|
2007 年 1 月 30 日 星期二 【晴】
lunch@delifrance w/iRandom-joan
b-plan briefing part 2 @m1603 -->EEEB有9個人present呀!
ratio上比ISE多 XD
但好多人都帶notebook做自己野,
otherwise就係NDS/ PSP
同candy夾手夾腳執份b2b ppt,
用極低b的方法執左個MCF的chart出嚟 =.="
無啦啦撞到阿keith
pop piano --> 覺得唔抄note好串咁, 但抄又侮辱緊我的知識!!!!
nice chat w/ new friend (old?? met several times already =.=" )
>>January 31, 2007 at 3:24:45 PM GMT+8
2007 年 1 月 29 日 星期一 【晴】
press錯野cancel左睇醫生個booking =.="""""""""
好彩下午仲有位
lunch@foodcourt + discussion
幫candy "散水" ... 大拿拿值80蚊的coins!!!
skill test --> leave early @4:15 -------- 爭d以為自己發雞盲 , 預知一d的題目 --> 順利的test
clinic --> d骨冇事但血就爭d-->唔夠營養??? 我有食野架喎!! --> 食多d囉咁...試下.. 唔記得開葯俾我?????????
某人又話嚟clinic陪我等!! 入到嚟咁啱我去左toliet, 佢又走左!!
不過都有番d良心, 電話上"陪"番我等
下.... 唔想架喎! 講真, 羊群心理啫呢d!
唔係差, 冇咁好啫覺得, 正常呀!!
睇睇下, 都有唔少人覺得ok架!
果條友, 次次都玩針對!! 都唔知你咩居心!
>>January 30, 2007 at 1:35:11 PM GMT+8
2007 年 1 月 28 日 星期日 【晴】
同7姑姐飲茶, 送佢去搭車我就順便搭車出觀塘搵desmond做訪問
原本半小時的訪問攪足1個鐘
拎左desmond的expertist同食左佢餐lunch, 唔夠佢搶 =.="
又拎埋ginny的朱古力, 又食又拎咁 !!
真係麻煩哂呀!!
haha! 係架, 終於明白當年做的report有乜用啦! 原來我咁重要!!!
CANDY仔隻機幫我平反!! hahaha!!!!!!
解開埋IQ題
同desmond, ginny飲茶飲到2點8,
late左半小時有多的TQM堂, 但都只miss左4張ppt, 仲要有張係cover =.="
b2b... 好彩, 阿lung同wilson正衰人呀下!!! keke!!
iVogue discussion, 早左閃...
去搵紫樺, 唔知咩事要去到咁遠, 滴哂汗
delifrance+雪糕, 完全唔記得要返屋企飲湯 =.="
6蚊玩左幾minutes
打多次俾阿kiu, 尋晚唔係咁方便講XDXD,wish u all the best la!!
見人就俾手機wallpaper佢睇, 咩都用哂果張相 --> "ipod everywhere!"咁 XDXD
>>January 29, 2007 at 3:57:54 PM GMT+8
2007 年 1 月 27 日 星期六 【晴】
跟我大笑十聲先!!
係慘架, 佢一嚟已經嗌凍, 件衫又薄, 反而我地個個著哂大褸頸巾咁,
但佢都仲同d fans簽名影相, 做完訪問又要繼續簽名影相...
好明顯我係冷手執個熱煎堆, 只係諗住睇下佢做訪問, 所以靠邊站!
佢做完訪問後無啦啦越行越近, 行到我隔離,
我同佢講話未同佢影過相, 佢又答我好喎!
又咁啱後面個工作人員無啦啦好主動咁同我講話幫我[手查]機...
叫阿姐擰轉面望我部機, 1-2-3-... 咁就影左啦!
第一次同其他fans一齊睇show, 係幾好玩~
有嗌到架, 仲聽到隔離山頭的另一群fans嗌添!
不過出到嚟問阿姐, 佢連音樂都聽唔到 =.="
幾好玩 XDXDXD
今日睇報紙quote左佢講的一句野出嚟, 我都聽到佢講架!!!
不過睇到先知原來尋晚咁大堆人入面係有報紙記者 =.="
cable-tv定tvb呢? 無啦啦掃過嚟!
閃得快!!!
太興奮, 冇認真咁聽佢唱咁講 =.="
問唱成點, 實答好啦.....
有諗過好唔好出去架, 驚明明大夫唔想去都要陪我去...
原來海哥都出, haha! 咁一齊出啦!
大夫話俾個靚仔同我坐, 唔通係佢自己??????
張chair坐得唔舒服, 前面古巨基fans 的牌又頂住左我隻腳
半場開始腰骨痛, 出長水遠咁去toliet後又爬返上山頂.. 氣都喘埋........................
"阿芝呀!"
"咩呀?"
"阿芝呀!"
"咩呀??????????????"
唔好亂認呀XDXDXDXD
故事作得幾完滿架係, 爭d連自己都俾自己呃埋, 信以為真!!!
冇預過會咁近見到佢, 冇prepare d咩俾佢簽,
數均全身簽得的東西只有2份e-buss law note, 冇理由叫佢簽掛...
又未至於訓唔著, 訓得冇咁好啫, x2nites
要thank you版主呀, 唔講都睇唔到阿姐啦...
take care! (~^.^~)
有人話細細粒又夠響 喎
>>January 28, 2007 at 10:55:11 AM GMT+8
2007 年 1 月 25 日 星期四 【晴】
哈哈哈!!!
多謝大夫, 多謝好姨, 多謝阿鳳!!
keke! 真係唔係好識去爭取下... =.="
尋晚冇訓唔著喎! 不過今晚就難講啦...
好耐冇試過下午茶食出前一丁!
新口味, 唔錯!
今朝超樣衰, 同阿媽食完早餐去惠康買野
排隊俾錢時阿媽話想去toliet, 俾低100蚊就走, 話一陣門口等!
排到我, 過哂機後cashier小姐話: 多謝你$110.9呀!
死! 得100蚊添! 正諗緊唔買邊樣, 同埋[目及]下有冇阿媽d fd時,
個小姐就話: 咁一係我void左張單先啦, 你等你屋企人返嚟啦!
咁好啦...
人地啱啱void完, 阿媽就出現
cashier小姐又要將我地買的東西由頭過掃一次barcode過機... 超樣衰!
好彩阿媽唔係話買完各自返屋企!
因為自己的懶惰, 懶得去睇notes長篇大論的文字,
要表哥仔解釋番e-buss law果d野俾我聽...
好鬼衰我真係!!
>>January 26, 2007 at 2:20:07 PM GMT+8
2007 年 1 月 24 日 星期三 【晴】
辛苦的e-buss law堂... 又係聽唔明佢講乜, 成日要問番candy同阿銘佢講咩 =.="
lunch@coffee lounge, 3人share 3 set lunch, 超飽!!
b2b堂... ok啦
極速(求其地)draft左份interview question俾ginny....
原來誤解左題目...
dinner有人請@ mk!! 多謝哂!!
又食又拎咪係我呢d囉
接獲幾宗投訴, 內容都係話我個電話離奇地打唔通.....
無啦啦收到CAS的阿roy電話, 問番我15號開會present過乜 =.="
好明顯佢要打minute, 好滴汗
>>January 25, 2007 at 3:15:00 PM GMT+8
2007 年 1 月 23 日 星期二 【晴】
7年後的今天, 第3次學琴, 一次學係3年級, 數下都14年前, 學左一年多左右only,
冇考過試, 學到2級咁上下好似!
7年後升中四的暑假, 學左2個月都冇, 學左彈wishes, 一首咁大把!
原來每7年學一次琴…不過得7堂 (d數字好邪...)
淡化做”課外活動”, 唔係正式學琴, 減低衝突機會!
Day 78@ 沙漠 貫scape @lunch
做完fyp, 打下野…
尋日應該係吉日! Good news x3
第一個good news梗係十大中文金曲個promo啦!
同大夫講話好想去睇現場, 但佢話唔好, 現場太細粒睇唔到, 除非400蚊位, 但又點會有呀…
某程度上, 係想玩下, 完全未試過! 今次之後唔知下次係幾時!
XDXD 衛蘭???? 我連名帶姓咁聽到喎!!
大家都唔係好敢相信咁!! :p
第二個good news係我地個iVogue, 決定搣甩個RFID, too expensive啦!
大家compromise唔翻兜! 一個進步!
初頭係有d煩架覺得, 傾完又被ban, 但又冇新貨, 沉左一野
轉個地方再傾雪s轉機, 化繁為簡
第三個good news係, 尋晚正想offline訓覺時見到ginny online,
掙左扎幾秒後決定hi佢 (應該話前晚都見到, 不過仲掙扎緊sissy定ginny, 點知..sissy失左蹤, pco同msn都唔上)
一問佢就好爽快話得! (咁早知唔駛諗咁耐)
仲叫我有事冇事都可以打俾佢!!
Yeah!!!! 咁B2B就搵到公司做case presentation啦!!
msn上仲分析究竟問desmond定saiman好, 諗左陣後決定問desmond先, 佢唔得先問saiman, 再唔係, ginny都得!!
叫ginny幫我問下desmond肯唔肯先, 點知佢話: 佢得架啦!
恐妨用埋之後幾日的運氣, 我應該唔會係一個咁lucky的人 =.=” 出街要小心d!
朋友係互相利用, 又一實証! 都係紫樺有遠見!
唔知點解b/w我同佢的所有野都覺得好interest-oriented
諗番起啦! 早幾日temperature個symbol好似係form4上geog見到miss wong咁寫黑板,
我先貪方便照用, 但原來寫出嚟冇人識 =.=”
>>January 24, 2007 at 3:27:44 PM GMT+8
2007 年 1 月 22 日 星期一 【晴】
朝早俾收音機嘈醒, 聽到d野本身係sad sad地架!
但之後聽到十大中文金曲個promo又立即開心番哂! 太好了!
20mins內由below average變peak!
b-law / b-plan discussion,
um.... 都係咁啦, 拉鋸到6點放學繼續再傾,
compromise到d野o既都lastly
b-plan talk --> 悶爆
篤左鬼翀個肚腩一下, XDXDXD
放學, 拖著super tired的身軀去沙田幫家姐攞野.......
>>January 23, 2007 at 2:08:41 PM GMT+8
2007 年 1 月 21 日 星期日 【晴】
LUNCH W/CANDY
明明諗好話o係尖東站落車,
去到大圍, candy問: 點解我地約o係車尾等呀?!... 車頭近d喎!
我話: 算啦, 落車再行啦咁唯有, 都有車囉!
兩條友去到紅磡就好順"腳"咁出火車,
低b到上緊扶手電梯先諗起... 我地做乜落車呀 =.=" 又話去尖東 ...
扮crab地用左張pizza hut coupon, 第2個lunch set半價呀! 抵架!
今朝先知原來今日又要TQM tutorial... 上個friday先上完..
上唔係問題, 但上完又要寫份reflective journal先煩
b2b要搵公司, 諗過問ginny同desmond,
但諗諗下... sissy都可能得喎!!!!
sissy!! calling calling!!!!
放學火車上聽到有人聽跳舞街, 仲要播左成首(冇可能係ringtone!)
落車時candy仔發現係個 o靚妹袋住佢阿阿爸阿媽個電話, 用specker聽跳舞街 =.="
首歌仲大過佢!
CONFIRM 左lu!!
以後唔準去pacific coffee!! 只可以去starbucks!!
>>January 22, 2007 at 2:50:55 PM GMT+8
2007 年 1 月 20 日 星期六 【晴】
to sissy, 我就係要照顧自己先去睇醫生 XDXD
email 介唔介意寫短d?!?!
冇乜野做, 走左去溫Law, 好悶
都唔知佢教到邊 同埋下堂會由邊度教起 =.="
好勁, cher左一疊b-law note呀今日 !!! :O
>>January 21, 2007 at 2:56:05 PM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|