2007 年 3 月 17 日 星期六 【晴】
2007/03/17
又係b-plan discussion,
starbucks lunch --> mocca cafe decaf豆奶+酥餅
分組以speed up efficiency
cheese cake型巴士
alt="DSC00048">
唔駛驚! 再唔夠錢咪借大耳窿囉! 盤假數實bal得埋!
expect5點收工但lastly8點
dinner@好時沙嗲, 美味的炒蘿蔔糕
dessert@tst, 又係落雨
今日18號, 27號present, 應該仲有時間!
─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─
今日, FYP的word doc打開左成日,
但最後忙於b-plan的各樣事項, 最後都係做唔成.... 今晚先再算!
b-plan, 你 好 煩 ! ! ! ! ! !
HP vs DELL?!?!
要mon唔要mon?!
17" 定 15" ???
淨係放幅射?!
105間定70間??
究竟仲有幾錢淨低?!
做咩變身做communicator?!
佢唔聽就要我聽, 但我又聽到成頭汗 =.="""" 滴到地都濕埋 XDXD
講數, office equipment買二手?! 買咁多, 平d得唔得?! 至少都7折啦!!
d問題loop來loop去..
kioks?!usage低喎!
check account?! 自己返屋企check啦!
夠啦... 冷靜d!!
再咁落去好快會癲!
>>March 18, 2007 at 10:13:43 AM GMT+8
2007 年 3 月 15 日 星期四 【晴】
克服"生保"床, 3晚都訓得好
結束遊牧生活, 有屋企返!
morning 做b2b, 未睇完所以都未做得成
無聊tqm tut, 2page的case describe左1hr
benny for consultation
high tea@ double star
haha! 同candy同一時間一齊無啦啦大笑, 真係syn到喎!
我仲諗係咪真係syn架到?!.... 咦!! 唔好成日諗我個腦d野啦死變態!
負人的reaction, uncle咪一樣! 又話我! 哼! 無鬼聊!
獨力遷徙, 手拎4大袋加返學袋一個, notebook聽日先算
撞到miss wong同契班主任, miss wong問: 『你攪咩攞咁多野?!』
拎得太重, 唔記得問你bb...
諗諗下.. 原來生左添啦?!
訓左3晚似雜物房的睡房
連木梯都有 =.="
>>March 16, 2007 at 1:53:23 PM GMT+8
2007 年 3 月 14 日 星期三 【晴】
to 衰婆, haha!! 你都take care~~
咦! 好變態呀! 我唔要呢樣野都synchronize w/candy呀!
若然犯錯 共同踏破
但逃避不過 現實的奔波
未來讓我 珍惜你重來過
不怕太少見又如何
看著前途就似跨幾個欄河
我亦從不太囉嗦 暗中會陪你切磋
計劃未來尚有很多 若旅途巔波
沿路記住有著我 總可以更痛快的激破
*I will always be with you
哪怕風雨 同步抵擋不會輸
I will always be with you
Always be true 長伴身邊的雋語*
到我目前面對總總太麻煩
你亦同樣會分擔 暗中會陪我過關
各自前行未怕孤單 願意來支撐
隨便笑罵已習慣 不需要太客套的稱讚
>>March 15, 2007 at 11:00:19 AM GMT+8
2007 年 3 月 13 日 星期二 【晴】
尋晚算係訓得好架啦, 以唔o係自己床嚟計!
只不過醒左3-4次, 同埋朝早俾無聊的阿大攪醒左之ma!
keke.... 被"稱讚"影相細個真人 :p
如果, 我話18歲, 信唔信?! XDXDXDXD
我地... 依家爭條大直路咋, 雖然前面仲有d石頭擋住條路,
我地一係兜過佢, 一係兜腳踢開佢, 再唔係就一腳踩扁佢, 我地就快受完架啦!
有時係有D氣餒, 覺得有D位好無理, 但又冇咁O既口才去refute佢,
唯有同自己講過左海就升仙, 妖佢一聲又繼續努力!
某程度上, 我都係一個good listener!
睇完人地個xanga, 再聽多個電話就知.... 出事了!!!
衰人, 佢好慘架, 佢真係好鍚你架, 信我啦!
希望你明白佢對你係點, 有d野我知但又唔講得你知,
佢都真係忍無可忍, 平時都唔會咁, 今次打到嚟就真係好大鑊,
聽到佢語氣都知事有QK啦, 但我..............無能為力directly幫到你
咁我又唯有變身good listener for you啦!
>>March 14, 2007 at 6:36:13 AM GMT+8
2007 年 3 月 12 日 星期一 【晴】
發生好多事呀!!
朝早見walter, 聽左堆似懂非懂的理論後, 去左都會飲茶, tea後再為ivogue努力到5點,
tea後law ntoebook上阿中屋企, 諗住聽日契媽o黎我就落去訓, no need to "fight" for computer with her...
as usual, go back home and bath, and worked a little bit FYP report, and have dinner,
at the moment when I nearly finished my dinner...
"POOP!!!"
all got dark...
停電!!!
高座全部冇電, 只有走廊燈, 但低座冇事 =.="
等左一個鐘後有電, 但一分鐘都冇又 "poop" 多一聲 ............. all got dark again...
如是者有電... 冇電, 有電再冇電, 4 rounds左右啦, 都數唔到幾多轉啦, 已經9點半啦!
一再次停電就全座高座起鬨, surround sound咁, (我都有份"her" 埋一份)
同阿大決定去阿中度, 還掂阿媽都o係阿中果邊
阿中度第一次咁多人一齊過夜, 物資唔多夠
於是同阿大帶左2個pillows, 一張thin blanket for tonight's use,
而我......... 當然要帶埋燒緊眼眉的fyp落去做
好彩dinner前做緊都係save落ipod =.=""""
落到阿中度......唉...
notebook 上唔到網, 又開唔到pdf 睇
用阿中部電腦, 佢個drive又壞左read唔到碟
HOW COME?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>>March 14, 2007 at 7:25:27 AM GMT+8
2007 年 3 月 11 日 星期日 【晴】
唉... candy仔你係咪手腦唔協調?! 想打11變左12, 仲要打2次都係...
芝芝你又食野食得太慢啦, 食得慢咪出事囉! 又見到自己碟飯有小昆蟲!
食左大半後阿勝同我出去換過, 換左碟新, 食多1成, 因為有阿勝包底,
唔餓都食埋果9成!
b2b tut daydreaming期間被點中答問題 :s
b-plan discussion 至7點幾8點, 嗯......... 好, 因為candy一句說話, 今日收手唔打!
iRandon加油! iVogue都加油!
>>March 12, 2007 at 2:55:08 PM GMT+8
2007 年 3 月 10 日 星期六 【晴】
今日好"他條"
尋日一口氣cher起b2b, 先睇journal再打note, b2b後再打埋b-plan的report
攪到12半過d先做完
換嚟今日可以11點先起身同家姐阿媽落街食早餐, 玩psp, 上youtube睇小丸子, 同埋食傷風葯等發o牛豆~
真好!
對於一d人, 會冇因地被勁減, 係好偏激架! 我認!
做咩都好, o係我眼中都係-ve的! 哈哈哈!!
期待MISS的誕生!~ keke!! 好變態!
珍惜下對我d朋友..
應該係話, 珍惜對我好果d真正朋友!! 嗯!
多得阿勝"出口相助", 今日食哂葯啦~~
>>March 11, 2007 at 2:28:35 PM GMT+8
2007 年 3 月 9 日 星期五 【晴】
討厭每一日都一樣的對白!
乜你唔悶架咩!
你唔悶但我聽到悶喎!
條數點計先依家!
繼續火滾呀我依家!
唔係你嘈醒左我地, 我尋晚駛咁辛苦?! 吓?!!!! 火星人!
討厭daily-looping!!
攪到就嚟反面先收聲, 但都係死硬頸! 妖!
尋晚同"brain", 阿峰佢地成家食飯
途中我同阿峰同一時間挾餸, 我挾佢手下面的一碟
阿峰俾人話佢好唔讓我挾先
火星人又話我好爭住挾
咩事呀依家, "扮"有家教呀?!
問題係在於, 因為阿峰俾人話, 佢又要話番我咁
講真我同阿峰都唔覺有問題囉!
to sissy, 你做咩唔問准我就夢見我個fd!
keke... 表哥叫唔好同佢講野 XDXD
繼續玩自閉
>>March 10, 2007 at 8:47:33 AM GMT+8
2007 年 3 月 8 日 星期四 【晴】
To "Brain",
俾面你立即返嚟打日記解釋俾你聽,
支筆係之前你地話嚟果時我已經買左, 諗住到時就俾你~
入面咁多支簽都係positive的, imply你新一年咩事都順順利利, 開開心心啦~
原本想買rabbit形的東西俾你架(犯太歲呀你XD), 但行左好耐都諗唔到買咩俾你好,
又唔想買D你用唔著的東西 (一陣你一見到又火起=.=" 例如坐地大公仔一隻)
諗諗下最後都係買支筆俾你, 就算你唔鍾意, 用完都可以掉 XD
頭先食飯時我食左葯呆呆地, 都冇乜同你傾到好多偈, 我真係好鬼死鍾意同你傾偈架!
因為永遠都會有位俾我入到!! 好耐冇見過你啦!... (好似我生日見過咋:p)
嗯... 遲得大家都得閑d我地先又出嚟玩番我地今年本身想玩果樣野啦 XD 再傾偈傾夠本!!
PS 1.記得JEL頭!
PS 2. D紅腸真係好咸, 你仲一嚟挾3舊俾我 =.="
PS 3. 你地送左好多野嚟 =.="""""""""
今日同CANDY SHARE左早餐同午餐,
"約會"紀錄未破, 只係早左! 仲要好天真地問:『點解呀?!』
醒少少啦好心! 你咁想要咪DELETE番佢俾你自己再嚟過囉!
B-PLAN分工啦一大家加油!!
妖! 咪咁X煩啦! 2個都係呀!
借用紫樺一句:
我唔知自己要乜,
但我知自己唔要d乜!
hahaha!! 係! 我認! 係我一向做開衰野!
見到有SO就算, 唔去深究個"SO"點嚟!
學野啦又要, 今日LESSON LEARNT咪係要學下人地的好學精神, 咩都要問下點解囉!
人地咁PURE, 我地D DIRTY左的就無聊攪啦, "紅酒同污水定律"呀!
諗諗下, 可能人地想搵番邊幫佢, 去報答人呢!
你2隻野就學下人地啦好心! 人地幫完你又多謝都冇聲就走左! XD
>>March 9, 2007 at 2:59:20 PM GMT+8
2007 年 3 月 7 日 星期三 【晴】
b law 有新人教
係我come across過教law最好的一個
at least聽得明佢d英文!!
meet prof. tsui before lunch for quick update
lunch w/wilson, 鬼沖阿龍等人...
鬼沖的爛gag送飯, 好似好耐冇聽過佢d爛gag!
b2b quiz, 36題MC
放學see doctor, 醫生開開下葯蠱蠱惑惑咁笑,
醫生問:『上次隻葯難唔難食?!』
我答佢:『好難食!! 臭到飛起!』
『咁駛唔駛轉過隻葯俾你?!』
『要!!!!』
um........... 明明之前都有講過, 我真係聽到架
點解無啦啦變左尋晚?!
買雞蛋仔食, 唔夠coins, 雞蛋佬主動收順d
病原體屈服
>>March 8, 2007 at 2:34:05 PM GMT+8
ClOsE tO yOu
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8