2006 年 9 月 4 日 星期一 【晴】
to 情意結, 咁我又問番你, 係你pco入面邊位情意結呀?!
candy仔生日快槳!! 今日好充實, 充實到好攰
朝早返去briefing, 一個9credit的 self-study, 感到會死
briefing後去k lunch, 開始candy仔生日慶祝活動
k lunch後去BU後面個聯校運動中心打golf, 6個人去, 阿銘由火車站行過去, 其他人都因為我的懶惰而搭的士, 最後阿銘仲快到過我地 =.="
golf後去又一城hea一陣同諗食乜, 食意粉屋最後, 食完行左 toys r us 同log on ....
ps: 無賴mv真係有慧嫻, 明日有明天唱左 "1.5" 次!
ps2 : mtr station內撞見一個中學同學, 同村都好耐冇見, 傾左幾句就走
>>September 5, 2006 at 2:37:41 PM GMT+8
2006 年 9 月 3 日 星期日 【晴】
尋日行行下阿大好大聲咁喝左我一句: 喂!
我掛個電話o係頸佢就以為我掛個袋係頸, 笑左足足一日!
今日正式開學上堂啦, 不過今日上得好辛苦
不過都要撐住!!
我好想去澳門呀!!!!!
>>September 4, 2006 at 1:18:00 PM GMT+8
2006 年 9 月 1 日 星期五 【晴】
同阿kiu暢遊左poly一朝,
完全係攪事...
打squash冇波轉打table tennis
開locker冇key
攞ERN又過左office hour...
熱死人!!
>>September 2, 2006 at 9:01:20 AM GMT+8
2006 年 8 月 31 日 星期四 【晴】
今日開學了!! 開學大吉!
朝早briefing 左30mins後就走得, 去左紫樺同yukari去mk,
買好多野, 坐低o係百人一朱後諗之後去邊,
諗過去上環? 將軍澳? 觀塘apm? tuen mun? 奧海城look ling? 又一城踩冰?
最後去了又一城踩冰... 我的第5次踩冰!! 努力練習用左腳發力.. 嘿嘿!!
o係冰場見到 "一舊飯團", 紫樺聲稱自已中三後冇玩過, 但都憑著有踩roller的經驗贏我地成條街!
玩完後好攰, 攰到買麥當當都猜包剪dup 決定邊個出去買...
今日多左個名, yukari叫"青梅", 我係"竹馬" =.=" 一個18年的朋友仔... haha! 好開心~
連紫樺都頂我地兩個唔順!!
退左學生會, 等攞番$140... hehe
>>September 1, 2006 at 12:53:48 PM GMT+8
2006 年 8 月 30 日 星期三 【晴】
今日lunch係嚟呢度咁耐食得最開心的一餐
morris,lilian, gazz, roy同vivien 一齊左去飲茶!
不過行好遠 =.=” 好熱!
叫左好多野食, 多到好似dinner咁 ^^
『同你食一餐飯就知原來你係d咁o既人!』by me
『KFC』by Roy
『仲要繼續喎! 都打哂眼色叫你停架啦!...』by Gazz
阿roy勁攪笑… 佢地話dr poon開朗左好多, 點解呢?!
有人話: 學識玩icq? 個仔入u? 個仔拍拖? 定係佢xxxxxx?????
成枱人笑到停唔到, 仲衰係其中兩個飯後就要同dr poon開會
唔知佢地會唔會見到dr poon就笑… hahaha!!
回程時已經2點3, 5個人搭的士, 3個female必然有得坐~
爭morris定阿roy行, 阿roy截左架的士就叫morris坐,
爭爭下俾morris “妖”佢, 最後阿roy o係車度話: 死啦! 佢嬲我呀!!
唔知係morris行得快定係我地停紅燈停得太耐,
我地o係車度話一陣會唔會morris反而等我地幫我地開車門?!
結果我地搭的士只係快佢一部lift時間 :p
o係架的士度又嘈到拆天… 唔知點解條安全帶會”fing”左去後面 =.=“
dinner後做做下野阿媽話:『喂! 你張陳慧嫻吹爛左呀!』
之後佢唔聲唔聲咁搣左掉... 完全冇話我知...
我唯一一張貼到出嚟的poster咁就冇左... :( 好唔開心!
果個位好正, 咁啱視線上每朝一醒左就會見到張poster... 依家個位吉左好 "銀眼" :( :( :(
早知就早d去呂e生度睇啦… 食佢d葯就冇事啦… 冇再肚痛啦!
同埋d葯都易吞d, 唔駛再食果粒有糖衣仲苦過冇糖衣的葯, 同埋果粒大到嚇死人的膠囊 :p
佢開左隻葯粉俾我, 細細包的, 個份量仲少過出前一丁包湯料的一半
咁尋日即攞即食第一次葯 (因為之後去街~~)
開的時候我搣得唔好, 好難倒出嚟
咁我有我倒, 肥姑娘睇住我倒, 阿媽同瘦姑娘講煮餸…
倒倒下阿媽話: 好啦! 夠啦!
肥姑娘話: 咩夠呀?! 真係要食哂架! 味精呀你當佢?! XD
開好後, 佢地問我:咩味架?
聞落朕味好熟… 阿媽話係香橙蛋糕味! (即係”扮”係橙味果d!!)
姑娘話: 咁我地以後可以話俾人知係咩味啦! D人問我地, 我地都唔知!
之後其實…. 杯野朕味係”香蕉蛋糕味”… 朕味好核突, 所以飲完又要飲水朗口
結果攪到成肚水 =.=”
尋日去睇e生時, 我之後冇病人, 咁阿媽又入埋去e生房同e生吹水
睇症後講到我的summer placement, e生問我:『咩topic呀?』
Identification of the critical success factors that stimulate and sustain the use of the CAS portal
阿媽話:『你叫e生幫你寫啦! 到時咪攞A畢業囉! 再唔係咪交之前俾e生睇下可以點改!』
e生(feel到佢好無奈咁)話:『好! 幫你改內容就唔得啦, 幫你睇下d英文啦! 咁我又學下d新野!』
醫生幫病人睇病之餘仲要有value-added的service… =.=”
呂e生多得我阿媽唔少…
傾偈途中e生除左個口罩… 原來佢肥左好多 :p
呢個e生由我細個, 應該係七、八歲果時開始睇佢,
佢係一個唔會拖症的醫生(事實上有d醫生會好衰咁拖, 等你返去睇多次!)
亦都真係會睇下你有冇需要先叫你去驗, 有次e院要我照腎, 但排期排好耐,
咁阿媽就同呂e生講話不如o係呂e生呢度自己俾錢攪, 驚排咁耐有事起上嚟就弊,
俾著一d市儈的e生實會螺飯應, 但呂e生就話:『好貴架! 政府幫你照就由得佢啦, 同埋佢都唔係真係有咩事, 循例照下睇下架啫都係!』
同埋細個去睇e生好多”禮物”, 有奶粉廠d營養奶粉的trial product, 喉糖, 八達通套, 磁石… …
果次應該係撞車之後我嚇到喊到收唔到制, 咁啱果幾日又唔舒服, 阿媽就”的”我去呂e生度
臨走等攞葯時e生送左個磁石牌仔俾我, 佢話:『o拿! 送俾你定驚啦!』 (=.=”)
係一個基督教的product, 寫住”愛裡沒有恐懼”, 返到屋企阿媽真係貼o係白板,
擺擺下又唔知俾我收埋左o係邊 :p
由細個開始都好怕人地掂我條頸, hehe! 但喉嚨痛睇e生又好難唔俾e生check…
細個佢一掂我就大笑同縮開, 佢果時話:『好彩依家細個咋, 唔係出面以為唔知做乜呀… 你咁怕人地掂你條頸, 第時咪唔俾男朋友摸呀?!』
到依家… 我都仲好怕, 佢要check的話都夾硬唔縮開, 但都係咁笑… 佢就會話:『好過細個好多啦已經…』 at least佢做到檢查… 因為我縮開佢根本check唔到 =.=”
>>August 31, 2006 at 1:23:33 PM GMT+8
2006 年 8 月 29 日 星期二 【晴】
睇多次醫生, 去番呂醫生度睇 =.="
>>August 30, 2006 at 8:03:08 AM GMT+8
2006 年 8 月 28 日 星期一 【晴】
d葯真係"有效"啦!
尋日疴4次, 食左葯後今日so far疴3次!! =.="
>>August 29, 2006 at 8:43:56 AM GMT+8
2006 年 8 月 27 日 星期日 【晴】
呢排成日都無啦啦發覺自己唔見左野...
首先係miss mok的幾米書簽, 明明用緊, 但早幾日發覺好似好耐冇見過
迪士尼file又唔見左..... 用都未用過 =.=" 唉........
今日每食完野半個鐘內就會肚痛.... 食一次痛一次 =.="
想睇呂醫生點知又黑仔到今日下午佢唔開門,
走左去睇鄭醫生..... 呢個醫生次次都令我滴哂汗咁 =.=""""""
原來腸胃炎無啦啦...
食左葯好好多啦! 至少dinner後都冇再肚痛!
如果... 俾阿媽知尋日朝早已經肚痛, 但我下午仲走去食甜筒的話, 會鬧幾耐呢?!.....
Loving You
Loving you
Is easy because you're beautiful....
Making love with you
Is all I want to do....
Loving you
Is more than just a dream come true....
And everything that I do
Is out of loving you....
No one else can make me feel
The colors that you bring....
Stay with me while we grow old....
And we will live each day in spring time....
Because loving you....
Has made my life so beautiful....
And every day of my life
Is filled with loving you....
Loving you....
I see your soul come shining through....
And everytime that we....
Oh I'm more in love with you....
>>August 28, 2006 at 2:31:02 PM GMT+8
2006 年 8 月 26 日 星期六 【晴】
Happy Birthday to my dearest sister ~ Celia !!
>>August 27, 2006 at 8:30:14 AM GMT+8
2006 年 8 月 25 日 星期五 【晴】
to J, 好耐冇見過你啦!!~~ pco又唔見你, msn又唔見你...
to sissy, 你成日都屈我請你食飯 =.="
今日右小腿好痛...
中六果年整親後冇理,
至多係試過訓覺途中抽筋痛醒左 =.="
尋日開始又無啦啦痛 >.<!!!
前晚同大夫食飯後的扭蛋叮噹~
都幾靚仔架!!
近睇都一樣咁靚
左熊仔右叮噹!!
一齊等放工
嚟啦嚟啦~~ 睇concert啦~
路過俾人見到, 仲指住添~ hahaha!!
唔知係咪俾我捏得多.............尋晚發現叮噹條頸.............
>>August 26, 2006 at 1:37:50 PM GMT+8
ClOsE tO yOu
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8