寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >>

2007 年 8 月 22 日 星期三 【晴】

to candy, 個人認為就算唔係入去住都可 以去行下睇下, 因為d裝修好grand, 同埋聽聞佢地引入好多平民價錢d的restaurant, 焗你留入面留耐d!

to uncle, 冇錢冇得手痕, 連鬼婆supervisor都驚我冇錢返hk, 俾左幾舊水我袋住, 仲ook埋車俾我出碼頭 =.="

今朝等左成朝, 不停打過macau搵IT dept同我攪好個port, 等到放工都未有 =.="
原來hk office冇IT, 一係由MACAU過來, 一係搵OUTSOURCING CO. 上來攪...

下午秘書見我悶到執枱, 就叫我手寫做住expenses reimbulance form先,
一攪就攪到放工都未做完, 帶過澳門聽日繼續!

做左一d admin的東西
包括幫個今日report duty的同事set-up電腦, 整咭片之類...
發覺原來我係鍾意做呢d野架!

上次去台灣送3撻瘀傷俾自己
尋日的macau trip就有蚊鍚左我4啖!

agent又打來, 仲怕俾佢知前晚過左夜, 問HR點答好先
原來一次insurance包3日, 放心哂!
咁好心就早響啦! 因為你一句說話, 爭d攪到我要放工返hk, 第二朝再返macau呀!!!

尋晚搭ship回來唔記得食定葯,
is my sea sick healed?????
冇事喎竟然!!

>>August 23, 2007 at 1:43:22 PM GMT+8


2007 年 8 月 21 日 星期二 【晴】

Gigi's 1st Business Trip, destination: Macau

hihihih!!

am still working in Macau at this moment, stayed overnight here last night & will be in HK tonight, macau again @friday
workload is not heavy and it's HEA for me :P
The main reason to stay behind is…. Colleagues didnot want to leave me alone in HK office and to be “old pointed" by others (she has to work in Macau today)
They wanted me to back to HK last night and back to Macau again this morning, so “Mo Liu”!!
Lastly with the approval from supervisor, I can stay overnight~~ keke

have to speck english to most executives here, as they are mainly foreigners... for those who are Chinese, still use english as their first language.

no need to worry me friends!

Ps: rooms here are excellent!! Just like a palace! But shamed that photos took in the hotel rooms can not be shared openly here as required by supervisor to keep the “secret” before grand opening

ps2: most entertainment websites are blocked in office, by found PCO and showhappy can be used, keke!!!

>>August 22, 2007 at 9:05:00 AM GMT+8


2007 年 8 月 19 日 星期日 【晴】

扮威尼斯人的第一天

村巴好叻咁半個鐘就車到我出金鐘, 望錶果時只係8點2 =.=""

做左一日filing, 聽日先過澳門做大事!

放工上agent度, 原來幫我同d威尼斯人講好話唔可以要我過夜
即日來回簡直挑戰緊極限!
再去中旅社買飛, super class2張, 聽朝7半, =.="" 過去倒塔咩!

2個faith support住自己, 叫自己頂住唔好放棄!
1. 要走出溫室! 唔可以一個"怕"字而原地踏步!
2. 一齊加油!! 知道不遠處的你都一樣努力緊!

>>August 20, 2007 at 2:17:48 PM GMT+8


2007 年 8 月 18 日 星期六 【晴】

今日覺得好大壓力
係來自不同事的壓力
由聽日的澳門trip --- "依家講好啦, 晏d老豆返來唔好講啦, 尋晚又哦啦!"
到家姐睇的recruit --- "車! 你係做呢d架啫!"
可唔可以俾我靜一靜諗清楚?? 我都好亂!

終於明白點解我咁鍾意睇show睇concert,
因為成個"睇"的過程入面可以完全將壓力同煩惱放埋一邊唔駛諗住!
雖然"叮"一聲同自己返到來現實世界後, 問題依然存在!

***************************************************************************************
謎底解開, 紫樺同阿中都睇錯, 不過真係綠色衫 XDXD


welcome back 甜品with yukari...
夾唔啱佢3小時的cycle, 最後我又食左好多雪糕, 同日的第二次 ...
原來佢返來後我依然覺得佢係一個小朋友~

>>August 19, 2007 at 6:04:53 AM GMT+8


2007 年 8 月 17 日 星期五 【晴】

stayed overnight @sister's home, and breakfast @NTP

prepared a little for the Macau trip, asked for some medicine from Dr. Liu @$0
"醫生話請你食!"

"ni-hon gou" lesson, should be a funny one, but very sleepy after class.................

dessert with my dearest YUKARI!!~
weLcOMe bACk!!!

>>August 18, 2007 at 1:21:46 PM GMT+8


2007 年 8 月 17 日 星期五 【晴】

決定左去venetian份temp啦, 因為會係一個難得的經驗去幫手攪酒店開幕!

尋晚去左睇張學友演唱會with紫樺and阿中
好好睇, 個位好正~ $250的第一行, 睇到攰有得伸下腳~
cimg0440

開場前紫樺聲稱見到陳慧嫻坐第一行, 連阿中都話果個似, 言之鑿鑿咁! 今朝睇報紙原來佢真係有去, 不過唔知邊個係 =.="
cimg0445

開場了, 先來跳廿分鐘的舞~
cimg0449 cimg0454 cimg0456

士的舞
cimg0457 cimg0495

半小時的音樂劇, 不過可惜係唱國語, 有d悶...
cimg0511 cimg0514 cimg0520 cimg0523

encore啦, 有好好聽的非常夏日, d人企哂起身跳舞, 如果我都坐樓下的話我都起身跳 XD
cimg0526

ending lu~
cimg0530


不過有幾首好想聽的都冇唱到, 有d可惜, 有得揀的話我情願cut左個音樂劇留番d時間唱其他歌!
擔心的"來來回回"冇唱





>>August 18, 2007 at 1:21:16 PM GMT+8


2007 年 8 月 16 日 星期四 【晴】

去左venetian interview, 2小時間通知話請,
諗緊做唔做的同時, 再知道monday返工就要立即過macau,
屋企人一反常態, 到我好不安
阿媽話: 澳門之嗎, 又唔係大陸! 跟住個上司去怕乜啫!
家姐話: 試下囉, 唔啱的話都係3week可以拍pat pat走人!


俾d勇氣!!!



但又真係有d驚!



ps: 個樣似公仔唔係我o既錯!

>>August 17, 2007 at 9:14:19 AM GMT+8


2007 年 8 月 15 日 星期三 【晴】

今日去左觀塘interview, 係一間細公司, 講明要一腳踢乜都做, 包括跟單!
interviewer問:『其實老實講, 你會唔會做一陣就走?!』
呢個場合下實話唔會, 至少做2-3年蓄經驗
interviwer:『你唔好咁口響住, 我識好多fresh grad, 做1年就走, 2年已經好好!』
暗地裡我都想同你講, 我之前做左1個月都冇添!

搵左六親斷左三親的candy仔食飯@kfc

"一搜新聞,整版都是自殘"

longing for 聽晚張學友concert
唔準唱來來回回!
原來10年有多後的今日都仲會驚呢首歌!

"黃家天文台已於晚上10時44分掛起8號風球"
呃唔到candy但呃到turbo!

yukari聽日返啦, 真係返來啦今次 XDXDXDXDXDXD
佢阿爸應該好滴汗

>>August 16, 2007 at 2:59:19 PM GMT+8


2007 年 8 月 14 日 星期二 【晴】

今日又去錄ling, 落少左坑

收到上次in過的agent電話, 話refer另一份俾我, 但得一個月, 睇下點先啦~

交收@ diamond hill, 1st time!

再去沙田攞con, 學左半粒鐘 =.="
"你d眼睫毛太長成日頂住隻con!"
真係辛苦哂個staff!
another 1st time today

回程路上收到電話叫聽日interview @ KT,
wish me luck!

尋晚突然無啦啦知道, MCF又請左人啦
kelvin話: "you are young and pretty but they prefer old ladies!"

>>August 15, 2007 at 2:39:44 PM GMT+8


2007 年 8 月 13 日 星期一 【晴】

尋晚坐下格床打機時, 一個大乞痴嘈醒左(嚇醒先啱)上格床的家姐,
繼而被埋怨攪到佢訓唔返 =.="

一起身, 聽到紫樺個voice mail爆笑左出來 XD
好似拍戲咁, 撞一撞就跌左入袋~

玩到瞌眼訓的波子棋

calling yukari, 你到底返左來未????

tea set A: 西南風, 凍飲加兩蚊


指南針 - 關心妍

作曲:王建威
填詞:周耀輝
編曲:王建威
監製:蔡一智

誰路過之後 卻沒足印
誰有過愛戀 想歸去卻沒有燈
要找新的胸襟 新的呼吸
重新出發卻沒有指針指引
目標跟方向
已為你統統喪失

南面會再有信心
將會再有開心
我漂於東 漂於西 天也憐憫
明明離去 竟徘徊至今
東邊塵 西邊雪 沾污我身
這個女生 將會再傾心
如一切都不可靠 記住最終的指引
要是你此刻向北
讓我向南行

走多幾公里 我便再生 巴不得請教路人
何地有新的胸襟 新的呼吸
重新出發卻沒有指針指引
目標跟方向 有日會統統記得

幾多次不幸 沒原因
幾多次後悔發生 方找到心的指針

南面會再有信心
將會再有開心
如一切都不可靠 記住最終的指引
要是你此刻向北
讓我向南行

往事與思憶向北
我向南行


>>August 14, 2007 at 1:02:23 PM GMT+8


<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >>

 


ClOsE tO yOu

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8

Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8

Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8

同慧嫻一齊去旅行咁好? <br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8

Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8

我&#21946; uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8

路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8

Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8

覺都未訓醒, 老豆同姑姐返&#2
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8

你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8

&#28857;解仲未&#352
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8

哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8

咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8

我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8

六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8

BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8

究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8

"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8

都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8

表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8

Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8

呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8

好&#21527;?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8

我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8

煎熟的火腿都唔係好核突。 <br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8

你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8

妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8

好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8

"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8

妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8

點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8

hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8

you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8

表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8

好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8

我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8

。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8

講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8

妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8

啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8

「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8

「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8

今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8

D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8

你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8

哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8

邊濫個話枝藍根用來預防ga? <
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8

人氣: 132731

Design & Scripting by ShowHappy.Net