寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

2006 年 5 月 30 日 星期二 【晴】

to candy.. 你果部輕d....
to galil: 死囉!! 真係咁貴架??? 今日仲食左佢一餐好貴的lunch添... =.="


今日約左ginny, 去city教佢econ
朝早我先知佢帶埋佢個fd嚟一齊聽,
勁驚佢個fd又好似佢咁唔多講野, 好彩~ 原來唔係~~
佢個fd好鬼似miss wong!!
個樣似, 連講野性格果d都好似!
又係be le ba la咁唔停口!! haha!

約ginny 11 點,.. 但我11點先o係我果上到車...
勁樣衰!! 搭3先去到!
同佢地去左city的podium坐, 一嚟就KO左必考的micro先,
教左佢地好多圖, 佢地都好confuse.........
對我自己的講解, 我都好滴汗, 我詞不達意, 言不及義.............
攪到2點半就去食lunch, 執野途中俾security趕 =.="

佢地請左我去食左個$80大元的lunch....... 唔係total $80埋單,
係一份$80的set lunch @皇后飯店呀!.........
食完又返city繼續, 佢個fd都攰到冇心機再聽我講,
索性睇雜誌, ginny就繼續聽, 我就將我想講的東西cut完再cut,
連crowding out effect都冇講到, 總之解釋哂d圖就算....
攪到6點幾先走~

講到大家幾大的問題時好攪笑, ginny話尋日話俾desmond知今日約左我出嚟研究econ,
desmond話 : 好呀! gigi又走左, 冇咁尷尬
ginny覺得好奇怪, 佢仲自己講埋其實佢只不過大我兩年 (我想講我一早就知~ :p)
冇乜所謂尷唔尷尬......
但睇唔出佢個fd原來咁大囉!~


>>May 31, 2006 at 1:41:44 PM GMT+8


2006 年 5 月 29 日 星期一 【晴】

to uncle tree, 我發覺我冇你email, msn... ... ... ... send唔到俾你, maybe你email我啦~
to sissy, 我咁慘你覺得好笑......
to 大夫, thank you~ 等我下次再試下, haha!


今次真係走lu~
MCF收留左我一年, 啱啱好一年~ 第一日返工係2005年5月31號~
今朝都仲冇乜感覺, 覺得走咪走囉...
但下午食完lunch, 個感覺強烈左好多,
5點半時ginny話『5點半啦gigi! 得番半個鐘咋!』....

今朝趁d sales落街食早餐, ginny就過嚟送份禮物俾我, 係patrick cox銀包一個~
家姐話貴野......... 好驚...
好彩我都有d準備!! 雖則一睇就知我果份cheap過佢呢份好多, 最後lunch請左desmond同ginny去和民食~~

食飯途中, desmond話:
『你知唔知你走, 你隔離果個幾唔捨得你呀! 以後冇人幫佢做d佢唔想做o既野, 你話我知你平日有咩做呀?』
入data, filing, 寄信, 上樓上搵人簽名... ...
『咪係囉! 你兩個都攪笑啦, 你就話好呀, 多d野做呀! 一個就當正係嫌惡性工作咁!』
--> 我都知我做果d野係好悶, 唔通我一句話悶就唔駛做咩!

ginny話:『呢度成日都咁靜, 我就成個圖書館管理員咁, gigi o係度都好d啦, 多d野講啦! 初頭佢嚟果時我都冇咁多野講!』
--> 咁我明啦........................ 嘿嘿!! 唔話你知咩事~~

有d file大得滯send唔到email, 要用shuffle過,
去問desmond借條usb extention cable, 佢問我大定細,
佢見到一頭冒水的我就索性問我用嚟做乜, 我話『ipod shuffle 過電腦』!
佢就由左摷到右, 再由右摷番去左..... 最後都係摷唔到!
到問joseph借, 佢又問我大定細, 我又繼續冒汗, 佢又問我用嚟做乜, 我又答佢『ipod shuffle 過電腦』!

desmond問佢有冇正正式式咁請過我食一餐,
我話: 梗有架! < --初時日日我食飯都係佢地埋單架啦!
之後再講下先諗起.. 唔係喎!! 咪去過利園lunch食龍蝦, 又去過布袋澳食海鮮囉!
爭d屈左佢 =.=

4點半時大老闆josa打落嚟, 問ginny今日係咪我last day, 佢請tea喎...
但我地個個都啱啱先食完lunch =.="
仲以為咁好, 我last day連大老闆都請食tea, 原來係另有原因!
lunch時d sales遇上josa, 埋單時俾sales爭到埋單,
咁josa繼續摷銀包, 摷呀摷.............. josa話:『好彩見到你地 啫, 原來我漏左個銀包o係車!』
已經令班sales O哂咀!
原來係呢個原因所以佢請tea.....
問d sales食咩tea, joseph好衰咁話 :『我唔要啦, 一陣佢又冇錢俾!』笑到死左 XD
到ginny打上去問josa要咩, 我勁想同ginny講問埋josa有冇錢俾, hahaha!!!
但費事ginny笑到收唔到制所以等佢收左線先講~
好衰呀我地!!!!

放工返左poly搵eric tsui攞notebook,
勁 [火羅] !! 我張student id 過左6點就 o都 唔到入CF4樓,
因為放工過得去都6點9, 要打電話俾eric tsui, 佢出嚟開俾我!
佢以為我唔識 o都開度門, 臨走叫我 『你禁下右邊個制先就開到門架啦!』...
佢當我白痴!!!
部notebook好死重!!!!


>>May 30, 2006 at 2:44:40 PM GMT+8


2006 年 5 月 28 日 星期日 【晴】

今日好低b呀真係...

早幾日eric tsui叫我今日12點又去衛生署,
咁我打算今次搭mtr去到太子轉一架叫17M的小巴, 就可以去到CAS的門口~
出左太子站, 明明記得上次個nurse話係B出口就有係17M的總站, 屋企睇地圖都大約係咁上下
點知今次一出...... 個"景"唔同左樣...
旺角路痴開始驚驚地, 望下錶又已經11點55分啦就快!!
最後過左條馬路, 伸手截架的士上去!

原來今次去係做orientation, 個mentor叫morris, 一個唔靚仔的醫生!
佢帶我行左個CAS一個圈, eric tsui都算係咁啦, 全程同我地一齊行,
又同d 醫生social下, 叫佢地多多關照住我...
因為未簽contract的關係, 所以6月1號返工都未有電腦用住,
eric tsui話幫我問department借....
(題外話:早幾日想搵佢簽名攪summer placement的subsidy, 但搵唔到就只好攝入佢門隙, 今日問佢, 佢竟然話簽好仲幫我forward埋去department啦!!)

原本諗住走的時候再搭一次17M落番去睇個站o係邊, then再返poly
到走的時候, eric tsui問我係咪返poly, 我話係呀!
點知佢搭的士返嚟, 仲兜埋我, 結果全程的士唔係搭左好耐,
但佢就係咁講份project會係點...........
落的士仲冇收我錢 (正想摷銀包時佢就up左個電話number出嚟叫我低佢=.=" 講完就bye bye啦佢...)
好滴汗...

17M呀17M...你究竟o係邊... 唔好要我次次都係搭的士上去好喎!!錢多咩依家....
返到poly上左CILL搵IETLS的書個名, 原來library都有, 但hold住左好多....
入library hea左陣就去麥記食完lunch就返沙田攞書...
一個人行均幾個商場咁滯... 仲食埋杯豆腐雪糕添~ 美味!!


尋晚發左好多夢,
但有一個今日唔叫夢境成真...
話說發夢, 輔抽簽又有結果,
我報的小提琴又唔中, 夢中的我又o係度咀咒sao有冇攪錯, 次次都冇!!
到今日check email.... 我中啦終於都~
有得學小提琴呀~~~ 好開心~ 嘻嘻~~
快d練番睇譜先得, 成日都睇得好慢~

其他夢都好攪笑...
包括又去番我剪頭髮果間, 叫番同我電髮個人幫我攪攪佢,
等個頭唔好咁鬈! (可見我好憎個頭咁鬈!!!)
整整下, 個人攞左隻dvd之類的碟俾我, 係陳慧嫻唔知乜野o既演唱會
話送俾我, 但我走的時候唔記得左攞走......
同埋又夢見自己唔知o係度睇咩短片, 係d似blog的短片.......


>>May 29, 2006 at 10:58:36 AM GMT+8


2006 年 5 月 27 日 星期六 【晴】

好無聊的一天........

尋日一路沖涼一路敷MASK, 我都唔知自己咁趕做乜,
IPSA隻磨砂唔錯... 幾好

>>May 28, 2006 at 1:12:57 PM GMT+8


2006 年 5 月 26 日 星期五 【晴】

原本今日book左11點半學琴,
點知今朝通利打電話嚟話個miss病左冇得上......
又要遲d再去book過時間學.....唉! 真黑仔!!
又要再揀個阿大唔知的時間!

聊左家姐去街, 去左又一城~
走左去city canteen食lunch, 原本想去食tea buffet果度食
點知佢依家要有學生証先得.... 真係衰!!

食完行左一陣我就勁打喊露同攰...
最後4半返歸, 計計埋埋出左去3個鐘only =.="

去shiseido買野, d customer service勁驚呀真係..
買完野個sales lady話 : 我送你地出去呀!
去到門口仲爭d要個鞠躬................... serivce好係需要, 但駛唔駛咁呢??

好牛肉呀今日............ 嘔...... >.<!!!

>>May 27, 2006 at 12:40:32 PM GMT+8


2006 年 5 月 25 日 星期四 【晴】

GALIL!!! 你個衰人! 我今日先見到你個留言添! 你條友仔!! 再笑信唔信我拆左你棚牙呀啦!


今日行程緊密
9點7返到poly, 迫自己食野食快d, 15mins finish個早餐
因為10點上eric tsui度, 原本係前日見佢,
但我要去迪迪尼, 唯有好cheap咁講大話話我果日唔o係hk...

見完佢就上一上department就去clinic.......
唉...... 第4次啦.......... 又係咁!
仲要俾醫生暗串我一句『以你咁o既飲食習慣, 有11.1 (normal range係11.5 - 15.5)已經唔錯啦!』
仲叫我食多d紅肉, 問我一星期食幾多次.... 嘩! 大佬, 點數呀
我話有食之後仲問我一次食幾多舊............
佢直情想我成份扒咁食, 但好膩喎...
係咪我食餸食得少呢???
今日等報告等左好耐.... 姑娘話今日好多人驗血做body check....
等左差唔多一個鐘... 等到我.... =.="
又要食葯 :(

睇完醫生去唱k, 同wilson, 沖, 勝同candy~
除開每人$26... 勁抵~ 唱左好多舊歌
好攪笑... 明明點左我次次都要唱的傻女, 唔知點解無啦啦冇左!
唱joey的大會堂演奏廳又勁高音........... 原來個key唔知幾時俾人較高左......
我地攪到好似以後10世都唔見咁...
其實只係wilson去norway個月, 沖去SZ做placement.............

唱完k佢地陪我去bank後又返poly......
同candy去lib....竟然search到有我地搵左9世的 "早熟" 啦!!!
終於都睇到啦~~ 睇到黃秋生同曾志偉打交啦...
拍果時o係我樓下拍我miss左呀!!
好攪笑, 套戲有2個屋村景.......
一個係我呢度......另一個係姨媽果度.......... hahaha!!!
毛舜筠同黃秋生真係做得好正!!

>>May 26, 2006 at 12:40:12 PM GMT+8


2006 年 5 月 24 日 星期三 【晴】

尋日去左迪士尼, 係一個長輩團, 同parents同姨媽姨丈去,
好彩我方向感唔錯, 攞住張圖好快就知道向邊度行...

可以玩的東西都玩左7-8成, 比我預期多架啦!
玩老豆and姨丈去玩飛越太空山, 見到佢寫住話易暈同血壓高果人唔好玩...
但我"玩"字行頭冇理到佢, 同埋... 佢2個話去, 我實都陪佢地........
點知玩完勁暈... 我坐一陣就冇事, 但我姨丈就cake手d... 幾驚佢真係有事
尋晚訓左成晚, 今日都仲有少少好似坐緊船咁飄下飄下....
但唔怕~ 聽日睇醫生講埋~

尋日見到姨媽好開心, 好精神, 變番以前懶玩的姨媽~
好安樂~~
全程勁同佢地相, 反而我自己影得好少~

我地果然係兩表兄妹呀.....


>>May 25, 2006 at 12:12:32 PM GMT+8


2006 年 5 月 22 日 星期一 【晴】

好悶呀今日!!
唯一一件有意義d的事就係send email去追apple個quotation............

lunch同galil食, 食完去搵esther......
死galil!!! 一腳踩左水 "乙水" 度, 彈起哂d水整濕哂我對腳!! 仲要人地今日著裙架嗎!!

下午繼續好悶... 去完toliet打劫左阿hin枱頭的朱古力...
office入面有一袋係d manufacturer的ipod assessories, 係for nano的套連鏡盒,
阿hin公然話 : 『嘩! 真係要幾無聊有幾無聊呀!!』
果d assessories的design, 真係.......... 勁女人呀.....................

放工搭巴士有d頭痛想訓下
點知坐我隔離個女人, 由觀塘同我同一個站上車, 傾到番沙田又同我同站落車都未講完
就到沙田時望下............妖!! 又係果條手短腳短個死肥婆
上次排隊等車自己發雞盲就鬧我果個, 冤家路窄........


>>May 23, 2006 at 12:16:52 PM GMT+8


2006 年 5 月 21 日 星期日 【晴】


Found a photo from Daifu's website as wallpaper, feel good wor~~


Ginny annual leave from this afternoon,
acutally I didn't got anything to do, just inputting data, such a boring task... =.="
Need to prepare something tonight so that I can do it here............. hehehe!!
played MSN with Ginny this morning, although she's just sitting behind me

『你做左咁耐都上哂手啦, 所以如果你遲d又要搵part-time的話你都可以返嚟繼續做......』
That's what Ginny said to me today...

Lunch alone, since ginny lefe before lunch time =.="
had a walk in KT plaza, hesitating whether I should buy myself a little gift....
but had made decision immediately after I heard someone mentioned certain words....

Long long time ago, Saiman asked me if I afraided someone would steal my brubbish bin, so I had to put it under my desk,
I'm sure I got my rubbish bin under my desk this morning, since I hesitated whether I should put my unfinished breakfast into it, or put in the bin in the pantry....
Discovered that rubish bin disappeared suddently afternoon............



Don't play undue.......... you must cannot afford it!!!


>>May 22, 2006 at 12:44:10 PM GMT+8


2006 年 5 月 20 日 星期六 【雨】

落足成日雨冇停過................





兩個世界的人, 永遠都唔會明白佢心入面究竟點諗...............................

>>May 21, 2006 at 11:47:14 AM GMT+8


<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

 


ClOsE tO yOu

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8

Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8

Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8

同慧嫻一齊去旅行咁好? <br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8

Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8

我&#21946; uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8

路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8

Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8

覺都未訓醒, 老豆同姑姐返&#2
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8

你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8

&#28857;解仲未&#352
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8

哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8

咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8

我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8

六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8

BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8

究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8

"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8

都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8

表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8

Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8

呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8

好&#21527;?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8

我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8

煎熟的火腿都唔係好核突。 <br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8

你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8

妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8

好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8

"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8

妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8

點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8

hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8

you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8

表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8

好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8

我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8

。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8

講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8

妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8

啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8

「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8

「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8

今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8

D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8

你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8

哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8

邊濫個話枝藍根用來預防ga? <
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8

人氣: 132732

Design & Scripting by ShowHappy.Net