2006 年 8 月 24 日 星期四 【晴】
朝早見到秘書姐姐又聊佢出去食~
最後同埋護士姐姐EVA一齊去九龍城飲茶
回程勁大雨, 同秘書姐姐避雨期間見到個女人..........................個..................... hahaha!!!
感覺morris唔係好liky尋日present d野冇俾過佢睇 :p
放工去太古同candy, nicole同銘溜冰
同candy回相"扶持"左一晚
諗清楚, 答番candy仔, 係第4次溜冰呀! 啱架啦!
但全晚最爆笑位, 係我同candy搭mtr時發生...
由太古-->則魚涌後, 見到對面月台寫住調景嶺, 仲話唔駛趕啦, 行咪得囉,
上到就上, 上唔到就下一班, 但又真係俾我地上到
則魚涌下一站應該係油塘, 咦~ 咁快到o既?! 就到站時望到個版.................. 點解又去返太古?!...
但明明同candy2個人6隻眼見到係調景嶺喎!!!
唔信邪的我地"回歸"太古後, 又去番同一個位置睇.......
一望!! 大家爆笑, 原來的確係寫住調景嶺,
但唔知點解我地兩個不約而同地睇漏左個箭咀叫轉右先係去調景嶺 =.="
笑到要停一停, 個牙骹好攰...........
另一個笑位係我同candy買dinner時, 個cashier一連串問左好多問題...
o係度食定拎走? o係度食
要香蕉船定焗田螺? 香蕉船
要 "show" 皮海鮮湯定 xxx 呀? "show" 皮海鮮湯
要香蕉汁定洋蔥汁呀? 同candy呆左.... 香蕉汁?! ... candy又係聽到香蕉先攪笑... 問多次...原來係黑椒汁定洋蔥汁 =.="
candy仔我越嚟越鍾意你 XD
>>August 26, 2006 at 4:13:59 AM GMT+8
2006 年 8 月 23 日 星期三 【晴】
to魚小姐, 依家都好似仲有... haha~
未返到CAS, prof就打嚟, 後來佢知我冇紙冇筆, 佢講d野我都記唔低就話send sms俾我..
但唔知點解最後一隻都收唔到...
11點幾先發現discipline的cop入面原來我一直都數漏左班視光師, 乃野…
拿拿臨數, 數完又入番d data, ppt 的graph又由頭再gen過
好彩仲趕得切下午開會present前攪掂 =.=”
仲有一個問題係… 無啦啦發現, 我揀出嚟最active果個cop,
各項數據上都冇一項係第一名, 仲要meeting的attendance係全CAS包尾, 好驚開會俾人插!
一開會首先dr liu講左一個鐘, 之後到nicole sy present左個半鐘,
到我講d人已經o牛哂 (正!!)
點知我一show d graph出嚟d人就醒哂,
講講下連CAS高領導人藍醫生都入埋嚟聽… 所以真係好驚 =.=”
講到attendance rate果度, 藍醫生問我:你點知d數字架?!
Prof答佢話逐份minute開出嚟數
藍醫生話:『嘩! 唔怪之得佢天光做到天黑啦! 犀利呀gigi!』
勁開心! 我都係用左一日時間數之嗎~ :p
成個present都係我講完到prof補充
揀出嚟再研究的cop都應該accept哂 ^^
之前prof send過email嚟叫我地o係返工的地方,
搵埋個mentor合照張相俾department keep record
咁我梗係冇理佢冇影啦…
點知佢嚟開會早有準備, 帶埋DC =.=”
臨尾佢同藍醫生講話成team KM一齊影,
藍醫生一早企左出去, 佢地個個都推我去藍醫生度企中間, :s
散會再返眼房執野, prof問: 你依家坐呢度呀?!
我心諗:咪玩啦… 明顯又係俾人被遷啦…
佢臨尾讚左一句good呀~ hahaha!!
唔知講開咩, 我話將會學急救, prof話: 駛乜呀! 你叫藍醫生救你咪得囉!
藍醫生話:『你咁瘦, 都唔好意思要你嚟救我呀!』…
我話:『唔係呀! 啱架啦! 我阿媽成日整餸切親手, 用得著架!』
藍醫生話:『haha! 好攪笑! 你阿媽好卡通!』
走時已經6點5… 勁大雨, 過條馬路對鞋又入哂水 =.=”
約左大夫伉儷食飯, 不過個位好凍, d野食凍得好快…
食完去扭蛋, “請”左大夫扭,
同一個公仔扭左三次, 好鬼鐘意大夫扭俾我果個叮噹!! 好靚仔架!!!
我地仲想扭開一個要”monk” 開的蛋殼, take turn大夫開始, 扭唔開到janet, 再到我, 又到番janet, 最後都係janet醒… 係monk開唔係扭開
扭完又行左聯合一個圈就同佢地bye bye lu~
sum up成日都好開心啦~ hehehe!!!
唔知係咪開心得滯呢, 沖沖下涼個鼻痕痕地就好順手咁用手背捽一捽,
之後無啦啦流鼻血喎!... 嚇死人咩….
人生之中第三次鼻血 =.=” 仲記得第一次係訓緊覺, 第二次係睇緊電視
倒數工作天, 尚有 2 日咋!!!
>>August 26, 2006 at 3:56:14 AM GMT+8
2006 年 8 月 22 日 星期二 【晴】
to 魚小姐, 4日係計今日, 聽日, 後日同埋31號~ 其他日子都放假~ hehe!! 唔明阿包果part! 莫非阿包個locker充滿食物?!~
今日做左一日report, 但得280字左右 =.="
睇番prof 的post-grad學生d report, 睇嚟我好似寫錯方向...
好彩得280字啫, 由頭嚟過都冇咁傷!
Elaine :『頂心杉呀!』
無意中知道左mentor個老婆係日本人... hehe!
唔好farewell我, 我仲要返嚟做project !!
收到一份大學畢業禮物... 冇錯!! 係大學畢業!!
佢真係對我有信心, 咁快知我畢到業~
早左一年 =.="
今日返工返屋企又撞到彩玲姐!~
倒數工作日, 仲有 3 日咋~~
>>August 23, 2006 at 1:01:31 PM GMT+8
2006 年 8 月 21 日 星期一 【晴】
話說之前因為學校同CAS的agreement問題, 攪到由6月1號等到7月尾先睇到個portal,
但睇到portal又唔代表學校同CAS攪掂哂文件上的往來喎!
7月中時Morris俾左份untertaking我簽, 有野簽梗係彈左俾eric tsui睇左先啦,
阿徐大哥又要send去poly個legal consultant度睇下簽唔簽得,
如是者等呀等… 花開等到花凋謝, CAS又要我present,
最後 morris開左個guest account俾我用住先,
條件係under his supervision去用… 咁即係點呢?! 我今日明啦!
後日趕住要present, 今朝返嚟搵morris開portal俾我睇
佢答我:『得! 但係我朝早要開會, 晏d先開俾你!』
言下之意, 即係要”扮” supervision, 佢要開會唔得閑supervise我
但係平時佢開左portal俾我睇佢就走, 咁所謂”supervise”根本就冇意思! 玩制度之餘亦都玩埋我!
另一個”制度”, 就係每逢有人請大家食野的話, eg去完旅行的手信, last day請食餅…
general office係會print一張紙痴o係pantry話 “多謝xx請食xxx”
初頭覺得冇乜野, 但今日… 今朝morris 放低左兩盒野食o係枱,
d阿姐就問係咪morris架? 我話係掛!
Then阿姐就話: 『話俾office知等佢地出張紙先!』 =.=”
原本一件好 “人性化” 的, o係呢度都變得”制度”,
今日同morris講: 我下星期有幾日要去幫手攪o-camp呀!
(其實係8月頭已經同阿豪商量有咩excuse可以返學前玩番幾日至一星期, 尋日阿豪話佢要去o’camp所以會唔返last幾日, 咁我又照辦煮碗又”扮”去o’camp 吞幾日pop~)
佢答完我好之後問我: 教授知架啦呵?!
我話: 我會同佢講架啦!
Morris話:咁你邊日係last day呀?!
我: ……… (扮望月曆, 因為唔記得左諗埋邊幾日去camp...) . 31啦! (答佢25又太過份咁…)
就係咁…… 要返埋31………
今日工作係逐個cop開佢地d minutes出嚟睇,
數下佢地開過幾多個會之外, 再逐次數有幾多個member attend …
今晚發夢都數1,2,3 ….
倒數工作天, 仲有 4 日咋!!
今日同紫樺講, 呢度唯一比沙漠好的地方係呢度有水喝
呢度唯一好過MCF的地方係… 冇同事食煙 =.=”
發現多一個好人, 呢個叫theresa chen,
佢好在好有耐性, 覺得佢唔做clinical psychologist可以去做社工!
>>August 22, 2006 at 1:08:54 PM GMT+8
2006 年 8 月 20 日 星期日 【晴】
to galil, 你都加油... 開學就甩難!
to 表哥仔, 呢d係遺傳, 你都一樣咁無聊!!~ 好似第一次見你o係度留言 =.="
to sissy, 我都好掛住你~ 同你傾偈好舒服~
今日運桔...
朝早home office做ppt同excel
下午返左CAS搵morris開portal俾我睇做野...
點知原來佢由上friday leave到今日, 聽日先返 =.=" 白行左一轉
o係CAS逗留左15mins, 食左粒山渣、紅棗(唔知點推d阿姐好, 明明唔鍾意食紅棗都食左粒), 飲左大半枝綠茶就走
返poly搵candy食tea, tea完去cc hea一陣就返屋企睇叮噹!
今日集叮噹幾好睇!
今日心情好番好多~~
多謝紫樺俾我電話轟炸左好多次
多謝sissy的鼓勵 (所以我今日話多謝你... hehe!!)
多謝可愛的Teresa, 佢話:『我唔識安慰人, 我陪你講陳慧嫻啦!』
仲有其他陪我傾過偈的人................................
>>August 21, 2006 at 10:55:48 AM GMT+8
2006 年 8 月 19 日 星期六 【晴】
一口氣做左幾篇reading, 頸都痛埋...
聽日下午可能要返CAS.......... 唉........
>>August 20, 2006 at 8:34:19 AM GMT+8
2006 年 8 月 18 日 星期五 【晴】
home --> polyu --> whampo --> metropolitian --> shatin -->home --> annoying excel again
>>August 19, 2006 at 9:33:00 AM GMT+8
2006 年 8 月 17 日 星期四 【晴】
做左好多野但時間都仲過得好慢...
今日冇返工, 2點幾同姑姐飲完茶先返poly hea住等5點搵prof.....
同你講你都唔明架啦.... 你唔會明我個感覺!!
我唔開心你又唔知, 同你講你又自己有自己講...
你唔駛再同我講明日有明天啦, no longer work!
我要快d開學呀!!!! >.<!!!
Wanna quit ASAP!!!!!
The longer I stayed with you, the more I hate you!!
You impressed me with the bad feelings!
I hate you!! I hate you!! I hate you!! I hate you!! I hate you!! I hate you!! I hate you!! I hate you!! I hate you!! I hate you!! I hate you!! I hate you!! I hate you!! I hate you!! I hate you!! I hate you!! I hate you!! I hate you!! I hate you!! I hate you!! I hate you!!
I HATE ALL THE THINGS THERE!!
>>August 18, 2006 at 8:29:35 AM GMT+8
2006 年 8 月 16 日 星期三 【晴】
56k certified, technician哥哥仔嚟過睇
好辛苦咁換左條電話線都係唔得,
佢話可能係條電話線俾人cut左... 妖!! 邊個咁趕盡殺絕呀!!!
悶到飛起呀今朝!! 打左俾紫樺傾左兩次偈...
到下午KM開會先冇咁悶 (開會都叫冇咁悶, 上午真係悶得好緊要)
今日有個dr liu嚟, 佢都係km team的, 但佢之前放產假,
所以我都只係見過佢一面
今日開會時佢坐我隔離, 尾聲時我問佢可唔可以問佢幾句about her group
佢即刻話得~ (呢group就係個放左我兩次飛機果條dr woo果組!!!!!!)
我問完要問o既野後佢問我:『你係咪就係gigi啦?!』
wa! 咁都記得.....
想走的時候仲俾佢『邀請』我去睇佢個bb女d相添
踏出CAS個門口, 已經6點4啦................
>>August 17, 2006 at 12:41:24 PM GMT+8
2006 年 8 月 15 日 星期二 【晴】
Feel like in prison...
AM
GOING
CRAZY
!!!
悶到o係個勁影相消磨左大半個鐘
一個人用兩部notebook... 一部做自己野, 一部睇portal
陪我等放工的熊仔
做極都仲有窿未填到的excel
我個locker~
大夫送俾我的生日禮物~ 不過把刀同另一隻大fork留番屋企用
食極都仲有的葯丸(其實係我成日唔記得食)
新過一排的髮夾~ 好靚~
為影相而扮做野
幾年前miss mok送俾我的生日禮物之一~
開左成個星期都未收番的布幕 =.="
我個位@ toys library
每日必帶的ipod... otherwise 冇得backup file就慘... 冇得聽歌仲慘
新packing的瑞士糖... 但原來係換湯不葯!!
新過一排的銀包from ginny~
>>August 16, 2006 at 12:15:23 PM GMT+8
ClOsE tO yOu
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8