寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >>

2007 年 6 月 4 日 星期一 【晴】

一係就好日都唔見, 一係就同vincent密住見面 ==
尋晚食完飯後, 今日又一齊去mk報名學日文~
第一次同vincent一齊上堂, 應該會幾得意~~~
今日亦都明白... 唔帶筆同無聊係有遺傳的 XD
報完名各自上不同巴士走, 某一個燈位我又見到vincent o係隔離架巴士,
又打俾佢玩下, 我同vincent都坐o係司機位果邊,
而"夾"o係我地中間個男人見到我地無聊的玩意,
竟然陰陰咀o係度笑! 但無論佢擰向左定右, 都會俾我or vincent見到 XD

今日又有回音啦~
觀塘添呀仲!!!~~
但係, 我只係搵得番邊間公司,
但搵唔番我寫左幾錢expected salary, 連個post名都搵唔番喎... 點算好呢??!!

一整天的全身骨痛 >.<

****************************************
VINCENT唔順!
冇病下嗎你... 我要1個你就俾夠12個我!
平時爭我錢又唔見你乘大12倍還俾我 =.="
係咪要讚你有心呢?! 行3間shop先買齊12個俾我,
好心阿鋒唔好同你癲啦..... 點解阿鋒唔阻止你?!.....

仲以為你又唔知買咩俾我, 見到呢12隻欣欣杯真係O哂咀...
隔離枱見到又笑, 個waiter嚟落單又笑.............
DSC00156

keke~ 尋晚食飯的地方, vincent專登book左張sea view枱~~
睇住個sea view食飯, 原來尋晚冇幻彩詠香江 XD
DSC00157

食完飯傾左陣學日文d野, 之後去打機, 打完就返歸lu~

>>June 5, 2007 at 10:49:02 AM GMT+8


2007 年 6 月 3 日 星期日 【晴】

今日今日... 又send信,
1點send的信, 4點前有一個回音, 係agent公司打來...
話俾ginny知, 佢又驚我俾人呃, 又同我講多次: 記住agent唔會收你錢架! 唔好俾錢佢呀!

分工係1個月的temp, 換句話講, 1個月後佢可以會覺得我唔啱而唔同我續約!
淆底關係, 今日send果批信又減左少少價先有回音,
之前聽SAO講果d, 死得心架啦應該!

覆番個agent後, 佢話要test普通話同英文, 於是另一個人又打嚟同我講英文同普通話...
英文--> 問我有冇做過野同埋做咩
普通話 --> 有冇學過, 同埋得閑會做咩

究竟.... gigi最尾會點呢??????????



最後就 係今晚同vincent食飯 XDXD

>>June 4, 2007 at 8:31:33 AM GMT+8


2007 年 6 月 2 日 星期六 【晴】

TO 章哥:
1. 張相係candy之ma, 又唔係你, 你咁緊張做乜!
2. 唔係烏來咩?!.......
3. 咦! 係喎! 完全唔記得去過西門町添! 因為冇影過相 XD
4. 讚candy可愛, 你仲唔係同佢有野!!!

西門町....
想買褲但買唔成, 想買鴨舌, 但又怕會變壞, 最尾又冇買到
試左阿宗麵線, 麻麻...
原本想返hotel先再去繞河街, 但lastly買對socks再換番對波鞋就去~
(主要係怕左俾曱甴行過的鞋 =.="")


尋晚同大夫& janet食飯, 去左西貢食海鮮餐, 仲有專車來回接送 XD
大夫話嚟到我樓下, 我問佢架車咩色, 佢話深綠色..
於是一路行過去, 見到有架深綠色車, 一心諗住係佢地, 爭d想開門時發覺....
架車咁多人o既???? 望下司機又唔係大夫, 司機位隔離個位仲冇人, 望埋後面, 個人都唔係janet!
好彩睇清楚先, 原來大夫架車o係後面 =.="""
交換牛肉乾手信 XDXD
仲有一條一上枱就"嘩!" 的蒸魚
"兩頭飽魚",
比蝦仲早上枱的炒飯
食左好耐的蟹,
13蚊位的茶等等等等...... XDXD
冇暈車浪~
見到d海鮮俾人當垃圾咁放o係路面~
見到一個未set好的road broad + 仲著緊衫的交通警~
聽welcome back冇訓著~
thank you 大夫and janet餐飯啦~ 得閑要搵下你地食飯 XDXD


今日今日, 家姐無啦啦話好耐冇玩過飛行棋, 於是摷左turbo送的叮噹飛行棋捉左4鋪
玩完後竟然一齊上PCO玩d flash game !!

>>June 3, 2007 at 1:52:38 PM GMT+8


2007 年 6 月 1 日 星期五 【晴】

TO CANDY, GALIL,
咦! 我覺得中大同港大果average salary高係因為有醫科生....
同埋呀, 人工低果d都未必會覆你個questionnair啦講真...


今日... 下午無啦啦落左去飲下午茶w/七姑姐and表弟
變身做白痴表姐 =.="


day 3遊記
吸收了day 2行到唔識郁的教訓, day3決定位就坐, 半分鐘都好, 總之有位就坐!

day 3 朝早去左食MOS BURGER, 幾好味喎!!!~~
之後先去睇 "皮休" (2個字都唔知點寫 =.=" )
因為每個人命格不同, 所以有人同我地睇時辰八字先 XD
師父話, 我個名改得幾好, 睇埋八字, 仲話我旺父, 結婚後會幫到個老公 (娶得過!! XDXD)
不過就五行欠火, 加上係冬天出世, 所以係寒命人 (.... .....)
睇完命就去浸溫泉, 為左方便, 仲帶左對拖鞋俾阿龍幫我袋住, 落車前換左佢, 咁對波鞋就放旅遊巴內!~
跟candy 及joan一間房浸, 不過嚴格來說只是joan浸, 我跟candy可以用"洗腳" 來形容 =.="
浸了不久開始覺得房間很焗, 焗到有d暈暈地, 好快就洗乾淨對腳出番嚟等食飯 =.="
等期間終於同candy 做左個諗好但未做過的動作!!
CIMG0196
to candy: 我個photosop expire左, 整唔到gif呀 >.
烏來溫泉區風景.. 都ok啦~ 揀左個靚d的景來影~
CIMG0198

lunch後返上旅遊車, 準備換番波鞋時發覺.......................... 有小強呀!!!!!!!!!!!!!!!
仲要o係我對鞋入面穿插!!!! 拿拿臨綁番實個膠袋, 諗住落車一次過踩死佢,
但點知... 原來唔只一隻, 係有2隻小強呀!...
可能鬼翀費事我同candy再o依嘩鬼叫咁嘈住佢訓覺, 索性幫我解決佢!
包括 "dun" 曱甴出嚟 XD
直到落車, 同candy都唔敢再放隻腳落地 :s 太恐怖啦 >.
跟大隊去美麗華百樂園, 請領隊幫我地一行13人影合照後,
我地又離團自已玩XD
CIMG0212

同KIDKID, 阿豪, CANDY, JOAN去坐犘天輪, 分2架車坐! 我地出發啦~~
CIMG0216

遠望101~
CIMG0230

玩完就自己搭車去繞河街夜市...
跟據幾日的觀察, 馬路前會有個方形框俾電單車停... 台北好多電單車, 仲多過澳門
CIMG0243

繞河街夜市好行過士林... 因為有垃圾筒, 唔駛攞住D野半粒鐘都未搵到地方掉 =.="
再吸收由捷運站行去繞河街夜市的半小時腳程經驗, 同4大美男決定坐的士返hotel...
導遊俾張紙我地話由繞河街夜市搭返hotel要about $160 台幣.. 好堅喎! 搭左$155 呀我地!!

返到酒店見到件怪事.........
CIMG0246
我地d驅蚊貼.........................................
room service阿姐真可愛...
阿joan話: 呢d一定係符嚟架!! XD

沖完涼, 又係指定活動, 上鬼翀度玩UNO, 不過今晚得番WILSON, 阿龍同SHUN O係房..
玩7隻唔夠刺激, 轉玩10隻, 當我手上仲有8隻左右的時候被DRAW 18隻 =.="

落返房訓, 3點同5點2..
FINE! 當我唔明!

>>June 2, 2007 at 8:10:54 AM GMT+8


2007 年 5 月 31 日 星期四 【晴】

也許你真是哭得太累
也許,也許你要睡一睡



17 accumulatively


vincent加油

>>June 1, 2007 at 10:16:21 AM GMT+8


2007 年 5 月 30 日 星期三 【晴】

師奶兵團, 早餐都未食完阿媽就睇到紙話西田大減價,
食完就同佢過去, 排隊俾錢都排左around 20mins :s
18蚊2大盒~~

又走左阿中度彈琴, 尋日係咁耐以嚟第一次夠薑o係阿大面前講: 我上阿中度彈琴!

total計埋send左11封信, interview過1次咁大把.......................................
做得d乜? 冇咩好做? 要exp? 你唔請我, 我又點有exp俾你?

TURBO你幾時度到期俾我??

好驚.. 一個小學同學, 讀中大, fresh grd都係9千咋!
SAO做咩報大數俾我地做萬一?? 唔怪之得冇回音啦, 妖!!!

表哥仔加油!!
ar! 唔記得寫低, 我地同阿中果個亂到九彩的關係!!
表兄妹+表姊弟+情侶+兄妹+姊弟+姊妹
3個人攪得出咁多野 XD

>>May 31, 2007 at 2:31:59 PM GMT+8


2007 年 5 月 29 日 星期二 【晴】

sissy姐.. 個叮噹係puzzle, 唔係食架, 戴眼鏡啦你

過了一天獨居生活~

找turbo食lunch

1 year left MCF, 象徵住zero income 1年!

聽日先繼續寫遊記....

表哥仔加油!! 我同舅母已經諗緊買咩俾你做畢業禮物~~

>>May 30, 2007 at 1:58:42 PM GMT+8


2007 年 5 月 28 日 星期一 【晴】

今朝又去新城市食早餐再行街~~
不過都係未finish裝修咁..............

desmond好認真咁想知我地憑咩攞個A, 尋晚send左revise過的ppt俾佢睇, cut走左d我地作的東西
send左俾佢後佢問lecturer有咩comment...
電話同佢講~
講真呀, original果份我都唔明點解A, 何況呢份cut走左d野o既?!....

你個大頭怪魔, 個頭咁大o既?!?!?!?!....
28052007105
加油俾你先!!! ~^.^~
AdD OiL !!!~~

繼續DAY 2遊記...
o係酒店食左個好難食的早餐後就去中正紀念堂~
CIMG0039
CIMG0053


好鬼曬.... 之後就去靈芝中心, 因為冇人買野的關係, 未夠鐘去鼎泰豐, 所以去左袖珍博物館!!!
CIMG0062

至鍾意呢個, 係英國X林軍的換班~~
CIMG0084

大家都仲好鍾意英國 XD 白金漢宮又影一大餐~
CIMG0093
CIMG0094

去到鼎泰豐要等位, 於是過對面新東陽買下野先!!~
CIMG0126

傳說中的鼎泰豐小籠包呀....
CIMG0134

食完就離團去淡水, 12個人有得買8折團體票呀~~~ 睇下我地d散銀幾澎湃~
CIMG0136

捷運月台, 阿龍自己影完後爆左句: 『我地唔好好似前世未見過地鐵咁啦!』
CIMG0138

去到淡水啦~ 影張相先~
CIMG0154

淡水漁人碼頭
CIMG0162
CIMG0170

之後搭船去返淡水捷運站, 再去士林夜市, 影番我個站~~
CIMG0179

行完淡水已經好攰, 再行埋士林夜市, 對腳好似唔係自己o既咁, 離開士林夜市返hotel要上落樓梯, 對腳攰到行唔到, 攰到失控地狂笑 XD

返到HOTEL, 沖完涼又讓房俾人講電話, 又走上鬼翀度......
好彩唔係訓左好耐, 又要去開門 =.=""""

>>May 29, 2007 at 2:36:29 PM GMT+8


2007 年 5 月 27 日 星期日 【晴】

今朝今朝今朝...
同紫樺一齊返工~ 因為我去佢返工的building見工~
好早起身, 辛苦哂紫樺, 好似佢仲緊張過我會遲到咁...
唔知點解, 總之我仲係懶懶閑咁...

其實都唔算係見工, 只係做左個computer test, 用excel
之後問你睇到咩tread, 之後再問到2012年, 你估你自己做緊咩,
vincent叫我答: I will replace you!

finish後去九龍灣搵肥仔vincent~
佢請左我食lunch~ 仲教左我讀"凍"的國語 XDXD
笑左好多無謂野~ 包括d相啦, 希望小龍女升u啦... 等等~
仲諗埋行畢業禮送咩禮物 XD
送我去搭車時影左好多相, 但原來最後都係想話我矮 =.=""""""

原本想上阿中屋企, 但搭緊車時先發覺原來我冇帶阿中屋企條key =.="
返屋企等夠鐘再去大圍搵candy仔~

表哥仔加油!!!


應表哥仔要求, 遊記寫detail d...
今日先寫day 1!
飛機大雨delay左near 2hrs, lunch on ground! 菜肉包熱辣辣好好食~~
CIMG0001

排隊起飛, 後面仲有好多飛機呀!!! 第一次搭飛機, 起飛時好興奮, 捉住candy仔手係咁fing~
CIMG0006

飛到台灣, 好好天喎!!!~
CIMG0009

桃園機場內見到有hello kitty 飛機, especially for nicole, 不過好似影唔切 :p
CIMG0012

去九份, 望太平洋, 第一次見到水平線呀!!!!!!!!!! XD
CIMG0016

影俾大夫睇的"休閑小站"!!!
CIMG0022

去埋101大樓
CIMG0025
CIMG0026

行PAGEONE買POSTCARD~ 見到的叮噹立體PUZZLE, 好靚但好貴!!
CIMG0027

3個人SHARE的DINNER, 距離集合時間尚餘半小時, 買之前要問下要等幾耐,
但個人一答話3分鐘就立即決定食呢個!! 不過食完都係唔多夠飽, 所以去到HOTEL臨訓前又肚餓...
CIMG0028

>>May 28, 2007 at 10:25:58 AM GMT+8


2007 年 5 月 26 日 星期六 【晴】

送給自己的手信
CIMG0267

Summary of the trip
CIMG0268

CIMG0269

DAY1
搭巴士冇位, 要企入機場...
k area攞台証, 等.... 等... 等...
上機後delay 1.5 hr有多, 再等... 等... 等... 2點幾3點終於到taipei, 晴天喎!!!
九份....... 豆腐街.... 101大樓..... 維格....... hotel
a little bit disappointed to the hotel ... 有熱水! should be lucky la!
同candy孖鋪, 俾candy捲走左張被and迫埋左床邊! 第2次啦candy姐!! 下次唔同你孖鋪呀!
訓訓下又縮埋左, 一醒左淨係望到佢堆頭髮, 嚇死人!!

DAY2
好曬的中正紀念堂, sell靈芝, 冇人買關係時間變得尚早 -->袖珍博物館
LUNCH @鼎泰豐, 小籠包都幾好味~
淡水BY捷運, 團體票8折, 行行行......... 郵局內遇到一個FUNNY的阿姐!
買檸檬綠茶唔識講, 同KIDKID AND ALVIN用英文買
士林再行行行.....
又買野飲, 人地叫用粗飲管但聽左2次都唔明, 個人頂我唔順, 拆支粗飲管俾我先知咩事 =.="
攰到上落樓梯會失控狂笑!
HEA@鬼沖房w/4大美男, 要讓間房俾人講電話!

DAY3
早餐極不願在hotel食, 去食mos burger, 美味~~
測字--> 五行欠火! 個名改得幾好, 『旺夫』!! 寒命人! 幾個sell野的地方之中最funny的一個~~
去烏來『洗腳』, 好焗, 洗洗下腳有少少wing, 放棄! 出去等!
有曱甴!!!!!!!!!!!!!
茶葉中心, 益力多綠茶唔夠薑試!
摩天輪@美麗華百樂園
再去繞河街夜市, 行好耐先到, 好過士林因為有rubbish bin!
HOTEL沖涼後又讓房俾人, 走上鬼沖房玩UNO AND食杯麵
返房訓, 火滾!!!
3點無啦啦大大聲講電話! 頂!!!! 醒左後個幾鐘先訓得番,
到5點2又電話響!! 唔想聽咪熄電話囉!!!! 仲要響2次電話, 咩人嚟架!
我唔想聽你講咩呀! 咁大個人都知同房有2個訓左啦! 邊有人咁唔識DO仲大大聲講電話架! 妖!!!
唔好意思都冇聲!!!!! ---> 我是超級忿怒呀!!!!

DAY4
因為睡眠不足, 心情好唔好呀!!! 人地因為玩而唔夠睡, 我係俾人嘈醒而唔夠訓, 好冇癮!
行誠品+三越, lunch後返hotel就離開市區去機場
搭夜機 XD
播中左!
返到hk, 上車前candy吩咐: 『你呀! 上到車如果下隔冇位擺行李, 你同人講話一個人唔夠力放上面呀! 唔好讓人呀!』

記得有幾個moment有個諗法係: 抵我鍚candy 多d o既...
但唔記得candy果時做過d咩!


CIMG0270

>>May 27, 2007 at 8:30:21 AM GMT+8


<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >>

 


ClOsE tO yOu

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8

Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8

Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8

同慧嫻一齊去旅行咁好? <br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8

Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8

我&#21946; uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8

路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8

Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8

覺都未訓醒, 老豆同姑姐返&#2
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8

你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8

&#28857;解仲未&#352
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8

哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8

咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8

我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8

六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8

BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8

究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8

"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8

都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8

表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8

Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8

呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8

好&#21527;?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8

我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8

煎熟的火腿都唔係好核突。 <br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8

你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8

妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8

好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8

"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8

妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8

點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8

hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8

you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8

表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8

好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8

我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8

。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8

講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8

妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8

啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8

「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8

「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8

今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8

D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8

你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8

哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8

邊濫個話枝藍根用來預防ga? <
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8

人氣: 132731

Design & Scripting by ShowHappy.Net