2006 年 1 月 4 日 星期三 【晴】
尋晚喊左好耐先訓, 攪到今日阿媽食完早餐上嚟我都未起身!
o係銀行排隊排到傻... 爆多人!!!
上中中屋企彈左陣琴, 搵番少少自信, 終於都有d野我係做到!!
>>January 5, 2006 at 12:11:51 PM GMT+8
2006 年 1 月 3 日 星期二 【晴】
唱完k lunch同candy行街, 行左好耐好攰, 最後坐低傾左成個鐘頭偈~ 又諗下個goodbye party有咩攪好~~ hehe~~
行行下見candy企定左o係度, 以為佢到d咩, 點知原來佢係企定o係度"打喊露".. 真係吹脹!!
(candy唔好爆笑呀唔該!)
行到第三期見到教我地GE果個 lecturer同佢太太行街買bb野, 我地無聊到坐o係間shop門口d chair o係度睇清楚係咪佢.....
明唔明咩叫腦交戰呀? 我明呀! 我個腦日日都同昨日的自己打扙!! 日日諗法都唔同!
>>January 4, 2006 at 12:20:23 PM GMT+8
2006 年 1 月 2 日 星期一 【晴】
dinner時睇電視,個theme係『影子計劃』,即係俾d學生去跟人返一日工~
有個跟HR manager,最後呢個manager話個女仔食飯時唔出聲,冇交流!
其實我都係咁,撇開熟唔熟呢個原因,我食飯唔出聲係因為d人通常連食飯的話題都離不開工作上的事,莫講話呢個女仔做左一日都未夠呀,我做左咁耐都講唔到啦!
o係office我都好少出聲,係因為有時有d野根本唔知我聽唔聽得!
今日成日都好有決心要走!!
呢幾日都掙扎過不如留條後路話未必個個星期都返,
唔知點解今日感覺好強烈,好想走!
唔想再繼續做人地眼中『乜都唔識、乜都唔知』的同事!
>>January 3, 2006 at 12:35:42 PM GMT+8
2006 年 1 月 1 日 星期日 【晴】
補鑊先:
candy,其實逢星期三同你由朝對到晚再食埋飯,好鬼開心架!!!不知幾榮幸添呀!!!!!!!
今日阿kiu送生日禮物俾我~係一隻杯~
記得幾年之前佢去歐洲都買過隻杯俾我,好靚架隻杯!!!!我勁鍾意!
可惜有日家姐洗野時打爛左!....
到今次,佢再夠膽又打爛阿kiu送俾我隻杯,睇下我打唔打爛佢個頭!!!
>>January 2, 2006 at 12:08:17 PM GMT+8
2005 年 12 月 31 日 星期六 【晴】
happy new year!!~
前日同7姑姐飲茶,大人傾偈,我就同表弟表妹走左落去影相,
影相時見到佢地兩個笑得好開心~
我地仲o係條扶手電梯度走上走落左幾轉,好彩時間尚早冇俾人話!
感覺係好想盡我所能去令佢兩個開心d!
我攞住個電話同佢地自拍合照果時feel到佢地其實好需要有人咁樣陪佢地玩,陪佢地周圍走周圍去~
好想可以耐唔耐就咁樣陪下佢地...因為有d事對佢地好唔fair!
希望你地兩兄妹今年都繼續咁開心!!
屈左表哥仔一句靚女~
簡直係趁火打劫~
>>January 1, 2006 at 10:41:54 AM GMT+8
2005 年 12 月 30 日 星期五 【晴】
又年尾, 是時候做大事回顧....
今年都不錯.........
首先學校方面, 發覺與candy越來越夾~
特別在剛過去的學期內, 我們的timetable因為人為地掉至一模一樣,
每星期三由朝見到晚,又會一起食飯, 放學我們又一起搭火車走,與她相處的時間的確是最多
她是一個很攪笑的人!試過她想跟我說一件事,由火車未到旺角站開始講,但一路都只說著周遭無關痛癢的事,到火車快到九龍塘站才說到正題,就是簡單的一句:『我明天帶給你看!』
其實每次與candy, nicole及劍士4人一起食飯我都會覺得好開心~
因為我們都沒有機心,可以很坦白地傾偈,感覺會好好~
我都想講一句(唔記得邊個講起先~係咪nicole呢?):我都好鍾意同你地玩玩架!!
以前我會怕與同學相處不來,但現在看來不用worry了~~~~
今年暑假又給我誤打誤撞的進入了一間都不錯的公司,
簽下的兩個月合約很快便到期,desmond出面幫我爭取我現在這個part-time clerk職位~
其實他們都對我算不錯了,雖然初時的確有些不開心的事發生過,
但轉頭想想,算吧啦!
這份工令我學識及明白出來做事要對自己有信心,不可給人拋下大下就以為自己真的做漏或做錯東西!學識這道理的原因當然是我的親身經驗啦!
到現在,例如出每一份單,整個過程我都會刻意記下每個步驟我做過些什麼,到有人來問時,我都可以肯定地答他:我有這樣做過!
剛開始做的時候每次有人問,就算心裡知道是做了,但還是覺得check一下比較安樂,往往便浪費了很多時間,而且就算你真的有做,別人都會覺得你是在補鑊!~
這個office給我最深印象的是經常性的『空城計』,過了十時還可以是全層得三個人在工作!
第二是sales們的free lunch,到現在都一樣,每次與他們食lunch,總會是他們結帳,簡接直接地我慳了不少錢!雖然不知道你們這樣做,是因為覺得我人工少還是其他,但還是要多謝你們的free lunch!!你們口中的這個『唯一能給我的福利』很特別!
還有的是desmond,吃了他很多東西,有布袋澳lunch及龍蝦lunch,雖然經常玩我...依家每次用隻iPod都會想起他~真大手筆!
ginny有時都為飄忽,一時她可以與你無所不談,一時又可以靜得烏蠅飛過都到聲音,但每當公司有什麼活動,她都會想我出席,好像annual dinner,我自己都知我有份,但當時想既然我都不會去,便索性不提,最後她竟然問HR我有沒有份!之後再打給我叫我去,我仲以為她是想推我出去俾人玩,但坐了一晚,要上台給人玩的還是她親身上陣!她想我去,只是因為有獎抽! =.=''
整個sem1都在返工返學中忙著,沒有想像中一般辛苦,但犧牲的可能是成績(真係有d擔心!!)
年中個bbq,好開心,開心是因見到好多人,同埋有禮物~
禮物係阿姐買的,到現在為止只用了兩張........
第一次見版主、大夫、janet、esther、galil等等等等....
印象中版主很和善及很會攪氣氛~
每叫我一次鬼靈精,感到都會好特別,這個名見過了一年,看就看得多,聽的還是第一次~
bbq後與esther及galil久不久便相約食lunch,出奇的是我們的話題不是只環繞在阿姐身上~
bbq後一直都沒有再見大夫,直到他12月到poly影相先再見他及janet,
與janet食的那餐飯都幾開心,之前其實都擔心過那餐飯會不會很靜,幸好不是~
那次是我第一次與janet單獨相處,最後話題竟比跟ginny的更多~
不過覺得佢有d奸.....因為她趁我手上拿著一本很厚很重的書,拿不到錢的時候給我付了錢!!
希望有機會再見你們~
不幸事件又好像沒什麼...
除了跌了手提,都好像沒什麼特別了...
身體方面,把這個拉鋸了幾年的病看作成『風土病』會好過些~
即是一些正常情況下會發生的病~ 哈哈!!!
要多謝candy每次見到有西蘭花都會貢獻給我食~其實她是喜歡吃的,但都讓了給我...
多謝表哥仔每次出街都係俾我糟質(客氣先話我糟質你,事實.........)
多謝紫樺在我每次嬲得快要噴火的時候給我一個滅火筒!
今年的第一次...
1.靠自己搵工
2.去公司的annual dinner
3.返工計的是月薪,有自己的枱,user login account......
4.收到一張寫的名的紅色炸彈
5.收到一份由一個我冇諗過會送禮物俾我的人送出的禮物(呢句好複雜!英文嚟多次:It is the first time I received a gift from the sender who is the person I have never imagine!好唔好d??)
6.第一次返工返學
7.企上lecture theather的台上(給mono點了我們組上台看我們的dress code =.=" )
8.第一次感到家人相信我已經長大!
>>December 31, 2005 at 9:37:43 AM GMT+8
2005 年 12 月 29 日 星期四 【晴】
思想鬥爭左幾個鐘頭先夠膽send一句msn問ginny野.... =.=''
可見真係同佢唔啱傾!
諗左幾個星期, 呢幾日決定過埋農曆新年就辭職, 做埋過年只係因為過時過節係會好忙好多單,
所以打算幫埋新年, 之後就唔做, 專心讀書...
今日同阿媽講呢件事, 佢當然話好, 只係因為佢覺得我已經諗好左, 唔想干涉我...
尋日諗住食飯同ginny講, 但點知咁多人一齊食又講唔到...
睇吓下星期有冇機會同佢單獨食飯傾下啦...
其實下個sem 的 timetable出左架啦, 唔掉時間都返到工, 只係想專心d讀書....
諗緊... 點開口講好呢?! 只係怕佢連一日都殺, 就真係唔知點推...
一陣佢又掟埋我入desmond房, 2個圍攻我一個, 講講吓我又心軟....
嗯... 點都係有d唔捨得d錢架啦講真, 但諗下, 錢都夠我生活啦, 都ok啦, 係咪應該俾心機讀好d書先呢?!
sem 1成績好似真係麻麻, 唔多唔少都同應該我返工有關...
每次到我溫書、考試, 見到d野唔多識果時我就諗 : 係咪應該要辭職呢?!
係唔撈就早早地同ginny講左先啦要....................
>>December 30, 2005 at 7:52:41 AM GMT+8
2005 年 12 月 27 日 星期二 【雷雨】
尋晚同candy, 劍士and nicole打邊爐,
我地繼續問責制地買野食, 所以我都買的食物都食得唒, 一d都冇淨低!!
佢地送左生日禮物俾我~ 其中一個係我舊年想買的叮噹立體揮春, 但最後我冇買到~~
仲一個扣o係電話的公仔, 佢地話扣大舊d的東西在電話以防我又跌電話, 咁大舊野警覺性會高d~
我地又係上到nicole屋企乜冇都唔做, 由得劍士o係廚房洗菜整野,
我地3個女仔就o係出面 "講是非", 同埋開枱and倒野俾自己飲~ 劍士果份仲要係佢洗好野出嚟先自己倒嚟飲~ haha!!
可憐的劍士最後仲要洗埋碗先走~
走的時候nicole送我去搭小巴, 架小巴..... ...... ...... ...... 原來行經好多年前撞車果條路....
一轉到入去我就認得... 雖然睇唔到間馬會, 但果個以前係補習社的轉角位我仲好認得...
好心寒呀真係!! \\.~.// !! 仲要在晚上先經過... 仲驚!!!
其實撞車撞左咁多年, 都9年啦有!
一直以來都冇再踏足過果條路, 只係有時去表哥仔屋企時搭車會離遠咁望到果個位, 其實都望唔到的, 只係望到果條路, exactly個位係睇唔到架!
但今次真係俾架小巴殺我一個措手不及, 俾佢嚇親!!!
>>December 28, 2005 at 9:13:38 AM GMT+8
2005 年 12 月 25 日 星期日 【晴】
今日第一次玩數獨~ 竟然俾我玩到, 不過我玩的應該係一個最簡單的version~
玩完仲send左去apple daily, 睇下有冇獎~~
>>December 26, 2005 at 10:27:56 AM GMT+8
2005 年 12 月 24 日 星期六 【晴】
Merry Christmas~~
今朝家姐同我去買過部電話, 最後我都係買番果部..
希望係個新開始~
hacken隻新碟聽左幾次, 有d位好似有d怪, 好夾硬放d樂器落去咁~
中間果首 "未成年同盟會" 聽落好有 "反叛" feel!!~
>>December 25, 2005 at 12:29:09 PM GMT+8
ClOsE tO yOu
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8