寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >>

2007 年 6 月 14 日 星期四 【晴】

第四戰觀塘
2nd in
今日只有阿B, 阿A出左去
繼續紏纏在HR定SALES ADMIN
大致上冇問題喎!

踩左4日高跟鞋
小腳痛+小腰痛

7.81GB啦~ 但係仲未執完喎!

TBC 啦又~~

>>June 15, 2007 at 8:16:05 AM GMT+8


2007 年 6 月 13 日 星期三 【晴】

TO VINCENT, 你仲好意思提你果12隻欣欣杯.... 我同左好多人分甘同味啦, 依家仲有2個o係屋企! 短期內唔想再見到有欣欣杯o係我屋企出現, 一年內都唔會再買欣欣杯食!

今日三戰觀塘, 係一間眼鏡框的manufacturer,
一嚟已經係個sales manager嚟in (我估佢地冇HR =.=")
sales mgt好nice, 好causal咁in
叫我篇英文, 我會以為佢俾低題目我之後就走, 點知佢係坐o係度等我寫
我一路寫佢又一路同我傾下咁...
in咁多次, 終於有人問到我fyp, 而b-plan張 best company award亦都大派用場嚟呃人!!!!
一切都幾好, 佢地好urgent要請人, 講到聽日就會打嚟話accept我咁
但係講講下, 一年再去一次歐洲or美國..... 一年一次都ok啦...
仲有... 一星期要上一次大陸 .. 咁密ar?!... 好唔想喎!
雖則好好地有公司車o係羅湖接你, 即日來回, 要過夜的話公司會安排好埋酒店.. 但係............
相信呢個係一個好的sales manager... 但真係可惜要返大陸!

in緊途中有電話. 聽番voice mail..
係前日果晚公司打嚟叫second-in...
聽日阿A又講d好難聽o既說話架?!?!................... 唉...

sissy話, 不如去搵間做聖誕裝飾的公司, 到時可能要上大陸就係同sissy傾生意XD
之後佢乜都俾我優先, 咁公司就會覺得我好叻啦 XD


lesson learnt today:
搵工同搵女人的終身事業一樣!
有一個offer俾你, 好多外圍因素都好好, 但梗係覺得個offer唔夠好, 唔係你想要果d
另一個offer, 外圍因素唔好, 但偏偏個offer就係你想要o既野!
等一個外圍因素配合, 而又係我想要的offer, 要等幾耐呢?!~

下次下次 下次大概可以 能碰着誰 成為幸福小姐一次
忘了舊時 和男孩子 熱戀幾次 仍然如此
猶像禮物 被拆開 一張廢紙
下次下次 是勝利那一次 能夠賺回 從前為苦戀所透支
誰怕用情 誰就會輸 就算重傷 巳七萬次
難道我就這樣嚇跑 無下次


>>June 14, 2007 at 9:40:28 AM GMT+8


2007 年 6 月 12 日 星期二 【晴】

to Galil, 我都有諗過, 但條女人講d野好尖酸刻薄!...

前日同尋日踩左2日高跟鞋後開始腳痛,
聽日三戰觀塘, 又要繼續辛苦下啦....
聽日間公司.. 暫時睇落幾"體貼"咁
今日打嚟約時間見工, 我又咁啱冇紙同筆, 諗住佢講地址我就背
正開啟緊人腦記憶function時個人就話: 咁我將我地公司d地址果d email俾你啦!
啱哂!


*******************************************************************
尋晚同random食飯~ (* 冇左個"i"字即係冇左阿邊個~)
手信交換大會
交換台灣, 日本同歐洲手信~
下次會記得食過軟芝士, 但都仲想食, 都唔錯!
逗留和民長達3小時有多 ^^
再踩轉outrun先歸家
巴士上又遇到去程時的一個變態佬!

>>June 13, 2007 at 9:08:25 AM GMT+8


2007 年 6 月 11 日 星期一 【晴】

VINCENT唔好同sherman講以下的事!
今日又interview, 第一次in完後咁唔開心....

今日in的post係sales admin,
正正就係o係MCF做左一年part-time的東西!
上到去先做個test, 覺得test個內容都幾ok, 同我expect要做的事好類近!
test完後, 2個sales department的人來in我,
兩個都係女人, 阿A一入嚟已經好大殺氣, 擺個寸樣出來, 反而阿B平易近人d!
阿A用"所謂"來形容我在MCF的working experience,
再講多句"冇信心俾你做"

咩叫"所謂的工作經驗"?! 淨係full time 先算係working experience?! 你抹煞左我一年內的努力!
咩叫"冇信心俾你做"?! 咁你又叫我嚟interview?!

in完後落到街時落緊雨, 我都一樣落緊雨!

多謝sissy

>>June 12, 2007 at 8:14:33 AM GMT+8


2007 年 6 月 10 日 星期日 【晴】

今日... 都係覺得高跟鞋靚d, 於是上阿中度借左鞋先~

為左張FYP claim form又要返多poly一次
攪掂後時間尚早, 去CC hea下先
巧遇鬼翀and阿龍打"悔改書".. 叫住你唔好隨地吐痰啦 XD

之後去觀塘搵candy同銘lunch... share食啱啱好~
好遠咁再行返去創紀三期interview... 超樣衰!
之前睇過網頁, 公司叫 intron xx 咁...
到尋晚再睇, 公司名變左做 imicro xxx ...
攪到expected salary寫錯之餘, 連post名都寫錯!
好難會請我lu~ ...
同埋佢個名叫sales coordinator, 但原來要cold call的.... 至憎!

in 完去toliet時又收到電話, 觀塘另一間叫我聽日去in~

行左去物華街買阿媽想要好耐的茶葉~
行完上車醒起冇哂証件相.... 返屋企換過件shirt 先去影 :p
費事聽日著件衫同張相果件一樣 XD

今日搵到做fyp的critical success factor!
candy, 早知我地就xxxx啦! XD


表哥仔呀!!! 我又中招啦!!
冇睇來電接電話, 領導人呀........
捉蟲啦又!

>>June 11, 2007 at 1:10:09 PM GMT+8


2007 年 6 月 9 日 星期六 【晴】

今日做豬
只係食同訓!

>>June 10, 2007 at 9:56:55 AM GMT+8


2007 年 6 月 8 日 星期五 【晴】

出左result啦, 2nd Class (Div 2) Hons 2007
爭0.02就up架啦...
不過屋企人話好滿意, 因為, again, 阿中的標準又套左落我身上!
佢地睇死我係third hon, 今次我打破到宿命之餘仲有突!


今日同阿媽阿中飲茶lunch, 飲完我就返屋企,
落車先醒起自己冇key =.=""
唯有放低外賣袋野食o係樓下阿媽個friend度我再返去新城市搵佢地...
好彩去搵佢地啫, 家姐睇e生睇到4點幾, 唔去的話企到腳都跛佢地都未返嚟!!
(呢個時候好掛住遠方的yukari... 佢話"你話掛住我都冇好野的")

中中睇醫生時, 醫生話我都會有敏感症~ 只係未發作
究竟係咩呢?!

買箱爛蕉俾賤人吔!!

其實都明白... 一切都係為我好, 多謝~
我好著數架, favourable position
幫左我好多~

『唔做得都睇得, 係真ga!』

>>June 9, 2007 at 3:27:52 PM GMT+8


2007 年 6 月 7 日 星期四 【晴】

今朝返左poly攪fyp 張cliam form 搵吹教授簽名,
但去到佢又out of office... 放低左orita度,
諗住吹教授醒水, 簽完會幫我process番上office
點知返到屋企check email....
佢竟然叫我去rita度攞番 =.=""
攪錯ar!...................

開始死心, 繼續send信搵工, 見到一份工,
send條link俾ginny整蠱佢 XD

haha!! 打左電話啦~ 安樂哂~
好彩係一個好人!
原來兩樣都有架XD

>>June 8, 2007 at 10:46:48 AM GMT+8


2007 年 6 月 6 日 星期三 【晴】

thank you Sissy~


今日...
遲左起身, reason係鬧鐘set好時間後冇開到...
先到九龍塘interview, 頂!!! 咩人嚟架! o係樓梯底開張四方形枱俾人做test,
好多人出出入入, 好有問題囉!!
test完後又等interview, 等左20mins左右啦!
個人問好多假設性問題...
in in 下好唔想做呢份工

in完後去又一城諗住行一陣先去kwai fong搵ginny食lunch,
但ginny打嚟suggest去青衣飲茶~ good idea~~
mtr入青衣, desmond同ginny都好快到,
攪笑的係, 酒樓的另一端仲有兩枱MCF同事 XDXD 約都冇咁啱!
desmond繼續好wounder點解b2b present會A, 亦俾佢拆穿左我地作料!
又講下朝早個INTERVIEW 的 "心理測驗", bingo! desmond話我揀中左個適合admin的答案~
又講下台灣間酒店, 俾desmond問番轉頭: 你又知時鐘酒店係點? 你成日去呀? 係咪認囉! 我地唔會歧視你! =.=""""
有理由相信, ginny叫埋desmond係有目的!! keke... 因為今次又係desmond埋單 XD
食完佢地車我去見工, 仲塞左陣車 :P
desmond:"咁你呃佢話搵到份俾佢, 到佢辭左職你就申請佢個位咪得囉!"
"2個都negative" but without further explanation喎!

下午IN果間係FOOD TRADING... 見左2個人, 間公司好多中年女人, 睇個勢會係好多是非咁!
個人問我, 呢份係temp, 咁我之後會唔會繼續搵工,
答佢唔會又好假, 答佢會又會死
咁...唯有話: 都會搵少d! :s

聽日出exam result啦.......

是日頭痛早d抖!

>>June 7, 2007 at 3:17:24 PM GMT+8


2007 年 6 月 5 日 星期二 【晴】

多得candy仔尋日一句"好快架啦!", 尋日立即收到2個interview電話!
聽日上下午各in 一個!

上午果份, 越諗越唔想去, 唔係好遠, o係九龍塘, 但好吊腳,
但人今日suggest我搭的士入去
我未試過有人會咁教個applicant去office =.="

下午果份就係agent介紹葵芳果份, 做purchasing的
sales admin就做過, 但做purchase真係未試過
個agent又話太趕時間, 所以如果聽日間公司問起的話, 叫我講大話, 話佢地見過我 :s
我... 會唔會俾人呃架????

好多矛盾呀...
諗唔明人地點解會肯請一個唔識purchasing的fresh grad!
search過間公司, 都唔係細野, 我憑咩要人請我?
憑咩叫人信我做得嚟? 就係憑 bachelor degree holder呢3個字???

so far有3份interview, 3份都唔同job nature
一份admin assistant, 一份purchasing, 一份sales admin...
最識的係sales admin, 跟ginny學左一年
admin 同purchasing都係零個認識!
但鬼翀又講得啱, sales admin都係開單, order processing果d咁,
唔係好諗到前面條路可以點
但purchasing好似前面條路大d.....

唔到我想點, 係人地想點lu~

>>June 6, 2007 at 9:53:51 AM GMT+8


<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >>

 


ClOsE tO yOu

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8

Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8

Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8

同慧嫻一齊去旅行咁好? <br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8

Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8

我&#21946; uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8

路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8

Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8

覺都未訓醒, 老豆同姑姐返&#2
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8

你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8

&#28857;解仲未&#352
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8

哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8

咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8

我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8

六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8

BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8

究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8

"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8

都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8

表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8

Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8

呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8

好&#21527;?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8

我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8

煎熟的火腿都唔係好核突。 <br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8

你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8

妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8

好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8

"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8

妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8

點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8

hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8

you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8

表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8

好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8

我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8

。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8

講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8

妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8

啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8

「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8

「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8

今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8

D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8

你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8

哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8

邊濫個話枝藍根用來預防ga? <
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8

人氣: 132731

Design & Scripting by ShowHappy.Net