|
2007 年 4 月 6 日 星期五 【微冷】
未夠0300就起床了~睡不好~應該2200才睡吧~
一早起來就見james同埋奕良在廚房~我梳洗好,入廚房斟水是問他們有沒有睡過~因為他們應該第一次跟男生睡,應該有人打呼很大聲,吵得他們睡不了~james就答有睡過~奕良就說沒有,一早就弄這弄那~我見james有望住他~有古怪~不理他們了,因要pack好東西~我行動都比較快,jeffery都係,我都已經將東西先搬出來了~就上去吃飯的地方等~大家吃早餐了,professional既photographer就當然不會錯過任何一個拍照的時機啦~
在尋日處理突發事件的事情上~我對james跟奕良都有不同的感覺~雖然james比較高大,但唔知點解我見到佢有點面青唇白的情況~但奕良雖然矮小,佢講野好鎮定,好有自信心,清楚而且有條理~好多時候都是奕良在發言~而且早餐都好似只有奕良在煮~
食完就出發了,我先將行李箱放到車旁,因我要回去再搬的我背囊~大家就在車上休息,但我也沒有睡很多~車程都有2小時~(他們昨天見司機問路都覺得有點奇怪,因司機好熟,點解還要問路呢?原來我們不是去東埔嘛~)沿途上都有欣賞風景~不過我記得不知什麼時候,我同kitman係睡死的,大家頭靠頭,肩膀靠肩膀~
到了塔塔加,我們停車了,接駁車還沒有到,因為大車是不可以上去登山口的~大家就去洗手間,到處欣賞一下~又來一個大合照~不過這是車已來了,不斷催促,不過沒有管他,但我們上車時已見他脾氣不好,不斷在罵了~kakakaka~~就係咁,我地同別隊分開了~不過我們這隊仍是要分兩車上,因人太多~
上到去,大家就估誰是原住民的嚮導呢?大家又到處看看~整理一下~等另一車的人也上來了,就一起做暖身運動~這一team有,盧sir,edward,nelson,joec,ck,jeffery,豪,meiji,ray,ken同埋我~
james教我地用登山仗,係用來平衡,do & don't,仲有2個小秘密~上落背包姿勢及ABL REST~A-ALL,即全腳掌落地,只用某點會令小腿吃力~B,Breath 呼吸步法,係好重要的,亦是最難得,要保持穩定的呼吸,加上高山要吸多一點,才可保持血的含氧量~L,LOW,盡量都不要將腿提得太高而行,令大腿吃力,爬樓梯是不要兩級上,要一級一級來,否則你爆左一段時間,很快就沒力量了~R,REST,休息步法,盡用骨骼去休息~E,EIGHT,八字步法,用外八去走,保持平衡~S,SLOW,慢慢走,爬高山要慢一點,否則高山反應會更大~T,Trekking pole....行山仗不要超越自己~
行山仗小秘密,很多人因為用的不適當,所以手會酸,就不想用宅,其實是幫助你平衡~上山時,要先將下半截開盡,為什麼,是另一個小秘密~然後上半截就度,將手向上彎曲45度的高度就可以了,為什麼?是因為當你手不自覺向前擺,這樣的高度總會在你腳中間一個定點卡住,那你的行山仗就不會太前~arthur告知,不要超越自己的尾指~另一個小秘密呢,就是為什麼要先開盡下半截呢~原因是當你下山,一邊走,一邊調整行山仗時,你要將上半截開盡,如果你下半截沒有開盡,當你調上半截時,下半截會一起轉,那你要調很久,你的隊員已經跑到很遠去了~就是小秘密啦~當你握行山仗時,不要用手去抓緊,而是在帶上壓,這就不會用到上臂的力而酸了~建議由下往上抓~meiji說這是鬆帶的抓法~由上往下抓,是緊帶的抓法~
出發了~見到video中的橋,cool~有d都幾高架~不過望落去唔知做咩畏高既我無咩反應~不時take下photo,joec & ray好慘,成日幫我地拍,自己無得拍~當然我地有時都顧慮到佢地,叫佢地換位~記得我地完成旅程,去塔塔加旅遊中心途中,死人edward同盧sir好衰,因為要take photo,就叫joec過來,仲形容佢好聽話,nelson話咁要準備一條魚~真係衰....!!!不過joec真係好好人,唔計較,edward都話點解佢唔買pro機就係咁解,就算有人拎pro機,都唔係好願意幫你影架~hohoho~~呢條友仔根本懶爆,自己digital camera又唔拎,成日找nelson個部,一係叫我幫佢影~佢成日俾nelson話~
初時盧sir唔係咁得,原來係因為未進入狀態,之後佢跟左james後行,後來佢都ok wor,ken sir都話估唔到佢咁掂,大家就傾都係意志問題~大家行行下都發覺著得太多,大家就停下來脫,之後係edward唔多得,佢有個習慣,成日問人地得唔得,叫人飲水,叫人唔好呢樣個樣,其實係對佢自己講,真係好搞笑~佢落後了~後來佢話因為失溫,因手腳冰冷,有可能因為對鞋係舊的,所以都有入水,但都已經成日換襪了,當我地team 1上左去,有先鋒ken & ck & jeffery落去俾佢地飲薑茶,edward話真係好好多~nelson係高山反應比較大的一個,頭痛慾烈,要慢慢食野,都叫佢地唔好即刻sleep,應出去走走吸多些空氣,否則血含氧量一家降低~不過個次見佢爬吊手岩都有點吃力,落山佢都驚架~
我都有一點頭痛同想睡覺~meiji好勁,無事~我都見james成日打呵欠,哈哈哈~~上到排雲山莊,布農族人真係好好,叫我地飲多些薑茶,他叫小松~另一個叫恐龍~heheh~跟了小松拍照~記得響完成旅程去塔塔加旅遊中心時,個餐廳老闆跟我們傾計,佢話高山係睇命的,上唔到就上唔到,就算只差少少,係唔得就唔得~就好似有人去西藏,有人只差十多級樓梯就登頂,但唔得就唔得~沒辦法上去~而且也說以前的老人家都說台中以南的山才可爬,台中以南的地方,如雪山,就比較危險,一定死人的,不過年輕一輩就不會相信,他指住james~不過以前跟現在的登山裝備差太多了,好不好?
當我地team 1上左排雲山莊先,都決定了一些時間,等與否?但我地快d上左去再落去幫佢地比較好吧~等都唔係一個辦法,因我地都等左好耐,拖得好耐,好辛苦~你知嘛,行山真係唔可以成日停,頂多慢慢行,我每次都係咁俾人拖到無晒力,無晒意志,肩膀又痛,上次上sectional skills行八仙嶺都係咁~所以之後都限時休息~我地唔係唔體貼,唔顧及大家感受,而是比較行得的一群都會辛苦,受牽連,最後成team人一齊死~所以今次後期都無咩team building,無咩等~
雖然我唔係行得快既人,jeffery,十仔個d都會嫌慢,但我都keep住響第1 team~hoho~大家又提出,當係帶仔行山囉,因佢地真係停就停架勒~好似上木章班咁~由於盧sir話唔好咁多人落去,d大男人性格一定唔肯俾你幫,所以都係派幾個落去俾薑茶佢地飲,幸好jeffery有大保暖壺~cool~hehe,盧sir仲話,阿ling你陪我一齊看野~ken sir就話盧sir保護我,幾睇實我~hahaha~~
我地team 1係1615到~07xx出發呢~team 2就唔夠1700到~真係拖左9小時行~其實都因為大家休息唔夠~尋晚響900米高的地方睡,但0300又要出發~根本睡不夠,我也訓唔到~雖然適應高山反應,奕良都話可以原本由6小時的行程拖到8-9小時~我地都真係拖左咁耐~但這樣的變動,沒有預先的告知,這樣的安排令大家都比較辛苦了一點~
我地都唔係刻意分team,係一批會比較早到,一批比較慢~原本我地都有另一個布農族嚮導,不過他先上去了~因proposal寫明嚮導比例1:6-7~我地呢team有11人,所以應該有2位~初時apex老闆,阿杰都唔記得,又係edward同盧sir同佢bargain佢先睇返,有好多野佢團費包晒,唔應該再收我地錢~由於已經抽左籤,唔可能再加多一個人的名,咁就唯有請原住民,布農族的人~因是國家比佢地既優待,始終那些原是他們的地方.我們走去搞搞震~...其實如果我地嘈,都可以嘈點解嚮導先上去?好似我地依家咁,分左2 team,有咩事點救呢?佢地又識唔識行呢?不過幸好路清楚,唔難行,都係大路,唔似香港好多人為小徑~嚮導好似真係帶我地行咁,少左take care我地wor~係咪expectation唔同呢?
>>May 9, 2007 at 3:29:57 PM GMT+8
2007 年 4 月 5 日 星期四 【颳風】
今天已是我到台灣的第二天了,亦是我出發去登山的大日子~cool~要來的都是要來~有想過逃避,不過知道自己一定得~有信心的,反正都已經報了~我是勇敢的,我是會面對的,好不好~
昨天睡得不好,可能緊張吧,又被蝨咬~所以沒有用毛毯~睡得不太好~頭也還沒有乾~
早上起來,pack好行李,我就自己一個人落去買早餐~見到meiji他們已經坐著吃了,心想當然不是味兒,不過不要緊,在我預算之內~他們也有跟我說早,早上起來的時候,又睡不好,當然沒有什麼心情打招呼啦~盧sir仲話我靜靜的~自己到處逛逛....看到很多人都在買早餐....見到什麼想吃就買什麼...感覺挺好...也見到有人已經要上補習班了,才08xx,cool~要那麼早嗎?找到他們說的肉鬆三文治~在此之前走到一間bakery shop買了叉燒包,不過唔多得,顏色已經唔多討好,可能色素差少許~之後又到7-11買了飲品~我也想親親平民的生活呀~看看他們怎樣的呢?
問了yha幫不了我們訂維格,原因是他們也不知道吧~算了~服務態度差一點吧~沒有盡力去做呀~然後呢,盧sir問我嚮導的電話,然後我們那麼多人就在樓下等了一些時間~我地專業的photographer當然爭取機會幫我們拍照呀~司機也有幫我拿背包上車,人很好~我跟kitman坐~kitman在機場已經跟我很好傾了~佢係一個好爽朗的女孩子,還會跟jeffery跑山呢~cool~佢係一個中學老師~keke~
上了車,當然也要先介紹一下,還會jot notes呢,奕良是另一隊的嚮導,從花蓮來,有麻糬,因為想提高大家的投入程度,講夠三分鐘就可以有,不過最後只要有介紹自己的名字就可以了~哎呀,台灣的芝麻是不好吃的~我們的嚮導是蘇照程,james~也派了一本書~有關自然生態文化的~eric好厲害,可以在車上看書,因佢住屯門那邊,係巴士人~而我係地鐵人,當然不習慣了~台灣人講話很溫柔....什麼睡一下下~好可愛~cat也會這樣啦~
唔記得講左咩,大家都傾下計,之後就睡了~今天不用行山,車程比較多~去到一個汽車休息站,大家上上洗手間~我又到處逛逛,三義咧,木雕比較有名,看到有木雕,當然去拍照了,kekeke~還見到木輪餅,硬硬的~有問一下司機,如果要到這些地方是比較難吧,有沒有交通可以到~他跟我說,這裡比較難,有好多地方沒有公車可以到,而且有些車沒有中途站,點到點的,所以自己駕車比較方便~
他們有人問到車牌,台北省幾個字~司機又開始講了,現在台北市及高雄市都歸國家管(中國),又說什麼不可能脫離國家了~總之意思是說,不贊成去中國化,台灣還是要給中國管~在台北的時候,已經爬完山,回台北了,我搭taxi由scout shop到yha跟阿cat & ellen碰面時,那taxi driver都說駕車比較方便,又說我的朋友在台中過來也挺遠的,不知道地方,因不是台北人吧~當我們由yha到scout shop take taxi時,又有taxi driver說,台灣政府很亂,改了一些政制,不到一星期又改了,又說阿扁被謀害的case是假的,什麼保鑣有問題,還有的是,最近的醫院不去,要去遠遠的那一家~而且現在馬英九被陷害,是因為阿扁個政黨知道馬英九一出來選,90%的人都會選他,所以才設計害他~~基本上好似接觸倒扁的人比較多~不過都很健談,但還是不要講那麼多政治的事,不要表態,很危險的~阿cat有跟我說過~
我們又坐車去吃東西,因個團費包埋,去左一間餐廳~我沒有跟edward佢地坐~根據ken sir的路邊社消息,盧氏三姊妹好食得,所以一定清晒所有food,勁~個個都細細粒,又瘦,真係想不到~未食之前,奕良走過來介紹一下那些菜,然後我開一個玩笑,就是拍住紙杯,茶壺問這是什麼~哈哈哈~當我地開始吃的時候,我見他們還站著,我就問他們,你們不用吃的嗎?站在這裡看我們吃嗎?也有問他們,是不是跟我們一起坐,原來他們有一張了~吃完還有飯後甜品,讚~果凍有梅~cool~~正正正~
食完之後,又係edward間場的時候了,因為又是他發表演講,用普通話,笑到我地死,我仲要刻意伸個頭去聽,hehehe~盧sir呢個時候就通常叫我翻譯一下~不過都係meiji出聲比較多~然後大家出去走一走,因有一些梅子粉呀,梅呀個d賣~大家又傾下計~ray請我地食梅,我就幫他分,hehe,又係佢叫我傳既~都傳左大半包~keke~見到佢個樣有點不捨,所以我都停手了~我亦都好客地分俾嚮導及司機們,kakaka~~
我地上車,去了水里遊客中心~他們有收獲,我就沒有,沒有興趣~佢地話liner好抵,我無買,不過去左蓋印~之後嚮導見到我地好多人坐響度,就叫我地拎passport等証件,去辦手續~大家都問點解唔一早叫我地拎,可以落車時叫,台灣人辦事係咪咁既呢?我話都唔係,阿cat都有交帶的~之後大家走出去拍照,好靚既河呢~cool~好鐘意~玩左好耐,到我地返去,佢地都未搞掂,大家傾下計,佢地同司機交流~原來司機對呢條路已經好熟了,還有的是,回程的時候不是他接我們,是另一個了~
上車出發~咦?點解我地去左呢度既?唔係上東埔山莊嗎?點解去左呢度?俾盧sir叫左落去了解一下咩事~後來edward,盧sir都有落左黎.....hehe,因為我一個女仔,佢地比較強,我只可充當翻譯~~原來東埔山莊已經沒有位置了?為什麼不一早說?就算最新個一份proposal都沒有呀?我地去東埔山莊,目的是適應高山呢,那裡有2400米,這裡只有9xx米~即是香港的鳳凰山,有咩用呢?哎...咁樣唔得架wor~我都有問佢地幾時知,佢話都係幾天前~但我地又唔係幾天前抽中籤,亦都唔係幾天前才決定去玉山~唔係應該一早book定架咩?之後我都有問佢拎佢手上個份野去睇,不過唔係睇得好清楚,佢就拎走左了~
hehe~記得盧sir同james佢地bargain時,盧sir看似好勞氣,edward就講勒,所以話呢,一硬一軟合作做野就最好架勒,所以盧sir嘈既時候,edward就無出聲~~kekekeke~~都係睇情況啦,edward有時都係硬的~hahahha~~佢地落黎,硬係因為見到我企響度又出唔到聲,因嚮導都未理會我~佢地唔落黎點得呀,我都唔夠硬,如果唔係佢地,我都真係算鬼數,因為都無得揀,嘈落去都無意思~大家盡早休息罷啦~況且有人都試過係咁,都無事~我又覺得我地誇大左成件事~haha~~所以又有野落袋,要爭取,要bargain,kekeke~~不過佢地都唔知係咪次次都係咁,唔嘈當然無野啦,食住你上,遇到我地就.....hehehe~勁~
我都有問,有無試過咁~佢都話有~咁我都有問,咁佢地上到去有無咩問題?佢地都話ok~因為我地依家最擔心的是高山反應,你知道嘛~明天我們一下子由9xx到3402米,上了3000米~建議是一天不要多於1000米的上升~否則比較易有高山反應~別隊還可以,因為明天他們住在東埔山莊2400米,而且在附近健行而已~但我們明天就要出發到排雲山莊3402米~
因為我覺得再為這個point吵也是沒意思~因為時間都晚了,大家盡早休息比較好~不過他們有提出方案,一是在這裡住,二是到登山口露營,適應高山,不過要看一下有無帳篷,但我們也沒有地蓆呢,大家都預左沒有tent了~他們建議我們住在這裡,因為這裡比較舒適,睡得好一點,因為睡眠充足也是重要的,不過就要0300出發~大家都在抱怨,0300可是大家才剛上床睡的時候,還有,我們要連續兩天0300爬起來登山,因明天0300上玉山睇日出~唉.....打俾阿杰,無人聽,就找elaine,原來杰在香港上堂~ELAINE是杰的女朋友,她是言語治療師,所以我們常常說笑叫edward找elaine治療一下,edward的普通話真的要人調教一下~
最後都是決定住在谷盧巴,布農民宿,在信義鄉~大家叫我問阿cat,台灣有沒有消費者委員會的機構,阿cat說有~因我有跟阿cat說我們現在的情況~她說我們被賣掉了~大家入內來一個briefing先,睇下行程還會不會變~首先是我隊james發言~基本上不會再有任何的變更,除非天氣,路塌左等等~別隊就是奕良~edward又爭取了,又再講普通話,在這嚴肅的時候我們不應該笑的,不過我們還是笑了出來~最後爭取到叫他們請原住民幫我們煮食及背食物上山~因為不是我們的問題,是他們的問題,而且休息不足,上山不知有什麼反應,亦沒有力氣去煮吧~而且也不要JAMES跟奕良煮,因為他們對我們來說好重要~佢要帶領我們的~
成功了,最初我們站著等時,我都有說,叫他們請挑夫俾我地就差唔多~咁累~可能立時調不到原住民,就只有他倆去洗,早餐也好像是他們弄的~因我比較早起來,見到他倆在廚房~
大家開始收拾~我地女仔一間房,因meiji被他們打呼的聲音吵得睡不了,所以也加入了女生~我們要了另一間房,那嚮導司機三人就跟男生一起睡了~本來我都不打算洗澡,不過見有吹風機就沖了~奕良見我走來走去,問我幹什麼,又問我洗完澡了沒有~我說懶...之後又決定洗了~我走來走去,是因為我沒有事可以做,一時上洗手間,一時斟水,一時睇下washroom有沒有人~我是不可以定的一個人~哈哈~我也好奇為什麼他們三個還待在外面,不知談什麼,也不知道他們要睡哪~最後,原來知道是跟男生一起,因為edward叫我們上去有個briefing~
我沖完涼,他們已經開飯了,我們在較早前就有疑問,廚房沒有人在煮,究竟何時開飯呢?幸好.....是有的~不知從哪傳上來吧~好似要叫老闆娘回來準備~~有地瓜飯~cool~有高麗菜,cool~~我最喜歡的是那個甜品,好味道,讚,是麻糬,裡面有紅豆x{~真的好好吃~水果也不賴,很甜~我也有試梅~cool~正~司機有問我有無吃過這些,問我慣不慣~我覺得可以呀~而且那個甜品也很好吃....奕良見到我的反應,是在旁笑我啦~司機就介紹是客家人做的,又介紹怎麼做的呀咁~cool~很好吃~kitman都說是~所以我們各自吃了兩個~還有米酒,他們就很好喝,我有試過,甜甜的,不過還是酒味重,我試了兩口就不要了~edward又係咁添,我地就叫佢唔好,因佢既反應開始白癡了,其實佢有時係咁,扮,所以我地都話佢醉了,叫他不要再喝了~易入口,所以易醉~仲說帶上山飲,撞鬼,行山飲酒,不過佢想帶走,我說應該可以啦~
原來joec好大食~添了很多碗飯呢~~keke~不過係因為無food咋,否則佢繼續食~之後佢地就開始排隊洗澡~我就去吹頭,不過他們跟我說,那風筒是他們用來吹柴火的~因其中一個是用柴火的,所以要注意一下~~edward同盧sir真係笑死人~edward係咁踢盧sir門,叫佢快點,又說他身型龐大,所以用晒d熱水~到盧sir出來,edward入左去,盧sir又搞佢個門~真係俾佢地兩個活寶貝笑死~所以盧sir都成日問我,同佢地玩係咪好開心呢~佢地話依家都未算顛~哈哈哈哈~不過同佢地一起真係好開心~我每天都在笑~
之後我同kitman收好野之後,就出外take photo~這裡環境不錯~入左房,打算執好野睡覺,就有人說要我們上去開會~不過盧氏三姊妹都就寢了,不過最後其中兩姊妹都有上來~meiji個水袋及水樽好似漏水~jeffery說所以堅持不用水袋~上去,見到好多食物,我問是誰,edward說不知道,最後先知原來是他的,nelson又告知是他的,氣死人了~太誇張了,你知道嗎~人家嚮導的糧食只有他的三分一而已~我們又大笑~還不認呢~氣死人了~最後又叫大家隨便拿~哈哈哈~想人家幫他清理罷了~
原來是談會否去東埔浸溫泉~很便宜,ntd$200/head~great~不過大家就要早一點起床爬山~大家也覺得沒有什麼關係,所以大家都去了~有叫唔去既人舉手,我就說通常都無人舉,但盧sir舉了~hehehe~我話,佢一落去,溫泉水都沒有了~哈哈哈哈~又說什麼大眾池還是,分男女~edward又擺出搞笑的mode,話佢蝕底wor~hahaha~我同kitman此時都不忘拉一下筋~
下去休息了~由於有一班人好嘈,我忍不住出去叫他們安靜一點,不過出到去一個人沒有了,再行出些,只見到好似奕良的人跟另一個人談話~於是我爬上了樓梯,見到個一班人,就叫他們靜一點~那男生也挺配合的,我跟他講的時候,他也很小聲的回應~上上落落仍是有的,也有不少說笑的聲音,不過已經沒有那麼誇張了~
>>April 20, 2007 at 8:56:24 AM GMT+8
2007 年 4 月 4 日 星期三 【乍雨乍晴】
今日apr5-apr10,係我去台灣既日子~
apr6-apr9係我登山既日子~
miss you all, and love you all~
真係既擔心又興奮!希望自己得~無事~去外地行山,還要高山,不要有高山症好了~人生路不熟的地方~
今次去台灣,第一次搭中華航空china airlines,原本搭1125,CI604那班飛機,卻因為航空公司那邊轉了小飛機,要我們DELAY 1250,CI606那班~由我們厲害的團長盧sir及edward bargain,成功upgrade到business class~great~仲可以去lounge食野,雖然只有一些中式及西式小點心,drinks任拎,都已經覺得很特別的了~因為未試過,我們有時也很失禮,空姐叫了我們靜了兩次,kekeke~~edward仲話要d空姐幫佢massage~
當然未上飛機前都係要集合大家先,唔明白為什麼約了1000,大家都要差不多1100才到齊~太沒有時間觀念了吧~不過我開心的是sandy來送我機,我只是去差不多一星期而已,感覺很好,很開心,很特別,雖然遲到沒有吃早餐,感覺已經好好了~我還比她早到許多,約了0900,我0850就到了,她在0930才到,因miss了一班車,沒有理由我比她還早,因為她只住在青衣呢~比我近,好不好?我下車的時候都有點confuse,因上次去泰國那通宵車不是在這下車的,幸好有很多人,很多人一落,我就注意到我自己也要下車了~因太多人的關係,很塞,我也過不去拿行李,有人叫我唔該,我都同佢講,我都要過,過唔到~我死都唔讓,傻架,你趕我唔趕嗎?你知道他們的行李多到,我要將一個大行李搬上去嗎?多麻煩~
我找到了check in的位置,很近,在網路上也看到,是d~根本在terminal 1一下車,一進去就到了~然後坐下來,一邊睡,一邊聽歌,一邊等~然後找東西吃,沒有找到,就去零食物語買朱古力給阿cat吃~我承諾了她,不過在市區唔記得買,見機場有就要買了~我就想想台灣有沒有零食物語,所以也不敢買太多,買一些我真的認為好好味既給她好了,不過又在想,她住在台中,鄉下地方有可能沒有這一間~然後我就一直在想,我記得我有一款要買給她的,我就記不起來,還好,最後我記得了,也請了sandy試試~cool~阿cat也說很好吃,她的同事問在哪買,知道是在香港買的就算了~
都差不多夠鐘,去完toilet,bank,我跟sandy都是去集合地方了~早知在等的時候陪sandy去食breakfast好了,因在家時,唔記得通知may不用準備breakfast,所以我都吃了一點才出門口,她很好,除了幫我找到大的垃圾膠袋,(因她跟清楚嬸嬸關係好),還陪我等車,幫我搬行李上車呢~great~sandy就一直陪我傾計,直到大家到齊,拍照,還幫我們呢~cool~~
入閘時,他們問我做咩唔喊,我就扮喊了~keke~thanks sandy,love you so much~現在管制真的很嚴,我將所有液體的都放在行李裡面,免得煩,不過機場幾好,有準備密實袋,讓大家過渡適應期~不過阿豪就因為將本來寄倉的行李,變成hand carry,裡面有噴髮膠,所以很狼狽呢~另外看到的是,有一內地人,人家叫佢地走另外一條去另一counter檢查,都是一樣的,就是不肯,硬要排在一起,堆在一起,阻塞通道~很好笑~
在lounge太悶,去完toilet就自己去行下~返到去,佢地問我係咪爆石,哈哈哈~機場個toilet都幾大,如果一個人推車,架車都可以入埋去,唔怕俾人搶,哈哈哈~之後我地無坐無人駕駛~又有人遲到,享受唔到business class的優待,因business class不用排隊,直接入去,大家既虛榮感作祟,還要拍一拍照先~kekeke~上一層,位子是比較寬闊,其他就沒有了~由於edward坐響機頭,又有monitor影住出面的境像,好似佢揸緊飛機咁,盧sir有時就話佢技術不好,哈哈哈~機上的設施都是盧sir教我用的~因我不懂,哈哈~我沒有看戲,選擇了聽歌~不過好慢,航機時間短,又多announcement,很快就到了,沒趣~盧sir也一邊跟我傾有關童軍的事~他們原來都會拿機上的東西,咩毛毯等等~我拿餐具已覺得尷尬了~怕被盧sir話,因佢都話edward未見過大場面,hehe~佢地話因為都俾左機票錢,理論上咩都拎得,毋俾左錢~有d人會拎埋toilet既野添~cool.....我都真係要學下.....edward都真係幾師奶,佢都好坦誠咁認~hahahaha~
check out,台灣辦事效率慢,慢到...排了差不多一個小時~又唔開多幾條lane~如果要辦落地簽証真係死得~仲慢多d~排在後面那兩個香港男仔傾,說台灣辦事效率低,但有團體精神;香港就反之亦然~阿cat就說不是他們效率低,是我們太快了,我的團友們也認同呢~原本都有人站在我旁邊,不過他們走了過去跟金章會傾,就我自己一人了,不過ok呀,我習慣了,而且我也挺獨立的~
由於我唔記得點開sim卡,問一個人,佢唔明我講咩,點我去用公共電話,之後我就問一些航空公司的服務人員,終於溝通到了,不過都要拎埋我d野出來說明一下才清楚~check好行李,大家出去了,我就趕去另一邊開卡,我怕我行左一邊之後,過不了另一邊,就問,幸好可以~那我先叫kitman幫我推行李到另一邊,早知不用那麼趕,因為他們要兌錢~有人去買了巴士票,國光客運,hehe,我地既joec都叫國光呢~大家在車上也睡了~
落車找yha~哇,真係好多飯店都好近,什麼凱撒等等~佢地都唔係人,明明知道我同meiji都有行李箱,要行樓梯,都唔知點搞~佢地仲一路上話我去台灣shopping,唔係去行山,哈哈哈哈~擺好野,settle,又見到佢地台灣的羅浮童軍,亦即是我地既rover scout樂行童軍,瑋琳見面及聊天~然後就去搭捷運mrt去小南山站的家樂福買大家的行進糧,我沒有買很多,他們都有問我為什麼,因我有帶些過去,等到我悶了,我就先下去~因佢地既手推車要先俾按金,先可用,還的時候,要響一堆裡面用前面個架既key lock返自己個架先可退回按金,真煩~初時不知道怎麼做,就跟了別人落去~唉...算了....真丟臉,還被前面一對情侶笑呢~
等他們很久了,然後行去西門町食野,因都係一個站,最後都係常去既小店,之後叫瑋琳介紹,不過其實給予了很大壓力,又唔知大家想吃什麼,大家又沒有意見,jeffery有suggestion,不過最後都係盧sir俾左criteria佢,所以有決定,否則一直行都唔係辦法,沒有去阿宗麵線因要站著吃而大家也累了,也見到原本我們要住的飯店,長虹~食飽了以後,因要確定9th & 10th既旅程,所以也聊得比較久一點,要金章會的朋友們久等了~我還沒有再嚐珍珠奶茶,很可惜呀~我只是吃了一碗米粉,排骨麻麻,久違了的米粉,忘記了跟香港的不同,是透明很幼的~湯也好好味~great~
搭mrt返去yha~由於我怕sim卡沒有錢,所以再買多一張增值卡~後來阿cat跟我說沒可能,我就再打去用英文聽多一次,真的是我聽錯了,因用了這麼多次,還有$34x,而原本有$345,就好似沒有用過似的,cool~其實因為接電話個個人是不用收錢的~
pack好袋,準備行山裝備就上床休息了~大家都上床了,我也不好意思吧~同盧氏三姊妹,kitman同房~因女孩子一間會比較好吧~不過meiji就跟了男朋友,豪~~
>>April 16, 2007 at 2:29:18 PM GMT+8
2007 年 4 月 3 日 星期二 【乍雨乍晴】
兒童節快樂~
新同事~華姐告知,好彩係華姐聽,盧姑娘請了假去台灣,那新同事說想唔做,華姐叫佢想清楚,再諗下先講,依家請假先~
15xx放工~先去找主任,有呢2日糧同埋reference letter,great,我以為佢唔記得~今日都只係幫佢將上年既petty cash轉做我個form,好快完成~因佢話快點做完快點收工,返去執行李~同佢閒聊左一陣~
返home,再出mk找edward~俾sim卡,感謝letter同埋map俾佢~佢就俾mountain hardwear既帽,手套,排汗衣俾我~又閒聊一陣,問下我做咩辭工~真free,可以隨時落街,佢話自己公司wor~
買snacks~準備去行山~因有些我不知台灣有沒有,而且要leave no trace,所以在家準備好用保鮮袋裝~而且想食花占餅及字母餅~買完由於個bag好重,就先回家再去買~
dinner~食完dinner再出去~
買野~買日用品,想想還有什麼沒有買~
pack行李~要分返好,邊d係台北用,邊d係山上用,仲要用膠袋pack好,因上山唔可以只靠rain cover,仲有先用大垃圾膠袋,自己的物件又個別用膠袋包好等等~多重保護~呢d都係阿sir suggest,佢仲同我講其實主要俾我睇,哼~當我小朋友咁保護~不過都好,kekeke~我呢d pack行李是很快的,習慣了~cyrena就比較慢~kakakaa~
開心sandy提議同我食早餐,送埋我機~keke~真係好得意~unexpected~
唉,都係返黎先打~打唔切~我要休息~我要keep好狀態~
失落是因為好的男孩好像也不會喜歡上我~好的,帥的,身形好的都論不到我~有點概嘆,有點失落~不過有時也因為自己比較被動,有退,沒有主動及積極吧~不過已經比以前好了~其實真正的我才是魅力所在~我還是想得太多,太多顧慮,太害羞,太傳統了~不過,這也是我~還是做回自己好了~聆聽自己心裡的聲音去做~算了~他也許不是我的~timing,緣份,上帝的安排也很重要~
>>April 19, 2007 at 11:22:57 AM GMT+8
2007 年 4 月 2 日 星期一 【乍雨乍晴】
返工~
先落平田拎receipt再返老人中心~
見到一新同事,三十多歲~成日問盧姑娘有咩俾佢做,好aggressive,又問下d班點帶~佢託管個度好似又執左位~唔係我睇開個d~
我就將receipt對每日收入紀錄~我先做左march既petty cash,之後幫主任將05-06既收支整返我既format,因佢覺得我個format清晰多了~但見佢擔心我對唔晒receipt,我就對左先~點知我差不多4點完成,佢仲問"咁快".....而且我都順道對埋項目,total,price,日期~正常的~佢話good~咁我聽日整埋其他就ok~
今日1700收工,即出金鐘找cyrena~大家只係傾左一陣st.john考試,first aid既內容就算了~因怕仲擾亂~緊張咧~不過我還不放心看多少少~大家好早到,好多人,大家都不斷practise同埋溫筆記,反而我跟cyrena就悠悠閒,不入調,好似高考及會考前夕的感覺~
筆試~嗯嗯,有d都幾肯定,哈哈哈~不過有1,2條係確定錯了,keke~希望過18條~最後發現我既前後左右每份卷都不同的~cool~cyrena個支筆唔係正常的藍色,所以向我借,hoho~然後我們就開始玩遊戲,大家先合作將椅子搬好,然後排隊,不斷往前走,有時候預計不了位置就沒有位置可以坐了~這個是爭椅子遊戲~亦有點頭暈,因在短時間內又坐又站,又打蛇餅~因大家排隊考包紮~
包紮~cyrena先考,足踝扭傷及前臂出血~挺簡單的~不過腳個度繃帶不夠,打不到固定圈~另外,前臂出血,沒有打大手掛~阿SIR講過不論手出血(嚴重or not)或扭傷,不同位置就要有不用手掛~由於cyrena認為只是微量出血就不用了~而考官說了兩次,在第二次後cyrena都打了,因都已經說了兩次是tips呢~到我了,是鎖骨骨折及腳掌出血~我包紮沒有問題,只是答問題錯了~應先處理出血,因那骨折沒有危險呼吸~另外,腳掌是腳底.....我記錯了,我以為腳沒有分前後,其實係包腳時不論腳掌或腳背出血都應該以腳背做8字包紮方法~沒有了~另外我們今次亦懂得如何安置傷者,腳收傷時要抬高腿等等~
奇怪,我記得三年前,都會叫你拆個平結睇下打得對與否,今年好似無~我地今次個考官好像執得好嚴似的~不過佢有一下見到我提cyrena,佢都扮睇唔到~另外,佢唔知真係有沒有count時間呢~不過可能都只是作個模樣,嚇一嚇而已~不過其他真是......好鬆......望下其他地方,又走開(因那個應該係incharge)~有幾個人太嘈了,阿sir刻意俾佢地考先,讓佢地唔好嘈到其他人~
cpr~我又要做成人了~我可是想做baby呢~cyrena就做baby~等候時,有我班的同學仔,我地又傾下計,又講到童軍,佢都做過領袖~cool~之後講到cpr,佢地覺得以前bb唔難,但我覺得難,可能是我當時懶得記bb個種頻率吧~依家更好,bb及成人都一樣~我考bb是因為不太需要體力嘛~考完,有位同學問我是不是很緊張~他又知道?還可以吧,可能佢見我不知所措~緊張也不是太緊張,不過後來發現了錯處~一,又唔記得解衣領;二,第一次check脈搏時唔記得手肘貼地,難怪我做完一個循環時,再check脈搏,想到自己第一次怎麼可以成個人可以看到那麼高呢?明明要伸直個人已經很困難了~;第三,我以為考官叫我所以停了,原來是另一個考官叫另一個人~oh..my god~不過整個考試都算順利~
見到有人考cpr時手震,有個女仔無力,唔知做咩,同埋應該超過了18秒~睇人包紮時都指指點點~有人包頭好似好鬆咁,考官都只是望下就算,沒有落手去拉,真係鬆了很多~
mtr~搭車出去~好多人~來時又多人,走時又多人~考官都說今天有很多人~又下雨~cyrena陪我take荃灣line~未入去考時,睇下響邊考,好彩有小心看,不可以只看上堂的課室,還要看班號~因為原來有2班都是用該課室~
右面太陽穴痛,偏頭痛呢~應該被風吹親~我唔想行山前病~
>>April 12, 2007 at 4:06:19 AM GMT+8
2007 年 4 月 1 日 星期日 【酷熱】
冷峰到~天氣驟降,經過時會狂風雷暴~oh..my玉山之旅~
0915見工,填左form,做左中英文打字test,不過因為我無工作証明,待遇=無工作經驗,starting point得$6500,我唔accept,就即刻可以走了~因為對依家員工唔公平,個agent事後跟返,都話,乜咁既,咩都唔傾~哈哈~以目標為本~cyrena話正常,唔o岩咪唔傾咁多囉~我又想,可以佢都唔係幾鐘意我或表現唔好吧~呢間野幾難搵~幸好醒目向灣仔方向~響金鐘,太平洋保險,佢個website真係簡單到爆~
返home~補打日記~
1400見工~中環,中原地產~由於早左半小時,就坐低等,填form~同agent講既duties有d出入,原來要cold call,問下人有無盤放,之後交俾sales跟~幫sales打proposal~有時整下leaflet(點解邊個行業都要呢d?)~計statistic~之後佢話$6700~我就話price唔ok~話平時我都帶飯呀咁~經濟拮据~keke~佢都話唔打緊,可再幫我睇下有無適合既俾我~之後做test~中英文打字~仲有就係用excel做一d task~易到爆,仲話俾10分鐘我,我應該唔夠10分鐘就做完,周圍望下個個人,之後走去話俾佢知我做完了~做完就走得~呢間就好似幾鐘意我~
區會各支部開會~大露營,地域要出精英team,而且今次性質好似唔多o岩我地d小朋友,我要再拎多d information先,都要同家長交待,俾choice佢地,區會都唔多清楚~旅團報告,報告左我地上次響黃埔站崗,親切共融之旅,反應好好,有機會我地都想幫手~之後roughly咁講下我地深資有咩活動,outing地點未出,遲些再補route chart~由於發生被狗咬事件,remind返委任証好重要,仲有一式四份form,交俾唔同層面人士,以証明係有呢個人存在,咁有咩事都有得claim,仲有既就係做滿好似15年有唔知咩野頒~咁我都要執正些~旅團既emai要得閒check~仲有就係區會有筆錢可以資助大家活動既住宿及交通,係由於有d賣完獎劵又唔交financial report以及有d團摺左,所以有好似唔知30 or 300萬呢~滾滾下就那麼多了~
sharply開完,開完回家,當然都同bill報告返~又提佢地有個meeting要準備ppt present~唉~唔開又點得呢?起碼要知道發生咩事先得架~我目標係先帶返我旅團出黎,讓大家認識一下他們以及讓他們感染大家對童軍之熱愛~
>>April 11, 2007 at 9:39:55 AM GMT+8
2007 年 3 月 31 日 星期六 【酷熱】
愚人節快樂~丁丁生日快樂~
11xx起床~
hair cut~去左JOANJOAN介紹個間,響TST~服務都不錯~佢都好details咁解釋個髮型,仲叫我想剪咩既都可以同佢商量,唔可以無所謂wor~今次有少少double cut,佢話唔太出因為第1次幫我剪,就試下先~仲叫我唔駛gel,因唔係短髮~我都聲明左我唔電唔染~佢講野都幾細聲,我成日都要問返佢講咩~$130,都幾好~cwb個間有d奸,成日都話個堆係我d hair,好明顯係姐姐剛剛掃完積埋架啦~我有被騙既感覺,唔鐘意,又要我等,態度及動機不好~
返中心practise~thanks denice~麻煩晒,俾左好多意見我地,今次我都有紮,對住佢都真係幾緊張~又同我地溫下concept咁~thanks~佢都話我地上左一堂重溫真係好好多~cyrena答問題好有sense,中左好多,我就無咩頭緒就唔理咁多,呵呵~
dinner with my lovely friends~由於我就去台灣,就invite左大家去九龍城dinner~最後越南菜以大比數勝出~帶左大家去永珍,幸好搵返呢間野時順道book埋位,否則要等~咁o岩又有一批13人既,誤會左,好彩個班都好誠實,我地先有返張table~以emily拍板為主~呢餐好平又好飽~唔好意思令細ryan咁頻撲~今日有cecilia,欣,cyrena,大細ryan,細米,細angel,東,emily夫婦,sandy,同我~幸好大家都幾滿意食物既質素,我真係好鐘意呢間野架~大家響等人既期間又係咁分野,哈哈哈~又係咁食手信~
dessert~去左大ryan介紹既...好似叫金滿堂,d野幾creative,不過唔match,其實都係普通野~sandy,大細ryan,cyrena,我一齊share,great~anyway,都算係咁~其實都係食返traditional既dessert係最好的~ida,不好意思,沒有出mk~因為mk實在太悶了~hehe,搵呢間野時帶左大家遊花園,幸好大家無怨言~keke~
唔知下次幾時見~sandy傻婆話好掛住我~我都好掛住你地,我好希望自己平平安安返黎見你地~
>>April 4, 2007 at 5:04:45 PM GMT+8
2007 年 3 月 30 日 星期五 【酷熱】
返工~print一半,主任就上來了,sign~
出糧~話我知下星期要做咩~講下個system~我做埋3月既petty cash就lunch~有d未做到,因歐陽姑娘未俾~
st.john一日重溫課程~真是不好意思,遲到了,因為我搭過站....miss左admiraty,去左central~bad~幸好去到都係1415~佢地開始對緊資料~好快就教包紮,practice,教,practice~初時阿sir話鎖門,我問可唔可以唔鎖,因我地想stay響度~最後爭取時間練cpr~輪住之後又練下包紮,胸部陷傷錯到阿媽都唔認得,因跟複雜性肋骨折mix左,我仲話自己mix左,死口唔認,依家好好多了,清楚好多~真係要包過,錯過先跳自己識唔識~cool~cyrena又懶,唔count時間~我count左一次baby就算了~因大人一樣~加油~上左一日真係好好多~個阿sir都好認真~good~不錯~不過真係好累,累到我呢.....都好confuse,暈暈地~有d人真係有溫書,答到阿sir問題架~發覺以前第一次時真係好confuse都唔知咩黎,咁都pass左,今次識左好多,cyrena話因為有左個底,咁又係wor~今次無咁驚~好似~
farewell drinks with denice~之後出左去mk,原來係上次joanjoan生日個間~依家無左bbq~原本有好多人,不過都走左好多個,大家飲下野,傾下計,玩下,不錯~12xx閃人~cyrena陪我行去,因佢要去松記dessert~denice係咁問我地點睇佢~hehehe~果然長大了~
>>April 2, 2007 at 8:40:24 AM GMT+8
2007 年 3 月 29 日 星期四 【酷熱】
準時~
什麼,下星期二有冷峰來襲?玉山咪好凍?阿cat特地找我告知,她人真好~原來apex個邊都一早以email通知了~edward要求mountain hardwear sponsor埋手套~點知成功,連同帽及t-shirt呢~great~
入data~要快d入先得~最後今日終於入晒~cool~
回email~
主任~她叫我下星期都去幫忙,不用補習,計返錢俾我,因今年社署有人黎check數,想我對返晒個report+receipt~另外佢鐘意我幫佢整今年petty cask既format,咁就叫我幫佢將05-06既改為我既format~另外又同我傾,想我做到9月先,因佢知我要study,響呢個field會好一點,反正我都未搵到工,又問我想搵咩工~不過,講真,大學我都報左啦,就算我依家辭左職,佢地都唔知既,無關係架wor~又問我調去另一中心教小朋友會好一點,又話我依家好惡,出面都聽到~d小朋友都知~不過我都坦言我唔想跌入另一個深淵~我要調息一下~都唔會了~況且都公告天下我走了~走就瀟洒地走,不要拖泥帶水,好似我d決定左搖右擺咁,好似予人感覺唔知自己想點~漂亮的走吧~而我用了整整一個月想通了.....真的放下了...我才不要再回去~
有時候,我在想,有D人都有同樣的能力,每個人都有佢既能力完成TASK~不過興趣不同就會選擇左唔同既行業同埋夢想,又或係因為背景影響~所以我唔鐘意做補習,係因為與我既性格唔夾~我衝動,急進,雖然都係我既缺點,但係只要將自己既缺點用響適當的時間,地點上,都不錯~因為性格不是一朝一夕可以改變的事~而有時只是收歛左~我認為我咁樣諗唔係消極,反而令我更積極面對,重新振作自己,不會再死氣沉沉的~點解我會突然想到?是因為見工時,D人都會問我想做邊一行,而 POLY HD IN我個時,我都會諗,點解我要揀呢科~
另外,我也要時間去浸,去長大~既然小朋友有時候都要俾時間佢地DEEP THINKING~俾佢地消化,想通,咁點解我唔需要呢?我其實都要呢~既然我都要一個月時間去SETTLE自己點解我辭職~大人有時都要時間去消化,接受~
一些事情想不通就別去想,反正凡事會過去的,或許到了某個時間,自會明白。那位朋友還贈了華仔一番話:「凡事由其自然、遇了處之泰然、得意之時淡然、失意之時坦然、艱辛曲折必然、歷盡滄桑悟然。」COPY FROM都市,是一則有關劉德華瘋狂粉絲王的新聞~
英文班~剩下其中一個沒有gift~就送了一支鉛筆~而佢地有d人都俾利是我,多謝晒~唔捨得也沒有辦法呀~滫熙怮嶀@堂了~雖然告知下星期仍回來幫手,不過他們說都唔係教佢地,有咩用,有咩關係?
tutor~得4人,正,輕鬆多了~有禮物,我地交換電話及通訊方法~補習期間竟然有人打來找我的學生,先是愕然,之後先知道鄧小朋友打來~作死~之後係咁約我飲茶~星期六,日唔得,就4月4日~都唔知去唔去好,去到又無咩野講,又deadair?余小朋友又打來....傻的~作反,鄧小朋友俾我個電話余小朋友~真是的~早d放佢地,我都早d走~對佢地,係last day了~
watch "pursuit of happiness" with sandy~不錯,我鐘意個內容~係好平實,無咩驚喜,不過亦引起我內心的蕩漾情緒~一個人的人生大部分都不如意,被妻子摒棄,無錢交租訓街,訓toilet,趕時間去排露宿者之家~有固執,點都要返個仔,個仔信佢,雖然如此.....他仍然發奮,雖然做的時間少,因要take care個仔,訓的時間少,因為要study去考試~他比一般人努力~於做決定時做對了,不是,應該說,他的努力及決心先至有今日的成功~決定對不對,跟有沒有盡力去做是兩回事~不過他肯放低sales,做見習生,是降grade了,還有,要賭一把,就是咁多名見習生中只有一名會取錄為股票經紀,但....他拋開了,因為見到他們的開心,笑容及快樂,他是沒有的~
好touching~堅持係好難,一定有好失意,但失意過後真的找到了希望~真的....不過個段時間真係好難捱,如果有得選擇的話,我都唔想捱,都幾tough,幾tight既生活~最後他成功了~他用的時間真的比其他人少,因他沒有時間,水也不喝為了爭取時間,當然sales都有一點奸招要用~真的佩服他的鬥志,~F力~當中的苦只有他自己知~
都有笑位,幾得意既,個小朋友都好得意~幸好小朋友生性~搞笑地佢失左個兩部儀器又智搶得返來~good~佢都惡架~
walking to jordan~sandy同我一齊行返去,我又陪佢搭車先走~
>>April 4, 2007 at 3:16:03 PM GMT+8
2007 年 3 月 28 日 星期三 【酷熱】
熱~不過唔知玉山點~
回email~
復活節活動~同大家玩簡單games~盧姑娘叫我幫手take photo,點名~只係朦眼估野同埋抽獎都用左好多時間~之後食野~我就同老友記們take下photo~之後食下野~放開了,social一下的性格又出來了,沒有靜靜的待在一邊~
farewell lunch~一同落左去tea~俾歐陽姑娘"幸"到,今次佢請,因我上次唔收佢錢~我地4個都好似好少野講咁,好多deadair~奇怪~多謝晒~
趕住入data~試用新system,好多問題,不可行~每一次入都只可報一個活動,重新開始,好麻煩~叫d會員有排等~佢地一定鼓譟~尤其開例會時報名都狼狽的了~無pre-set入會的欄~入數方面,無list幾時入數,只係入左數就變true,但每一次入數,因牽涉不同活動報名 or入會,都要逐次search返再整~cool~好繁複的工序~print receipt又麻煩~爆左quota又唔出notice,又無顯示幾多人報左~唉~再傾傾~當盧姑娘叫我地試時,要我地寫steps,我地呆左,咩steps~不過因為佢做事認真,佢係中心主任助理黎架嘛.咩都要知,咩都要識,所以咪叫我地寫囉~佢唔識嘛~究竟佢既問題響邊呢?表達方法吧~不善於溝通~因佢無講背後原因~不過好多時點講/解釋得咁多呢?不過佢見到我倆迷惘的樣,唔多唔少都要解釋一下吧~
tutor~比較輕鬆~因少左d小朋友~佢地又開始做假期功課~唔趕~鄧小朋友返黎送左禮物俾我,佢無帶功課返黎做,係返黎玩,之後佢mummy叫佢走,hoho~仲俾返張notice我,原來佢父母俾佢跟我去宿營,oh~咁我就俾左telephone no佢~我又送禮物俾佢地,叫佢地抽~
cecilia~找我,剛好大家都放工,taking mtr~就約響彩虹等~大家傾下計~好開心喔~一起放工呢~她也辛苦了,難得那麼早~
欣~找我,因為想同我傾下,叫我返去幫下手~lisa叫的~都ok既~不過要睇下d terms~我又想帶飯~我又唔要$35/hour咁少,如唔要hourly rate咁計,月薪計又唔抵,倒扣,紅假又扣?~再睇下~再傾下先~到頭來都係返舊公司~哈哈哈~做生不如做熟~emily又是如此~出面的價都唔見得好~
今天要早sleep~
>>April 2, 2007 at 4:19:00 AM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|