|
2006 年 7 月 2 日 星期日 【晴】
to garfield, esther, 今日同個同事講起, 我話"冇得睇碧咸啦..."
佢又係話意大利好多靚仔, 叫我轉捧意大利~
佢仲話beckham會去美國做明星, 咁佢老婆又可以繼續shopping =.="
尋日拉小提琴整親, 攪到今日左手手腕好似扭親咁 :( 希望冇事啦...
今日又變番6點放工啦... 放5點真係好正架!!...
d表哥仔唔該快d蒲番頭呀!! 尋日講講下走鬼左!!
>>July 3, 2006 at 9:01:51 AM GMT+8
2006 年 7 月 1 日 星期六 【晴】
我隊英格蘭輸左啦陰公!!.... 冇得睇碧咸啦........
仲要輸12碼俾葡萄牙先唔抵!!
第二希望巴西都輸埋, world cup的attractiveness 立即大減,
邊隊贏都冇乜所謂lu....
捧英格蘭除左因為以前hk係england統治之外, 係因為碧咸夠靚仔~ hehe!
巴西係因為鍾意睇朗拿度插花~ 勁正!!~~
>>July 2, 2006 at 9:21:48 AM GMT+8
2006 年 6 月 30 日 星期五 【晴】
今朝落街食早餐, 食完阿媽同阿中去行街,
我同阿大買埋報紙返屋企, 但我地買完報紙時先發覺我地兩個都冇鎖匙 =.="
打俾中中, 最後阿媽返轉頭, 我同阿大就坐左o係 7-11 對出個噴水池隔離,
耐好冇坐過果度啦~
原本冇太陽又有風, 好舒服的~ 點知坐左陣就又出太陽又冇風 =.=" 激死人!!
坐坐下附近youth centre的人派左張野俾我地, 佢地係咪以為我地係有屋企都唔返果d問題青年?!
為左去行街, 繼續extent張map :p
尋日去到信和都冇睇過架!!
阿大見到我呢張紙先明白問題的嚴重性 =.=" 攪錯... 竟然唔知!!
好多人都識得去mk就要約定我o係一個我識的地方先啦!
又7月1號... 唉!
覺得有d人.. 好...
>>July 1, 2006 at 10:13:45 AM GMT+8
2006 年 6 月 29 日 星期四 【晴】
to esther, 你就好啦~ 你件衫仲多枝筆~ 俾著我就會用左枝筆先, 冇哂墨都繼續放o係筆袋~ 實行日日夜夜陪伴你!!~
to galil, 梗係有啦... 版主問我galil到左未, 我答佢話唔知喎! 我都未見過佢, 最後我打電話催你快d... =.="
今朝收到阿中一封叫『Sherman: 可否陪我走最後的一程?』的email, 嚇鬼死人!
身為我的好朋友, 大家梗係要幫下我家姐手啦~~
如果你係『新鮮』的大學畢業生(2003-2006年/學士或以上畢業), 即係學士, 碩士or博士,
幫個忙嚟呢度填份問卷ar~
你有fd係的話都可以send埋條link俾佢架!! 目標係100份~ (計埋家姐其他friend果d)
問卷係for家姐做master論文的research~
等我對我家姐都有番d貢獻...........
佢尋晚2點幾先訓, 今朝8 點8 又已經返到公司 (佢公司仲要O係遙遠的上環 =.=" )
(如果我係今年畢業的話, 我估我會send哂俾全班... hehe!! 不過希望唔會變"負數人"~ HAHAHA!!)
唔該哂呀!!!!
今日冇帶飯, 又唔想再食大家樂的兩餸飯,
所以落車後買左盒波仔意粉~
點知原來我買左細盒裝, 食完好似冇食過咁, 完全冇飽的feeling =.="
不過一齊買的菓汁先生好抵! 買一送一! hehe!!
越來越似candy仔! haha!!
今朝睇留言版話今日有隻3"CD出, d歌全部係remix version, 冇出過碟的(好似 :p)
見到即刻決定放工去信和買!!
嘻嘻!! 最後唔只買左3"CD, 仲買埋雪映美白DVD, 極速買左呢2樣野, 心滿意足咁去搭車走~
3"cd有serial number架!! 我果隻係 0141 呀~ 不過我想要 0379多d, meaning大好多...
不過冇理由行均全hk的cd鋪去搵.. 算啦! 唔係 0444已經好好! haha!!
DVD係我無啦啦見到佢放左o係cashier度, 注定要俾我見到佢 (haha!!)
其實我係我想搵雪映美白CD, 但勁難搵... dvd頂住先啦咁~
呢個星期有2日放工都走左落mk行, 腦入面個map清楚左! area亦都大左d啦~~
>>June 30, 2006 at 12:58:12 PM GMT+8
2006 年 6 月 28 日 星期三 【晴】
有個姑娘今朝問我:『你又食麥當勞呀?!』
呢排好鐘意食麥當當早餐,一星期食兩日左右啦!
一來係以前一向都好少食,咁依家返工落車行過兩個街口就係,所以食多左~
二來係想食番多d野,肥番冇左果幾磅返嚟,咁麥當當早餐成個包就最啱啦!
三來係… 豬都好似係紅肉的一種!!
姑娘話:『好肥膩架!不過o靚妹仔係鍾意食呢d!』
lunch時起去拉薩的火車, dr lam問有冇駐車醫生
之後就講到佢搭飛機時試過好似睇電視咁有人心臟病發...
佢話識得另一個醫生又遇過呢d事, 係起飛後冇耐, 但機上冇乜急救tools, 個醫生要"自製" 一d tools出嚟, 最後個人救唔番... 架機繼續向目的地出發, 冇返轉頭~
到另一次, 又係心臟病, 今次個人救得番醒佢, 飛機就折返
總結係 : 『橫掂都死左, 唔駛返轉頭啦!』
臨放工4點幾時秘書姐姐走入嚟問我識唔識用scanner
我話一dd啦, depends on 個scanner易唔易用..
最後佢"邀請"左我同佢去電腦房scan野
個scanner低b到scan完後要press埋"完成"先出到張圖... hahaha!!
scan完返嚟都夠鐘放工lu~
好耐未用過磁碟... 但磁碟依然commonly use in CAS =.="
用慣左手指
開始對份project有d頭緒,初步都知道個方向大約會係點
(但唔係應該一早就知架咩?!)
上星期morris先俾番份prof tsui send嚟的project proposal俾我睇
勁滴汗呀! 我完全冇睇過呢份野, prof冇俾我過睇
morris就以為係我同prof一齊傾出嚟…
fans club結束左一年啦~ 感覺好似all things being constant咁… haha!
相照睇, 歌照聽~ 攪笑o既野繼續有得睇~
淨係覺得一年又過得好快~ 舊年個BBQ~ 果日落好大雨, 但又好熱, 哈哈哈!!
我抹到成面紙巾俾大夫笑做乜唔用temple :p (仲衰到有張相影到我成面紙巾=.=”)
攞左esther件褸影相~ 記得原本大夫話請我搭的士, 但最後同左galil同車請左我, hahaha!!!
同埋galil遲到!! 攪到我o係巴士站俾人問galil幾時到, 到左未我都唔知!!
隻鞋好似用得三四張咋~ 都好似冇乜機會用
(其實係我收埋左成日唔記得用, 又或者係我唔捨得用都唔定~ :p)
呀! 應該掉轉話20年先啱!! 廿年喎! 幾勁呀!! (只係我得8個月貨仔~ 但都心滿意足, 笑口常開!!)
[我個腦就係用嚟記埋呢d無謂野…]
就快7月1日, 9年啦… 好快…… 果晚仲同家姐同阿媽等夠鐘睇電視
就嚟7月5號啦!!! 3年啦!! 果晚好開心架! 距離最近呢次架啦!...
等左咁耐終於都睇到, 嘿嘿!! 阿中仲沙聲添~ 仲變態過我~
一次過睇哂兩個, 勁抵囉我覺得~~
前前後後都翻煲左好多次!!
7月9日… 如果冇記錯的話係一個人的生日… 不過咁耐以嚟都…
7月12日… 呢個1年啫… 龍蝦湯泡飯呀…………………………… 今年冇lu…
7月28日… 今年會點呢?!
好似係8月19號… 繼續係3年~ 又係等好耐~
8月27日… 嗯…32年!!! 不過有d心急~~ 係我心急, 唔係當事人心急!!
9月係有一日… 但我唔記得左係邊日!! 3年… 一不離二!!
10月5日… 2年, 好無啦啦咁, 哈哈!!
11月10日… 呢個23年! 要攪攪佢, 成日話我似豬呀啦! 大報復嚟啦!!
11月15日… 1年~ 主角記唔記得呢?! 肯定主角會睇到!!
11月25日… 舊年第一次attend, 勁台慶feel, 但暗地裡覺得有d毛管戙, d鞋令哂!!
12月3日… 住低我7層果個!! 今年我一定會準時!! 唔駛等到聖誕先有!
12月8日… 33年 =.=” 唔慶祝都罷啦呢個, 根本冇意思!
12月18日… 呢個真係唔知幾多年喎! 由我知道果年計起就… …7年啦!
12月22日… 1年… 天堂變地獄
12月24日… 超級大吉日呀!! 又係23年, 又係好快!……… 咁快數到12月, year plan咁 =.=”
12月25日… 人生中的第23個聖誕節
越數越無聊… 因為o係office唔想睇書
估到咩事的話你好叻! 証明係同類! 唔駛話我知你估到邊個係乜野啦… 隨手打下咋…
>>June 29, 2006 at 12:48:02 PM GMT+8
2006 年 6 月 27 日 星期二 【晴】
用50蚊買左個教訓...
尋日收到credit card的statement, 先知5月尾有日撳錢時發雞盲,
由credit card度撳左錢出嚟.... 佢當左我用credit card借錢
即時要俾50蚊做手續費...
好彩今個月又咁啱有個50蚊的8達窿rebate... 啱啱好扣番 =.="
再考慮長期戴住 防止發雞盲眼鏡先得
尋日俾左我yahoo.it的email 俾morris send野俾我
到今朝佢好似發現新大陸咁走嚟問我 : 『gigi你識意大利文架??』
滴汗.... 點解無啦啦識意大利文呀?!.......
『我見你個email係italy o既! 咪以為你識意大利文咁勁囉!』
哈哈!!! 佢係第一個俾我呃到o既人!! yeah!!!!!!
發現一個Ms Li係好人! 尋日我問佢攞ppt睇
佢用好welcome的語氣話好 ^^
今日佢save左個ppt入磁碟度俾我~~ 總之佢個態度係會令你覺得好舒服架啦~
至於果d so cheap的so call高級心理學家...
all staff meeting時佢present FA (First appointment) 的arrangement 果part
佢present後係tea break, 佢懶好人咁嚟問我明唔明咩叫FA
嘩! 玩野咩! 你果頭先present完, 依家嚟問我知唔知係乜?!
到尋日lunch, 佢坐我隔離, 咁啱有個高身的tissue box隔住左我同佢
(其實係有人pass左個tissue box過嚟, 我好順手咁放o係我同佢中間, 順便同佢隔一隔 :p)
食食下佢推開個tissue box問我 : gigi你幾時會開始走centre呀?!
呢2個舉動都令我覺得佢係想懶係friendly咁...
總之o係我眼中佢額頭依家鑿住『衰人』呢兩個字!
有個CU的psy學生跟佢, 我覺得個女仔好慘囉... 成日要篤眼篤鼻!!
>>June 28, 2006 at 7:34:11 AM GMT+8
2006 年 6 月 26 日 星期一 【晴】
同candy相約自閉, 我話自閉要去CAS做評估, 但要referral letter,
之後就話不如一齊去睇e生, 叫e生俾referral letter我地一齊嚟check自閉,
咁我話都約得一齊去睇e生, 即係唔係自閉啦!
candy就話e生會話『我相信你地並非自閉, 係精神病姐』 XD
之後就會俾我地好想要的referral letter我地, 不過係referral去青山, not CAS!
力掙之下budget由 15蚊變成17蚊... 繼續加油, hehehehe!!!
連CAS佢地自己都覺得有問題啦終於...... 由尋日staff meeting到今日lunch,
Dr. Lam都話要諗下辦法唔好開咁多會, 同埋要d會開短d,
等d人多d時間睇case,
咁啱得咁翹今朝大夫先話叫我不如去做呢度的BPR..... 又會咁啱!
哎呀!!!!!!!!!!! 尋日唔記得左添!! miss左啦又死蠢!!!
尋日pro. tsui o係staff meeting入面話:『... 因為gigi要做呢份project, 日後會需要同大家做少少訪問, 傾下偈咁, 咁以後大家見到佢可以問下佢做成點啦, 做得好就verbally讚下佢啦, 做得唔好就打俾我話我知啦!』
>>> 聽到我滴哂汗!
>>June 27, 2006 at 7:27:10 AM GMT+8
2006 年 6 月 25 日 星期日 【晴】
CAS staff meeting thru out the whole day, CARZY!!
BE EFFICIENT LA!!!
超變態, 成百幾人, 今朝一去到我問morris係咪是但坐就得
點知佢話:『唔係呀! 你同教授係guest, 坐第一行, 你去坐教授隔離啦!』OMG!!
結果profrssor坐到11點幾走左... 而我... 上午完左到下午... 坐到pat pat都痺~~
最後5點都未完, 我就同morris講今晚要上堂所以要走先 (呢個係事實!!)
開始對份project有d頭緒, 不過professor好煩!!!
>>June 26, 2006 at 2:19:26 PM GMT+8
2006 年 6 月 24 日 星期六 【晴】
出面太陽勁曬, 成日都冇出過門口~~
聽日全世界CAS開meeting, 要9點返到去唔遲得, 有一part要介紹我... 死啦.........
eric tsiu都會嚟, 仲可能要同佢食飯, 唉................
>>June 25, 2006 at 9:42:58 AM GMT+8
2006 年 6 月 23 日 星期五 【晴】
尋日放工返到屋企又發番燒... 睇嚟冇乜事都係留屋企好d, 出面熱到傻!!
由於今日要還番個小提琴, 於是尋晚食完飯落左中中屋企,
原本係打算直情o係中中度訓, 但發燒的關係, 都係返屋企訓
個琴走左音唔識 tune, d音勁核突!! 好彩隔離冇投訴啫...
最後玩左一個鐘小提琴, 個幾鐘電子琴, 勁彈明日有明天,
想錄音做ringtone (自已彈扮哂有意義d咁), 但一錄就會彈錯, 唔錄就彈啱, 吹脹!!
今朝阿媽叫我拉俾佢聽下, 於是拉左小小月半小夜曲俾佢聽,
佢竟然話聽唔出, 好過份!! 唔駛話拉得好, 俾下面話聽到都好啦..........
返poly上eric tsui果堂書... 發覺被騙了.. 又話講portal,
thru out2個鐘都冇講過portal!!
放學同nicole, 阿銘同小菁去舊can食
食完就返歸lu... 太熱啦..................
>>June 24, 2006 at 10:30:31 AM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|