寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >>

2007 年 3 月 27 日 星期二 【晴】

今朝hea一hea, 去左沙田食早餐, 再行街買條褲先返屋企開工做FYP... 過7000字, 努力多3000字!!

睇相...
要自己寫名的.. 好cheap...


頒"友誼小姐"




慶功dinner, 笑左好耐的炒螺



買褲時聽到播"不要對他說" ... 嗯!!!! 算把啦~


不要對他說
曲:黃國倫 詞:王中言

選在清晨時分走去你家的巷口
看著昨天擦肩而過
未熄滅的街燈問我到底告別了什麼
當我失去你那眼中美麗的溫柔
當你決定就此放手
我的生命再也沒有剩下些什麼 除了沉默
陪你到日出 把你看清楚
哭得累了的你看來好無辜
在你耳邊輕輕說出最後的要求
不要對他說出一樣的話
不要對他說 夜裡會害怕
別說你多晚都會等他的電話
別說你只喜歡他送的玫瑰花
因為這些 是我緊有 殘留的夢
不要對他說 一樣的話語
不要對他說你總是愛的太憂鬱
別說你最渴望他能為你而淋雨
我願忍受折磨 獨自去擁有 曾經的溫柔
不要對他說...

>>March 28, 2007 at 10:54:52 AM GMT+8


2007 年 3 月 26 日 星期一 【晴】

iVogue Presentation
贏左個best company award
不過total5組, 有3組都有獎, 唔知有乜mean!
友誼小姐?!?! 我地一向都係靠呢樣野!
贏左用唔著的書券同埋"吉紙"2張!

present完後開始慶功活動
先打的去新港掟波波...
"好運"到玩賽車都hang機2次!
坐foodcourt等夠鐘去觀塘食dinner
由芝士火鍋變左食齋...

dinner後巡視apm業務, 入左IT, catalog同k-2
上哂腦!
其實係去到apm諗起好耐冇行過街...
著住高爭鞋都要行番2個圈先捨得走 :p

家姐剪報喎竟然!!!

>>March 27, 2007 at 4:08:27 PM GMT+8


2007 年 3 月 25 日 星期日 【晴】

可能天氣唔好, 大家心情都唔係幾好!

TQM iRandom 組齊人, 係因為我地放棄?? 定係做得快???

"你好! 我地係fresh grd, 我地想開一間公司, 為你地帶嚟一筆可觀o既爛帳!"

b2b後去cc搵阿勝, 果個見到都頭暈的report, 辛苦阿勝!!

火車with candy同家姐
家姐幫candy報左仇 ...

dinner w/姨媽姨丈, 不過好攰!

今晚早d訓!

>>March 26, 2007 at 2:42:57 PM GMT+8


2007 年 3 月 24 日 星期六 【晴】

是日input: 竟然係b-plan discussion @ bc 308

今日傾得好開心架!
因為主要都係dem同finetune下d slide,
2半至6半, 主題圍繞同一件事
係好好笑!
有阿勝的落力演出, 笑到碌地!
咦! 攪到我越來越鍾意同你地玩同埋internal share是非 XDXD

syn了一下 w/candy, haha!
每次你眼望我眼就係syn左!

同埋... 係我地攪到人地都不滿呀!
檢討下啦bonbon同geigei !!

>>March 25, 2007 at 1:20:51 PM GMT+8


2007 年 3 月 23 日 星期五 【晴】

是日charge電input:
10mins的telephone conversation with vincent, my dearest friend!!!!! ^3^

lunch 阿銘教曉大家: 猿, 狒狒, 猩猩 同馬騮 的分別!

b-plan discussion @ bc310
DEMO x1
left @ 8pm, cleared by security

死低b! 早就應該要習慣啦!
火滾嚟係冇用的!

to 紫樺,
candy仔又話: 你唔好搭火車點左佢相去打佢喎!

office07, so far都adapt到~

>>March 24, 2007 at 3:42:32 PM GMT+8


2007 年 3 月 22 日 星期四 【晴】

是日charge電, 最大input 係lunch時撞到中學教英文的miss wong,
簡單講左幾句, feel good, 即刻charge左d電!

連續2晚都發一樣的惡夢..... 應該係話同一個theme, 但個情景係唔同的!
夢見自己甩頭髮... 係甩到一忽忽果d, 即係"鬼剃頭" :s
因為個夢好真, 尋日朝早起身仲有懷疑過係咪真係, 最後低b到走去照鏡 =.="
到今朝起身又諗起..... 又係呢d夢!
係咪有咩meaning架呢?!.... 有d不安!


6735啦!!!
寫到入戲肉了... 不過又好快寫完!
一路寫一路send out email俾CAS d人,
覺得自己好煩, 每出一次stat就去煩人一次
俾著我係佢地, 我都會妖自己! "問咩呀問! 又係你! 次次都問你唔悶架咩?!"
悶架! 但我冇得揀!

失蹤了的progress report.... 終於都蒲頭啦!!
搵番啦, 原來佢一路都o係fyp個folder入面, 但folder入面又有個叫progress report的folder,
一路都冇為意出面呢個, 原來...full version o係度 =.="""""""""""""""""""""""""
litertual review... 我又嚟啦

>>March 23, 2007 at 3:34:38 PM GMT+8


2007 年 3 月 21 日 星期三 【晴】

今個星期, 發左好多人的脾氣,
包括有意無意的黑面, 出聲塞人, 專登俾說話人聽, 所有野我都做齊哂!

TUESDAY係話星期四晚傾, 我都約左人架喎!
我唔明O既係你自己話THRUSDAY得, 但轉個頭又去鋪路話一早8點約人要走!
我夠一早約左人, 我都要推左喎!... 條氣係好唔順架啦!
LUNCH係講到要拍枱, 果個MOMENT我係好嬲!
但都會聽銘叔話, 至多忍埋呢個幾月, TRY LA, 唔擔保將來仲有冇類似事發生架!

係架! 我係好衰格架! 唔鍾意一個人係我可以完全對佢所做所講的事都反對,
對人唔對事!

DEMO PRESENT TO WLATHER --> 應該係幾好睇架 可惜要早走睇少左場好戲!
好大contrast架! 好精彩架!


BLOOD TEST, 如無意外應該係最後一次在poly驗,
又係咁, 睇開的醫生又走... 不過慶幸so far遇到的都係好醫生 (除左2次急症室的醫生)
"你下次返嚟見唔到我啦, 我出去開鋪呀!"
"我都畢業啦..."
"咁你快d o係畢業之攪好自己身體啦! 出去驗一次都幾百蚊, 好似你咁驗法, 賺多多都唔夠你駛呀! "
"哦!..."

11次, +1次私家+1次醫院 = 3年內13次!!
大上大落架係! 由正常人的一半, 8.2都夠膽死, 到依家stable左~
ok啦, 冇葯仲有11.4!
俾著以前... 冇葯?! 實俾醫生串!
1個月spread開變3個月, 改變飲食習慣!
一定可以好快唔駛葯都夠!!

>>March 23, 2007 at 3:39:02 AM GMT+8


2007 年 3 月 20 日 星期二 【晴】

每一晚都有d打仗feel, 一路同時間緊打仗!
日頭要返學, 通常都唔會有時間同機會坐低打野,
唔係返學就係傾野, 部署場仗點打!
傾一大輪後返到屋企已經又夜晚, 正式開始果日的戰爭, 同時間鬥快,
快d做好ppt俾下一手,
快d打好report, 因為聽日唔得閑, 唔好拖住下一手!
仲有時間?! (機會渺茫) 就開下fyp file打下, 唔多唔少一兩句都好過冇!

2點 > 1點 > 今晚好想十二點有得訓!

究竟今日係咪尾三一次返CAS呢?!
開始倒數啦又可以, 等左好耐!
半年前morris同我講話3月的staff meeting要present,
今日lunch時講講下, 好似唔駛啦~~~
Morris問我係咪一個驚喜, 我話梗係啦!
藍醫生話: 乜你地咁架!...
吹教授suggest KM meeting pre一次先, 等all staff meeting時有人問的話,
km team都有所準備back-up我…
Morris以為我知… 但吹教授完全冇講過囉!....
咦… 點呀! 你兩個男人傾掂佢啦好心!
Send email問吹教授一份journal的名, 舊年寫report時唔記得mark低個名
諗住問下佢…
點知佢叫我自己send email去問另一個人 =.=””””
咦… 果條o係KM界有好出名架, 無啦啦send email去問人果份野叫咩名, 玩野咩!!

lunch後諗住去搵morris問野
從秘書姐姐口中得知佢去左教書, 5點幾先返 --> 立即鬆人
轉而send email問, 但個腦function唔到... 係人腦唔係電腦 (冇syn w/ candy's)
攪左好耐都打唔出一個問題...
好恐怖呀 :s :s :s :s

>>March 21, 2007 at 10:33:07 AM GMT+8


2007 年 3 月 19 日 星期一 【晴】

um! 以後要學下控制自己, 唔好再嚇親人 (雖然紫樺俾我嚇慣)
keke, 放心啦! 喊完癲完我又正常番啦! tomorrow is another day!
尋晚係好唔開心呀, 越做越冇心機, 仲喊埋出嚟,
最後2點有得訓 .... ....
原本今朝食早餐都仲唔覺有咩特別,
但一到M core, 一傾b-plan就好眼訓....


攪事一日, 捉蟲party前奏 - "捉蟲半日遊'
見walter唔成功, 被放飛機
要求 "食好d", 去左景逸軒飲茶
之後同銘and nicole入candy屋企拆電腦, 阿銘表演1人拎3部電腦!
打的去我屋企, 聲稱"department俾錢之嗎!"
"玩" profit and loss --> 尋日話蝕得太多, 今日又話賺得太多, 神又係你, 鬼又係你!
整電腦後落街食tea --> oh! 發覺冇攞的士單!!
candy同銘鯁左的士錢... 原來由candy度打的去我度要70幾蚊架!!
candy再請食tea

我部電腦都唔係好多塵啫! 都未夠一"昆"做地毯!
keke... 不過thank you阿銘幫我抺 :p :p
唔記得問要唔要mask XD 有架其實!

今日的紅豆冰特別好飲~

咦! 個 xx-zation 打出嚟驚驚地喎! 佢實睇到架喎!
實知係衰野啦!

邊個咁無聊?!


candy locker, 見親都笑 XD


>>March 20, 2007 at 1:03:21 PM GMT+8


2007 年 3 月 18 日 星期日 【晴】

究竟係咪前人做過乜, 我地全部都要跟住做番哂呢?!
include non sense making的都要?!
人地做60版我地又要跟, 25mins我真係諗唔到點pre 60張slide囉,
25/60=0.41, 即係25秒講一張slide, 我報案自首我rap唔到囉!
讓步到40都好啦, 我都仲係覺得好唔make sense架!
係圖又點?! 唔通係圖就唔駛講可以skip哂?! 我覺得咁樣仲騎呢喎!
問題唔係在於係字定係圖, 而係content問題
究竟想塞幾多野落去?! 食咁多好易會滯!
根本又係走返去traditional個presentation approach!

做後備slide我會agree! good suggestion添!
但我會concern個content係咪真係多到咁囉!
就算俾40張你, 一part已經16張, 係咪make sense先?!


要重新remind自己, 記住記住記住!..
『能夠哭出眼淚 已得到釋放 有觀眾都不算寂寞
受過苦的笑容 才特別耐看 玫瑰都因此勇於盛放』

>>March 19, 2007 at 2:07:46 PM GMT+8


<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >>

 


ClOsE tO yOu

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8

Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8

Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8

同慧嫻一齊去旅行咁好? <br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8

Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8

我&#21946; uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8

路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8

Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8

覺都未訓醒, 老豆同姑姐返&#2
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8

你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8

&#28857;解仲未&#352
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8

哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8

咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8

我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8

六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8

BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8

究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8

"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8

都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8

表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8

Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8

呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8

好&#21527;?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8

我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8

煎熟的火腿都唔係好核突。 <br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8

你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8

妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8

好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8

"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8

妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8

點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8

hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8

you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8

表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8

好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8

我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8

。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8

講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8

妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8

啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8

「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8

「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8

今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8

D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8

你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8

哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8

邊濫個話枝藍根用來預防ga? <
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8

人氣: 132731

Design & Scripting by ShowHappy.Net