寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

2007 年 5 月 6 日 星期日 【酷熱】

準時上班,準時下班~

沒有什麼事情做,也沒有去問~不過整個流程還沒有摸清,又有很多payment要開,卻還沒有教,經常叫我等,由於有些未能掌握,感到有點迷惘,不自在,太慢了,很多事情會忘記呀~我很想想點完成呢~又開始不知道自己在做什麼了~

下午,老闆要我準備一些開會的數據,我希望可以找得到~明天再努力吧~

準時下班,有時都不知要不要跟大家說一聲,大家好像很忘,沒有回應,我就覺得不好意思~不過我也沒有理由待在哪~

去尋找繩結板的材料~有待研究~

今日send了email給他~希望可以聊天吧~

完成微笑pasta~打破三個月的愛情魔咒~真的誇張,時間沒有那麼短吧~不過覺得這套結局收得比較好~有點誇張的偶像劇,為什麼2人的愛情,要全國都知道,要全家人一起祝福,又在旁打賭,校務長主持比賽,全校一起看~雖然男主角是藝人,這也未免太誇張了吧~不過經常載歌載舞的,很快樂~每一次都有不同主題的pasta,有沒有那麼多呀?

"送你一首歌:烏龜烏龜烏龜力量,烏龜烏龜烏龜力量,烏龜烏龜烏龜力量,烏龜力量大。""烏龜精神是怎樣的,你知道嘛? ""只要笑一笑,沒有事情過不了! ""出糗事小,為自己努力過,丟臉一次就算了! ""自己只跟自己比,只要完成比賽,就算最後一名,也沒有所謂,因為上一次沒有完成比賽,今次完成了,就是贏了自己,也就代表成功了。""只要用心做出來的義大利麵才是最好吃的! ""只要是抱著希望,努力不懈,永不言棄的精神,就會成功! ""鐵石心腸的人也被打動了~ ""積極,不認輸的精神~ "

我可以為我愛的人做什麼?

這麼單純的心,是不是已在複雜的世界中失去了/迷失了?

這些最基本的,你們做得到嘛?你們還記得嘛?

當然,那麼單純的力量,因為背後有家人的支持及鼓勵,這就是愛的力量!

>>May 7, 2007 at 3:14:21 PM GMT+8


2007 年 5 月 5 日 星期六 【酷熱】

10點多起身,因二點多才睡~醒來發覺黑眼圈,眼又腫了,為什麼?嚇死人了~

微笑pasta again,令我感動的一集~讓我流淚了~

深資的集會~活動章之總結~遲到了,對不起~梁sir沒有說什麼,只是分享一下已交報告團員的作品~就沒有什麼做了~然後就派有關5月27日戶外活動,百周年同步大露營及七一港深交流的回條~我有努力地推廣,還用章去吸引~雖然報名不熱烈,令我有點失落,不過太多人也不太好,我也相信大家有苦衷的~又回復了精神~我也要多與家長交流多些了,了解多些她們的想法~今日家柱媽,區浩祥媽都有找我談~之後很快就散會的~

事後忘記跟cherry追回義工簿及與bill交接童軍的事~

與cyrena出佐敦聊天~不錯~我要做回自己,哈哈,積極,主動,衝動,想做就去做,想問就去問,不就是我嗎?只是有一些因素令我變得顧忌,含蓄,被動,退縮了~我剛與他接觸時,不就是這樣嗎?只因為我會顧及他人感受~我把他們視作我們的一份子~只是後來被一些因素影響罷了~

send了email給84之leaders有關交流,考章,我可否做avsl的問題及洞梓意外事件的進展~simon ho響msn提醒我,盧sir不是萬能,要小心,不要太出位,走過界~真的多謝他善意的提醒,不過我是不會忽略區會的,我知道我是什麼身份~不過有些時候,我真的單純為我們84th的深資童軍團員爭取,為他們好,所以如有人跟我洽商,我當然會考慮了,不是嗎?我沒有想太多,我心只為84th團員罷了~當然,我會懂分寸,童軍有太多架構,有很多人要尊重,這些是禮貌,是人際關係中相處之道~

>>May 6, 2007 at 1:37:39 PM GMT+8


2007 年 5 月 4 日 星期五 【乍寒還暖】

10XX起身~

微笑pasta~日記~

點解我唔見左一對木?去左邊?唉......

上繩結班,1500-2200,要想想點做靚靚繩結板,not only for passing out, also for my venture scout being a demonstration~每日重溫我學左的繩結及用途~否則會忘記,因越來越多結了~同學們都互相幫助,不錯~被人抽中左做組長,不過幸好,沒有什麼大事~這個班不錯,導師教得很好,很有耐性,很有心,班導師更加是風趣幽默,當然有一位導師講解得不太清晰~有料多了~還有花巧繩結學呢~

俾細佬氣結,明明告知我在傳東西,不要關電腦等,他忘記了,因大姐說開了太久寬頻,太熱要休息~唉~這可是苦了細米,已傳了三天了~麻煩人家就不太好了~不過最後都完成了,又麻煩細米幫我拿去沖晒,這次有340張照片,酷~

我在想,我要的男朋友是要跟我一起經歷過的,如果沒有什麼交集,很難成為男女朋友吧,所以,嚮導的事,就以後再算了~反正又是相隔異地,又沒有聊天什麼的~沒有一定程度的了解~不過sandy不斷慫恿我呢~心情好的時候,再問他好了~不過今次的回覆都只是答我的問題,好像也沒有什麼好聊的,或者接得上的地方~雖然現在是什麼年代了,女生是可以主動一點......不過我還是傳統地覺得,男生也要呀,可能感受不到我對他有好感吧,哈哈,有時我也太飄忽了,也讓男生退縮吧~因為我也是被動的,顧慮太多的~所以多慫恿我,迫我是有用的~尤其在我拿不定主意的時候~

多謝sandy關心,我會好好照顧自己身體了~

>>May 5, 2007 at 5:09:02 PM GMT+8


2007 年 5 月 3 日 星期四 【暴雨】

遲了一點,真的有不舒服~不過仍是我第一個上班~

一早處理eur fixed deposit既野~又追census,今日總算完成,交返俾angus,原來我要覆返唔知邊個,之後angus就自己搞返~bonny見ling姐返,就叫她俾多d野我做,因我又開始study緊其他野,其實我要整理notes~不過bonny都客氣地問一問,我是否無野做~

開cheques,cancelled cheque~學轉錢等事宜~又告知一d班埋數是怎樣,邊個DRC負責咩就簽voucher,但要另一人簽支票,除了有關地域的行政野可以關sir自己簽返,哇,頭都大~又搞dividend~入數,又要等一個同事開埋receipts~作死的就是我唔記得將入左raffle個張pis影印~shit~希望沒事~

今日很忙~沒有停過~又交收stamps,因我要寄信,找數俾人嘛~學左點寄信,要附上什麼等~

對埋raffle,ling姐要我係咁催,我就不斷追,jimmy都有問我為什麼追返轉頭~之後又問我呢樣,要我搵返呢樣先,ling姐話佢耍我~總之唔好理佢,佢根本就有個d數,叫佢跟我講就可以,不用理什麼cindy既report~angus又加把咀,話jimmy見我我傻下傻下,就耍我,恰我~我就開angus呢句係煲定貶?佢又扮野行開左~最後終於對o岩晒~great~解釋晒整個流程,人地收我們的,我們代收人家的,我們實收多少,全對~我都明白他們在做什麼,之後要copy給各同事入機,原來仲有好多人未回獎劵~九龍地域個邊有打來就report有錯,初時無理,改左就算,之後又說錯,我認真跟他對,發現我根本沒有錯,最初個份都是對的,是他們不明白個report什麼意思而已~唉~ling姐有問,我又告知~

我又死左響部影印機上~因我死蠢,無校幾多份,又要我scan幾次,激死~angus黎左,就幫我clear返晒d野~有問我苦惱什麼,我叫他不用理我,問了我其他東西後他也有再問,我就只好告訴他了~之後問下我工作點,我話依家有ling姐帶住就可以,不過她走後都有點怕~他就不要緊,依家工作ok就可,會捉總會finance的人過來,因也要傾consolidation既account,而且跟他們比較熟,是可以問他們的~

ling姐問我幾點收工,知道我ot了,我就說算了~又問我住邊,又告知響地域做比較好,因可以處理全盤account,做多2-3年,就好叻了,但總會那邊學不了多少,可能只是寫下cheques而已,她也在那邊待過~又吩咐我星期一要做什麼,等等~星期一回去,我也要整理筆記了~

大潭的助理營主任,jason來了~他們告誡他不要問我太多事,因為很多我也未懂,如果我走了,是因為他嚇怕了我,唯他是問~之後他有問我,司庫簽完後點處理,我就說還不太清楚,angus在他旁,他就問angus咁樣問唔會有問題架可~哈哈哈~真有趣~angus有問我去過大潭沒有,問我有沒有什麼投訴,食ar,住ar,設施ar等等~又聽到他們說,jason想去洞梓,我多想告訴他不要,因我應該將會告他們嘛~小額錢債~那個洞梓的助理營主任,真的走了,有出缺,而且是有她的名字~arthur都說,那時他有意外,那人都叫告啦,arthur就說,一告就要找那人,那人便說,正常程序ar~因大家都會怕尷尬~

回到家,睡了~病病地吧~可否累積到5月18日呢~我可是要請病假,要像樣一點~

他有reply email了,不過沒有心情再回email,也暫不知道問什麼~需要時就找cyrena這個軍師~真想告訴他,想跟他成為朋友,也因為想認識多些台灣人助我backpacker之旅,另一個朋友也是這樣認識的~不過sandy說太直了,不過這才是我呀~sandy還叫我過一兩天便傳電郵給人家,太急了吧,但又說我拖就不會再傳,會嗎?我只是調整心態中,做個朋友而已了,不要想太多,哈哈~以後有什麼台灣的問題,再問問他好了可能會跟他話不投機,我對行山的事情都不太懂,只對食及玩較有興趣~到時再算,我真的很不舒服,沒有心情,又有太多事要學及做了~

睡醒後又煲微笑pasta到02xx~

>>May 5, 2007 at 4:29:08 AM GMT+8


2007 年 5 月 2 日 星期三 【晴】

準時上班,準時走人因為教我的ling姐今日sick leave~wendy問我做咩咁早返~因大家都好遲~

census~今日才有時間開始追~angus問我時,幸好我已經聯絡完畢了~他說我還可以再追多幾次,一天2個電話~

debit note~又出,今次簡單些,只是出俾scout shop~

出receipt~入bank~bonny讚我醒,識得自己入,我就奇怪,咁已經有一疊支票,仲唔入bank?都教左我啦~之後順手做埋receipt volucher同埋weekly collection summary~amy不在就叫wendy~原來我可以吩咐他們做事,自己其實可以待在office中~

幫ling聯絡司庫之秘書~因要簽名先可出支票~bonny問ling姐有無說明比較急~er.....不記得,亦沒有說~之後她都說算了,急都沒有用~oh...處理失當~不過其後ling有告訴我簽支票的首選及次選~世界真的很細,chung chung的daddy也是港島地域的二級司庫~不過我沒有機會見到他,因為我下班了,他才回來~

跟進raffle~還不可以~明天吧~

收到ben lo的email~不知道幫什麼忙~做班職員?我咩都唔識~都唔知幫咩,暫只幫edward,而且我也要努力進修~

84th avsl 及camp quality既volunteer批左,沒有問題~我有問angus如我再有volunteer要申報是否要再填.....他說要,而且也告知注意事項~佢真係可以muiti function,能力高的老闆~都有再問我做什麼,我告知了,他就他沒有問題,只要沒有衝突,不影響日常工作就可以了~又問誰叫我,他又認識他,知道他有去玉山~

氣死人了~留言回了有收到,但竟然沒有回我email~是不是要我放棄了?難道我沒有吸引力及魅力嗎?為什麼?留言是被迫要回吧~唉......跟sandy,cat,cyrena發洩了好一陣子~cat不理我~最後,cyrena做了我的軍師,決定再傳email,哈哈,兩個少女,做無聊事,不斷在笑~其實我delete左條link,因不想再理他,不過心有不甘,要罵他,最後有cyrena幫我修飾語句,免得嚇怕了他~

不知為什麼那麼累~

處理好玉山的照片,可以拿去沖晒了~又要麻煩細米了~

>>May 5, 2007 at 3:47:57 AM GMT+8


2007 年 5 月 1 日 星期二 【酷熱】

昨晚0200才睡,睡得不好~準時~bonny竟在0915回到公司?管理處wendy又問我為什麼那麼早~因她還沒有開門及冷氣~hehe~開始摸清他們的工作了~

ling姐好多小貼士~關照我~什麼這個要注意一點,那個要注意一點,又告知我當有人問到盤數識唔識時,答她ling還沒有教,只教了我routine野,還再三叮囑告誡我~唔識既野唔好答~否則有d人應該要做既野都會俾埋我做~又跟我說如果她做多一個月,應該會好多了,還跟我說不好意思呢~她真的好直,有咩就講,而且她好像挺喜歡我~人際關係,果然我最擅長吧~

debit note~出呢個出到我呢~因為要對返晒d photocopies同埋場地租用的,又要看看7區有沒有超過津貼,沒有就出不用收錢的debit note~出左整個上午~

dividend~哇...又呢個fund,個個fund,又有歐元,又有股息~cool~頭都大~

raffle~要追總會~因為要對數,因我們5月10日又要出report,要對返各方面的數,我們實收多少,別人幫我們代收多少,我們又代收別人多少,加加減減,才知道我們真的收了多少~不過那個jimmy還不可以,明天吧~

phone call~原要幫angus make phone call問出席meeting與否,不過最後也不用問,因有些人已經打來,而且要取消了,幸好angus過來見到才告知~

交收petty cash~終於收返petty cash,學左點樣出數,蓋什麼印~還欠如果claim回petty cash~

1830先收工~終於見到stella同埋關祺了~stella,大家都怕左佢,佢係大姐,就知道有多麻煩了~所以,盡量少惹她,有什麼cheques就儘早準備好~大家也介紹我了~stella都有問我是否temp,是不是總會轉過去的~大家都話唔係啦~

頭痛~不是病了吧?

city u interview~5月18日去interview,不過聽唔清楚or無問我係去in associate degree定degree~形式如何,準備用英文吧~又不能改時間,唯有請病假,不過未做滿一個月,我是應該沒有sick leave的~算了~

edward答左我了,只要我申報,我做rs是沒有問題~我也有問,如果我是rover有沒有衝突,也沒有~great~有問龍少我個bp如何,佢都有問如何轉執行署,又叫我睇左rover訓練綱要,先決定我要做什麼,至於cyrena,就真的不好意思,因為有很多班要上但未上,時間真的來不及代章制呢~我也很rush才行~

終於決定再次留言,問問收到與否,否則心裡記掛~

>>May 5, 2007 at 3:20:46 AM GMT+8


2007 年 4 月 30 日 星期一 【酷熱】

1100 wake up,因almost 0300先訓~

煲微笑pasta~簡直係要追~好想知可唔可以解決問題~

玉山之旅re union~哇,我地去左5/f cafe旁那一橦的恆威商業大廈~竟然有video睇,不過睇唔到相~drinks任飲,不過越來越淡~今次都算齊人,只差3人沒有到,其中包括yoyo,jeffery,joec~出席的有ben lo,edward,meiji,豪,kitman,志偉,jovita,ming,eric,ck,nelson,ray +老婆,ken,我~cool~~yeah~

大家聽到edward同嚮導理論時都不斷在笑~一見到邊個偷笑都指住,heheeh~有d拍得太長~不過豪被盛讚,以為是在家再配音,因覺得好smooth,接得好好~大家又傾下一次的活動,睇下大家想玩咩~我對踏單車去胡志明市,只用$2000-$3000,比較有興趣~因今次玩左高度,下次就不會那麼快再行山~冰就不要預我了,ben lo都問我下次是否不再參加~~hehe~

有跟ben lo傾台灣交流之旅及獎章的事~原來ben lo既support,是指他去,錢,自己來~點plan都得~家長去亦得~因以童軍名義搞,都要經佢批~上次交流應該不是以童軍名義,因記得有搞交流的經驗,問過了,是去澳門~不過就要上training,學下點樣去交流,有什麼禮儀,也要讓lo sir認識他們多一點~8月有另一旅團去台灣交流,都有問我去唔去,或者我地join唔join,或者叫旅長去感受一下何謂交流,我想應該是很令人興奮的吧~ben lo說要快了,christmas去,現在也差不多了~

另外,獎章,他的意思是只是cert上有特能童軍幾個字,不過terry唔接受~我無問清楚個章會否有不同~不過我都有問,如果有人知道,會否問個準則會比正常低~真的會比一般不同~我都要問清楚旅長,因為他對會員的認識一定比我多,我都有告知ben lo,我只負責穿針引線,之後就要他與旅長直接傾了~雖然venture award都係團長自己考,不過個d rules都要盧sir批~盧sir話最煩都係expedition,都有叫joec跟黃騰達傾下點搞,不過都要我地有人去行,否則處理完後又沒有人參加就浪費人力物力,佢就被人插~sar scout award都可以考,不過都係有多幾隻字~不過我地都無咩人知深資童軍綱要有什麼,我去到scout shop先知amending~佢話佢已經告知區會~佢又搖頭~佢都prefer想多些人開地域會~無奈區會都已經少人開,可況地域會?有時我都想去開地域會,不過d日子好似都唔confirm~所以我也沒有理了~有時也不是區會的責任~

沒辦法,太多層,有太多架構了,溝通真的是一個問題,有些旅團又收埋wor~所以,我唔會收埋自己旅團~哈哈~不過我都要知道日子開會才行~經此一談,又有進展了,不錯~

搞笑地得知,有總會職員走,拎埋d文件,還找不了那人~所以童軍有些章還沒有收到~真奇怪~沒有辦法,每人都分了工,其實也沒有辦法交低要什麼,跟什麼,太多了~所以沒有人可以教我做account~nelson都這樣說,沒有人懂~童軍會的行政仍存在漏洞~亦叫我小心bonny,因為經常說"不是我做的"~~amy是煩,不過做事挺好,會做好自己本份,是大家不喜歡她而已~而且沒有人願接電話,augus知道了,難怪有一天他經常叫我們接電話~有問nelson為何調回總會,原來佢做完要做的事就走了~理所當然的~

大家也投訴九龍地域,不過沒有人被解僱,不知為什麼'~nelson亦就經常彈d工作給他們~哈哈哈~~出來社會工作就是如此的了~不知道我日後會怎樣呢?童軍會真的沒有秘密~很多事很快就傳出~我也不解為什麼有人認識我~而我卻好像與對方沒有交接~

edward找meiji,豪,我做rs~即地域領袖,應該stand for restrict scouter~亦是灰膊~cool~不過我對於咩colour沒有興趣,不過一聽聞edward想搞好特能童軍,我就好有興趣,而我又是avsl~咁我就可以第一時間有第一手資料~講真,我依家係paid staff,如果真係有衝突,我唔要個膊,我都可以幫手~只要我可以幫得上忙~聽聞港島那些總監,紫膊,經常爭風吃醋,又分黨分派,都不知道為了什麼,出風頭,面子?arthur都問,那他們當時為什麼要做童軍,大家做童軍的目的又是什麼?大家被名利沖昏了頭腦~雖然如此,也可能就是因為這樣,童軍才有那麼多人,才那麼財雄勢大~也不用那麼悲,看戲一樣就可,而且更可以利用這些達到一些目的,cool~多有機心,kekeke~是他們蠢而已~

今日大家都有些悶,最後大家唱k,攻四方城~keke....大家說我是魔手,因打左約1圈多,我也叫了3次,有2次自摸,哈哈~有1次更是我不專心地打,一邊唱k,一邊打,他們經常大叫出左什麼牌,哈哈,辛苦晒大家,謝謝大家的包容~kitman好厲害,文又得,武又得,又行山,又野外定向,又跑山,又canoe,又是老師,又唱得,cool~yeah~佢好想搞wild camp,又跟大家度時間~相信經此一行,大家的合作及交流會更多了~大家又說下次有玉山証書是,大家又來一次gathering~ken sir又問有沒有津貼,哈哈哈~

大家又知道我們sectional skills既同學仔外出吃飯~因michael的mobile成日響,edward說我煩~車~雖然知道童軍沒有秘密,我仍要會"下,你又知?"之後ben lo就會有懶得理你的表情及眼神~好搞笑~不過跟他們一起工作也是好的,學多些呢~果然我要在童軍界大展拳腳~

最後11點多才走~走回家~開心的一天~

>>May 2, 2007 at 3:30:07 PM GMT+8


2007 年 4 月 29 日 星期日 【酷熱】

打算昨晚0200才睡,今早卻懂得起床,太緊張了吧~不夠睡便戴上眼鏡~

amy承認她遲到,她的上班真的應該是0830~不過今早0915才到~bonny,donna,money也放假~angus準時~ling姐遲到~amy話因為太早回來都沒有用,沒有事情可以做,因為收表都在下午,大家放工放學才交~我也認同~不過,工作的都想早收工,都想早一點回家,但是,服務使用者就希望大家不要那麼早下班,因為沒時間處理事情~大家都有矛盾喔~

場地申請表~一早回去,管理處的john交了file給我簽名,我毫無頭緒~怎麼去查呢?為什麼有些waived,有時待結賬,有支票號碼呢?怎樣去definated呢?他們會交申請表給我嗎?我要怎麼處理了?最後,原來john唔係放假,amy整錯左,問左阿john,good~清晰多了,他們人很好,都跟我說如果他們知道的一定跟我講~太好了~原來咩場地申請表都交給他,租車也是,所以....其實我都係check下就可以了~我不用擔心太多,而且他跟我說以前是bonny做的,不過交左俾他~如果他放假,可以俾返bonny做,不過佢做唔做就另一回事~我好似不斷都嗅到火藥味~原本他就他上來拎返d files就可以了,不過我說我拎落去,可以參觀一下他辦事處~佢跟我說,平時在amy檯面就可以了,她會拿下去~

angus交左原本我個位要跟census某區的遺漏資料,又要study下,不過都好似list左要我跟咩,不過自己都要知發生緊咩事,自己再check~接聽電話~raffle,不過總會的jimmy放假,ling姐叫我找他對數,睇下夾唔夾,還叮囑通常事情沒有那麼順利,有錯都唔一定係我地錯,可以是他們的~

cat~找我~難得,很久沒有找我啦,是因為我lunch的時間改變了吧~不過因她病重啦,要請假去看醫生~

收表~amy行開左,我就幫忙,不過她又沒有交低如何寫臨時收據,又唔知點check交齊資料沒有,放下就算了~amy都有吵,又死,因沒有開收據~之後她就放假,又沒有交低點做,唉~angus都有問,不過amy沒有答,怪人,又要將d野攬上身~很多人交大露營表格,蜂擁而至,所以amy都話頭痛~唉...慢慢來,平心靜氣一點,不要只顧碎碎唸啦~做不了大事~

1815才走,ot了~不過因未完成ling姐想我幫忙的debit note,不過我想反正我也找不了什麼,星期三上午才做吧~又見ling姐不斷在講電話,我就先走了~angus又說想齊人才對cash box的錢~算了~他信得我,我又交key給他~其實沒有用,如果我真的落格,我一早做做了,因一直是我開櫃的~ling姐今天又教了我如何開cash box了~雖然有時她可能麻煩一點,但是人都很好,跟我說她有很多年沒有做會計了,而且也教不了我那麼多,加上她也快要走了,她說其實都是瑣碎事,識晒就好易,amy都係咁講,而且整橦大廈得我一個會計,如果有人全部告訴我怎樣做就很易,現在就只是因為要尋找那file,study返以前的做法所以才這樣煩~還跟我說先不要想埋數的事情,先處理好瑣碎事呢~都算係咁啦,有分享,肯教~仲好抬舉我,話我聰明~有點驚~

angus都有問下我感覺如何~ling姐都有訴donna的做法~嗯~各人有不同的做事方法吧~我再跟她們夾好了~而且我再想想這樣做會如何,真的有影響嗎?

回家~換衣服,又偷吃了一點~我真的很愛待在家裡吃飯~很美味~

arthur farewell~唉~原本都很齊人~之後昌返工放0100,steven又被調了返夜放1200,龍少又說忘記了,應承左去開區會,我又賴野,他真的沒有記性,以為星期六見過他,星期日就不用再提,唉,上一次sectional skills班都是如此~之後十仔,michael,成,麥晶都要開會遲一點來~最後我,janny,eda,arthur先去~哈哈哈~我仲話俾arthur知好齊人,真的不知怎樣交待~幸好,8人都到齊了~不過坐不了很久就要離開了,因為人家2230就打烊了~我們都要一直在抱歉~他們有人2215才到嘛~不過快樂的時間總嫌短,大家太遲了,有很多話要講呀~因為平時大家都很忙,難得聚在一起~很高興認識他們~聊得很開心~

我簡直係一個傻仔~十仔叫我拎相機,尋晚叉完電,唔記得放返電入去,今日打算俾相大家看的時候刀發現,笑死人了~arthur去澳洲工作,仲打算做埋居留,仲計劃有一個牧場,eda問可唔可以當佢係牛咁養,之後我話下次我會帶埋佢黎俾佢養,哈哈~我一定會去找arthur~岑成又停學一年去澳洲流浪,我都好想,不過佢年輕~我老了~年輕人....就是要這樣~不錯~

支持與接受,原來是兩回事~我也有奇怪的感覺,也有不自然~不過相信很快會過去~

have a nice day~

各位,我另一個blog要重生了,久違了

>>May 2, 2007 at 2:24:32 PM GMT+8


2007 年 4 月 28 日 星期六 【乍寒還暖】

今早11點多才起床~不知為何那麼累~

原打算早一點回中心搞好條路線,最後被家中的美食吸引~有我喜歡的粉葛湯+粉葛,又有cake,又有蕃薯糖水,正~我既lunch+breakfast,好飽~

都係早一點出門,返到去,佢地都出發去黃大仙社區中心了~原來在那裡集合,都無同我地講,又無搞錯~cyrena仲傻左,制服返黎,不過不太好看,白色concerse,未免太招搖一點,一係唔著上身制服,對鞋係咩都唔重要~你上面咁整齊,對鞋係咁,太突兀了~執著既我覺得唔ok~

同左bill講,無咩既,我去一去個個公園,我就返中心搞埋條路線~佢想抽身,最後由家恆爸爸,cyrena,我帶隊,之後我交我個team俾man~我就走了~返到去同fancy都傾左一陣子,傾下我新工作,傾下我個保險~都不錯,事後又傾下衫既logo,台灣交流,大露營,7月1日交流等等~不錯~不過我俾bill激死,我個email明明好詳細講左大露營既比例可以1對1家長/義工/領袖~佢又唔睇,仲話自己有study佢d notices,我地係特能童軍,special offer,咁我打咁詳細既emai做咩,我打去問黎做咩?都唔知點做野架~仲有ar,水上活動,佢自己唔識swim,又唔係好想join,不過就concern要有救生衣,我覺得最緊要我地request,同埋可以傾下參與的活動~唉~不過傾開領袖,我都怕我地唔夠,我都怕自己唔得~

路線plan好,原來bill都有去過,咁得啦,我search晒d巴士路線,佢又話要搵下wor,算~由得佢搞~我做既野我做晒,你自己決定點你既事~我都懶得煩咁多野~最緊要集合地點就腳~約左pre trip日期,好彩佢都肯就我,不過大家deal好左,星期六,日我得佢唔得,咁我有一星期long week就可以放星期一~雖然個日係deadline,因佢辭職,要補返晒d假,佢幾開心~仲問我駛唔駛做route plan,你鐘意咪做囉,點知佢又話2年無掂,要study返點計,我都懶得理佢~因唔係好高既地形,d高等線好難睇~上完map reading班仲唔夠?我最後都叫佢講下佢做d野做成點,我都可以跟下,教下新團長~佢話已經請左,係個女仔,有帶活動經驗,5月8日返工,咁都好,咁樣跟大約一個月,易上手些~唔會跟甩~不過我都想有個知字~我個人比較貪心,什麼也要知道~

我交左心聲俾fancy,佢即刻睇,good~太多意見了~

走~傾下計~我好鐘意佢個句,唔會同朋友的男朋友拍拖,我都有咁既感覺~好奇怪,而且太熟的朋友我怕會傷害了大家的關係~無奈我跟她乘坐不同路線,所以不可以再詳談,但我倆傾談的感覺卻培養了~

去到筲箕灣,幸好becky,妮妮,ball她們三人未去到茶餐廳~見到李燦森等人~那個奶油多士真是讚~因那牛油好好味~豉油撈粗真是第一次吃~西多士比較普通~之後joan & lincoln到了,我還以為becky騙lincoln,原來真的有車裝了她們先前放的食物,那我們又一起進內購物~由於不清楚租爐的地方可否自攜食物,所以我們買了一半....!!!!bad organisation~之後雞都可以趕上我們的小巴,就齊齊出發了~發覺入石澳的小巴,跟我們出的小巴是同一輛呢~小巴司機一定埋怨,又是一班很吵的女人~

最後選擇了第一檔,同樣是$150,不過燒烤叉就貴$1/支,但可到2300~我們差不多19xx先到~我仲以為會很熱,穿了背心,幸好有外套~原來她們都沒有耐性燒烤的,服了她們~不過我們不是購入了很多食物,也吃不完呢~不過有感這次聚會的感覺不錯~最好的是我聽到她們的消息,有聽到她們的討論,令我得知事情發生的進展~而且發覺她們也很喜歡爬山,不錯~ball都不像會去爬山的,不是她說的因由,胖,而是因為她比較白,而且她們愛夜蒲,早上的活動根本不能套在她們身上~這次聚會令我了解她們多些~不錯~可能我個人也膽大了,沒有顧慮那麼多,也不客氣了,又跟她們一起大笑,而且我說的話也有回應,所以感覺不錯~不會感到進不入她們的圈子,被受打落~

各人也有各人的煩惱呢~大家其實也沒有變,性格一樣,只是有時大家藏在心中的秘密,越來越多了~不過她們外表變得最大的是becky,女人多了,示再可愛了~不過她們仍是靚女們呢~亦得知很多賤男呢~哈哈哈~亦同情起phoebe上來~認識多了一個becky的朋友,感覺與phoebe有點像,也與tvb一名藝人很像~

坐小巴暈車浪~幸好我算是最方便,又是家附近下車,不錯~joanjoan跟我一起下車,她乘計程車呢~不過她也因為腳步浮浮,初時也不願上車呢~

>>April 30, 2007 at 5:16:31 PM GMT+8


2007 年 4 月 27 日 星期五 【酷熱】

又熱返了~夏天來臨了吧~

alarm0800叫醒我~我再躺~最後都係09xx先起~

整理台灣back pack之旅的資料~現在感覺好似沒有那麼亂~慢慢來吧~有些地方都差不多,唔方便的話可以不用去~有好多國家風景區,根本沒可能遊遍,又大,而且地方偏遠,下次再去,下次深入山區探討原住民文化~

約janny一齊去集合點~佢係豬,十點多都不起來~因為病還沒好,佢又報得太多班了~辛苦晒~佢好多次都跟我說要遲一點~hahahha~

尋晚有跟edward msn,佢有線人一定知我響童軍會返工啦~因為nelson~keke~我明明仲好細~又話唔係~問我邊度re-union?我都唔知,仲要有得播video,一係office,一係中心架jei~我都唔識咁多~我見識少嘛~佢話唔係,只係角度問題~我又唔覺,我真係覺得自己見得世面少~大場面都少~

有人仲未回我email~點解咁既呢?係唔check公司email?定唔想回呢?定係忙緊呢?waiting.....

出去上堂~今日去行山~找到小巴~找到食店~就坐定叫定等janny來~佢黎到剛剛可以吃~take taxi出發~兜左我地去另一邊~即刻拎地圖,指南針set map~又見到2個同學仔....一齊行,哈哈~見返集合地點~都話響start point等架啦~又要我地落返去~我地仲話pre trip左一次~佢地班友仔,無計數,抄我~知道龍少會自己做,跟我們有不同,佢話佢估出來的~hahhaha~

初頭都幾快~之後因有d路map沒有,行錯左幾次,unsure左幾次,變成遲返去~阿林sir都話條路不好~因唔止我地個隊lost左,另一同學個隊都係~都係個d小徑啦~知道邊d河會出,邊d河唔出~唔係又數死我地~真係要一路行一路望住地圖,又要度返距離計幾多分鐘,最後背晒條路線就最好啦~講真,有關map reading同expedition既野,我上左無數次,不過仍然要多行山,多進修,哈哈哈~如果唔係點教我班仔ar~佢地lost左我又點呢?唔得~要努力~

落到去,又要做卷,時間唔夠,地方唔好~又要對答案,原來上網都有answer~做橫切面圖,又唔分group,一齊做,大家可以分工,學野係自己既,d人唔做係佢既損失嘛~真係做到頭昏腦脹~之後頒証書,收集意見就可以走了~佢唔知係咪都知個班唔多好,定係佢每開一個班都係咁講.....話如果有咩唔滿意,文字上表達不到,用言語而一般文字表達不到,可以用xyz代替~不過我因為上星期無上一堂,要補課呢~

同janny行去take mtr~因走左一架可以返jordan既bus~原來去左西灣河~我地又由寶馬山去到西灣河興東村個邊~去到金鐘,又唔想返home,打俾emily佢地睇下有無下場~點知有,我就折返,剩下janny一人去jordan總會開會~佢地響causeway bay食pizza hut,好久無食~yeah~哼~有下場又唔叫我~幸好因唔想返home住打左俾佢地先~大家傾傾傾,笑笑笑~emily既老公d爛gap真係好好笑~今晚大家都幾好傾~又講到我想做朋友既個個人,hehehe~都係慢慢來,太急真係會嚇親人架~死人cyrena都唔係太滿意,都仲係認為唔係我個type~唔係我平時每次睇中個d外表囉~不過真係好高,難怪我同佢講野都要成日枱頭,難怪條頸有點不舒服~kekeke~

今日有同學仔話我似老師~哈哈~咁得意?janny都話我有d似~佢都係架~之後問emily佢地,佢地話我做左幾個月老師,以前講野都已經夠firm架啦,依家更firm,又認真,又有命令語句等style/聲調於內,而且少左做白癡野~oh....原來一份工都可以令人有點變化~真係唔講唔覺,但講野比以前肯定(都幾惡)係我都感覺到,仲好大聲,好似開左聲咁~估IQ題,我太正路,太logical都係因為我份人係咁,無錯,大家了解我,不錯~我鐘意比大家了解我多些,因為我都鐘意備受注目的一個人~哈哈哈~

之後sandy請我食da dalce~cool~榛子味,蜜香瓜味,正~返到home,食完,個陣蜜香瓜味都在喉嚨中醞釀~不題~朱古力反而我嫌不夠濃,不夠香,不重朱古力味,不過佢地feel到係dark chocolate~可能我仲受得更苦的~

11點多先回到家~

>>April 29, 2007 at 5:06:42 AM GMT+8


<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36080

Design & Scripting by ShowHappy.Net