2007 年 1 月 9 日 星期二 【晴】
今朝同家姐一齊出門口, 去到巴士站就各自等不同的車
唔知點解, 見到佢上車時, 我就好似d細路仔咁好唔捨得佢去返工…
過左冇耐撞到紫樺, 好少見佢呢個pink look! Kekeke…
咁都撞到, 我地果然有緣呀!!!!
以後我會記得搭3先有車, 唔好咁低b 8點就去到巴士站等車 =.=”
食左葯痛少左啦, 只係放工去mk攞野時排隊, 同等巴士時痛左一痛咋 :p
早知早D睇, 唔駛無啦啦痛左個幾月 =.=”
Lunch好攪笑, 睇報紙有段報導講一個兒科醫生,
向細佢26年的前女友追番100萬, 藍醫生, 潘醫生, and becky都識佢…
咁heading寫住係 “忘年戀”
藍醫生問beack咩叫 忘年戀?! 係咪即係一齊左好耐, 耐到都唔記得一齊左幾多年?!
Becky先笑一次話唔係, explain左俾藍醫生知…
藍醫生食完lunch走左之後到潘醫生入嚟食飯,
Becky又叫佢睇段報紙, 佢問: “忘年戀”有咩問題?!
大家都覺係冇問題呀, 只不過個主角所以先攞出嚟傾之嗎!
講講下…….. 原來佢同藍醫生一樣, 又係cake住左o係 “忘年戀” 度!
個解釋仲同藍醫生果個一樣, 我同grace and elaine就係咁睇住2個醫生同becky的對話,
笑鬼死!!…
我好想知邊條友咁 “幫忙” 爆左d唔應該爆響口o既事出嚟囉! 唔該哂呀真係!
邊個叫你講哂出嚟架!!! 你係咪唔想我畢業呀究竟!! 咩居心呀你依家!! 吓!!!!!
>>January 10, 2007 at 1:13:19 PM GMT+8
2007 年 1 月 8 日 星期一 【晴】
2007年1月7日-8日大嶼山遊記
1st day:
東薈城會合領隊阿銘及導遊nicole
↓
街市
↓
nicole家
↓
打機
↓
club house (played 桌球, 包埋收場XD!!!! then去玩兒童遊樂場, 同nicole, candy爬上去玩好滑的滑梯, 好玩呀!!)
↓
nicole家打邊爐
↓
良心發現去洗碗
↓
打機 (started to fall asleep)
↓
sleep w/candy (老點左訓到暖暖地的candy去開窗 XD, 點知訓訓下又太大風要閂番隻, 另一隻過多陣仲吹到閂埋左 =.=")
2nd day:
KFC早餐
↓
昂平360 (25mins一程勁影相)
↓
天壇大彿
↓
大澳(趕巴士而stay了half hour in tai o only, 買左豆豉做手信, 10蚊3包送左一包俾candy仔)
↓
昂平360 (大家冷靜左, 影少左相) (買左條電話繩俾自己) ("2條鐵線吊住個電飯煲")
↓
nicole家打機
↓
fall asleep
↓
歸家 (巴士途中聽到個ringtone而醒左望係邊個 :p)
total: 瘋狂影相, 2日影左291張相 =.=" 去大嶼山都咁, 我地去旅遊點算?!?!
total2: 玩咁多野都只駛左200多dd咋喎!! 咁少? 唔通我計漏左野??
today:
又俾人嘈醒! 螺到9半起身去見prof吹,
gel頭途中有人敲門, 正咀咒緊邊個唔帶key, 成手gel咁去開門,
原來係郵差叔叔, 簽收gigi wong的郵件, 原來係大夫!! 一次過送咁多野俾我, thank you!!!!
果2隻CD見到網上拍賣都賣得幾貴下架bor!! 多謝哂你!!!
見prof, 佢開始不滿進度XD, 算啦, 我會cher快少少架啦盡量!
佢仲要幫我爭取下可唔可以比其他同學遲幾日先present fyp,
俾我攪多一個月的data出嚟喎..
見完就hea一陣去睇e生, e生話maybe係個joint發炎所以成日都腰骨痛 =.="
不過佢都好似唔多sure係咪, 叫我食完葯都仲痛的話就返去...
>>January 9, 2007 at 10:21:44 AM GMT+8
2007 年 1 月 5 日 星期五 【晴】
Shopping with Chris today, bought many things, hehe~~
including the warm pack for trm's and monday's use
and we bought many snacks, and almost finished all before we back home, hehehehe!!!
what's more.... ar!! a small gift to Clement, haha!! really a small one, hope it will be usable to you, kekeke...
angry with a call... !!!!!
>>January 7, 2007 at 3:51:23 AM GMT+8
2007 年 1 月 4 日 星期四 【晴】
睇下相...
candy的墨魚丸, 呢面都ok啦~
睇埋另一面~
仲有要條白邊圍住 XDXD
好腥的秋刀魚, 挾左少少試之後發覺對筷子都有朕腥味
去bbq最好有男仔, 因為.................
咁女仔就可以...........
今日... LUNCH W/姨媽@A1
出門口時因為件褸, 好似d細路咁扭計表示抗議
『襯呀! 件褸襯番對鞋呀!幾靚!』『唔靚呀! 唔襯呀! 一d都唔襯呀!』
最後阿媽買過件新的俾我, 心情好轉!
>>January 5, 2007 at 10:22:26 AM GMT+8
2007 年 1 月 3 日 星期三 【晴】
尋日:
朝早同姑姐and姑丈飲茶
飲飲下表哥仔打嚟, 但感覺好攪笑
um... 係多theory囉... 飲完同佢地兜左個圈
少可地lunch做左鬼妹, 飲milk食bread...
dinner同左鬼沖, candy, nicole, 銘, 阿勝同joan去西貢BBQ,
睇住candy d墨丸燒左好耐, 變左灰色 =.="
同埋阿銘同nicole用煙燻左成個幾鐘先有得食的雞翼...
原本想食埋甜水, 但怕住得遠的同學趕唔到返屋企所以取消左
一路黑麻麻咁+幾枝街燈行返出碼頭, 最衰鬼沖成日嚇我...
lastly要繞住candy同阿joan行先安樂d...
返到沙田等巴士返屋企等左好耐.....
係架! 底線係有限度架! 我認係有d火架~
今日:
同左中學同學去唱k, farewell monkey, total7個人唱左3.5hours
分別有幾個人問我:你唔唱陳慧嫻o既?!
另一個問得最多的問題係: 拍拖未? XDXD
唱完k同holly去買memory card後又去食dessert... 因為肚餓 =.="
then同charlotte搭火車走
早幾日同ginny傾開, 咦! 近架喎!
但好多野唔係你諗就係呢...
大家都有d worry........
>>January 4, 2007 at 1:04:46 PM GMT+8
2007 年 1 月 1 日 星期一 【晴】
我要快d開學
唔要咁多時間stay o係屋企聽老豆阿媽鬧交
唔要再夾o係中間
好煩
好憎
好炆
好厭
唔該你地自己tune啱個channel先開口溝通
根本講緊一樣o既野
2個人由2個角度睇
結果其實一樣
就係為左個"角度"嘈
好玩咩?
有冇諗過我感受!!
有冇理過我???
咁啱尋晚無啦啦又諗起, 一諗又忍唔住喊 >.<!!!
攪乜今日即刻嚟鬧???
someone離開左就冇眼睇
另一個見到又扮睇唔到
咁我點喎!!
我要快d開學呀!!!!
>>January 2, 2007 at 10:26:15 AM GMT+8
2006 年 12 月 31 日 星期日 【晴】
今日買左個電話, 因為個mon壞完又到個bluetooth神神地, 趁佢未壞得哂就trade-in左佢, 都值400蚊架!
計計埋埋, 只要$780就買到部sony ericsson
Z610i , 粉紅色!! keke!!
之後3姊妹一齊行街, 都好耐冇試過lu~
今日出街食飯好正~ 因為唔駛再怕隔離枱有人食煙, 正!! 好野!!!!
新一年lu~
繼續等我想要o既野!
>>January 1, 2007 at 10:00:42 AM GMT+8
2006 年 12 月 30 日 星期六 【晴】
同ginny溫econ @ polyu 新can... 溫到我都好眼訓...
睇番年頭寫俾自己的一封信, 年頭想做到的東西, 現在再看... 都算做到啦~~
conclude下今年先...
都ok啦~ 平平穩穩地過, 相比來說, 今年都大概算是比較忙碌的一年!
schoold life開始多野做, 特別係final year.. 由10月中一路忙到12月冇停過,
趕完呢樣到另一樣...
10月中同紫樺兩條友過左澳門2日1夜,
係第一次自己同friend"出門", 嗯.."自我感覺良好"
即興的行程決定, 好特別, 好好玩~~
年中要做FYP離開MCF, ginny "好唔捨得" 我 XD
因為冇人同佢做d佢唔想做的東西 =.="
去左CAS之後, 先發覺香港地仲有個地方落後到要用56k上網
攪攪下仲連56k都冇埋.... 吹脹!
今年身體... 同往年差唔多, 都係keep住驗咁啦~~
繼續要多謝candy仔, 成日提我做呢樣做果樣, 好多野佢唔提我真係會唔記得...
阿銘同nicole去左芬蘭其間, 同candy相依為命左一個sem,
佢地返嚟之後, 多左好多活動玩... 碌ling, 踩冰 ... ....
不過依家每次食飯都會拉到去一個話題之上 ... ... 就係... ... 嘿嘿!!
>>December 31, 2006 at 1:18:51 PM GMT+8
2006 年 12 月 29 日 星期五 【晴】
掟起心機係咁依執過下張書櫃, 執番半張A4紙都冇的area 出嚟 =.="
"Only yesterday when I was sad and I was lonely.
You showed me the way to leave the past and all the tears behind me... ..."
今朝去郵局攞yukari由日本寄俾我的聖誕咭and生日禮物... 見到yukari 的字跡, 有些感動!!!
由郵局好心急快些返屋企拆開包裹!
回到屋企, 第一件事就拿cutter... 但無從入手, 攪了三數分鐘才找到地方打開紙盒 =.="
原來有一張咭及叮噹小風扇!!!
裝叮噹小風扇的紙盒都好靚
右手好痛.... 連續3日受創
前日玩擲波
尋日玩wii
今日要幫手抬個電視, 一出力就痛到飛起XD XD
>>December 30, 2006 at 2:29:45 PM GMT+8
2006 年 12 月 28 日 星期四 【晴】
尋晚:
"聖誕"party, dinner@尖沙咀和民w/nicole, 阿銘, candy and joan, 由鬧飢餓到食到好飽
one-way聖誕禮物, 有入冇出!
dinner後-->新港擲波波, 5個人勁擲-->今日手痛
then即興地坐船去左中環, 順便去埋聖誕小鎮, 影相
嘿嘿!! 好開心呀!! 多謝你地~~~
today:
飲茶w/七姑姐+表弟表妹
傻表妹無啦啦飲錯左我杯茶 =.=" 笑爆!
飲茶後漫遊IKEA, 勁坐sofa同床....
再去muji, 表弟妹好合拍一個去買文具一個去買野食...
之後搵銘食晏再去jeff屋企玩wii
繼續玩到手痛...
尋日踩住對有踭鞋行左一日, 今日腰骨痛
妖!!
唔好鬧交之後打嚟搵我出氣, 唔該!!!!!!!!!!!
>>December 29, 2006 at 1:59:30 PM GMT+8
ClOsE tO yOu
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8