2007 年 2 月 22 日 星期四 【晴】
last night dessert@TaiWai w/ turbo and tzs wa
miss mok lastly冇嚟
遊雲turbo一個
+聊唔起火頭的紫樺一個
+誠實gigi一個
(下次夾下d對白先嚟"chok"我啦唔該!)
你問咩我都有答你架, 只係你地兜極都未到之嗎, 嘻嘻!
finished到的話先再算啦!
turbo請客, miss mok蝕左XD
芒果疏乎厘~
炸雪糕~
心太軟~~ 不過我地耐左先切, 唔係好liquid lu d朱古力
parcel received from yukari~
去到postoffice, 一攞出嚟即"嘩"左一聲... 乜咁大盒o既?!?!?!
拆開後...
叮噹袋就我o既,
cake同紫樺一人一半
至多盒連攝位紙都俾埋紫樺啦!
對你幾好!
好靚喎~~
成排卡通人物...
有3排叮噹
尋晚係我講呢首歌呀紫樺, 唔係twins呀turbo...
妳是我的太陽
曲:Kenny Nolan 詞:李克勤 編:唐奕聰
為何每次一想起妳 暖意透心上
長長秀髮伴清新的臉 柔情而倔強
妳送我帶醉笑意 我已充滿幻想
一雙靈魂之窗(靈魂之窗) 極漂亮(極漂亮)
原來妳也偷偷想我 與我也一樣(慶幸能遇上)
為何見我會不知不覺 忘形和緊張(忘形和緊張)
暗暗裡彼此欣賞 一顆心已奉上
這點愛藏於心(藏於心) 留於心
* 像是月亮又像太陽 告訴我方向
誰是我所想 My Love
浪漫在逐漸地醞釀 但願夜更長
忘掉那緊張 *
曾對鏡說出一千次 我愛妳這話
為何碰見 卻偏偏感到
難為情 害怕
每晚也悄悄盼妳 會給我電話
彷彿隔層輕紗(隔層輕紗) 像笑話
旁人卻替我焦急 代替我說這話(愛是無懼怕)
閒來與妳的對話 是我如何瀟洒
妳說妳早感到 我心正念掛
這一切如煙花(如煙花) 閃出醉人火花
Repeat *
輕輕的挽著妳手 還深深一吻如密友
願一生分享樂與憂 My Love
Repeat * *
>>February 23, 2007 at 12:34:34 PM GMT+8
2007 年 2 月 21 日 星期三 【晴】
昨日返CAS 利是 x0
--> 令我放心去搵人問野 XD
今日去做b2b w/candy and joan
約左candy 9半火車站等, 但我set錯鐘, 9半先醒
叫candy返住去食住先
10點3左右返到, 早餐食左成個鐘 =.="""""" 凍鬼哂...
大家都有犯錯,
candy仔忘記帶note book
我遲到half hr左右
阿joan遲到個多小時 XDXDXD
lunch--> pizza hut
力戰到6點9散水
ppt未雕花
dessert@tai wai
>>February 23, 2007 at 3:22:05 PM GMT+8
2007 年 2 月 20 日 星期二 【晴】
初四返沙漠
俾紫樺[目及]到我上車, 我都有望過, 因為尋晚我話唔知會唔會我地又o係巴士站相遇 :p
我都唔想撞啱今日又係隔個的星期三…
冇乜事都唔踏出呢個toys library!
要問人野, 佢地入開嚟先問, 冇入嚟果d就email問罷la!~
尋日赤口, ok應節架!
nicole周圍燃點火頭, 我同candy郁手郁腳玩打架
快d搣走床頭張龍馬精神
個腦今日完全function唔到,
打report都打到一舊舊, 睇番都唔知自己想講d咩
4點幾鬆人落mk買野俾表弟
雞雞表弟+豬豬表妹
thank you7姑姐今日幫我地執野洗野,
戰後重建先可以1小時內完成!
>>February 21, 2007 at 2:14:33 PM GMT+8
2007 年 2 月 19 日 星期一 【晴】
3rd day of the year of pig
argue @Nicole's home XD
played "ma chak" after finishing work
Korean BBQ @ TaiPo
All devil things will happen on tomorrow!
Really another day! humhum!!!
>>February 20, 2007 at 3:57:45 PM GMT+8
2007 年 2 月 18 日 星期日 【晴】
唔駛去拜年, 冇人嚟拜年的初二!!
做乜無啦啦咁多人叫我做衰女 =.="
由衰婆開始!
較啱時間睇十大中文金曲XD
>>February 19, 2007 at 3:11:54 PM GMT+8
2007 年 2 月 17 日 星期六 【晴】
kung hei fat choi!
第一次唔係用訓覺嚟迎接農曆新年XD
★┤賀新春吉祥如意├★
╰───────╯
╭┴╮ ◢◤// ╭┴╮
│年│ ◢◤ //◣ │歲│
│初│╭◤ //◥◣ │末│
│迎│ ◢// ◥◣ │恭│
│春│ ◢◤// ◥╮│祝│
│發│ ◢◤ //◣ │行│
│大│╭◤ //◥◣ │大│
│財│ ◢// ◥◣ │運│
╰卅╯ ◢◤//。‘◥╮╰卅╯
☆ 。‘◢◤ //◣╲︵╱★
╲︵╱◤。 //◥(☆)
(★)。 ╲︿╱
初一朝早又係例牌去grandma度, 姑姐姑丈聰明地已經上左去!
stay左半個鐘都冇就走左
返到屋企都只係12點 :p
tea w/姑媽等人, 又係另一個初一例牌!
變態地同細表姐鬥搣, 佢搣我阿媽我又搣番佢XD
收到表哥仔電話, 但已經返左嚟 =.="
過多幾日先見你啦咁~
"龍馬精神"一貼出嚟就好有效, 尋晚立即訓唔到!
dl左一日都睇唔到nicole的mms =.="
shocking news yesterday:舊同學下年結婚....
怕左D盆菜同齌..........
>>February 18, 2007 at 1:30:10 PM GMT+8
2007 年 2 月 16 日 星期五 【晴】
只係夢見同candy要去華富村, 但我地攪來攪去都未出得門口, 一陣去到中環又話唔夠時間, 走返轉頭, 當得好似psp咁有得save低個location下次由中環開始咁........
to yuakri, 好彩你今次唔係夢見我死左XD, 還掛住lucy嗎?!
年宵三人組變兩人組
等紫樺期間見到呢個廣告, 忍唔住影張相... 死啦! b-plan上腦啦!
年宵門口見到幾大紥呢d大氣球掛左o係度, maybe係d人賣賣下鬆左手 =.="
好靚的"冷球花" <-- 我改的這個名! 究竟係咪好似candy仔個頭咁染出嚟架呢?!
小菊花?!~~
out-focus的桃花 =.="
好似就係呢個叫"蕙蘭" XD ... 咁有冇蕙詩?!?!
一片吉海!
金撈!
攪事地捐錢叫余若薇寫英文揮春!
吹氣豬肉檔!!~
吹氣燒豬 =.="""
帶左舊年買的crown :p
發覺仲有一模一樣的賣緊!
"嘩! 佢朵桃花咁大朵o既???"
"邊度呀??"
"果個呀! 攞住紥桃花, 中間零零丁丁有朵咁大朵!"
"牡丹嚟架人地係!"
".........."
見粉紅色就當係桃花 XD
冷靜d, 唔係呀, 你同雜誌d記者有乜分別?!?!.....
交得實話你知!
只係真係咁啱佢又o係度咋!
講真, 大家咁話啦, 你咪又係一坐低又同我做埋同一樣野! keke!!!
>>February 17, 2007 at 9:36:04 AM GMT+8
2007 年 2 月 15 日 星期四 【晴】
同candy由尋日9點8(計我到課室開始...) 見到夜晚11點, total13hrs多d, wa!
iRandom團年飯@mk小肥羊,
4半同candy放學後, 去cc hea下, 玩左好多好無謂的東西
6點出發mk shopping, 同candy周圍搵機撳
7半小肥羊, 8點齊人
大家明明朝早一齊上堂, 但之後各有各忙, 晚上又gather番一齊XD
麻辣湯底果然好麻辣! 超變態!
成身都麻辣味, 包括底衫!
飲杯!
甜品牌發記, 請ed by 銘, 被歧視速度! candy借出大眼一對啤阿銘
討厭的榴槤味!!!!
相信你下一次一定可以lock佢地棚牙!!!
show d quali俾佢地睇!
繼續撐你!
dream of yukari:
話說你拿了車牌...之後叫我坐, 我坐上先先知你是剛拿
咁我地由港島過九龍, 本來話上天橋,但上不到..
結果要在海邊u turn番去, 但個海沒有圍牆
結果因為轉不到,而掉了下海 ......
在海水中,我心想"我就咁會死吧..."
之後乜都唔記得, 但感覺到架車會浮番上去
到我醒番時,發現我在間好溫暖的房間內
之後我話"點解我在這裡", 咁你已經起左身,你話"係lucy救我左地呀"
呢個時候,lucy就拿著紅茶入了來, 佢係英國人, 咁我地用英文說話,
lucy話其實佢原名不是叫lucy,而是叫tommy .........
唔知係咪尋日見candy見得耐, 我都夢見佢... TBC....
>>February 16, 2007 at 6:44:15 AM GMT+8
2007 年 2 月 13 日 星期二 【晴】
見有時間, 想行前一步先, 但望得太遠, 反而忽略左眼前果一步!
lucnh中計, 唔應該應承去大圍食, 拎死人!
惡夢, 被request自己拮!
梗係尋晚睇hematology d野
期待年宵!
掛住紫樺條裙, 至多買另一個色! keke!
聽日睇下有冇時間去mk買!!
"yukoko" by candy few days ago
。。★★★。。。。★★★★。 。
。★☆☆☆★。。★☆☆☆☆★。
★☆☆☆☆☆★★☆☆☆☆☆☆★
★☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆★
★☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆★
★☆☆☆Happy Valentine ☆☆☆★
。★☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆★。
。。★☆☆☆☆☆☆☆☆☆★。。
。。。★☆☆☆☆☆☆☆★。。。
。。。。★☆☆☆☆☆★。。。。
。。。。。★☆☆☆★。。。。。
。。。。。。★☆★。。。。。。
|╲╱╲╱| |╱╲╱╲╱|
╭*════*╮ *═════*
(/////\\)|/////|
(│● ﹏ ●│)│● ﹏ ●│ ˉ
(╰─────╯)╰─────╯
╭╮★╤╗◎╤┐〃╤※ ╭╮
╰☆╟祝╢╞幸╡╟福 ╢╭┘║
*╯☆╧♀└╧┘♂╧#╰═┘
情人節--> 唔關我事XD
夜晚學琴-->可惡的同學!!
專登tune大部琴亂彈嚟嘈住人, 呢個世界真係乜人都有!
>>February 14, 2007 at 2:30:49 PM GMT+8
2007 年 2 月 12 日 星期一 【晴】
b-plan report present
preparation work started from 0930@M202
the whole group were tired, whole group had no mood
thank you alfred and jay la, worked until very late last night and joined us this morning...
present --> strange uncle! from Mars
little inspiration, but went so far away, unrelated examples
lunch@mk w/ mother
buy medicine for her and visit cousin's light shop, wa!!! ok ga wor!
appointment on first day of Lunar New Year
looking forward!
橙汁糖救左一命XD
淨低2粒, 下次買另一隻味!!
研究hematology 的result, 明d唔明d
Happy Valentine Day喎....
喂! 總有一日會HAPPY o既! take it easy~
下年到你!
>>February 13, 2007 at 2:54:28 PM GMT+8
ClOsE tO yOu
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8