2007 年 2 月 11 日 星期日 【晴】
To Joseph, 冇得add/drop啦依家... 認命罷啦! 好少見到你咁喎, b-plan briefing都唔見你, keke!!
我們的candy仔回來了!
lunch discussion delay到放學, 8點過d先走,
應唔應該恭喜candy仔夢境成真??? kekekekeke!!!
TQM tut今日又覺得個女人ok d啦喎!
可能今日冇頭痛!
b2b個uncle, 聽你就聽啦, 有冇禮貌架!
人地一路講你一路嘈! 又一個火星人!
hilary真慘!
係時候認真, 又見到阿媽有事... 唉
係時候教阿媽take it easy的道理!
佢究竟係扮唔驚, 定係真係唔驚呢????
今次應該冇上次咁嚴重, 不過對我來說係一個warning!
果時好慘架, 靠隔離屋師奶先有餸食咋我地!! (不過原來隔離屋師奶煮d野食幾好味!!)
多得佢我地先唔駛晚晚買外賣...
所以... 阿媽唔好冇事!
>>February 12, 2007 at 3:10:44 PM GMT+8
2007 年 2 月 10 日 星期六 【晴】
由christmas defer到今日的gathering w/紫樺and turbo
我要求下去左greenbox試bluetooth 點歌
千千闋歌to turbo
臨走同turbo影畢業相@k房
mk行左陣大家決定返大圍.... 太多人
返大圍食甜品, 搵到上次miss mok講過果間
好多甜品都好特別, 見到好多都想食!!
最後揀左呢個鮮果千層!! 食完好飽!
下星期約埋賤人去食多次!!
食完行到屋企附近又買雞蛋仔食, 好飽XD
>>February 11, 2007 at 10:52:09 AM GMT+8
2007 年 2 月 9 日 星期五 【晴】
yesterday聊交嗌的TQM tut,
高8度+機關槍likely的voice -->小頭痛變中頭痛
有衝動問可唔可以企開d講?!
material =/= raw material
sorry to 紫樺,
尋晚砌緊profit and loss account途中發你脾氣!
冇心的
砌到點幾先砌完, 今朝9半又起身, wing in-process
唔可以再縱你!
再將我的不滿講出嚟!
另一個好似睇得出!
芝麻又失蹤!
明明話左佢知我地個net-meeting =.="
仲口口聲聲話ok, 結果...
冇心情理啦都係...
團年dinner@荃灣
家庭代表制
accompanied by阿中
GRANDMA指住我問:"呢個係咪阿芝嚟架?!"
............. (唔係呀, 我搭枱痴食架.....)
"瘦左咁多出街都唔認得你呀!"
係?!?!
"做咩呀? 阿麻唔認得你呀?!" .... "bingo! 你咁都講中左!!" XD XD
新衫BY阿中
咦! 唔好再叫我做家姐呀! 我做慣阿妹架!
我阿媽生左我地3姊妹咋!
你係我阿叔個仔, 唔係我細佬呀大佬!! 咪懶係親咁呀!
"睇住呀, 唔好立即飲呀, 熱架"
>>February 10, 2007 at 3:05:42 PM GMT+8
2007 年 2 月 7 日 星期三 【晴】
唉! 成日都好攰, 下午上b2b時放break頂唔順訓左陣,
一訓就4個字後先醒, 好彩唔係miss左好多野,
途中聽到candy問我醒唔醒... 點一點頭話會醒後隨即又訓著
無奈的b2b lecture, 頂後面唔順! 佢放個屁都話香架啦就嚟!
仲變態過d fans!
synchronize "雞蛋佬" w/candy!!!
surprise!
由放學開始, 以為今日係星期五 =.="
telephone conversation w/表哥仔,
main issue上-->做最強後盾!
other issue上 -->撐你!
吹教授完全唔記得自己部機借左俾邊個 =.=""""""""""
好彩問下先, 唔駛白拎o徒手力!
TODAY (Words and Music by Randy Sparks)
Today, while the blossoms still cling to the vine
I'll taste your strawberries, I'll drink your sweet wine
A million tomorrows shall all pass away
'Ere I forget all the joy that is mine, Today
I'll be a dandy, and I'll be a rover
You'll know who I am by the songs that I sing
I'll feast at your table, I'll sleep in your clover
Who cares what tomorrow shall bring
Today, while the blossoms still cling to the vine
I'll taste your strawberries, I'll drink your sweet wine
A million tomorrows shall all pass away
'Ere I forget all the joy that is mine, Today
I can't be contented with yesterday's glory
I can't live on promises winter to spring
Today is my moment, now is my story
I'll laugh and I'll cry and I'll sing
Today, while the blossoms still cling to the vine
I'll taste your strawberries, I'll drink your sweet wine
A million tomorrows shall all pass away
'Ere I forget all the joy that is mine, Today
Today, while the blossoms still cling to the vine
I'll taste your strawberries, I'll drink your sweet wine
A million tomorrows shall all pass away
'Ere I forget all the joy that is mine, Today
>>February 8, 2007 at 3:16:11 PM GMT+8
2007 年 2 月 6 日 星期二 【晴】
上星期同candy and joan去左搵desmond訪問後,
搭車途中candy話:咁唔怪之得你咁唔習慣啦!
係架, 到左依家我都仲係好唔慣office得我條友自己坐o係度發mo
以前ginny冇返工都好, 隔離都仲會有d sales o係度爆下粗,
但依家CAS係乜都冇, 係好悶架我依然覺得!
過左咁耐, 我都仲係好期待Last day! 係返CAS的last day!
我諗我會開心到喊!! 諗起都興奮!
撐住先!! 唔好冧住呀!
甩左iRandom底做左叛徒, 冇去見water!
連續搵elaine失敗, 連morris都搵唔到 =.="
做左個experiment, "所有ST都知你做點架啦!" good or bad???? 邊個又鍚爆我???
勁! 等左成個月都係1份咁大把!!
不過又好似係佢地自己upload左 =.=”幫我????
學琴學番d之前miss左的樂理, major同minor
呃左一句good!
鮮奶+芝士飽+肉醬意粉+熱朱古力+飲茶點心+麵
今日食d野好高熱量 =.="
>>February 7, 2007 at 3:13:37 PM GMT+8
2007 年 2 月 5 日 星期一 【晴】
TO candy, 既然係咁, 下次叫家姐將行動升級, haha!!
今日同自己講, 捱多呢幾個月就天空海闊, 乜事都冇, 乜難關都過哂!
今日同自己講, 你一向唔係一個lucky的人, 食得咸魚要抵得渴! 要得d luck就要預左要還!
今日同自己講, 你醒又唔係醒過人, 以後醒醒定定, 學下睇人地眉頭眼額啦! 適當時候要講適當o既野呀! 知未?! 想人地幫你? 發夢啦!
今日同自己講, 快做野啦! 一陣條氣又唔順架啦! 唔識自己整個面具都去借個用住先啦 XD
今日同自己講, 出街記得痴番塊膠布, 唔係就好似尋晚咁一除鞋成腳趾都係血, 嚇鬼死人!!
攪左6.64 GB的file出來 =.="
撞到ms mok, 同埋撞鬼!
7姑姐係醒目呀! 聽到唔到路就收線先, 轉頭再打嚟!!
『答係同唔係就得架啦!』
乜咁似............
你真係慘! 我都知! 對你會好d!
>>February 6, 2007 at 10:51:35 AM GMT+8
2007 年 2 月 4 日 星期日 【晴】
運氣繼續透支
今日聽左好多好negative的東西!
尋晚:
6點tst dinner@新港foodcoirt
8點discussion @pacific coffee
end@11pm
唔知咩事囉, 受害人個角色唔同左!
寫下野…
話說魚柳飽多左個材料仔---芝麻!
之前都相安無事的, 但到近來, 麥記要求材料們分組,
嘗試自己去開一間分店, 唔好一世都痴住麥記headquarter!
理所當然地, 魚柳包+芝麻當然係同一組啦!
就開新分店的事, 大家都discuss左好多, 好多次
魚柳飽各材料亦都習慣左合作模式, 分工合作!
唯獨芝麻佢對魚柳飽的工作模式有d意見,
佢覺得魚柳飽的合作模式唔夠efficient
(engineering出身的材料, 對efficiency有番咁上下要求!!)
一個晚上, 魚柳飽齊集, 一齊discuss新分店事宜,
事前大家categorize 夜晚的session由7點開始
但呢一晚, 芝士同沙律醬係咁打芝麻電話都call唔到佢
魚柳飽傾到near10點先見到芝麻出現,
唔知係咪芝麻炒得耐左, [火農] [火農]地! (芝麻要炒下先香架ma! 不過可能炒過火!)
魚柳飽的時間都容許大家不用在晚上discussion,
但芝麻公務繁忙! (梗係啦, 好多包都有芝麻架嗎!!)
好多時都要魚柳飽集體去遷就佢一粒芝麻!
魚柳飽材料仔都有野要做, 但大家都要改時間就佢一粒,
唯獨芝麻唔駛改時間!! 遷就左佢夜晚傾後佢又遲到!
嗯!!... 世界係唔係好fair!
到今日, 魚柳飽又一齊食lunch, 因為沙津為左佢o既將來, 去左搵其他地方用沙律醬,
得番芝士, 魚柳, 包裝紙同阿包+芝麻一齊食,
之前講過話lunch內攝d時間繼續discuss間分店,
但今日沙律唔o係度, 費事傾完d野又唔synchronize啦,
加上芝士又食野食得慢… 所以大家都有默契地覺得lunch係唔會傾, 一係放工先傾!
呢個時候, 芝麻就帶幾分不滿咁話, 不如下次食d快d的東西呀!
明串芝士食得慢啫依家! 可憐的芝士又唔敢出聲, 魚柳又未食完, 阿紙同阿包又冇乜出聲…
到食完一齊返工場, 途中芝麻又同芝士講: 點解d ppt成日都係阿紙一個人做?
芝士話: 咁佢d ppt精美d呀嗎! (係人都prefer靚rather than ugly架啦!)
芝麻話: 咁每個人諗野唔同架嗎!
芝士就答佢話: 咁都係全部材料一齊傾完先叫阿紙去整啫!
(與此同時, 芝士已經開始唔想再答落去, 唔知係咁啱定咁翹, 魚柳走嚟同芝士講野岔開左個話題!)
讀management都有讀過, 唔揀internal promotion, 揀hire from outside係可以bring-in new idea,
但有culture crash問題!
依家魚柳飽就係有呢個問題啦!
唔可以話邊個啱邊個唔啱, 大家唔同材料有唔同造飽的方法!
但芝麻身為一個outsider咁入嚟做飽, 芝士就覺得佢似乎………………
又之後, 工場叫d材料去自己揀d自己鍾意讀的course!
芝麻, 芝士同魚柳都揀左同一科! 今日做第一次的present!
話說魚柳本身上星期尾要出trip, 為佢的value增值, 唔只要識local market對魚柳的要求, 要衝出hk咁話!
魚柳最後機票問題未飛得住, 但魚柳未知未飛得之前, 都有盡自己責任, 同芝士來手來腳做好d野先!
但芝麻呢?!?! 第一日prepare果日, 芝麻話果日d堂太無聊而冇返到工場!
芝士同魚柳初步做好之後, 叫芝麻睇下有咩改, 芝麻就係咁踩話唔好!
咁芝士叫佢自己改左落去先, 因為芝士聆聽同表達比較差, 大約明佢想點但又唔知點改好!
但芝麻一路都冇乜點大改過d野….
今日present後, 芝士魚柳同芝麻呢組表現麻麻,
芝士同魚柳都冇乜野, 但芝麻擺明好mind囉!....
唔該讀者留番d幻想空間俾其他讀者, 多謝合作!
>>February 5, 2007 at 3:38:13 PM GMT+8
2007 年 2 月 3 日 星期六 【晴】
食哂成份早餐, 換來阿媽一句:『因住食滯!』 =.="
TBC...
>>February 4, 2007 at 3:36:43 AM GMT+8
2007 年 2 月 2 日 星期五 【晴】
Happy Birthday to 紫樺!
尋日給iVogue蹂躪, 尋日2半至4點, 7半至10點 --> 甜品@tst
遊雲...
今朝起身依然遊雲發o牛豆, 12點ar媽打返嚟先記得今日要去考EO個試,
求其食左個一丁就出門口
去到先知冇帶calculator同塗改液.....
聽晚又傾iVogue, 幾時先可以脫離依家個stage????
好討厭呀! 我地仲要兜幾耐圈???
遊雲... 0個mood, 屋企人都唔敢打攪我 =.="
總之係心情唔好啦!
早排cher哂d運氣, 依家要倒貼
FYP report進度 : 5% finished
做了559/10000
只把progress report的CAS background抄了落去,
第一個appendix誕生
小巴上聽到的父女對話
父:今日飲茶等得耐唔耐呀?
女: 耐呀!
父:點解耐呀?
(妖... 梗係人多先耐啫, 無鬼聊! 唔通有位都唔入, 企o係度等咩!)
父:咁你有冇食到野呀? (mean飲茶有冇食到野)
女:有呀!
(去飲茶唔食野做咩?!.... 運桔???)
父:阿姨同你地飲茶, 乜唔駛返工呀?
女: 唔駛呀!
(正路的問答, 但今日聽落好"銀"耳!!)
>>February 3, 2007 at 3:16:13 PM GMT+8
2007 年 1 月 31 日 星期三 【晴】
b-law竟然早左放學...
lunch@super sandwich, helpful地幫candy食埋佢d西蘭花,
仲好唔小心地連佢d芝士汁都搬走埋去我度!
諗唔到除左焗薯之外仲有淨d咩! .... 應該仲有幾粒蔥!!
個個心情都唔係幾好咁... 有d驚, 唔知咩事喎大佬...
四月份活動預告: 阿銘捉蟲生日會
b2b上堂被點中名答問題,
換來一句:" Good! You think logically! But it's wrong!"
tea @new can w/candy
b2b ppt + 是非time
出自我口的並不代表本人立場
講下之嗎, 又唔駛負責任!
為0.1而努力!
能力做到範圍內都應該進取一下!
總比以前個位數字好
諗起果萬幾二萬字, 好淆.....................
>>February 1, 2007 at 2:12:02 PM GMT+8
ClOsE tO yOu
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8