|
2007 年 3 月 27 日 星期二 【微冷】
都係好準時~
一早量血壓磅重,最後一次幫佢地了~不過今日心情輕鬆,同老友記有講有笑~
整下中文班,又藉口上去,不過print到無color ink,又唔俾我只用black ink,都唔知點搞,就唔print了~等星期六歐陽姑娘請假,咁盧姑娘帶活動,我先print吧~希望有時間~不過落返去時,盧姑娘跟一位義工學太極,歐陽姑娘又上左去,我又愉愉地print多些~hehe~
出中文班第四次測驗卷~買左cake請佢地食,因為我走啦嘛~呢個禮貌我響cpa firm學識既,個時我都無買,但佢地同我farewell左~佢地話應該係佢請我去飲茶,不過由於有d人唔得閒,就算了~好多謝大家的心意~不用破費了勒~或者我有時間返黎請大家飲茶仲好啦~大家都話好唔捨得我,我都有點唔捨得佢地,但....天下無不散的筵席~發覺一位老友記有老人癡呆?因為佢好多時都唔記得野,又唔記得返home,佢測驗又唔記得format,都已經第四次了,另外,講請我飲茶時,佢又話仲有好多時間,但我都走了~我都將此事告知盧姑娘,讓她注意一下~
睇小說~hehe~張小嫻的賣海豚的女孩~有時timing不對,就算相愛的彼此都不能有一個完滿的結局~可惜,但呢d就叫有緣無份吧~讓人有點心痛~當中的阻礙包括面子,誤會,溝通,無直接講自己的感受,第三者的暪騙~唉.....算了吧~有好多事情都不能控制~
tutor~又打仗,吵,唔做功課,唔聽我講~無力~完全沒有後悔離開的決定,太勞氣了,我真係再受不了~太放肆了,out of control~就算星期一我請假,華姐同我講,替我既老師都講好naughty~其餘兩間中心的小朋友比較乖~可能一開始管教得唔好~他們安慰,是家長啦,太寵了~
bill~公益金report~唉~真係timing不對,佢打黎時正是我頹的時間,不過後來我都好平心靜氣,心神不集中,因我被小朋友打敗了,做懦夫逃走了,選擇不理~但....bill又好似等到deadline先做野了~唔知係咪我聽錯,好似明天要交份report~仲問我點做?我唔知係咪又係我聽漏些~但....唉~由於我有上完童軍堂有claim錢,都要填report~點解唔早d講俾我知呢~你依家問我上左d咩都唔係好記得,因為太多,而我呢個做事認真的人,又唔想miss d咩~所以要返去睇下先~佢話我俾d資料俾佢吹水,我話咁不如俾我自己打返~我話一定要今晚send,否則明天我無時間打,而我又唔會帶埋d資料返公司,我今晚搞掂俾佢仲好~!佢又趕嘛~係我咁好人架咋~即叫即做~初時唔明佢做咩send返個demo俾我,我問佢send返俾我做咩,我又叫佢俾d format我睇點打,我主觀認為佢都有點勞氣地答,send demo俾我咪就俾格式我睇囉~我都費事同佢嘈....無謂~不過我好希望佢唔好再拖到咁遲先做囉~
cyrena~約左佢,俾dvd佢燒,佢又俾手信我~我等到佢頸都長~今日打完仗又累,好想找人傾訴嘛~真係好想發顛~sandy又返左大陸~
做facial~再打report,01xx先sleep~累
>>April 2, 2007 at 3:50:29 AM GMT+8
2007 年 3 月 26 日 星期一 【微冷】
好累~要扮下病,仲未完全康復~
盧姑娘都有send sms問候下我~我都同佢講左無睇醫生,因為全身無力,下午沒事,爸爸就叫我在家休息,不用看醫生~呵呵~盧生都有問我有無食藥,我話食左保濟丸~
無咩特別,唔想入data,就問盧姑娘用不用我幫佢先準備一d中文班筆記是有關簡體字的~佢話好~咁我就藉口上去整,亦都係print日記的~hoho~一整天都在忙筆記~另外有幫佢pack好星期四復活節活動的禮物~
由於話自己肚唔舒服,所以今日都係帶左白麵包~keke~做戲做全套~盧姑娘有問我飽唔飽,我就話自己無胃口~又真係wor~無咩食慾~
落去~tutor~小朋友都問我做咩唔返,我話俾佢地激病左~佢地話好~佢地測驗都仲有功課,就俾佢地做功課先同佢地溫書~
出左去開會~大家都忙,所以我去到都未齊人~remind一d野~整理下小隊及個人裝備表~交待一下d錢用左邊~派下章(點解章會咁快有?simon咁快就有人同佢換左?點解,我都係今日先拎架咋wor,我會問)~抽中左我有gaiter~都好,懶得去找,去買~不過XL~要束緊才可~死人edward話我果然象腳~哼~好快傾完~真係好累......好想快d傾完~又要傾下交流形式~我仲要做一個時間表俾大家~因落返山兩日我地都會散開,所以要有集合時間地點,會比較好一點~
由於edward去泰國,要拉返maps同埋sim卡俾佢~
>>March 29, 2007 at 2:13:34 PM GMT+8
2007 年 3 月 25 日 星期日 【晴】
扮病~0700 send msg話自己肚痾,四肢無力~
POLY HD social work interview~剛剛面試完畢,還過得去吧~幸好上網有查面試形式,用中文,一小時,小組面試~所以沒有準備太多,因為很多理念已與我融為一體~不過可能學士課程沒有我的份了,因那一邊也是三月到四月初面試的,我學士及高級文憑一起報,而選了我面試後者,相信因為成績問題,所以如收了我,我就只有加把勁,爭取成績,上大學囉~我有問過,真是要有好好好成績才可以~
發覺大家背景都很相似,大家都因為成績不好,有d都報左好多次,有d都係ive,有d係專上學院,有d都係返緊工~但大家都有同一志向為不同階層人士服務,真是值得令人高興~連面試官聽到都要反思一下當初自己為什麼要修社工這一科~真的,人越大,經歷越多,就很易忘記當初的信念~所以我也會時刻去提醒自己~每人都有些時間去介紹自己,同埋點解要報讀~但竟然有人電話響?有一個人做左兩年野真係唔同d,知既野又俾我地多,好多數據,又知道政府撥左幾多錢,做左d咩,不過可能佢有時做d野都令人發笑,有一個男仔同我講,個女仔好想令佢笑~不過佢做d野都真係幾出人意表既~結尾仲黎個拍手添~
我發覺有個tutor好深情咁去望住我~不過我怕我會錯意,一陣期望越大,失望越大就慘了~早知我上年剔埋hd 啦~咁我今年都year 2了~算了~真係成績問題~睇怕.....真係....唉~幸好我hd既成績都見得人,除了year 2~幾時打去樹仁問呢?um....自我介紹都算係咁啦,都無咩特別,都有d驚,都有d野預備左無講,不過感情都出到既,有提及我地84今次既露營,同埋199既feedback,真係令人好感動~
discussion都係我最weak既環節,因我諗唔到咩point~今次係當政府面對人口老化,出生率低.有什麼問題會衍生,又點樣去解決呢?我都係成日講返人地個d,又分享返我返工既經驗,除左俾就業機會佢地,俾關心佢地,俾知識佢地,我既意見是,興趣班一定唔少得,俾佢地打發下時間,找人聊天,仲有既就係俾佢地做義工,助人自助,俾佢地發掘自我,增加對自己的認同~佢地有d人講得好o岩既就係,中層就最重要,作一個協調作用~因好多時候都係上一代湊下一代~可是隔了一代,當然有問題了~我亦都提醒,雖然出生率低,但仍然係有人出生,所以教育家長點去與子女溝通都好重要,不過呢個point有人提過,去避免家庭糾紛,於是我又quote左我上次聽左由社會福利署舉辦既talk,雖然我未結婚生子,不過也獲益良多~呢類講座是不錯的~同埋我最後係話,社會每一個階層都好重要,因為呢一個係社會,分唔到架,係一個整體~大家都互相影響,扣住左~
都無一個小時就完了~有一個女仔都幾主動做開始~個個奇怪女仔講完2nd round,最後都問未講個個人有咩意見~幾好既英文oral skills~之後大家一齊走,一路上,都俾一個body outline好有CQ-henry feel既男同學同我傾下計~不過都係衰,笑人地,我就叫佢唔好咁,雖然個個女仔真係奇怪一些~就係咁,唔為意就四散,我先發現其實我一早可以走,兜左個大圈~幸好,定一定神都搵返我條路~
回家,等收包裹~cat寄來的,有sim卡,有咖啡,有yha既receipt~coffee不錯,不濃,又會有陣香味留在口中,甘甘的~不過我唔飲的,一飲完我就頭痛了~以為都唔食coffee糖,因我一食就頭痛~有無人飲,我會同大家分享~
在家打日記~補回了很多~睇大家日記~
歡迎澳門肥豬團回來~但,我感受唔到個種興奮既感覺?有點頹?個次同iris,sarah去,真係有美好的回憶~好鐘意......"澳門有鉅記,香港有巨臂"~~
累~10點多就想sleep~不過要等大姊回來俾野我填,我搵ing工中~apply考評局同埋香港童軍總會~
與sandy及cyrena傾下,了解下大家澳門肥豬之旅~
真的好像有點病病地~暈暈地~沒有集中力~專注不了~仲成日痰上頸~interview不知幾尷尬~真日要清喉嚨先講得清楚~keke~打埋呢篇,又可以print日記了~yeah~
尋日有跟cecilia通電,原來假我真係賺左~因年假+補假=6日~我已請了4天年假,補了5小時假=半天~那就只剩下一天半~咁我一日返10小時~咁即係剩下15小時~扣了兩天星期六,如果真係用小時計返,我星期六返7小時(包括1小時lunch),咁即係共有14小時,剩下1小時~不過今星期六最後俾我請多2小時,原1600放,但我1300走,因我有1小時lunch,當我唔食,就1300放了,我醒起呢樣野係因為歐陽姑娘有日請假,下半day,是emily結婚當天,以前響度做既方姑娘都係同一天結婚,咁佢講無野做就12點多走,咁我地lunch係1200-1300架嘛,我先醒起有個lunch,當唔食或出去食就可以走先~即係我請突左1小時~要記得我是,佢計我年假係計多左一個月~因年假要按比例乘返~呵呵~
>>March 27, 2007 at 4:50:06 PM GMT+8
2007 年 3 月 24 日 星期六 【晴】
上輕便炊事班~今日去白沙灣譚正華海上童軍中心~仲見到義仔~約了0815彩虹,點知遲到~明明約左佢地exit c,唔知做咩走晒去恆生~我最遲~我見janny個隊都響度,點解唔見janny~原來佢late,但我話我都係剛剛到~做咩唔一齊入~不過佢早左入去食breakfast~原來入面都有野食~聲原聽到我同janny對話,想發言,不過無做到~之後我再同janny對話,佢先有出聲~
今日都幾hei~話0930開始,course leader都未到,上到conference room,又叫大家換衫先正式開始~先分2 team,因2個base去上堂,上起炭爐及水份補充+食水處理~還好未分之前行左去janny個邊,hehehe~不用炭精,用天然物料,都幾得意,我又想試,不過都係負責協助,執野,下次再試~maggie都好盡力,好積極,都幾可愛架佢~反而我就"論盡"左d~算了,今天我呆呆的~用子母兜煮野食,成功左,好開心,好得意~飯好靚,靚過上次,有d野加左上去真係生色不少~好多謝阿sir既意見~我都要整理notes~
高高級遠足審核員,downoad左notes俾我地~好彩我有memory card~佢真係傻傻地,真係好傻好傻個隻~令我另眼相看~真係好似放監咁~李sir話架,因佢平時對住個仔唔可以咁放肆~又衰,成日窒人~唉~不過做起事都好認真~佢講書時,細細聲講又俾佢聽到,笑到我同janny,都幾好,響愉快既氣氛學習~
試酒精爐~真係要改良先得,真係要有空氣,好彩我整左2個~開心~不過呢part好悶~等到我呆左~見到大家不斷改良,好有創意~good~我take左好多photo~我就比較懶,都是阿龍在幫我~hehe~鬼叫佢咁得閒,因佢個個好成功~果然有點頭腦~衰就衰在滿腦子淫邪思想~佢又報map reading,哎唷,佢好煩呀,我唔想佢報呀~都唔知佢報黎做咩,佢駛乜報呀~話走黎搞串個party wor,聲聽到又話要~我知佢想拎cert jei~區領袖係咁架勒~哼~原來我同班同學仔都有d報~得知4月個個高木唔收佢,唔係呀嘛,12月個個高木又見到佢?想死~雖然幾好玩~
咁就完了~大家都在hei~唔怪得話今屆係最後一屆,因為真係都幾waste resourses,conbine埋backrope cooking都幾好~又遲開始~又早放~之後傾下又頒cert了~衫又要換,成日換~頒cert時,阿sir話我地係班霸,因為成日見到我地~遲下map reading又會見到架勒~hoho~都有同阿龍傾下rover之事~睇下138點~因龍個團好快考到~我再睇下,再找他吧~不過響佢個團學唔到d咩囉~佢成日都同d奇怪人一組,我都唔明白點解佢個隊要收錢,明明可以claim,大家都應該唔駛再夾~原來個個人話響家中自己拎,由於無單,無得claim,就要大家夾~莫名其妙,你拎得出黎就預左免費自願供應架啦~一係你就買囉~
昨晚沒有夜行~都見唔到國光~edward又話joec要教野既,又話會黎既?~好彩我無去,否則累死~我係學員,否則會釣魚~我今日都呆呆地~
之後janny,龍,我出左去鑽石山fuzion飲野~完全跟阿龍格調不協調~飲完,龍走先,janny同我行多陣就歸家,下次上course再見~今個course大家都好好人~hohoho~當然有d個別例子~有d領袖都唔係好識點同人相處~阿龍個組好似最唔合群~煮完食先~janny個組好有team work,一齊煮完分,仲用阿sir教個個用衣架整既pan~我地個team都唔弱,因要體驗每人一兜既煮法,我地都係各自分開煮,不過做既野一樣,都係一齊做,呵呵~唔好意思,原打算方便些放d food上去先,點知原本已經係乾的食物,再放上去又唔加水就會越抽乾水,係wor,我又豬左,成日做野唔經大腦~仲害左人,一陣以為係阿聲suggest就慘了,因佢有sars scout award嘛~
回家休息一下,又俾弟弟吵醒~真煩~食飯~搵interview資料~原來hd in social work用中文,group discussion,一小時而已~咁呀,都唔駛準備d咩~再睇下個course有咩讀,我有問阿龍既interview既經驗~雖然都係講得好大範圍~不過佢唔係non-jupus入,咁要問terry~睇返,refresh返點解我想做社工,應該點樣介紹自己,都好快準備好~
真係好多謝阿sir同埋各領袖既意見同埋幫助~又俾我上左寶貴的一堂~好開心~大家識既一齊上都幾開心~輕鬆的學習環境~不過小心過於倚賴及太熟了,會放肆,唔專心,又窒黎窒去,易唔記得上班真正目的~加油~
>>March 26, 2007 at 9:41:21 AM GMT+8
2007 年 3 月 23 日 星期五 【乍寒還暖】
11點多才起床,被阿cat,denice既電話吵醒~阿cat找我是因為話俾我知,寄左野俾我,叫我星期一叫我家的maria去收~因通常家傭都被稱為maria~還很高興吵醒我~denice就再date我開會日期,點知幾次都唔得,還好cyrena無聽電話~最後都係佢地幾個夾好左先再約我~
食下野~咁夜訓係因為煲緊劇情好慢既,由賀軍翔,劉喆瑩主演的"我們結婚吧"~
出去唐氏會~先去至德搵denice拎委任証~見到棠,say個hi,又係奇怪既樣子~christine火火地,都無惹佢~拎完就走,唔搞住佢地~返會,upload d相俾bill(denice返黎見到問我係咪新同事),又拎區章,交待一下世界童軍100周年同步大露營既事,我尋晚又已整理好會議紀錄俾佢,等佢聽日開家長會時記得同家長交待資訊~不過由於佢未返,我都係留左msg俾佢~見到fancy,就俾左封信佢睇,同埋佢make左copy~佢話依家知童軍個邊保咁少,都要考慮一下我地自己買意外保,保障義工,會員,童軍領袖,因佢地個個保險唔包第三保~雖然都唔係幾明,不過我相信好快會知~之後佢同我傾計,響denice口中得知我辭左職,我見到佢既眼神我就問佢做咩~我話有d野~因denice都請辭左,佢唔係想叫我apply吧?佢想想下,就說沒什麼~之後佢要接電話及copy就走左了~最後又有人黎,雖然都想說聲再見,不過還是算了~無禮貌~
去上海街五金買野~買拉爆做功課~好似我買貴左,同學個d好似$0.5一粒bor~我真係豬~早知走多幾間~
做功課~hehe~尋日見到denice同cyrena飲野,有鋁罐當然叫佢地倆留俾我~慳返~由於我無大頭釘,就用萬用刀了~hehehe~不過有唔小心弄傷手指~由於還欠一鋁罐,所以又落街買左罐,由於我唔多飲,都有一半倒左~細佬又走過來搞搞震,我怕佢受傷就叫佢彈開~
與細佬玩及監督~hehe~成日打機~起碼由早上1100開始~到晚上9點多,就俾我好嚴厲咁話~雖然唔係連續咁打,不過都幾過份吧~都有同佢打交~幫佢對下功課~
沒有出去~cyrena尋晚係咁叫我去嘉年華,不過我又唔想waste money,雖然cyrena講得幾吸引,都有心思思,最後都係唔去~因我要返唐氏會~正經事要緊~最後我話睇下晚上出唔出,佢話如果我下午出左去,晚上大多唔出~原為証明佢有幾了解我,本來test一下係咪真~不過由於今日下雨,佢地無去嘉年華,得知emily又去macau了,去左銅鑼灣坐及辦理手續,最後於灣仔dinner~由於cyrena無再問我點,下午又話去睇戲,但又無講佢地點,我就待在家中做功課同埋吃飯了~況且佢地食完都散,因明天他們還要去macau,所以都係決定唔出了~雖然都有心思思,hehehe~我真麻煩,要人三催四請~不過都想prepare下星期一既interview~又無錢~
cyrena唔係今日要見rover團長咩?點解無既~哎唷,simon點做野架~又唔記得左~
未準備interview~hehe~其實因為驚,有點逃避~有壓力~所以通常有幾遲就推幾遲~臨最後一刻才做~晚上走左去睇"第十三隻鬼",cool~細佬都係驚,又逞強,又係咁不斷講情節,最後mummy出左黎,佢叫mummy"呵"背脊~kekeke~~我都懶得理佢~因其實都唔係好驚,無咩嚇人位,只是緊張,都係happy ending,外國既驚嚇片永遠都唔驚,似懸疑片~叫你搵返個原因出黎~
>>March 26, 2007 at 8:35:31 AM GMT+8
2007 年 3 月 22 日 星期四 【微冷】
oh,yeah~星期五了~不過我沒有開心的感覺,一整個禮拜都是累累的~
卡拉ok~初時以為沒有人唱,因0930都不見人....直至0935岑生先到~最後我地個個都忙,無人打碟,都係請岑生幫手~華姐返黎就到佢了~
入data~繼續努力~仲有一個folder既小半,應該還有百多個,不過可以在ast day前完成了~哈哈哈~入足三星期~
官中找我~之前apply左,打黎叫我3月28日interview~但我3月26日已請病假,3月28日又請,太過份了吧~所以就講唔得,因我仲上緊班,返埋下星期~問星期一得唔得,佢話因負責老師都係個個時間先得,要再問問~不過直到3月26日都無人再打來了~算了吧~沒有緣份~
英文班~努力的教,多了一位新同學~以前都有上過既,應該是歐陽姑娘叫佢再返吧~佢地真係好可愛~教完轉頭又唔記得,不過有d中文拼音幫助,不過好多時佢地都好努力,好努力咁記每一個生字去讀~不過陳麗娟返黎依家都無咩點讀,只係抄抄抄....!!!有點擔心悶親佢~雖然佢讀完都唔記得,好過唔讀呀~悶死.....
tutor~hehe~星期五,不計星期一,再對多佢地4天就夠了~不過心情輕鬆左,都無迫得自己咁緊~而且,佢地都未完成功課,點study呢?有時印多左,佢地做唔晒,哎唷~所以依家都唔會印咁多~況且,學校都會緊張,都會同佢地溫~所以有時跟返學校個d quiz,worksheets就可以了~況且佢地quiz都會上堂~我都唔理得咁多~由得佢地做功課,做慢d仲好,唔駛我去copy exercises~初初黎做個時真係太緊張~佢地quiz完個d,exam完個d我又拎去印~之後都無用,因又教新的~不過留待下年既人用都得~
呢個week唔開心~擔心~我諗我唔開心係因為,辭左份工,我搵唔到下一份工,無收入,點save money,我既planning一早給玉山打亂了~見到個戶口,仲未過萬,真係唔開心~我知道我比其他人幸福,起碼我唔憂生活,我又唔駛俾錢返屋企,我之前又無grant & loan,又唔駛供,遲d study又係屋企供~算了,繼續努力吧~慢慢找,很快我又去台灣,都想去台灣前及後都有足夠休息,都唔想keep住咁返,好累,都未大休過~畢業後都未停過~哎呀,習慣了休閒的生活,怎麼行?很多人一畢業到依家都係長工啦~日後我做左社工仲忙啦~算了~
可能未找到定位~未有精神寄託~我又真係幾矛盾,擔心無工,但又想休息,哈哈哈~真麻煩~順其自然啦~人揀工,工揀你~呵呵~~真係急不來~阿cat都叫我慢慢找~我覺得她真是目標明確,交到她成為朋友真不錯~做事有交帶,認真,又有兩手準備,對朋友又好,有義氣,常常寄東西給我品嚐,又幫我忙~而且她說如果這間公司五月底前仲不派佢過越南就請辭~喔~真厲害~率性而行,目標明確,因她目前只想要去中國內地那邊看看,因在台灣發展前景不明朗,有得加班已經算好了~哈哈~厲害,挺欣賞她~夠果斷~畢竟我跟她生日只差兩天,性格挺像的~
唐氏會practise包紮~麻煩denice了~不過兩個主任都響度,唯有去電腦室~因我地既集會都有包紮,有很強的理由~哎唷,cyrena太緊張勒,不過我倆真讓人擔心,我又唔去包,得cyrena響度努力不懈咁做~hehe,見到佢死不罷休的神態真是很搞笑~我呢d好似隔岸觀火咁既,都幾冷靜咁提,如果係我包,我都會亂架~所以安慰cyrena啦~佢幾好勝,一俾denice講兩句,就面紅,不忿,扁咀,請冷靜一點~你得既~我倆都係見返d notes,都唔知係咩黎,無論筆試,cpr,包紮都好令人擔心~denice質疑我倆既first aid點考返黎~呵呵呵~不過好多謝佢既耐心教導~仲叫我地幾時得,再找她~她辦事能力高,有效率~我都好欣賞~之後陪佢take bus~佢要拎好貴重既野去灣仔個間centre~
跟cyrena出左去mk~初時睇下去邊~denice問我地點解咁漂..唉~無咩所謂啦,有時玩即興架嘛~佢怕我倆31st突然唔出,hehe~farewell佢wor~...一時tst,一時mk~因我又想出mk問花樣少男少女dvd(之前既日記已經交代左成件事了)~cyrena又嫌mk多人~最後都係出左去mk~唔記得去運動店睇我個osprey袋,毅成有無標貴左呢~最後搵左kfc坐~唔記得多謝cyrena既pie & tart~呵呵~因我都有想過買,呵呵,點知cyrena就打來問我要不要,真是好~我有點肚餓,就想搵地方坐~傾下計,好耐無同cyrena兩人出去了~hehe~星期五,明天又不用返工,就唔想咁早返家~傾傾傾,響jiu jik見到童軍總會請clerk,考評局又請臨時助理~apply下先~叫左佢陪我行去佐敦,很久沒試過了~呵呵~
fancy~返會時見到佢,佢都有問我隻腳點~不過由於我著boot俾唔到佢睇~之後佢話童軍會個邊實報實銷唔ok~賠償唔合理~佢問係咪誤會左,唔係童軍會自己賠,而係個agent wor,應該無咁少架~同埋如果真係咁少就要上訴~我都有問知唔知洞梓個邊點,bill無同我講~佢話由於洞梓都係屬於童軍會,所以都係交返俾童軍會處理~嗯~都係接獲多些fansy,睇下佢係咩人先~話晒都係我地既旅長~
不過俾我知道左佢4月1日唔得閒開會,真係令我勞氣~都叫一早約架啦~唉~都唔知邊個辦事不力~又唔知約幾時開會了~煩~我都懶理咁多~算了~bill話佢要去旅行~唉~我都問左denice,denice話佢再問fancy~個時bill話我知,我都費事再同佢discuss,因為我倆discuss有咩用,都要旅長得~話今星期日開家長會開埋,大佬,我同華華都唔得,仲有童軍個邊呢~又suggest我地開住先~點得,佢上任咁耐,我地都未了解大家既意向,目標未一致,咁點合作呢?我唔想有誤會~況且呢個係全旅會議,唔係旅長hold,邊個hold?
bill~今日返中心,唔記得找gas同埋子母兜~所以又托bill幫我找~明天再返會一趟~因想拎封童軍信俾fancy睇,又拎埋委任証,再拎我需要既物資去上堂~自己拎晒,費事麻煩人~佢唔記得拎定區章放響檯面,我自己找,呵呵,找到~
august~問佢幾時得閒借行山仗俾我~擇日不如撞日,就明天吧~
>>March 26, 2007 at 7:53:46 AM GMT+8
2007 年 3 月 21 日 星期三 【微冷】
準時~
入data~
售賣奶粉+講座~知道三花高鈣柏齡跟三花高鈣脫脂的分別了~脫脂就真的完全脫脂,適合高膽固醇的人飲用~柏齡即有少少脂,可供沒有患高膽固醇的人飲用,而且有omega 3,對心臟好~歐陽姑娘走去問,因有好多老友記都問有咩分別~我家就飲高鈣脫脂,無咩味,都ok~我仲以為柏齡就給年紀大的人飲用~不過都要小心,未飲過都要試下先,因好多人對奶類敏感~
tutor~如是~test既有功課做,做完先俾exercises佢地做~有串下英文生字~佢地做功課速度越來越慢,定d野越來越深呢?
>>March 26, 2007 at 6:50:15 AM GMT+8
2007 年 3 月 20 日 星期二 【颳風】
準時~今天是世界童軍日,從唐氏會寄到我中心的magazine得知~
豪 & phoebe生日快樂~
驗糖尿服務~盧姑娘囉,幫我安排老友記,佢地又掛住睇相,聽唔到我叫ok,我就氣憤地走過去,好不客氣咁講,你聽唔到就唔好關我門啦~我叫左好多次勒~平時都唔關門架啦~有時就pat pat癢走過來關門~雖然我唔知係咪neccessary,保障私隱~但都唔好一時做,一時唔做~又唔解釋,有時唔做因人手不夠~唉......我真係衰~
改簿~原來有人上廣田突擊check幼兒中心個一部分~所以主任,盧生都分別大駕光臨~之後有時間用電腦先入data~無check email~
原約了一位老友記去tea~最後得返我,歐陽姑娘同埋mimi~盧姑娘同華姐都要幫手~take taxi,好趕咁lunch完,又返中心~因我有堂要上~盧姑娘幫我頂住先~我請,原打算當走前請一餐,點知唔齊人~歐陽姑娘係咁要俾返錢我~哈哈哈~
用左大家講,下一堂係最後一堂~有問點解,不過佢地都知個answer~我話係補習~佢地有d都話唔捨得我,話我細心~好多謝佢地,不過天下無不散之延席~佢地話有d姑娘唔理佢地,教完就走~不過呢間機構唔會留得住我~我當然唔講俾佢地知啦~我野心大,同埋都好似無咩責任咁,就係因為賴個機構,不過到目前為些,我都是這樣覺得~唔適合自己就走架啦,未必因為自己接受程度底架wor~
雖然今日循道都早放,不過我有堂嘛~又約左大家lunch~林姑娘就叫我上完即刻落去~有時心想,都唔駛理佢,佢都無我乎既,我不用太緊張,佢都係hei架啦~同埋佢有咩做o丫?咪佢自己睇住先囉~惡過佢就得啦~有時佢都講大話既,之前有同華姐講我同小盧姑娘都有派傳單,我倆都無,就呃左華姐~不過有可能佢表達得唔好,得而且確好早之前我倆有派過,不過唔係當天早上囉~落到去,黃氏兩兄弟都問我做咩咁遲~哥哥成日都撩我玩架~無理佢~有時我都做左佢地傾訴對象,感覺不錯~
tutor,如是~不過明天聖愛德華test了~佢地test都仲要上堂,都仲有功課,做唔晒,都唔駛點溫~同埋學校老師俾佢地做既功課,考試前的quiz都已經係溫書了,test都係出個d,同埋仲要上堂,老師都會同佢地revision啦~所以我都不太緊張~係學到既一早學左,駛等依家?所以都無咩copy exercises~因有時太多佢地都做唔晒~哈哈哈~
放工買左mrs. fields食~減一減壓~哈哈~佢地又嘈,又多功課,對唔切,好忙~都有擔心佢地既test~
>>March 24, 2007 at 5:36:34 PM GMT+8
2007 年 3 月 19 日 星期一 【颳風】
準時~
中心旅行,一早亂~盧姑娘又唔一早拎定d牌出黎~oh...no....我既壞毛病又出來了,又先抱怨了~不行呢~負面情緒~
上廣田整明天中文班教材及print日記,hoho~
email~今日無入過data~print gf340 form,因apply非政府職位~響d school做文員~合約4個月都好呀~上次queen elizerbeth secondary school都無in我,不過佢又寄返考慮中的信俾我,好似過左日子了,寄返俾我做乜?連埋我d地址,即係寫左俾佢地貼完寄返俾我個d,都post返俾我,咁即係無野啦,一係負責個個人蠢~今次apply 觀塘官立中學~都有點遠~anyway,apply左先~仲有一間響沙田顯徑個邊,不過見交通唔多方便又貴,就算了~
早接小朋友~今日無理佢地~填form~
tutor~忙~心煩~余小朋友想去露營及余媽媽問我點解功課錯咁多~我叫左佢問准媽媽先~我都好想帶佢地出去玩~不過安全問題~晴天霹靂,小二既功課難道我handle唔到?我承認我有大意~不過老師叫佢改是因為佢寫得太不整齊,他們老師要求佢再寫過~好多時都係咁~我都成日叫我寫靚d,依家我都會幫佢擦晒,要佢再寫,我話你認認真真寫一次,就唔駛成日改啦~仲有,佢上課唔專心,又唔知點做,做邊度,我點知呢?佢條友仔,有時自己問題就話我教錯,亂咁up~小朋友就係咁,我就最怕被人屈~d家長都信架~真係影響我聲譽~不過佢識諗架,真係有認真給我寫,不過定力不夠~佢知我對佢好~
唔開心~係因為有挫折感,小二功課都錯?我唔係應該由kindergarden讀起嘛?真係有時自己大意,同埋唔專心,求其既時候就發生呢d錯誤~that's why我要求好高,因知道自己一不留神就會有mistakes~不過依家既人都唔似我咁,都係求其,馬虎了事~
全身檢查report~脊椎側彎,相信要看醫生睇下點搞,不過有上網search資料,有分幾多度,度數底就由習慣開始改起~中度既就有矯形儀器~高既先動手術~難怪我矮了~另外,白血球高左,網上話因為有細菌先會增加去抵抗,未知身體上有咩病,要去抵抗,建議三個月後再check~最後當然過重了,呵呵~另外有叫我打甲型肝炎,注意口腔,定期檢查牙齒,用潄口水,牙線~都對自己既報告有研究,講到底,都係自己既事,懂得多些,對自己也有利,都是對自己好呀~了解自己身體多一點,就注意多一點,人都健康些~我無去聽report咋,否則真係東問問西問問,弄個明白~有d野都唔知佢寫咩,跟家姐個comment有唔同~佢有我無個d係咪代表我缺乏左d咩呢?
依家既我真是每事問~有咩唔明就提出,不錯~希望有時d問題唔好俾人感覺太低b~不過又是out of control既事~人地點think都唔到我點想~有時我知既野,人地問,我都會笑,真係兩張床~too bad~其實好正常,應該proud of個個人,因有勇氣問,有d人連問的勇氣都沒有呢~
>>March 24, 2007 at 5:06:24 PM GMT+8
2007 年 3 月 18 日 星期日 【颳風】
好冷~遲到~下雨~失魂,唔記得將茄子阿輝拎返出黎,搞到我唔記得帶八達通~
好累~print日記,因歐陽姑娘請假,盧姑娘帶運動~繼續入data~
收到電話要早接循道之小朋友~唉~因佢地呢3日test,早放~不過細佬多數唔做野,阿哥又唔駛擔心,就俾佢地玩,我都唔多理佢地,自己休息下,無印野俾佢地做~
tutor~佢地好鐘意傾計~亦都好鐘意同我傾計,講野,講d野俾我知~依家又醒起返,佢地都係一,二年級jei,貪玩就當然了~呢個我早就知道了,為什麼我要求還是那麼高,還要那麼執著?但是小朋友要由小時候培養,否則大個就更難教了,還是小朋友越大就會越懂事,應該不用那麼執著?他們知道自己做緊乜.是自制力不夠~學問來了,我也想不通~是我太緊張吧,平衡不了自己,是我沒有抽身,是我沒有持有積極樂觀開放的態度吧~
還記得我初時都係咁樣安慰自己,鼓勵自己渡過吧?之前都係咁捱....用左"捱"字,是打從心裏不接受吧~我會有不甘嗎?都是只差5個月~每個人都有不同的talent,我還是興趣不在於此吧~我相信日後還有好多挑戰,也是令我無奈,束手無策,令我有挫折感,令我不喜歡,或許換個環境,換間不同的公司,會給我更大的衝勁,更大的使命感~或許讀完書,會更投入工作~這裡沒有令我發揮的地方,還是沒有個團火燃燒我呢?我欠左個團火~當左一份job來做~令我好唔開心~亦可能無咩歸屬感~真係好hei既一間公司~可能方向,理念,目的與我不一樣吧~大家不能同步~補習可能只是一條導火線~
哈哈哈~辭了一份工,想了整整一個月~真是好可愛~人生路很長,我可是要慢慢的走呢~有排學,有排去經歷~好感謝上帝俾左呢個機會我去學野~無論今次經驗是成功還是失敗,我相信會俾我知道我自己想要咩~我記得我講過,只要是我想做的事,無野可以攔住我~日後我唔好急於去搵一份工,要睇清楚,想清楚,僱主有選擇權,我也有~很有性格吧?哈哈~對,是自我了一點,不過我有咁既條件,呢個係事實,唔係囂張,我唔係到處去炫耀或去看低,扁底一些人~不過這才是我,率性而為~唔好迫我做d我唔鐘意既事~世上好多事都有兩面,亦有很多人持有不同意見,我可以顧得幾多?辛苦不是自己嗎?
我相信我已找到令我很滿意,而且令我釋懷的理由了~我不再怪責我自己,不要再質疑自己~錯與對,點解我要離開已不再重要,重要的是我日後條路應該怎樣走~日後的挑戰應該怎樣面對~雖然呢短短七個月,但無人知道我對他們的影響有多深,who knows,right?out of control既野,我是不應該想太多~有時有d野,唔係一個簡單既答案可以解釋到~學習抽身,真是我要學的一件事~你看,我現在多輕鬆?哈哈哈~雖然有時唔明白,林姑娘講得多輕鬆,小朋友係咁架勒,哈哈,她當然如此說,教既唔係佢,置物當中既唔係佢~我講得呢d野,我知道我搵返我自己了~我搵返信心了~
問葉sir有關light weight cooking輕便炊事之功課~究竟d功課點做?煮野飲用的器皿,原來唔係李榮斌教個個,而是跟酒精爐一起學個個~哈哈哈~又要人去五金shop,幾時有時間呢,又要返工,工時又長~算了,還是自己找辦法吧~有時候,呻太多,抱怨太多,投訴太多有何用?還是靠自己去解決~一件事抱怨太多只會增煩惱而已~不只自己,還有別人~當然我知道呻下是有用的,恰當地釋放情緒~抱著開放,接受的態度就最好了~不過好多時候都忘形地置身其中~
我都怕打去問功課架~唔知點問呀,又唔知阻唔阻人地~不過最後都鼓起勇氣做左~有時我真是太婆媽了,想太多~不過我都欣賞自己既勇氣,肯踏出一步去嘗試,去面對~你唔做真係唔知最後結果~你避就永世都唔知~其實係自己蝕底,學少左野~衝破左個一個關口,真係咩都掂晒~有好多野真係要時間去証明,有時講都無人信,不過都要天時地利人和先可以俾別人看到,感受到,強求不了這麼多~迫人接受都無用,因為佢都get唔到~feel唔到~都不能終身受用呢~阿sir最後都好nice咁解答我,都好詳細呢~great~可能佢都好開心我呢位學員咁認真,哈哈哈~
聯絡張禮征有關在職訓練之事~都講左俾simon ho知同埋問佢有無子母兜~都好驚找張sir,因委任証件事都煩左佢好耐,真係唔多好意思,hehehe~約左下星期一見面~
花樣少男少女~原來我還未看完,幸好我向cyrena求証~因個結局真不是結局~原來有分part1,2,3~去到我再問先知~買個時又無講~佢話台灣係咁播wor~仲話如果係佢賣就一定講分左part~係個同事唔記得~佢依家講咩都得架啦~真係氣死人了~我真係好想退返,補回差額要返全套~佢平d俾我買返全套,仲話好過買返part2,3~因貴些~真懷疑佢地有心呃人~不過佢地又齊wor,又多選擇wor~上網再睇下先~仲sale我買,仲要我做佢地生意,唔係呀化?cyrena都有啦,我叫佢燒咪得囉~我仲駛乜花錢買~氣在頭上,咩mood都無~
我仲問我之前買個d齊未,唔好同我講又分左~因有d人想先睹為快,所以賣住先~唉...咁做生意都得~總之我下次醒見些,問清楚~你一套成本有幾高?$10內一定得啦~賺到你笑啦已經~我嘈左咁耐,周旋左咁耐,個solution都不合我心意,當然唔買就走啦~不過我都進步左,無怕左佢地,加上有cyrena相伴,都同左佢地拉鋸左一陣,佢先話平返d俾我,不過由於氣在頭上,都無心情想太多,一心只想佢達到我既solution~我又不忿氣再幫襯,還是我應該食住上,執返少少平野?不過呢d劇,過左咪又跌價~佢平左俾我佢都賺,都是不忿氣,唔俾佢賺~初時另一個男人都無咩正眼望我地.....都係同我地講野個個有d料,把持得住~仲調返轉叫我買野~下次再講呢套劇我有咩comment及feeling~
>>March 24, 2007 at 5:06:51 PM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|