|
2007 年 10 月 13 日 星期六 【晴】
討厭的榴槤味....
你2條友遲d要請番我食軟殼蟹!
睇阿姐啦今晚!!
>>October 14, 2007 at 7:58:28 AM GMT+8
2007 年 10 月 12 日 星期五 【晴】
可惡!!討厭的葯丸攪到我胃痛, 打俾e生問可唔可以換葯佢又話clinic冇唒,
講低個葯名叫我自己去配 =.=""
lesson learnt today係 TABLET同CAPLET的分別!
我相信, yukari今日真係好悶...
佢竟然悶到跟我出mk同vincent食lunch..............................
好開心呀今日食得~ 雖然又有炸軟殼蟹, 我真係好想食架!
但....忍一忍!! 下次再食過!!
食完味千再去食甜品! 仲約好埋later一齊去食seafood~~
yukari好enjoy佢o既榴槤pancake...
但我同vincent就.... 唉....
3個爆笑位@味千
『已經肚餓架啦, 仲要螺番出嚟呀?!』
『咁唔怪之得你唔駛叫野飲啦!』
荷花池『呢度好多蚊咬呀!』
有人話我好唔講下返工返成點...
其實我做的係financial department的payment division,
換句說話, 我係幫公司散水的!
暫時assign左俾我的工作種類都唔算太多,
我負責幫人claim錢 (又claim錢 =.="), 找數俾supplier, 出工傷錢等等....
其中做得最多係找數俾supplier, 都唔知乜得d center咁多野買!
聽聞遲d繼續有更多不同的medical claim會hand over俾我.....
話說返工第一日係做medical claim, 不過未計到錢, 只係分番d單落centre...
到第二日, 開始學找數俾supplier, 要入機...
死囉... 咁多花款.... 有PO同冇PO個入法又唔同,
勁入錯野, 個死人oracel又唔user-friendly!!
同事千叮萬囑:『入錯野的話, 唔駛驚! 你嚟話我知, 唔好亂[手禁]d制, 我嚟教你改番!!』
最後... 真係press左d唔應該press的東西... 死!!!!
第三日, 無啦啦開竅, 明哂第二日唔明的東西 =.=" D單入得啱, 冇乜野錯!
再學新野, 學staff的reimbursement 同claim工傷!........
到第四日, AM leave, 下午返去繼續入埋未入的PO only~
第五日, 學少少新野, 係center的"petty cash", 但佢地仲用緊一個遠古時代的名, 叫"impest"...
聽到我一頭冒水, 覺得以係petty cash d野, 諗住later查字典的時候, 同事就話:『其實係petty cash』 ....
又話說, 呢幾日都要含d消炎葯水, 每次15mins, o係屋企就冇所謂, 咁返工點算好呢?!.....
於是.... 自己每日cut一次, 含4次改做3次,
o係office果次, 就鬼鬼祟祟咁袋支葯水入衫袋, 去水機度用紙杯倒d葯水出來, 再加水,
拿拿臨倒入口就入toliet廁格 (好在水機同toliet好近 =.="")
漫長的15mins有咩好做呢?!~
包括數下15mins內有幾多人去toliet啦, 聽下帶埋入toliet的mp3, 玩下手機的game........
平時都唔發覺, 原來toliet都係一個好繁忙的地方!! XDXD
請你食個橙, 祝你身體健康!
祝我早日收到電話!
>>October 13, 2007 at 2:54:43 PM GMT+8
2007 年 10 月 11 日 星期四 【晴】
lunch同officer同將走的同事食飯,
去左一間pub度食...
有d胃痛... 玩夠未呀........
6點放工, 好想去行街, 最後行前一個站搭巴士XD
快d到sunday, 我要睇阿姐 XD
>>October 12, 2007 at 1:13:09 PM GMT+8
2007 年 10 月 10 日 星期三 【晴】
期待已久的poly interview, 爭d遲到....
energy剩餘80%
in完等親愛的阿媽攞衫嚟俾我換
再同佢食個lunch先返工
energy剩餘60%
返工, tried my best入機....
應該冇乜大錯又就工
energy剩餘50%
放工趕去深水埗睇牙醫....
力戰一小時, 離開返屋企
energy剩餘30% ..... 散左好攰
每日封咀4次, 每次15分鐘, 表示抗議!
消炎葯足7日
尋晚$160駛得抵
換左一晚訓得安樂的覺
『如果出智慧牙, 一定要返來, 我要寫紙俾你去牙科醫院照x-ray做手術!』
咁我情願冇智慧啦!
>>October 11, 2007 at 1:52:03 PM GMT+8
2007 年 10 月 9 日 星期二 【晴】
whole day心情唔好...
1. 工作越來越煩複, 好怕handle 唔嚟!
2. 牙痛!.. 真係好痛! 有舊"異物" o係度,
lunch同紫樺食, 想食河粉但叫錯左麵.....
下午痛到竟然想食粥... 因為唔駛咬!
想今晚立即睇牙醫又唔得閑... 又要聽晚先得閑... 唉!!....
3. 痛痛下連個頭都痛埋... 返到home睇睇下tv, feel到口入面粒"異物"爆左, 係咁流血...
俾阿媽掟左去睇醫生, 原來牙痛同頭痛發燒係2壇不同的東西 =.=""
牙痛+感冒, 可唔可以唔好同時發生呀????
『唔自己爆左今晚我都要同你做手術整"湯"開佢架啦!』 >.<!!!
放工去做medical check
keke, 誠實的小朋友唔會講大話, 人地成份問卷要你填, 好誠實咁填哂d事實落去!
好求其的medical check! hahaha!!!
>>October 10, 2007 at 1:29:29 PM GMT+8
2007 年 10 月 8 日 星期一 【晴】
我係好憎數字呀, 但無奈地工作上要handle好多數字...
被isolated的原因係因為我坐開左??? 個位唔係我揀架喎大佬!
由中五讀完account後跟本就冇諗過自己會o係account department入面做 =.="
lunch打俾阿耀約人的時候, 無意間呻左d不滿出來....
haha! 收到阿耀隻msn真係感動XD
講完又打俾紫樺繼續講...
dinner 同阿銓食, 俾佢講講下真係想quit左份工...
但... quit的話, 實會第一個俾家姐鬧, then到表哥鬧,
我唔係有心想攪事呀, 但account真係 .... .....
>>October 9, 2007 at 3:12:28 PM GMT+8
2007 年 10 月 7 日 星期日 【晴】
"好開心"....
************************************************************
去poly interview, 一上到去, 個人話唔駛in啦, 直接請左我!
仲連contract都有埋啦! 一簽個名, 正式回歸poly!!!! 好開心!!
睇緊份約其實電話響, 仲係明日有明天....
*************************************************************
↓↓
↓↓
↓↓
↓↓
↓↓
↓↓
原來電話響, 係我電話set左的鬧鐘響, 明日有明天係因為我用首歌做alarm ringtone....
換句說話, **框入面係今朝alarm clock響之前的美夢,
一醒左... 死死氣氣起身... 好唔情願咁返今年的第3份"新工"
成日都唔俾自己有 "我坐幾日就走" 的心態 ....
不過個腦又偏偏成日諗住:好想返poly做呀! 快d到星期四去interview啦! 之後快d拿拿聲請我啦!!
出師麻麻地不利... 搭巴士俾度車門刮到隻腳甩皮,omg! 痛到飛起!
自閉左一日, 冇位關係, 冇同自己division的同事一齊坐....
悶到菇都出左一打!
到下午先有少少野做! 呢"少少"野都做到5點9!
分別有2個人叫我放工走 =.=" 其中一個話:『咁夜你走先啦! 聽朝先做啦!』
望下鐘, 果時只係5點10 =.="
莫非呢度office hour太早放工, 所以d人覺得5點10都係晏??
返headquarter的唯一好處, 今日食lunch諗到啦...
就係方便有朝一日 (唔知幾時) 陳慧嫻隻新碟一出, lunch就可以立即去買!!!
星期三要medical check添......
唔駛再問我啦, 我知留言版留唔到message啦, 應該係service provider執笠呀....
>>October 8, 2007 at 1:45:11 PM GMT+8
2007 年 10 月 6 日 星期六 【晴】
TO Candy, 係我的舊中學同學咋XD
to turbo, 聰明! 你梗係估到唔留msg俾我的話我遲早又會王你幾時攞到袍XD
睇stat同econ.... 咩來的呀?!?!....
木咀 job seminar, 得4條友, 即係1/4請會請我
又不過, 聽完之後都係覺得麻麻 XD
mtr to tst, mk轉車時有一班自由行, 可惡!!
架車一來, 明明好多位, 係都要人迫人咁, 仲要明明我同其他幾個人已經排緊隊
佢地隊都唔排, 一於企哂o係門口等上車!! 守下秩序啦!
尋晚同vincent討論緊叮噹的 "交換繩索",
其實我有時都會好似vincent咁諗, 要呢個百寶嚟用下
講講下同佢雞同鴨講, 越講越大聲
姑姐插咀話:『唔駛對佢咁斯文啦! 再惡d鬧佢啦!』 =.="
我都想用下交換繩索, 不過唔係叫人地交換, 而係我親身同人交換!
去睇下點解一個人會咁諗!
>>October 7, 2007 at 12:42:34 PM GMT+8
2007 年 10 月 5 日 星期五 【晴】
Written Test @ PolyU...
先來個早餐.... 菠蘿雞?!?!
新can景, 好耐冇睇過XD
test完後去坐低溫一陣日文~ 背得好入腦XD
冇左個草地o既...
坐坐下到lunch開始多人, 去霸房XD
坐得耐耐地又熄燈, 嚇到我成個彈起
join埋vincent一齊去攞新眼鏡, keke!! ok 喎呢個新眼鏡XD
行街途中poly打來叫monday morning interview... 下!
第一日返工就...... 唔得喎, 唯有忍痛話第二批先in....
係咁搣vincent洩忿! 好唔舒服, 條氣好唔順!!!
於是冇哂心機...........
上上下堂又打來, 約我星期四interview, gogogo!! 立即開心番哂!
換句說話, 即係vincent白白俾我搣左幾下XDXDXD
日文堂, 後面陳san係咁攪gag XD
點解次次翻譯句子都要用我個名?!
放學想去搭車時vincent無啦啦話同埋姑姐and表姐一齊食飯,
行好遠去到先知..... 姑丈都o係度........
d茄汁蝦好好味呀 XDXD
keke~~~~
正諗係咪要放手的時候, 突然間又返嚟...
又唔想放住啦, 好討厭呀!!!
>>October 6, 2007 at 2:36:41 PM GMT+8
2007 年 10 月 4 日 星期四 【晴】
木咀叫去job briefing seminar呀!
小道消息:未開工??
陌生的人熟悉的名字!
唔回係咪好impolite????
(~^.^~) (~^.^~) (~^.^~) (~^.^~) (~^.^~) (~^.^~) (~^.^~) (~^.^~) (~^.^~) (~^.^~) (~^.^~)
尋晚同樺食飯, 死變態友! 食淨哂d香腸俾人!!!
打電話俾一個舊同學時又八到d野返來...
山水有相逄, 呢個世界真係有報應的!
食完野行街買衫, 買灰色但返到來隔左一晚後先發覺個人俾左黑左我 =.="
『睇你就知散左之後都會搵番個同初戀情人一樣o既人啦!』
好毒辣呀... 買裙啫, 唔駛咀咒人呀嗎你! 係裙都係咁上下型架啦 XD
>>October 5, 2007 at 12:36:17 PM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|