2006 年 10 月 7 日 星期六 【晴】
尋晚同MCF的同事o係西貢野食, 就係舊年fans clubbbq果度~ 不過今次好多人!
有ginny, alison &佢bf, alice同alvin tsang,
攪笑地account的兩個同事, 同埋queenie都約左d fd o係同一個場度燒, u elite又有人o係度,
MCF好齊人, 好似開工咁!
燒燒下野食原本都冇問題, 最衰個alvin tsang講鬼故, 至憎聽架啦!!
仲要由bbq場一路講, 講到去食糖水, 真係火都嚟埋, 攪到我尋晚訓唔著!! 過份呀!
我地bbq完後desmond先嚟到西貢, 大家上車後先諗去邊,
o係迴旋處兜左兩個圈, 原來真係會暈暈地! XD 最後佢車左我地去沙角食糖水!
芒果豆腐花d芒果多到食唔哂!!
因為冇錢找的關係, desmond請左我食!
車埋我地返屋企, 返到屋企都一點lu...
我落左車後返到lift口, ginny又打嚟:『點呀你?! 打俾你陪下你, 費事你驚呀! 入lift未呀?!』
見識到queenie點將一個生日蛋糕一開三十份!!
出嚟玩一次就俾人知穿哂, 狗同鬼故係我大敵!!!
行行下九隻狗彈出嚟, 嚇到我彈起立即閃開, 之後我再嚇親alvin tsane同 alice =.="
今朝拿拿臨睇番我個女王的教室,
天海祐希d眼神好勁呀!
3次教書d眼神都唔同架!!
第一次個眼神係好溫柔架! 之後結緍後做個小女人咁....
到第二次明顯係tough左好多!
到第三次簡直係做到一望到都驚驚地呀!
>>October 8, 2006 at 6:52:59 AM GMT+8
2006 年 10 月 6 日 星期五 【晴】
yukari o係日本打番嚟搵我, 好開心呀~ 雖然只係"喂" 左幾聲... hehe~
其實係我唔知係佢, 直到佢話『打番嚟搵你囉~』先知, 但之後又冇左聲啦.....
一句日文, 上網搵左成個鐘都搵唔到個解釋...
搵到個解釋又唔係好明做乜, haha!
死死死.. 唔記得左買尖頭鞋要買大d!!
尋日又買番一樣8號, 好似好迫咁添.... 蠢左添!!
o係同一間買鞋, 同一件事發生兩次o係我身上
睇啱果對鞋冇我size, 如是者, 第二對, 又冇, 第三對, 都係冇................
呢對好似係第4, 5對嚟架啦! 好勁呀我!!
>>October 7, 2006 at 7:29:20 AM GMT+8
2006 年 10 月 5 日 星期四 【晴】
to esther and yukari, hehe... 真係有喎~ 即係得個課室係假啦~
朝早同阿媽食完早餐去行街, 買左對鞋去飲...
『平平地我送俾你啦!』
『即係貴的話我就要自己買呀?』
『梗係啦!』
『第時我老左你仲會唔會咁拖住我行街架?』
『你仲識行咪拖囉!』
『咁如果我坐輪椅呢?!』
『你都坐住仲點拖呀黃太?!』
好攪事... 乜我唔係走左架啦咩?! 點解我仲好似係佢地人咁?!
同一時間同2個一齊msn ...
首歌好好聽, 但唔知叫咩名, search親都係叫"飄雪英文版 "!
勁!! 一首英文歌有個中文名!
You don't care for me
You don't care where i have been
I've done all i could
So that i could be with you
Anything you want i did everything you need
May be now you can see
That our love was meant to be
But i was so wrong
Always thought i could be strong
When you left me here
You take my heart away dear
I feel so alone i've been missing you so long
I just can't carry on
Feeling lost and all alone
You loved me with a whole broken heart
Left me here thinking way we fell apart
>>October 6, 2006 at 7:43:56 AM GMT+8
2006 年 10 月 4 日 星期三 【晴】
我以為係實境添.... haha!
個黑板好正!
上logistic前異常地頭痛
原本諗住頂到落堂返屋企訓都唔得
最後上堂前去7仔買panadol, 食左一粒要等成個幾鐘先唔痛..... 極度痛苦!!
落堂見冇事同candy去麥叔叔度食宵夜~
一個set兩份食, 啱啱好又唔太飽又食得哂冇o徒野~
thank you candy仔由觀塘外賣速遞的芝士碎蛋三文治, 超美味~ 好耐冇食過lu~~
成晚個腦都loop住首歌...
Casablanca
I fell in love with you
Watching Casablanca
Back row of the drive in
Show in the flickering light
Popcorn and cokes beneath
The stars
Became champagne and caviar
Making love on a long hot
Summers night
I thought you fell in love
With me watching Casablanca
Holding hands 'neath the
Paddle fans in Rick's
Candlelit cafe
Hiding in the shadows from
The spies
Moroccan moonlight in your eyes
Making magic at the movies in
My old chevrolet
* A kiss is still a kiss in Casablance
But a kiss is not a kiss, without your sigh
Please come back to me in Casablanca
I love you more and more each day as time goes by
I guess there're many broken hearts in Casablanca
You know I've never really been there
So, I don't know
I guess our love story will never be seen
On the big wide silver screen
But it hurt just as bad when I
Had to watch you go
>>October 6, 2006 at 7:35:00 AM GMT+8
2006 年 10 月 3 日 星期二 【晴】
要改下我d壞習慣!
覺得自己好似間諜!
O係cas收集情報後, define左6個cop, total 3 種active level的group出嚟!
對active果2組來說, 被揀中為active的當然好啦,
對中中庭庭的2組, 都ok啦!
但對被define為non-active的2組就慘囉, 好似俾我揭穿左佢地好靜咁…
俾著我都會唔開心啦!
其實我好想話不如只係俾佢地知”you are chosen!”
唔好講佢地係邊個cataloge, 咁樣好似對佢地, 對我都好d!
好怕d人會覺得: 呢條友嚟做二五仔架! 一陣講完d野佢就攞去present架啦!
如果我係active group的話, 當然冇所謂啦!
Non-active group的話, 點解我要講野你聽, 俾咁多野你知呀?!
我要澄清, 話你地唔active唔代表話你地游手好閒日日unun腳等放工,
唔active只係indicate o係sharing of knowledge層面上相對地少d 啫,
唔係話你地唔落力做野囉………
今日morris叫我唔駛上次開會時, 佢地提出來的”問題” 喎, 叫我照go ahead就得!
佢話因為呢度d人將activeness同佢地performance 掛左勾!
注意! 係佢地自己掛勾!! 藍醫生冇講過會用呢樣野做performances appraisal!!
自己KM人都咁… 唉…
同紫樺食dinner, 借左佢個鎖, 尋日我話買時佢叫住我唔好...
不過佢個鎖得番一條key, 我話如果 touch wood我又反鎖的話我就賠番把俾佢...
price search for macau package round II
應該14號起行!! 因為之前數錯左PRESENT日子, 依家去到啦~~~
>>October 4, 2006 at 2:08:00 PM GMT+8
2006 年 10 月 2 日 星期一 【晴】
就算訓足覺, 發覺體力同精神都只夠支持到五、六點左右only,
之後開始神遊...
對looping的容忍只限於每日頭100句說話, 有野loop好一早loop左先,
otherwise過左limitation會極度唔耐煩!
由於looping的quota於返屋企前用完, 通常返到屋企再聽到looping都係黑面!
炆憎stupid gigi in process...........
ise present, dress up slightly. ok la
but......... not at the best condition... personally!
我的同學仔, 對唔住!
近來心情唔好, 有意無意之間黑面對你地!!
>>October 3, 2006 at 2:47:03 PM GMT+8
2006 年 10 月 1 日 星期日 【晴】
中左女王毒!!
天海祐希d眼神真係好勁呀!!
尋晚睇到女土的教室, 講真矢為左了解多d學生, 成日都唔訓覺去睇佢地d野,
果下好大感覺!
以前中學都有個miss, lunch為左同我地練oral 同傾野, 餐餐都o係office食公仔麵就算...
盡量爭取多d時間俾我地, 最後我地有野搵佢都唔敢lunch去搵佢, 情願等lunch後果d時間先去...
我覺得... 其實大部份老師都真心鍚學生的, 只係表達方式唔同啫!
好似真矢咁, 為左班學生而俾人打, 唉.....................
下午msn with 紫樺and turbo,
傾完正經野後再傾d仲正經d的事!
正經野係去街
再正經d o既野係大家的公事! 起哄無數次....
做野要經過幾個steps
要搜集資料, 睇下有咩topic係可以做, 冇能力做or太低b的topic要screen走, 唔好waste time!
narrow down個range後就睇下淨低的topic, 自己對邊個topic有興趣d!
睇啱一個topic就去認真d咁去睇下啱唔啱自己做!
途中要keep住update下你個supervisor, 如果唔係就會俾人出email通緝!
揀topic係一門好高深的學問, 因為唔只係你topic, topic都會揀你!
揀個太淺的topic, 根本冇意思! 太深的話你又做唔做得嚟呢?!
揀得啱的話, 餘下的過程就會好順利!
揀唔啱的話, 第時有陰影唔敢再做project!
>>October 2, 2006 at 9:03:28 AM GMT+8
2006 年 9 月 30 日 星期六 【晴】
今朝食左半個恆香月餅做早餐,
個月餅真係唔係好掂, 一切落去個皮已經好"pou",
直情皮還皮, 蓮蓉還蓮蓉!
攞到上手仲衰! 都未放到入口, 成層皮已經跌左出嚟... 攪錯ar!
>>October 1, 2006 at 1:14:30 PM GMT+8
2006 年 9 月 29 日 星期五 【晴】
to阿耀, 捱到呀真係為!! ... 不過好辛苦ar........
polyu open day, 由8半苦戰到6半, 捱到10個鐘, 好surprise!
同鬼沖周圍行... o係BC215 take rest其間見到一位男同學......... 佢..........
原本同professor tsui食tea, 最後answer又話唔去, 所以我同阿銘都唔去lu~
低b地將成抽鎖匙(include locker key) lock左o係locker入面 =.="
(終於都發生了... 上次好彩有candy見到及時制止!)
搵SAO幫我剪鎖, d野放哂o係鬼沖度先, 原來佢locker o係正我下面!
要幾無稽有幾無稽!
IELTS考得唔太好添..... 算啦, 發住燒考係咁上下架啦....
好攰呀真係!!......
>>September 30, 2006 at 12:28:32 PM GMT+8
2006 年 9 月 28 日 星期四 【晴】
to yukari, 你攪咩呀?! 去食sushi啦快d~~
尋晚放學返屋企, o係小巴撞到orling,
話題集中於我的engineering及programming skill
enterprise engineering依然係一個好abstract的concept, 唉!..
聽日open day都唔知點死!
前幾日放學出尖咀搵矇豬燊時又撞到劉chi man同學...
大家對望一兩秒後先認得對方,
然後企o係度傾左幾句...
妖下我部機, 尋晚放學即刻返屋企攪ppt,
部機hand左2次... ppt有一版要由頭做過
最後攪到12點半先訓...
今日........ 下午傾case study
個肉體o係度, 但個靈魂出左去遊街(但唔係示眾)
>>September 29, 2006 at 12:50:56 PM GMT+8
ClOsE tO yOu
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8