2006 年 10 月 21 日 星期六 【晴】
『媽咪叫你唔好同我講野呀七婆!!』
Learnt from first-aid course....
red boold cell -->responsible for carrying oxygen 給不同組織
if quantity below average --> 唔夠車仔載oxygen俾身體駛 --> feel tired and wing
腦會話俾身體知唔夠oxygen用, 唔該加快呼吸cher多d oxygen駛下!
so --> 喘氣 + 心跳!! yeah!! 幾勁!! 明哂!
被踢爆夠期都未驗... 做咩無啦啦咁醒目?!?!?!?!
每日只准飲一次茶!!! Strictly enforced!!! .... 做好準備!!
Dinner and dessert with Sissy, yiu, gail and hay, thank you Sissy for the dinner!
DELL電腦原封不動 48小時.....
super hurry tasks!
Mid-term-->Present-->reflective jounal-->Assignement
gogogo!!!
>>October 22, 2006 at 9:38:23 AM GMT+8
2006 年 10 月 20 日 星期五 【晴】
一個好有feel的婚禮, 應該是咁耐以來, 新人年紀同我最近的一次!
某人好[火羅] ... 人地講完d野, 佢慢幾拍先識react!!
China-Business day
>>October 21, 2006 at 8:51:11 AM GMT+8
2006 年 10 月 19 日 星期四 【晴】
尋日...
俾CANDY放機, 夜晚到阿KIU甩底, 真係吹脹!!
今日... 有封銀行信俾人拆左! 妖! 打去個card centre, 2點打到5點都未打得通! 嘟!!!!
DELL電腦DHL左嚟啦~ 不過只界開左個箱, 機都未攞過出嚟
好耐冇去過飲!
>>October 20, 2006 at 9:23:53 AM GMT+8
2006 年 10 月 17 日 星期二 【晴】
SimEnterprise round II, with candy's help, i got 13,XXX marks this time, much better than last time, hehe!!
join Alfred to try a new reestaurant, actually the restaurant was not a new one, only new to us!
hehe!! but ok!~
back to CC with Candy to do China-Business presentation....
唔得, 以下要打中文...
同candy搭火車, 有位坐, 有位男仕坐左我隔離, 佢手持一份馬經....
一路佢都好專心咁睇馬經, 到去mk咁上下, 佢揭到去馬經入面的風月版,
咁啱我又睇緊火車個電視, 個頭檸左向佢個方向, 眼尾稍到佢尷尷尬尬咁左望右望
之後"扮"揭報紙, attention!!! 係扮!! 即係之後再打開都係果版風月版!
如是者佢扮左2-3次, 超變態!!
之後又繼續睇馬經, 但個報開攤開的幅度越來越細, 繼續左望右望.....
candy就o係度笑, 但又唔敢笑出聲, 為左分散注意力, 摷左本schedule出嚟寫野 (真係有野要寫...)
一出tunnel, 平時同candy係架火車停定哂先會起身, 今次未埋站就走
>>October 18, 2006 at 11:03:29 AM GMT+8
2006 年 10 月 16 日 星期一 【晴】
2006-10-14 ~ 2006-10-15 @MACAU
11:00船--> 12:00碼頭-->排隊過關then飲茶w/契爺契媽
2點幾hotal check-in @京澳
牌坊-->觀光塔--> "乙水" 仔 -->so姨restaurant (but full左) --> 鉅記狂買半小時--> so姨restaurant, 葡國雞+4個bread, all clear --> back to酒店, 新馬路落車行到傻-->hotel房玩天下太平-->bath-->sleep
day2: breakfast @ hotel --> 金莎casino --> 漁人碼頭 --> 返hotel check-out --> 遊車河 from htel to 關閘再返新馬路--> 搵豆腐麵食 (好味!!) -->無目的地 --> 返酒店攞行李, 兩個女仔total 8袋野返hk
落車打的到poly放低俾同學的手信入locker再返歸
PHOTO LATER
去左玩兩日, 追番d時間做china business...
『試下ar!!!』
今朝上堂又同candy玩, 到一個moment阿sir stop左等幾mins過去時
我好細力咁推candy個頭, 點知佢個衰女自己訓落張枱"boom"一聲好大聲
成班都聽到, 我地又內哄啦, 都話我地一向都不和架啦
唉.... 誤殺變謀殺....
今日上左一堂全班都唔知要做乜的堂! 勁!
lunch @ KFC with totel 10 people!!
lunch再次成為焦點............... 因為我的速度!!
放學同candy走時見到有好多人影畢業相, 我話:『想約你出年一齊影畢業相!』
candy話:『梗係要啦! 你唔約我我都要約你呀!』 咁好?!....
candy繼續話:『我冇數碼相機嗎!』
.........
放學撞到彩玲老師, 恭喜左佢, haha!!
>>October 17, 2006 at 1:51:44 PM GMT+8
2006 年 10 月 12 日 星期四 【晴】
SimEnterprise part candy this morning, better result than mine, GOOD!~
had better change my strategy next time!!
去kumon做part-time, 係一份冇野做的工, 主要係入信封
除開每人average 1hour入6封信, 每封信的cost 大約要$10!!
攪笑地撞到阿銘d舊同學, 原來『我個同學的舊同學=我家姐個同事d friend』
好翹呀真係!!
果2個舊同學乜都笑得一餐, 笑到我地nicole好攰......
做到6半家姐就叫我地走~ turn out佢自己9點幾先收工呀陰公!!
今次做kumon, 話得俾人知同家姐的關係, 唔同上次, XD
今日感覺到家姐返工好辛苦!! 對佢好d先得!!
『阿妹你都係擰轉面俾個背脊人睇啦!!』 =.="
『姐姐你放心啦我地會o係學校好好照顧你個妹架啦!』 ..... 問番家姐佢講乜先...
全海景office, 勁!
扮某人的語氣, 由上車開始講到落車, 放工再嚟! haha!
唔好死呀!! XD...........
>>October 13, 2006 at 3:22:53 PM GMT+8
2006 年 10 月 11 日 星期三 【晴】
Japanese lunch by Professor, hehe!!
俾人串....
SimEnterprise 衰左
俾monday的meeting material突襲!!!!
消夜with Kiu
>>October 12, 2006 at 5:11:32 PM GMT+8
2006 年 10 月 10 日 星期二 【晴】
終於都記得…
desmond 話: 『個人俾人砍已經係一個不幸, 遇著ginny係第二個不幸, 佢咁攪法, 明明隻手駁得番都冇得駁!』
尋日鬼沖燒左成個full package的女王の教室dvd俾我, hehe!!
不過阿銘唔講我都唔知原來我部電腦係睇唔到的=.=” 仲以為有real player就睇到 ^^”
今日放入部notebook睇, 入面仲有個text file. 全部都係真矢d金句!
呢句係真矢為左保護d學生而俾人打後, 返到學校俾個訓導主任迫俾走時對6年3組講的…
『我們的周圍,有許多美好的事物。夜晚裡無數的星星在閃耀著,身邊也許會有小蝴蝶在飛舞著。來到街上,會聽到初次聽到的音樂,能和很出色的人相遇也說不定。平時不太留意的景色隨著時間的流動而變遷,也會有很多令人驚喜的事物。這些重要的東西,都要好好的張開眼睛看清楚,豎起耳朵聽清楚,全心的去感受…』
lunch同秘書姐姐去左HA食 (係Hospital Authority, not Housing Authority, HEHE!!)
食食下見到藍醫生o係度搵位, 秘書姐姐話: 後面果個咪係dr lam個仔囉!
望下! 嘩! 好靚仔喎! (冇quote住的!)
我話: 個樣好似有d外國人咁喎!
秘書姐姐: 係呀! Dr lam老公係德國人o黎架!
Woo~~
紮髻+黑色外套 =/= 真矢!!…
尋晚msn途中, 睇錯左大夫句野, 之後佢改過句野, 我話好好多!
唔怕我呢d發雞盲病患者睇錯….. 跟住佢………改名做…
>>October 11, 2006 at 12:08:06 PM GMT+8
2006 年 10 月 9 日 星期一 【晴】
相約10半茶樓食brunch... 一口氣叫左16碟點心, 好勁!!
飲到1點鬆人~
上堂感受到我地下個sem會死得幾壯烈... 個人根本答非所問!
放學同candy and紫樺一齊搭火車走,
勁笑賤人d低b野.
去沙田同紫樺買package, 成行了!! 高興!
pco剛回復熱鬧, 今日就down server.....
msn上向ginny作出了投訴, 佢仲拉埋alvin tsang一齊講!
超變態!
>>October 10, 2006 at 2:16:29 PM GMT+8
2006 年 10 月 8 日 星期日 【晴】
to表哥仔and esther: 係呀!! 我都好少會咁追電視睇架! 諗番上一次有興趣追嚟睇的tv係妙手仁心 (不過最後有d失望咁啦.... ) 日劇仲少睇! 之前都係睇同一屋簷下, 新聞女郞, 急症群英咁咋!.... 不過都冇女王的教室追得咁勁, haha!!
今日..... 俾家姐問:『扮真矢呀你?』
一望之下, 原來今日打扮係紮髻+黑色外套..............................
今堂strategic management係咁耐以來聽得最明的一堂....
locker還原了....
dinner約了阿銓食, 好耐冇見過佢,
好耐冇試過同人講多阿姐....
喂! 原來你有入嚟睇架?! 哈哈! XD
心血來潮搭巴士返屋企, 巴士上諗通左樣野喎!!!
pco都變得熱鬧了!! 開心~~ 好掛住sissy, 小吉吉同嫻姐~
>>October 9, 2006 at 3:47:25 PM GMT+8
ClOsE tO yOu
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8