寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

2007 年 3 月 7 日 星期三 【乍雨乍晴】

三八婦女節~

篤手指~我費事篤,怕我真係感染到~不過歐陽姑娘都係叫我篤佢~哈哈~我又唔記得d程序,都要姑娘提,我走了,她都俾心機教我,真好~小朋友黎幫手,盧姑娘補過佢,功課上好naughty,不過頭先幫手都有紋有路~

入data,yeah~好過無野做~不過有排入,入落新system~hahaha~唔會呆坐,又唔駛打碟~雖然好free,不過依家都無咩野整~

依家都好少聽mobile既歌,睇黎科技對我都真係.....hehe~不過我都要抽時間去convert dvd既歌先~同埋cut明道既歌做電話鈴聲~仲未整~hehe~

lunch+sleep~

tutor~都係咁,不過好似soft左,語重心長左~余偉安說想轉補習社,我就問係邊個意思,佢話唔知,亦都唔知係唔係~我問係咪mummy,佢話係,之後又想多陣,又話唔知~我問係咪你自己~佢又唔答~不過我都同佢講,你轉都好,轉一間你覺得合適你既,只要對你好就可以了,佢呆左一呆(乜依家d小朋友真係咁鬼靈精?真係要好似對大人咁?平輩咁?)~他說以前都無間合適,亦都唔知咩叫suitable~之後我同佢講,不過你去到邊一間都要自己努力架wor,你都唔肯記,又唔專心去做,去到邊都一樣架咋wor~之後佢認真左,專心左,主動問我個d點解~開心....不過知道只可keep短時間~但都俾左我動力耐心去教佢~咁都好~不過我不會動搖走既決心~佢.....嗯~smart boy,有深思熟慮,成日話唔知,其實佢唔講jei~

趕出causeway bay~又趕出去買野~原來有2間翠華,等我走到鬼咁遠,來來回回走左幾次,去mountain service~edward又串我,因周圍好多狗,話知道有同類黎就叫得特別大聲~找死~買左幾對襪,都係$220~因meiji買鞋,襪就有半價~cool~之後分睡袋~$630,之前滔介紹個個~試gaiter,點知唔o岩我,因小腿太粗了~之後去唔知咩行睇袋,我再睇定d先,因我想搵august可能仲平~overlander未開,我地就去沙嗲王食dinner~點知最後又得返我地5個人,上次去吊手岩個d~哈哈哈~

dinner~edward買左$5千多,咁就睇下佢買左咩~我又再一次強調,我係用左$350~佢地原來都係用$500~nelson都聽到我講~我尋晚又響msn同佢講左一次~佢仲問我係咩~因我係跟響一個金章會女仔後,個cashier個係$500,個女仔問乜唔係再折咩,佢叫另一個staff confirm~真係~咁我當然都話同佢地一齊啦,我點知jei~咁edward好唔妥,因為話明win win架嘛~我地童軍有咩jet so,sponsor都預佢地~依家件褸平多$150都唔講~唔fair~我都估唔到咁複雜~佢咪同阿ken講,暗示俾佢地知我地知呢件事,唔係傻仔,亦都叫佢唔好問,不過都可能我好彩,真係cashier搞錯,因見金章個個女仔都confirm一次~不過佢地一直講都係$500~~nelson話係正常,佢都咁熟,都預左,不過講左,話因為有難以啟齒的原因我地會明白,好過咁~因為都平左好多,原本$1950,依家$500~因我有同金章會個個女仔傾計~佢地有check營,又試衫都無問題~不過edward個d無,怕阻住,點知可以唔駛客氣~盧sir無size,因太大份~hahaha~

不過佢地尋日都好似當埋我係金章會咁,講咩都無避忌~我咩都聽晒~都知佢地有d野,因原本佢地個邊有2個女仔都話要sleeping bag,突然又唔要,一定係仲有d筍價~不過jeffery都買左,可能真係益好close既人呢~不過就因$150頂住個心唔舒服,諗好多野~佢都已經miss左我好多次,點知最後都俾佢聽到,因我睇佢買野個d單~我尋日得知$500,再減至$350真係呆左架,有無咁抵呀,我仲問清楚係咪呢個model~幾驚買錯~meiji佢地check過都同屬一件~咁佢地食水都真係好深~$350都有得賺~買brand~edward又開始judge點解個sleeping bag只係香港有,外國website見唔到~不過nelson都話唔出奇,因為符合當地作出適當調整好正常~如果佢地偷整係犯法既~所以head quarter一定知~

不過edward成日miss晒我講既野~好似住宿方面咁,大家都睇到我整理的資料,佢就唔記得,不過佢都係鐘意做野親力親為個d人啦~有自己一套~反正佢都好有交帶,我就算了~原來依家仲未訂到hotel,我地都以為已經訂左~咁又要臨時拜託阿cat幫我了~之後又講,反正都同佢地夾唔埋,都係分返2批人~

抽籤結果~響causeway bay mtr見到有網上,即時check~結果係.....明天再講~22xx散~我無同佢地去中環,因我要搞"住"既問題~而且我去到都無咩野幫~又累~對不起,沒有共同進退~感覺edward都想我去埋,撐下佢~佢都有d心大心細,又加上發生左呢件小插曲~

>>March 12, 2007 at 3:40:45 PM GMT+8


2007 年 3 月 6 日 星期二 【乍雨乍晴】

咩事?做咩突然咁凍~驟降至11度?唔係呀化?

例會~都係幫手,好多人,好多野要紀錄,手忙腳亂,仲以為去唔成旅行,因聽華姐講尋日反應唔熱烈~幾想叫盧姑娘幫手登記~

準備中文班~簡體字~

email~童軍course~copy d certificate去報course~將會報map reading同埋knotting~問左simon,係屬於木章訓練認可的course,當然報~

lunch~有sleep一陣~

中文班~又係簡體字,意味著就黎有test~不過今次唔可以好似往時咁,2堂學新的簡體字,一堂review,半堂test~因下星期生日會,無左中文班,而我last day係mar31~所以review堂無左,要combine~俾佢地返家練~再響test前俾佢地練下~不過佢地仲未知我走,我打算再遲些先講,會buy d cakes俾佢地~歐陽姑娘都撩我約mimi食飯,係一個好生鬼的婆婆,好可愛的~今次要特別提點點寫,因為比較難,未必可以推返出黎~個中文board,因雙面膠紙黏力不夠,成日甩,真係好睇唔襟擺,最後都係用膠紙,釘,or放棄立體效果~不過佢地無讚~算了~但佢地讚我好野,因佢地既mistakes逃唔過我法眼~夠認真....俾佢地知錯咩~

補習~都係咁,好累~

沙田mountain hardware開倉,由於金章會個邊同佢地好熟,可以正式開倉前先選購~金章會主席與老闆超熟的~買褸,超抵,$350,防水防風保暖連freeze,真係好抵,雖然size係大左些,唔係core tex,係佢地自己研發的物料,唔係網上睇個件有1.3kg重,只有510g,good~無晒色,佢地choose晒,雖然我好想要yellow,不過我想保值些,就要紅色~其他野無buy,因為未覺得需要唔想waste money,even though真係好抵~由於我遲去,edward佢地都走晒了,咁我都stay到最後等埋一d玉山團員先走~都聽到好多野,仲見到boss,見佢傾下係想推走d舊貨,有d貨唔再出呀咁~又話英昌個d都會排隊buy~又話呢度租幾錢,開完倉仲要搞幾耐呀咁~仲有幾多貨響手轉.....~angus?唔知係咪咁串~

我幾趕呀,早知唔take taxi,因taxi仲慢~都係轉kcr快好多,尤其繁忙時間~個度又真係好近馬鐵石門站~shit....蝕~等我跑跑跑.....以為edward走左,原來未,打俾佢,仲叫我唔好上,我話響下面了,最後成功找到,辛苦~個taxi driver又唔識wor,仲想兜我俾多d錢,我仲唔即刻落車咩~shit......對住佢都無心情傾計,但又不斷撩我傾~最後團員佢地咪又揀到21xx先走,因佢地同boss又真係好熟,仲叫boss幫佢留野,搵野,boss又叫佢地check清楚,remind佢地有咩注意,希望執到又平又靚既野~早知唔駛咁趕~tent唔好黏手,因有人說防水個d放得太耐會自己甩,唔好唔用,要用~chemical既野~

好多野我都唔識,都係聽同問先知,因我真係好少買呢d野~佢地顛架......個個過千~除左我~哈哈哈~老闆都望多我兩眼,一來佢都唔識我,未見過我~

有個仆街打黎叫我見工,有禮貌到爆,唔講foul language都唔得~返屋企睇到....易發公司,響朗豪坊~

決定今星期六,日唔行~無gear,無tent,無袋,無cookset~點自給自足上山?唔想煩,雖然想train~

>>March 12, 2007 at 1:43:35 PM GMT+8


2007 年 3 月 5 日 星期一 【颳風】

09xx起身~盧姑娘有打俾我~我就話傷口發炎,醫生約左我下午去睇~其實沒有,哈哈哈~因為太累,都唔想返工~想休息~都無真正休息過~

整理~見工~行到去荔枝角道~哇....好似寶齡商場的shop咁,細細間~唔識,要一直留意~呢間係製造業公司,做襟針呀,鈕咁~佢問我點解唔做,我當然識做,見人講人話啦,咪話我想做返會計既野囉~佢都有問我點解唔做,我話辛苦~佢都覺得其實,點解PA要做補習老師~問我識唔識做晒成盤account,我話響cpa firm都自己做一間公司,就問佢我算唔算識做?又問我想邊行發展,我無idea~不過令我知道呢個世界真係好大,雖然你只係想做一個會計文員或文員,但都有分咩行業,真係大開眼界~

佢都話佢地細公司,好在人事無咁複雜,又學多d野,全面些,因成盤數都係你做,好flexible,你想點做就點做~做既野好少,一個早上都做晒,以前個個做左9年會仲主動幫其他同事,意味我都要咁啦,不過我ok,可以掂下其他野~咁佢講完,都問我有無咩問題,我都話暫時無~可能佢又think up一d野,又講,咁我有d興趣咪又問下囉,咁如果佢真係請我,我都要知道點做先得架~大公司就只係做一個step/一part,會好悶~好似想請我咁~哈哈哈~不過可能只是think up到一d野罷~佢都問我辭職未,幾時返得~應該係例牌question啦~可能都有點意思~不過世事難料~事情會變~我不要太天真~發揮得最好才算,你點知人地請唔請你?你又點知份工適唔適合你?唔好怕自己做幾個月就走,唔好意思,搞左人地無幾耐又走,就影響自己表現~人地都唔一定請你~哈哈~我真衰~.....我太多顧慮了~彼此彼此jei,其實~

佢都話我要追下數,check下數咁,有可能同事打多左個零,計錯數,出錯單等~我有問追到幾時為嚴重呀等~佢話依家好左好多,因拖得太耐數既公司都唔再同佢地做生意~佢地自己有廠,批發出去,有去外地咁既~咁都好快見完~夾埋我,我知有3個女仔去見~有個著suit~

咦~伊利沙伯中學請文員?只係做到8月31日?咁正~都幾好wor~apply先~不過人地3月15日開始bor~算~去見下先~不過要填水蛇春咁長既form~cyrena話呢d幾好架wor,人工高,又無咩野做,咩一萬蚊人工,只係收通告?不過今次只得$7660~都算好~cyrena仲話如果係一萬,即辭工去做都抵~不過我要REFERENCE呢~唔可以早走~呢份得&7660架咋~

回家打日記~食野~email~

tutor~好唔開心,想發洩~超唔開心,想發顛~我幾時可以走呀~唔想再對住佢地呀,我好炆呀,無耐性呀,係咁扯破喉咁罵~真係被佢地激死~好炆好炆.............

傷口仍有血水在滲?為什麼?問過,傷口未癒合,同埋自己要洗傷口,唔好只係換膠布~二姊話傷口深都會咁,咁又係,我見到白色,即係脂肪個層~歐陽姑娘睇過,有發炎跡象~

>>March 12, 2007 at 1:12:26 PM GMT+8


2007 年 3 月 4 日 星期日 【酷熱】

08XX起身~我這兩天只決定返補習~

打日記~有好多要補ar~

去賽馬會個度洗傷口好彩有阿may,佢陪慣公公黎,知道程序,先響下面排隊俾錢,再上去,我以為我係非合資格人士,原來我係,否則要$70而唔係$17,因我話俾佢知我黎洗傷口,佢問我有無紙,我俾佢,哈哈,真抵~好快洗完,又無人排,個nurse叫我唔洗再去,oh~咁我聽日用咩藉口?唔打緊,一定想到~之後再到上次body check個間睇門診~因再check下仲有無粒野,又係朱勵亞醫生,上次個個~check過,無事,只係我乳腺較粗,不過balance~great~睇醫生之前又磅重,比上次body check輕左0.5kg~哈哈哈~

取消見工,因唔想waste人地及自己時間就拒絕香港盲人輔導會的機會~不過又有另一份會計文員叫我去見~響荔枝角道,太子地鐵出一直行,佢教左我點去了~

話咁快又耗左一個上午,之後要趕去洞梓那邊,因約左漁農處去營地睇狗~睇下點處理~睇完我仲要趕返去補習,160x先到~林姑娘下意識望下我隻腳,我扮野,哈哈哈~不過差不多到的時候,盧姑娘找我,我喘住氣咁同佢講~

"""與漁農處人員相約左1330響洞梓童軍營地門口等~約1400相遇,先筆錄一些基本資料,包括姓名,年齡,地址,出生年月日,身份証號碼,聯絡方法,發生經過,地點及時間,動物的簡單描述,會否願意出庭作証,以及講述處理程序,最後簽名作實~

由於他們屬於開放式物業,不像私人住宅般長期關上鐵閘,所以如果他們任意讓狗隻四處走動,沒有綁好,又沒有領狗牌的話,漁農處會即時起訴他們~

筆錄基本資料後,我上了漁農處的車入洞梓童軍營地,到達後便到辦公室找營地助理主任簡小姐。漁農處工作人員先出示身分,再問簡小姐索取該狗隻狗牌正本,然後便去看看襲擊受害人的狗,簡小姐鎖著並將於困在游泳池旁的殘瘴人士厠格內。漁農處工作人員給了一部閱晶片器材予簡小姐,檢查清楚該狗隻是不是真的有晶片,結果是有。

漁農處人員便向簡小姐解釋,由於該狗隻有咬過人的關係,就算日後証實該狗隻沒有瘋狗症也好,只要有活動,有任何人都不可以不綁緊該狗隻(簡小姐補充平時有綁好,這次只屬意外),讓牠隨處走動,因狗是沒性的,更不可以向他人說明該狗隻不會咬人等說話。由即日至3月11日1400以前,漁農處人員先收起該狗隻狗牌正本漁農處人員會突擊(簡小姐有問會否通知可以放回該狗隻,還是時限到了就可以自行放該狗隻等,由於問得比較亂,我都是打我收到的訊息,漁農處人員答會先於突擊前問一下狗隻是否仍在,到時可以放的時候會交還狗牌正本,因現階段要拘留狗牌)檢查該狗隻是否有綁好,如有此情況,會即帶走該狗隻。由於該狗隻已領有狗牌,所以現階段只實施家居監察。如果任何人發現該狗隻有任何異狀,如怕水(簡小姐驚訝怕水,不喝水也是徵兆,好嚴重),突然情緒低落等(簡小姐說現在這樣困著牠,情緒必然低落),都必須即時告知漁農處工作人員。

然後便返回辦公室再填一些資料就可以了。而我看完了狗隻,簽字作實,我便走了,大約1425便自行離開。因為等他們也要十多分鐘,他們又只送我出洞梓童軍中心門口,倒不如自己走出去比較好,因我趕去上班。他們應該筆錄簡小姐的資料,因該狗隻是她的。

另外,簡小姐事前有要求我不要道出另一隻黑色狗,他們會將之鎖到另一地方,而我亦同意。"""

以上便是過程,由於我要打返俾denice睇,所以好詳盡~今天好累.......太頻撲了,我不是應該好好休息嗎?

今天亦要返童軍總會問黃sir拎支部技能班的cert,因我終於完成左補課的事,見到阿sir一拐一拐的,又穿拖鞋~原來佢跑完馬拉松~辛苦晒~另外,又要找edward俾passport佢,因為叫左佢幫手辦理台証~之後佢又問下我隻腳點~係咁叫我快d~要7日內交報告~又告知我應該點做,simon又叫我send report上區~哇~咁多關~有理無理,叫中心send晒上去~edward又叫我打俾地域個邊報案先,不過都係中心搞~佢話見係我咋,第二個都唔理咁話~chiu....

>>March 15, 2007 at 4:55:35 AM GMT+8


2007 年 3 月 3 日 星期六 【雨】

俾搞搞震,扇風點火,無風作浪既edward叫左我瘋狗ling~真係俾佢激死~

84旅聯團大露營第二天~

wake up~TM囉~又話0630起身洗頭,點知佢個alarm響,自己都未醒,我地全部人就醒晒~不過我太累,又搵唔到野掉佢叫佢起身,就唔理佢了~我累到有alarm響,響夢中以為唔知咩事~之後到我mcdull春天花花響~因見TM未出,就繼續攤~cyrena見我繼續,佢又在床上滾動~我地幾個好快搞掂就出去~

升旗~我去幫下手,因simon,棠不在,denice問係咪可以就咁展旗,我又走去問edward,我唔識嘛~之後阿sir幫手,哎唷,乜上堂有教過咩?我未試過既?我好想試~又唔記得接繩結添~又要下苦功~唔等兩老,我地展旗先,阿sir都係好似我地平時咁紮住,又簡單,又方便的方法~之後罵人,因遲到......

breakfast~用cookset~不得不承認,真係幾亂~無plan要brief點做,教用爐頭,gas,點火~應該即刻分物資~time control個度,幾多時間brief,幾多時間煮連食連洗?cookset唔夠~領袖要點?無認真去想整個流程有待改進~拎食物應該早點~竟然無帶油?執漏左,拎錯左人地個支,又無問人地,人地好惡咁帶埋旗過黎,真係唔好意思,即刻say sorry~有建議其實時間好短,我諗我地應該要education佢地,我地都視佢地為正常童軍,正常係做得到~因為佢地都做得到,可能有家長幫忙~anyway,我地都係志在俾佢地試下,其實都係家長guide住,感受及享受一下過程就可以了~當然我都不斷報時,亦都知道當佢地真係唔可以響指定時間完成的,我會好flexible處理~

有人建議只係花款多,多左隻蛋,其實可以不用~不過我都解釋,已經俾左快熟通心粉,腸仔,生菜都已經好易熟的了~蛋其實係一個考驗,睇下你點處理~不過我都唔知主持人用意,我估架咋~不過事前唔知scout唔俾開火~總之我最終目的係唔好低估佢地能力,考慮太多,顧忌太多,你係唔知道d仔女有幾叻~我想佢地挑戰自己,不斷嘗試,even佢地既skills成日都唔記得,要repeat & repeat咁教~我只係想讓佢地發掘自己的潛能~不過都會以安全為主要考慮因素~當中,我都係四圍走,影下相,好惹人厭咁提時間,搞下氣氛,雖然唔知做得好唔好,家長點睇,但我已盡力了~亦都唔好意思,可能我take左cyrena的post~

我地又要三催四請咁叫阿bill唔好搞無謂既事情,等cyrena及家長去做就可以了,不用他勞心~佢係incharge,好多野佢唔應該落手去做,而係睇大圍~亦無安排人手去管物資~唉~下次唔該有張物資list~就算無leader有時間返唐氏會去執,咁交俾另一人都知發生咩事,好似emily既wedding ceremony咁,幾好?

羅馬炮架~呢part我負責~跟大家寒暄一返,fall in,傾下,就交俾edward.....好緊張...有儀式的~最後都係阿sir主持,哈哈哈~我聽見199th話麻繩唔夠粗,即刻跑上去拎~點知....就係咁出事了~我一直都唔為意有狗,因昨晚我跑來跑去都無狗~一時唔記得左,平時我都知~加上我心急,又係一個人上~跑到差唔多,突然跑出兩隻狗,又吠,圍住我,咁我都驚,好想走,因怕佢咬住我唔放~轉轉轉~由正面轉到背住佢地~先是被咬一小口,再聞,又被咬一大口~幸好有denice同christine,denice好定咁解釋,叫我唔好郁,俾佢聞下就可以了,知道你不是襲擊牠們就可以了~最後由於佢講既野令我既害怕消除,我又信任她,定了下來,牠們真的嗅兩嗅就走了~

其實當時我有在想,好似說背向唔好,我都有問,都有在想,不過好似唔關事~我都驚架,不過當時都有任務在身,真係唔顧得咁多~當知道出血,denice幫我洗傷口,我都不忘問麻繩,仲叫cyrena拎去~denice都有問我怕唔怕痛,都話我好定~我話因為佢都定~佢反問我乜真係有用咩?真係俾佢激死~有問我有無麻左,有無痛,話我內出血,因瘀左,由於無大膠布,就用噴霧膠布~都唔係好痛jei~

入大埔那打素急症室~因將件事講左俾佢地知,職員我都認為佢需要知,原想星期一先去看醫生,不過打返中心,中心主任說事不宜遲~denice說sandra好定,fansy就好慌張咁~又幸好有阿man,佢係救護員,解釋晒所有程序,如我去看醫生都一定叫我落案,之後又牽涉漁農處等,就叫職員準備狗牌正本~又問有無打針~職員都說有,三年一次,又有晶片~搞下搞下,交待既交待,又傾傾傾~阿man見我行得,唔prefer call白車~bill都有教我點去~都等左好耐,最後都要call白車~edward話營地職員處理得唔好,唔係佢call白車,唔係佢開閘,竟係denice去做晒~denice話入面得返佢一個職員~我又覺得佢好慌,唔知點處理~edward又話,哇,佢係助理營主任黎架wor~nelson就話咁個個人遇到呢d情況都正常慌左先~見突然有咁多大sir黎左,肯定佢走去同人地講啦~原來其中有人係新界東的~

edward都問我響度做咩,咁耐都唔走?佢仲影我,想死~走個時我話佢衰,影我?而佢同緊其他人傾緊,聽唔到,洪sir誤會左,以為我問edward係咪影我,就問edward係咪要影我,尷尬,我扮聽唔到,快d走~仲問我做咩俾佢咬到腳,我話,唔通俾隻手佢,叫佢咬我隻手咩~真係o丫~期間,都有好多家長問候,又同下家長傾下計,由於見到洪sir,咁又同家長講下我上course既事~姑姐又問我羅馬炮架的事~我都有解釋,後來問返simon,我都講得無錯,訓低個幾支紮得實就可,重要的就只有個三角同埋發炮個支~有車黎就叫我坐,唔好走黎走去,會有輪椅推我,總之我唔好郁,我3係傷者黎架嘛~不過我最後都係自行上車~

洪sir同我解釋,呢d唔係叫咬,佢話只係含,因為咬係指扯~我有暈暈地只係心理問題,因我唔係失血嘛~我應該係唔夠訓,因發生事時都無事,之後又話佢地有個係訓練警察個d狗,英國又唔知訓練咩犬咁,佢話無野既~又上一堂~denice就話佢響st.john好大粒~哈哈哈~上到車,個d大sir及阿bill都叫我分別打返俾營及他~最後原來我發現個手提放左響間房~哈哈哈~denice陪我上車,因佢目到事發經過,其實應該係阿bill陪我的,佢就真係想,唔駛佢做~佢同我一齊,我相信佢都幫唔到我d乜,我都係信denice多些

上到車,救護員又問我既personal information,事發經過,隻狗係點等~我要將同一堆野講n咁多次~因入到醫院,辦理完又要去同police講~又同醫生講~好多人都問我,如中心職員,bill又問我,因佢要填report等,我又要講,我好想錄音~響車上我地都有傾計,佢地話洞梓都幾多事發生~不過唔係被狗咬,又話個swimming pool好靚~幾正咁~之後走時,見返剛剛個police,問佢響邊搭車,之後有講有笑,佢叫denice揹我才行~哈哈哈~我隻腳受傷嘛~

幸好洗傷口個個人,不用捽走嘖霧膠布,佢話依家黏實左,會甩皮架,況且佢自己會甩既~佢地一個二個都話...包括救護員及洪sir都".哇....嘖霧膠布?一陣洗傷口實痛死你......"denice亦都不斷解釋,我明白的,係問題~痛咪痛囉,又唔係未試過~好彩唔駛,佢地真係o丫~edward又見到個朋友,係nurse,都同我講咩瘋狗針,要0157日咁打~又話圍住肚臍附近打十多針,又話唔影響玉山個trip~因edward好擔心影響左我去唔到~......好大件事咁~成村人黎晒~之後又散開左~唉.....新界個邊又會知,九龍城區又知,simon仲話forward出去東九龍,又因係當中個d大sir有個識佢,又問+話俾simon知呢件事~咁edward又係九龍地域....死得~消息真係傳得快.......!!!!誇張~

debriefing~我地比佢早返中心,好快,因無咩人,仲以為優先處理我添~點知唔係,都係照程序等~emily話係架,我又唔係抬入去個d,個次佢盲腸炎痛到響地下都無人理~oh...my god~仲有呀,個nurse幫我先打破傷風針,流血,佢無反應,denice叫佢先俾敷料我壓實~emily又話佢地覺得呢d小事,又唔係流血不止,見慣了,呢d小事就淡淡然處理~oh...原來係咁,經過今次,真係知左好多野,又識左好多野~hahaha~試左好多野~哈哈哈~咁我訓陣先~等佢地返黎~好快debrief完~我好辛苦先拉返199返黎~因佢地以為完左,我又無時間解釋清楚係領袖debrief嘛,鄒晒眉頭~因個時我同盧姑娘交待緊~

唔知做咩阿man風趣左,係咁同我講佢識棺材板,可以計返平d俾我~找死,佢講左n次~就黎俾佢煩死~不過都好,關係close左~日後合作都易d~唔知點解有咁既轉變~不過都係好既~可能佢見到我對團員有耐性,又發生被狗咬呢件事吧~認同左我,就同我玩~又或者他慢熱吧~

tea~有william,雪芯,yaya,denice,christine,cyrena,我,冼sir一齊tea,抵食既車仔麵~因佢地lunch應該無啖好食,因為趕住收營~咁我同denice都無時間,原本sandra都叫我地食埋先返,又叫我地take taxi,不過最後決定等埋佢地一齊食~途中跟denice傾左好多,不錯~佢好搞笑,原來響mtr及kcr中佢會lost,無安全感,哈哈~肯好我識jei~佢係巴士人嘛~

home~cyrena陪我,等我上左車,佢就自己搭車出去~我太累就唔陪佢了~佢去睇drama呢~我就返home,執下野,bath~之後跟家人交待一下事情,原想事情一發生就打去,不過cyrena話睇定d先,費事嚇親佢地~咁又係....又唔係咩大件事,定晒先講,免得他們想太多~擔心太多~

>>March 12, 2007 at 6:50:39 AM GMT+8


2007 年 3 月 2 日 星期五 【酷熱】

返工~

盧姑娘病假~cool~打算等歐陽姑娘走後可以print日記~

打日記~準備中英文班教材~

幼稚園~點知11點多突然謝主任一個電話叫我落去.....咩事呀,下面好唔夠人手咩?都唔明白,佢地都已經有咁多人啦,仲要我地老人中心既職員?歐陽姑娘都唔明白佢地點分工~人手點安排~唉~去到謝主任叫我飲雪梨水~之後主任叫我對報名的事~之後lunch~有同梅姐傾下計,幾好~蛾姐都係少惹為妙~之後去拆釘,因為有家長投訴,個d簿的釘氧化了,令他皮膚敏感,就因為此投訴,幼稚園成千上萬既簿要拆釘重新釘裝~真係氧化得好厲害,好多碎~整完仲衰,漬仲大~唉~其實真係用膠紙咪得囉~

1500放~等ivan~其實我都有想過等與否~因為我入去仲快~哈哈哈~不過想搭順風車~哈哈~save money~不過佢5點多才到,咁就呆下,填下form,同sandy傾電話~我仲要搵佢停車地點~好彩佢有耐性,唔係我咁蠢真係唔知邊到,我都好緊張咁打俾sandy~傾下計~怕佢唔停得~最後成功搵到~我事前都有問我應該坐邊,坐後面又唔好~cyrena叫我應該坐前面,我又在想,咁我既背囊點呢~我有打算放在我腳前,點知ivan就好有風度地幫我放向後座~人真好~~唔錯唔錯~對佢都有好感呢,keke~外型都不錯架~不過結左婚lu,佢老婆我都識,又係人好好架~我都唔知自己近排做咩,好多野講,係咁同人講我辭工~所以我都有同ivan講,因佢問我做咩~之後又講下個團點呀咁..我都好似幾激動,有點失禮..佢話好彩仲有華華同我,否則佢死得勒~之後我同佢講simon走,佢話佢又忙,好多野做,星期六個d又無咩心機去搞呢d野,而且以前個d瑣碎事都是simon一手一腳包辦~oh.......無心機~唔得~可能我呻,又令佢心煩,又擔心了一會~不過心不在這,很快又沒了一回事~

之後佢話又搵唔到制服,問我有無帶,我話有,出camp著,入camp雖然都話要,不過都可不用理,以我多次經驗,遲入都ok既~著左入去又要即刻換返,太麻煩~佢個套唔知去左邊,我就話唔打緊,因有d義工都無~都有deadair咁啦~不過入到大埔因要找路,佢都好專心,佢都有問我入過未,我就話有,後來,心想我無留意小巴d路架wor~佢唔係想問我識唔識嘛?因佢事後都講佢都有入過,都係揸車~最後我都有留意路牌,見到有汀角路,三門仔就知ok了,不過唔sure就無講出~之後搵到洞梓路,佢話差點miss左呢~幾想打俾simon confirm一下,因佢都有咁既經驗~不過....都係顧及ivan面子好~費事啦,最後無打~如果打都要先問ivan先~

dinner~yeah,趕得切,因佢地都遲左~ivan都知我擔心,因無左simon,自己又無skills~依家學都趕唔切~我太自私了,一味只是講我既難處,人家也有吧~不過我純係呻,希望不要加大他壓力,因為佢唔了解我,唔知我講黎有咩用意~細想佢都推左,因他說平時瑣碎事都是simon跟~自己同cyrena搵左位,佢地都有concern我地有無位~我都無咩點食.....無咩心情咁~有點緊張個camp吧~

camp fire~都幾o丫,係快左少少,連接位做得唔好~不過見團員,家長,領袖都好投入,都已經好好了~edward問我地平時係咪都有唱呢d歌,佢d venture唔識,咁我地有時玩games都有教既~scout團話都有教~simon響營火談話講晒佢心裡話,不過佢唔識講野,唔夠圓滑,好易令人誤會,還好denice醒目講返實情,旅長fansy唔係唔想黎,而係rachel病左要頂替~我都有帶一首歌,幾緊張,算係咁啦,不過,哈哈,應詳細教佢地動作先~我覺得my bonnie呢首歌得呀~勁呀~high呀~仲有199th帶個個都幾得意,不錯,大家好似跑咁~節奏都很重要,真係可以掀起高潮~我還有得學呢~大家既表演都唔錯~不過venture只有洵詣做手語歌,遜色了點吧~唉.....響車上傾左個d都無做,咩一齊唱咩歌~得知阿bill中途唔見左係去做公事,打電話通知唔知咩,大佬....呢d野應該一早完成先入,依家你係總負責人,走左去?唔係呀嘛~點都要個人響度啦~有點失職~

夜行~都不錯~事後edward建議如果家長擔心,可俾佢地響藍球場望住,因係望到既~因有d家長都幾擔心,成日到處張望,問清楚安全與否,係咪每個point都有人睇住~之後有家長問點解唔俾佢地bath先,因都要等上一陣子,咁佢地bath完再同幫佢地就ok啦~之後有家長話咁大家要團結架嘛,各有分工,之後提議玩games,接龍及啞口無言~後者是因為我地太嘈所以轉,不過都係咁嘈~漢樟mummy未到佢,未罰得就響度煽風點火,真係o丫~咁我呢d當然起鬨啦~又拉埋199兩個一齊玩~

我,TM,cyrena都有上過一段,有一段落山對佢地黎講都幾斜,不過培珊mummy引導得好好~hehe~當brief分工時,人地叫男生佢又走過去,到我地女領袖又唔過黎~oh,你是男生早揚o丫嘛~仲有,edward響未開始就問我,今次係咪我負責,我話唔係,佢話你要補課wor,咦...弊,穿左,有間諜~我話我負責plan架咋嘛,hoho~~我都預唔到佢黎~最後我都上左去幫手,佢地好叻,真係手牽手,大部分都顧住個同伴,venture真係睇實d socut,做大哥哥大姐姐~佢地未行過夜行架,好叻~有左第一次,good~唔用電筒得啊~佢地無左daddy,mummy,無咁倚賴~good~我都好鐘意今晚個活動~

至於唔俾家長行一次先~係怕佢地行左覺得自己仔女唔得~仲擔心,唔知好過知~不過佢地第二天都會一齊行~咁就可以帶過就是說,你睇下,日間行都唔易行,昨夜行,而你地仔女成功左,咁家長會好proud of佢地個d仔女~放心好多~對佢地信心又多左,good~我都覺得好好~hehehe~搞到我都想俾多d佢地試~蠢蠢欲動~挑戰自己~不過man提出,呢d危險性活動一定要叫家長簽同意書~保障大家~否則一有什麼事,總會,中心都要負上好大責任~

傾計~今次一班leader close左~有christine,雪芯,TM,cyrena,denice,yaya,我,棠,simon ho,william~good~大家都係同一口氣,就是阿bill~simon又嬲,denice又嬲~我一定叫simon同fansy講~我地就響領袖會議講~我地出聲跟同事出聲會有唔同既effect架,我地講既力大好多~得知今早出發又有問題,又係遲左,shit,點做野架,又係咁,已經唔係第一次了,點呀,咩叫吸取教訓~優異旅團scout有可能miss左~因好多野bill keep晒,denice都係最後先知~denice都講edmund個d野真係執得好好,bill以前成日話搵唔到,denice又搵到,之後bill又耍左去,話遲d先~嘿,好難唔令人想到,係有人唔搵,唔係有人放唔好~

得知ivan走?唔係嘛?咁由於要key,我就跑去搵simon,順便問下ivan,想知點解~問左阿bill,之後ivan問我係咪找simon,之後同simon講完,以為simon走去找冼sir,點知唔知佢行左去邊,激死,我再跑返去都唔見simon,所以我自己同冼sir講~~未跑回去前又走返去問ivan點解,佢話其實有野做,以為唔夠人,咁依家夠人,就走先,不過等d仔bath完先~咁佢都問返我今晚是否訓房,我就yeah~佢拍一拍我,我就跑走了~我應該問佢,真係有野做?定係有其他原因?悶得滯?d人唔熟?無野俾佢做?TM都話平時ivan好social,今晚都無咩野講~佢都有追問simon~simon都係答可能陪老婆,有野做呀咁~敷衍~

其實我都有留意佢成日一個人企響一邊~我應該陪下佢啦~唉......後悔,太遲了~好似我同洵詣拎杯去還,見到ivan,問我係咪拎野,我見順道就ok,跟住我好似同佢溝通唔到,get唔到佢講咩,好似問我唔知拎咩,電筒?因之後夜行~我話我拎晒d野,唔通我要咩都要搵ivan,話,ivan,我想拎什麼什麼咩?佢話都ok架,如果我真係咁講...不過佢唔知我d野放響邊之嘛~因先前佢話將我d野放響車上,因唔知佢地點安置我地~途中都有介紹一下洵詣俾ivan識~之後我同洵詣行去canteen,ivan surprise~當時見到denice,christine,問下ivan是否有房訓~因ivan話in case會訓響車上~下....唔係咁慘嘛~其實一早預左ivan~可能講得唔好,因我都講左ivan既說法~你知啦我口直心快,ivan即刻講,都係in case jei~sorry~又失禮了~做什麼呀我,冷靜些~

2點sleep~不錯的一天~好開心~keke~投入了不少~之前在街上遇到TM都有寒暄一番,都是數落bill~hehehe~講既野都幾乎一樣~不過TM同ivan反應不同~哈哈哈~可能就係男生跟女生的分別~我對TM說唔會覺得自己失禮,可能佢既反應較熱切吧~因佢都知道,都見到,亦聽到~

>>March 11, 2007 at 5:01:58 AM GMT+8


2007 年 3 月 1 日 星期四 【微冷】

準時~

準備英文班~email~

lunch~snacks,因有好多老友記送禮,都有食~

英文班~得2人,大家都唔記得返了~不過照教~盧姑娘提醒要注意一下,跟進一下~我話得啦~華姐都唔係好鐘意佢成日好認真咁叫佢做野,以前個姑娘都叫佢自己安排,因華姐係一個好有條理又唔馬虎既人,識得安排,所以理應好放心交給她~不過我都唔知點解,唔鐘意盧姑娘咁既樣,有可能跟華姐一樣,我是有分寸的~不過人夾人吧~

第二份工叫我去面試~盲人輔導會~都幾好玩咁,幾新鮮,不過一年contract,算了吧,會打去講返聲唔見~問了大家,因為真係簽左一年contract就真係唔好~真係要做夠一年~

miss左曾梁辯論~好似好好睇咁~

tutor~哈哈,星期五了~又一星期~無咩特別,都係照罵~

與arthur詳談~佢要走了,到外地工作~唉~究竟問世間情是何物,真係要做到咁?希望唔好後悔,送上衷心祝福,佢找我是因為我要借行山仗~

回家~pack袋~找工~補日記~jot低有咩未做~

>>March 6, 2007 at 5:35:42 AM GMT+8


2007 年 2 月 28 日 星期三 【颳風】

見工~大費周章地於04xx send sms俾盧姑娘說家中有事請半天假~哈哈哈~好奸~

女童軍那一份工作機會不大~雖然這樣,我已經辭工了~不過會做完這一個月~他們也不會讓我那麼早走~還有老人中心這邊,姑娘說需要我,因主任告訴她要多一點活動,讓通訊看起來不要空空的~但是由於人手不夠,那些活動是不需要用人力的就可以了~我想我真的忍受不了,雖然還未找到工作,或計劃這幾個月想要怎樣,但是我就是不想再功課輔導啦~哈哈~真灑脫~好野~

我的同事有不捨得,有叫我去流浪一個月,去外地工作等等~去體驗一下~我跟他們說,我契媽的女兒說,不如過去讀書比較實際一點~但是我就不想要出國嘛~我也有跟他們說我已經報大學了~唉,我告訴你,我這個人就是不能夠說謊,如果我覺得你對我好,我就不忍心,過不了自己那一關~真是.....人太好了~我以前想到好多藉口,什麼幫家裡忙,身體不好,想進修等,最後都是直接說了我不喜歡補習~可能我覺得謊話遲早都會穿了,因為有可能再去見工既顧主會打去問,女童軍既application form就是這樣~反而是姑娘問我有沒有跟我家裡有關,我就說關係不大~因為我請假是用家裡有事為由嘛~哈哈哈~

說了以後,心情舒服了一點~終於下決定了~他們也說我適合做服務這一邊~因為不說,拖下去,會更麻煩,原本3月15日姑娘想叫我hold一個活動,以及由4月開始想我開一個組~唔知點解我有點抗拒,乜一個活動助理唔係就係開組咩?正常架~~他們如果有計劃就會給我破壞了~之後我有跟主任說,她問我為什麼,又叫我去幼稚園那邊,但是我說,無論我去那一邊,我都有補習,她說.....又對喔~敗給她了~明明幼稚園那邊已請了人,又叫我過去,莫非那女孩不適合?呵呵~有可能~之後她說要找我聊天,我問她是不是要輔導我,她就不是,我都要走了~其實我聽不清楚答案,我猜而已,她後來再沒有說一遍~她有問我做到何時,我說這個月,我也說,你不會讓我那麼早走吧~她說....當然~她亦都好醒見咁問我今早是不是去見工,我當然否認~

現在告訴你我面試的情況~等的時間比較多,因為經理要開會~我早到嘛,就等一個人事部的,然後去另外一個地方,給我填application form和幫我copy有用的reference~然後呢,做一個test,有打中文,翻譯還有簡單的會計~....一直等,明明說只有半小時做,我等好久也不見她,我就去找她~然後到1200才有兩位經理跟我面試~本來我沒有打算說我要去讀書~但見她們人很好,她說要我自己去想自己究竟要什麼~因為我讀會計,又去跑去做活動助理,現在又做文員~她就說倆方都要為自己想一想......她說不是她們要不要請我,是我要想一想,我到底想要什麼,這份工作是不是適合我~她們太好了~而且她直說,很坦誠的說,如果做了幾個月,覺得我適合,但是我又要走了,就很可惜,也不好~

要跟他們討論過我的工作,她說沒有我想要的會計,沒有搞活動的~你真的要想清楚~還有讀書~我說報了全日制和兼讀制~其實我只報了全日制~如果兩邊都收我,我會選擇全日制的~沒有那麼辛苦嘛~她有問我什麼時候知道成果,我說最遲也要8月尾~又問我為什麼辭工~我就說補習不行,她們回應我也是一個領袖,都要教skills,有什麼不同~我就skills係玩既,靈活運用,但學業有成績,有考試,有測驗~他們有說可能是家長有給予壓力,我說我跟家長關係不錯,因我閒時會跟他們報告一下情況~這個是我預料之內的問題~

其實,真是有壓力吧~我真是要求很高,不想填鴨式,好想他們了解,靈活運用,就算問題變了都識答~有時無奈地填鴨式,因為他們功課真的做得很慢,而佢地又要dictation咁~唉.....見到佢地,大個都唔知點~janny都話大個既,會識得緊張,識得自己讀,因有公開試,所以會很專心聽你教~不過自己都學業都無咩興趣,都係鐘意搞活動多些,成績所以中規中矩~講真,小朋友都真係貪玩,你睇下我,我又開始合理化自己,又重覆講同一番說話,之前都有說過的~算了吧~週而復始........不過我減壓的技巧有待改進~不認不認還需認~都係旁觀者清~真係壓力,因為我唔想俾佢地覺得我好似handle唔到壓力咁~

雖然盧姑娘有建議叫我轉去廣田,因其他中心既老師都說廣田的乖一點~但是,我不想再泥足深陷了~我應該真的做得很不開心吧~每個人聽完都係有咁既回應,"咁你真係做得好唔開心wor",只係做左幾個月~~不過我成日問自己,係咪自己問題,心態其實可以改變好多野~不過唔知點解,我越想越唔開心,有好多時候都好無奈,成日問自己點解會咁,諗唔到answer~真係要俾時間佢地自己think?真係要俾時間佢地自己?希望佢地唔好後悔~有時好多野佢地都重蹈覆轍,提完又提,講到都覺得自己好煩,覺得再講都口臭~佢地究竟想點?我可以點幫佢地?好勞氣,因為佢地令我好激心~好心痛~學既野係自己既,做咩唔專心呢?咁我那麼急進為了什麼?急沒有用架wor?係咪?知不知我為佢地好~為佢地好我做咩咁迫佢地?明知迫無咩用,更可能有反效果~小朋友...d野好快就唔記得~

emily講得對,家長真係當補習社係萬能,就係響學校學唔識,自己又唔識教,就推左責任響補習老師身上~雖然家長都明,但有時佢地都有情緒,都唔想理佢地,倚賴老師~有d俾佢地補習,係因為想多d接觸其他小朋友~不過久而久之,人係貪心,慾望大既,都會想順便仔女成績好~一見仔女成績差左,有時都明白係自己仔女懶,但都想發洩,我地首當其衝就當然食晒~因為人一唔理智,都會先將問題推俾人~令老師都反省係咪自己問題~我自己又唔鐘意補習,都唔想鑽研那麼多令他們提起學習興趣的方法~但份工需要,而我自己又想要求可以做到咁,矛盾中~都仲係好佩服校內老師~

然後....聊了半個小時就走了~不過因為我的誠實,一方面她們挺好,另一方面因為她們是女童軍,而我是童軍,我就是不想壞了名聲~所以....機會不大~不過下星期會有通知~大家也說,亦有可能份工唔o岩你,咁你做咩要講?其實可以唔駛講~我想得太多了吧~

其實自己也一樣,懶~激死老師~哈哈哈~

我應該會再找工作~下個禮拜吧~文員的~她們也有問我就算現在找工作都是做幾個月就會走,我就對呀~她們就不太好,我就說,只在乎你說不說出來而已~他們說也對~雖然我也覺得不好~弄壞新一代年青人的名聲~雖然好多人都是這樣,不過也是爛藉口吧~另外,我心裡想,而且做短時間走也預料之內吧~我以讀書為由,他們不會不准~而且我可以跟他們打好關係,他們就沒有那麼討厭,只會覺得可惜~想得太理想了~算了,別人要怎樣想自己也控制不了,可以做既就係響自己任命期內做好自己本份吧~成日都識得講...到頭來.....又想很多~人揀工,工揀你,找到工作才算~!

tutor~沒有,也是這樣~倒數中~不過很快又一星期~

玉山開會~update下sponsor既事,章既事,識下新成員,住宿,機票呀,confirm資料,remind辦台証等~有一位新成員都幾處之泰然,咩都話得架勒得架勒~好像什麼問題也不是問題,到時就可以自自然然解決似的,不用太緊張~有時有呢d人都幾好,舒緩一下壓力~

出左去搵佢地~因為細angel生日~咁佢地好早食完,去左行街,我走左去join~由於cyrena放工太夜,等唔到佢lu~不過我,sandy,細ryan,emily,ida一齊去左mcdonald坐下~傾下計~大家都知我辭左工,咁又係,我辭左就算搵唔到都唔憂柴憂米~仲有屋企~咁又係事實~我都幾率性而行~不過我都有擔心工作~我都想接住有工,賺多些錢去玩~唔知做咩,好鐘意同人講我辭左工,點解呢?咩心理?

之後陪emily去我家後面睇下搵唔搵到架bus~路途中都有傾下計~我覺得自己任性~emily話唔係,如果一份自己唔鐘意既工,做左好耐,人工越加越多,仲唔捨得走,仲難捨薪高厚職~趁依家後生,真係搵一份自己鐘意既仲好~有時同emily傾計都幾開心~我成日煩住佢,有時佢會無咩回應令我好無癮,不過我又不厭其煩地提出,佢就會講d好有見地既說話~令我獲益不少~remind左我好多野~

>>March 6, 2007 at 3:31:14 PM GMT+8


2007 年 2 月 27 日 星期二 【微冷】

準時~又一個月了,沒有興奮期待之心情~涼了很多,因沒太陽卻有風~雖然短袖不過有褸~

驗糖尿~呢個已經由我接手~我想應該是活動助理做的吧~

與歐陽姑娘商討太極~原來她都覺得很難學的,所以已經找到了另一套只是做普通運動的,good~

中文班~都未準備好~今日講仝人?同寅?仝寅?同人呢?因為每到新年都會講仝人R滌`嘛~咁究竟點寫先係最早期的寫法呢?一陣話俾你地知~最初會以"同寅"黎寫,意指共事的同僚,其他都係假借~同及仝都是冷僻的姓,百家姓也沒有列入~"寅"就恭敬的意思~"同寅"為正,"仝人""仝寅"為次,而"同人"則為次次之~

email~跟進84大露營~什麼柴呀~幾時執物資呀~咩人去呀~199th既人幾時走幾時到,咩名呀等~

財政預算案~上完堂就住定定睇~仲同老友記傾下計~有一位婆婆又係姓蘇~問我咩鄉下,點知又得知呀麻煩小氣岑生同我同鄉,大家都係三水~oh........

tutor~真係好頭痛,無能為力,無奈~無咩動力~

唔知做咩好累~

出左tst~我去做什麼呢?對了,買鼻貼~之後食左格仔餅,後悔~因為太大片,吃完就吃不下飯,雖然食完沒有口渴的感覺,這代表那蛋漿做得好,不像加連威老道這間,雖然有好多口味,也有很多人光顧,但是每一次吃完都口渴的,所以我不喜歡~為什麼後悔?我沒有講完,就是那些醬不夠多,沒有味道,又太厚了,很難咬,因為很熱,僅餘的醬都沒有了,漏在紙袋中,又油.....狼狽~下次都是在這間吃雞蛋仔好了~比平時那些大的~

終於整好planning~用來補支部技能班的課,就是今次我地大露營的夜行~仲要plan3月18日之行山路線~

跟進委任証~再打去九龍地域~明明他們都說會有通知書,但職員又說沒有,只會連同委任証一齊出,我又話要報班,又問我報咩班,咁我唔講得架嘛,咪害左我班導,唔通話俾人知我上完要做在職咩~算了~佢就話叫我個COURSE LEADER直接找她wor~真串,沒有禮貌,edward,meiji佢地都係咁講,edward又煽風點火叫我地投訴~meiji話人地九龍東個些,人又靚又好禮貌~最後我又得知係追區,因區負責拎~地域只係負責遞上去,真係麻煩~

facial~

>>March 16, 2007 at 2:10:18 PM GMT+8


2007 年 2 月 26 日 星期一 【微冷】

仍是累~

打碟~粵曲卡拉ok~由於一首都多於20分鐘,自己做自己野,睇報紙,都真係好過坐響office~

出糧,開工利是~終於出糧了,依家先有開工利是,太遲了吧~主任只係俾左開工利是~唉~

BOARD~修補下個board,用埋剩下資源~

TUTOR~都係咁,無咩心機~

michelle家拜年~ceci等我一起去~大ryan未放工~哎,仲打算佢地約早一點買gift,點知....一邊有plan,一邊唔知~最後因我同ceci join埋欣欣,就我地買先~分道揚鑣,唉~我地仲準時,仲早~最後去到樓下都找到,yeah~不過過幾日我響藍田見到~早知唔係度度有就買左先~幸好michelle醒目,一早訂左pizza~蔡生病左,在房休息~michelle仍是十分關心細ryan~我地都傾左好多近況,無咩野~幾開心幾愉快~今日有大細ryan,菁菁,東,細angel,ida,cecilia,欣,我,cyrena,emily~細米唔記得一早約左人,phyllis入左院,sandy要做fair~

死人東東真係好假.....幾可亂真~我差點相信佢唔知~嗯....呢個人呢~咁事後都同當事人講左,michelle知道了~佢倆應該ok啦~michelle話我眼神出賣左自己~算了~其實知左都唔係一件什麼大不了的事,事實黎架嘛~不過佢問我details我都話唔知,呵呵~

差唔多11點先散,我都好睏了~好想sleep~好彩佢地都話我沒有打回原形,繼續努力~~佢地班人仔係咁睇電視劇~對了,細ryan成日嘔,我就黎見到佢都嘔了~唔該咁大個人就注意一點啦,講極都係咁,都唔愛惜自己~

>>March 5, 2007 at 4:23:06 AM GMT+8


<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36079

Design & Scripting by ShowHappy.Net