|
2007 年 2 月 15 日 星期四 【微冷】
準時~今日歐陽姑娘放假~今日都幾忙~
華姐又去清潔~盧姑娘又要上去等師父黎~咁我又要幫老友記打碟唱k~不過由於主任同老闆都話無人聽電話,咁樣唔得,盧姑娘仲俾老闆話咁唔得,唔可以咁浪費我地d人手,叫佢努力些~之後教左一位好醒既老友記潘生打碟....不過佢唔多願意咁....可能都有誤會,同盧姑娘講左個情況等佢搞,佢話ok,話潘生都識按,按左一次俾佢睇.....唔知佢明唔明我既意思~我指既係佢唔想~唔係佢識唔識~
之後佢話ok,我就stay返響counter,又email,日記~都無做其他野lu~
行行企企~今日中心成日都得我一人~華姐又出去lunch~我無帶lunch box,食返尋日既野~盧生叫左盧姑娘出去飲茶~有問我,不過佢幫我推左,盧生都有打黎,不過佢收得唔係咁好....咁我都無出去了~好野~之後盧姑娘都有返黎,講左下d情況俾我知~都有問佢私人野~輪到佢了~佢話下次一定叫埋我倆,不過我話我同歐陽姑娘都唔會點搭咀,自己食~呵呵~又問我盧生有無罵過我~都有試過架,唔算罵既,有點不滿囉....如入職初期託管班的事,請假的事,有一次打信啦~不過都無咩野~
不過盧姑娘話俾我知,我遲d要帶埋英文進階班,因佢有3份proposal要寫wor~我都預左架勒~所以都搵定d野先~不過佢又無確實講幾時開始~突然又好似多左d野做咁~又感到忙左~依家三四五下午都要教班了~唉~好想快點走,俾返晒d班佢~(不過之後又俾我settle返了,因其實都無咩野,係咁教佢地讀就得架勒,我份人就衰在有一股牛脾氣,衝動,hang機,又唔鐘意突然加俾我既工作而已,不過稍為冷靜一下,想一下就會做了~只是好短時間既事)
1630放工,好野~早放~因盧生都有問今天會否早點放我地走~大佬,其他豁下的中心今日都放左,係得我地無放咋~今日take bus~好快返到去~yeah~
今日約左班camp quality既仔女dinner加行花市~約左1930~點知tony同vian去左睇戲,激死我~咁約我咁早做什麼~好彩見到其中一個,阿成~之後去拎錢~tony佢地終於來了,又見到anthony同埋henry,我就話佢地~點知原來佢倆都無睇~行左好耐,兜左好耐,終於去左金百利上面食越南野~等位,都好好彩,好快有位~俾左佢地睇我既伴娘look~哈哈哈~大家都說唔似~大家傾下,打下機就食完了~
等埋crystal就入去了~死仔tony點都要去接~好耐無見lu~henry成日都問我佢份生日禮物呢~真是的~沒有mood送就不會送的勒~好迫呀~阿成就不斷拍照~我就物色target,睇下聽日再黎既時候買乜~見到好多mario既products~仲話自己d野真既~個隻彈彈豬真的好可愛,不過太貴,個個人仲彈俾我地,好在vian夠醒,一野拍返俾佢地~仲有個個冰糖葫蘆個個好搞笑,捉住你,係咁叫你買,我話唔like strawberry,佢話有雜果,有提子呀咁~又問我食咩,佢話有瓜子.......之後我話唔要甜的...佢話係鹹的...再之後話係辣的,笑死我~~~真係好好玩,好搞笑~仲有一個係豬籠入水,真的好搞笑,一個吹氣既籠入面有豬,又有水,仲唔係,哈哈哈~是他人拿住走過,我們就說,沒有禮貌,哈哈哈~最後再兜返去幫tony阿哥買mario,點知太貴,又唔買,幸好crystal有買~原本我都唔想再入返去,但有幾個無所謂,tony又唔知點咁,我就話快d行啦,快d行啦~你要有人郁先會郁架~就算不願入去~
最後take左photo就走了~cool...好累~對腳好似唔係我既咁~因佢地想坐,響中環,行上樓梯,腳都軟..!!!之後大家分開左坐~
>>February 21, 2007 at 7:40:48 AM GMT+8
2007 年 2 月 14 日 星期三 【微冷】
早到~今天是年廿八,洗"辣"遢~一早就做左了,呵呵~~
早上有活動~原本盧姑娘叫我上去廣田,因有師父來修理,點知歐陽姑娘想上去,就俾佢去了~咁我就負責影下相,點下名,幫下手咁~不過期間有人黎問野,我又要幫佢check下新的健康中心在哪,簡直是走來走去~玩完又幫手分食物~盧姑娘就同佢地傾下計,派禮物~
之後到我地開餐,盧姑娘快點食完就上去替歐陽姑娘,我就無主動幫手,雖然見佢累~我就睇報紙,睇蠟筆小新~佢氣友仔真係搞笑.....真係被佢激死~對住小新都唔知好嬲定好笑~
下午盧姑娘上堂,我就繼續完成日記~無野做...就呆下~
tutor~做得晒功課就做晒佢~少不免都罵下人~出年見大家了~希望新一年有新開始~快點對完呢班嘩鬼,頓時又有不想做的念頭~太悶了,太氣人了~不過都有點唔捨得某些小朋友,某些老友記,硬住頭皮頂硬上~
依家都唔會準時放工了,個個都放1900~新一年又唔知有咩新景況~打俾sandy,佢都差不多回家,那我也回家了~
唔記得做左什麼,再見~
>>February 18, 2007 at 11:37:57 AM GMT+8
2007 年 2 月 13 日 星期二 【酷熱】
情人節快樂~對我來說,沒什麼特別感覺~哈哈哈~節日出街花費更多~留在家休息~
好了一點~沒有像昨天那般辛苦~good~
早到~account,membership description and email~
lunch~
出明天年廿八活動,歡樂茶聚問題~
得知今星期五放五點~又唔早點說~要趕起晒小朋友的功課先得~不過都係好消息來的~早放wor~不過之後去街,都唔知去邊度hea~
日記~見有d時間就清下日記~因又有日記累積了~
tutor~日日都搞到我聲沙,呢幾日喉嚨已經唔舒服架啦~唉~唔罵唔得,唔認真同我學野,做功課~如果關芷瑤返埋黎,我咪死得~一個林先生,一個關小姐,佢倆都要同佢地一齊做功課~唉~未知知數,有可能唔返黎都未定~
與sandy & cyrena傾計~好擔心84th~同cyrena傾計好搞笑,佢真係病得好嚴重,只可以用氣同你講野~哈哈哈~我好衰,不過真係好過癮~佢又要係咁講野wor,令我要好細心咁聽佢講野~
>>February 16, 2007 at 6:51:33 AM GMT+8
2007 年 2 月 12 日 星期一 【酷熱】
上午請了半天假做body check~0900起床~濕氣好重~好熱~
起身出去郵局拎掛號,再到地圖銷售處買左2張郊遊圖~難得,因平時我返工時佢開門.我放工時佢地又一早放左~然後回家等做body check~唔可以食野~
唔知係咪訓得太多~個頭有點唔舒服~呆呆的~
body check~簡直係俾人摸晒全身,又俾人睇晒呀~做左婦科檢查好唔舒服....唔舒服左成日,好辛苦~個個人問怕唔怕我mummy知,我話唔怕,咁大個女~好彩mummy有經驗,從旁指導,提我呢樣個樣~足足搞左2小時~叫mummy幫我睇report~唔想再請假去睇~醫生發現左我加乳房有一粒一cm既野~不過因就黎period,可能係水"long"或乳線,所以佢建議我完左之後一week再去check~mummy千叮萬囑我一定要去再檢查~
lunch~daddy煮左fried rice~幸好daddy有打俾mummy~
幼稚園~由於body check無帶mobile落去~原來盧姑娘call左我n次,係叫我不用上老人中心,直接落平田,因盧生有野要我幫手~去到,林姑娘又話盧生上左幼稚園,又行上去了~要我打信~打完點知hang機~激死,盧生個樣呆左~封信又趕,佢見我個樣咁又叫我慢慢打,我當然唔敢怠慢~盧主任執,點知又有人上黎度野,申請幼兒中心個d,應該係社署找人上黎check~咁我就入去校長室print,主任話封信ok了~我再執返少少就print了~主任真係好醒,又善解人意,好有親和力~打完信,盧生叫我幫主任,但我都唔駛點幫,因主任好快手,呢d真係令我好服佢,真係親力親為~盧生又用讚人呢招,不過社署個個唔多受~
原來華姐做了一個早上了~辛苦晒~坐都無得坐~唉~都唔明白幼稚園咁多人,唔知做咩架呢?佢地依家d學生都放假了,應該沒事做吧~佢地都已經有2個姐姐了~原來一個放左假,但是華姐有幾間中心要打理啊~忙死她了~送文件又是她呢~
tutor~哇~佢地開始放假,好多都做假期功課,多到你都對唔切,頭痛~突然有一個老師家中有事要走,所以我又多左2個~真係.....煩死人了,又唔知點解...個個都"老師"..."老師".....真係煩都煩死了~又有一個喊,我都無時間理呢個了~好忙~真係老師到暈左~
clean up~唔等年廿八了,快點搞點~阿may早上都幫左我少少.....不過佢都係唔夠細心,唔係抹得好乾淨,因太多塵,尤其隙縫位~我要再慢慢抹,慢慢執,慢慢掉,有d有盒既野就拆盒,就有多些空間~吉左一d位,pack返好多野入箱~通常d野我會累積,放住先,之後就pack返入去~抹得好徹底~手都黑了~一路抹一路看電視,進度慢了一點~睇下幾時再掉野,我有一大箱公仔......哈哈哈~仲有一箱photo album~我又有好多相未晒了~未有心機整理~哈哈哈~搬到新屋先拎出黎decoration~星期日響IKEA買左2個箱用來放cd用的~想買好耐了~不過一直未有經過~好靚~好鐘意~
真係好dirty~手都黑埋~好多箱都就爆~唔知搬左去新屋會點呢~要好好佈置我既room~hehe~
michelle~收到sms,告知我畢業袍用完了~傾下點還~應該出來吃一頓吧~
12點多sleep~因好唔舒服~頭重重,有痰於鼻與喉之間打轉,喉嚨痛,肌肉痛~大家姐話我咀好紅,話我好熱氣~可能前陣子吃太多熱氣野了~又或者被cyrena感染了~唔好放假先病,好唔抵~真係唔多舒服,好辛苦~
>>February 16, 2007 at 6:45:38 AM GMT+8
2007 年 2 月 11 日 星期日 【晴】
散了~
唔記得自己做了什麼~好彩有jot低少少~就是改簿~幫盧姑娘個個老有所為計劃釘窿,filling~又整返個打流感針的list,因要fax返俾保良,因狀態不佳,聽錯野,黎sir變李sir~俾佢講左一句"乜呢個係黎明個黎咩?"....駛唔駛咁講野~都幾不滿,不過明白影響左佢聲譽~
太累了~
回家執左少少野,11點就訓了~
>>February 14, 2007 at 6:51:18 AM GMT+8
2007 年 2 月 10 日 星期六 【微冷】
只睡了三小時便起床了~約左SIMON遲到,仲叫我morning call?call佢時已搭車了~cyrena因為發燒不到~
venture難得outing了~yeah~
不過阿彪一早就送物資去第二度~今日既費用未收~又有人遲到~約0845,點知有d人以為1000,阿bill就好大反應話佢已經逐個通知....大佬我地既執行委員會好似有聯絡呢樣野架wor?你要突顯佢地既功用先會投入,否則都唔會記得自己有呢個post~唉...搞到0920先上到車~哇~d administration真係好唔得~time control都not good~幸好d program係simon帶~唉....好擔心~難為了車長~
幸好有simon執好晒d物資,佢自己搞掂晒,又叫左團員幫佢~去到所有program佢organise既都好smooth~咁都係simon叫佢地上車先~
營藝教授~去到都遲到了,搞好入營手續,大家又唔知響求等乜.....佢又唔安排一下,叫下佢地去toilet先~唉......!!!!咩安排~落晒車,大家又呆等.....唉....我問一問阿sir得未,就出聲叫大家跟我行了~唔好浪費時間啦~唔升旗了~沒時間,又剛好有人升ing~講開升旗,佢地真係,人地升旗,要安靜,望向旗幟,肅立....佢地呢...!!!唉~又要我出聲~simon叫佢地排好隊,2行,幫手拎野上課室先,大家放低d野就鎖門,要俾time limite,唔係好慢,唔知搞乜野,又要阿sir提先記得拎d野~
之後出發去營地~唉....做咩唔安排人stay響後面呢?幸好冼sir做慣~佢地都醒目~simon問我識唔識起營,都ok,平時都有去下wild camp,上sectional skill又實習左一次架設營幕的技巧~呵呵~雖然無咩準備~算了臨場~佢地好快,我地比較慢....中間都俾左冼sir教,我就介紹左營有咩,選地~不過有時都不小心搶返黎講...哈哈....因我起過呢個營,了解個結構,因營呢樣野日新月異~我班同學教我唔駛落釘,有d唔駛做得咁足~真係.....!!不過教就因時間關係都係就咁示範一次,都無真正落釘~詠冬mummy又從旁協助,good~起營就好似釣魚咁,哈哈~因佢地既terms~之後就教收營~再之後俾佢地試一次~
都係要協助一下,提一下~盡量俾佢地自己試~我又要take photo,又要幫手,好不忙碌~又要催趕佢地~教左今次,都有點信心,因始終都未試過教skills,無咩信心,怕教錯~帶games就試過~哈哈哈~幸好我有concept,都幾幽默,亦都幾smart識執生~呵呵~不過有漏就要提,有錯即糾正,以唔好教錯佢地為主,雖然佢地未必記得,不過做好本份~而我都無準備過,總會有點不肯定~有d steps都幾亂~好似將營棍穿左入去,係咪應該"啪"埋個扣呢?我叫唔好,但未think up個原因,之後到佢地自己起時,我想起,就提返佢地及示範...有evidence..就係啪左先,會食住個位,進行釣魚動作時會死左,因會移位,郁唔到咪又拆過?係最後先啪~同埋應該落釘固定個營先....否則釣魚時個底會起,又要浪費力去整返好,加上大風就吹走~要令佢地服,就要示範~要佢地記得,就要佢地試及碰釘,因你講,佢地多不信,同埋記憶不深~
hehe~平時自己起營都亂咁黎,有偷懶,都無跟足steps~教人就唔好了~哈哈~錯誤中學習~不過有d人既steps係有點不同,因應需要吧~以為阿sir教既steps,我都唔記得了~俾返晒,正常,用慣左就有自己的一套~返去準備去notes,以備不時之需~
三腳架~由於時間關係,simon都示範了一次~不過都係咁俾佢地試一下.....由於班義工唔識,阿man教,其實我都唔知佢點教~講真....如果真係要教skills,最好每個人都識,事先應該試一次,義工+領袖+家長一齊學,夠義工既就一對一/二~咁會好一點,事半功倍,因佢地好多都唔識既~一定要提及跟得足~家長都好大責任,佢地其實都要學識同埋幫手,在家中又可以跟他們練習一下~
我都學懂了一點~不過未confirm對不對~真係要指教一下先~要好俾心機學先~要simon教定一點~否則唔知佢幾時得閒返黎教~除了向simon學習,報班,向我既sectional skills同學埋手先~一定要有d野在手,否則都唔知以後集會點算~我好有心機去學,一來教返佢地,二來都benefit自己~
lunch~唔夠食~要先了解佢地既飲食狀況,要節制,記得上次入camp,danice都唔俾佢地食太多,亦都唔可以飯後買零食,汽水~因佢地好易肥....唔可以食得太多,佢地好貪吃,不懂自制~世平飯後賣snack,我即刻話俾佢mummy知,真是的~沛康又係....係咁食,3碗飯,照鏡前又不問大家還要不要,沒禮貌~健成食完又唔幫手,仲同我發脾氣~沛康都有~真係o丫~應該係佢服侍埋我地,就算唔係,都要佢地自己自立~阿bill又幫佢地裝飯,我出聲,佢有點不滿,仲答無所謂,又唔係
營地環境~BILL唔熟悉,亦都好似無關注大家既需要,settle一下大家~算了,我叫佢地自己斟水~
backrope cooking~起爐~麵包~橙蛋~simon衰就衰在唔一次過話要乜,阿bill要逐樣拎俾佢~佢有時都答得唔肯定架,如麵團要搓幾耐等....不過佢地慣左,教開,都不會想得很仔細,可能就係教之前回憶一下only~起爐....咦...hehehe..我都要試下先~先放一張報紙於底,之後用大舊d既炭整個正方形,再慢慢搭上去,記得要有空間,因要有空氣流動先可以令個火起,之後點燃炭精,放入去,慢慢燒~燒到咁上下,即係有d炭著左,變啡變白,就可以撥下~哈哈~成功~起白燒係因為d炭濕~環保炭不好之處就是很快燃燒完~阿sir都話,視乎天氣,有風,天氣乾燥就比較易起~hohohoho~~勁~我都要practice一下....!!!成日見人起,又聽過大家講述既都差唔多,個爐真係起左,就可以擴大個範圍了~哈哈~一定要俾我試~
麵包~我地唔記得用蛋開粉~有位男義工,燒得好出色,個個都圍住佢,嚷著要試,佢加左2隻蛋,都俾左我試,有d似合桃酥,真係有蛋同無蛋既分別都幾大~曾世平媽媽好勁,佢搓個個粉團真係好軟好滑,唔似我地仲有d粒粒咁~真係要用時間浸~我同洵詣整,因佢唔肯整,我要同佢玩一個遊戲先肯,就係當佢掩臉,再出黎時,我就嚇佢一下,玩左3次,佢就肯跟我整了~不過佢地無咩點整,文珊媽咪話佢地係咁,只係俾佢地試下,感受一下,因佢地一定就唔到力,又唔肯做~最後都係d女仔做~幾好o丫~我整既時候都有同文珊mummy,世平mummy同埋康敏mummy,瑋恩mummy傾下計,都不錯~係時候要同佢地打好關係了~social下先~出山了~用麵包纏著竹,好易甩~不要太多牛油~亦不要有水~有位義工好醒咁幫我抹~又知我個包熱,俾個器皿我~thx~雖然我都唔係好熱情咁回應佢,對我來說,好似無咩理佢,有內疚架~
橙蛋~曉恩就整爛了,佢都唔知要整到點,都無咩心,掛住挖橙肉吃~洵詣又係篤穿了~我就幫佢挖~試過加汁及肉落去烤,出黎既效果真係苦苦地~唔好試~可以洋蔥就可~下次試~記得不要加水,更難熟,記得用牙籤"吉"實,可用錫紙,記得轉,蛋不要太滿,用新奇士橙比較好,皮比較厚掛,因simon講時未去聽~估唔到cyrena未try過~以前中學就有試過了~經常不成功~亦都不懂用3支火柴透火~哈~個時真係十下十下~最後當然同洵詣一齊品嚐我地既製成品,包括麵包及燈蛋~
simon教既時候,我就睇火~那位男義工閒時就走過來加炭~呢班義工都不錯~幾乖,識得主動幫手~唔會掛住自己玩~不錯,不錯~又肯接觸d會員~good good~不過佢地應該跟過bill做過幾次義工~咁佢地入84th camp,我都好放心~咁我會對佢地好好~哈哈哈~~不錯~
上車~我又係負責點人個個~佢都好似無咩意識,可能知我地響度~我都徵詢左佢,咁我負責帶佢地上車~未上車之前,成日都唔見左幾個人~最後終於齊了~原來simon入左canteen~激死~佢地都知我數左幾次,當大家知我數齊,大家都好開心~哈哈哈~~因我習慣性會將我做緊既人講俾人知~不經意地~因有時有感情既舒發,直率既我就會如此~
傾84th露營的表演~真係俾bill激死~原本打算今日中間某些時段傾,點知都係無~其實唔好預響活動其間傾,expect唔到有呢個時間架~bill只係話我地當日有表演,叫大家返去準備一下,可能唱下歌,跳舞~之後就完~其中發生小插曲,就是世平太緊張,興奮,咬野,傷害自己,自閉徵狀,見慣了,沒什麼~man,bill,simon都即去處理~完左,又傾~我提阿bill要確切傾埋表演咩,要肯定些,叫佢地返去諗?根本就唔會諗,無concept,咁空泛,自己都唔會,何況佢地,呢d係經驗所得~之後佢地都好好,有反應,話要唱歌~咁當然有d歌就要band,bill有時又和議下~唔可以俾咁多挫敗感.....冬話唱咩戰隊wor~真是的~之後阿bill又叫佢地返去練下....我問,下?咁達成左咩協議?唱咩歌?要定~唔係返去練咩?響camp無時間架勒~準備唔切,到時又無歌紙點唱又無人跟,邊有人理?佢都面有難色,唔想做咁~唔知係咪有咩原因~咁最後都定左,一首係咩燭光,佢地表演過既~同埋一順suggest既咩宇宙......!!!都係聽過既~定左咪幾好~加上阿sir帶埋佢地耍下功夫,一d人唱歌~我地準備歌紙~就ok~good~咪搞掂晒囉~開領袖會議問下係咪有咩原因先~
好累~一來唔夠訓,二來edmund響度既時候,好少要我兼顧埋咁多野~
唉~我只係超擔心~家長唔投入,家柱mummy知咁多家長唔黎,又話早知唔黎,沛康daddy仲話去到都無野做,去黎做乜~我地自務組織,要成為家長義工,一定要教育佢地~好想join家長會~不過我要行山,唯有拜託cyrena,因依家cyrena同我意見相近,concept好似,所以我都放心,先要問下家長,打開話題,了解,再傾,再教育~佢地要一齊學埋先得架,唔係我地點教呢?我地都唔夠人,對佢地又最好要一對一~團員吸收能力都幾參差架~家長好重要,佢地都真係要學架~以後interview都要問埋家長本身對童軍有無興趣先得~依家好似搞一個小組咁~哈哈~當實習呀我~
skills~真係要進修~因為好貧乏~simon又走~又無童軍幫我呀?要外援~因未趕得切~
團員出席~26人得15人出席?唔得wor~d admin呢?團章呢?唔夠80%要出warning~成日遲到又要出warning~我地呢期都已經少左好多集會...唔可以咁架wor~好散~
收錢~d野預得太趕了~收錢都收唔切,仲未收晒~個camp又係,早知收埋啦~我又唔知wor~其實應該一早定,一早叫財政收~如果唔係佢有咩做呀?
與得氣既cyrena傾~大家都認為要同bill傾,因真係一個問題~了解下都係好既~我倆都好不滿~因上次佢又唔知埋首d乜,連一卷雙面膠紙都拎唔到俾佢,係我就嫌佢煩一早拎左俾佢先~有時唔知佢忙咩~唔了解~好似只重細微野咁,settle呢d大事好似無咩點做~cyrena都話佢大安旨意~咩都think得唔夠detail~不過可能佢真係好無時間,太多其他野兼顧~不過唔可以再用此excuse了~可以慢慢傾,希望大家平心靜氣,因他都幾有自己一套~會不喜歡,會不太接受,希望唔會與佢搞得不太愉快,我要記得為84th著想~不過我依家都ok~無咁倔,無咁固執~佢應該唔係做團長呢個post~佢做副團會比較好一點~少左點leadership既protential~
edmund個時響度就唔珍惜~佢真係做得好好~不用我擔心~現在既我是不是過份擔心?其實沒什麼?
搵daniel~真係好耐無見,大家見到我都講同一樣說話~好多野都漸漸變左~julie整親腳~karen無以前般瘋狂迷戀~依家就好似跟我一樣,得閒就出黎支持下,亦都比較少collection~不過見到daniel都仲係好興奮既~hehehehe~~好靚仔~佢親切返了~前一陣子真受不了他~佢地有d fans真係好pro~完全有sense佢地點離開一個地方~我就唔會太理,亦都唔會去think,no idea~跟住佢地就得~見完,無得睇,佢地dinner,我就返home了~佢地都仲係咁唔take care人~唔怪得....呢個club凝聚力仍不夠~無歸屬感~佢地有好多人都有dv~哈哈~我都有幫手舉牌~其實好多要幫手既野我都無咩參與~hehee~時間唔夾,有時佢地都無叫我幫~anyway,佢地會拎我出去支持daniel都ok了~因人多先可以撐到daniel架嘛~
華仔既fans真係好瘋狂~耳聾,而且有些沒禮貌~華仔見到我地既daniel牌,口唸唸左一次daniel~之後見到daniel有機就捉daniel望我地,推佢去我地呢邊~hahaha~好搞笑~難怪佢咁多fans~佢都真係好勤力,好親切既~古天樂都真係幾靚仔~daniel今次坐司機旁既位,少有,不過因趕時間,佢唔同我地合照,之後security讚我地乖,聽話,有人答,當然啦~daniel即刻笑~哈哈哈~我舉牌時開得得揮動了幾下,引了daniel望我~呵~
同simon傾過~佢走,原來仲有原因~制度,歸屬感~因唐氏會既職員轉得快,引致無歸屬感~而且說84th制度不成熟~我同佢講,雖然我依家未體會到,唔明白佢所指,不過我相信有可能假以時日我一定會明既~因我唔係童軍出身,對好多行政或其他運作都唔太熟悉,所以真係唔明咩叫成熟旅團~佢都有叫我轉去其他幫手,不過我話我唔放心,我唔會就咁走左去~呢個時候仲更加需要我,可能我響度既作用唔大,不過多一個人,多一分力~我成日覺得,我就可以做唐氏會職員了~所以依家simon走,我都體諒佢唔係只係見異思遷~我相信呢樣野都壓抑左佢心內很長的時間~而且好多領袖走左,佢都仲未走~起碼佢留到依家~
sandy提我,仲有2樣野要打~第一就係......由於我成日話三索係底褲,佢地就話我要有個花名.....底褲ling~都唔知關咩事~另一樣事情就是今天撮合了2對情侶,一對是sandy&cyrena,另一對是ceci+細y~哈哈哈~講笑~
>>February 16, 2007 at 5:53:24 AM GMT+8
2007 年 2 月 9 日 星期五 【颳風】
撞鬼~尋日熱到咩咁~今日短褲短衫...點知涼返~返工途中都有不少老友記話下我,俾人叫住,蘇姑娘,你咁春天呀~你咁樣唔得架wor,好易冷親架~聽完之後都幾窩心~哈哈哈~有人認得我,加上關心我,真係....
由於今日幼稚園有活動~所以1100中心close,一齊過去幫手~咁大家都好得閒,我又行行企企,唔做野~哈哈哈~之後就出發了~
掛banner,lunch,佢地rehearsal就幫下手~因我負責帶位及扶小朋友落台~其間主任要拉幕就試下,點知突然唔work,要用人手,出盡九牛二虎之力先拉到,下下都係咁真係死得~肯好正式出show時又work返,good~佢地話要中國服飾,我著左中學既校服去~尋日俾主任話我,話調我去toilet,不過謝主任俾,呵呵~長衫黎架~
佢地真係好得意~表演~之後就滿場走~幸好都好smooth~帶位有人check票,慎防有人混入又買少左~又怕有人發矛~咁都ok,無咩事~佢地幼稚園個d人都好快手,都唔駛我點帶位~呵呵呵~不過當然都要郁下啦~唔係悶死兼睏死~不過成程都係企,真係腳都斷~因有時去傳話,做跑腿~個幕又衰,又奇怪~所以我都要拉開,令d人上落~
好彩都有好多人幫手,控制到場面~如果唔係盧姑娘都唔知幾時可以開始個game~mcdonald遲左送黎~王主任就dump下時間,叫大家一齊唱下歌,點知全體小朋友上晒去,又俾下家長拍下照,時間就過去了~當小朋友享用茶點時,我地幾個就無咩野做,休息下換返衫~歐陽姑娘負責音響~盧姑娘係mc~我係帶位~華姐係帶小朋友上toilet~其中有一個小朋友唔表演,要去toilet,娥姐叫我帶,我呆左,點同佢去呀?我唔識架wor~幸好原來有華姐~企到腳都無~感到唔係自己既~
之後幫手清場~執野~個阿姐好麻煩,指住又掃呢樣個樣~不過我地搬chairs拖到個地花晒....oh..my god~主任都話要快點走~唔知點解我bind主任多過盧姑娘~我會聽主任講多些~佢講野有power,有文有路,又清晰,又logical,又肯落手落腳,講野又斯文,你會係服佢囉~天生有leadership既protential~又有親和力~
返左去幼稚園,佢地刻意訂多些mcdonald,等我地享用~hehe~開心樂園餐~cheese burger又真係幾好味~不過平時好少叫,寧願要巨無霸~自己加茄汁咪係囉~仲有hello kitty既公仔~食完就散了~我同盧姑娘傻傻地跟左歐陽姑娘~最後兜返落去~一路上問佢地點去,都無人記得咩出口,真是的~最後都係打俾emily好過~
雖然出錯左,不過都識得兜返出大路~又有emily高明的指點,終於到了~我有留意周圍事物,下次自己都識黎~有一度地方有好多海味賣,幾好~幾有特色~上環,西環都尚算方便~都有shopping mall~交通有丁丁都不錯了~又平~仲記得她的大廈均益一期~呵呵~
上到去,見到好多snacks,真係誇張,個d都飽~有玩ps2,佢個電視打機真係好正~又玩uno~又玩益智game~又睇相~食pizza hut~影相~多謝潘師奶既腐竹雞蛋糖水,好大煲,就當水飲~cecilia好好味既千層闊麵~有細米(早走因團年飯),phyllis,cyrena,大ryan,sandy,欣,cecilia,ida,angel,我,潘氏夫婦~
幾精緻既家~不錯~地方不大易打理~good~不過如果係肥姐就唔得了,因睇fim見佢入親廚房都要一字馬先得~之前emily washing dishes,我突登走入去搞搞震去添糖水~heheheehe~decoration有emily當然就不錯了~仲讓我們學習到用菠蘿吸裝修味~我一入屋,都無坐定,欣欣就問我呢條問題,真係o丫~哈哈哈哈~不過係唔好睇emily家細細地,每樣家具都唔細件架~而且麻雀雖小,但五贓俱全~cecilia說不太通風,我都覺,有時有點侷~cyrena既病菌就此傳開~
好好玩~我地真係衰,太嘈,搞到佢倆瑟縮一角,又無chair~又由於我地太熟,太唔客氣,簡直係反客為主呀~哈哈哈哈~大家都應該好習慣我既脾性了,所以大家都處之泰然,唔理我,哈哈哈~
最後,佢地走先~我,潘氏夫婦,cyrena,sandy打四方城~打到2點多先打左4圈~我同emily都嬴,我比她多8元,難得,因我一直都平平無奇~~cyrena係帶菌者,無人理佢,大家都好厭惡佢,鬼叫佢唔戴face mask,病得咁嚴重,又咳,又running nose~潘氏夫婦好搞笑~之後我地幾個自己落去就得了,因都辛苦他們招呼我地,又要執手尾~emily仲好客氣咁多謝我地~哈哈哈哈~~你賺到了~仲留左個game俾佢倆老煲,加油了~
今日好飽又累.....撐住咁走,不過好抵~終於見到旺角小巴~睇錯指示,一早就應該聽從emily既direction啦~依家記得晒~經佐敦,當然大家齊齊落,因唔知佢旺角邊度停~送左佢地出nathan road我就回家了~明天還要outing呢~
>>February 16, 2007 at 5:45:06 AM GMT+8
2007 年 2 月 8 日 星期四 【酷熱】
michael說得對,過左立春係會暖返~但點解好似夏天咁?真係好熱~大家真係要有環保意識啊~
早到~
幫盧姑娘計佢份計劃的數,再主動幫佢填埋d資料以減輕佢既工作量~之後就順個便拎埋落去幼稚園~因為我都無野做,有d野又唔想做住,就幫下手啦~又睏,出去行下仲好~
送完返黎就發呆~lunch~sleep~
幫歐陽姑娘打幼稚園份statistic~見佢咁辛苦,我又無咩野趕住做,就幫手打了~平時佢食左個mcdonald早餐,lunch都唔會話hungry,因佢消化慢,點知佢今日話好肚餓,打字打晒佢d精力~呵呵~咁我仲唔識做?一定要幫下手~唔幫反而自己過意唔去~
tutor~嗯~都係咁啦~算適應左~不過都要罵人~我真係越來越惡~所以有時都喉嚨痛~華姐話我有時都無聲,不過仲有d聲架~比第一天好~小朋友真係好要耐性~罵完要tum返~仲要不斷再問,溫唔溫?做唔做?務求響佢地下左氣,想通左,情緒好一點,tum幾tum就會乖返~湯小姐最難搞~又有脾氣,又小氣~之前都同佢傾,都會盡tum,不過依家就會唔理佢,直接話佢再係咁唔得,再係咁無朋友,自己錯唔係認左先,係要先指人出黎,其實大家都好唔like佢~我唔要再寵佢,就佢,只希望佢知道咁樣唔得~我依家無咁多時間同佢地傾計架~又要homework,又要study~
仲有林生~佢都有d問題~做埋晒d咸野,摸人胸,又攬人腳~我真係好驚佢教壞我d小朋友~密切留意~
之後趕去聽talk~無計,依家好難早放,因個個都放1900,余生又未溫好書~佢在家又唔肯溫~唉~唯有教晒佢點讀先放佢走~真係唔好意思,要大家等~其實可以不用等,因我一定遲~不過edward唔記得我會遲,又可能佢想安排個個都聽到吧~
哇~真係好多知識~不過我真係真係唔會再向高山發展~我未行都覺得有點辛苦~又話有好多野拎,好重,但我都仲未明白~聽佢講equipment時更加confuse,因我都無concept,都唔知咩黎~有d就聽過~不過算了,好彩有一team人,佢地會俾意見我了~阿sir會打一個equipment list~最緊要知點樣可以保溫~頭係失溫得最快~沒血管到的地方最易凍傷~亦要學懂一樣東西幾樣用途,即有限資源做最多野~亦要有創意,因好多野可以好平,但好好用,可不用花費太多,市面上都有好多野都太花巧了~如防水袋,一個膠袋就可了~響shum shui po買一d有彈性的繩,可用作鞋帶,背包帶,眼鏡繩,頸繩以索哨子,電筒等不能丟失的物件~又平又好用~只要有心思,知道想要咩,有咩用途,平時多用眼看就可找到了~我真係要學下,因呢d concept唔係剩係行山先會講,日常生活中都有用到~
講下台灣比較濕冷~高山零度不可怕,最怕是大風~又分享經驗~佢地有好多高山wild camp既經驗~因都學左不少~有時聰明反被聰明誤,因好多野走捷徑唔得既~都遇過好多驚險事~真係經一事,長一智~最緊要係命仔~教左我地好多野,真係獲益良多~有得聽又好好笑wor~不過真係好有料~好多小事都真係要注意~原來買行山足,要留意下面一塊野,唔記得叫咩名,好有用處架,響雪面,土上,可以乘住個位架~有d人唔知,無留意,d店主會拎去賣,又可賺返筆~係駱sir又有個fd見到先知,佢個fd如得到又可拎去賣~哈哈哈~大家真係要留意~仲有呀,因好多外國人都好窮架,咁駱sir終於見識到咩係雪剷,佢地折斷個柄,駱sir仲笑佢地唔係窮到咁,點知真係好好用,轉個頭拎返去話糷左換個支新既仲得,真係佩服~窮人自有窮人的一套,看到的也會令我們獲益良多~真係要謙卑,互相學習~
仲有少少~不過唔打lu~~有機會再分享~
>>February 12, 2007 at 6:51:52 AM GMT+8
2007 年 2 月 7 日 星期三 【微冷】
羅偉傑同學生日快樂~
準時~
境色好靚~返工時,我總可以望幾眼維港~記得由初初返工見到好靚,好清的維港後,就好少再見到了~每一早上都是灰濛濛一片~有煙霞~感嘆環保行動事不宜遲~大家應該從小事做起~今天雖然唔係好清,仲有烏雲有一條雲特別黑,outline左個shape,但因為有太陽,而沒有被烏雲擋住的陽光一排咁射落去d建築上,真是令人眼前一亮~仲會反光添~cool~就好似戲中成日都描述為升仙的一道光~個sectional skill班行八仙嶺都遇到~
篤手指~學左點篤,哈哈哈~yeah~仲拎左歐陽姑娘及華姐practice一下添~good~
我成日叫d小朋友,自己錯就要認左先,唔係只係指埋其他人出黎~但係大人都唔勇於承擔錯誤,唔怪得之小朋友都會咁~
華姐跟歐陽姑娘講我尋日真係好大聲,好耐都未聽過~
過左lunch同cecilia傾左陣電話~因交待一下emily wedding gift既事及上emily home既野~咁佢又想傾~~哈哈哈~感覺佢有點野咁....好想搵人傾訴,舒發一下情感~
今日終於唔駛出街~放工返家~yeah~雖然成日出左街,不過都無咩用錢~yeah~
>>February 12, 2007 at 6:20:21 AM GMT+8
2007 年 2 月 6 日 星期二 【微冷】
idy生日快樂~
準時,雖然天氣回暖,不過都怕冷親,長袖~
例會,如是~要等柯創盛議員來,即之前有上鏗鏘集試油魚的其中一位議員~盧姑娘響抽最後幾個先講,我問佢做咩唔早d講,一早就應該拖慢些~幸好.....柯議員臨時趕到,多令人開心~我笑住去迎接他~原來議員人工高,不過成日要自己墊支,因佢地搞好多野俾市民,我都唔知佢有咩資助,都係集資的問題,真係每一個行業都離不開要搵錢?咁我之前係咁想避呢樣野....好似都難逃一劫~因為錢係一個resource~佢地就好似一間sole partnership咁,一間小型公司,所以其實讀商是好的~
整理中文班時,盧姑娘叫我上廣田度尺寸~因想買櫃~我初時都有埋怨佢只叫我度,佢就行行企企~不過佢都係構思緊d野點擺~下午時,她又同華姐一齊執d野落黎~最後我都好合作~將心比心多了~
整完落黎都差不多~咁就休息,唔做野~搞掂上堂就ok了~
lunch~睇完newspaper~差唔多就出去welcome~因今次簡體字test,大家都100分,買d野俾佢地獎勵下~歐陽姑娘仲話我派餅...真是的~佢就順個勢送埋區議員送俾大家既野~今日都只係與大家做堂課,因新年了,由得他們放假了~我都終於可以拎佢地既卷貼堂~整下board先~
tutor~哇,真係好頭痛~鄧生唔study~林生又成日話唔識做,佢唔識用錢呀~湯小姐又鬧情緒唔肯溫書,經了解原來school bus既人話佢~李小姐+黃小姐又成日傾計~余生又多口~唉~喝左幾次.....聲都沙埋~華姐話好耐都未聽過我咁大聲~我都被氣結,放佢地出去,又超嘈,我都無佢地咁好氣,我趕時間~我知點解依家咁辛苦,因佢地全都放1900,之前都會有d早放....咁會輕鬆點,依家係全班non-stop咁透支我幾小時呀,救命~
開會~date左199th既avsl及venture....late,sorry~avsl-rachel都係一名靚女,呵呵~路途中都了解下佢地既想法,又講下我地會做咩,d會員特性咁~去到先介紹團長,亦都帶佢地參觀下centre~由於cyrena late,所以我地開會先~點解得返我地venture團架?scout呢?oh.....!!!之後傾埋d細節,會做d咩呀咁,因為我都唔係好了解,實質會點做,希望199th佢地唔會confuse要做d咩~bill又去了解下佢地既想法,想要咩,又去講解一下會員係點~都係rachel講野多~問得多~edward話係正常~亦都remind佢地,唔係下下幫佢地做埋,真係唔得先出手,等佢地試多些~要好有耐性架~
我都同佢地講,我盡希望佢地唔係label左佢地係有DSA或自閉的,否則只會阻礙左佢地既溝通,好似同平常人去交往,慢慢去捉摸點樣相處就可以了~我地都有分享經歷,同埋讚下一些勁既團員~可惜佢地今次唔去,緣慳一面~太刻意,太顧忌引致太多徬徨,驚恐,反而會感到困難~不過明白係好難既,唔係一時三刻可以做到~雖然我依家都待佢地如普通人~有時不可以太寵,他們也要學習~anyway,我都會跟進一下199th的情況~同rachel都keep in touch~因為真係好希望佢地明白咩係共融,少少touching都好~反正佢地都好少接觸其他旅團~而我亦好想接觸其他旅團,大家都想讓團員見識多些~不錯~rachel好有信心佢地既skills ok~不過edward就叫我唔好expect太高,話佢地無咩skills~rachel話團長要求太高jei~我話d老一輩係咁架勒~
戶外團集會,有教練,yeah~又唔駛我帶~cool~正~希望成事~因棠及simon早走~考章就有可能隻眼開隻眼閉~RACHEL話未見到我時,唔知我係點樣,edward又只告知差不多年紀~佢就係咁估~哈哈~有問佢有無離佢地估既太遠,都話無~不過....佢地應該都係無咩idea~只係閒時望下,睇下邊個係,最後見到我望佢地,就相認了~行既時候都告知,佢地要認路,咁我就唔請假了~自己有時都真係幾有sense~哈哈哈~希望唔好漏左d乜唔記得講~
走,由佢地帶返我出mtr~因為咁,我3月3日就唔駛請2小時,佢地識黎,我又見過就放心了不少,都幾有信心ok~哈哈哈~rachel都幾好傾,edward話佢唔去玉山wor,又話我去,我即刻問:咁又點~去又唔代表咩既,雖然都驚驚地,都知會好辛苦~咁都有了解點解唔去,傾左陣~CYRENA病仲去街,唉~你地大個就知~自己都唔疼自己,都無咩人可以幫到你地了~唔請假,就希望有simon或ivan戴我入去就好了~yeah~hahaha~好希望~哈哈~
今日大家姐出trip返黎了~好多chocolate,cool~我要注意飲食~我要注意飲食~
facial~又整理好台灣住宿就send俾edward了~又搞掂一樣~個補課planning要下星期買左郊遊地圖先~simon又會幫我,good~因我真係唔知邊條路嘛~不過下星期我都會交了~因我想拎埋,交左上地域,申請accessor先~希望封信快點寄來~
所以01xx先sleep~
>>February 9, 2007 at 6:54:25 AM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|