2006 年 8 月 14 日 星期一 【晴】
TO candy, 好聽d咁解啫~~
我想要7-11換緊的winnie the pooh呀!! 落雪果個呀...
Send給Prof的email作了一句『I’m now starting to collect the data about the portal usage, eg the number of new discussion thread.』(其實做都未做過)
prof 又reply了一句『I may ring you tomorrow』…
攪得今朝成朝都唔得閑, 拿拿臨cher掂6個community的data出嚟先,
(因為驚佢真係打嚟…)
其餘果d community就睇下幾時先執埋佢,
6個community中只有2個執得整data, 其他4個仲要等morris俾…
點知… 5點都未打嚟 =.=”
放工返完poly好似散左咁...
返到屋企明明好肚餓所以食左飯先
但食左幾啖開始想嘔 >.
無啦啦諗起呢首歌
傻 痴 痴
曲:Noriyuki Makihara 詞:向 雪 懷
若 妳 發 覺 我 時 常 傻 痴 痴
望 著 妳 半 醉 半 痴 不 懂 說 話 等 妳 示 意
可 會 知 妳 就 是 像 天 邊 一 個 仙 子
若 妳 愛 上( 發 覺 )我 這 個 傻 小 子
活 像 妳 影 子 每 天 隱 約 乍 現 不 遠 處
是 我 想 妳 將 我 重 視
誰 人 最 愛 沒 懷 疑
相 識 當 天 心 裡 熱 情 已 經 開 始
求 求 妳 珍 惜 此 番 心 意 它 多 采 多 姿
柔 情 如 清 風 輾 轉 飄 過 動 人 我 的 歌 聲
將 妳 心 悄 悄 灌 醉 甜 蜜 似 詩
請 明 暸 我 心 痴
情 像 是 怒 海 翻 波 不 是 漣 漪
每 晚 我 都 跟 妳 夢 中 輕 私 語
言 無 盡 將 不 會 停 止
請 明 暸 我 心 痴
能 日 後 地 老 天 荒 因 為 傻 開 始
無 掩 飾 只 因 我 願 對 妳 真 摯
愛 我 嗎 耐 心 等 妳 願 意
>>August 15, 2006 at 1:16:46 PM GMT+8
2006 年 8 月 13 日 星期日 【晴】
今朝又練oral, 不過新syllabush旳原來已經練哂,
今次練, 個人講仲多過我同candy加埋講的時間... 唉
同紫樺去上環.. 低b到... 算啦, 唔好提啦...
之後: 上環>叮叮>灣仔>叮叮>銅鑼灣>巴士>屋企
返到屋企原來心情係sunny, 但突然間變左做gloomy ...
好頭痛...
>>August 14, 2006 at 10:22:59 AM GMT+8
2006 年 8 月 11 日 星期五 【晴】
to 魚柳, 唔講得係邊個明星, 因為我好憎佢!!
唔知班creative media攪過d咩, 我個位上唔到網, 依家我對佢地極度不滿呀!!
對我"好到爆"的dr woo再次放飛機, 妖!!
尋日下午吞pop返poly, 原本諗住同去睇gone with the wind... 但點知要3個幾鐘,
趕唔切下場節目, 最後, 睇左一套繼麥o麥麥兜菠蘿油王子後, 再次睇到頭痛的 "blue" ...
都係gloomy sunday好睇d呢..................
尋晚同candy, nicole, 銘and勝去碌ling, 2個round中過一次中架!!
candy個日記打得咁detail, 我都係唔好waste左佢心機, copy過嚟先 :p
去到ling 場, 要等, 等左幾個字之後, 就決定食野先,
由去 euro gogo......到不如 pizza hut ......再 firm 去意粉屋.......
都之不過係好短時間既事.....善變到呀....
食左pizza + 海鮮寬條麵 + 海鮮焗墨魚汁飯 + 雞絲意 + 雲吞焗薯
hehhe, 食飯時又講是非, 原來勝哥哥都好 "欣賞" 負仔嫁 ~
根住雯雯又講左一句喎 "哦! 白色o個個ma" <-- 究竟佢形容緊 d 咩呢 ?!
飯後, 行番去 ling 場時, 勝哥哥讚銘叔, "你......好性感呀! "
唔想讀者不安, 所以唔打出黎喇. 佢係講緊銘叔其中一個身體部位
去到繼續等....等到差唔多10 點先到我地.
打一局. 都已經十一點 lu, 但又唔願走, 所以打多一局. 打到成 11: 40 呀
overall, 勝哥哥最鍾意偏向右碌, 雯雯就鍾意去到最後先落坑 -- 淨係打10號位,
仲有.....就係"意外之星" total 向後碌左around 4 次., 中段仲轉左用左手tim
銘叔本來大勇, 但到第二局就.......之後又ok 番喎,
芝芝表現平均, candy 仔經常落坑....
芝芝,銘叔, 勝哥哥, 雯雯都試過全中呀
我第一次打算係咁la,試過一次過打到9 個樽嫁 ->要多謝銘叔教導,我好聽話嫁
走既時候...大家o係度考慮應該搭咩車....我就最多choice 喇
- mk --> bus
- 太子 --> van
- 太子 --> kcr
- 九龍塘 -->kcr --> mos railway
- 上阿銘屋企玩
雯雯可能係第一個返到屋企既人law (可能係第一次 bor )
最後, 芝芝o係憐憫之心下.....同我一齊揀左 " 九龍塘--> kcr--> taxi/ mos railway "
hehe, 我地好勁呀. 搭到 2 nd last 既 kcr. 但距離最後一班車係 11 mins law
唔.........我被 "讚" 多表情呀.
所以我諗緊不如搞個 "我最喜愛candy 仔表情選舉" hahha !
返到屋企12點7度啦~
一星期內俾人催兩次, 一個直接d, 一個簡接d...
大佬... 我都想呀! 但有先得架! 唔通次貨都要咩?!....
其中一個水星人忍唔住同火星人開火 ...
>>August 12, 2006 at 12:36:32 PM GMT+8
2006 年 8 月 8 日 星期二 【晴】
今朝搵到個dr. woo啦... 佢星期五又嚟喎... 妖, 都唔知佢係咪路....
同星姐每人一篇, 勁好玩!!
我從一而終, 唔變心又唔拈花惹草, 所以有必要你必須保持距離...
別再問我今天的愛人是誰了, 你對我的情意結我是明白的, 但始終我們都沒有靈犀, 希望你明白我做的都是為你好!
祝福你將來找到一個人與你這個像傻女的睡公主, 乘搭山手線欣賞飄雪, 陪你到紅茶館喝茶, 你感到寒冷時又替你披上傻女的新衣, 以後的每一個戀愛季節, 都有這個他跟你說: 我心不死!!
永遠是你的朋友
其實愛是個問號, 有時會想算命, 看看是否合襯,
看看能否帶來一個最美的預兆!!
有時會做了問題女人, 後來發覺自己什麼都想要........................
其實每個女人都想做一個睡公主, 明早會有王子親吻一下!
這是個夢嗎?
幸福的條件是能夠找到一個永遠愛你的人, 就已經心滿意足了~
就算夜了點, 不要銷魂夜, 隻想要不眠夜, 直到通宵還是喜歡看你。
total有34個...
>>August 9, 2006 at 12:42:57 PM GMT+8
2006 年 8 月 7 日 星期一 【晴】
朝早8點8到嚟, 搵個dr. woo訪問, 點知原來佢係尋日嚟, 唔係今日嚟!
妖!! 仲等我早起早出門口....
下午迫遷又去左食飯房,好多人出出入入同我傾偈!
語言治療師讚我靚女添呀!
佢話:你好似嚟左之後越來越靚呀!
我話:吓?!唔係掛!
佢話:係呀!可能呢度風水好
(之前廿日病兩次先懶呢度風水唔好):p
嘻嘻!!其實可能係條裙靚咋,
話說上星期二又係著呢條裙,返工搭lift時撞到阿媽個friend,
幾日後佢同我阿媽食早餐時話:果日見到阿芝好靚女喎!
我估…條裙佔七成靚,死都要話其餘果三成係我靚,hahaha!!!
夜晚同左表哥仔出街食~
嗯.......好似好耐冇見過佢啦喎, 唔係好記得上次同佢出嚟玩係幾時lu~
表哥仔請左我食飯~ 食到好飽~
原本我想去行海旁, 好耐冇行過, 又好耐冇睇過夜景,
但我地食完最後行左出nathan rd後就入左去機鋪打機
途中feel到佢想講一樣野, 但佢又唔敢講, 最後我地猜, 猜輸果個講先...
嘿嘿~ 我贏左~ 不過佢講完之後冇叫我講喎~ haha!
去到機鋪我話玩賽車又俾佢話我未見過人著住條裙嚟玩, 又話我眼大睇過龍... 唉... (約我出嚟你都係想打擊下我啫...)
玩完又想去玩具反斗城 (唔知點解佢成日都好鍾意去行 =.=" )
去到.................... 閂左門啦喎...
又無無聊聊咁o係海港城兜左個圈, o係海港城見到林珊珊,
之後表哥仔就送我去搭車...
經過一個巴士站有好大張某一個女artist的燈箱廣告, 表哥仔叫我企定o係度同個廣告影相,
變態... 咁多人... 唔好再話我似呀!!
一路等車一路影相...
to 表哥仔 :大個仔啦~ 唔駛表妹擔心啦~ 我會努力架啦!! 你呀, 對人好d呀!! 多謝你尋晚同我玩得咁開心~ ^^ haha! 唔怪之得要放我飛機啦~ 以後你都唔得閑理我架啦, 不過係呢個reason的話就放過你啦~
>>August 9, 2006 at 4:14:35 AM GMT+8
2006 年 8 月 6 日 星期日 【晴】
每星期最期待的吞pop日~.
報左名學急救, 都有用架應該, 尋晚msn好罕有地見到ginny (平時佢只係返工先開msn)
同佢傾左陣, 佢話佢都想學急救, 但未報名~
講講下佢話 :『諗起你個護士look好攪笑』 =.=" ... 用攪笑來形容...
朝早同candy, 阿銘食完早餐, 再練完oral後, 就同阿銘去library睇gloomy sunday,
都幾好睇, d景好靚~
套戲係講一首傳聞中聽完就會自殺的歌~ 就係gloomy sunday啦!
故事發生於三十年代的布達佩斯, 一個關於三個男人+一個女人的四角戀的故事~
作gloomy sunday的人就係其中一個男主角啦~
首歌最後仲被列為禁歌添 (不過套戲冇講到咁遠... haha!)
套戲個畫面佈景好靚呀真係~~
不過如果你唔鍾意gloomy sunday呢首歌就勸你唔好睇,
2hour's long的movie內播過過廿次有多, 聽到你發癲~
睇完後解開埋俾阿銘知點解我想睇gloomy sunday, hahaha!!
下次到gone with the wind :p
Gloomy Sunday 填詞:林夕
明日無了期 沉睡也是福氣
燭光與詩歌感想我早預備
鐘聲裏鮮花似灰燼落一地
這雙腳這麼重 終於不必著地
同伴別看好奇 能令你們的傷悲
我突然歡喜 就這樣長睡不起
gloomy sunday
來日無了期 存在有甚麼驚喜
你在何處 在浮生的我多妒忌
蒲公英要枯死至飛得到目的地
昇起了的親愛的 總有一天墮地
無恨無愛 神父別要為此洩氣
掛念誰永別誰到最後亦一起
gloomy sunday
讓我 睡到雙眼漸紅
醒於噩夢中 心再灰 淚還暖 讓我放鬆
從未忘記 從前在病房吻你
你亦能笑著問我 為何事傷悲
gloomy sunday gloomy sunday
Gloomy Sunday --- lyrics by Sam M. Lewis
Sunday is gloomy
My hours are slumberless
Dearest the shadows
I live with are numberless
Little white flowers
Will never awaken you
Not where the black coach
Of sorrow has taken you
Angels have no thoughts
Of ever returning you
Would they be angry
If I thought of joining you?
Gloomy Sunday
Gloomy is Sunday
With shadows I spend it all
My heart and I
Have decided to end it all
Soon there'll be candles
And prayers that are said I know
But let them not weep
Let them know that I'm glad to go
Death is no dream
For in death Im caressing you
With the last breath of my soul
I'll be blessing you
Gloomy Sunday
Dreaming, I was only dreaming
I wake and I find you asleep
In the deep of my heart here
Darling I hope
That my dream never haunted you
My heart is telling you
How much I wanted you
Gloomy Sunday
原來林夕填的中文版個內容好stick to english version架喎...
聽完唔好做傻事呀大家... tomorrow is another day呀...
上星期dl過gloomy sunday的琴譜,我問大夫,係聽完家彈完會自殺(果時未睇套戲)
大夫話:你想點呀?!
今日七月十四我地來睇 gloomy sunday =.="
火都嚟埋, 你地自己 d email唔駛次次都cc埋俾我啦!!
最變態係4號, 10隻email都係prof d野... 唔好俾我多野我得唔得呀!!
>>August 7, 2006 at 1:09:51 PM GMT+8
2006 年 8 月 5 日 星期六 【晴】
上星期日食完雪糕後肚痛,
紫樺問我平均食十次會肚痛幾多次
我話六次掛(因為印象中係多過一半機會會肚痛
紫樺話:真係服左你,過一半機會肚痛你都仲夠膽食
我話:咁食完咪至多肚痛,去完toliet就冇事啦!至多尋日痛完今日食野咪小心d囉!
每次肚痛後都會有人同我講:咁你就唔好食啦!
但唔食又唔得,我冇理由為左果6成而放棄4成唔肚痛的機會
咁唯有諗左一個好低b的方法,就係食完後至少飲杯熱水
唔知係咪d雪糕凍得滯,覺得既然係太凍的話
咁我食完飲番d熱水落去咪中和番咪冇事囉(冇醫學根據的)
好神奇地飲左熱水後,肚痛的『機會率』又真係低d
10次食完雪糕後再飲熱水,turn out可能得2-3次之後會肚痛...
因為呢個『實驗』,依家都好少o係街食雪糕
啱啱又食完雪條,飲左杯暖水...咁.............
好人冇好報,呢幾日先信,再由表哥仔confirm我知!
你條友仔,晨早就話今日同我去街,
仲等我之前推左d fd去街話留番今日同佢去睇戲
點知轉個頭你個衰仔就約自己d fd去睇戲,火都嚟埋!!
我唔打俾你你都唔打算話俾我知咁喎仲要!!正衰仔!!
哼哼!!嬲你一個星期呀要!!
(除非你約我個未來表嫂就情有可原)
>>August 6, 2006 at 10:42:56 AM GMT+8
2006 年 8 月 4 日 星期五 【晴】
to galil, 你都唔留心聽書... 都話esther估啱左囉.... =.="
miss左廿分鐘一班的巴士, 最後要搭另一架巴士出九龍塘搭地鐵去太子轉小巴...
前日定左3個目標人物做訪問,
其中一個叫ashley, 我以為係女仔名, 點知尋日一打去原來係男人, 不過好彩佢都好好即刻俾我問!
到淨低果兩個, 其中一個俾我現佢今日嚟左ck~
另一個就下星期二嚟ck... 唔駛我去拜訪佢, 真好~~
放工o係小巴站撞見社工阿grace, 上次訪問佢時佢好cool (其實係我一嚟唔記得話佢做係做project先, 佢答得我好有介心)...
到今日一齊搭車傾左好多偈
魚柳包淨料~~~
>>August 5, 2006 at 8:52:01 AM GMT+8
2006 年 8 月 3 日 星期四 【晴】
TO caroline, 我都想
TO yukari, 你個傻妹做咩咁夜都仲唔訓?!
講漏左... 尋日搭車途中, 車外又有一陣狂風, 吹起左好多樹葉, 慢慢咁飄番落嚟, 好靚~
咁啱得咁翹... 估唔估到mp3又播起邊隻歌?
俾prof 無啦啦急召返poly... 我個half dayoff冇左啦............咦!!!!!!!!! 唔滯呀!!!!!!!!!!
佢係咁講講講, 講左個幾鐘, 都唔係好知佢想點添... 算啦, 見步行步啦唯有!
esther你都幾醒目! 定係我講得太明呢?
聽到個傳聞, 係咪真係呢?!~ 嘻嘻!!!
>>August 4, 2006 at 12:39:21 PM GMT+8
2006 年 8 月 2 日 星期三 【晴】
今日見到公主呀!!!!!!!!!!!!
不過唔係香港果個, 係沙地阿拉伯公主 :o
佢地話好想佢著番佢地d衫嚟 =.=”
結果今朝o係pantry見到張紙, 寫住左用咩嚟款待呢位公主, 包括中國茶及奶茶 ^^”
之後又聽到dr lam去攞d餅嚟招呼佢, 但俾d阿姐叫住唔好… 因為d餅唔見得人喎… …
聊左秘書姐姐lilian陪我出去食, 忍受唔到又o係食飯房食, 好悶ar真係
雖然最後都只係過左隔離hospital authority個canteen食,
但環境換左已經好好多~ 秘書姐姐住俾左3張香港醫學博物館的ticket我添呀~ 嘻嘻!!
原來我同秘書姐姐個仔都係同一生肖.. 不過我大12年果隻,
佢話: 開心啦~ 你讀埋下年就讀完啦~
咁我話: 好快架啦, 12年後你個仔就又好似我咁大架啦~
其實自己諗番轉頭都覺得好快…
食食下我地又講到果個沙地公主, 我問: 咁佢係公主, 佢阿爸阿媽咪係國皇同皇后囉?!
秘書姐姐話: 唔係喎! 佢張咭片寫住係ambassador 咋喎! 會唔會係郡主呀其實?
我: 下? 郡主個女都係叫公主架? 定係外國冇分架?!
秘書姐姐: 唔知喎咁…
我: 如果係郡主, 即刻覺得個grade低左添…
秘書姐姐: 係囉…
清晨5點幾時好似好大雨, 又好大風, 吹到好嘈…
今朝早d出門口搭巴士去太子轉小巴返工,
我唔想成為新聞上第一個o係太子道西被強風吹走的人,
尋日放工吹到爭d行唔到咁滯, 原本同一個住我村頭的anita一齊搭lift走
無意中從佢同另一個同事的對話中知道佢尋日有drive car,
我仲諗… 佢會唔會話車埋我返去呢…
但結果梗係冇啦……… 結果行去搭巴士時吹到… 見到d雨係一條條橫線咁
今日同秘書姐姐食完lunch時爭d吹爛把遮,最後我捉住佢行...
俾access玩左一個下午……唉…
>>August 3, 2006 at 1:23:09 PM GMT+8
ClOsE tO yOu
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8