|
2007 年 4 月 26 日 星期四 【微冷】
準時0900,已經係待等到0825先出門口~都仲係未有人返~幸好我有key~唔知做咩之前5點多就醒~
0910 amy到~0925 bonny到~唉~又要等人返黎教我做野~佢地其他officer 1000先返~ling姐返左黎,我終於有比較多野做了~將入左bank既野要出返receipt voucher~又要整理weekly collection俾上司睇~由於之後個同事可能係13號個個星期走,所以都有2星期無做呢d野了~有排執~又要睇下佢做到where~同埋有d description睇下點打,因有d係中文,我要搵返英文~之後獎劵raffle原來有d case係全refund所以無receipt,所以又要將個d入返代收check list~我找到raffle個個file俾ling姐,佢讚我醒,哈哈~
總會追我一星期一次既賣獎劵report~點知因為我唔知fax野要打"9"....所以成日都fax唔到~部機會自動redial 3次,仲係send唔到就print返將紙出黎話俾你知fax唔到~我搞到總會個account走左好多次,我都同佢講唔好意思,佢同我講好累,真係非常唔好意思,哈哈哈~就算係電話都要打"9"字~仲有既就係,我既職責都係聽電話~ling姐問bonny教左我聽電話未~之後就俾左比較update既內線list俾我,呢個我遲d都要update返~都係我做~
之後開始寫下receipt~有人donation包括何鴻燊~又寫入數紙~唔知幾時先可以出正式receipt呢?終於知咩係a,b簿~似乎個d contact list,響board上有關同事的假要整出來,咩tray既label(本來amy叫我做,不過bonny叫唔好,因ling姐有野要我做,教我),乜list物list都好似要我整~哇~原來我都有幾多野整~瑣碎事~仲有咩debit note~收旅團周年結算表呀~呢d都係我~仲要訂乜訂乜又係我~嗯.......!!!!慢慢掉返d野俾我了~
真係要記低自己做左乜,未做乜~不過可能記左都唔記得搵返出來~oh~又有好多數要交俾司庫~交之前又要先俾上司check and sign~好多層,唔怪得之咁慢啦~我依家終於明白了~我仲要慢慢摸....應該仲有好多野,但大家都好似唔多清楚~........我都幾驚年尾個盤數,唔知點嘔,我見到都頭暈了~仲有ar,好多野自己都要save copy,保障自己,有d驚自己唔記得~不過,努力啦~因為好多野都可以慢慢做~聽到佢地講nelson,佢人好,不過做野就跟得不足wor,kekeke,大家都唔知我識佢~
今日1730收工,明天係short week~bonny仲問我知唔知~咁我當然收工,有d野等星期一返黎我先再搞,因為早上未有人,我就可以先做個些~免得悶~全公司得我一個人那麼早走~唔知咁好既景況可以維持幾耐~大家都可能見我新,都無咩點出聲~angus都好似有野想同我講咁,我無理,閃人~可能我遲d就知~唉~見步行步啦~唔知每月都俾我個d通告有咩用呢?augus都有問我係咪大部分都教晒我,其實應該仲有好多野囉,佢話唔緊要,雖然佢唔知,不過我可以問佢,佢幫我find out個answer~咁好人?我聽佢地講,angus都有好多手尾要執,辛苦他了~
早左收工,mtr算是比較少人~記得尋日有個鬼好打尖~佢mummy知我有望佢,mummy都有望我~係佢個女無禮貌~雖然佢body shape好,輪廓又深~
尋日睇完東方茱麗葉,其實唔係穗打敗左褚形,而是他自己放棄了自己~他太看重了勝負,忘記了為什麼要設計~亮就喚醒了穗,不要再去想這次比賽點樣影響亮的心情,因褚形就是他爸爸,誇越障礙,尋回最初設計的目的,找回設計小雛菊當時的心情,愛~不過今次係褚形咁多年來最好的代表作,亮都認為,所以贏回了亮對褚形的尊重,因他挽回了一個設計師應有的尊重~
今日見到洪sir~搞笑,不過佢可能唔認得我~ling姐退休,就叫大家要繼續關照佢~洪sir又成日問ling姐去邊,ling姐話玩下先~佢地都好似做左6-7年了~cool~亦得知總會好似炒左好多人~點解呢?
唔知做咩,係咁想食野?唔得架bor~要繼續減肥~依家響office成日都坐~暫時佢地都好照顧我既~都算係咁啦~點解我好似咁累咁既?一回家就想sleep~唔係想sleep就想食野~無咩心情咁既?好似有點怪怪~提不起勁~為什麼?
今晚終於整起左5月26日同我班團員出outing既路線~現只差去pre trip~
個mouse直插落個usb,好過響usb hub,可能個hub唔多得wor~唔怪之得成日話我將一個高速既唔知咩插左一個非高速的集線器上~但個hub已經係2.0~可能要睇埋傳輸速度~唉~搞到我成日都要restart部機~就黎壞架勒~經一事長一智~妹話都叫人上黎睇電腦,我叫佢順便睇埋我個部,我仲要加ram,轉case,轉dvd-rw,多usb位,仲有既就係用ghost幫我整返部腦,回復正常~反正呢個人係唔知邊個個fd,又係自己開shop,好似信得過~好過我拎去mk個邊,都唔知搵邊間~
得知細ryan實踐左一個計劃~恭喜晒,難得~不過希望唔好又係俾左錢唔去,哈哈哈~
好鐘意cat個一句~計劃趕不上變化~
>>April 27, 2007 at 3:44:17 PM GMT+8
2007 年 4 月 25 日 星期三 【颳風】
唉~已經0815出門口,0845就到~明天都是遲一點起床好了~
返到去,無人,只得清潔姐姐,英姐一人~沒事做就看報紙,check st john result~又一好消息~就係pass左~yeah~另外,ive既apple都找到我本ayp簿了~太好了~
d office 0930先返~但OA不是返0830嗎?amy不是那個post嗎?怎麼0900才返~bonny不是跟我同post嗎,點解0930先返?money放大假,donna,ling姐上午off~office得幾個人~悶死我,又無野做~周圍拎d野睇下,憝下有d野我應該點做,有點頭緒,不過真係有好多file~有時都唔知邊樣打邊樣~
angus俾左個email password我~我又玩下電腦,開下有咩file~悶死~之後angus知我好悶,無野做就叫我搵誌慶賀詞,教左我用好先進既printer~真係好大部~要入password既~佢突然問我係咪去玉山,佢又知?原來佢識nelson,nelson之前係呢度既se,依家調返去technology個邊~cool~咁搞笑,又會講起我?
lunch~amy同我傾左陣~佢好似有好多苦水要吐,應該係同bonny吧~佢都叫我做一個月睇下點先啦~都應該係人事~又問我係咪總會調過來~咁我都同佢講我點解唔做之前份工~我又收到情報,ling姐5月底走,唔怪得之angus都叫我唔好走~放工前bonny問我聽日仲返唔返,我未答,佢就話我唔答,點解我唔返?其實係咪真係咁多野做?暫時未見~定係佢地做野做得耐左,就開始懶呢?bonny尋日都問我幾時見工~佢聽完之後,都話因為趕住要人,所以先咁快~donna都係2月到,money係1月到,ase又到左幾日,se下星期來,ling姐又走~cool~angus都有講呢2個月人事變化好大~donna都話應該會再執過分工~
我就最鐘意做野架勒~依家無野俾我做仲悶~幸好ling姐返到黎,叫我做raffle既野~即獎劵~又幫佢既balance sheet移位,等佢fill3月既數~其實我見到個report都有點暈~真係好多野~cool~真係有排學,有排jot notes~ling姐都好俾心機教我野既,都問我駛唔駛拎筆記下,點做呀咁~都有了解過我以前係點做,講到我都有點炆炆地,我都好firm咁講野,唔怕佢~根本有時得佢講,又叫我講,自己又重覆講左既point,我就截佢講野,答佢問題~我係未做過admin~以前做account都係有人做晒,我問佢地拎,然後data entry,filing,report比較後期既工作~
可能佢地唔知我年紀都好細,剛畢業不久~又話咩以前人地叫我做乜就做乜,依家唔係,自己要check清楚~我好反感囉,以前唔係人地叫我點做架,係同個客deal完點做,又睇下上年點做跟返晒架咋~一個讀account既人都知樣樣野都要check清楚架啦~我真係咁答佢~佢好似講到我辦事不力咁~不過我都話,我未做過之前既admin工作,就真係要佢多多指教~不過佢都好,都好有條理,都幾詳細~佢成日都話你鐘意囉,不過我就咁做勒~哈哈~有點似我~bind佢,因有point,只是霸道了點,想你跟佢方式做野~不過我每做完一樣都俾佢過目,有交帶,應該ok~就算bonny叫我做野,我都係咁~
其實我都唔知bonny同我一個post佢有咩做~又話有好多野做,但又見佢整下員工個個假期既board,又幫到我整一整d野~不過佢做野都不錯,自己有兩手準備~原來佢唔係著拖鞋返工,係返黎換鞋jei~我有見佢地去tea下,走去傾下計架~呢個老臣子...哈哈~不過我還接受到~我要好好認真學~雖然佢地都有八卦,不過肯教就得啦~個時我幫angus搵賀詞,佢又話俾我知ling姐搵我做raffle d野,咁就放低佢叫我做個d野,因raffle真係比較趕~我見唔到ling姐,就等佢,angus見到ling姐返黎就同我打眼色,哈哈哈~大家都心照~大家都知大家同事咩性格~
做完1810~交低左俾ling姐~佢話無野做可以走~除非我有要事,要OT~哈哈哈~之後又交低左key,因為入面有錢,一來保障我,二來保障佢地~跟住佢地傾傾傾,bonny之後話佢地廢up,我其實可以走先,咁我就走了~哈哈哈~其實我無咩所謂~嗯~可能真係剛出來做野,同做左好耐野既關係吧~可能真係好忙,我未領教~
今日同amy姐傾完,咁由於我要搵特刊搵賀詞就找她,之後我有幫她鎖好櫃先還key,佢好似感到好欣慰咁~可能平時bonny都點佢做野,而我地新黎既,都是做完交返俾佢~之後佢都有叫我幫手睇下佢有無寫錯野~不過佢地幾個真係講野好大聲,都幾長氣既人~不過起碼都係直話直說~都算係咁啦~
回家~1900~唔知做咩,有點累~完成左東方茱麗葉~不錯~fashion show,不錯,要參加多些比賽才好呢~原來佢地有人拎返大陸俾人車,我仲以為個個都好似sandy咁自己hand made~原來係唔會夠時間,sandy果然有天份~good~i like親力親為既designer~有時d fashion show真係好好睇~如果fee到佢地既theme,feel到佢地既heart,感覺仲正~用感情做出來的每一件衣服,都係動人的~每一件衣服都係designer一手一腳去design,去畫,去剪栽,配搭,音樂,backjob,accessories,每一部分都好重要,都係designer費盡心思,所以唔好去糟塌一件衣服~
成為一個成功既designer都唔係咁易~邊有咁多idea?總會有瓶頸既時候~有機會參與fashion show製作,又得到大家欣賞,都唔係咁易~我成日都在想,有d designer既design可成為潮流的主流,為什麼?仲有wor,有時行天橋既衫平時都著唔到既,我覺得~fashion show目的只係想打響名號?究竟fashion係咩黎呢?我未參詳到~要同sandy discuss一下~
>>April 26, 2007 at 3:34:44 PM GMT+8
2007 年 4 月 24 日 星期二 【雨】
iris生日快樂~
1000先返工~想行short cut,不對辦,都行左好多冤枉路~仲兜左成條愛群道,點知原來響另外一邊~算了~又搵唔到門口入~亦都miss左個building,原來係學校黎既~真係唔睇返d門牌號碼都搵唔到呀~不過都響預定時間內到~其實我知邊度,因都去過,不過又唔sure,太耐無去,有印象,又想找short cut~都有問過黃景勳,最後用自己心中的地圖走~
去到,我既上司就俾左好多野我~要填好多野,遂樣解釋~又mpf,又保險,又義工申報又呢樣個樣~之後又俾我睇我既工作範圍,超多account野~之後仲有jamboree~又講下點樣shift星期六~哇...突然間好多野~呆左~咁佢地個d簡稱我都唔係好識,幸好佢都好細心咁講解~之後都有帶我出去遊一圈~其實佢都係好新,所以佢都話大家慢慢學~佢都係剛到,最大個個地域幹事都未到~
之後呆下,坐下,睇下野~介紹職員~我個位係CO2~clerical officer2~咁另一個CO2,bonny已經叫我做野,因趕住入cheque~對cheque對receipt~lunch之後就填入數紙~我仲以為我去入,原來叫amy去入~cool~點知....唔記得左放埋d cash,係因為bonny拎走左~咁係理所當然的,因為我都算新,d錢無理由我keep~
lunch同emily,細ryan食~佢地有試過找我響where返工,不果~不過由明天開始,我就帶飯了,因為個度好free,有一room可以睇電視,隨便就可,又有雪櫃,microwave oven同埋oven~正~lunch去邊食都得~而且office會鎖門,免得食飯時都做野,cool~真係幾free~
整完個樣野,都無野做,我又睇下notes~bonny都叫我慢慢去總會,仲話俾我知邊度有得do地鐵$2優惠~do完就真係抵好多~我慢慢行返去簽約~簽完都只係1730,放工~hahhaa~~福利超好~做滿一年薪金升一點~我依家係0點~病假主管就要求要醫生紙,不過有得claim最多$100,而港島地域仲可以claim多少少,因地域有錢,cool~如果咩手術,產假,只要唔多過應有的日期,係full paid salary,唔會只俾4/5人工~正~probation就6個月~如辭職,響probation內就7日前通知或付7月代通知金~之後就一個月前通知~病假係返足一個月有2日,可累積,就好似勞工法例咁~而且我係享有公眾假期,即係紅色個d~
哇~好正~年假一年12天,不過係做滿一年先可以放,但如果真係想放,就按比例計,可預支假期,只要不多於應有的,同埋主管批就可了~我暫時都無咁既需要~都已經5天工作了~如果有一星期係long week,咁個week既monday及friday就可以off一天,係放完先返long week既saturday~哇....正~佢地有d又放long week既假,加al,加cl(compensation leave只要係主管認可的OT就可以有了),加上星期六,日就可以去旅行了~cool~呢度真係好free咁~不錯~
我有個諗頭,就係如果學校唔收我,我會繼續做,我相信自己可以上手~如果無咩野佢都唔會辭我既~同埋,我可以申請調去其他department架~依家我暫時被派去港島地域架咋~咁我可以掂下童軍架構既野了,可以接觸訓練個d野架~好有前途,同埋有晉升機會嘛~21st截糧~因為待遇真係不錯~福利又好~又近~返工連搭車行路,仲已經係龜速都只係30分鐘,交通費又平過之前個度,cool~仲平過隧道巴~$8.6一程呢~
好興趣~讀書既野,嗯~hehe~今次100周年同步大露營主要係港島地域搞,整個7月都好忙~我又可以學下野,點搞咁大型的camp了~雖然我都只係負責埋數~不過都有份參與,都已經係好好既經驗了~睇黎我都真係有排忙,有好多數要埋,而且接觸我既人會好多,因好多都牽涉數既~咁都好wor,我又鐘意接觸人架wor,呵呵,識多d人唔好咩~如果響九龍地域仲好,仲熟呀~yeah~~
不過要睇下人事點~因為我未返工已聽聞我既同學仔告訴我,有2個人要小心,就係amy同ling姐~而我都聽到ling姐既口吻了,有點霸道,有點惡,都幾firm既人,初時佢唔係好想教架咋,話唔知點教,又唔知我識幾多wor,我係有聽佢地講野既,哼哼,我呢d唔出聲唔出聲,聽聽埋埋唔少野架,唔好當我傻~~amy就係阿嬸一個,煩些少囉,都係有自己既一套~bonny都係firm架,因做得耐嘛,講野又大聲,又踢拖~donna,money,angus都幾soft,幾好人~angus就係我上司,佢係助理幹部幹事,ase~
有人唔開心,即刻叫左佢出黎,我陪佢,仲請佢飲野~真係要喊多d勒~陪到11點多~好累,回家先~唉~我覺得大家都好得意~其實大家都好在乎大家,我感到好窩心~
vincent知道我咁為得朋友,就話我好~哈哈~佢都好似唔係識左我好耐,咁快俾評語,快左d wor~
>>April 27, 2007 at 3:38:17 PM GMT+8
2007 年 4 月 23 日 星期一 【溫暖】
09xx起身~大雨所以不出街,仲要紅雨,下午停課添~
日記~email~搵工~跟emily msn,kekek~東芳茱麗葉~
最開心既係,童軍總會請左我了,去港島地域返工~hehehhe~~超開心~明天上班~5天工作,不過saturday要shift~
晚上食左d野去上map reading~唉~都係好無聊,個班差少少wor~佢地話個阿sir無教野就話我地識wor~大家都好似一頭霧水咁.....唉~course leader似乎搵錯人幫手勒~搞笑既係大家一係做手工,整個山的模型,只係剪剪貼貼only~之後就整行程表個d野~放左學,有2個男同學仔跟我&janny去左mcdonald,一邊食一邊做功課~group work少可,仲要分工合作~咁都搞到差唔多0000先走~唉~龍爺無同我地一齊,佢入屯門wor~都仲係對我既bp一頭霧水~再跟進下~
由於janny太多班,太多功課,所以今星期四的farewell要delay至下星期一,幸好大家都俾面出席,其實大家都各有各忙,有d都仲要遲d先黎到~不過都好開心咁齊腳,yeah~最初我都唔幫佢手,我都約晒人,臨時又要轉期,我就叫佢自己約返~不過最後都有幫佢啦~
記得響course度break,有茶點,係幾盒野咁大家篤篤下~有個領袖篤完就企響度食,我就好大膽咁話可唔可以篤完企埋一邊食,我都想篤~佢先say sorry~龍爺就話我敢咁講得出~咁係o丫嘛,我講出事實jei~我地一問一答,大家都聽到晒,希望個位領袖唔好介意~其實有個我地識既,佢一直都企響魚蛋個盒,不過就無咁阻地方,佢真係.....!!!哈哈哈~之後我地開左品客薯片~哈哈哈~另一個男仔,好彩佢gf夠惡,都唔知佢gf點頂~又hei,又懶~因佢叫我幫佢買野食,又叫我幫佢拎野,另一個男仔都叫我唔好幫佢,算了~剛相識會對佢好一點,哈哈哈~反正我都係好人一個嘛~
>>April 26, 2007 at 1:51:39 PM GMT+8
2007 年 4 月 22 日 星期日 【乍寒還暖】
09xx wake up~
令人雀躍的玉山照片終於有了~感謝煲~I族族長~期待我地既re-union~
玉山1
玉山2
當然我都有send左個email俾james告知~哈哈哈~不過心情已經cool down左,真係純以一個朋友身份去share返個photo album俾佢~不過就唔知佢幾時check個email了~因係佢公司既email~
東方茱麗葉again~今次個d二打六都不錯,幾靚女~台灣都不少靚女,如埋好白~而且入面著衫既style幾好,不錯,真係好似香港design既同學~good~天分,自信都是很重要~有咁多朋友幫自己,又有一個咁專一,大家又可以同步,事業上互相幫忙既男朋友都不錯~不過身邊既朋友都好重要,有時都要靠他們和好如初~不過發覺原來台灣人都有脾氣不好的~哈哈哈~見到吳尊同林依晨真是經常吃醋呢~不過林依晨俾左另一個印象我,好過惡作劇之吻的感覺~
planning backpack之旅~真係好多information,不過好多都repeat,我要小心choose~仲有,個d咩建議行程,對我來說都是廢的,不過就適合鐘意去旅行但又唔想plan既人~因為佢只係將咁多個景順住去,只係copy and paste,無連貫~咁呢d我自己都搵到啦~駛佢plan~我想要既係,例如,我呢個point去另一個point,交通應該點,要注意些什麼~唔係就咁堆左幾個point,各自寫不同的交通方法囉,咁同一本旅遊書有咩分別?不過......如果list晒,旅行社都唔知做咩了~發覺我都係自己plan好了~好多野都要再問人,不過我依家就係自搜集資料,再篩選~其他事情就再算了~不過我要兩手準備,萬一行程有變,就可能要到附近住宿,所以每一個地方我都會list out比較好有保證又唔響我plan既民宿~而且其他有用電話,如taxi~不過我相信,我找人問也可以知道哪裡有地方住~不過我比較喜歡有把握的東西,有安全感一點~
hehe~不過網上看,有好多時都miss左車,好多女仔都有順風車~你都咪話唔驚~不過又好刺激wor~adventure既感覺~而且我要同呢d貴人交換聯絡方法及合照才行~哈哈哈~我真係無想過有艷遇呢回事~係cyrena提我的~可想而之,她多狠有一個~唔知今次旅行有什麼事發生,有點期待~驚?唔知做咩,我越來越大膽了~因為好多野都唔驚得咁多~
至於交通嘛~不知道怎麼去嘛?我在香港也是一樣,還得要找地方嘛,無論行山,見工~所以囉...拼出去啦~有什麼好怕?無安全感?到哪裡也是一樣的~難道我不相信自己的能力嗎?別人也做得到的事情,我也可以做得到,對不對?我是一個適應能力很強的人,而且當有困難,逆境,我的反抗力是不可以少看的~我相信自己,而且我已慢慢培養出我獨立的能力~每當我一有task,真的什麼也可以不理,達成目標~被狗咬的事件也一樣,我當時根本沒有理會痛同埋驚,只是想拿我要既用具~我也是一個挺有福氣及運氣的人~另外,我亦相信我的信仰~
之後去左廣華接婆婆~原來佢入左去住一day,心電圖檢查~唉,等我咁早去到~1800先入得~我又以為婆婆做完出來找我~阿媽講d又唔講d~最後入左去找她,不過都要等醫生黎,我地又返去床等~無咩特別~又唔駛拎藥~只係提幾時覆診,同埋交錢~之後就同婆婆走回家~是婆婆提議的~我當然陪她走~佢都幾健康~我初時又叫我行另一邊回家,我就說送她~哈哈~佢話如果唔係mummy接,早知自己出院wor~真是的~最後送到她家樓下就趕我走了,我亦不再跟她爭,回家去~一路上都有傾下計~
難怪d人可以拖數~因我地出得院,人地司庫部1800收工,我去到都收左工,問人啦,就話第二日先再交~咁唔怪得之d人可以拖數,因都無人理你,你可以就咁出院~雖然有你資料,你又要等醫生交待,房門口有人問你叫咩名,不過剔下only~不過好似useless wor~admin既工作麻麻~
今日都有搵工,亦麻煩左家姐幫我send resume~有同sandy傾電話~好想俾佢地睇我d玉山相~keke~
響camp quality我榮升左做ling媽~mak ryan又唔知做咩咁嗲~成日找我~響camp中叫佢回到房打俾我又唔打~出左camp就係咁打俾我~又話3個月後先見唔開心~真是的~不過怕佢think歪了~當然我有表明啦~反正成日都係幾個月什至一年先見一次架啦~所以都唔會見太多,同埋傾太多~小朋友~
有同tony傾下電話~hahahha~~又話好耐無見~又話今個camp無左佢地失色不少~真是~好啦~再約啦~又話我寫空頭支票~~好啦~會兌現的了~
>>April 24, 2007 at 9:53:33 AM GMT+8
2007 年 4 月 21 日 星期六 【乍寒還暖】
0745起身~不過唔知做咩0530起左一次,就響床上滾動~
點解無morning call?又話0730~平時我都有set alarm,今次就....!!!因太信任了~原來大家都收唔到,不過有人於0830收到~
christine佢地又問phoebe去左邊,又話我好徬徨咁打去找他們,哈哈~不過幸好24小時都有車,不過要轉車~而且唱k都幾抵,唔限時唱,飲,食,3個人都係yen$120~當然唔係private room,要出去台個種,都抵啦~phoebe話d歌都唔係好舊~
呢度房好靚,但出面就真係似公屋,好似返家咁~不過露台既view都唔錯~都係好綠油油咁囉~
breakfast係buffet~何志賢又飲呢d個d,幸好無事~有st john哥哥將乳酪放入coffee中,溝唔埋,就好似hot pot之後既湯咁~
遊戲~有拔河,有大家一齊用板將波控50下以上~因為我跌低左,蝕左道氣,最後決定換鞋~不過由於我地係婦孺隊,所以大家都有開盤,賭可以撐幾耐~哈哈哈~不過已經好好了~支持左一陣子~有體育精神~有一team超勁,一開波就拉另一隊走,另一隊完全沒有招架的能力~力的安排&前有拉的,後有紮根的,一氣呵成,紮穩重心真係好重要~個team真係一下就去,另一team根本就呆左,未回過神,又未紮實,坐低,就係咁俾人拉左去了~強~贏得靚~控球個個,個個小男孩仲未知什麼是細力,算了,不怪他,小朋友們初時都很興趣響度玩,最後都無心機了~都係大人們搞掂~
之後就去左playground~去左ride bicycle~去左睇佢地打波~之後lunch~
lunch後佢地玩水戰~我無去~我去左kid's room~真係好好玩,有滑梯,波波池,彈床,我都o岩玩~hahha~開心,又有air conditioner~great~之後又幫下d小朋友看下佢地既玩具~我又好嘆咁搵左個位躺下,聽歌,過歌~小睡片刻~之後phoebe,mak ryan,何志賢玩完入左黎搵我,聽到cyrena叫響上面,心感不妙,佢地幾隻野濕淋淋咁找我,要俾個熊抱我,務求我都濕埋~真是的~最後佢搞到整個playground好多水~
佢地bath完,佢地就去table tennis~phoebe真係運動型~table tennis,basketball,咩都得~死人麥康元用乒乓球打我~真是的~無品~之後phoebe都有保護我~最後我都要去救佢~
之後就有頒証書,派下野,同埋散了~見到lara好似想喊咁,好感動~有chocolate~張cert廢廢地~死人杰有2條,我同polly搶佢的,st john哥哥人好,俾佢既我們,我們就說唔可以容忍佢,還給他,因為佢有兩包,哈哈哈~~phoebe食左一半又俾左我,因為佢覺得太甜~polly又要一半~所以自己個包都未食,已經有好多chocolate~
回香港了~今次少左henry,tony,crystal佢地,無咁大班人玩,少左fun~佢地有打算叫st john哥哥,不過要take care小朋友~瑋恩都幾獨立,都幾喜歡黏st john哥哥的~
之後去左尖沙咀果一道同michelle,蔡生,cyrena,cecilia,細米dinner for michellle birthday celebration~仲有一個好好味的cova chocolate cake~yeah~正~多謝晒~有一個不錯既chatting~great~
我,cecilia,cyrena行返jordan~10點多回到家~
相相
>>April 24, 2007 at 8:14:43 AM GMT+8
2007 年 4 月 20 日 星期五 【酷熱】
今日準時到集合地點,九龍塘火車站~
今日係帶cq班camper由香港去觀蘭湖~響文錦渡過關,又真係幾快wor~今次我都係take care phoebe,因佢既姐姐alvina唔得閒~
已經轉左d低b無聊game~仲要定組名,口號,ice breaking game如呼拉圈,捉虫,身體夾波波,傳波波等~但可能大家慢熱啦,加上個個人都唔係好control到個場面,又係outdoor,又有咁多人,天氣又晒又熱~有時佢地成日叫d組長出去,等等等,我地都唔知佢地做咩,又要等,又未投入,大家在鼓譟中~有休息時間時,大家玩馬蹓搶球,佢地就話自己玩仲過癮~我都係幾經辛苦先拉左phoebe佢玩一個game~佢之前係打機架~不過之後無玩坦克車,問左susan姐姐入兒童遊樂園玩滑梯,都幾正,初時都驚,都幾高,之後無野了~又玩搖搖板,蕩鞦韆~搖搖板就多數只係得我郁,因我比較有份量啦~keke,笑死~
組長,organiser因係國內同胞,講野有時音唔準,大家就笑,哈哈哈~之後lunch~我地有瑋恩,杰,polly,phoebe,我,何志賢,mak ryan係一定既組合,之後就有st.john哥哥~有時有susan姐姐,同埋一位被人話佢唔關心自己既哥哥~lunch之後玩photo hunt,可能俾大家消化一下,玩靜態一點~杰個team好勁,打響頭炮,3萬多分~我地個team就唔知邊個用mouse,因佢click錯位,又狂click,就係咁click走晒d時間,輸左~得千多分~
之後個d games我地都有玩了,逐漸投入~有玩齊站小小島,我俾david仔騎膊馬,因此同佢熟了,超開心~尤其是野外定向,我差不多全程都是跑~覺得自己ok wor,平時我都唔鐘意跑既,但今次都keep到跑一段路~good~肺好似好左,原來自己有時都可keep到,great,我可是有毅力的,及有意志的~用左12分鐘搵晒5個point~cool~之後就同phoebe去playground玩~期間有找可愛的小朋友take photo~等一下再整條link~
大家玩個個..唔知咩....真係不亦樂乎~雖然係辛苦了點~不錯~果然男仔係大力d~cool~之後佢地去打basketball~我就拎mak ryan既n73用bluetooth過歌~有個小朋友係咁叫我去玩七級豬,係上次cyrena帶過的~不過在忙傳歌~哈哈哈~
之後dinner~去到一個toilet超正~cool~因佢有更衣室,又有地方看電視,有sofa,正~dinner之後有fun games,咩估歌仔,超級無敵獎門人,睇片答問題等靜態活動,不過大家都好雀躍咁企晒出去~當然有好多人都響後面各開賭檔啦~因我地有156人,迫唔晒出去玩~
之後就自由活動,坐車返房~不過phoebe既阿姨帶佢去玩,所以佢問准susan姐姐以後,再得知我地咩房就走了~不過見到susan姐姐既樣好似唔多滿意咁~
我地上車,camp quality難得一見既情景,就係迫爆bus~平時都係有空位,大家有得坐的~依家就要站到去樓梯~cool~上房,正爆~有水吧位,toilet又有梳妝台,個浴室好搞笑地有個位可以坐的~不過問過,無人住,haha,而且會兜水的~哈哈哈~床就有蚊罩,阻住晒~之後polly,瑋恩,何志賢,杰,mak ryan都黎左玩~因phoebe未返,我要等佢,唔可以走左去~不過人太少了,無咩好玩~只係鋤大d,同埋睇電視~
2330打左去susan房問下~佢地話ok~咁我就繼續等,又唔知佢地返唔返黎~又怕太夜唔返~又怕佢無車~最後~0000,佢返到了~cool~嚇死我~即刻叫佢bath~因我倆可以一人一張床,佢地好jealous,個個都對我地張床虎視眈眈~我地當然唔肯啦,都唔知俾得邊個~因有時佢地就算4人,間房同我地一樣size~要孖舖,杰仲要同何志賢一張,2個大男人~polly又跟瑋恩唔熟,唔慣同床~
最後同phoebe12點多sleep~
>>April 24, 2007 at 8:08:41 AM GMT+8
2007 年 4 月 19 日 星期四 【微冷】
1000 起身~
東方茱麗葉~
去童軍中心見general clerk 2~等左好耐先入去見~幸好他們以做account比較多~唔係文職,所以唔似girl guides咁問我~答既時候都係有信心,好定,幾爽快~都係主要問我account野比較多~又問我會響program planning定account方面發展~我幾驚佢針住呢個point~我都有問duties~不過唔知請唔請~唉~我都唔知~不過聽日就返大陸,唯有飛線去daddy度,叫佢接好了~因個個人話好快通知~不過都好似好大機會唔係返九龍地域~佢地都唔知唔同地域的上下班時間,咁都得?唔知咁問,佢會唔會因為咁唔請我呢?雖然佢問我有無報咩進修,我都只係答左童軍既,不過佢話唔係呢d,我就說還沒有~
出去左tst~搵唔到"果一道"?唔係嘛~星期日要去食,下星期四又約左人去食~返home要上網check下先~之後打算去starbucks,見到咁多人,響搵間resturant既同時,想起仙跡岩,又見無咩人,又有位可以對住個海,環境不錯就坐下了~由11點多坐到三點多~四個小時,cool~頂唔順,走人~睇下台灣有咩景點都搵死我了~點解每一個地方都有,我仲要平衡邊d值得去呢~又要上網找找~不過有些地方交通還好~今次先去比較大的景點,下次再深入山區,探索民族文化好了~
其間,好彩waitress肯幫我睇住d野,讓我去toilet,又唔駛我paid先~佢都信得我過架wor~雖然有我心愛的台灣資料~但我拎埋個袋去嘛~算啦,我都唔會騙她的~
行左陣,都係決定回家~見到emily既product越來越多,好有興趣~不過算了~沒工作,沒錢呢~
mabel姨姨幫我找到份temp,data entry,不過位於北角就算了~thx~麻煩晒~
得知一個晴天霹靂的消息,雖然cyrena已預告了一下,但denice晚上就打來,經過大家暗示之後,証實係同一件事~唉~新上任的梁熾彪先生,已遞了辭呈~我....沒有感覺,其實有的....不過,那又如何,都係咁做架啦~最好快點走,反正我都未適應好~唉~因為我相信,家長,leaders,中心,在大家既配合下一定無問題的~denice又話星期日幫ok wor~加油了~反而激起了我既鬥志~反正,challenge?我敢挑戰~
都明白的,讀緊part time,呢份工又有咁多野跟,放工都唔係放工,點頂呢~雖然感覺上他都是唔係好做到野,time management又不太好,organise又唔得,anyway,他都要走了~只希望日後佢既工作上有更大的成長~只替佢擔心~其實香港都唔止得佢一個,好多人都唔係好做到野~可能我都將係另一個跟得唔足既人~因每人既要求不同,每人的觀點與角度不同~總有人挑剔你的~
心情都算幾好~行行下都會笑,因想起台灣之旅,想起大家~
回家,找到"果一道"resturant,幸好,book埋位就交帶俾cecilia了~知道她忙,所以都幫她少許吧~又因我明天會返大陸觀蘭湖做義工,所以只好做到這~
努力我既東方茱麗葉,努力我既台灣backpack之旅~
>>April 20, 2007 at 2:31:14 PM GMT+8
2007 年 4 月 18 日 星期三 【微冷】
涼了一點~不過仍是短衫短褲~1000 wake~
追東方茱麗葉~好緊張~好希望林依晨飾演林瀨穗可以有自己的品牌,不要那麼快被0玊峊敢恧成功喔~今次吳尊演的紀風亮給了我不同的感覺,great~
出發去藍田老人中心,去拎奶粉,坐下,同老友記傾下,又同歐陽,盧姑娘,華姐及主任傾下~cool~代我個個人真的走了~今天有幼稚園既小朋友同老友記有聚會~又有人來audit~李瑞萍就我後生了,靚左,什麼?我以前好老咩?黎少寬問我做咩咁少見~哈哈哈~關限嫦,何玉眉,張慕嫻都好開心見到我,跟我聊天~歐陽姑娘,盧姑娘說我靚了,瘦了~主任問我係咪唔夠訓,很大的黑眼圈,其實佢唔知道我一直如是,只是平時都戴眼鏡罷了~華姐覺得我靚左,皮膚好左~那當然了,不用勞氣,不用再對班嘩鬼,真的好多了~人的心情都好點,又一次証明我的辭呈是對的~盧姑娘說,我走了以為她一腳踢~好多班都要她帶吧~有老友記說我找不到工作,為什麼不留下來,哈哈哈~待了差不多一個小時,就走了~
回家~爸爸說依家細佬用不到電腦打機很安心~哈哈哈~又因手痛拎唔到電腦出來整~哈哈哈~
打日記~
joanjoan~跟她去了久違的元祿~一直傾傾傾~good~佢找到新工作,great~有時有得揀都未必係好,因唔知自己想要咩,會lost左~她說"一sushi"及"板前"都不錯~11點多回到家~唉~佢已經有高於10k既salary~我呢?哈哈~我知,我ok~不過人望高處jei~佢既感情問題都真係幾煩,不過既然佢都想放手,都係一件好事黎既~我反而都幾安於現狀~覺得自己好幸福~你地搵多d,錫我多d咪得囉,kekeke~
>>April 19, 2007 at 3:31:24 PM GMT+8
2007 年 4 月 17 日 星期二 【微冷】
孫慧玲生日快樂~我記得的,不過沒有send sms~
今天1000 wake~~
日記,東方茱麗葉,email~咦,michael找我星期六幫佢拍野,可惜我返大陸了,下次再幫吧~確定了farewell日期,時間,地點,就send email俾他們了~
出發去油麻地starbucks~填84的感受~填in service既紀錄簿~再整理台灣資料,頭有點暈,太多了,真的每天只可整理一個地方,還要未顧及交通,住宿~哈哈哈~只是找景點及想去的地方~宜蘭好像沒什麼好玩的~回家還要上網看看有沒有什麼漏掉了~頭昏了~不過,此次目的,不是為想去的地方而去,而是想去就去,去享受我的人生,去思索,去refresh,去親親大自然,去挑戰自己,去見識,尋求刺激,去冒險呢~如果因為行程而令自己心情不好,沒有輕鬆去享受,那麼我今趟backpack就失去了意義~可是我是一個比較緊張的人~盡量吧~有些地方去不了也沒什麼大不了~有機會再去好了,不一定要去的~最緊要享受~台灣人比較純樸一點~雖然在網路上有看到,有girls因miss左公車,截不了車,有台灣人戴,有點危險,不過比大陸還好吧~感到有點刺激~
去商務,因想買post-it~見到mcdull,買了~又想買袋,for backpack袋好我的資料~再想吧~
回家~又一天了~hehe~有整好map reading班的地圖~
欣打來求救,叫我回去幫忙,因part time5月尾exam,欣6月又請假去考試~嗯~感覺不好,有點反感,有點覺得厭煩,因真的唔想回去做,又已下定了決心~唔好迫我,否則我會反感,反彈力越大~終於童軍會有人打來,叫我星期五去interview general clerk 2~我in完再想想吧~settle下先~不過拖得越久,就好似吊高黎賣,予人感覺不好,我就越不會回去幫手~真的再想想吧~我好期待童軍會請我~
>>April 19, 2007 at 11:16:59 AM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|