寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

2007 年 4 月 16 日 星期一 【酷熱】

1000 wake up~

打日記~

繼續吃粥~綠豆糕給我掉了,因為發霉了~鳳梨酥就可以,等不到欣,cecilia,細米,phyllis,菁菁了~我自己吃掉算了~

東方茱麗葉~開始看另一套了,呢套都不錯,又吸引我追了~哈哈哈~

花樣少男少女~講下感受先~不過睇埋cyrena燒俾我個下半part,反而我覺得我睇之前個d比較好看,後期既都吸引不到我了~所以呢d感受係我睇上半part時既得著~再開朗的人,也有沮喪的時候~ella又成日跑去找梅田校醫求救,gay的梅田又真的好好笑,又帥~為什麼帥哥總是gay的~吳尊(泉)跟ella(瑞莃)真的很單純,傻瓜,但泉終於跳過那一標準,ella不顧一切由看台衝去比賽場地跟泉抱在一起~喔.....我也想有機會這麼做~沒有顧慮的給予祝福~泉:原來,自己的一句話對別人有那麼大的影響,再感受跳高的熱愛及感動~有個似明道的阮經天挑釁泉:你配跳高嘛?我可是每天挑戰自己,一直奮鬥~你這樣對我公平嗎?只懂逃避~要為自己而跳~(其實是很關心泉的,希望用激漲法令泉再跳高,因為只有泉才配成為對手)

閒時再看這些簡單的劇及戲,真的令人很感動,動力回來,remind自己好多最根本的,最原始的想法,個人無咁複雜,找回樸素的我,純真的我~無咁入世,無咁down,無咁憤世嫉俗~定時都真係要refresh下~

agnet,yuki~找我,說很多都沒有回復,可能真係之前的經驗影響,轉返commercial有點難~所以葵涌,荃灣我都幫我apply,試下~

daddy,說細佬的pc壞了~我就說要搬出來,連我的一起拎去整~哈哈~想得美~可能monitor燒左~我個老爺monitor都用左差不多9年,還好好的,只是太阻地方~我既cd-rw壞左,想轉~usb又想轉~又想加ram~而且要用ghost重安裝啦~又要remind phyllis問alex了~

留言~終於上左james既website留言了~哈哈~有回覆~客套話當然叫我上去留言~不過他答我的問題,我都不是太明白,都唔知佢細嚼了什麼,而且佢既語氣好似rap友咁~幾時變得咁rap呀?而且我都想告知,其實我都好想去八通關那邊,佢都說有點可惜沒有帶我們去~說了沒有交換聯絡方法還是沒回應,算了,不管他了~

上map reading~上課前,janny找我dinner~加士居道的星馬軒不錯吃~嗯~呢個班既sir好似差d,無咩信心咁~應該得林偉文,黃騰達及陳志文會好些少~好悶~不過有樣值得學習的就是我會叫我班深資交功課,haha~吸收d人點教,kekek~有地圖及地圖袋送?大手筆wor~有把尺都幾好用,好快就找到GR~great~阿sir成日走黎問我,超,考我?我答對晒呢~kakak~不過實際就差些少了~今星期六告假,因要去大陸做義工~幫camp quality,唔知又要補咩呢~

又見到幾個上次light weight cooking既同學~janny跟龍就一定見到啦~送左玉山章俾龍~同埋問代章的事~唉......咁多人都唔方便問~好快就落堂了~

>>April 19, 2007 at 10:40:23 AM GMT+8


2007 年 4 月 15 日 星期日 【酷熱】

0715 wake up~

跟乾媽TT飲茶~點知我先去到酒樓,因她晨運到樂富那邊,慢慢走回來~大家談下近況,談下其他人的近況~又問我唔悶咩?無野做~我悶架,剛返黎既時候,真的悶瘋了,到處想找人聊聊,不過大家都在上班及趕功課~她又說幫我叫他們找工作,我就不要,因我只做數個月就返學了~又係咁叫我出國留學~

回她家看電視~又吃久違的雲吞,及amy整既醉雞,仲有腐竹糖水~超飽的~每次去到都有好多野食,仲有snacks,同埋水果~不過我不要~所以我常常就是她令我胖的,她就不是,是我離開以後才這樣~我又提醒她包"\記得叫我~我要學~叫左幾年了,她們還是不記得,我不只是要吃,我要學~

1500走~去左童軍中心找深資童軍訓練綱要,點知amend緊,一個月再打來問~再去kowloon park睇swimming pool既opening,原來apr1-may30 maintainence中~再去hmv聽歌,又要cd想買了~再去書店看台灣的書~終於醒起,唔記得左去果一道睇下有無得booking~

回家sleep~1800-2130,不知怎的,很累~有俾cat,欣的電話及cyrena的sms吵~不過沒有理她們~昏睡中~

白粥~因為輕瀉的關係,要清清腸胃呢~

cyrena~同佢傾下計,終於完成佢的功課及學業了~恭喜恭喜~degree到手了~

欣,lisa~都叫我回去幫忙~再想想吧~因真的太多job,堆積如山,她倆的table及地上都是~

joan~咁耐無見,原她打算我去台灣前約我,不過我推了~我回來到她忙~所以現在約她應該ok~

日記~趕打日記~太多了~

>>April 19, 2007 at 9:52:16 AM GMT+8


2007 年 4 月 14 日 星期六 【酷熱】

好熱~

08xx wake up,又肚瀉~

打日記,約乾媽,TT~

EMAIL,約下scetional skills既同學食飯,大家要幫arthur farewell呢~十仔睇黎都唔得明搞架勒~等我呢個量地來啦~

晚上出去左同大家dinner,很久沒見~有emily,sandy,大細ryan,ida,東,細angel~先俾手信減輕我重量~俾我僅有的相大家看,又講下我既experience咁啦~細ryan總強調因我身體差,才沒有什麼高山反應~超~細angel今天穿了四吋高跟鞋,卻又俾大家吐嘈,沒有高很多,唯一只高過ida,kakakka~還跟我度高呢,東說跟ling仲差很多啦~kakaka~然後唔知做咩埋左單,就去食dessert,ida唔跟我地去,卻又叫埋單,做咩唔俾我地坐多陣,搞到大家落到去,大家都唔知去邊?哈哈哈~唔好意思令ida有點難堪,是因為她在煩圖既事而發呆吧~

大家去了langham plaza等佢地拎野~我見到candy部賣tissue$3包,台上卻又有紙巾供應,怎麼搞的?都不符合logical既~他們就解釋是不同的啦,有packing嘛~根據emily說,temple都係$2.5吧~ida又說一星期都可賣2-3包,勁~客人有什麼腦筋呀?之後去了石磨坊~都不錯~好久沒有吃西米露,因為外面的都很難吃,這裡可以啦,不過應該太多椰汁,好高膽固醇及卡路里呢~下次要去葫蘆館,今次知道在哪,下次就去試試看好了~今天吃得好飽好飽,太放肆了~我明明還在肚瀉~哼~細angel沒有兌現承諾,還吃sandy俾我既chewing gum~哼~不屑~跟emily行去搭車,我就自己走回去了~現在沒事都在走路~

daniel在金像中得了新晉導演,恭喜晒~我多開心呢~

>>April 17, 2007 at 9:15:07 AM GMT+8


2007 年 4 月 13 日 星期五 【微冷】

michelle生日快樂~

07xx起身~竟有點頭暈暈~這幾天睡太多了吧~起身填form找工~

起身既原因都是因為肚痛~唔知做咩呢幾日都有少少輕瀉~係我一返黎食得太多snacks,不習慣香港的食物太油,還是旅行有幾天上不了廁所所以谷住左呢?

打第二支破傷風針,去到nurse以為我們係dressing,一個patient出左去,又無人入,佢就繼續做野,阿may就入去問同埋話個人,點解唔出黎問下,咁樣做野唔得,哈哈,may好惡,係咁架啦,呢個都算有俾膠布我,上次個個都無,kakaka~photo copy,寄應徵信~

sleep~打日記~

約左carmen仔dinner~點知佢肚痛,又唔出了~唉~算了吧~

simon ho tells lies~響我剛剛拎左玉山章幾日,由於佢唔知幫左我咩忙,咁我就話俾章佢,點知佢話已經有,我就好奇點解佢咁快有,追問左好多次,佢話係因為盧sir俾,同佢交換的,識左咁多年,由於我又唔係成日見到盧sir出現,有懷疑,而且edward都話d章唔夠,俾左我地先,不過佢同盧sir都仲要既,所以趁今次旅程問埋,盧sir話因simon識整章個個梅sir.....我唔識呀~咁我先知個真相~之後我同simon講我揭穿了他的謊言,他問我係咪講左俾盧sir知,話我識佢~我說是,佢話大穫~我問咩事,對我沒有影響呀,整個旅程都對我好好呀,又跟我們商討交流的事,佢話係佢有事wor~我都唔明白佢會有咩事,又話反左面(係囉,我就係記得佢有講過,所以我都懷疑)~不過佢呢個日成日有火頭都唔出奇....我都成日同佢開火啦~成日講埋d令人唔明既野,又without reason,我唔bind架wor~奇怪,又stubborn~我理得你o丫,我同佢地關係好就可以了,傻既,我只係為84謀福利~

又成日話呢樣個樣,之後又攬上身搞,都唔知佢想點~咁佢退84幹什麼?你做埋佢啦~台灣交流又係~領袖聯誼又係~唉~都唔知佢想點~或許是我思想太單純,所有野都想得太簡單了吧?

俾bill激死~唔記得因咩事了~不過.....4月10日既會佢應該要去的啊,又唔記得我在台灣~上上次個minus仲未俾人,搞到terry打俾我追~唉~上次就因為佢打minus無去開會,我都有交帶幾時再開呀~無心裝載~佢開一下會不是要死吧~我又唔記得提佢,我記得自己要提,最後都唔記得了~唉....怎麼搞的~不要讓我發火~

立定心志踏上未知的道路,不走回頭路~很有決心,不後悔,所以不怕困難往前闖,yeah~把握時機,cool,抓緊了自己所需要的~hoho~---->顛左~是要趁年輕做一些瘋狂的事~hohoho~~年輕人的特權~

>>April 17, 2007 at 8:54:20 AM GMT+8


2007 年 4 月 12 日 星期四 【炎熱】

繼續我的悠閒生活~

本來想要0700起床,最後還是1000~呵呵呵~

打日記~check email~再搞下童軍既野~

行出左mk還返支登山仗給august~再行返jordan,打算到starbucks坐下,飲下野,plan下台灣back pack之旅的行程~點知太多人,打算到柯士甸道那家,不知開了沒有,最後醒起我家樓下有仙跡岩,就去看看有沒有位置~great~有卡位,點左杯胚芽珍珠細凍,就開始整理一下台灣back pack之旅的資料,初時都幾亂,唔知想點,邊d地方去,邊d地方唔去,不過依家都有一個大概既concept了~不過都只係搞左台北市及台北縣的地方~哈哈哈~太多了~

幸好今趟去了台灣,都算是一個pre trip,知道有很多地方公車到不了,我就要小心選擇,去不了也沒所謂,我想風景也是這樣,不用為了一個地方而太傷腦筋呢~我今趟的目的是去享受~或者我考了車牌再去那些地方也不算遲吧~而且.....kekee....我真係要識多些台灣朋友,會比較方便,所以....hehehe....決定了在james既website留言,希望交換contact~~我可以不用想太多.....想做就去做啊~雖然覺得他可愛,哈哈~

今天心情不錯~明天我會再到starbucks,讓我的心靈靜一下~我都應該要跟大家姐返教會,接近一下我的主了~我的信仰已經停滯了7年多吧......

今天下午,阿cat先發制人地先打給我,因為她怕我好像昨天一樣,太悶時找她,她卻在睡覺,打擾她美夢~kekeke~~死啦,覺得太多普通話,英文有點退步,怎麼辦?

thx cecilia dating michelle for birthday celebration~i'm becoming lazy you know?hahhaha~

晚上再整理一下台灣資料~carmen仔終於潛完水約我食飯,不過要快點,因為佢又會再潛水了~跟欣傾電話告知不會返去做了,欣告訴了我一些最新公司情況,個個stubborn人真係好搞笑,thx欣欣,辛苦你了,幫不了係忙~

我話俾大家知,我好嬲,真係好嬲,我係咁小氣架勒,無錯我係small photato,多我一個唔多,少我一個唔少,算~唔記得我係理所當然的~你地唔好講,你地唔好安慰我,仲話我o岩,正常反應~仲喊添,傻妹~.......幾十分鐘後,收到電話了,心軟了,算啦,請返我飲野補數,我知我已從taiwan回港才敢找我~

講俾大家知一件事,我個肚細了,似乎漸漸又瘦了~cool~~阿may都係咁講~哈哈~去完旅行無肥到~yeah~keke~唔係無啖好食.....我好鐘意道地的食物架~yeah~真係讚呢~

跟sandy訴苦時,又sharing,告知我想搵一個男朋友或老公可以俾我任性~因為我有時會突然有個想法,想自己一個人出去走走,去換一換新環境,refresh一下自己,想做咩就做咩~依家我有咁既想法,that's why我唔想返舊公司~我真係好率性而行~想做咩就做咩,真係好任性~其實辭工都係任性的決定~亦都唔係個個人都可以任性,因大家各自都有重擔~所以會覺得自己有點囂張~突然想突破自己,想有接觸d新的人及事,雖然人都會害怕去轉變,留響舊環境咪仲好,又唔駛重新適應,但我唔想固步自封,其實舊有環境都有另一d野去煩,去適應~不過我只想去做,不用想太多,every thing out of control~其實....呢d都係一時間既念頭而已,不過我毫不猶豫地補捉了並接受~我要忠於自己心聲~

>>April 13, 2007 at 3:39:08 PM GMT+8


2007 年 4 月 11 日 星期三 【炎熱】

待在家中,悶得發慌的一天~

到處找人聊,不過大家都在上班跟趕功課呢~

打日記~email~睇花樣少男少女~

跟sandy傾下電話~好開心得到你的信任~問候了cyrena一下再傾多陣~

今天lisa打來找我,是cpa firm既accounting manager~問下我近況~問下我返唔返去做~雖然我在家好悶,不過我會努力找工作了,我應該不會回會計師樓工作了,今天manager找我,問我如何,又說有$7500,市儈及吝嗇的老闆~老闆知道後又說怎麼只做幾個月,如果做長一點,薪金就可以高一點,因我始終是temp,salary不可高過現職的長工,即欣欣~但manager跟他說不行,因為我要讀書,不過可以試一下在這幾個月令我變成長工~老闆又說我不可以常常請假,不可以一星期只工作兩,三天~那另一個老闆,是他女朋友都幫我說,我不是這樣的人~manager也說我過往的紀錄也是很好的~對ar,我記得我以前的紀錄是很好的,最少一星期也工作四天吧~以前因我是part time,以時薪計,可於一個月前填那些日子工作,那些日子不工作,比較自由,但薪金比較低~

我聽完之後感覺不好,好像不被信任,我也不想給老闆再煩,問我為什麼那邊不做,又勸我回會計界~而且我已經走了,為什麼要再回去呢?我真會耍性格的,決定走了就瀟洒的走,回去感覺很奇怪,明明已經farewell了~我寧願到新的工作環境,去學新的事物~你覺得呢?雖然可能是我想太多負面的了,我回去可能沒有什麼問題,老闆同事他們也不會用什麼眼光看我,也可能welcome me back,但~忠於自己的感覺吧......再找工作,不要再因為錢而背叛了自己的感覺~

回去,壓力比較大,因expectation會提高~又不可以帶飯省錢~又要過海~算了吧~其實呢d都唔係主要原因~主要原因,就可能是因為我都係覺得走左,就不要再吃回頭草了~想那麼多幹嘛?忠於自己感覺吧~雖然聽到想要我回去是開心的,因証明自己有價值(雖然不應將自信心建立響別人口/觀點中,而且我的自信心其實已經提高了許多,不過少少虛榮心是有的,keke~)但是因為新人也要從新教過吧,懶得教就這樣啊~我都未摸清老闆的心怎麼想,用什麼態度去叫我回去~雖然我對佢都沒什麼,有什麼都直說,我是sociable既人嘛,不過感覺好似變了~怪怪的~

我就是一個喜歡接觸新事物的人~雖然會害怕去改變,不知道會有什麼事情發生,好似爬玉山以前就是緊張,沒有安全感~哈哈哈~我突然有新的想法,好想再出去走走,因為我想一個人靜一靜~再去闖一下,感性的情緒又跑出來了~多愁善感~

lisa有跟我說妹妹以前響silver dragon的事~原來妹釣魚時,臉竟面向外,不是向牆~還有,常常請假,因為遲起床,過份時會請半天,知道要扣錢,問可否做晚一點補回(彈性上班時間?),jacky就當然不許,所以妹也不敢太過份,最多只請一.兩小時,也少了請假~我聽完之後,不是嘛,咁都得?難怪她們不喜歡她~原來都是這個原因~所以有時候雙方講既都只係聽下好了~各執一詞嘛~jacky都把她當小妹妹看待而已~小女孩就是這樣~

12xx睡了~睡前跟cat的同事聊了一會兒~

>>April 13, 2007 at 11:00:45 AM GMT+8


2007 年 4 月 10 日 星期二 【颳風】

大ryan生日快樂~

今天睡到11點多才起床呢~沒辦法,02xx才睡~剩下dd行李未執,因washing machine唔夠位~may都好醒咁幫我攤左d dirty clothes出來~great~

起床,食點東西,就準備去interview,今次係中原地產的second in,去朗豪坊辦公室大樓~cool~要按樓層先,就會話俾你知搭邊架~cool~真係高尚及高科技~去到唔記得左要搵邊個,又無reception,又唔記得自己個post係executative assistant,走去同人講見clerk~哈哈哈~真是的,去完台灣就咩都唔記得~

其實今次去都係講duties多~佢話HR個邊覺得我可以勝任所以先轉我過去~佢話唔會有個list俾我cold call,要自己搵,咦,同hr跟我講既不同~打poposal~都係一d back up sales既工作~佢都話我地呢d non-sales既,如果sales成功交易,我地都可以分,不過我地就唔叫commission,係叫bonus~一個月最多可有8000-9000~有d non-sales都因為見到d sales咁易就一個月幾十萬,都轉左做sales,所以向前看的員工是好的~但我不是,我bargain唔要咁低人工only,6700,雖然過左probation過7000,但我呢d都唔係做好長~做4個多月only~又要過銅鑼灣,交通費仲貴~佢都有問我要幾多,但我都講左一次bottom line係7000啦,唔係又要我再講,我都唔好意思,所以我都話唔知~$20一日來回呢~

不過銅鑼灣個邊剛開左一條新line,搵shop list都唔駛咁快~又要我自己搵返個個人問要唔要放,其實呢d post都係搵男仔,因會俾人reject~不過我地咁大間公司,佢又放得出來,都係想租售架啦,咁應該都ok既~又話要去填土廳搵資料~咁我都問,因我都未做過地產呢行,呢d我唔識架wor,佢都話marketing既人都好好,你問得既,一定教你,而且non-sales都唔係一個,可以分擔工作去做~見我個個既係我上司,司徒小姐~大家都有猶豫,大家都諗下~不過新line都幾好o丫~我最後都補左一句可以試下,佢話大家都係試下~佢問我有咩問題,無就散,但我都問佢幾耐通知,佢都呆呆地,話一星期~唔知佢諗乜~

好快就見完~咁o岩agent又打俾我,我告知,原來佢都唔知我有second in~中原地產無話俾佢知~cyrena就話公司可能唔想俾commission,哈哈哈~

之後去左捐血,去台灣前都無時間,又要返去幫手~個護士長幫我,又幾好傾,不過都真係幾有威嚴~我又再一次無打麻醉針~繼上一次幫我既姑娘同我講完之後~呵呵呵~捐左8分鐘~又講下湊小朋友好麻煩~有排涯,仲問我係唔係~又問我咁早放工,我話係見工,佢話轉工?我答是,佢就祝我成功~休息一陣,就去食野了,又係我至愛我biscuits~yeah~我好鐘意個d餅架~好滿足,加一杯熱的柯華田~仲送左一大包野添,cool~有cup noodles,drink,biscuits,choclate,tissue,etc~勁~不過今次著suit捐血有點麻煩~

回家~休息~打日記~

主任今日有找我,問有關會員費的事,有點錯,唔o岩,講又唔太清楚,要我返去,我都唔想咁快返去幫佢~我就話有人約左我,未知,遲d覆~見完工,見都唔會咁快請,就打返俾佢~原來係佢地自己計錯左~無野了,又問我搵到工未,又話搵我返去幫手,但又未諗到叫我返去做咩,諗到再打俾我~我都有問佢要上午,定下午,佢話都ok~不過佢又講唔到我返去幫咩~咁所以佢都話有咩先再幫我~

之後再出去開會,等埋cyrena,因只有她有手信,同埋章~大家都講晒心聲,great~以前只有其他人講野既我們,我,TM,christine都有發言,大個了~原來大家都係想帶返個團出黎,大家都想多些全旅活動~cool~咩scout valley,歷奇,領袖gathering~我又propose左盧sir既台灣交流及章制度呀,大家又傾下~又講左中心活動就得太多,唔知係咪因為新上任的都唔係做開童軍,童軍活動變少了,keep唔到一季有8-9次,fancy都話唔會了,除非真係好大型,牽涉100人等~great~

又講下升團的事,溝通要足~上次就因為misunderstanding左,令家長嘈~而我都知道,通常會俾佢地升上來,好少會stop佢地~呢個point要好好想一想~又傾邊個會有家長,邊個會唔叫家長~simon建議一個叫,一個唔叫,怕有d野家長唔聽得~但我個point係無咩所謂,有咩唔聽得?反而係怕一年只有一次,就唔到佢地黎,唔係咁好~不過fancy都係採取左simon之方案,所以我都唔sure佢聽唔聽得明,不過旅長make decision嘛~但後來又提起其實旅務會議會間隔星期六及日,就返scout & venture之家長,咁即係每次都有家長開啦,唔係一年一次啦~咁fancy就話都係暫定採取原先方案先啦,到時睇下點~我又報告一下區會的事,因我去開左會嘛~

又傾下大家既角色呀,最主要都係俾返職員做~其實對我黎講,我無咩所謂,我都好想做,好想去plan,不過如果我真係做晒,阿bill就太倚賴,咁佢受薪架wor~咁又係,雖然我唔mind,不過對佢都唔太好~而且我也樂得清閒~只負責穿針引線,不過最低要求都要有職員一起去做,因為職員都要知發生咩事~都有講到原來之前有好多野fancy都唔知,佢收唔到~好明顯係阿bill無forward d野俾fancy啦~初時fancy都無講,最後fancy都忍唔住話佢都無send俾我~而且叫佢俾返d時間佢學返童軍的野,佢就話jei,bill我都好似俾左bil好多時間勒wor~我唔怪fancy,因bill無forward野俾佢,fancy都"話"追張sir好耐,唔知就信住先,雖然fancy有時都應該主動問,或許佢無concept吧,又就個時"ling"無同佢交接,唔知~咁其實都可以搵返ling架jei~算了,不計較太多,我亦都無即時篤出來~

由1900-2200~fancy會後都同我講返聲唔好意思,無理由只有我去開會,咁職員咪唔知發生咩事?咁又係wor~雖然我會report,不過一個上心及投入既人點都會去聽,因為唔想miss太多~我就係咁所以我先去開會~佢都同佢講,因為我都好想響童軍發展,我先咁積極jei~佢話佢會迫多d阿bill,佢都知bill跟得唔夠,又要踢先做~哼~christine會前都有講,佢同左fancy講各領袖都有不滿,睇下我地會唔會依家爆定寫響佢派既紙上~不過我都話睇情況~而大家都會zip高pillow想清楚再填~

開左呢個會係好好多,起碼都知道大家既想法,仲話我地開住先,梗係唔得啦,新官上任都未溝通,點得架~大家都要知大家想點,依家起碼都俾我知fancy都有著緊既,咁都ok~不過佢地話fancy做野都跟得唔太貼~我話唔知,依家未知,總之依家俾我知佢都算有心就ok~日後我就唔知對佢既感覺會唔會變呀下~因我都未同佢合作~而且跟我受傷的事都跟得貼~佢話都會問阿棠,因阿棠都話唔應該reimburse咁少~又睇下我傷勢~都算係咁啦~經過左今次既會,我都要tune返一下我既角色先~唔好做太多~有d野唔應該係我做既~呵呵~~懶下先~中心職員做團長都有好處~

開心既係大家各leaders原來都向住同一目標~好開心~大家都係同行者~great~我就做左PR,公關,為大家穿針引線,為大家帶來更多共融活動,yeah~哈哈~原來我做埋呢個in services,就已經有一粒木,而且有正式委任証,唔係暫許,會再寄一張~cool~~告知了sandy我有私心,其實都想獨立,不等~

also thx christine既舖路~為大家先講了一點說話~係佢地tune返我既觀點及角色~great~如果唔係我都仲係傻傻下~可能如果bill上心些,我傻都無所謂既~在christine既角度,以前做係因為受薪,但依家,義工咋wor,雖然係衰d,但d職員都要take post架,佢識晒d野,中心職員唔識,咁佢要走點算?無架勒wor~咁又係~不過有可能大中心職員都會走~hahah~不過係佢地既事了,我地都唔可以擔憂太多,係我地咁忠心,咁好架jei~而且家長同領袖反應一樣,人轉得太快,未適應得來~

hehe,今次會都見到bill有尷尬面紅的時候,好明顯都知話緊佢啦~所以無聲出~fansy唔該迫緊些~我地leaders可是非常珍貴的資源,哈哈哈~好奸~知死未~擦鞋沒有用了,口甜舌滑都沒有用了~

我開會前係先食dinner,所以不餓~陪tm行去黃大仙mtr~不過就因為咁搞到我車費貴左,雖然樂富跟黃大仙相差一個站,但....price就....!!!

>>April 13, 2007 at 4:58:03 PM GMT+8


2007 年 4 月 9 日 星期一 【微冷】

趕及不好意思的一天~也是回港的一天~

尋日握手道別以後,就趕回去,執好野就俾edward趕叫我快點~我問唔係2130咩~佢叫我唔好聽lo sir亂講~他說還要開機洗衫~因其實我對台北都唔係好熟,所以有時都叫meiji同瑋琳講野,不過佢又縮wor,因其實我都唔太識嘛,所以都聽唔明架,地方名~之後take mrt去市政府站,因要去101附近的上閤屋食宵夜buffet~原來盧sir識路~佢仲將上閤屋讀成上閣屋,我就話我唔係去上閣屋唔入架~真係俾佢激死,繼....將打獵,讀成打蠟,又一巨獻~我將呢個IQ題問大家,大家都無反應,又唔答wor,chiu~我真係以為幫家中地板打蠟呀~之後佢expain係用箭個d~笑死~呢個維尼熊o丫~

見多幾個團長,原來響台灣佢地係好專敬團長的,咁睇黎都要知返多少禮儀同知識了~否則糗大就慘了~meiji都好落力咁同佢地傾,我又唔係rover,都唔係好明既~hahhaha~之後又睇左d相,因其中一個於四月一日上左玉山,真係天壤之別,佢拍既景色好靚,我地就睇到每一幅都響度哇...同埋讚嘆~另外得知佢地搵嚮導好似ntd$3600 only~都係自己煮食~但我地每人hkd$2100,雖然有包車,包食,包equipment,包訓,咁樣未免食水太深吧~難怪james話自己搞~不過今次又係第一次,以安全為先,有保証嘛,我地又人生路不熟~我地當然明白,只係覺得apex都賺到笑,我地呢團仲有17人~都有介紹一下,都唔明我個名係咪好難讀,盧sir成日都讀唔到~佢地都好客氣,俾我地出去拎野食先~不過唔知係咪太夜,呢幾日行山都慣左早dinner,我好快就飽,浪費左,同埋好睏,又有d唔舒服既感覺,唔知係咪飲得冷飲太多~

ntd$660連加一,台灣無tips既~生野食日都refill,又有鍋物,燒物,呢d都係你將個夾放響一d column上,咁稍後會為你送上,鍋物送到你檯,檯上又有爐就可以一直煲~感覺特別,亦與香港不同,又有很多dessert及drinks,我覺得比hk多choice,味道唔算好好味,不過值得一去~就算再去台灣,去去也無妨~不過services差少少,haha,好多時都係自己招呼自己,一係就係佢地招呼我地,真客氣~台灣人,真不錯~我去到每一個地方,都有人跟我講話,跟我聊天,果然夠熱情~不過有時還要小心一些,hahha~

吃完先走,因想去誠品,怎知關門了~edward又唔等我地,打俾盧sir,edward無返去~不過我唔去24小時個間了,因好累,想休息~於是meiji,豪,ck等陪我take taxi返去了~jeffery,kitman,eric原join我地,應又是見關門了,就走去敦化24小時那間吧,edward都是,其實我知meiji佢地都想去,不過又怕我一個人回去危險,所以又跟我回去了,對不起,因我真是太累了~坐車又長,等他們下山又久~其實我們以為他們0300出發,怎知是0500出發~因我們0600起床時發現天氣不錯,幾清,他們應該大有機會看到日出,edward都概嘆他們好運,原本要睡tent,又因有人退出而獲安排在房睡,比較暖的~jeffery都有擔心kitman唔夠暖,都打算俾多個sleeping bag佢,最後不用~anyway,最後佢地都看不到日出,都係大霧呢~

james有說過,看日落比較好,又要早早爬起床,而且是天全光了,才見到太陽慢慢算起,沒有驚喜~反而日落更漂亮~講得幾有道理,因為成個天橙晒,真係好靚~我都見過幾次,有時真係可遇不可求,cool~幾次日落的情景,仍駐在我心中~

james跟奕良比較,我覺得奕良較好~因為每次出發前奕良都提他們應該帶什麼,行進時會看他們情況,不時作出調整及遷就,又特定的幫他們量心跳及血含氧量以作紀錄~但james很多時什麼也沒有說,jeffery說因為我們沒有問,是嗎?或者james是話不多的人~不過有時他離開也要講一聲ar,好似第一天行山時,就快到了,就不見他人影,原因是因為他要跟原住民說一下,但他也要先交待一下呀~不是嗎?james比較不細心吧~........記得我們下山時是跟team 2相遇呢,大家也有拍照,cool,大家也勉勵一番,james跟奕良就有很多話說~我有拍下kitman個帽,搞下eric同埋跟志偉握手,他跟我說辛苦晒~我有跟jovita扮鬼臉,因他們真的沒有我們那麼辛苦,又有一天適應,又係輕裝上山~又要晒命~

我記得我攻完頂落山就最緊張,因怕滑倒,而我係最怕落山的,又很緊張,令我肩頸肌肉拉得好緊~不過由排雲去東埔就好多了~jeffery有研究過,其實我們在頂應該是零下,根據個表再加上風,應該係零下3度~cool~我終於感受到零下的冷了~沒有我想像中可怕,是因為當時既未知吧,總會亂想一通~哈哈哈~而且我有試過power bar,因edward在吃,我撕了少許試,感覺不錯,味道也不算太差,雲呢拿味~meji都有試,我接受得到,由於edward咬過,我唔想食佢口水尾,聽佢話,我就叫佢俾尾部我,keke~不過佢話我遲早都聽佢話...哼,睇下點,佢叫我幫手先算~

edward都有話我掂~因我個樣好似好寬容咁掛,unexpected~而且我有兩次都無join training~夜行,最終我們都不用,keke,因不是0300出發~我都好似聽到ken sir都話我呢個妹妹仔都估唔到~其實我係無氣jei,慢慢行就已經ok,加上我自己會心裡打掃,保持呼吸及穩定步速,(ben有聽,仲講返出黎,edward就問真係有用架咩),我一直都唔夠氣,肺活量不大,所以就這樣做~而且背包又不是太重,咁當然都累,但都ok,大家也一起捱,不過我不像其中有些成日停only~我都會頂硬上架~我算是中間個批啦,總有人體能差過我既~我都同佢講,我都有驚架,我又暈車浪既,訓得唔好我又唔得wor,不過個時ayp銀我都係咁捱,其實都係意志,同埋時間都係咁過,實上到既,只是時間問題~

如果行山時,那人是抽煙的,一定要keep住抽,否則會呼吸唔到,無良好的呼吸,好易有高山症~點解?可能倚賴左當中的一些成分去呼吸,好似d癮發作時透唔到氣咁~james都唔知點解釋~大家都無讀個科~仲有呀,當大家知james係老闆之後,edward走去問人地係咪呢幾日關門,我就笑佢,佢緊係有員工啦,佢係老闆黎架嘛,實有人幫佢做野架啦~james都答有前線員工~我就笑佢,佢就話問下唔得架咩~哈哈哈~不過james黎香港都係去戶外用品店,我就即刻用左廣東話講,點解自己開店同埋黎香港都要逛戶外用品店~咁鐘意?之後meiji翻譯~哈哈~佢地鐘意行山既人,真係咁鬼死鐘意去既?旅遊都要去個d地方~不過個時未開店,開左店之後就無買了,因為佢自己拎仲平,香港雖然比台灣平,應該自己拎貨仲平~而且台灣跟香港的牌子不同~還有,佢仲只係識彌敦道~遜~

回到yha~沖涼,同jovita傾計~keke~之後因叉電,頭髮又未乾就睇書及響出面拎漫畫入房,不過唔知得唔得~見到kitman返黎,問下情況,又話出去玩,玩啤牌及他們plan明天行程~啤牌時jeffery在旅遊中心買,是有關birds,所以有時我都話出咩雀,哈哈~話我地玩啤牌,我就話我地研究雀而已~kekeke~雖然james跟奕良都是老闆,最後有人說不是同一間公司的,初時我跟kitman還以為是,好似係eric有問清楚~kekeke~玩到0430就返去了~我都好睏了,明明剛剛buffet時已經很睏嘛~只睡了3小時,0800又起床了~因跟他們約了0830 lobby等~

在台灣看不見台灣明星,卻在機場見到向海嵐及西門町見到陳浩民~今天行山仲學到點綁鞋帶就不會太易鬆,有一個名稱不過我忘記了,可以再問,不過真係要練一下,否則綁不緊,我也懶得試~記得第一天,有人竟然唔記得路,明明已經行過一次,lost,真是的~我就問是不是有遠足審核員,怎麼可以這樣,沒有留意周圍情況嗎?出門要認路ar~真是的~edward第一時間也是推給別人~不過我唔sure他是不是~仲有一樣搞笑野,就是盧sir好多野都係last moment先知,我都話佢算厲害,起碼未行山前一天都才知道行程,都算早了~住邊又是~真是的....不過他說要隱退....因老婆話~又問這trip用不用錢,等等~要靜靜等wife sleep先check email~哈哈哈~

你知嘛~他問james台灣女仔係咪溫柔一些,說話嬌嗲一些~我剛好在背後,就叫james快點講~james都有問盧sir是不是認真的....不過james都說香港的還好呀~盧sir就耍手擰頭~什麼意思,哼~不過james話香港女仔皮膚很好,應該每一天,每一星期都做保養,我就說我沒有~不過唔記得講,所以我膚質不好~我在維尼熊後面作勢攻擊他~

又講下普通話既笑話先~edward真係好搞笑,有時佢都有耍性格,唔講普通話,轉話題,呢條友仔~我們常常叫他,當我們情緒低落時一定要講,等大家笑一下~真係好搞笑,ken sir都話佩服台灣人聽得明他說什麼,反而我們就聽唔明~kakaak~仲有呀,佢都無進步既,又唔下人地點講個音係點,又唔改,繼續用自己個一套,點有進步呀!卻又說佢一個月一定進步神速~我又放長雙眼睇下點~不過ken sir,ck都唔係好掂,我都有笑,kakaka~真係低處未算低~edward既經典有.....黑熊同埋布農族...(煲~I粥)~所以佢成為我地煲~I粥族長~而且佢又問好多關於什麼通婚的事,令james覺得他是不是有興趣,問那麼多幹嘛~我地就叫佢娶山地姑娘好了~而且....搭車落返台北時,佢開始有低山症,思緒亂,傻傻地~kakakaa~~仲有hang機,因為james話我地都用n73,佢話好,我說話會hang機,講左之後先知講左廣東話,如果講普通話又核突wor,幸好james聽得明,佢都回應系統機就是這樣hang機的~haha~佢都用類似pda的,因他們攻完頂,終於叫到奕良打俾james,james又開speaker俾我地傾,所以有見到他mobile是什麼呀~不過我不懂品牌~同埋應該是當機~

大家集齊了,我又幫大家處理行李問題,因edward交俾我,是因為這旅程主要攻頂的目的已經完結了吧~瑣碎事都交給其他人了~佢地成日都話好彩李榮斌沒有來,唔係都唔知行唔行到~kakaka~勁衰~之後出發了,先一起吃breakfast,今次都meiji幫大家搞~然後突然edward要我收錢~oh.....收buffet,東埔及車費~每人ntd$1058~有d俾hkd~好彩有人幫我計~由於老闆娘叫我們移入一點,因有人沒位置吧~所以我們有些人先出去,但我還沒有整理好,不會起來的~幸好,jeffery在我旁,我有叫他幫我數,而且沒有離開位置,因離開我就比較危險,而edward又坐到我身旁,nelson又幫我說收錢好煩,叫他不要催我,edward回應,所以他不收,叫我呢個財政,還好,我終於有野做了~edward囉,又唔記得ntd$50是coin,成日問我做咩只找ntd$12俾佢,初時我get唔到佢講咩,只解釋點解找咁多俾佢~激死~煩住晒~

不過都好多謝大家,哈哈~有大家唔係刻意的保護及幫助~在我只睡了3小時既情況下,我個腦都係單向的,而且專心收錢,所以應該有看到我臭臉及惡的一面~haha~不過......好開心,我今趟可是可以好好享受小妹妹的特權呢~唔知是自己太單純,還是什麼,總覺得他們都很照顧我,可能他們都比我大吧,而且人很好,大家都好樂意互相幫忙~又好玩,串他們,窒他們又ok wor~雖然有時都係自己一個人,不過已經out of expected了~joec成日話我咁對佢團長,我話佢唔係我團長嘛,kakkaka,即係edward~不過當然,有好多野都係相向的,或者他們覺得我沒有惡意,而且nelson唔舒服時我都有問候一下呢~有時就因為年紀相若傾得埋~盧氏三姊姊及志偉都幾好玩架~唔知佢地有無覺得我好嘈呢~我又成日笑wor~我成日叫edward唔好響我食飯時講普通話,因我一定笑,joec就話我前面個d food唔食得~有人話我牙尖咀利架~所以對佢地,都有表露我既真性情~我想,好多時,佢地都體諒我既,沒有怪責我~其實....生得個樣好少少,都有利既~keke~

不過懷著單純感恩的心,看事物永遠都有不同,永遠都發現最靚,最美好的一面吧~那.....不好嗎?

瑋琳好厲害,人又漂亮~都唔錯架,眼大大~台灣既其他rover團長都話佢挑~又說成個台北市既團都是她管,那兩個團長,男生來的,都說每次接電話都是被叫去開會,而且都要去的,不去就被唸那種~hahahha~盧sir他們也告訴我,他們去參觀瑋琳的真理大學時,以及去交流時,ck被形容為,又想去跟人家拍照又唔出聲,靜靜攝入去,大家又唔知佢做咩,幸好人家醒目咋~hehehe~~所以大家都取笑他,hahahah~~瑋琳跟我們說,她也有出去玩的,所以都睡得很晚,又會塗指甲,所以我們昨晚吃宵夜她都沒所謂~她呀,每次都穿很高的高嘍鞋,有一次盧sir叫我估今次佢對有幾高,因佢穿牛仔褲,我又見好似普通平底圓頭鞋咁,就估唔係太高,點知瑋琳將褲管向上一拉......kakaka.....即係同盧sir響度笑,又係4吋高~

我們吃完早餐,收完錢,edward問我收好未,ken sir又remind我未找錢後,我地搭taxi去scout shop~大家開始瘋狂了~我買了一些就已經停手了,都已經ntd$1410~叫ellen及cat估幾多錢,他們都只說要ntd$20~hahaha~盧sir初時都叫我返黎,又唔俾泰國的scout shop地址edward,之後又叫人唔好坐,再周圍睇~他們....哇....勁,買完又買~瑋琳都說習慣了,因為每一次香港來的都是這樣~我買了巾圈,一對木(因為他們說台灣的木最漂亮)一些章,一些俾團員,有俾cyrena的~然後我就坐下了~不行啦,第一次去scout shop買野,唔可以咁既~佢地話歐洲仲貴~d人仲瘋狂~有人叫我買uniform~ck都想買,佢是買得最少~edward,盧sir,meiji都有買金幣~

之後因我們的旅程delay了,他們要過淡水,我要過去找cat,就叫他們快一點,卻因為咁,ken sir 3rd round既雅興被破壞了~因他在想買唔買個一套,買左又唔戴得,唔通用架鑲上去?又只是用來放,不知用來幹什麼~good~理智了~上去參觀,見到有茶點,又有一包野,以為唔係我地既,係他們開會,點知....真係俾我地,又係out of expected~有leaflet介紹,以及有章俾我地添~盧sir都直言估唔到咁嚴謹,所以我們都沒有什麼準備~真是受寵若驚~又播左剛剛12月既慶祝活動俾我地睇,哇,真係好開心,響台灣真係好好玩,香港都無咁好玩既,睇到我地個個都好羨慕~氣氛真係好高漲,真係要出多d呀~見識多些~之後我們都來個合照~cool~

大家又響下面拍照後就閃了~jeffery都好好,問我係咪好趕,可以俾我上taxi先,cool,我不客氣都上左去~去到見到阿cat,我們又上了taxi去內湖的美麗華搭摩天輪及lunch!~那裡的food court跟香港一樣~沒有多大的感覺~然後又搭taxi去101,又發現了一件事,就是有演習,是台灣怕中國打來的,外面響起了警號,街上沒有人,亦不可以有車行駛,不過就叫商場內的人安心逛街,根本就像harbour city,我都唔鐘意,之後就坐下來飲野~剛剛食完又飲~有跟盧sir個團聯絡,他們也被滯留了並叫我完左之後快點回yha打點一下,幫手搬行李~點知.....我們遲左起行,又多人等taxi,又塞在路上.....唉~你知唔知我當時係好緊張...咁多人等我一個~唉....超級不好意思~我個時又唔好意思趕ellen同cat一齊走,因我們都是剛剛坐下不久~

個taxi driver仲叫我搭埋佢部車去機場,想賺多些錢吧~傻既~一落車之後跑上去,在車上不知幾焦慮不安,如熱鍋上的螞蟻,落雨都唔理,原來未落晒,又幸好有jeffery同埋ken sir先行買票~佢地有為nelson補祝生日喔~上到車....超緊張~未上車之前就是阿cat幫我拉行李,eric就叫大家快d上車,因為只等我們了,我們又霸了16個位~行去車站時盧sir也有等我架,所以我就說有人會照顧我~上到車,我都問ken sir edward係咪好嬲,有無黑面,點知...edward望過來,嚇死~幸好,後來響機場都有問我做咩咁遲,我就即刻說對不起啦~~車上都有跟ken sir傾下,佢又show下佢買個d章俾我睇,又講下剛剛情況,我都說不好意思了,我都好心急~所以下車以後,有什麼幫忙,我都好盡力呀,想補償什麼的~幸好,1825飛機,不夠1700就到了~之後去機場,又check in,又分維格的手信,ray好合作地借萬用刀,jeffery就幫我pack,meiji就讀啦當然~合作成功~有時meiji會突然行行下響我身旁,都俾佢嚇一嚇~

ellen皮膚很好,又白~佢話以為我係eva,幸好那次沒有跟朋友到香港,否則認不到我~哈哈哈~亦說我講國語的時候,有鄉音~呵~阿cat事後又跟我說,她就我挺聰明的~呵呵呵~今次感謝cat的招待,又趕時間,真不好意思~都沒有好好介紹他們認識~又不能見識edward的國語,hahaha~

到機場等既時候,又整理下筆數,notes返好~因原本要幫盧sir寄野,點知佢又搞掂左,咁又唔駛cat幫手~不過地址及收錢既details都響cat度,沒有時間拎,所以就重新寫一份了~佢地又傾下計,我就呆下~有借手提俾佢地打返香港,又由於唔係用左好多錢,所以都不計了~ray好緊張咁同我報告返用左幾多~hahaha~有發覺佢之後都有比較幫我~之前佢都是獨行俠來的~

又學習到凡事都要堅持~你知嘛,我地都無遲check in,不過卻欠edward一個位,因他是free的,是沒有位置預留給他,另外,其他counter又不斷讓人check in,造成錯誤~我就是不明白,e-ticket都出左,點解會沒有位置呢?一來是他們繼續讓人check in,有timing既問題;二來就是他們又轉了細一點的機~盧sir又不斷跟他們bargain,先是一個女職員,後是一個男職員說服我地找兩個人搭遲一班,交通費佢負責~不過我們都是聽團長盧sir的指示,他們有些人都有心軟,ck又差一點講錯話,我又擔心是因為我的問題所以大家都遲到~最後獲得的是,我們搭2045機,全upgrade去business class,每人ntd$180餐券,還有每人賠償ntd$2000~cool~只要是我們對,我們堅持,否則整團人也沒有那麼多的賠償~乜都say no,,哈哈~真奸~他們也損失了很多呢~又上了寶貴的一課~emily說,upgrade同埋餐券都唔係蝕~因都已有的~有人說賠錢都是保險公司~不過report有排佢地寫吧~雖然我唔知係咪最多的賠償,不過都已令大家好開心了~如果當時有人不堅持,大家就打回原狀了~kekeke~

之後就去食野,我就由於機上有野食,我就食2個cake~俾佢地話~之後又呆下,等下就去check in了~我,eric,jeffery,kitman都是走在一起的~又去行下,坐下,傾下,我又俾eric同jeffery手信,因為他們那team人沒有訂~大家分開了嘛~~great~又過相俾edward~我又派台中,託cat買的手信,太陽餅俾他們試,要求他們每人一個,因好重,又是刻意要買來的~不過cat買不到什麼給我,我也不知是什麼~我地又享受不了business class的權利,有d人先入去,但後來又截左我地,我地都係最後先入~我同meiji就不斷傾,因她sharing上次台灣之旅,民宿的調查~你知嘛,我check in時先發覺得忘了將一個袋放入行李箱,又有液體,又有指甲鉗~幸好ray有密實袋,同埋跟我說不是跟身就可~幸好....順利過關~不是又有人在照顧我嗎~若不是他,我早就掉了那些東西,幸好檢查不嚴格~

上到去,盧sir主動跟kitman調位,原本他又是跟我一起坐,不過見kitman一人,都好好人咁調,cool~我多開心~本來上巴士由台北去機場時見kitman旁有位,不過被ck的袋霸了,我就只好往後,見到ken sir,佢又指另一個位,我才不要理他,我要跟識既人坐,後來才醒覺,對了,剩下的位都是我們的了,所以eric就跟陌生人坐了~今次無歌聽,又無戲,位比上次那架寬,只可打games~最後我都睡了~盧sir又問我要唔要魚鬆,又問我要唔要甜酸醬~kitman就說他好像我爸爸~hahaahah~~所以說囉,在這團有人照顧我就對啦,而且有那麼多男生,好多時都不用我操勞~如上落行李~kekeke~又有人照顧了~

好快就到了~大家等行李,又由於我剛剛睡醒,不小心撞到一個阿伯,係咁俾佢唸,我已經道歉了,我忍不住講左句,夠未呀~joec望我.....哈哈...唔好意思,失禮了~大家拎齊行李就散了~我就叫may接我,真是太重了~跟ray夫婦同車~搭左a21,因太多人,兜多陣也沒所謂,因從那麼多行李中取回我的就很不方便~到我站時已經剩下沒有多少個了~good~may都跟我說應該搭a22~在家樓下,又快,不過太多人了,算了~我當時又選擇了a21,都唔想移動,真的太多人了~其實搭a21是我錯誤的決定,不過我由它而已,我要等多一架a21先上到呢~

我沒有後悔今趟台灣攀山之旅~因為令我得著多了,發覺原來自己也可以應付高山,我相信我也可以再征服其他山,也再不會令我有不安的感覺,因為有了第一次~亦發覺高山的境色也差不多吧,可能天氣不好,其實香港的山也可以給予我這樣的感覺,但是特別的地方是高海拔有不同類的樹,但我對動植物的研究及興趣不大,所以我也比較少拍下來,如果要知道什麼跟什麼,倒不如到遊客中心,資料會比較詳細,照片比較漂亮吧~

另外就是認識了一班人,他們人很好,相處很開心~大家熟絡了不少~有一些經驗豐富的人,令我學了不少東西~有ben lo,edward,meiji,豪,jeffery,ken sir,joec,nelson,ck,ray,jovita,yoyo,ming,志偉,kitman,eric,真是感激~一個好開心,又快樂的6天5夜~雖然有好多挑戰,不過大家都好合作,大家都好nice,以致個旅程那麼順利~真的非常感謝edward那麼落力~great~

回到家,執下野,就睡了,很累~昨晚只睡了3小時呢~

今次旅程真是多挑戰,先是不夠人,抽籤,嚮導,住宿,機票,行程,爬山,交流,演習,兌換機壞了,yha一年一度洗水缸,機票~cool~不過卻由犯賤團upgrade成豪華團~business class?爬山行程又短了,而且事後有充足休息~又有人幫我們煮食~沒有想像中辛苦,哈哈哈~又可以洗澡,食物又豐富~cool~~正~hahaha~讚.......!!!edward以後搞又有保証了~kekeke~ken sir就話有佢同盧sir都應該唔差得去邊~

還有mountain hardwear既贊助,有手套,帽及排汗衣~great~以優惠價購入conduit連freeze,雖然唔係太防水,有待改進,都算係咁啦~大家都為呢件野失望~手套又唔係freeze~帽都ok防水,不過我加左冷帽就鬆鬆地咁~個件排汗衣,女仔應是黑色的,男仔就灰色的,不過我是灰色的,所以我的性別有待確認~俾佢地激死,哼~meiji就知道金章會經常有mountain hardwear既sponsor,所以都想入會,哈哈,不過只是大型活動才出現~

你知嘛,當我們在桃園機場等安排時,大家亦拍了很惹笑的video,真係好搞笑~meiji可是敢怒敢言的girl~笑死~他們誇張到又說沒有份工,長俸又沒有了~志偉又話開始學習行乞的生活,hahahha~真係好搞笑,我地係咁笑~不過唔知做咩,個人有點悶悶的,不太舒服,有點暈暈的~jeffery也是~不知為什麼~

glad to meet you all~真的沒有後悔,雖然只有我一人去參加~cool~給了我一個不錯的經歷及經驗~挑戰成功~我知道什麼困難,都總可以誇過~只要憑著信望愛~之前有好多擔憂都是多餘的,咪又係咁過,不是嗎?china airlines都唔係傳說般危險,食物我真的很習慣呢~

>>May 2, 2007 at 2:29:45 PM GMT+8


2007 年 4 月 8 日 星期日 【颳風】

等的一天~

今早0600起床~02xx醒過一次,05xx再床上典,今晚大家都睡得好安靜,meiji終於睡到了~起床去刷牙,見到好多登山人士在準備,有個女人化妝?唔係嘛,行山化妝?咁驚?edward話佢呢d唔化唔得架wor~不過應該上到山先化,咩汗呀都會融,我話應該有防水架wor,佢話唔得,仲問我,乜我唔知架咩,我話我都唔化妝既~我刷牙時,edward問,你行山呀?咁早~起左身,仲攤響床上,會頭痛的,我才不要~

好了~講返尋日上車的事時,james話莊主車我地上去呢,但後來他們說那是族主,什麼?我還沒有跟他拍照呢~不過有見到登山人士找他拍照,還擺出姿態,好似挺好玩的樣子~莊主話要等埋我地既team 2~我地咁多個坐上去已經好迫了,仲要加維尼熊盧sir,ken sir,joec & nelson都還可~但我們還有恐龍及james,一架車點塞得進去呢?幾番唇舌,佢先肯開車~在路上,見到幾個之前我地在山頭遇上的幾個人,他們剛從玉山前峰下來,莊主接了他們,2個夫婦坐車頭,女兒跟我們一齊坐,cool~都ok迫到~莊主還跟他們說,我們只走了一半,因沒有過八通關~莊主個樣是挺cool的~

哇....一來就見到兩條狗~吠~嚇得我~記得第一天在谷盧巴,又係突然有1條狗跑過,嚇死~咦~好似好舒服咁wor~大家就選定床位,meiji都唔係好想跟我一齊sleep,因我會打呼嘛~但得我地2個girls~大家都好嫌維尼熊架,ken仲搞笑,見到盧sir個樣會變,而且在谷盧巴的晚上,成日由床頭轉到床腳,再由床腳轉到床頭,盧sir話佢自己騙自己~kekekeke~不過都有人犧牲跟他一起睡,就是ck了~kekke~不過好似聽到盧sir都唔係訓得好好,可能佢怕騷擾到其他人吧~不過今天位置真的挺好,我們12人霸了16人的床位,沒有人進來~

通常每去到一個地方,就會有人問你從哪裡來~我就答~記得當meiji說山上有冰雹的時候,我們隔壁的那幾個人笑,因為我們讀錯了~他們是自己煮食的~不過有時人挺好,當我入廚房,找尋緊熱水在哪,就有人主動告知~又記得在隔壁但唔同一班人,有人問如果要去香港怎麼找我們呢,我都不知怎麼回答~陪他們一起的女生就答,不用理他,只是說說而已~hehehe~因我地既行李都在這裡,我都收拾一下了,他們見到那麼大的行李都說我來旅遊的,hahahha~

edward先去bath,我就後隨了,因我都準備好,見大家仲收拾緊,我就先去了~點知.....差不多脫完衣服才知道,沒有熱水,就問隔壁的edward~最後都係著衫走出去找人問.....有人幫我問老闆娘,原來有一個瓦斯爐還沒有開呢~冷死我了~之後其實都唔明點解edward話好舒服,好熱,d水ok,不過天氣冷呢~比我家還冷,因我家都沒有花洒的~沒有辦法,高山就是這樣,我洗澡就沒有edward那麼舒服~

沖完仲發覺,大件事,因為我只穿了短袖,出到去,叫大家借開,因我要拿衫,james仲話我好舒服的樣子添,oh god~才不是呢~大家見到我短袖,都不期然有輕嘆~我又收拾一下行李,要將我既行李放在人家那邊,因他們已經佔了很多位置....而且....狀況是他們set好繩,將衣服縱橫交錯地橫誇整個房間,令大家出入都有困難~場面壯觀,kakkaa,所以囉,沒有人進來的原因就是這樣,幸好我們是在裡面~你知我架啦,又要成日走出走入,ken sir都笑住嘆息,你有咩野一次過,想清楚先出去嘛,搞到成日做運動咁,要"捐"出去呢~kekek~~我有嘈過阻住出入,之後lo sir叫我唔好掛野,點知我話掛條毛巾先,佢就話好似聽到有人想掛野wor,又話我嘈住晒,又話我廢領袖,哼~不過唔知係咪我對號入座啦~

我都唔明白,點解meiji & 豪霸那麼多位,仲要執得咁慢,我成日都要等佢地~唉~我呢d快手快腳既,睇見都真係唔多明白~出去dinner~有好多好味道的food~cool~本來是去觀高吃的~好多food wor~你知嘛,原本在山上遇到既另一個嚮導,如今也在東埔見到,見到我們那麼豐富的食物,根本不像去登山嘛,明明是旅遊,佢話佢都要轉來這一團,hahahhaha~然後就跟我們說再見了~記得遇到他,是我們剛攻完玉山頂下來到排雲山莊時遇到的~當時還下很大的雨,冷雹~所以他們出去一會又折回來~他是帶2名外國人呢~他們真的很快,那麼快攻完頂,就落到東埔了,cool~在我沖完出來一會就見到他們了~

dinner時,ck還沒有出來,盧sir就吩咐我裝俾ck~好啦.....咁我就去裝了,當我夾food時,佢又話我,係叫我裝飯,我去夾菜幹什麼~我就話,飯有那麼多,用不用先裝呀?俾佢激死~ck出來了,我就叫他一定要吃完,不要辜負我的心意~kakakka~~還問他知不知是誰叫我裝的~他有一些東西不吃,我就叫他俾旁邊既joec,反正joec都好大食~

james說要學香港人先喝湯,但我們就先吃飯,他就說我們成了台灣人~我見他站著吃,又問,台灣人都要站著吃飯嗎?他就是因為沒有位置,於是我又搬一個位置給他,不過後來ck出來,ck就坐了~hahahha~我也不理那麼多~

昨晚原不打算那麼早睡,但因為沒事做,我還是睡覺去了~叫james帶遊戲,不過他就沒有,不過外國人卻有很多,分享了一個給我們,不過我沒有專心聽~在晚上,我們都準備訂手信,因meiji想訂,問阿cat,她不清楚,就是10th那天帶我去買,然後我又問瑋琳,因她住在台北的淡水,應該比cat清楚~雖然她也不是太清楚,不過就是幫我們搞定了,就開始落單~而且告知行蹤,因今晚會一起吃飯呢~

james,盧sir,edward,我一早就醒來了~到處走走,edward又叫我幫佢拍照~等行山人士散了以後,我就打開行李箱收拾,他們有些人是豬,還在睡~整理好,盧sir又搞我個行李,係咁撕走china airline既sticker,然後zip返入我既行李裡面,俾佢激死,人呀~仲笑~又話我pack得唔好,有位,我就唔理佢,行李jei,又唔係背包,沒所謂啦,真是的,多多意見~edward好羨慕我帶行李呢,kekkee,多方便~一早我同meiji都係咁決定架啦,不過我行李比較大之嘛~

有趣的是,隔壁房的見到我那麼閒,在他們還沒有出發之前,就叫"哎....香港來的......"原來叫我幫他們團體拍照,越拍相機越多,可以拎去賣,我還想用自己那部拍下他們呢,kekekke,幸好edward返來,我就叫他幫手~hahhaha~~而隔壁房另外4個男生就在一旁笑呢~真賤,常常都這樣,不過算了,也沒有什麼惡意~他們很好笑,聽到他們講,我都會用他們的相機,還學我說"準備好了沒,一二三",覺得我還懂說這些吧~然後大家自己認領相機,hahahha~然後他們自己也拍,我也偷拍他們呢~hahhaha~

我有晨運,就是從山莊行上去大路,標示有400公尺~怎知狗狗也跟我一起去,保護我呢,不時停下來回頭看我~kekeke~不過到我往回走時,牠不肯走,要叫牠才肯走呢~kekee~我怕牠有什麼意外嘛~可惜牠沒有跟jeffery去跑~hahaha~~可能因為他不是女生呢~hahhaha~然後看下雜誌,看電視,james成日轉台,之後有asia travel,介紹台灣,我好有興趣就跑過去看,james也跟我介紹~見到有一個廣告真是超白癡的,james竟然kakaka咁笑,仲話人地白癡,搞笑~都未見過佢咁~可能依家熟絡左吧~不過我就指著他,話他衰,佢笑得好似一個小朋友呢~他有可能不明白我的意思呢~

在雜誌上,見到gaiter既真正用法,原來是放在裡面,外層才是雨褲啦~cool~我跟jeffery都沒有用水袋,我就不喜歡拖喉,髒,比較麻煩一點,喝水要刻意拿出來,不過幸好褸長,綁上腰帶後有位俾我zip水樽在袋中~hohooho~而且點到點就可以裝水了~jeffery既原因就是因為水袋好易穿,好麻煩~咁又係,見到大家都不時為自己個水袋漏水處理一下~有點煩人,meiji那個新的也是這樣~對了,我發覺我既背包應該是最輕的及最少野,kakakaka~因為55liter既袋還有很多空位,hohohoho~~jeffery唔知點解都認同~

edward都話大獲,仲叫0930先breakfast,餓死,我都是,肚肚咕咕叫,所以開始吃原先準備在山上的食物~開始清~原來ken sir跟我一樣行進時都好少吃東西的~james就問用不用提早,因都ok,佢地都準備好了~大家都起來breakfast了,joec,nelson,ken真是豬,那麼晚仲唔起床~肉鬆好好味,james聽到,話賣台灣香腸的地方都有~不過我沒有時間買呢~

又要等他們出發,因要先pack好行李,放出來才出去塔塔加旅遊中心~原本planning無,因現在我們應該在八通關那邊下山中~他們真的好久,等到我呆左,james都話我快~當然,爭取時間,之前又沒有事做~我同jeffery都好快架,大家之後就一齊坐低睇電視~edward又懶係pro咁,仲帶水袋,nelson都笑佢,我就show我既水樽,james就話我地pro,佢都無帶,就入去拎水樽~james有跟我說,我倆可是回復了台北裝呢,我就指ck,meiji其實都係~哈哈哈~

大家慢慢行去,又拍照,2隻狗狗也一起呢~去到james話我地似遊客,不像登山,對ar~又可以蓋印,盧sir,joec,edward都叫我印,不過我要先上去睇完野先~當我仲睇緊時,edward係咁大叫我,我又要跑落去,佢咩要做大生意wor~原來佢想買張圖,之後返去叫人刻我地既名,所以就沒有時間蓋印了,不過最後都係他們自己蓋,除了盧sir~我要落去解釋,因為我要先睇完野嘛~不過佢地就快我一步蓋了~當佢地叫完我落去,講解咩係大生意後,我就走返上去睇我既野了,james就話我速度好快,是嗎?這頭見我還在下面,那頭就上來了~是因為我沒有先理會他們,才那麼快啦~

然後就看中心的講解~當我見到有一d掣可以按的時候,我就按,哎.....點知....好大聲,嚇死我,我仲呆左咁周圍看看有什麼事發生,點知james響後面笑.....然後幫我研究了,原來是打機的,不過應該壞了~我以為一按就有燈個種~於是我又繼續看了,好多資料呢~為什麼我不問james有沒有看過這裡展示的全部動植物呢?打開話題嘛,反正他都在樓上,不知幹什麼,閒晃晃的~其實上到山,我覺得跟香港的山景差不多,不過cat就可能天氣不好,應該跟香港有分別啦,高度都已經差那麼多~點解我沒有拍很多呢,是因為個人對plant無咩興趣,就算我研究完,知道了,應該旅遊中心資料比較豐富,而且拍得比我還要漂亮,所以我也沒有浪費心神去拍照呢~亦可能沒有什麼吸引我吧~不過當我看到另一個rover拍的照時,真是讚嘆,因為他只是早了我們幾天,拍的景色真的好靚......我們運氣不好呀~不過他們都說,山上只要一冷就有霧,所以比較困難~不過9-11月天氣會比較穩定~

我很努力地慢慢看~然後又走進了介紹布農族的屋中睇video,有講我們沒有走過的八通關~哇真係好靚~而且以前的人好厲害呀~咁歪,又唔安全的橋都係咁過呀~勁~不過為生活,沒辦法吧~edward問有無得買,那人說因是碩士論文,不賣的~cool~~佢地原來上左resturant,用ntd$50任食~我都抵不住貢丸的引誘,出動了~kekekke~~好好味~當有貢丸出,他們就會叫我,真好~hehehe~另一支隊都唔知去左邊,又聯絡不上,我們呆等~佢地有傾下生意咁啦~而我地幾個小朋友,meiji,豪,jeffery,我就玩啤牌,jeffery買左~joec成日偷影,但我大部分時間都補捉到然後擺姿態~佢唔肯拍,話要自然!的~edward有時又擋住我既鏡頭~kekekeke~~ray知道有時都會用佢個部拍我地啦~hahahha~

resturant既老闆話佢成日去香港,又去佛山~又跟我們傾呢樣個樣,挺好玩~由於個度既奶茶好似奶水咁,我就唔喝了~等到差唔多,又起行,慢慢走~點知下雨,幸好有umbrella,盧sir要我遮,當然不肯,遮左佢,我咪無得遮,佢咁龐大~由於好冷,我,jeffery,ray,james,ck都開始跑~不過好快我就沒氣了,他們就一直跑~返到去,jeffery都問我做咩咁快,那當然啦~之後我地又等~等~等~大家都濕濕的~盧sir超爆笑,唔係對tv坐,對門口坐,話自己係security~不過沒有用的~懶係野咁叫經過既人拎証件~根本沒有人show佢~因為佢地唔識聽,hahaha~又點我掩門~之後我都將nelson件褸掛響盧sir chair上,因掛在門口,不方便,又易髒~盧sir話有chair好舒服,我懶得理佢~

之後我地搬野上車先~由於我行李大行先,james就話行水泥路,我就說我知道了,因我走過~之後james,jeffery到~我倆又走去幫手,大家都沒有什麼,不過ken叫我去幫edward,佢嘔白泡了~我就幫佢拉行李同埋佢個小背包,佢就一直媽叉個driver,點解唔駛下去~不過james都話駛不進的~我有問kitman佢地,佢地都係自己由上面拉落黎的~但佢地話ok,好似話都有一架都入到bor~hahaha~~由於車上焗,我又下車走走~不過司機又叫我們上去了,因駛上去等他們~之後拍照~亦都將佢地既野放在車上,好讓他們換衣服~

似乎有urgue wor~處理完應該ok~是跟東埔方面勒~之後就上車了~去既時候沒有暈車浪,走既時候有~edward一直叫我唔好sleep,其實係佢叫自己~之後又叫我拍照,話我只係坐~根本就拍不到嘛,窗又多雨點,又是行車中,志偉都說拍不到的,pro既photographer都沒有拎機啦,我就問我點解要拎,佢就話我服從性高囉~oh...god~然後在車上看了二套電影就終於到了台北~期間司機入油時,可以去toilet,不過好臭~toilet唔臭,出面臭~見james落車就做拉筋動作呢,又望我wor~奕良又一直在笑,是我想太多了嗎?我都覺得好累,坐咁耐好辛苦呢~我都想拉筋,不過唔好意思,meiji都有做~james問我地有沒有看戲~呵呵~盧sir坐司機旁,當大家都話盧sir訓既時候,他總會回一些反應~原來他也有看電影,我以為他的位置看不到的~

我們選擇不要晚飯,直出台北,司機好像有發嘮叨為什麼不去吃飯,因他們台灣人都很早吃飯的~因我已經由早上0600等到下午3點多~原來他們0500先出發,0830登頂,11點多才開始下來~仲話去泡溫泉?沒有了~去那邊也要2小時呢~返到台北咪11點多?未到2100就到了~跟他們握手道別~hehe~當我在找瑋琳時,james好八卦呢~是我想太多了吧~莫非想交換聯絡方法,不過真的沒有,叫阿ken俾james公司卡片我好了~meiji都想要呢~james最後有望奕良,不知幹什麼~都是想太多了吧~不過找一個台灣人也不錯呀~james笑起上來都好可愛,又有一個很大的酒窩,眼睛大大的,都幾高架,佢著行山裝時,條腿真的好美,好幼呀,讚嘆~加埋gaiter,好有線條美~great~佢仲響攻玉山的登口叫大家整理裝束,其他唔知點解你要選這個地方,好似有點危險,又窄,後面的人都唔知有沒有位弄~他將core tex褲再穿上....哇...勁~果然腿比較修長~不過他人好白~不過頭髮就短了些,經常戴帽子,一脫就不好看了~他笑起上來是卡卡聲,很有趣,開懷大笑~不過後來他跟我們熟了,我們人可是很好,又經常笑,這一邊認真的討論完,轉頭就不斷笑了,話多了,亦不客氣了點,影相也跟我們搭膊呢,他慢熱吧~

等一下=明日再打晚上情況~

>>April 20, 2007 at 9:05:53 AM GMT+8


2007 年 4 月 7 日 星期六 【乍雨乍晴】

登頂日~另一個峰面已經來到~晚上已經開始下雨了~

尋晚1830就dinner~有好好味的香腸~不過台北既就沒有那麼好吃了~james問小松(明明就是小松,不是小宋,害我以為自己聽錯了)牌子,小松都說不知道~哈哈~很好吃~肚子餓,也吃多一點~我們爬了8.5k,終於到了3402m高的排雲山莊,雖然不可以洗澡,不過布農族的熱情,見到大家成功到了,還有其他登山人士,總覺得很開心似的~滿足滿足呢~

昨日dinner時又係時候傾下今日登頂的行程~由於有成員有高山反應,冷鋒又到,james又話上星期就試過摔了一個人~我地唔可以聽日先睇情況,因為食物要看看去觀高還是回東埔,很不同的地方~而且,我們如果決定改行程,住在東埔的話,就要自費,因為不關apex的事~當james講完一大堆,盧sir就叫我翻譯,我同meiji第一反應是唔係嘛,咁清楚都要?最後我當然重覆了一次啦~最後大家決定了原路上,原路落,不過八通關,唔翻過玉山了~而且今次東埔有位置了~

昨日dinner時,或行上去排雲時,就有布農族人讚我漂亮,咁我當然有禮貌地說謝謝啦,初時我都不知如何回應~edward同大家講,meiji立即回應她也有,之後ken話呢d係禮貌,同埋佢地族人有幾多個女仔呢?...聽完我都笑左出來,我無所謂,因為各花入各眼,總有人欣賞我的~那dinner時,小松話要坐小妹妹的對面,亦即係我,之後佢話開玩笑而已,我就說我沒有什麼,是他想太多而已~~哈哈哈~佢講完之後仲搵james躲,躲在他背後,害羞呢~james都有問佢地係咪好好玩,他們真的很好玩,很有趣,又友善~恐龍仲一邊說james沒有女朋友啦,因為他太愛爬山,可能恐龍有叫他考慮一下我們囉~而且有一個客家人講廣東話幾好wor~很好人~我入廚房時,有人問我從哪裡來,就問我為什麼不講廣東話,我即刻用廣東話回應呢~heheheh~~

以前我還不相信喝水太少,令我不想上厠所,是因為陌生環境~我發現,原來佢地真係對~我飲得夠水,先可以好暢順地大號~因我上大號時,知道因為太少水而很難排出~而不是我常常認為,因為心理不因不上厠所,咁身體又吸返水份,搞到尿液濃度提高先深色~但記得barry ko講過,要記著,深色是因為毒素及垃圾的積聚~依家我明白了~所以是我水喝得太少了~james亦跟我說,當你感到渴的時候,體能已經失去了22%~而且在高山時身體反應會比較慢~不過今次我已經習慣在山上去厠所了~而且知道了,不要排在植物上,因為會毒死,而且會吸引動物,只會對植物有害,所以要排在石頭上,自然蒸發~因為高山,溫度低,腐化及分解會比較慢~所以會見到不少枯樹仍站在山上~

如果上大號,要用james那個剷,剛剛好的尺寸,太淺會被動物挖出,太深又沒有了那物質去分解~而且那書上也說,tissue都是leave no trace,要帶走,不過也準備了~但是卻見到不少人仍將tissue掉在垃圾箱上呢,沒有帶走~不過我們用餐有時都用即棄餐具,也不太環保~但有些團員會用自己的餐具的~cool~值得學習~香港根本沒有加強宣傳及執法~人家台灣慢了我們許多起步,依家都做得好好~

今日登頂,由於預計不會看到日出,就打算0600才吃早餐了~讓大家休息多一點~nelson也可以跟我們一起登頂呢~尋日大家來了一個大合奏,讓meiji睡不了,也說我也有,有點嫌棄我~edward話唔好咁講,佢話我會嬲,而且大家咁累係正常的,有說我不是鼻鼾,而是呼吸聲~hehehe~~其實我有辦法收藏的~kekek~不過由於要呼吸多些才沒有做~在屋中也不是很冷,cool~好多禦寒衣物帶左上去都無用,幸好放低左一件長袖羽絨在行李箱~

大家慢慢爬上去,有人下來了,個個都叮囑我們戴手套,因真的很冷~我都叫nelson帶住先,到時先帶就太遲了~而且我沒有打算用登山仗,因為聽就要爬的,我就索性不用了~不過原來有咩要穿,有咩要用都應該先準備好,否則要再穿衣服就困難多了,因脫手套是很冷的事情~不行的~所以帶上去既freeze也沒有穿,不過都夠,昨晚也穿多條褲了,只是手太冷了,身體ok~2對也沒有用~我們上去時都有很多人下來~可能濕了,因我先戴一對,後戴家姐個對,而且家姐個對又唔係太防水,我又用水去玩冰,kekeke~駱sir好似叫我地唔好咁做~犯了~

06xx開始,未夠0900就到了~1.9k~大家很快來個單人照,再來團體~麻煩攝影師了~辛苦晒~我地既目的完成了,大家都成功登頂了,cool,好野~james響登山口都問有沒有信心,我就在想,都已經來到這裡了,為什麼沒有信心呢?當時我是沒有什麼特別感覺,沒有害怕,只是覺得理所當然要爬上去而已~原來曾經有一個女仔,其他團員都是男生,但她卻沒有信心,所以就沒有登頂了~

落山了,太冷了~感謝jeffery暖暖的柯華田,謝謝~落山是難些,因為有下雨,有下冰雹~俾人打呀....媽~~ck同jeffery唔知做咩要望下我d睫毛有沒有結霜~不過由於驚既關係,有時我都要住住落~kakak~james叫我地唔好扶鐵鍊,要靠自己落,難得一次佢叫我地將話傳去後面~不過我大叫兩次都聽唔到就放棄了,幸好唔知邊個都有叫,我沒有氣了~因為有時鐵鍊的路並不好走~上山時我有時都無用鐵鍊附近的路~最難得的是我咁大個女都未見過咁既地.....鐵鍊有冰是正常的,見到地面上,泥土山,自己走過的路上有冰,感覺好奇妙,不過由於手已濕,又要小心,又冷,就沒有拿相機出來拍~真的好奇妙....是我這趟旅程覺得最特別的地方,最令我眼前一亮的地方~可惜沒有帶回來給大家欣賞~

也沒有等,ken sir好似有,大家都好似各自自己落去先了,有時會只得我一個人單獨行架,不過路都ok,不怕~由於有雨,又大霧,ray都叫我除眼鏡~其實不戴眼鏡反而更清晰~對厚~有時我地會停一陣,不過都是行,因為太冷了,等得太久會變冷~而且我褲都濕了~james都話我地香港人唔愛買core tex褲.雨褲,是因為貴同埋唔多用得著~jeffery好搞笑,佢話有2條,應該借一條俾我,我就說,邊o岩著呀?其實我都有一條,不過嫌太大,同埋好熱,所以沒有穿而已~不過都有帶去~萬一情況惡劣我先會穿~

落返排雲,我要先hang機一下,因為身上衣物都濕了,煩,要想點處理,乾的東西點pack返入去呢,因其他地方都濕了,又多人,放在哪好呢?真煩~我就最怕濕的了~幸好,我總是有辦法的~jeffery永遠都係最快執完個個~我地有noodles食,yeah,其實呢餐唔包架,cool~yeah~james都話只要有小松在,就有noodles食,所以team 2聽日都會有~kakaka~人真好~meiji同佢地傾過計,原來佢地有四兄弟,小松好像是最大的,恐龍可是第三~小松都幾靚仔架~hahahha~很好很好~

我同jeffery就蓋印了,他們有紙呢~又要幫edward蓋,蓋完又要我先收好,哼~點知佢地team 2蓋得比較漂亮,我地就嘈係咪因為佢地,搞到我地個印唔靚,之後eric就話了,叫我地唔好玩,因為是我地比佢地早上去排雲山莊的,這又對wor~原來裡面有個墨臺比較好的~算了~hehehhe~

記得昨天晚上未訓時,恐龍走入黎同我地傾計,叫我地睇電視,但只准女仔睇,hahhaha~不過meiji有問過有咩好睇,不過都好似無咩好睇~佢都有睇下nelson點,訓唔訓到,nelson睡前都有探熱~沒事~我記得佢地一知有人有事,即刻搵盧sir,覺得佢唔掂,wahahahha~呢度咁凍,我都無刷牙,哈哈哈~meiji都係好勝的女孩子呢~所以我都通常唔出聲~HAHAHA~edward囉,明知有女仔響度,仲換褲,咁o岩我同meiji起身去toilet,睇下佢地做緊乜~根本就乜都睇唔到,佢地又幫手打圓場,什麼無野睇,都無人想睇,等等~

大家食完野,執好野,落山了~超快~james話最快用了3.5小時~我地用了4小時~cool~雖然我都唔係行得快,不過都keep住響team 1,同埋跟在james後~好好的jeffery同埋ck都會等我~cool~不過記得由峰頂下去排雲時,jeffery同james係爆落去的~其實個個登山口好細,我都唔知點解我地要企響個度整理裝備,條路好窄~其實登頂個條路比我想像中好~我以為真係要踏住碎石,拉住鐵鍊先上到個種~其實唔係,有點伕吊手岩個幾part,不過真係要好小心,條又窄,一失足就唔知去左邊,幸好大霧,都叫唔係睇得清楚遠的地方,萬一碎石流下來,就真係.....大吉利是了~在碎石坡上見到粉紅色的500ml水樽~我都要小心一點,因500m水樽在衣袋而已~聽聞好似有人掉了行山仗?因好大聲?

我現在都覺得登山仗好好用了,落山時我真係好信任,無咁驚,所以都快左~cool~不錯的進步~我既手機不時傳出短訊同埋有人找我~大家都學我sms個句野,haha~因實在是太可愛了~可能james聽到我話我都想睇,佢停低左,望住我,我就問佢怎麼了,他就沒有就繼續走了~走得好快,今次恐龍跟我們走左一起,佢take care team 2~仲發現他有背包,james都好奇地看,恐龍問我地係咪說佢壞話,我就答不敢~james說他回家啦,同埋有時佢地都要背野下山~咁我地james個隊通常等到佢地來到,就走了~因是時候休息夠了~記得上山時,初時james都話沒關係,慢慢走,到後來真是太慢也拖得太久,佢都忍不住承認太慢了~今次就話我地快~hahahha~~

記得再去到大肖壁時,james又叮囑我地小心,會有碎石~這時候有個布農族人經過叫我地小心,edward話佢會相信村民,就走了過去jeffery個邊的樹旁~james都話佢已講了三遍沒有人聽~不過我初時都get唔到佢講咩,後來才明白~不過我記得自己都在樹旁的~好快又回到唔知咩亭作大休,最後回到孟綠亭,cool~原來傾開先發現大家有數算個d牌,每0.5公里就會顯示,而且也會數橋的~總共有8x多~哈哈~下山時就倒數~不過真係要小心,因好多冰,好易滑倒~

天氣不好,接收訊號也不好~james請我地食牛肉乾,好好味~大家都盡將自己的食物散去,kakakka~不過真係好飽~剛剛d noodles都未落格~

比預計時間早到,要等車來~大家就研討一下動物~我都唔知什麼跟什麼就沒有理會了~我地呢team有ck,jeffery,edward,meiji,豪,ray及我~大家就響度玩,太開心了,提早完成旅程呢~hahahha~可以好好休息了~我地由犯賤團變做豪華團了~我地又叫edward用普通話錄低先,要採訪心情,我地呢d佻皮精當然要做下路人甲搞搞震啦~kekeke~~james問我地除左camping有無hiking~那當然有的了~而且在山上因為氣壓的關係,包裝食品都會漲起的~cool~只會在plane上見到,山上是見不到的~

記得上山時,james遇到他的客人~大家都有傾下,佢地3個女仔自己去行山,露營,仲要烤肉,整多士?咁厲害~盧sir呢d一見到靚女當然走過去啦~佢地都只係學生咋~記得攻登時,突然發現盧sir響落山既人群中?我就覺得奇怪,問佢係咪跟住落山,原來jeffery同我講有個靚女,我都唔發覺添~真係俾佢激死~

我地行山時,好多人都有打招呼,山上禮儀是很令人高興的事~大家互相支持,大家互相問好,"就到了,就到了""加油加油加油".......!!!!多麼窩心~是一件很幸福的一件事~yeah~~

記得在3100m既亭大休時,跟阿cat講電話,佢聽成31m~被佢激死,100倍耶~james問我做咩用普通話,我就說是台灣朋友,住台中豐原~~我地用儀器check心跳及血含氧量~大家都ok~而一d已經適應高山的人已經超過100了~cool~不過我心跳高了少許~盧sir成日塞垃圾俾我,激死,因我搶了他一包餅~~hahaha~佢地話我,食野,d碎成身都係,水又搞到成身都係........做咩wor,唔小心咋嘛~我好似一個小朋友~哈哈哈~盧sir又話我整濕佢條腰帶,係咁"zip"我~hahhaha~~我呀,好唔小心咁,將我1liter樽蓋個條扯爛了,當我未習慣時,蓋總是飛了出去,總俾盧sir笑,討厭~

以上好多都是不跟時間的~哈哈~明天再打由塔塔加登山口坐車回去東埔山莊的事~

>>April 20, 2007 at 8:53:41 AM GMT+8


<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36080

Design & Scripting by ShowHappy.Net