2007 年 3 月 6 日 星期二 【晴】
今朝遲左起身, 索性搭遲一班巴士,
點知下一班已經係8點9, 但9點4又已經返到沙漠
返到CAS又唔見左個locker, 正行緊過去 morris度嘈佢的時候
諗起不如返去toys library睇清楚d先…
好彩停一停諗一諗, 原來佢地收埋左個lockero係枱底 >.
『哈哈! 見到你食野!』 =.=”
由小雲變身小吉同乞痴大王的混合體
聽日搵博士攪攪佢!!
sissy... 你幾時又嚟香港呀?!?! 見下你呀我又要!!
>>March 7, 2007 at 10:00:37 AM GMT+8
2007 年 3 月 5 日 星期一 【晴】
自從早幾天頭暈, 多了一個新名 --- 黃小雲..
而阿媽亦因為咳而多了一個新名 --- 馮小"咳" !!
這就是我無聊的大家姐 ........
星期六那天, 已經頭暈不適的我, 在麥當當大大聲地說:『我頭暈之嗎! 都冇喉嚨痛!』
以及被問到能否一起吃pizza時說:『頭暈都要食野架!』...
這兩句說話昨天給銘重提... 有咁耐風流有咁幾折墮呀!!
37.4度
nurse 無發燒
醫生低燒??!!
b-plan discussion from 7pm to 10:20pm
冒雨出厚褔街食糖水, 好好食!!
"正氣" 的焗酥皮朱古力豆腐花
b2b thru out the whole day
溫極都唔入腦, 死!!
有d人, 唔開名啦, 估到就自己估啦!
自己唔舒服又唔睇醫生
日日o係度咳, 朝又咳晚又咳
結果傳染埋我同阿媽
叫佢去睇醫生仲駁咀駁舌, 諸多歪理!
火都嚟埋!
>>March 6, 2007 at 1:32:29 PM GMT+8
2007 年 3 月 3 日 星期六 【晴】
早餐@花園餐廳有領滙的舞獅, 嘈到飛起
lunch@McDonald@ 2點幾
被騙帶TQM note返去, 聲稱係大家研究下monday的test,
但實情係佢要抄番我d note =.=" 好鬼cheap!
b-plan discussion @ bc312 --> 細房,--> 困獸鬥from3半 to 7半
dinner@pizza hut @黃埔
pizza內有小昆蟲 --> 4客free ice-cream (用"性命"換來的)
happy hour afterwards, 繼續stay在puzza hut吹水, 回顧大家中小學的美術科, 家政/DT
"人頭咁大的沙槌'
6人一齊搭KCR走, 第一次!! 無啦啦變左"科大"學生 XD
多謝阿勝餐飯!
今日
去左mastina買suit (尋日等食pizza時都去試過XD)
行左陣街就返屋企
尋日麥當當+pizzahut+今日的炸兩=捉蟲-->喉嚨痛......
>>March 4, 2007 at 2:48:13 PM GMT+8
2007 年 3 月 1 日 星期四 【晴】
still feel dizzy.............
>>March 2, 2007 at 7:33:10 AM GMT+8
2007 年 2 月 28 日 星期三 【晴】
飲左人生中第一杯coffee, 不過要轉豆奶
下次要decaf先得!
仍然係一舊雲的b law,
lunch@靚靚車仔麵
食完仲有個幾鐘--> hea@starbucks
放學candy同阿勝陪左我出尖咀one2free換sim card
出到去加連威老道就好暈, 換完sim card 坐左o係海天堂一陣, 最後candy陪我搭81c返屋企
呢個世界... 細得好恐怖!
好耐之前o係fans club見過個名的oscar = 表哥仔個fd.... wa!!!!
>>March 1, 2007 at 3:20:17 PM GMT+8
2007 年 2 月 27 日 星期二 【晴】
Literature Review of FYP, 攪左好耐都只係寫左227粒字 =.="
唔知要放咩落去..
KM個def?!
CoP?!
KM同COP個關係?!
摷JOURNAL摷左好耐, 不過吹教授燒哂俾我已經方便好多 :P
>>February 28, 2007 at 10:03:14 AM GMT+8
2007 年 2 月 26 日 星期一 【晴】
好鬼嘈呀大佬...
講真, 係麻麻架咋!
你又唔似佢咁識做!
又未至於唔歡迎o既,
冇佢咁鍾意啫!
上嚟一個鐘就轟炸足我一個鐘,
細聲少少都好掛...
嘈到足以令人頭痛
今日之內一定要做完b law!!!!
奇怪問題x2
仲以為紫樺添! keke....
酌量地俾d力 XD
FYP PROGRESS: 15XX/10000 !!!
>>February 27, 2007 at 1:56:37 PM GMT+8
2007 年 2 月 25 日 星期日 【晴】
今日做左好多野...
8點幾同candy到達新can共享早餐
9點幾上樓上房加埋阿joan做b2b present,
為左prove果part攪左好耐,
苦痛在我明阿joan講乜, 又覺得candy有道理...
攪下攪下好快又12半, 移師到super sandwiches 繼續
攪到1點左右先去買野食,
食完極速執埋b2b的手尾又到b law...
TQM--> 今堂坐後d舒服好多 ^^
b2b present --> 好彩case project係MCF啫! 之前唔知要用company case project間公司做example...
如果case project係做第二間, 訪問時又冇問過, 今次咪企o係度?!?!
條友又chok我地, 今次少有地我聽得明人地問咩
(以前present人地問問題, 我通常都係聽唔明, 但今次竟然明白喎!!)
冇諗過, 原來present完一張slide可以press button去第二張slide係咁開心的!
今日係每過一張slide前都睇一睇佢, 佢冇動靜問野就拿拿臨走人 XD
冇話啱唔啱o既, 今朝我話唔要呢張圖只係因為自己都睇唔明, 放落去咪死快d?!
但條友話唔駛呢張圖個reason都唔同我地 =.="
TQM tut --> "你叫黃佩芝咩?!"
馬鐵w/candy
dinner w/姨媽姨丈+黃's - 阿中
姨丈-->wasabi--> 乞痴!
阿媽-->不是拜年-->拜年2mins after
>>February 26, 2007 at 3:02:03 PM GMT+8
2007 年 2 月 24 日 星期六 【晴】
last day of the New Year break, will back to normal tomorrow...
longing for another holiday...
Didn't have tooo much leisure time in this holiday,
Got hurry on different assignment, projects everyday!
B2b present today again, allowed myself to play on the morning only >.too trouble la this present !!!!
WHAT DO YOU WANT!!!!
U've already occupied my holiday!
you know, how annoying you are!!!!
>>February 25, 2007 at 1:54:04 PM GMT+8
2007 年 2 月 23 日 星期五 【晴】
今期推介
曖昧 王菲
眉目裡似哭不似哭 還祈求甚麼說不出
陪著你輕呼著煙圈 到唇邊 講不出滿足
你的溫柔怎可以捕捉 越來越近
卻不接觸 La......
* 茶沒有喝光早變酸 從來未熱戀已相戀
陪著你天天在兜圈 那纏繞
怎麼可算短 你的衣裳今天我在穿
未留住你 卻仍然溫暖 *
△ 徘徊在似苦又甜之間 望不穿這暖昧的眼
愛或情借來填一晚 終須都歸還 無謂多貪
猶疑在似即若離之間 望不穿這暖昧的眼
似是濃卻仍然很淡
天早灰藍 想告別 偏未晚 △
重唱
* △ △
無啦啦摷番早排大夫寄俾我果d野,
有隻903夕德輝黃concert的碟,
原來VCD嚟架喎! 仲有訪問添! keke... ....
睇左一個想睇好耐的訪問 XD
表哥仔, 唔該攪清楚自已幾時嚟 =.="
尋日同你講完後已經又變左啦!~
同埋記得book 房!!!!
from yukari diary (answer當然係我架啦!!)
1.現在有男/女朋友?
有, 佢仲成日抽時間陪我周圍去!
我返工, 返屋企, 去街, even係拜年佢都有陪我去~~
2.跟那男/女朋友拍了多久?
今年1月1號先開始~~
3.與他一起的原因是什麼?
之前果個對我唔好, 發我脾氣,
叫佢幫我整野去電腦又唔show我!!!
嬲嬲地咪換左佢囉, 又唔係冇本錢! 哼!!
4.除了現在的男/女朋友外,以前跟過多少人拍署s?
5個呀好似....
5.拍署s拍得最長是多久?
2年多少少掛... 唔係好記得
6.相反地最短是?
2個月, 佢自己失左蹤, 完全唔理我感受..... 至今下落不明!
我有幾hurt佢又唔理, 只係自己一走了之...
7.要把男/女朋友比作顏色的話,會是什麼顏色?
梗係粉紅色啦~ sweet sweet ma~~
8.請説出與男/女朋友的回憶!
同佢起埋一齊快2個月, 雖然你好易病, 身體又麻麻, 但我唔會拋棄你架!!!
好鍾意行行下街望下佢~ 因為每次見到佢都好開心~
9.有沒有想花心?
冇, 我從一而終唔變心!!
10.對現在的男/女朋友説句話!!
我鍚哂你!! ^^
好開心and榮幸可以同你起埋一齊!~ 真心的! ^^
11.轉發到
你呀! 仲望!
還有,請務必拉下看!!
↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓
其實這個棒棒的真正名稱好像是「把手提電話比喩為男/女朋友」
XD 有冇上當呢?!?!?!
>>February 24, 2007 at 2:54:42 PM GMT+8
ClOsE tO yOu
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8