2006 年 9 月 16 日 星期六 【晴】
尋日試過兩次咳到抖唔到氣, 今日俾阿媽同家姐下令去睇醫生同訓晏覺...
上呼吸道感染, 聽落個名有d驚!
>>September 17, 2006 at 9:20:49 AM GMT+8
2006 年 9 月 15 日 星期五 【晴】
今日考IELTS
6半就起身.... 好耐未試過啦!
8點左右去到日航, 同candy o係度發霉...
o係ballroom考, 攪笑地candy坐我前面的隔離, 入到去仲可以傾兩咀先~~
朝早連CHER三個鐘考listening, reading同writing, 考完已經12點幾
lunch o係我要求之下去左食noodle, 去左新文華中心食, 臨近食完先發覺我碗湯有好細張報紙 =.="
啱啱好寫住個 "技" 字, 好攪笑,
o係阿勝的 "惡湊效" 之下, 我果碗唔駛錢!
食完我同阿勝仲未夠鐘, candy同nicole早d考oral, 一齊返poly 繼續hea到3點10先返酒店
reg room有海景架!! 好勁呀!
感冒關係, 講唔到野, 阿銘成日叫我唔好講野, 蓄埋d quota考oral
戴住個mask考, 好彩間房好靜, 所以我講得細聲個人都聽到~ hehe!!
4點9左右走得啦終於.... 終於可以返屋企.... 好攰呀大佬..........
爆滴汗, 屋企人聽到我成日咳, 竟然要我戴口罩 =.="
補番日記...
前日去CAS開會, 去到MK好大雨, 又等唔到小巴, 所以好豪咁伸手截的士
遇著一個超級多口的司機, 我話:眼科E院呀唔該!
過左冇耐佢話: 你去眼科E院做野咋嗎! 唔係睇E生呀嗎?!
我話: 其實我係去眼科對面果幢, 但果幢冇名所以我話眼科啫!
司機: 哦~... 係囉! 睇你對眼咁精靈, 電都電得死人啦, 駛乜睇醫生
我: ..............................
開會途中冷氣出d類似蟬叫我聲音, 閂左都仲有聲,
藍e生望住個冷氣問: 『你想點呀?!』
>>September 16, 2006 at 12:39:39 PM GMT+8
2006 年 9 月 14 日 星期四 【晴】
to Joseph Choi, 我睇左好耐, 又諗左好耐, 終於記得起啦, haha!
好多時都見到你一齊上堂, haha!!
in short, 尋日好多野做..
morning: 急救第一堂, 個阿sir勁有許冠文feel, 上3hours笑足3hours
下午: 返CAS開會, PROF問果D "DCI", "AU", "CP" 等等即係乜野, 藍醫生幫我解圍....
俾藍醫生踢爆左一個大問題... 好彩兜得番!
到俾THERESA問ST同SLI.... 好彩最後又過埋關,
開完會已經散左... 後備KEY又唔記得攞走...
夜晚又返POLY上堂...
上上下堂心血來潮摷下先知又唔見埋條後備KEY, 好乃野.....
8點BREAK前FEEL到個地震一震, 我問阿達FEEL唔FEEL到, 佢話FEEL唔到 =.="
但話口未完又震多野... 今朝CANDY講先知係earthquake...
落堂同candy, alfred, camily同nicole去都會食"宵夜", 開始有d咳仲要去食個凍芒果紫糯米...
阿姐做封面
今朝10點FYP breifing, 先同candy食早餐, 越來越唔舒服, 聲都變埋 =.="
briefing後去睇e生, e生話:"冇乜野呀! 開喉糖俾你啦!" ... feel到佢當我扮病咁
返沙田同紫樺lunch後去攞澳門package d資料, o係星巴克研究,
紫樺話:『呢個唔包酒店...』 唔包酒店?!?! 齋船飛呀咁?!?! hahaha!!
去埋one2free後就走, 紫樺陪我去睇多次醫生, 因為越來越唔舒服...
又走番去呂醫生度睇, 依家發埋燒, 聽日仲要考IELTS........... 唉....
E生話: 你考試先嚟病 =.="
>>September 15, 2006 at 10:37:09 AM GMT+8
2006 年 9 月 12 日 星期二 【晴】
好cheap囉!!
尋晚發覺唔見左office條locker鎖匙, 個locker仲要係3層drawer果隻!
今朝返到嚟發覺放o係locker上面個tray d野冇哂,
問morris攞番部電腦(上星期冇帶key所以放左o係佢度), 同埋問佢攞左條後備key後,
發覺locker入面d野都冇埋, 得番一個吉的locker,
問d阿姐, 佢地話係搬過個櫃嚟, 我入面d野o係morris度,
再去搵morris佢先俾番果袋野我!
攪錯呀!!!無啦啦開人地個locker! 你開都算啦, 仲執埋哂我d野!
我又唔係冇俾低我mobile你,
你開之前係咪應該扮野都打下俾我話我知先呢?!
今朝一起身爆大雨, 搭81s轉小巴
o係lion rock tunnel塞車, 去到太子搭小巴, 條龍排過左條街轉個彎繼續排
等好耐終於有小巴, 上到車又塞車
最後8點出門口, 9點9先返到CAS
大雨關係,超過一半CAS staff今日都著住拖鞋o係CAS走來走去!
Lunch hour, 藍醫生話:『你個professor, 好頑皮呀真係!...』
食食下唔知邊度有幾樽辣椒醬, 大部份都係藍醫生的, 好多都過左期, 由幾個月至3年都有
藍醫生再o係雪櫃摷左好多呢d一樽樽的東西出嚟, 最過份一樽係01年過期
藍醫生唔理d野係邊個, 全部掉哂去,
『話係藍醫生掉就冇人嘈架啦!』
『咁擺高d等你記得!』個畫面好好笑, 一個最高級的醫生, 竟然要親自管埋雪櫃入面!
藍醫生:『gigi你好認真好乖呀!』(多謝紫樺同yukari果次借個腦俾我)
『俾個心理準備你先啦, 3月個all staff meeting 同事會希望你做番一次present! 即係對住百幾人果d! 早半年話你知先!』
放工撞見好多人...
小巴站見到CAS同事, 到krc又同佢同一卡, 上kcr時撞到wilson, 佢落車我上車, 攪笑!
返到嚟o係kcr statoin撞到以前教IS的miss lee, 再o係小巴站見到小學個校長,
同埋果個放左我兩次飛機的dr woo!
>>September 13, 2006 at 12:36:37 PM GMT+8
2006 年 9 月 11 日 星期一 【晴】
to Yukari, 果然係我個青梅!!
Received gift from Candy for her Macau travel, thank you!!!
and also thanks my dearest cousin for his Taiwan's travel gift for me, hehe!!
He is always be the one who knows me the most!!
Consulted Prof Tsui and Dora this morning,
wanna go out ealier to take photo for IELTS, but... many elderlies in the photo shop =.="
left and finally took photo in Tai Wai station, one thing I misunderstood was the amount of the photo...
I thought there would be $35 for 12 photos, but lastly... $35 for only 4 photos... so disappointed...
the staff said this was the "Express photo", so charge more =.=" But why don't you tell me only 4 photos in advance?!?!....
Go back to the consultation... talk much shorter this time, only 20minutes something...
1 more hour to go before having lunch with Candy and Nicole, so stay in the library to practise the IELTS =.="
happy lunch with them, hehehe!! hahaha!!
Integrated Study lecture at the afternoon, played around the C6, pretending issuing invoice, preforming goods receipt...
unluckly... 4 machines I used, 3 of them the program can not run well =.=" bad luck...
>>September 12, 2006 at 12:55:52 PM GMT+8
2006 年 9 月 10 日 星期日 【晴】
好努力咁嘗試留心聽書...
lunch hour一張6個人的table俾我地坐左10個人, 大家坐得好迫... 好close
我又食得太慢, candy仔好 "體貼" 咁主動幫我攞隻外賣紙杯倒起杯檸茶上堂飲!
多謝wilson本schedule :p
在library找書期間聽到"途人"聽歌聽到好大聲, 我都聽到
之後再行開多5步左右, 個音樂聲依然聽到, 一樣咁大聲....
最後.... 聽到d歌好熟.... 唱歌把聲都好熟...
笑得candy仔個"燒肉"故事多, 攞自己部mp3出嚟睇,
原來係自己部mp3 =.="
又抽唔中學piano :(
>>September 11, 2006 at 12:47:36 PM GMT+8
2006 年 9 月 9 日 星期六 【晴】
to candy, 真心地, 唔駛"" ! 個型就... 嗯... 似Answer果d大份身型, haha!!
真心答完啦, 記得俾手信我!
相信火星人口中的『唔長進』同水星人口中的『唔長進』係有分別!
火星人的說話, 水星人抓爆頭都諗唔明佢想講乜,
究竟係言語問題, 定係表達能力問題呢?!
>>September 10, 2006 at 8:50:57 AM GMT+8
2006 年 9 月 8 日 星期五 【晴】
"扮"勤力咁做IELTS... 因為下星期就考, 好乃野
今朝得閑又摷左d野出嚟睇......... 記番起好多野, 又諗左好多野...
同某人的對話, 真係有d火滾,
唔鍾意呢類說話!
(懶係high-class咁!!)
祝你生活愉快!!
搵你呀!! 得閑蒲頭未呀!!
阿姐萬歲!!
等人 陳慧嫻
作詞:陳少琪 作曲:趙政信 編曲:余永錦
季節後的街中滿眼半價物品
只有我在留心 每個角落過路人
默默地等 上帝對我善心
降下了天使 一顆心
* 太燦爛的煙花我也懶去著緊
斑馬線上紅燈 過去撮合了萬人
劇烈預感 下次再轉綠燈
你便會因我而現身
還等你漸移近 還等愛漸移近
直至在我身邊終於找到你是所等的人
就像是繁星 原是沒有聲音
只因你讚賞 然後我便下沉
等你漸移近 燃點更亮街燈
直至被你嘴巴質感改變是我的體溫
如面孔陌生 心聲都已接近
下秒鐘即將擁吻 *
Repeat *
如面孔陌生 心聲都已接近
下秒鐘即將擁吻
猜想你的面相 你身高與及形象
最喜歡歌曲方向 來年學習欣賞
我輕將眼睛合上 兩手因再祈禱合上
ya….. Waiting for you
>>September 9, 2006 at 2:01:14 PM GMT+8
2006 年 9 月 7 日 星期四 【晴】
講番尋日先, 尋日夜晚先上堂,
我地越級挑戰, 12個EEEB同學一齊走去讀一科postgrad subject
一個master同學被迫之下入左我地呢個大組,
12個undergrad對佢一個postgrad... 佢好慘
break時集體去toliet, 大家一齊影左張 poster
落堂去左尖咀食糖水, o係我要求下 kid kid同我share左個朱古力火鍋, 幾好味~
食完唔夠仲去偷candy仔d生果繼續!
到今日...
一起身check email就有good news,
有人有功課交, 仲要係"超額完成", 升完職又有喜!! 一聽到真係好戥佢開心架!!
唔知bb會係仔定女呢?! 不過仔同女我都相信佢一樣咁錫!
對我地都咁好, 何況係佢自己仔女?!~
好開心好開心!! haha!!
同candy返左poly攪mtr, 諗住sit KM堂, 捉左wilson返嚟同我食lunch
但原我記錯時間, 以為2半開始上, 但其實係2半落堂... 唉...
好似呃左wilson返嚟咁, 但好彩原來佢係諗住一係今日, 一係聽日都會返嚟攪 :p
candy仔個同事都幾靚仔, hahaha!!!
強烈要求阿銘唔好幫candy仔整機, 唔好摧毀佢一生幸福!! 嘻嘻!!!
同wilson lunch期間見到一個好耐冇見的中學同學--- polly
講講下原來polly同我一齊有份o係幼稚園畢業典禮扮小天使,
大家仲講得出個情節...
佢果組天使係[手查]飛機, 我果組去台灣,
佢著粉紅色裙, 我就黃色, 真係好攪笑!!
大家入到大學先知原其實係幼稚園同學, 仲同台表演過!!
仲有扭紋.... haha!
情緒繼續高漲... 因為一星期內有2個show
『呢度係寶雞唔係西安呀!』.. 好慘呀阿姐... hahaha!!!
>>September 8, 2006 at 2:15:04 PM GMT+8
2006 年 9 月 5 日 星期二 【晴】
如果真係有事…. 點算?!...........
>>September 6, 2006 at 12:06:08 PM GMT+8
ClOsE tO yOu
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8