2007 年 4 月 19 日 星期四 【晴】
衰婆:唔該你戴番防止雞盲眼鏡!
話說.... 屋企人平時冇乜點食八仙果, 除左喉嚨唔舒服果時!
今日下午就因為喉嚨痛, 食完得果定後, 又去偷左粒八仙果食, 食食下阿媽同我講野,
佢問: 食咩呀你?
我: 八仙果囉!
佢: 喉嚨痛呀你??
我(死口唔認): 冇呀!
唔好認呀!!....
行2次畢業禮呀原來!!!!
10月30 or 31 同12月1...
加油~
推介, 鐘意左好耐, 但咁耐都冇人同我唱k唱過 =.="""
小飛俠 楊千嬅 蔡德才
曲: 蔡德才 詞: 于逸堯
從前有個男孩夜裡說想約我於森林見面
原訂說愛談情卻碰巧天氣轉差颳風閃電
然後對話似被風雨間斷
被雨打濕了的手只懂抖顫
難道你是仙子 與我不相襯
累你受盡天譴
陪你活過一天 陪你坐過飛氈
陪你令我輕鬆 也令我極度心思紊亂
亂唱的歌也覺悅耳 亂拍的拖我也願試
害怕這樣會很留戀
陪你渡過春天 陪你渡過秋天
陪你直到冬天卻怕與你沒法一起蛻變
若然開始 怎樣可免悲劇上演
凌晨與你細語詳談說起世間的感情幼嫩
然而我卻抬頭看滿天星宿沉默用心許願
流露傷感的眼只怕對望 (流露傷感的你只顧遠望)
害怕有天我將會飛得很遠 (在說有天你將會飛得很遠)
難道在你孤單困惱寂寞時
我再飛返你身邊 (你會飛返我身邊))
陪你活過一天 陪你坐過飛氈
陪你令我輕鬆 也令我極度心思紊亂
亂唱的歌也覺悅耳 亂拍的拖我也願試
害怕這樣會很留戀
陪你渡過春天 陪你渡過秋天
陪你直到冬天我怕與你沒法一起蛻變
若然開始 怎樣可免悲劇上演
陪你活過這天 無法坐上飛氈
情況令我心酸 也令我極度思想錯亂
亂了的黑髮似為了 為了遮掩眼角淚濕了
結果証實我很留戀
陪你渡過春天 陪你渡過秋天
難過度到冬天你我到最後說不出再見
從頭開始 假若知道悲劇要演
我就不應抱怨 能回味也是暖
>>April 20, 2007 at 9:03:37 AM GMT+8
2007 年 4 月 18 日 星期三 【晴】
blaw 做assignment, 早有準備
b2b今日好留心聽書, 係冇咁眼訓, 但到break都係訓左 =.="
就嚟冇得再聽書啦!
so far俾左一個A?? 唔通係我地??
lunch@味千,
5個F餐--> 食到wilson標汗同滴汗的noodle XD
咖哩真係有D辣!
發現阿勝的嗜好係撳錢同存錢
81c with candy
打俾sissy,
其實唔駛咁開心, 一開口講廣東話, 實係我地!
阿yiu又俾左我mobile佢, 唔知先奇 =.="
sense of security一向都係咁重要in my mind!
會點呢?!....
>>April 19, 2007 at 2:11:25 PM GMT+8
2007 年 4 月 17 日 星期二 【晴】
19finished的話, request 22.........
唔好迫我啦, 唔好夾我o係中間啦, 已經好慘啦
唔係咁瀟洒咁話一句就係架......
佢地唔會咁易放過我!
meeting agenda都include左啦已經..
唉....... 你地唔會明佢地有幾煩!
努力做埋TQM, 換取今個星期六去玩!!
屋企出現電視劇情節出現
鬧完之後耳根清靜, 冇人出聲, 專心做野!
呢d時候乜都唔好理, 我乜都唔知, 冇見過冇聽過唔關我事!
----> 有衝動大叫一聲叫唔好再嘈, 我嘔俾你地, 以換我一晚清靜!
屋企需要一個lesson learnt inventort, 大家都唔吸收故事教訓!
屢次重犯 萬劫不復!
近期最愛:
Lauren Christy - The Colour Of The Night
You and I moving in the dark
Bodies close but souls apart
Shadowed smiles and secrets unrevealed
I need to know the way you feel
Chorus:
I'll give you everything I am
And everything I want to be
I'll put it in your hands
If you could open up to me oh
Can't we ever get beyond this wall
'Cause all I want is just once
To see you in the light
But you hide behind
The color of the night
I can't go on running from the past
Love has torn away this mask
And now like clouds like rain I'm drowning and
I blame it all on you
I'm lost - God save me...
I'll give you everything I am
And everything I want to be
I'll put it in your hands
If you could open up to me oh
Can't we ever get beyond this wall
Chorus:
'Cause all I want is just once
To see you in the light
But you hide behind
The color of the night
Ooo, Ooo God save me Ooo Ooo
Everything I am
And everything I want to be oh
Can't we ever get beyond this wall
Chorus:
'Cause all I want is just once
Forever and again
I'm waiting for you, I'm standing in the light
But you hide behind
The color of the night, Ooo
Please come out from
The color of the night
>>April 18, 2007 at 1:17:15 PM GMT+8
2007 年 4 月 16 日 星期一 【晴】
一返去出左事, candy話唔好o係poly買, 貴喎 =.="
情願o係大圍幫我買返嚟 XDXD
refill番個locker, 雖然已經就快離開poly
上到cf403.. 又出事! 一見到吹水教授, 平時好普通地say hi
今日一見到佢有個奸奸地咁笑的表情!
被邀請做臨時演員, 入去lab俾人影背脊扮上堂聽吹水教授講書
做完影后, 仲要扮小組討論, 仲要影到樣 =.=""
大家留意下d火車站果d ad會唔會見到我... 見到通知聲 XD
b plan interview
低b... 問我office有幾大同o係邊, 暗地裡o左咀=.="
亂up話office會o係荃灣, office有幾大.. 大佬, 知鬼咩!
又問點解decoration個數咁細... 呢條友問d野真係幾無聊!!
blaw discussion
玩搣紙仔, 遊走library 影印
************************************************************
b2b pressent, 用左sunday3小時的努力換來大學生涯最後一個present 的A!!
即刻high左, ginny將會得到佢o既10碗白飯 XD
芝士火鍋食得成啦~
um.... 都係唔鍾意朕酒味... 好似細個探發燒果朕討厭的火酒味!!
睇嚟我都係鍾意d localized的cheese hot pot多d :s
芝士火鍋後去knutsfold terr 飲野~
飲左杯mocktail, 咁又唔似nicole咁有咩事有人送返屋企呀嗎!
唔通叫candy送我咩! 一陣仲要我送返佢返MOS =.=""
日本行有5個人啦~
好想去搵yukari XD
『以下係一則天氣報告: 又見雪飄過』
Murphy 呀 XDXDXDXD
>>April 17, 2007 at 2:50:03 PM GMT+8
2007 年 4 月 14 日 星期六 【晴】
零個痛~ 好番~ 聽日有得去食芝士火鍋!!!!
比尋日食多左都冇事 ^.^v
b2b discussion @poly since 11am, KO it @2pm, lunch with candy
運用幻想力自行作故仔
作到自己都頂自己唔順 ....
歐洲??? 日本????
仲有人同行嗎? 唔想又係分組活動, 2人一組咁 =.="
『同行時要殿後 誰冷落舊朋友』... XD
你眼望我眼.... o係香港都望夠candy對眼啦, 知佢對眼大啦.................
vincent :"總知揀個唔駛辛苦你o既方法啦!!!"
都話你對我好架啦~ (冇利益衝突的時候...)
同vincent返屋企攞野, 唔駛還啦!!.............
VINCENT送的禮物一堆~ 攪到你走左我又俾人話呀.....
"叫佢唔好再買野俾你啦!"
"叫左啦我, 今次我都唔知..."
你呀!! 畫到我咁樣!! 我邊有咁醜樣?!?!!! 你個死肥仔呀!!!
puzzle效應~ 心情大好~~
『就算哭仍是笑天不昏心不暗 聚最短但最深亦最真』~~
>>April 15, 2007 at 3:41:03 PM GMT+8
2007 年 4 月 13 日 星期五 【晴】
終於又睇多次, 笑到流眼水!!!
candy仔, 唱得啦下次!
『能迴避嘛 我怕了當那電燈膽 黏著你們 來來回 委曲中受難
一個我被撇低 卻又很不慣 要走的一剎又折返』
過左咁耐先講第一句野, 就係問你攞野!!
都話佢係呢d人架啦...
加以防備!!!
吞拿魚蟹柳包, 一日食3次, 每次食3啖 XD
檸檬味, 1開4, 一日4次, 一粒一啖!~~~
>>April 14, 2007 at 3:35:00 PM GMT+8
2007 年 4 月 12 日 星期四 【晴】
TODAY:
lunch with Ginny and Kelvin Li,
懶醒咁話我早d去搵位先,
但到1點過d我先去到apm, 上緊去途中收到ginny電話
心虛的我勁驚, 以為佢地到左 (勁樣衰XD)
好彩原來ginny話有野做再late d
食完野, 電話遙控左紫樺幫我book時間睇醫生,
遊左觀塘一個圈, 繼續買唔到想買的東西後就返poly等...
霸左間房做ppt... 坐o係度唔郁 --> 10mins左右熄一次燈, 火都嚟埋!!
15分鐘一少痛, 60分鐘一大痛 >.<
睇左個九唔搭八的醫生, 超滴汗 =.=""
"大夫"話食得魷魚呀!~ kekekeke.....
b2b又要開工啦, 會唔會又投訴呢???
今日小火, 但過左陣就冷靜左, 到話俾candy知時要加一句: 你冷靜d聽我講....
ginny:"你駛唔駛請assistance呀?? 請女仔好d喎! 女仔細心d呀! 請gigi啦! 佢好醒目架!!
(多謝你咁俾面 XD)
kelvin回贈一句: ginny做野果時最掛住你呀gigi!
DAYOFF呀?? 返嚟幫手PACK野啦! 唔駛驚佢會叫你做野呀! 你部電腦都攞走左啦!
被踼爆SAIMAN 唔O係office就唔上去坐 :p
明顯約今日食飯係另有目的!!!
好難想像kelvin點樣可以留o係公司留到好夜, 返屋企繼續做野 :s
************************************************************************************************
THU:
blaw堂, 9點9 都只得我一個人獨霸一整行坐位!
b2b, 要對下家呀! everywhere唔多啱用, 自行幻想d故事出嚟, 結合現實同幻想, 要作得完滿d!
上堂一路個腦o係度諗個故事可以點作....
放學繼續作故事 with input by ginny
大約每一小時痛一次的胃
去到灣仔搵紫樺, 喉嚨開始乃野
發夢之下叫左炸雞拉麵...
借100蚊嚟!
你還50得啦, 我爭你上次寄野d錢!
50呀?
差不多啦, 頭先我攞左你個5蚊去買野食!
咁啱啦, 連果幾蚊都settle埋啦..........
>>April 13, 2007 at 3:57:57 PM GMT+8
2007 年 4 月 10 日 星期二 【晴】
捉蟲fyp present
人地要1個月入一次我都冇計....
其實佢地講d野我有放左o係後面後備的ppt
不過最後怕越揚越多問題所以先唔夠薑show出嚟!
答問題一向係我最差的一環!!
接手我個project???
好驚喎!!! 點解ar?? 我做得唔好??!
未有成果?? 係咪都係即係我做得唔好所以冇成果??????????????????
好多個問號o係個頭.......
姓梁, 好"好勝" 果位同學呀! 今日你一個鐘內辣著左我把火兩次!!
呢個仇我會住!! 你都"好自為知"!!! 嘿嘿!!!!!!
>>April 11, 2007 at 2:38:43 PM GMT+8
2007 年 4 月 9 日 星期一 【晴】
uncle tree: 唔係呀! 真係查封左呀! 不過今晚又開番lu~
德哥萬歲!!
朝早又係約左七姑姐飲茶
"幾驚你唔帶我去呀!"
火車上見到一個舊同學, 一時間, 好多唔開心的往事都湧番哂出嚟,
打左俾紫樺同左佢講當時個感覺, 最後唔駛食麥噹噹, 分哂左d注意力後又開心番d~
試dem大會
多謝大家的input
祝大家聽日都good luck!
真係因為我做好ppt而咁淡定? 定係我太樂觀?
又定係我仲未知死, 明知pre d咁費o既野都仲唔識驚???
聽日present又上戰場啦, 各位good luck~!!!
>>April 10, 2007 at 4:46:43 PM GMT+8
2007 年 4 月 8 日 星期日 【晴】
last night, dinner with Jay, nicole and candy @CHAN KAN KEE,
many ppl.... had to wait a long time before dishes arrived :P
back to NewTown Plaza together~
played too big la in my fyp powerpoint!!!...
MUST excess the presentation time limit!!
Remember to keep the first part short so that more time can be reserve for the data analysis part!!!
PCO --> none of our business!!! keke... we're not as BT as I think! :p
THANK YOU MY DEARIEST SISSY!!!
>>April 9, 2007 at 1:23:18 PM GMT+8
ClOsE tO yOu
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8