寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >>

2007 年 9 月 1 日 星期六 【晴】

又去剪頭髮, 發現我係極討厭洗頭的process!!

今日的公仔麵家姐親自落水, 結果都係太淡 =.="

埋數, 結論係大夫6小時內過左6條隧道, total 8次!

***************************************************************************************
yesterday:
朝早同阿七飲茶, 同表弟表妹打nds打到唔願走XD

學日文, 表哥遲到好樣衰
再証明我個腦專係記埋d無謂野


去大夫飯局睇志雲飯局
志雲飯局係食唔飽的
係咁講冇時間食已經又收野
大夫飯局仲飽過佢!
一個數字俾人笑左成晚,
被要求唔夠100的要包底,
澳門的input 完全白費!!!
遊車河去左3個未去過的地方, 但都好快返到屋企 XD

>>September 2, 2007 at 12:56:20 PM GMT+8


2007 年 8 月 30 日 星期四 【晴】

candy: 係呀! 人來人緣架, 你一向同d肥肥地, 大大份果d投緣d, 呢個高高瘦瘦咁同你未必夾 XD

galil: 死仔請食飯補數!


今日, 遲左起身同懶的關係冇化妝+wear眼鏡就咁返工, 返到去秘書呆左咁望一望我XDXD
唔係爭咁遠下嗎XD

再同nicole食飯, 去左高等法院食 XD
為hea時間而兜個大圈先返去開工~

其實.... 係由第一日我返工已經冇, 有d奇怪.
雖則可能係唔想, 但........ :s

懶醒的一張claim form,
but in non-understandable format
同秘書睇左好耐都唔係好明佢想點

"Gigi is welcome too!" x2 ????


好多野同時做緊,好亂,都唔記得邊樣打邊樣
阿A要macau 的mobile phone, 阿B要blackberry, 阿C要blackberry+ business card, 阿D要business card+badge....
每一樣要都要搵不同的人攪, 成日等呢個等果個簽名,
咁啱啱開始做,亂d都正常架嗎?!
今日的lesson learn係每樣野都要寫低o係notebook, 寫低埋依家去到咩status,
以防俾人問起, 自己又唔記得果攪到邊就會呆左!

8月31日, 學生証今日expire
學生身份正式完結!


死人巴士, 塞車攪到我趕唔切返來睇 ><!!
算! 聽日大夫飯局睇!

>>September 16, 2007 at 3:25:05 PM GMT+8


2007 年 8 月 29 日 星期三 【晴】

CANDY仔, 識到的話我都要左先啦! 唔會咁益你!

其實我張枱的左邊的東西不是我的....
那些COMPANY ENVELOPE. LETTER HEAD等霸了很多位,
今朝外籍老闆回來見到, 忍不住要親手搬開它們以讓出多些空間給我 =.=""

重重覆覆地打電話, 等人簽名...

LUNCH with nicole~
又有小昆蟲...
再來一碟
有discount~
nicole請 XD

好多人都會覺得我過了那麼長時間都未找到新工而應該會覺得後悔
但這幾天所做的admin 工作告訴我, 其實我今次沒有做錯決定!
這些工作較適合我!

仲以為聽晚先有添 XD

GALIL 你條友仔!! 叫你左edit下條片先架啦!
你依家攪到我俾人點左相!!

>>August 30, 2007 at 2:39:19 PM GMT+8


2007 年 8 月 28 日 星期二 【晴】

TO UNCLE: 7獎係有 --- 20大元!!!

又唔早講, 失驚無神又話我錯...
係, 係我錯!

今日唔知做乜隻眼好唔舒服, 唔知隻con做乜, 捽眼捽左一日!
化左妝都俾我捽番甩哂 =.="""""

今日終於有account, printer都set好,
但有account的定義係只有login account,
唔等如係email account, 頂呀! 咪咁無聊啦!

某程度上..... 佢都係奸的
保持距離提高警覺!

被秘書警告, interview唔准紥辮and戴眼鏡

grant opening完, 可以post相~
hotel lobby
dsc00225

Way going towards Casino
dsc00227

Queen size bed
dsc00233

Standard suite已經咁grand...
dsc00245


hk office 的conference room
有足以讓我發呆15分鐘的海景
dsc00264

仲有樓景
dsc00266

呢兩日開始有野做, 張枱開始亂
其實我張枱太細唔夠位用 =.=" 但睇在你個係靚office份上唔同你計!!
dsc00268

>>September 16, 2007 at 10:22:15 AM GMT+8


2007 年 8 月 27 日 星期一 【晴】

今朝原本約左秘書o係碼頭早餐, 但一出門口佢就打來話要返office print野先,
最後自己一條友o係大家樂食左份好攪笑的開心果腸仔早餐, 多d開心果就仲開心d!

食完返上office, 秘書電話遙控幫佢check email...
=.=""" 有人print左, 咁返來做乜?!
又打的過碼頭, 一路都冇野做, 11點幾都未餓又要食lunch
俾取笑唔肚餓都食左個豬扒包 =.="
其中一個helper同我講話: 我覺得你好口面呀!
我:係咩? 邊度見過呀?? (我零印象喎 =.=")
佢: 我都唔係好記得.. 你有冇做過貿發局?
我: 冇喎!...
佢: 哦...
睇在佢係靚仔份上, 答佢一句: 咁可能我個樣太普通啦 XD
嚇到佢拿拿臨話: 唔係!! 唔好咁講 !!!!
XDXDXDXD
lastly hea到一點鬆d... 返office好過 =.="

office有電腦用, 用gmail account做住野先~
做到4點幾又開P, 慶祝今日grand opening
飲左幾啖好難飲的香檳, 一陣細個探發燒的味 :s
其中一個manager見我自己企埋後面, 佢主動走過來問我叫咩名, 又介紹另一個鬼佬俾我識,
(但依家已經唔記得哂2個鬼佬叫咩名 =.="""""""")
同佢地social左5mins左右就繼續食美味的蛋糕~
又同finance果邊d人閑談幾句,
開完P又走去幫個"財務監控經理" 打去IT map番d drive出來,
一入佢間房佢就話: "喂! 點呀!~" ....
等IT期間又傾幾句, 佢依然覺得好奇怪點解我會做temp =.="""""
我都好想知!

做野途中出事,
又唔早講, 做完又話我錯
明明抄低左... 都係咁!

中左上期六合彩的七獎, 家姐話: 早知讓你排隊先!

>>September 16, 2007 at 10:23:58 AM GMT+8


2007 年 8 月 26 日 星期日 【晴】

今日阿大生日~~~~


今朝, 收到秘書的sms話:『We may go to Macau later this morning!』
勁驚, 好彩最後都唔駛去, 連聽日都唔駛~ 留守上環碼頭~

秘書話聽日要formal dressing, 放工拿拿臨去買恤衫...
都係睇唔啱, 著番見工果件罷啦 =.="

login-in account繼續未有, 個por仲未有人上來同我整,
返左工成個星期乜都未有, 不如到我last day先俾我呀笨!
秘書都俾到冇野好俾我做, 又叫我入老闆房睇下個filing櫃有咩可以執 XD

>>September 16, 2007 at 10:24:42 AM GMT+8


2007 年 8 月 26 日 星期日 【晴】

今日阿大生日~~~~


今朝, 收到秘書的sms話:『We may go to Macau later this morning!』
勁驚, 你又跣我...
好彩最後都唔駛去, 連聽日都唔駛~ 留守上環碼頭~
不過心理上都係準備定可能有隨時過去的可能 =.="
d野太亂啦 XD

秘書話聽日要formal dressing, 放工拿拿臨去買恤衫...
都係睇唔啱, 著番見工果件罷啦 =.="

login-in account繼續未有, 個por仲未有人上來同我整,
返左工成個星期乜都未有, 不如到我last day先俾我呀笨!
新來的financial controller, 上星期四返工, 我負責幫佢張羅電腦等等的事...
今日去問佢野, 講講下佢問我係咪做暑期工, 我話唔係呀我啱啱畢業!
佢問: 咁你點解要做temp??
我話: 未搵到咪做住先囉!
佢話: 到你走果日都未必有account俾你用! =.="
我都係咁諗!

秘書都俾到冇野好俾我做, 又叫我入老闆房睇下個filing櫃有咩可以執 XD
5點9就叫我收工, 今次好聽佢話!


TO sissy, 你快D叫德哥開番個PCO啦! 好悶呀!

>>August 27, 2007 at 2:05:17 PM GMT+8


2007 年 8 月 25 日 星期六 【晴】

同家姐走左出黃金整NDS同買printer ink box, 點知就落車先發覺冇帶舊ink box redeem, 連printer model都唔記得... 最後o係入面d shop認番自己部printer先買到ink =.="""
之後轉戰又一城買衫食1蚊雪糕~
見到有件玻子汽水衫, 立即syn左家姐一下, 表哥見到件衫實笑死!


lesson learnt this week:
1. 有時唔駛對某些人咁客氣, 因為你越客氣佢越唔會幫你! 適當的時候要 "long 嚟" d!
2. 要提高警覺, 如果前晚唔係佢同我一齊走, 我就乃左野! 就係因為佢醒目地扮聽唔明廣東話先冇事!

>>September 16, 2007 at 10:26:02 AM GMT+8


2007 年 8 月 24 日 星期五 【晴】

尋晚, 9點半過d同秘書講我自己走先, 佢都SUSPECT我一個自己返hk得唔得, 最後我落到酒店frontdesk叫人幫我call車後冇耐佢就打來話一齊走!

幾經辛苦, 酒店個staff先幫我地截到的士, 去到碼頭都10點2, 尖咀d船stop左, 好無奈, 焗住要去上環,
見到個screen話賣緊11半的飛, 唔係掛大佬! 10點2點等到11半ar!
好彩10點9的ship仲有super class, 即買!!
沿途上佢同我"講解"左公司的形勢, 明白第一日返工時點解佢要問我:"有冇人叫你做野呀?!", "如果一陣有人叫你做野你記得話我知!"
原來day 1已經落左水!

返到hk已經12點, 秘書一次過call 2架的士每人一架
好幸褔地上岸後唔駛1小時就返到home...


今日成日都仲好攰, 又覺得自己o係架船入面咁左搖右晃.....
vincent第一句就話: 『嘩! 你個樣好殘呀!』頂ar!!
日文堂: "我討厭vincent!"
"你表哥呢?!" 口服心不服!


尋晚走時影的相, 好靚~ 入面d相唔俾post之嗎, 冇話外面果d唔得!
而且尋日明報都影左個lobby出來XD
dsc00258

dsc00259

dsc00260

dsc00263

有個固定位@MACAU OFFICE 呀我都 XDXDXDXD
dsc00254


OH!!... 今日望真d, 自己都覺得有d似添 XD
掃瞄0002

>>September 16, 2007 at 10:27:15 AM GMT+8


2007 年 8 月 23 日 星期四 【晴】

The time now is nearly 9:30pm, am still in Macau Office.... when can I go home?? I don't want to stay overnight here tonight!!!!.... am tired and sleepy


To Sister Star, u're right, exactly the one u watched on TV, with the name started with "V"!!~

@ Macau again...

Miss Sec. came late this morning, have been waited her for more than an hour...
a valuable hour to sleep ar...............................
lastly showed up at 8:30 something, and unfortunately, the soonest ship availale was on 9:10 =.=""""
stayed a long time in Sheung Wan and McDonald …

seems like enjoying holiday and gaining weight in Macau, rather than working here :P
ate and drank a lot in Macau office….

unknown foreigner camp up and gave me a silly task - mark the table number on floor plan 1 by 1 and skip all numbers with "4"…
did not make mistake but have to make 2 times on a tiny space provided ….

relied on those reimbursement to "keep myself busy"..

as requested by supervisor to make her a milk tea...
OMG... i never drink milk tea, how to make milk tea???
By try & error, she wants the 4th kind of milk... and asked: "gigi, is it the first time u serve a foreign boss?"
honesetly tell u: "yes! so sorry for the mistakes made!"
supervisor: "No, no problem, it's normal!"
then she told me how awful the milk tea she had in ZhuHai : milk + chinese tea =.=""
so disappointed ... on me!

I HATE STUPID GIGI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>>September 16, 2007 at 10:28:03 AM GMT+8


<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >>

 


ClOsE tO yOu

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8

Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8

Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8

同慧嫻一齊去旅行咁好? <br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8

Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8

我&#21946; uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8

路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8

Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8

覺都未訓醒, 老豆同姑姐返&#2
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8

你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8

&#28857;解仲未&#352
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8

哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8

咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8

我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8

六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8

BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8

究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8

"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8

都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8

表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8

Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8

呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8

好&#21527;?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8

我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8

煎熟的火腿都唔係好核突。 <br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8

你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8

妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8

好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8

"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8

妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8

點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8

hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8

you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8

表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8

好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8

我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8

。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8

講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8

妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8

啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8

「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8

「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8

今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8

D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8

你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8

哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8

邊濫個話枝藍根用來預防ga? <
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8

人氣: 132731

Design & Scripting by ShowHappy.Net