|
2007 年 2 月 25 日 星期日 【乍雨乍晴】
頭痛,但準時,4點多彈左起身~唔知做咩~
新春團拜~玩下games,抽下獎~我又要影相~又要幫手遞gift,幫下games~之後因盧姑娘有點失聲,所以我就主持左尾段一陣~之後唔駛我分食物,因太多人,我又幫下手派下小禮物,幫鐸叔除財神衫~都幾好o丫~氣氛都算係咁~咁多野食,又有咁多gift~佢地班化骨龍,差唔多清晒d food~華姐都話我好醒,有帶飯~不過其實我食左佢地少少野我都飽飽地了~
account~做埋d petty cash佢~
又收左好多利是~我想咁多天夾埋都多於50封~unexpected income~
女童軍總會打來~叫我1/3去見工~好開心,如果請我就好,又近,時間又定~5天工作制呢~真係超開心~要鎮定想一想......究竟幾時辭工~我應該點做~唔係太興奮~
累~lunch~sleep~
tutor~意興闌珊~無咩心機~可能太累~放完假返黎又唔肯溫書,又心散~功課又做得慢~只係掛住玩~我都唔理咁多,做晒功課先~無動力~
>>March 5, 2007 at 4:04:03 AM GMT+8
2007 年 2 月 24 日 星期六 【炎熱】
早上清涼,下午好猛太陽~天氣好好,晒到紅晒~yeah~不過原來紫外線有8~oh,no~唔記得睇~
0240訓,0745又起身去行山,勁~
與玉山之旅既團員行山~得5人....oh...冷清,有edward,nelson,joe,maji,我~馬鞍山~由馬鞍山郊野公園開始,去到吊手岩,牛押,馬鞍,大金鐘,昴平,茅坪,梅子林,富安~最高有702米~唔記得邊個,哈哈~都攀過幾個山頭~我以為約左去恆安,原來改左去耀安方便些,早知唔駛咁早落車,因81c直到,又由於雙黃線,怕截唔到的士,又行一段路,差點行錯,因我睇俾駕車人士睇既指示,我都覺得唔妥,最後折返,原來我直行的真係行錯,如果我右轉就好快行到耀安了~不過我就折返響bus stop截taxi~哈哈~因我地都搭taxi上去起點,慳返一段路程~
幾好玩~都支持到,good~今次行山仲無抽筋,good,平時行樓梯果然有點幫助~繼續努力~
6點就回到家,因一上81c就打回家煲水,所以很快就可以沖涼舒服一返~
今次同佢地行山,都幾開心,雖然人少少,不過增進左感情wor~hehe~風景好靚,望落去馬鞍山,好似模型咁,樓排得好齊整,有火車走過....哈哈哈,落山時比較慢,因比較斜,對腳又懶,成日唔提起對腳,搞到我踢左d石仔落去整到人,真係十分唔好意思,初初都猛講唔好意思,不過因為太多次,都唔想再講,好尷尬,好煩人啊~幸好edward行得算慢,因為有大肚腩,咁上山我都可以抖下,yeah~我行到,不過唔好太快,俾d時間我休息下,點下氣就可以了~豪+meiji體能好,都幾快架~不過edward有豐富行山經驗,所以落斜skills比較好,無咁驚,大大步~hehe~我明顯墜後~佢地最怕一班老友記或旅行團,因太吵了~
今次無同行山人士每一個都打招呼添~無左山上禮儀,下次都要勒~今次唔係揹好多野,個肩膀都痛痛地,哇....真係要train下背負重野,否則到時會比較吃力一點~對腳無抽筋,不過都累,都係大腿內側,因可能只差少少就抽~沿途風景優美,不錯不錯~成功挑戰到有少少難度既吊手岩,我好有信心我征服到玉山,因為山勢一定沒有那麼崎嶇,況且我就比較喜歡要爬下既山,因為專注左去爬,就會覺得無咁累,令我分心嘛~我只係怕落斜jei,不過都有嘗試企,少蹲,搵路,踏實,大膽,大步既原則去了~加油,arthur話我雖然未有map reading個d skills,但行多d山,累積經驗,那map reading都好易上手,theory咋嘛,經驗重要好多~
信心返晒黎,唔會未行就好似有d高山症咁,哈哈哈~原本唔想去,又唔夠sleep,又懶得行~不過成日覺得,越唔想去,去到收獲越大,況且呢d training對我好重要~起身時沒有什麼不妥就去了~況且我只係驚,因聽見有少少攀爬,無咩意識係點,就驚,逃避~今次叻女去面對,因為有d野避唔到,要黎就黎,仲有既係玉山一日一日咁接近,避無可避~
我覺得edward人品,性格都不錯,會放低面子,尊嚴承認自己弱點,但又好鐘意分享,雖然佢都幾煩,幾長氣,臉皮厚,哈哈哈~我跟meiji有講有笑,佢都照顧我~edward突然響山上遇到10年無見既朋友,哈哈,人地唔認得佢,因真係肥左好多,佢仲話好彩有人証~對方無做童軍lu.....依家由警察轉左做工程師...佢叫自己做地盤佬~佢地行行下山,突然話咩放水,之後又各自為政,又睇下有沒有,初頭都唔知佢地做乜,原來佢地natural call~因為我行山或到陌生地方多不去toilet,心理問題,所以我幫meiji睇水~
好快到富安.....1700就可以take bus~有點肚餓,食埋餘下既lunch,因我預左~之後入去富安既ok~見到meiji佢倆,哈哈~大家響同一個bus stop等車~cool~good experience~心態做重要~雖然只係我一個人參加此活動,不過都ok呀,我咁多野講,況且你有時叫我靜靜在一旁都可以,有幾何可以靜o丫?感受下大自然,靜靜聽下風聲都不錯~edward話我lonely~不過經此後,meiji,edward都會睇住我,而且我都可以同meiji傾計既~多d呢d gathering好些,nelson都係咁講,唔係大家唔熟,唔好玩~
>>March 6, 2007 at 4:38:09 AM GMT+8
2007 年 2 月 23 日 星期五 【微冷】
返工~遲左起身遲到~今日好忙,要趕2場~
釘board,要趁佢地上中文堂前做好佢,俾個surprise~準備星期一之團拜,買gift,pack野咁啦~
差點要留低.....幸好最後一點走人~因為老闆響收工前幾分鐘打黎問主任點同我講,之後我聽,我話上面唔開咁我呢度幾點收就幾點走囉,點知佢呆左,叫我俾返盧姑娘聽~哈哈哈~不過盧姑娘同華姐就要等到執好晒先走得~無計....有野做,要趕2場~
先去九龍塘~原打算響藍田lunch先,搵唔到kfc就出去AMC先~食kfc,問候下欣欣成績~之後take小巴去賽馬會官立中學~途中都有點緊張,因小巴去唔到,要睇清楚響邊落~幸好我小時候都響九龍城呀,九龍塘一帶打滾~雖然都落遲左,不過我先前已望過地圖,都知咩街,都有點印象,亦都有點sense,而且只要有人,我有一把口就可以問到路了~最後都到了,都唔係好難搵~hoho~不過都有緊張,有苦惱架~哈哈哈~
去個度做咩,就係我地玉山的授旗禮,想去見識下嘛~點知好悶~有d簡介,又講下野,之後授旗,影下相咁,咁就走得了~我去到都幾悶,因無人識,見到melody~交完野,傾埋聽日行山及知道最新情況,我地就散,我去換衫~不到一小時又要換回便服~無聊~不過都有與其中一女仔meiji,有交流~大家都係去玉山的~
再去西貢白沙灣~搭返小巴去九龍塘mtr~我有睇方向架,唔似得有人唔睇就上車,哈哈哈~去到彩虹,老貓燒鬚,出左exit~搵返架小巴,同司機講叫佢叫我落車~哈哈~今日既路途都幾緊張,因為2度都未去過,新鮮,不過凡是都有第一次,yeah,下次我就識了~個司機都不錯,仲話俾我知點行,good~去到白沙灣海上活動中心~打俾simon,佢估唔到我咁快到,佢地仲響山上~我發覺佢真係都唔聽人講野,同佢溝通唔到,而我都重覆左幾次我響邊,停車場,童軍海上活動中心我怕佢聽唔到~點知....佢叫我繼續行多5-10分~一路行,一路想,咦.....點解我要咁早落車呢,可以遲d落咪唔駛行咁多囉,行行下又覺離海邊遠左,再睇時間,點知我行到獅子會自然教育中心.....就知不妙~原來simon誤會左我響另一個停車場~激死,又要往回走~好一個運動~今天就是找路~
去到禮堂等下,好彩隻狗幾nice~由於我找toilet,都俾人問我做咩~之後都有同當值員傾下~之後佢地終於到,我就上宿舍~佢地原來行山黎,個個領袖入到房,間房好臭~不過好累,又唔係咁好意思訓低~介紹下,briefing下,大家溝通阻礙後,先訂大家既dinner,pizza,幸好好快送到~大家傾下計,發覺d男人真係好鐘意講黃色笑話,通常呢d時候我只係陪笑~順便睇下佢地咩人,不過都做得野既,無靚仔,哈哈~我3唔怕醜,有時搭下咀咁~因我都好認真聽briefing,唔明就問~不過都毫無用武之地,因夠晒領袖,咁我就paer住simon睇一team~
今次係梁志堅主席盃童軍技能比賽2007~幫下佢地手~我發覺得同simon有時都真係唔係好溝通到~明明同佢講左只幫今日,又預埋我聽日,都話我要去training,去行山lor~唉~依家d人講左=無講,氣死~不過自己有時都心不在焉~今日又真係幾好玩~首先我地食完都唔見佢地上黎俾評判評審,時間都過了.....(有時我地都傾得開心得滯,過時~)佢地又真係幾有特色,創意,我都未整過~有curry,有魚~好多都係臘腸飯~又香,又好味~佢地都幾有創意~curry好吸引~好多都幾得,不過我無試,唔好意思~同埋佢地都好叻,飯唔濃,我都要學下先得~報左輕便坎事班了~真係要向d童軍學習~
之後就玩3個團隊合作game~改左d名,又真係幾型~有生線死線=有口難言~有拍數字....但叫另一個名,我地個team,話我地有調位,我即刻遮住笑,因為無郁過,要郁都係佢地自己郁,佢地好醒,即刻望下我,佢地想太多,觀察不夠,anyway童軍jei~~仲有就係矇眼,打散晒d人,搵返先出發行去一目的地~好過癮.....有d人真係無咩team work,又負面,分開行都有,又話人地,明明要一個一個搭膊頭架嘛~咩叫team work,自己出左軌,又judge人~哇~好唔得ar....d分一定俾好低~各評審都一致認同~
之後就到simon個個摩斯密碼~成日都唔記得佢個game點玩,哈哈哈~原來分2team,一team發信息,一team收and寫~都幾得意~好靠分工,好似幾時完一個word,幾時係另一個字母~有d人都好似無咩溝通過,成日問佢地做咩ar咁~唉~好多team都get錯meaning,每一題都係得一個字母~真係擔心~我都同佢地講,唔係一個字母~邊有咁簡單,邊有咁快~不過佢地有d都氣餒,放棄~不過靠近我個team就好醒~不過佢地無尊重人,即刻問佢地童軍規律,咩叫童軍自重又重人~我話要謙d...雖然佢地都醒~但都唔好話人地蠢~anyway,佢地有時都get錯meaning,無聽清楚,因有人做到,即係有人既理解力問題~simon當然都維護自己~佢之後debrief都有講返~
不過又真係幾好玩~我都好開心~咁得意~幾好玩~又同特能童軍唔同wor~感覺新鮮~又鐘意challenge你~哈哈哈哈~挑戰~simon都話第一次幫手比賽~不錯~俾下分都幾得意,幾主觀架~我都無怕醜,有d咩都出聲,對d童軍都係~因我知自己做緊野,咁佢交得俾我地,當然係信我地,做錯左,下次咪小心些囉~要對自己有信心~好似simon只係叫隊長出去,佢地好似成team人出去咁,咁當然喝住啦~我都幾滿意自己表現,雖然唔需我點幫,佢地夠人~佢地又誤會了我同simon~無野架~個阿joe成日叫simon送我~我成日都話自己有手有腳~又話佢咩唔識tum人,又話佢好好~算吧啦~佢又唔靚仔~
都識左幾個人~不錯~同sarah都幾好傾~都幾nice~有d可能唔熟,都唔太理我,之後好點~好傾既都會走在一起~真架wor~
1點多才回到家~因為12點多先從白沙灣take小巴去彩虹,再take mtr~2點多才sleep~仲要睇dvd~
>>March 4, 2007 at 4:05:48 PM GMT+8
2007 年 2 月 22 日 星期四 【暴雨】
又係整整board既野~hehe~
去酒樓食開年飯~好平~每人都係$25~yeah~大家有時都傾下計咁啦~不過都有deadair~由於我要帶班,都要早回去~
英文初班~得2個人~不過都開~哈哈哈~大家唔記得了,有d要拜年吧~又叫我開~算~
睇卡通~花師奶~哈哈~難得大家一齊排排坐睇"我們是一家人"~因又未夠鐘走嘛~又真係幾搞笑,d卡通又真係幾核突架wor~
先出去旺角,再出返觀塘與欣及舊同事食dinner~點解要先出去旺角?是因為我尋日買唔到袋,而我星期日又要用了,今日唔買,聽日更加唔得閒~唯有先出去,亦由於尋日都徵詢左細angel同sandy既意見,所以我都好快買了~原本都打算唔去dinner,不過我知當我越唔想出去,出左去一定俾預期快樂,又知會miss左不少~買左deuter個個了,都係以平為主,紅色都不錯~買埋地圖袋,再找埋rain cover就出返去觀塘~
今天有cammy,欣,shun,我~打響頭炮話要約人既leo因與同事北上,唔知咁晏都唔落返黎,所以唔見人影~都費事理佢呢個飛機王~本性如此,不能改~cammy就被ivan捉住左,要做埋d野先出得黎~我幾想打俾ivan問cammy呢,怇做咩咁耐呀?我好肚餓呀~哈哈哈~又傾下大家既近況~阿shun去左機場做security,亦都講感情事,都唔明白呢d女仔有咩好呢,算啦,大家都係玩玩下~原來niki及cathy兩姊妹沒有星味,哈哈哈,行過都唔覺,又唔靚wor~prime & co轉型?去左大盛食,鰻魚好好味~又好抵,唔知做咩覺得依家既日本料理都幾平,而且近來出去dinner都好平~之後行多陣~差不多2200散~
睇緊台劇~花樣少男少女~仲好睇過惡魔在身邊~ella好過楊丞琳~d表情無咁悶,雖然都係懶搞笑~
>>March 3, 2007 at 2:57:29 AM GMT+8
2007 年 2 月 21 日 星期三 【暴雨】
初五啟市~
歐陽姑娘病左無返~
今日全日都在摺紙整board...哇哈哈~咁就用左一天~無上過網~
盧姑娘就寫計劃書~佢話英文進階班未駛我帶住,因為未同佢地講,同埋都要睇下個計劃點先~佢叫我幫佢帶是因為怕此計劃會有活動,所以佢教唔到班~
5點收工~由於歐陽姑娘無返,我地無食開年飯,咁我就同盧姑娘出左去觀塘食,沙嗲王,好飽,亦都好貴~仲落雨~最麻煩,幸好不大,盧姑娘又有帶傘出去~~搭霸王車,因為唔記得帶octopus card,又用晒coins,盧姑娘打算幫我用octopus俾,點知唔夠時間,司機都無奈俾我地走~真係無心架,盧姑娘仲記下車牌,我就話你幾可會真係搭同埋遇到佢~~
出去shopping~由於無託管,就放1700,cool~先出去mk睇背囊,響新輝同埋overlander穿插左好耐~女裝既袋唔適合我,我都係太大隻了~最後都等唔到細angel黎,因為人地都close了~不過都同左細angel同sandy去左overlander睇,佢地都係覺得大d好些~不過新年流流我買左對鞋,傳統既cyrena不接受,叫我要要帶回家中~不過好像姐姐買了一對給弟弟,帶回家,daddy都無野~不過daddy都唔care既~買左hi-tec男裝,因女裝鞋頭窄,而且最大都穿唔到2對襪~個度d sales有d都廢廢地,咩都唔知~咩都唔識~趕住buy,因星期日行山,我仲要開鞋呢~明天又要去DINNER,星期六又要趕2場~無時間了~
hot pot~發生左小插曲~人那麼大了,要懂分串,有時會否太任性,仲話唔出?~令大家都唔開心,有咩為呢?做唔到既就不要先應承人~雖然都明白,真係要上訴,但......~哈哈~對不起,我脾氣就是這樣,係語氣重左些,不過其實又唔係真係嬲wor,只是呻下,算了,經常俾人誤會我火起~看見sandy既淚水,我即刻聽返,我人就是這樣,很會配合~如果有人先我嬲,先我喊,我既心情就會回復正常,哈哈,做返和事佬~當然我都唔想大家唔開心,亦都知道大家性格,以我又無咩所謂,當然我唔會令氣氛太僵啦,而我亦都會先開口,面子,尊嚴在我的朋友裡是沒有的~你們只會看到我最真的一面,最直率的一面~這曷我性格,朋友不就是要互相幫助,互補長短嗎?
況且我咁開心地購物,有咩事可以影響我心情呢?又陪左細angel去睇鞋~都幾緊張無位,免得俾人有機會入~因為要做好自己先~哈哈~問你死未~當然我都有問探子,探聽一下有無咩特別~幸好大家都是朋友,都知大家想要咩,所以好快都無事,解決了~而且我們當中都有些係比較和氣的人~性格不像我般剛烈~
12點幾先走~大家都幾開心咁聊天~東東同大ryan好搞笑~佢倆都穿西裝,好認真咁對話....細聽之下原來講足球~哈哈哈~細angel又好搞笑,又會數到10人,不過響徐子淇個度學到,未到3個月bb會小氣,所以都係唔好講咁多,哈哈哈~我同cyrena都有朵~cyrena係荃灣du rena~我就係佐敦底褲ling~事源係上emily新居時打麻雀而有的~仲有既就係細angel讀我中文譯名時,讀得唔好,由so pui ling變左傻婆ling~佢地仲好神秘咁唔俾我知,ida仲狂笑,聽左先知都無咩野既~咁我真係傻架嘛~ida俾既tips係"睇下你有幾了解阿ling"......車~佢一講完就係咁笑~佢笑,到肚痛呢,辛苦晒~cyrena個個係東東想出的....cool~
今天遇到TM,我倆都好興奮咁討論一個人,哈哈哈~就係我地既團長~由於佢響特殊school做社工,都聽到不少家長不滿~佢真係要小心些了~而且人數下降,原因係無以前咁多野玩~唔好摺呀,我唔俾架~我會想方法~佢都真係無咩committment~唉~tm仲話要搵埋edmund出黎食飯,哈哈哈~不預bill~原來上次義工camp,tm叫佢拎,佢等到門口先拍tm,話幫手,咁都到門口啦~tm形容bill無野做~唉~
cyrena之st.john問題已給我找到了(重點是"我"...係"我"去成功找到)~原來是因為佢計少左$1~佢要2個mask,而$2.5@~佢可能計少左~就係因為咁hold住左~個staff告知我應該點做,就係寄返$1 cheque同埋寫返少少資料響背面就可以跟我一班了~cyrena打錯電話,難怪無人聽~因佢唔見左封信,就打1083問電話,咁我就係響封信上面有contact no既~不過要等好耐先有人聽,少一點耐性都唔得~之後我話我好快就收到,不過我個fd就未~佢又問我地係咪一齊send,我話分開,都唔會超過加減一日囉~之後佢拎左我既details就叫我等call~即日下午就收到了,yeah~我聽到個原因都好想笑,亦都好詫異~cyrena仲話人地做咩唔call back返佢~唉~算了~dun expext too much~咩都自己黎啦~佢地都話cyrena連$1都慳~哈哈哈~咁都要呃人~依家最後都得不償失,仲要蝕多$1.4 stamp~呵呵~
>>March 11, 2007 at 5:02:50 AM GMT+8
2007 年 2 月 20 日 星期二 【微冷】
年初四~我仲未啟市~12xx起身~
又再想工作的問題~再返下先~唉~工作經驗是累積的,不會分那麼多,那麼仔細勒~而且這份工真的沒有讓我學到很多~而且我也在準備大學既interview,究竟我自己想問什麼問題,問那一些資深的心呢?會想跟他們分享什麼呢?
原本想出去旺角,買鞋,買背包~想一想,明天五點下班,再出去吧~又沒事做~
看了很多由明道主持的冒險王,突然覺得,哎....玉山應該沒有什麼好怕的~是辛苦,但一定可以爬過去,還有,不一定要那麼多裝備呀~因為他們已經爬過了東南亞第一高峰,神山,4095.3米,為了去看馬來西亞的食人花~終於,皇天不負有心人,雖然看不了花開的樣子,看到花苞就已經很好了~不可以碰,因為一碰花就會死~花開了只有三至五天的生命~玉山應該還好,應該很快就適應高山了,他們也好像沒有什麼,也沒有提到高山症,應該沒有我想的那麼嚴重,當然我也不會掉以輕心的~yeah yeah~興趣回來,不再怕了,我覺得我應該可以捱過去勒~
他們拍冒險王挺辛苦的,真的爬山從一個村走到另一條村,我再想想我的背囊生涯好了~真的要好好計劃一下~要好好注意安全才對~雖然很刺激....也很想這樣做~不過摸老虎,抓蛇什麼的,不要搞我勒~有時候可能要嚮導,或翻譯~以前很想去熱帶雨林,應該不適合我吧~我太怕昆蟲了,有些植物也要小心,還有動物呢~我想我的背囊生涯是郊遊多於冒險吧~應該也有分吧~哈哈哈~~慢慢再計劃,不急的~有很多給我參考的~
煮了阿CAT寄過來的烏魚子~真的有點腥,跟蘋果一起吃比較好~看起來有點像蛋黃,很香,挺好味,不過我想我也不太會吃,因腥,我已經是不怕腥的人~因是卵,所以都一粒粒的~先用白酒浸,用來僻腥~用一點點油,小火煎,很快就好~太熟也不好吃阿cat叫我連薄膜一起煎,但是煎完之後很難分開,直接吃就好了,很脆~不過下次先拆再煎吧,應該不可以吃的~她叫我不要拆是怕我切是會散~因是煎完才切的~我已經煎過一次,有經驗了~哈哈哈~還有一半~
早一點睡~明天開工~希望習慣吧~明天繼續完成我的planning先~
打過去st.john,沒有人聽~唉~怎麼辦~
>>February 28, 2007 at 1:56:28 PM GMT+8
2007 年 2 月 19 日 星期一 【微冷】
今日又涼了不少~年初三,赤口~
0800起身~尋晚02xx先sleep~因為與明道有約~佢真係好厲害~真係好有冒險精神,敢去攀岩,去抓蛇,抓鱷魚~新奇的事物,他都欲欲想試,真是大細路一名,見到什麼都好興奮的大叫一番,又與人一起分享~好喜歡那時做冒險王純樸的他~
一早去飲茶~去富臨~有舅父一家~公公婆婆姨姨~我們一家~大家傾傾傾~發覺真是daddy唔放心細佬去軍校,又話佢呢樣唔得,個樣唔得~反而我表弟有咁既經驗,我舅母好recommend,他的同學真係由壞的變好了很多~我二表弟既校長真的不錯,到處尋找能激發學生潛能的玩意~亦有講到我唔想再做呢份工~佢話騎牛搵馬,搵到一份合適自己的,就可以了~亦不斷鼓勵進修,雖然錢不多,供我們study未嘗不可~
細佬不斷俾daddy,大家姐罵~真係開年~果然應節,赤口~約了朋友們,也應該要應下節,argue下,不過她們說日日都是如是~哈哈哈~
陪妹去睇下附近個間電腦商場開了沒有~細表弟好多野講,好頑皮~回家訓左一陣~就出去新世紀既嘉禾旺角電影院了~約左欣,cecilia,sandy去睇翻生侏羅館(Night At The Museum)~傾開,原來上年都係我地4個出黎睇film,睇獅子,女巫,魔衣櫥呢~差不多的電影~好搞笑~去左德福,仲與桃花take photo,唔知下年點呢?~
好好睇~我好鐘意,開心得黎,都幾感動~因larry--賓史迪拿(Ben Stiller)終於都俾佢個仔nicky見到英勇的一面~好鐘意復活島人像you dum dum,give me gum gum,好搞笑,又幫佢叫,等大家聽佢講野~larry又同匈奴王,哥倫布,土著,monkey個d溝通到~仲有一d好細粒既人仔,真係好過癮,成日打交,仲識得開車,真係好搞笑~個個女仔幫佢地推斷個衰人響邊,larry讚佢叻既時候,個女仔一指,原來事實放在眼前,哈哈哈~個隻暴龍好似狗咁~雖然當中都有點唔make sense,不過還可以~只要有法老王響度就可以了~一聲號令就聽話了~識講英文因響劍橋大學畢業,又響唔知邊度展出過,真係好搞笑~歷史與現代掛鉤~佢地最後仲搞到個museum成個disco咁,真係誇張~差點被炒既larry,最後因為咁,為了捉壞蛋而所有museum有關的都出動,留下不少腳印,令news報道,廣為人知,令museum客似雲來~一到夜晚就好不熱鬧,佢地全部都走黎走去,不能出去,因一見到日光就化灰,而有一山洞人因此而消失~他們喜歡火,不過差點燒了自己,他們變得很喜歡滅火器的化學物~monkey好naughty~larry響咁亂既情況都仲可以咁淡定咁處理不同事情~為了這份工,為了自己個仔真係廢寢忘食地去讀歷史~
欣欣去拜年~我,sandy,emily,cecilia去左paris飲野傾計~其中大家都有呆的時候~唔知做咩~可能twins既concert太擾人了~paris既toilet無燈架,勁~emily係咁叫我地上去拜年,呵呵,而佢愛上左麻雀~辛苦晒潘師奶不斷做家務~
又問下工作方面既問題~半年跟一年既經驗,就是差在那時間方面呀~不過如果我搵返同一性質既工作,應該沒問題的呀~只是不是同一公司既工作經驗罷了~算了~還是不要理太多了~自己最緊要~ida都可以撐左一年,好叻~究竟自己個份堅持,耐性真係太差了呢?出到黎社會做野就一定有好多唔如意既事架~唔通就係咁轉?定係自己既任性呢?一年裏面都總有up & down,可能依家係我down緊,所以我就唔想做,無咩心機~問題係出自於份工,定係自己呢?但係好多時都係心態影響一切~
唉~是不是自己太複雜了?簡單,認定自己的目標~這份根本不是一份program assistant既工作呀~我有跟cyrena傾過,不應該是我們當導師,而應該是我們找人去當導師呀~好像yr 3既part time,YWCA,都是請來的呀,沒有見到他們職員在做功課輔導的~沒有什麼活動要我幫手,打信,會計都是應該做的,不過功課輔導就不是吧~我應該要再去探索一下什麼是PA吧~什麼是活動助理?還是每間機構都有不同特色~
總之不要是功課輔導就可以了~我不是沒有能力,而是不想做~週而復始,我都要不斷安慰自己要努力,看好的方面,有見到他們進步呀,什麼的~我也要不斷咁提醒他們,重覆又重覆....講完一遍又一遍....不過小朋友嘛,就是要這樣~日後,無論對誰,其實都一樣,我就好像媽媽一樣,不斷碎碎唸~究竟為什麼自己不喜歡做功課輔導,原因是什麼?我怕什麼?怕達不到家長的標準?我總有解釋,總可以解畫的~因小朋友都有責任自己回家溫習呀~小朋友的進步不多?自己沒有太改變教的方式,但這也好像不是我的責任,是他們老師吧?我也要一對八,不同學校,不同年級~不過倒佩服他們一人帶30-40人~
雖然我可以推得一乾二淨~不過還是有壓力吧?當我見到家長無助既眼神,失望既眼神,無奈的眼神~總是覺得自己做得不夠好~是我自己未有盡力~或許有其他老師更好,就轉其他人,都是讓我不甘心的~好勝的性格~但是....有時候....每個人都有自己的方法,源自於本身之性格,很難改變,就算你跟了top tutor一樣的方式,效果也不好,因不是你自己的方式,你跟人的~每個人既方法都會與不同的小朋友有不同的效果~你的方法就適合用在呢d小朋友上,好似一d磁場咁,就好似人與人之間夾唔夾的問題一樣~
雖然我都會以教育為主,不過我就是不想在功課上,學業上吧~我沒有心響呢方面發展~反而同佢地玩,發揮佢地潛能,我就比較有興趣,真的~就好像我表弟的校長,我就很喜歡,很touching,很bind~我想要既教育,是他們的態度,性格方面吧~亦幫助他們了解自己~或者功課並不是我想要幫他們的,所以我一直抗拒~就是因為不太了解,所以我自要study社工的course~更了解,明白當中的分別,理論,認清分析所有,自知道自己缺什麼,想要什麼~因我對社福界都是探索的階段~有好多未知,有好多新奇的事物讓我發掘~
原因其實一直在我嘴邊~我已經不斷不斷說~不過因為沒有工作待在家中我又不想,星期日又可以讓我返童軍,又有收入,時間又定,又不想再去適應新的環境~所以我就一直合理化我呢份工,一直想盡辦法去鼓勵自己去做,我要學習堅持等等~沒理由那麼快就放棄,還未試過,怎知道自己行不行?什麼一年經驗,多些機會入大學,爭取interview等等~但我另一邊就在數算日子~多麼矛盾~
認清了~那幾個月算了吧~我覺得我在interview可以解釋到~因為原因由始至終都在我心裏~不是我作的~我已經有心理準備了~不過可能英文唔太好就沒有辦法~不過盡量表達,我覺得我用心去答,他們是了解的~touching別人的心,我的強項呢~還是一早去辭掉吧,讓其他人有心理準備也是好的~其他人也不可以顧太多了~雖然盧姑娘4月要請假,沒有了我,不知道請不請得成~剛剛又學懂了這麼多,上手了,就要走了~不捨得我既小朋友們~我的老友記們~找不找到工作也辭吧~不要拖泥帶水了~
雖然,如果我再看看三月如何,三月中先遞信,四月中先得,只剩下4個多月,又到暑假了,其實沒有什麼工作,小朋友也沒有什麼,3月尾又考試了,4月中又放長假了,好快又考試了~其實也很快....!!!但....怎麼了,想想想.....又覺得好快,又搖擺不定嗎?真是受不了自己~其實我對他們每一個都很了解~但經常轉人都不是辦法~剛跟得上,了解後,又要轉~如果比較定會比較好~有些人會跟甩呀~唉~不知道~又有什麼讓我動搖呢?不喜歡就不喜歡,想這麼多幹什麼?
我剛剛send了2個email~一個是在女童軍做文員~5天工作~cool~返工又近,在佐敦,上童軍course又方便~不用遲到,之後補課~另一份是合約制活動助理,在深水步,七千多~佢地請我先算,不用先想太多,太多顧慮了,可能搞得黎剛剛好1個月,剛剛好我可以上班~合約制?睇下人地請唔請先啦~再睇下有咩工先~要快刀斬亂麻~
跟cat傾了一陣電話,我已被叫蘇媽媽了~哈哈哈~因為我一直在唸她~我一直叫她早睡,要吃藥,一直不讓她說話,她就笑到不行了~哈哈哈~
我都去睡了,太累了~有點懶,不想上班~都有點易受影響~別人想轉工,自己又想轉~
>>February 21, 2007 at 6:49:46 AM GMT+8
2007 年 2 月 18 日 星期日 【微冷】
0900起床~
睇下明道既綜藝節目~仲係咁鐘意佢~真係好大細路同埋認真~
出去拜年~住在藍田平仁樓~又返藍田了~哈哈~個人大個左,都會出下聲同佢地傾下計~幾好o丫,呢個轉變~個人大膽左,無咁靜~之後又食下開心果,瓜子,真係好客氣~坐左一陣就走了~細佬係咁食~真係惹火了我,就黎同佢開年~
把聲好了不少,不過痰仍要早上才可以弄出來~
晚上一家人打衛生麻雀~
唉~我真係唔想再做呢份工~因為好悶,又遠,無咩樂趣,又勞氣,又唔加人工~我再睇下先.....睇下係咪自己情緒問題,定係真係唔適合我?如果我要遲,都要一個月前通知,計返好d年假~而且仲要搵工~返工時間定,都算好pay既工,又唔太遠~可能搵文員,或老人中心的活動助理~因無錢唔得~我要save money~不過如當我想清楚真的不適合,提出時都會說明錢是其中一個原因,如他又加人工,我都可能stay到8月先走,畢竟都是吸引人的因素~如果他人手真的不夠,我都會留到請到人為止,不過留到真的再頂不住,我就再提出~錢其實真的不是問題,不過我會為左人情(心軟)留低多一會,但都不會勉強自己~
你地可唔可以俾d意見我~一年既經驗係咪真係咁重要?一年跟半年是不是差不多?我真的不知道~我究竟是不是要這樣?我要什麼?我不喜歡補習,但喜歡他們~我不喜歡那盧姑娘,所以有事都不會主動幫她做~我覺得咩錢呀都唔係太重要,而是沒有令我提起衝勁的事讓我做~沒興趣~我要搵返個問題所在~因為我怕問題一日不清楚,我就永遠只做半年.....我怕逃避責任,我怕我係唔面對自己的問題~你地幫我想想,我也想想~
以及對於懼男症有了進展~我昇華了~~總之我真的再也沒有想太多,想是有的,不過我不會避,只會用我直接反應及平常心去應對就是了~做回我自己(難道怕醜不是自己嘛?不是勒,我的意思是不要太抗拒,不要太退後了)總之順其自然~所有若有若無的,我都視作玩的,不認真的,既然連對方還不知道自己要什麼,我就不會一頭裁進去~總之,有機會的,多相處一點,大方一點,了解多一點,開放一點~只有感覺對了,就去,不合就打回原形~給機會自己,也給對方機會~顯露真我,也是舒服,挺自然的事情~
好像人真的又長大了....成熟了不少~看的也多了,想的也多了~更加深思熟慮一點~大方得體了很多~
>>February 19, 2007 at 5:20:07 PM GMT+8
2007 年 2 月 17 日 星期六 【微冷】
大年初一~祝大家豬年開開心心~賺到笑~萬事勝意~豬年行好運~繼續甜甜蜜蜜~學業進步~身體健康~多d愛呢個地球,注重環保~名利雙收~如意吉祥~出入平安~大吉大利~恭喜恭喜~
終於都踏入豬年了~我要渡過第二個豬年了~即是踏入24歲了~嗚......
一早已經收到daddy,mummy既利是~
06xx sleep~應該有睇明道吧~
14xx起身~
又與明道溝通一下~因之前download左好多都未睇~
dinner~沒有太多肉,因全家都減肥~大家都以健康著想~
11xx sleep~
>>February 21, 2007 at 3:03:29 PM GMT+8
2007 年 2 月 16 日 星期五 【微冷】
只睡了6個小時就起床~年三十~就同狗仔就再見~
門徒~因為好想睇,又怕之後沒有時間,又覺得沒有人有興趣,又想睇平一點~在凌晨時就作出了決定,今早看~原打算年初一早去看,不過由於說過會行通宵,所以都係唔好了~我怕睡了~反正年三十就已經有早場了~張靜初真的做得好好,好似~反而華仔,daniel,袁詠儀及古天樂都可有可無~唔係好見到突破同演技~daniel差點因迷失,走去試毒,幸好小妹妹起床,走去找他,由於她習慣了幫媽媽拔出針筒,因那時既張靜初已睡了,見到daniel正想篤進去,她就毫不猶豫拎走佢支針筒,掉在rubbish bin,還好~daniel也繼續專業,自己跳~道友真是會講大話,華仔說的,毒癮發時咩都應承,吸時發晒顛,無癮時都會應承你戒~張靜初說了一個為什麼吸毒既原因,是因為老公不斷吸,她不斷勸戒,但老公就戒不了,為了証明戒到,自己試,點知.....!!!點知之後老公古天樂又跟daniel說了同一番說話,真係好笑~真的不知誰真誰假~不錯的一齣戲~究竟是毒品可怕,還是空虛可怕?
不過袁詠儀跟華仔夫妻之情真的很深~
sandy~打下俾佢,點知仲未wake up~嘈下嘈下,佢要出黎~我就周圍行下等佢,又停下來響新之城睇演唱會~而我又想買台劇嘛~食左d野~佢都係陪我行~去左睇袋,睇鞋,買dvd,睇錶~之後我無野行,就走左去油麻地starbucks傾計~傾到6點先走~佢話我成熟~哈哈哈~以局外人去俾意見就會是這樣的~有人太自私了,只為自己想,不喜歡~朋友可以,情人不可~或許只是我不喜歡而已,因喜歡一個人就是連缺點也要喜歡吧~太冷漠了,而且行為好討厭~小朋友一樣~要懂得感恩呀~
團年飯~一家人吃~還有二姊的女朋友~
年宵~最後還是等埋先行,否則入到去好難找~大家在等既時候,都有看其他人買了什麼,自己又有一個打算~由於我site visit左一次,我都有介紹給大家聽那些地方有什麼~有大細ryan,cyrena,cecilia,sandy,欣,我~真係超多人~有些人逆流而上,不知所謂~有人幫那些人解話,就看不到,我走去看,明明寫住no entry,不准進入,又會睇唔到囉~佢地話因解話既人都是逆流的人~真是火來了....我都有出聲呀~有一段迫到唔知做咩行唔到,我就拍照,有人說,還有心情拍照或其他~我就回應....沒事做,又行不到,唔拍照幹什麼~關你什麼事~emily話佢會更串"又唔係影你,你理得我"...哈哈哈~勁~有收獲,欣也是~hehehe~一路上我都有拍照,因為有些真的好過癮,又拍給阿cat看情況~估唔到細ryan都行,咁迫,雖然他都一直說要走~哈哈哈~他們很皮喔,打架~又辛苦晒大細ryan幫我地拎野~尤其欣欣個個玩意,個波成日掉下來~還好我們附近的人脾氣也很好,一路都有傾,有笑,有罵人,簡直是同一鼻孔呼吸~有人就後面的人一直推,我連忙解釋,那女的也說不是我~哈哈~我都high左~沒有顧慮其他的,一直跟其他人對話~很好~
之後出去搵地方坐~哇,好多人~又擺晒街~最後上左barn2~食左好多炸野,呵呵呵~不過由於太晚睡,把聲更差了~最後4點多就走了~我daddy,mummy有打給我,不過因為弟弟沒有去就算了,由得他們拍拖~又托他們去看彈彈豬,不過還是太貴,就叫他們不用買了~hehehe~我有魔鬼豬搥,豬電筒,還買了一個豬頭給妹妹~不是因為他叫我靚女,是因為由$25...減價至$20~細ryan仲將隻anti virus"責"過年先俾我,因過了12點不久~哈哈~失策了呢~
>>February 21, 2007 at 7:42:19 AM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|