2007 年 6 月 25 日 星期一 【晴】
to 阿yiu, 睇落我都覺karin好過panasonic咁....
to candy, 今日食lunch應承過你我會再答你... 佢講到好多時都要OT咁囉....
今日, 捉手教ordering process, 由出SO到攪PO, 搵mgt簽名, 搵account 做budget release, send俾vendor落單... yvonne坐我隔離"陪"我run左一次, mark 左2張紙的notes =.="" (又發作...)
Lunch with “lonely candy”, 又係食包 XD, 又係碎蛋, 又係芝士 =.=""""
candy話: 唔可以“起火”
甘荀湯幾好飲~
有d email 指明要用中文覆 =.="
o左一陣咀... 以為係大陸, 睇下原來係hk的..
開頭係『我司』(我公司咁解), or 『貴司』(貴公司).. 第一次見
第一次用中文覆個客, d中文都唔知點打好,
開頭係咪要『致x小姐』? 最後用左dear ms x, 之後先到中文 =.="""
前前後後打左2次定3次先send得出手
同藍色, 黃色同綠色的file玩左2日啦, 做的事都圍繞著這3個file =.="
4點幾時,
佢叫我逐張睇下有冇outstanding PO in 一個completed PO file (未送哂貨的PO)..
其實係一個冇野搵野蟆答演ask, 又不過真係俾我搵到兩張 XD
仲俾我搵到張4444號 的invoice number, 咁熟o既?!?!!?
>>July 24, 2007 at 10:11:07 AM GMT+8
2007 年 6 月 24 日 星期日 【晴】
Panasonic Interview today...
let's have a comparision....
Karin Panasonic
$$ 5% less than Karin
working time 0830 - 1730 ???? - 1745 (forgot to ask the office hour)
office environment old office... new, clean office
location kwun tong Longham
ot? no need/ limited OT need OT until 8pm
base HK to SZ maybe twice per year
seems Karin is better =.=""""""'
any suggestion?? although Panasonic have not hired me...
>>June 25, 2007 at 1:29:29 PM GMT+8
2007 年 6 月 23 日 星期六 【晴】
showhappy又傻傻地
聽日去Panasonic interview啦!
阿媽幫我帶衫去朗豪坊給我換衫先再返工
唔會好似d低能表哥咁穿煲!
其實好理智地諗的話, 真係冇乜機會會請我..
但唔去的話, 我就連呢個離開karin的機會都冇,
雖然"要走"的感覺已經沒第一天強烈, 但有機會的話, 我都希望走到!
心態是找到新工作的話就會走, 找不到的話就當是天意難違,
天父叫我繼續留在karin罷!
(希望聽日返office不會真是有隻老鼠在頭頂上的pipes跌下來 =.="""")
30號呀~~~~~
荃灣呀~~~~~
阿姐呀~~~~~
不過去到12半, 唯一worry的問題!...
今次故事將會發展到去membership!
later要講一次俾紫樺聽下先~
等佢搵下有冇破綻!!!
>>June 24, 2007 at 2:23:08 PM GMT+8
2007 年 6 月 22 日 星期五 【晴】
今個week係長週, 所以今日要返工~
無論我朝早搭邊一班車, 都係搭4左右就返到office樓下
7半出門口同7點9出門口個結果都係一樣 =.="
未得閑教我攪shipment
自己familiar with the operation of sales admin
有d野開始識得自己handle...
supervisor應該開始後相信我識order processing!
朝早收到好姨個voice mail, 忍唔住係巴士上笑 XD
因為個vioce mail d語氣好攪笑 XD
表哥take care! 唔好俾表妹激親, get well soon
>>July 24, 2007 at 10:11:39 AM GMT+8
2007 年 6 月 21 日 星期四 【晴】
喂! 多謝關心呀! 心情好左d啦, 雖然都仲係想走!
尋日下午Panasonic打薔s見工呀!
收到電話後成個腦都諗住Panasonic .............
今日請左monday半日假去見, 當多個機會啦,
如果等依家send 果d信的回音, 真係等到probation都過埋都唔知有未....
咁依家都係.... 聽天由命啦, 睇下個天想我點啦!
今日 supervisor 朝早唔得閑理我, 到下午佢先得閑教我攪PO d野,
唉... be honest... d野真係好亂, file到d form一d向左一d向右
一舊雲....
****************************************************************************************
尋日:
朝早返到office樓下, 看更主動開名打招呼叫我做”阿豬”!
我叫阿芝呀阿叔唔該 =.="
不知名同事主動幫我手禁lift, 仲要知我o係邊層…
office個 "地板" 都係鐵皮, 只鋪了給踩薄了的地毯, 所以有人行過會地震!
見到interview時的阿A啦, 不過同佢只講過一句!
返到office佢個位o係我後面但失蹤左兩日!
lunch 去飲茶 1.5hrs lunch @ Hoi Yuen Road
Feel better than yesterday, working at a part-time helper today, most time wait for the job, and learnt more than yesterday, but still want to leave a little bit
前日嚇親vincent, keke~~
>>July 24, 2007 at 10:14:04 AM GMT+8
2007 年 6 月 19 日 星期二 【晴】
Which one suit me more actually???
Sales Admin: more funny but hv to contact cust, don't want to "contact" ppl outside company
Admin: no need to face cust, but……
Did not feel very well with this co. … is because of the old decoration??
Afraid that Mgt?
8:30 working hours???
The working desk which made me feel like “borrowing” other’s seat???
Don't like the canteen here???
Many factors make me have an idea to quit!
An idea come out in my mind today: Quit --> take a short MPF course --> change field to HRM/Admin ………
>>June 20, 2007 at 12:41:36 PM GMT+8
2007 年 6 月 18 日 星期一 【晴】
聽日開始返工啦!
會點呢?!....
忐忑不安 =.=""""
>>June 19, 2007 at 7:33:44 AM GMT+8
2007 年 6 月 17 日 星期日 【晴】
不是介意你問, 但每次給我的感覺, 都是你暗中用我來作比較!
後日就返工, 開始有d驚同淆底!
>>June 18, 2007 at 8:22:57 AM GMT+8
2007 年 6 月 16 日 星期六 【晴】
朝早同阿媽阿大行街, 咁都撞到candy 仔, 真係有緣千里能相會~
晚上做節代表制, 中招
暗地裡諗: 唔好再叫我做三家姐呀, 我冇細佬架頂!
幫妹子抺乾淨件衫, 論盡的我反而仲整到佢件衫仲污糟 =.="""
from表哥仔, 冇印象...
『...腦中一轉,想起多年前,和表妹仔和她媽一齊去西田...
當年的波子汽水是新出的,賣十三元一支....
那一天,西田大減價,賣七元一支的波子汽水...
表妹仔見了,很高興地及拿著那一支波子汽水,一邊搖,一邊叫著:「媽媽,媽媽,很便宜唷,售七元一支,比起平時便宜六元唷。」表妹仔越高興,手中的波子汽水的搖動福度就更大。
到最後亦買到手,當她的媽媽為她一開時,表妹仔那一樽波子汽水就把她媽媽的身子狠狠地射了一把...
身子變成了波子汽水的佔領地.....』
>>June 17, 2007 at 2:31:06 PM GMT+8
2007 年 6 月 15 日 星期五 【晴】
阿中生日快樂~~~
以"要返工"為理由, 買手袋, 鞋, 同埋家姐送的頸鍊, 怎至係冇關係的CD!
不過裙同衫未買 XD
***********************************************************************************
由尋晚出門口寫起...
未到巴士站就電話, 尋日2nd-in果份工請我!
希望阿A真係好似GALIL咁講係試下我反應, 而唔係真係咁串啦...
又希望呢間公司冇office politics啦... 好驚呀, 我乜都唔識, 唔好攪我啦....
祝我好運!
尋晚約左vincent, 佢想買禮物俾阿中, 所以叫埋我出去,
但買禮物前我要佢陪我去廟街買vcd先~
THANK YOU好姨話我知果間有:P
原來表哥仔都係第一次行廟街, 不過睇嚟佢驚過我, 因為佢一路行仲要一路睇住我 XDXD
(嘿嘿!! 我有咩事你返到屋企實俾人哦死!! keke.... 奸笑中.... )
唔好睇少表哥仔對矇豬眼, 反而係佢睇到d陳慧嫻vcd o係邊先! 果然夠集中呀睇得!!
買完去食野先, 因為我好肚餓, 但聲稱未餓的表哥食得仲多過我 =.="
2個人叫左好多野食, 叫到一張枱都唔夠擺, 好似前世未食過野咁!
食完先開始真係去買野俾阿中 (其實全晚我係極力阻力佢買XDXD, 你揀錯人陪你去買啦傻仔~)
買左阿中好想要的香蕉 :p
但買蕉之前同vincent已經買左野俾自己先 =.="
送禮數目以"一打"為單位
一打自制九層糕!
ps: 我唔要欣欣杯, 唔該!
>>June 16, 2007 at 9:53:53 AM GMT+8
ClOsE tO yOu
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8