anniversary~~~~

呢張靚~ 整大d~ 嘻嘻!!

    跳舞--> surprise!~



個景好正~~




仲有張學友唱只想一生跟你走~~










    
呢套衫好靚~~


>>July 5, 2006 at 12:46:21 PM GMT+8


2006 年 7 月 3 日 星期一 【晴】

都未試過咁唔願返工!
以前唔想返都好, 但諗下有錢賺, 有野消磨下時間, 最後都會有happy feeling咁返工,
因為知道我返去做o既野幾悶都好,
都係有value的!
但依家唔係lu, 朝早掙扎成十幾分鐘先 “乙水” 到自己起身
好似俾人搵枝槍指住個頭迫我出門口返工咁, 完全冇”開心”的feeling!
返嚟簡直係虛耗緊我o既時間同浪費緊我o既車錢!

今日心情已經唔多好
返到嚟無啦啦俾人侵略左我間房, 之後又到細路仔喊, 唉… …



8個人一齊msn, 勁混亂, 不過好多好笑野~
玩左差不多兩個鐘, 有exhausted 的感覺!!
打左好多字, 隻手又痛多左 XD
同星姐重提吳剛, 笑爆咀~


幾時先有番部ipod呀?!...
今日ginny msn 上hi 我, 仲以為有添!
但原來佢只係hi我吹水吹左兩咀 =.="

要對我d朋友仔好d, 佢地講野我要上心d...
唔係就好樣衰!!
朋友仔們! 得閑打下俾我吹下水啦~


媽咪唔知係咪唔記得我要帶飯...
成日都冇預我帶飯 =.="


>>July 4, 2006 at 1:41:28 PM GMT+8


<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

 


ClOsE tO yOu

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8

Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8

Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8

同慧嫻一齊去旅行咁好? <br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8

Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8

我&#21946; uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8

路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8

Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8

覺都未訓醒, 老豆同姑姐返&#2
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8

你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8

&#28857;解仲未&#352
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8

哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8

咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8

我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8

六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8

BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8

究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8

"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8

都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8

表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8

Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8

呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8

好&#21527;?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8

我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8

煎熟的火腿都唔係好核突。 <br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8

你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8

妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8

好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8

"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8

妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8

點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8

hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8

you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8

表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8

好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8

我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8

。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8

講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8

妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8

啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8

「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8

「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8

今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8

D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8

你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8

哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8

邊濫個話枝藍根用來預防ga? <
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8

人氣: 132732

Design & Scripting by ShowHappy.Net