|
2007 年 10 月 3 日 星期三 【晴】
要幾無聊有幾無聊
人地送俾我的仲多過我自己買XD
影完先發現仲有2隻漏左~
究竟要執幾多次先可以整齊d?!
可唔可以唔好再好順手咁將我個書櫃當做資源回收筒???
朝早polyU打來, 仲以為叫我interview, 原來只係SAO問我個employment survery d野 =.=""
收線後仲同阿媽話, 咁多封信poly都冇回音...
點知到下午就收到polyu電話叫做written test XDXD
>>October 4, 2007 at 8:22:04 AM GMT+8
2007 年 10 月 2 日 星期二 【晴】
乜事?!
今日行日本supermarket, 每樣我攞上手睇下的東西, 阿媽都會話:『買啦!』 =.="""
連見到諗起紫樺的dark chocolate都叫我買 =.="
good practice 開始
第一期計劃: 飲多d水
10月啦,
做乜個個都話要同我去睇concent?!
日期場數都未知, 但我就俾人book哂!
練定分身術!
諗住唔再蓄叮噹特別版印仔的時候,
偏偏呢個時候無啦啦收到2隻特別版!
激嬲人的後果原來好嚴重....
你慢慢嬲啦都係!...
>>October 3, 2007 at 10:38:43 AM GMT+8
2007 年 10 月 1 日 星期一 【晴】
原來尋日唱k玩出火, 乃野, 激嬲左vincent, 死!
vincent 對唔住!
同holly and june睇戲,
2個第一次XD
大家都努力行多步,
祝早日知道! 大家都係!!
自已講就話係時候放, 但其實又唔多捨得,
報應來的, 唔好咁對我啦!.....
頭痛
>>October 2, 2007 at 1:11:07 PM GMT+8
2007 年 9 月 30 日 星期日 【晴】
唱k新組合
vincent+表嫂+emily
睇vincent點對emily, 原來佢已經對我好留手 =.="
唱完配眼鏡, 深左25度only~
行完再食....
哈哈哈!
轉左一日"咁點解我冇?"
補日記:
星期六同vincent食lunch, 受左個教訓 : 以後唔準放手機o係枱!
因為佢坐我對面, 收埋左我部手機我都睇唔到 =.="
今期流行
算 - 張信哲
傷 當然也傷
但我表情毫不牽強
臨別也 拍合照相 彷似從前一樣
就當你走到了異鄉 各也生存塵世上
亦不想再發現他朝老了的色相
* 失戀唯有扮情願
怎可拿往事清算
連仇人仍未捨得結怨
曾相戀哪敢申冤
怎可能每事如願
失戀完繼續挑選
能隨緣才望得穿永遠
劇終總有過開端
有便算
想 當然也想
付上感情贏得景仰
原諒你 告別那刻 彷似逃亡一樣
任你去釋放你自己 我隻身重回天地
未必慘過我們一起看過的苦戲
Repeat*
不與命運鬥氣 我沒有氣
讓你讚 我好心地
他有力量愛你 我不怪你
和他 不需要比
>>October 1, 2007 at 3:29:05 PM GMT+8
2007 年 9 月 29 日 星期六 【晴】
家姐早排收左封信, 話今日要attend一個orientation seminar
佢話唔去我就迫佢去, 諗住我陪埋佢一齊去!
點知大家完全冇左事,
記起的時候已經係下午3點...
個seminar已經開始左半個鐘lu!
『芝芝事務電子化計劃』
****************************************************************************
認衰先, 原本諗住帶VINCENT去好耐之前HOLLY帶我去食過的炳記牛牛食LUNCH
係我唔識路 + 冇記性, 搵唔番間野O係邊,
最後是但搵左間食日本野的餐廳...
果間野超有"效率", 野食同野飲都等好耐先有
最快手係叫埋單, 開聲後20秒 (真係計過時!)就到!
大家杯餐飲都OK難飲... 下 次可以唔駛再去!
日文堂, YO SAN教教下拎住枝鉛筆係咁用日文問我野..
wa.. 好大壓力呀個moment, 完全唔知發生緊咩事!
其他都唔係好聽得明佢問我乜, 我都係估估下! XD
d野開始深啦! 加油啦要!
同左holly, 巧, june, 菜心食dinner
阿巧全晚natural high
食完去行宜家, 行完再食dessert~
 
>>September 30, 2007 at 12:46:04 PM GMT+8
2007 年 9 月 27 日 星期四 【晴】
尋晚紫樺話:『到時就唔係人揀你,係你番人啦!』
仲答佢:『hope so la!』
今朝一開電話,agent打到來話bank請我,
冇耐bank打到來話『interview之後我地對你印象幾好!』(『多謝』?!)
無啦啦2隻offer o係手
be honest, 2隻offer仔都唔係我最想做的hr/admin, 但做學校個offer應該會易跳番出嚟d
做bank的話好似好難會離得開bank的『魔掌』! (而且我又唔恨入 big4!)
學校 銀行
$$ --- 可能比學校少
OT? no! 一星期要2-3天
job nature sourcing report, admin
contract perm contract 1-year contract
future 個名都響o既... 咁當然銀行好似個名勁d啦!
development uncertain 多d野學喎呢個!
location 過海的wanchai 至鍾意的kwun tong!
揀完啦,學校先啦
繼續等下其他offer!
家姐comment『瘦田冇人耕, 耕開有人爭』 你當我係乜!!
4個水星人去九龍灣飲茶
少火因為坐唔定,做乜事o者依家?! patpat俾野咬呀?!
『叫你阿姐快手d啦!』
好多野想去學
1. 想報個HRM, or employment ordinance 的course讀, 正式差隻腳入去
2. 無啦啦想去學跳舞, 當做下運動 XD 但唔係土風舞果d, 係有型on stage果d!
同星姐吹水諗起中七的一件事....
話說有一個小息, 同turbo, miss mok, 仲有幾個人圍埋傾野...
手上大家各自攞住一份野, 正當我聚精會神地睇手上的東西時,
衝口而出, 做左一件小朋友的事.. 叫左miss mok做媽咪 XDXD
原本miss mok都聽唔到, 我又改口叫番miss, 係turbo衰格聽到o係度狂笑,
笑到抽筋咁, miss mok先諗番頭先我講咩 =.="
之後仲答我一句:『咩事呀ar女?』
>>September 28, 2007 at 3:12:38 PM GMT+8
2007 年 9 月 26 日 星期三 【晴】
interview @葵芳,
apply hr/admin, 但開到聲話要個senior d的人,
加埋佢睇一睇個written test, about taxable income in employment ordinance, 同埋relevant income, 兩個都唔知係乜, 所以亂寫!
一睇就我唔識, 轉而叫我去做marketing果邊個opening :s
test我國語, 但test我個人d 普通話仲衰過我 =.=" 汗都滴埋
今日打攪的當地人係ginny, @ pizza hut
每次同人say byebye時, 如果個人講一句『有咩事打俾我呀!』
就會覺得好warm (雖然有時都知道只係客氣說話 =.=")
仲會認左佢做好人 ................
下午收到offer電話, 不過唔係我想做的hr/admin, 而係做finanace的EA,
呢個week咁多interview, 所以答佢8號先返工, 睇定d有冇其他offer先!!
一收到電話又係冇乜好開心咁, 但之後諗諗下.... 咦!! 好準時放工架喎!!
不過朝早返工返8點半, 仲要過海 =.="" 仲有冇其他offer呀請問??????
應該係玩excel test玩嬴左, 除左呢樣諗唔到interview入面有咩會令佢地請我 =.=""
將要面對medical check... 死啦.... 認真d準時食葯先得!!
唔會衰o係medical手上掛!!
>>September 27, 2007 at 12:55:07 PM GMT+8
2007 年 9 月 25 日 星期二 【晴】
睇番以前的record, 發覺原來都幾"貪慕虛榮"
由第一份工去電話公司玩,
然後到教育機構搗亂,
同ipod玩足一年,
瞎中中地對住d零件1個月,
失驚無神咁去玩開酒店/賭場....
賣ipod果間應該算係最細架啦XD
執番好收回來的grad din相, 一個唔小心開左搭膊頭果張出來, 仲要俾阿媽睇到
問左3句!
答案先生係candy仔架! XDXD
唔撬得架! kekekekekeke....
>>September 26, 2007 at 3:41:07 PM GMT+8
2007 年 9 月 24 日 星期一 【晴】
◢████◣ ◢████◣
◢◤ ◥◣ ◢◤ ◥◣
◤ ◥◣ ◢◤ █
▎ ◢█◣ ◥◣◢◤ ◢█ █
◣ ◢◤ ◥◣ ◢◣◥◣◢◤
◥█◤ ◢◤ ◥◣
█ ● ● █
█ 〃 ▄ 〃 █
◥◣ ╚╩╝ ◢◤
◥█▅▃▃ ▃▃▅█◤
◢◤ ◥◣
█中秋節快樂█
◢◤▕
審犯interview take 2
時間尚早, in完想過
1. 遊巴士河去跑馬地
2. 搵家姐飲coffee
3. 去cwb行街
... 最後揀左2號仔
討厭的巴士阿姐, 車上勁鬧人, 鬧到過海落車都未鬧完...
lunch w/candy仔, 發覺每去一個地方見工都會去騷擾下"當地人"
interview @ bank... ok 架份工, 除左要OT之外!
上一次去就做哂first in同second in
中秋節, 月圓但人不團圓! 討厭討厭討厭討厭!!
>>September 26, 2007 at 1:42:58 PM GMT+8
2007 年 9 月 23 日 星期日 【晴】
to Candy, 咁到我想問, 點解現實中的candy會變成傳說中的candy???
一連n日的家姐假期又開始, 有排玩 XDXD
意圖剷走個office 07, 裝番個XP俾家姐做功課,
點知07剷極都唔走 =.="
最後放棄, 能力範圍內+reasonable的東西我幫佢做 =.="""""
>>September 24, 2007 at 10:46:15 AM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|