寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

2005 年 8 月 3 日 星期三 【晴】

今日冇野做, 陪阿媽行apm... 又係apm...
出發前收到ceci電話, 叫我返公司攞返張cheque... 啱哂!!


醫生果然犀利!!
早幾日睇醫生, 醫生話我later可能肚痛, 仲開埋肚痛葯俾我...
今晚真係肚痛, 勁!!


今日見到阿媽對手損左2個傷口, 有一度係佢上次俾把刀界親, 我同佢止血的,
我問佢另一度係幾時整親, 佢話尋日,
仲話 : 係咁架囉, beyond都有唱啦 --- 無法可修飾的一對手...............
有d心痛....


>>August 4, 2005 at 1:39:21 PM GMT+8


2005 年 8 月 2 日 星期二 【晴】

容許我講一句............. 古巨基唱歌真係麻麻.......... 新果首"夢中人"好唔掂...

>>August 3, 2005 at 7:23:35 AM GMT+8


2005 年 8 月 1 日 星期一 【晴】

尋晚dinner清清地... 反而食完個胃又痛過.... 拿拿臨食葯..
到臨訓諗住食2塊餅先訓啦... 一食完即刻乃野...........................
痛到阿媽都唔認得...... >.攪到今日阿媽連一個蝦子麵都唔俾我自己食哂...........................
仲諗住借d依...唔覺唔覺咁食埋佢添~~

我又衰... 成日唔記得食葯,
攪到一日4次變一日3次.......
朝早食完就到4點幾5點先記得........
算啦都係............
多一次唔多, 少一次唔少.... ha~~


>>August 2, 2005 at 2:01:05 PM GMT+8


2005 年 7 月 31 日 星期日 【晴】

未訓醒就胃痛醒左...... 起身食葯, 點知阿媽話包葯好耐... 最後飲啖熱水又死死氣氣返上床訓.......

起身原本都冇事, 飲完牛奶又痛過...... 痛到爭d行唔到咁滯...
但又約左candy同nicole返poly打波, 又係自己聊起, 點都要返去...

返到去nicole要遲返, candy就陪我睇左醫生先, 醫生話胃抽筋, 佢話如果我今朝唔係飲牛奶的話會好d.................

打完波等埋劍士食飯, candy又不太肚餓, 其實我餓架啦, 但醫生又話唔可以一次過食太飽... 最後同candy share個焗意粉食...清清地都食焗意粉, haha!!!!!!!!!!!!

返到屋企, 見到包粟米片就諗.... 頭先食意粉都冇事, 咁即係唔怕啦...........
死啦... 依家食完又好似唔係好妥...............
今鋪攞嚟衰.......


好耐都冇睇過叮噹啦... 我指係電視睇,
今日無啦啦諗起星期一.... 有叮噹睇~ 嘻嘻~~~~~~


無啦啦聽多次小魔星個點唱, 先聽到佢有開名點俾我聽架原來!!!!!!!
HAHAHA!!!!!! 多謝呀!!!!!!!!!!!!!!


>>August 1, 2005 at 10:05:31 AM GMT+8


2005 年 7 月 30 日 星期六 【晴】

正諗緊今日日記有咩打時... 老豆又攞左包雞翼出嚟,,,,
完全係2年前個畫面, 我即刻呆左.....


>>July 31, 2005 at 8:39:38 AM GMT+8


2005 年 7 月 29 日 星期五 【晴】

今日留左o係中中屋企好耐... 食完早餐就上左去玩...
但玩乜我都輸.. 勁爆笑... 玩uno仲輸成條街.. 我地玩計分果隻, 玩左廿鋪, 仲玩到一開始每人廿隻牌, 好玩好多~
俾阿中draw左我16隻, 幾鋪後報仇draw番佢18隻... 笑到死左..




玩玩吓ginny打嚟, 佢地想我趁8月未開學每星期返幾日part-time, 到開學就會遷就我返星期一同六... 但我竟然唔記得問最重要的 -------- 人工.................
worry緊要執自己手尾.................


有冇試過有d歌, 你梗係覺得要接續住嚟聽架???
我有幾set的歌要連住聽~
1. 分手總要在雨天 + 今天夜裡總下雨 + 你走的那天下著雨 ............ 全部都落雨.. =.="
2. 玩味 + 距離 ............ 因為歌詞本身係一個串連的故事
3. 狂小子 + 一首歌一個故事 ............... 因為我以前成日混淆呢兩首~


>>July 30, 2005 at 1:04:28 PM GMT+8


2005 年 7 月 28 日 星期四 【晴】

今日真係請姨媽姑姐食飯飲茶,不過都係請姨媽果餐 "容" d... 3個人食左200蚊
但姑姐餐茶, 5個人先200幾蚊....
為左阿b同妹子開心, 同佢地做左一樣好小朋友的事.. 算啦, 佢地開心就得啦...

同姨媽食lunch時, 又笑餐死... 聽聽埋埋又唔講得俾家姐知......... hahaha!!!!!!!!


仲有呀!! 今日電台讀左我個點唱呀!!!!!!!!!!!!!! 好開心呀~~~
同阿yan個promise冇變 逝世的諾言 啦!!!!!!!!!! hahaha!!!!!!
個dj仲真係聽我講播首陳慧嫻添呀!!! hahahahaha!!!!!!!!!


>>July 29, 2005 at 1:24:05 PM GMT+8


2005 年 7 月 27 日 星期三 【晴】

7月28日呀今日!!! 嘿嘿!!!!!!!!!! happy princess's day呀!!! haha!!!!!!!!!!!!!!
今年好似冇咁癲, 往年會好興奮, 好似係自己生日咁...
但今年, 感覺係"有一個好朋友生日"

to 耀, 多謝你的稱讚... haha!! 從來冇人咁讚過我, haha!!!

補番尋日日記... 話說夜晚唱k時點"為你好", 第一句都未唱, 首歌無啦啦cut左, 咁啱紫樺又攞住左remote control, 仲以為係佢唔小心cut左.....
咁再點多次...
第二次又係咁....... 還番紫樺一個清白... haha!!!!

好攪笑... send番張相俾ginny, 佢reply我話 :
『我好多嘢做ar....冇人同我check demo unit, 好慘ar........你有冇msn ga?』

問我有冇msn... 呢個問題都攪笑... 明明佢睇住我o係office打msn... haha!!!


print screen做個紀念...... 原來唔記得close埋個msn先print screen.... haha!!



影埋我張枱......... 做多個紀念.............. 一個字 --- 『亂』!



同埋今日研究左一日的shuffle!! 最後問劍士先攪得掂...



同埋... miss mok送的書籤終於用得著........ 我終於都睇書啦..
個書籤好靚~~~



>>July 28, 2005 at 1:43:48 PM GMT+8


2005 年 7 月 26 日 星期二 【晴】

返工last day, 全日都好似慶祝生日咁....
一早返到去, ginny早餐都未食就叫我諗定lunch去邊度食, 我話 : 唔駛咁早吓嗎!! =.="
到12點左右啦, 做緊野之際ginny個電話響, 佢又行開左, 咁我接啦...
原來係desmond o係房打出嚟..
desmond : 咦?! 你做咩接ginny d 電話呀?!
我 : 咁佢行開左呀嗎!
desmond : haha!! 其實我玩你咋, ginny o係我房, 想叫埋你入嚟!

真滴汗... 入佢房做乜我都心裡有數... 梗係講續約d野!

原來佢地想我開左學返去幫手做part time, 可惜我timetable日日都有lecture, 冇得走.... tutorial又未必掉到... 我照直咁講, 佢地就笑我串, 明明唔想做又扮timetable唔得.. haha!
咁ginny就叫我試吓再睇吓timetable先, 咁我就出番去~

冇耐ginny出番嚟就問我 : 你估唔估到我地今日去邊食lunch?
我 : 吓? 唔知喎!
呢個時候desmond出嚟話 :喂!行啦! saiman自己入布袋澳呀!
我就問ginny : 吓?? 真係入布袋澳呀??? (唔駛咁激吓嗎! =.=")
結果我同ginny 同ralph就坐desmond車入布袋澳, saiman自己由中環[手查]車入去, joseph就趕唔切join我地.. saiman又唔啱時間.. 最後自己打的入去...
入到去一個 "山卡啦" 的地方食海鮮,
出去揀海鮮時desmond叫我地自己鍾意食乜叫乜...
有d我都唔知係乜, ginny話要食瀨尿蝦, 我就是但話要蝦, 唔知邊個又要海螺~
最後竟然係我叫個 "算" 蓉 (究竟個字點寫呢??) 開邊蝦最好食....
有條魚, 但蒸到"鞋"左, desmond係熟客仔, 個人話唔收條魚的錢!~
開始食之前我地一齊 "祝酒" (其實係祝汽水) 飲杯, 祝我 "前程似錦" 喎... 好感動............
但佢地又玩下咁話 : 係祝你 前程似"咁" 呀!............ 再指吓條魚...... haha!!

食完返到office都就快3點半...
又繼續sort report 時desmond又問我 : 你有冇send份野俾ginny睇呀?!
話說早排SD card的研究, 我draft左個table出嚟, 但desmond完全唔明個table.. haha!
佢就叫我俾ginny睇, if佢睇得明desmond就送隻iPod shuffle俾我, if ginny睇唔明我就要請食糖水,
咁我就話 : 得啦,. 唔駛send啦, 佢實睇唔明, 你食咩糖水呀?!..
結果5點幾我就過apm買糖水, desmond要食榴槤pancake.... 佢話同ginny share食,
但ginny又捉埋我入desmond房, 其實佢地係想繼續同我講續約的事...
我一入到去就話 : 你唔好開盒pancake住!! 講完等我出左去先好食!!
desmond就開我果份SD card table俾ginny 睇
不出我所料ginny係睇唔明~ haha! 冇所謂啦.. 佢地都食緊糖水囉~
其實desmon呢幾日以來, 日日都催我send俾ginny睇, 我都諗.. 唔通你真係想送隻shuffle俾我???
原來真係... 佢最後送左隻1GB的shuffle俾我! 最後我地握一握手, mc. founder 2個月的工作正式結束!
之後我出番去............. 成個office都充斥著榴槤味..................
好彩最後ginny冇食.... 因為我仲要同佢講番我做落的東西...
最後攪到near 7點先走.... 約左紫樺去apm唱k, 佢繼續縱容我勁唱陳慧嫻啦又....

所以今日真係好開心, 仲精彩過我過生日!



今日miss mok生日....................
吸引左舊年紫樺的經驗, 都係send icq msg好過send sms~~
hahaha!!!!!!!!!!!!!


>>July 28, 2005 at 4:09:01 AM GMT+8


2005 年 7 月 25 日 星期一 【晴】

尾二一日...

今日d sales同我食飯... 但等到2點半先有得食..... 無奈...

saiamn問點解唔繼續做, 佢意思係到我返學都繼續, ginny就話 : 不如你返學就返星期六呀!
原來marketing 果度有人係咁...
從他們的對話之中, 我終於都知道我幫過咩手啦...
ginny話, salesman 要求要 report時會快左sort好 (因為係我sort的, 以前佢地要等ginny得閑先sort俾佢地!)


尋晚有冇睇妙手III呀??? 好正呀!!!!!!!!!!!


>>July 26, 2005 at 1:38:21 PM GMT+8


<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

 


ClOsE tO yOu

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8

Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8

Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8

同慧嫻一齊去旅行咁好? <br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8

Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8

我&#21946; uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8

路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8

Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8

覺都未訓醒, 老豆同姑姐返&#2
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8

你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8

&#28857;解仲未&#352
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8

哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8

咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8

我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8

六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8

BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8

究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8

"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8

都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8

表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8

Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8

呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8

好&#21527;?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8

我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8

煎熟的火腿都唔係好核突。 <br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8

你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8

妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8

好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8

"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8

妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8

點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8

hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8

you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8

表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8

好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8

我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8

。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8

講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8

妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8

啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8

「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8

「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8

今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8

D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8

你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8

哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8

邊濫個話枝藍根用來預防ga? <
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8

人氣: 132733

Design & Scripting by ShowHappy.Net