2006 年 5 月 19 日 星期五 【晴】
同左中中過新城市, 佢去試學琴
佢完想報, 就到我報試學~ 下星期六朝早去上~
費事下午去俾阿大知..............
同中中行左好耐街, 行到搭車返屋企時都頂唔住要o係小巴訓一訓...
>>May 20, 2006 at 10:45:41 AM GMT+8
2006 年 5 月 18 日 星期四 【晴】
電左同染左hair....
比我expect的鬈好多好多...
我唔係想要呢d呀!!
整左$675呀!! 好肉痛....
下次都係唔好玩啦...
暫時老豆阿媽都冇問到幾錢
但問起我會話 : 600!!
好多warning symptoms 又開始蒲頭
今日有少少喘氣, book左下星期五返poly,
book左就真係會掟起心肝返去驗架啦!!
>>May 19, 2006 at 10:55:54 AM GMT+8
2006 年 5 月 17 日 星期三 【晴】
今日返工, 其實我遲左, 10點2先返到去
但都竟然係最早一個......
原來所有manager級或以上的人去馬來西亞開"集思會", or ralph口中的"懺悔大會"
阿ralph遲我一兩minutes返嚟, 就話我知 : gigi我地今日開party啦可以~
今日d時間慢到...
身在海島上 將手機關上 珊瑚礁將會任我闖
我的今日不一樣 可在沙灘上網 任風輕給我按摩
>>May 18, 2006 at 2:48:45 PM GMT+8
2006 年 5 月 16 日 星期二 【晴】
to galil : 係呀~ 堅架今次~ haha!
hehehe.................... 好彩candy都o係大圍~
今日e-finance exam,
peggie講明話接受point form answer, 但都係唔夠薑就咁point.....
今日exam 都叫ok la!
起碼揀到題目, 一開始就寫低哂d point先慢慢答~
所以notes d point全部俾我倒番哂落去~~
返工lu返工lu!!!~~
>>May 17, 2006 at 12:07:06 PM GMT+8
2006 年 5 月 15 日 星期一 【晴】
IM exam.......... ma ma tei....
有冇人搵緊工?? 有冇人有興趣做我o係MC Founder 的 temp clerk post??
地點係觀塘apm隔離, part time一份, 6月開始返工 (late少少都ok的應該! 我臨走會盡量做多少少先.... )
職責:
1. sort report : 只係o係個POS度export哂d野去excel, 執番要的東西出嚟....
2. 入data
3. 切summary
4. filing
5. 攞野去樓上一層攞高層簽名 (高層們係ok nice的)
6. 等........
7. 發mo......
8. 扮做野........
要求by ginny (<-- 入到去就係跟佢做野)
1. 識電腦 (要識用excel, 因為9成以上的文件都要用excel, 唔駛識哂, 唔識的話ginny會教你! 同埋公司會有個POS, 都ok易用, 至少好過舊果個POS好多好多......)
2. 識少少program (唔駛點理佢, 我都唔識, 只係佢成日想點 automate d 野, 但好多都係 impossible的)
3. 『好似咁你乖 la』(佢真係咁講....... 嗯, 我咁乖, 呢個有d難度... )
一星期返少過16個鐘, 但labour law係話18, HR只係唔想攪到咁marginal only,
返工時間任揀 (但有時要同ginny夾一夾, 佢放假就實會叫你返, 佢leave果日你就好free)
如果到9月又要返學的時候, 佢就完全就哂你時間, 唔會阻住你!!~ 遇著測驗present太忙的話只要預早同佢講 (even只係無啦啦send隻sms俾佢) 就得~
福利會由隔離sales team包辨 (我諗if你係女仔的話, 同佢地食飯佢繼續會請你食, 請到你怕左唔敢再同佢地食.....)
缺點 : 人工少左d... 但都會夠你日常生活 (at least我呢一年都養得掂自己, 不過我唔係好大駛)
我做左一年, 今次係第一次真係做clerk
都明白多左一間公司係點operate o既~
至少我考試都識得寫番d ordering process出嚟.....
同埋會接觸到好多單 (未必隻隻都係你出)
要出的單有 proforma invoice, pasking list, loan agreement, PO(usually係ginny出番~)
唔知點解一嚟就諗起菜心先....................... 仲有冇人報名呀?......
ginny仲話 : 『之後如果你可以返都welcome你返尼』
但我好想同佢講 :『你介唔介意等我畢業再返嚟呀??』 haha!
later搵desmond講下先... 嘻嘻!!
>>May 16, 2006 at 12:37:11 PM GMT+8
2006 年 5 月 14 日 星期日 【晴】
記錯exam timetable, 以為聽日考e-finance, 好彩無啦啦睇到
blacklist 『光頭仔餐廳』, 唯一一個啱食的set lunch, 叫左先冇..
最後食左一個"病人飯", 淡到死, 又冇顏色... 見到已經唔開胃!
落單個人又奇奇怪怪, 叫佢落單, 佢話:等陣, 執d野俾你地先.....
點知佢攞左d食具嚟............... 下? 單都未落喎!!
之後, 阿媽杯熱檸茶異常地難飲, 最後佢攞左我果杯
唔會再去!!!!
longing for typhoone signal, 好似打得好正咁~
食完飯見到前面有2隻中型狗我都夠膽照行!!!!!!! 俾著以前會兜路行~
今次夠薑行好勁~~
need to be a lucky girl.....
>>May 17, 2006 at 11:54:41 AM GMT+8
2006 年 5 月 13 日 星期六 【晴】
Super gloomy sunday today!
Gave out my "little space" to finished all the 3 stars and 2 stars topic within today!!!
Too hurry to study E-finance, degrade requirement on myself,
goal is to finish the brief summary from Peggie by Tuesday, instead of finishing those notes........ impossible!!
Want to eat out at Wed night, but probably typhoon signal will be hosted.................................... oh!
>>May 14, 2006 at 1:51:05 PM GMT+8
2006 年 5 月 12 日 星期五 【晴】
to 耀~ haha!! 原來我誤會左你意思~ 係呀~ 考緊試啦已經!! 考埋星期三就甩難可以去玩lu!!!
今日考"design of product and service system" --- 即係KFC 同 Steve Frankland 果科~
係一個open book的exam, 即係大家大條道理攞note出嚟抄, 寫, 睇, 為所欲為~~
但問題係, 枱一樣係咁大, 但枱上的東西, 有答題簿, question paper, 文具, claculator之外, 仲多左一大疊note.... 好迫好迫.......
做做下要摷note, 摷完疊番好之後發覺................................................. 我份question paper呢????
畫完graph之後, 寫兩寫又發覺............................................................... 張graph去左邊呀? 又失蹤左
今日先知我原來係咁好手尾, 原來我疊左入埋note入面 =.="
考完出嚟我真係覺得好ok架!! 識做架真係!!
但出嚟聽到d同學講話 好難呀! 唔識呀!
我就以為自己做過past paper所以識
點知......... 一齊做past paper的wilson同alfred都話 "唔識呀! 麻麻咋" 的時候........
係咪我被 trapped 都唔知呢????
考試中的過程, 坐我離的同學仔好誠實咁舉手同阿sir講佢想o係袋攞野
呢個本身係一個正當同應該的行為....................... 但係open book喎!
同埋佢攞出嚟的唔係note, 而係一本足以嚇窒人, 同埋note一樣咁厚的書....
好彩知佢一向係咁啫, 唔係真係俾佢抛窒!!
尋日去frankland問野時好攪笑,
candy 叫住佢的時候佢扮走~ (其實可能佢真係想走, 佢心諗 : 又係你呢2條友, 講極都唔明... haha!)
根住我叫佢 "freeze!!" 佢又扮舉高雙手投降咁~
我諗佢就嚟見到我同candy就掉頭走~
同埋佢好大力... 一野拍落人地手臂, 即刻彈開成個人位咁滯~ hahaha!!
開始溫Internet Marketing, 阿sir俾低幾個website叫我地去睇, exam會出
上左yahoo個astrology, 最後溫書變左玩心理測驗.......
呢題幾準咁好似~
在哈利波特的魔法學校裏,你最想學會哪種魔法呢?
A 騎會飛的掃帚
B 調配魔法藥水
C 隱身術
D 將東西變形、移動
↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓
A 你總是很懂得吊人胃口,對人忽冷忽熱,熱情起來的時候,對方會覺的自己像個王子/公主,被人熱烈的寵愛著,可以冷起來,又像一塊冰似力。就是這樣叫人捉摸不到,令人對你更加著迷。
B 你的魅力就在於你的腦袋,因為你聰明博學,很有內涵,跟你一起,可以舒服地談天說地。有問題心事的時候,找你傾訴,你總能給他很好的意見和安慰,別人會覺得你是個很好的情人知己。
C 你溫柔、體貼,很會照顧人,處處為人家著想。你的善解人意、柔情似水,總叫人感覺十分窩心。還有,你為人特別浪漫,跟你一起就像如沐春風,怎不教人為你神魂顛倒?
D 在一班人當中,你很容易就成為眾人焦點,因為你個性爽朗,愛玩愛笑,而且腦中總是有很多新奇的想法,說話幽默,逗得其他人都開開心心。跟你一起,會常被你的快樂感染。
嘻!! 啱呀!! 我成日都諗到d無聊野架!!
>>May 13, 2006 at 2:30:44 PM GMT+8
2006 年 5 月 11 日 星期四 【晴】
to 耀, 我未final, 仲有一年讀呀!!!~~~
lunch叫左piza hut, o係我要求之下要食意粉~ haha!!
呢排唔駛返工返學見多左, 覺得佢真係好煩!!
成日都唔聽人講, 都唔知佢個腦諗乜架!
咩人嚟架?! 『返自己星球啦!!!』
都唔明阿媽點忍到佢!!
成日問埋哂d無聊野, 天呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
旁觀唔出聲我都覺得煩, 簡直係厭添呀!!
<戀戀風塵 >
一生中多少記掛 一生中多少變化
此刻天色雖已晚 此刻痴心雖已淡
你永遠讓我在夢幻 你永遠共我在浪漫
想起一天天一點點過去美麗似畫
忘記那一天 從翻開的思憶中不知不覺悄悄降臨
依稀一切復再 如夢裏那份溫馨感覺突然微微盪至
像我似
*曾跌進深海
全彷彿身邊一切都可拋棄就像但求
一生不變地愛 忘盡了世事偏偏總會明明是錯也難改
將一切往事淡忘留下你 將心中瑣碎片段縫合又帶到現在
又帶進夢內 多少秋雨散落夜裏飄過歲月我才忘掉你
不見你但有你 我去你但愛你 想到你如忘掉自己
哭不出卻有夢話 哭不出卻有淚下 此刻天色雖已晚
此刻痴心雖已淡 你永遠讓我在夢幻 你永遠共我在浪漫
想起一天天一點點過去美麗似畫
Repeat *
#哭不出卻有夢話 哭不出卻有淚下
當天多麼的愛你 當天怎麼的愛你
經得起多少變化 放不低多少記掛
可知一顆心愛過你永遠也未溶化
Repeat #
>>May 12, 2006 at 1:50:42 PM GMT+8
2006 年 5 月 10 日 星期三 【晴】
黑仔起上嚟, 衰到煮個公仔麵都辣到手指... 3隻手指頭齊齊紅哂
一講, 某人又即刻黑口, 妖!!!!!!
>>May 11, 2006 at 3:00:09 PM GMT+8
ClOsE tO yOu
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8