寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

2006 年 4 月 19 日 星期三 【晴】

個頭痛左2日, 今日dinner後頂佢唔順食左粒葯....................... 舒服哂...
真係無聊, 明明一粒葯就攪得掂, 點解我要第二日先食呢?!................

去左搵professor tsui, 覺得原來佢都ok nice架喎!!!!
原來星期六係佢會o係dept of health果度同醫生開會, 所以叫埋我星期六去...

下午冇返工去左傾IM, 傾到尾聲多得阿勝同鬼翀扮醒獅助興~
原本朝早頭暈+頭痛, 玩完一輪得番頭痛........... haha!

尋日無啦啦突襲candy, 嚇到佢成個彈起, 之後我就勁笑........... candy仔你太可愛啦~~~


早幾日阿媽話....... 到時我畢業, 佢唔會嚟入場睇我行禮喎........................
之前都心裡有數佢唔會嚟, 我仲話佢唔嚟姨媽嚟就得,
但唔知點解親耳聽到佢講出口, 竟然有d難過..... 唉.........


>>April 20, 2006 at 2:37:28 PM GMT+8


2006 年 4 月 18 日 星期二 【晴】

一回復正常又變番勁多野做, 尋晚12半過埋先有得訓,
原本都ok, 但連續兩朝都監粗俾人整醒就好火滾!!!!!!!
攪到今日放學傾傾下IB開始頭痛...

返學放學, 由e-finance tut開始唔理人地present o係度做ISE,
放學到IB, IB後再嚟多個round俾ISE....... 傾完7半先走得,
返到屋企仲有grant loan form等住我, 後面排緊隊的繼續係IB同ISE!!
wa.....................

多謝阿yeong的小禮物~
遲d要買番d野俾佢帶返韓國先得!


>>April 19, 2006 at 3:43:07 PM GMT+8


2006 年 4 月 16 日 星期日 【晴】

Had a happy 4 day's Easter holiday~ will back to normal tomorrow...

Worked on the Logistic assignment thru out the day,
but finished 145 words out if 1000 only, so far not so good =.=

Meet Yan on ICQ~
Long long time no see! Most funny thing was that I mentioned her with HO E last night!!






做做下功課諗起.....................尋日G小姐個妹開出嚟條IQ題未開估!!!!!
IQ題係3個燈制同3盞燈分別o係2個相隔了的地方, 點樣去開一次燈就可以match番邊個燈制係屬於邊盞燈呢???
尋日好似諗諗下又掛住燒野食就冇諗到................ =.=


>>April 17, 2006 at 1:25:31 PM GMT+8


2006 年 4 月 15 日 星期六 【晴】

To 菜心, 咁你bookmark左佢咪唔駛次次都咁山長水遠嚟探我囉~~~

去左燒野食...........

第一次同d狗咁近, 雖然最近 (以我眼見為準) 都有1-2個人身位,
每次見到有狗行緊過嚟我就會留意住佢, 下意識會想避開佢,
有隻狗有次唔知o係我後面攪乜, 我都唔敢擰轉面望, 只聽到佢d呼吸聲,
坐我對家的人又知我會驚所以唔會話我知, haha!!!
同埋其實燒咁耐, 見親有狗過嚟我就驚一驚, 可能驚得多, 返到嚟真係好鬼攰..........................

未開始燒野食時我情願留o係廚房, 因為d狗唔會入嚟, 好有安全感~~
留o係廚房又冇乜做, 所以幫手包粟米、蕃薯,
點知撕鍚紙的G小姐為人比較環保, d鍚紙只係啱啱好夠包,
even有D細得滯包唔哂, 又去搣多個corner包, 修修補補咁”包”番好佢,
點知最後燒燒下, d鍚紙甩開左俾人串, haha!!!!!!

俾G小姐個妹玩, 成日扮狗嚇我, 由買完野等番齊人開始玩呢個遊戲~

佢地話我今日BBQ學識兩樣野~
第一係同狗接觸......... 雖然未至於去到佢地所講話以後都唔會再驚,
我諗至多只係驚少d, 只係有時避到我都唔想再避, 唯有痴住條柱企定定or坐定定唔好周圍走, 費事煩親人, hehe~~
原來有狗係咁攪笑, 鍾意追烏蠅, 周圍走呀走, 走呀走, 見到都頭暈 =.="
第二係學識下次又係G小姐負責撕鍚紙的話, 唔好插手去包野食, hahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


>>April 16, 2006 at 2:24:04 PM GMT+8


2006 年 4 月 14 日 星期五 【晴】

KO one more period for the Country Manager....all the three countries recorded profit now..................

Feel cold all the day =.="
and feel wing too............

Worked on 2 assignments today, but seems not yet finished, I need CANDY's help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





死啦.........肚痛添....................咦........唔滯呀!!!!!!!! 聽日要燒野食呀!!!!!!!


>>April 15, 2006 at 1:17:37 PM GMT+8


2006 年 4 月 13 日 星期四 【晴】

超爆笑的一個promo......
原本係clinic貼出嚟提d人 (including me)要o係11至13號去打埋第三枝針, 但係佢...........................

鬼翀話: 打果d加強劑要至少打11日呀! 身子差果d仲要打足13日添呀! 到時成世都唔驚有肝炎啦!!
放學後candy忍唔住要去影左相~ 由佢xanga"借"左張相過嚟~ haha!~
同埋, 星期三果日上e-finance, 接近落堂時好肚餓, 個肚係咁響...嘈住candy上堂, 真係對唔住~ XD
e-finance個lecturer都唔知係咪路, 唔派番份test paper俾我地係因為怕我地會去argue喎....
大佬, 你正正常常咁改, 邊鬼個會咁得閑搵你argue先!! 藉口!!
同candy踩上佢office問佢攞卷嚟睇, 佢仲好似怕左我地會同佢追分咁, 係咁同我講:"其實你都考得唔錯呀!" ......

今朝出街前又玩左轉country manager, wa!! 我玩到brazil又賺多d啦!!!!!!!
連agrentina都有1.3%賺啦.... 要快d KO埋佢, 呢壇野真係好煩!!!!!!!!!!!!!!

今日搭d車都好"dun"............. 等架死人86b, 等左接近4個字, 等到菇都生到幾粒先有車
由上車dun到落車, 走時搭86, 又係上車dun到落車, 返到沙田後有d想嘔..............
lunch慫恿左一個on diet的人食雞翼拉麵~ 話係拉麵, 但似放湯意粉多d~~
上左人地屋企, 係一個接近2年前的約定~
估唔到咁耐之後o既依家佢都仲記得~
今日仲知道左原來佢都有入過嚟睇過日記, 勁驚.................
佢摷左好多野嚟, 終於都明白以前點解會有人用"誇張"嚟形容~ haha!
仲睇左段video, wa!~ 又係爆笑~ 如果早d join佢地就好啦~~~~

返沙田同紫樺食lunch, 由見面開始講到講bye bye......好勁呀我地...
又去睇多次果條童裝裙............


>>April 14, 2006 at 2:55:14 PM GMT+8


2006 年 4 月 12 日 星期三 【晴】

呢排腦生草, 幾次連筆袋都唔帶去返學!! =.="

今日返工做到傻左, ginny又唔服, 尋日已經call我firm我今日要返工,
因為佢2日都sick leave左, d野堆到好多, 要幫手返去清咁d...
如是者, 今日做左5個鐘, 執起兩個promotion program的claim file, 咁就5個鐘啦變態!!
中間仲要係keep住做, 冇因為玩msn停手, 冇乜上網睇野.... 痴線架!!
都未試過做呢d file都要做咁耐, 可能我冇帶"防止發雞盲眼鏡"返工的關係,
星期一果日入的 imei, 有時將"5"入左做"2", "s"又當左係"5", 最離譜係"4"同"a"都睇錯,
攪到今日花左好多時間去翻睇d單.................................
同埋有d dealer好離譜!! 同一個imei報兩次claim, 篤大條數想claim多d, 當我地傻!!
同一張單number又出現2次, 痴線!!
就係呢d屎忽痕的dealer, 攪到我7半先走得!!!!!!!!!!!

阿hin好攪笑, 唔知佢做乜成今日好多野請我地食~ 食完仲有包檸茶~~
print個pdf file出嚟, 唔知做乜多左好多條粗黑線, 好似坐監d衫咁,
saiman見到話 : wa! 咁核突o既!!
我話 : 係囉!! 似你囉!! ....... then俾佢迫打~
佢又想同我爭printer print野,
最後ginny叫佢 : 你唔準打佢尖呀!!
因為我要人手逐隻imei打........... 差不多100個12位的imei呀!!!!!!..................頭都暈 =.=


>>April 13, 2006 at 3:07:09 PM GMT+8


2006 年 4 月 11 日 星期二 【晴】

今日打埋第三枝針, 好痛添....
返到屋企就怕左阿媽, 成日都拍人地個針口, 痛架大佬!!

e-finance派左mid-term, 有15/25.... ok 啦.................

上IM鬼翀話見到打針的reminder, 爆笑!!
等candy post張相出嚟!!~~

早排睇過一集港台節目, 講個女仔成日去夾band,
但屋企人唔鍾意所以就呃佢地話去溫書, 攪function等等等等....
覺得呢個女仔好似我, 唯一唔同的地方係佢最後可以見光..........咁我呢?!
過往試過o係紫樺知情and同意之下攞過佢嚟過橋,
又試過話係同repeat班同學食飯, 同依家的同學BBQ.......................
係咪要到死果日先見得光呢????hahaha!!!


>>April 12, 2006 at 12:40:15 PM GMT+8


2006 年 4 月 10 日 星期一 【晴】

Bad luck day today.......
restarted the computer without saving those IMPORTANT files =.="
lost the several period's date of Country Manager, which we worked on it for nearly more than 3hours this morning =.=" ...
We were too excited to leave since we planned to have lunch @ PizzaHut that we longed for a long time...... too careless!!!!
As a result, stay for another hour to work on it once again, and order pizza from PizzaHut by phone, quite good that they will delivery our order up to the entrance of PolyU without additional charges!!
$30 for each averagely only!!!! good!!


>>April 11, 2006 at 2:41:09 PM GMT+8


2006 年 4 月 9 日 星期日 【晴】

一個好癲的working day,
朝早ginny msn上同我講話 (真係msn... 好變態..) lunch約左d同事食飯, 問我一唔一齊, 我話好,
咁佢話 : 乖啦今次!
因為平時我會唔肯去, haha!!
lunch去左潮館食, 13個人~ 食左個幾鐘頭~
成個上午做左少少daily野之後就要研究個excel, 要令到佢識得自動show近3個月都冇買過貨的dealer,
最後整唔到全自動... 半自動咋, 但成下午又趕住影印果百二百張單,
影完又要入imei, 都唔記得左朝早呢壇野...........

5點幾時阿hin先發覺我仲o係office, 就問我:咦! gigi你今日返full day呀?
我話係呀, dayoff呀我今日~
佢話 : 有份工好啱你呀! 畢業之後可以去做libraian呀! 你可以坐成個下午都無聲無色o既?!


>>April 10, 2006 at 2:26:21 PM GMT+8


<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

 


ClOsE tO yOu

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8

Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8

Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8

同慧嫻一齊去旅行咁好? <br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8

Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8

我&#21946; uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8

路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8

Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8

覺都未訓醒, 老豆同姑姐返&#2
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8

你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8

&#28857;解仲未&#352
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8

哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8

咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8

我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8

六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8

BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8

究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8

"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8

都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8

表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8

Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8

呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8

好&#21527;?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8

我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8

煎熟的火腿都唔係好核突。 <br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8

你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8

妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8

好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8

"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8

妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8

點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8

hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8

you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8

表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8

好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8

我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8

。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8

講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8

妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8

啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8

「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8

「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8

今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8

D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8

你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8

哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8

邊濫個話枝藍根用來預防ga? <
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8

人氣: 132732

Design & Scripting by ShowHappy.Net