2006 年 2 月 17 日 星期五 【晴】
一整天的e-finance report
『防止發雞盲眼鏡』 呢個term係我上堂同candy研究出嚟的,
恐妨發雞盲真係有家族遺傳的....
事緣今朝家姐打電話來, 話一封銀行寄俾我的信, 兩老睇錯左係寄俾家姐,
直到家姐拆左信先知.........
好啦, 之後家姐話睇到封信話要發信5日內去bank攞card,
發信日期係10號, 即係過左期....
咁我又拿拿臨落街攞番封信去銀行,
點知我睇下封信, 人地係話 發信date的5個working days之後去攞.......
救命呀真係................ 全家都集體發雞盲, 可能係受bird flu影響 =.="
叮噹 : 『防止發雞盲眼鏡』!!!!!!
>>February 18, 2006 at 10:34:03 AM GMT+8
2006 年 2 月 16 日 星期四 【晴】
繼續拉鋸alibaba, 人都癲!
candy打家書途中我講左一句 : 不如你開個xanga打啦~
因為呢幾日佢都記低我地上堂發生的事, 話要打封家書俾遠方的同學, 所以我先叫佢開...
點知個死靚妹! 睜大眼講大話話我迫佢!!! 你因住我下次上堂又一腳伸開你!!
痴左線地唱一次 k 唱左廿首左右的陳慧嫻....
連平時唔多唱的都點埋.................
尋日上堂同南韓同學阿yeong照左張相~
其實佢都幾得意架我覺得~
都幾易相處~
只係我諗唔明點解我o係唔係present的時候講英文會fluent咁多....
同阿yeong講英文會fluent d, 尋晚o係商場有個人用文問我路, 我又講得fluent d....
今日放學又趕present, 忙完呢科到果科....... 真係煩!
>>February 17, 2006 at 1:34:05 PM GMT+8
2006 年 2 月 14 日 星期二 【晴】
今日覺得自己好多方法都好差...
首先冇critical thinking..... 人話乜就乜... 永遠聽完present都唔會有野問!
其次係講英文唔夠fluent.... present勁食螺絲!!
第三, 唔夠冷靜, present時已經叫自己定d嚟, 但都係好緊張!
第四, 覺得自己識o既野真係好少, 見識唔夠多! <
第五, 憎自己英文listening奇差!!
第六, 炆點解自己咁冇自信?
第七, 討厭成日都好攰咁..........
阿勝今日又慫恿我地走e finance....
但礙於我仲記得我應承過好多個人會俾心機讀書..........
所以捉住左candy陪我唔走...
同埋覺得... 雖然佢係照讀ppt, 但總會有一兩句係佢自己講, 咁我已經earn到呢2句,
同埋.... 百幾蚊架一堂!!
>>February 15, 2006 at 12:56:18 PM GMT+8
2006 年 2 月 13 日 星期一 【晴】
尋日返學同返工都係開單, 第一次o係公司開sales order, 好緊張, 好驚攪到好似lab咁一鑊泡, 好彩順利過渡,
開剩幾個時raymus叫我停手唔好入住, 入得太快喎佢話... 但又冇話點解太快唔得喎................
可以同劍士, nicole, candy 齊人一齊msn, 好好玩~~
二人時間
曲:李思菘 詞:林夕 編:Goh King Long
只看你都足夠 任風景退後
跟你眼光緊扣 為怕一段段落遺漏
共你終於一起單獨夢遊
就似我身處的不是地球
為這時候等得太久
※ 擁抱你的感覺 並非不快樂
只怕喪失知覺 是怎麼被幸運尋獲
就似開水之中添下蜜糖
又似眼中滲出一滴汗
幸福純屬願望 變真時不懂去講
似花為你留住 趁這刻盛放
時間 枕於你懷內不經不覺流逝
時間 寫於你門外浪浪蕩蕩都不枉費
讓我 悄悄去關上大門過這一世
讓我知道你共我 渡每一秒都感到珍貴
(叫我相信你共我 無甚麼會代替)
重唱 ※
時間 躺於你眉上一起一跌消逝
時間 花於你唇上日日夜夜太多話題
讓我 世界裡只有二人永遠放開身邊一切
讓我感覺著你 讓每一秒鐘都變矜貴
讓我感覺著你 讓每一秒鐘都變矜貴
>>February 14, 2006 at 3:28:30 PM GMT+8
2006 年 2 月 11 日 星期六 【晴】
今朝的對話............. 不論是我們的還是別人的話題, 都很沉重
多年前已經提出過的東西, 為什麼兩老還會拉鋸至今?
既然是遲早的事, 何不決斷一些?!
表面上是等候一個條件, 一個時機,
當那個時機合適, 再遇有那個條件出現, 到底機會率等如幾多??
會否出現還是一個問題!!
原來戰爭沒有停過, 大大小小, 各款各樣的戰爭, 每隔幾天都有發生!
只是我們不在現場, 沒有過問便以為已經休戰................................ 真係天真!!
說出來不知道我們應該給你什麼反應,
更不知道你說出來的原因, 是想我們support你? 想我們插手? 還是你都只是閑談中隨便說了出來?
唯一可以做的, 只有點頭告訴你我有聽到你說什麼, 我不希望加插意見, 不想被捲入風波之中!!
看來兩位主角都不明白我的感受,
每次當我因為這些事而沮喪無助的時候, 都想找個人聽我講,
但最後總會不好意思要人陪我一起愁, 結果就東拉西扯的去了其他話題,
看似輕鬆了, 但事實煩惱沒有減退過!
某兩個人 爭吵對待
渡過了一生一世也沒相愛
某兩個人 只一晚熱愛
下半世卻是深刻的記載
>>February 12, 2006 at 2:37:52 PM GMT+8
2006 年 2 月 10 日 星期五 【晴】
今日好開心~ 好多野都好順利咁~
今朝返工又唔駛悶~ 又有得做我最鍾意的出macau shipment documents, 仲要一出就出四份咁多~
鍾意係因為每次做呢壇野都好有成功感!!
由出單, 之後再攞埋上5樓俾d高層簽名, 再fax, 影印, 俾warehouse再filing
成份單都係我一手一腳整出嚟架喎! --> 好明顯是一個心智未成熟的人的想法!! =.="
做做下野又同ginny吹下水, 好攪笑, 咁啱得咁翹老闆落左嚟攞野俾ginny, 俾佢見到我同ginny o係度吹水!
ginny話 其實佢都唔算係成日吹水, 主因係我地果度的空城計!!
至多係我又返工的時候先有人同佢傾下偈~ 再唔係就上樓上行過又吹兩咀~ 但又係成日講講下........ 老闆又出嚟! haha!!!!!!
5樓影印期間IT個kelvin又嚟同我吹水, 佢問我讀緊乜.....
(其實好怕答呢個問題, 好難三言兩語就話到你知ENTERPRISE ENGINEERING係乜! =.=" 這就是我地EEEB的無奈! )
佢對我讀緊的東西好有興趣, 仲叫我send俾佢睇.. 最後我send 左EEEB 個網俾佢睇...
lunch約左家姐食~ 食完佢返學我就自己行下apm~
真係... 有錢就身痕... 今日買左本書同個『發達窿』套裝住哂我的 octopus 咭and student ID咭~ 呢2張野要分開擺... otherwise會 o都 唔到.........
其實仲想買多件衫, 但算啦, 好似好過份咁
>>February 11, 2006 at 9:32:47 AM GMT+8
2006 年 2 月 9 日 星期四 【晴】
趁今日早早地放學, 攞左個mobile charger去mk整~
sony ericsson個maintance centre o係柏裕... 完全唔識去, 唯有print定張地圖, 行得安心d!
上到去press機攞ticket, my number is A85, then I checked from the screen, the number now is............
A21
OMG!!!!! How long will I have to wait for?!?!
but luckily, 都叫得ok快~
最後等左40mins左右先到我~
而佢地都換過個新的charger俾我~ 唔再去~
走的時候見到對面間鞋鋪執笠減價~ 前前後後入左去5ins都唔夠就買左對靴... 好似好快呀買得...
搭巴士返屋企時因為開始人多, 我又攞住好大袋野, 見到車尾有位就走埋去,
原來隔離個男人係有問題的, 我諗係有少少智障咁 (*** 我唔係歧視佢!!)
但我覺得好奇怪囉... 成日無啦啦挨過嚟!!!
好彩出隧道時醒一醒!!!!
尋日同南韓個同學講起, 原來佢地大學係會賣影印書架!!
即係一本成本都係影印出嚟的書!!
真係神奇! 唔難之得佢問我地成本書攞去影印要幾耐啦~
>>February 10, 2006 at 1:51:54 PM GMT+8
2006 年 2 月 8 日 星期三 【晴】
上左堂好攪野的lab, 最後玩完做production蝕左$700幾蚊, 原來算少lu! 有一組蝕過萬~
得9個人上的lab又幾好玩~~
阿勝對呢個lab的comment無意中俾KFC聽到, 笑爆!!
成日以為今日係星期三, 仲以為仲有多一晚做ELC的application letter, 好在candy講下先記得... 聽日要交啦撞鬼!!
想看著你回來發現
是一張歡欣的笑面
儘管踏遍海角天邊.......
>>February 9, 2006 at 2:55:25 PM GMT+8
2006 年 2 月 7 日 星期二 【晴】
to 耀, 我都祝你心想事成, 心滿意足同A-level成功!!
朝早的e-finance, 上左一半就走左.......
個lecturer...........唉.............
放學同candy去左麥噹噹食d唔熱氣的東西,
沿路同佢係咁講係咁笑完之後我喉嚨都冇痛番,我諗我應該好番啦~ haha!~
放學又見到彩玲老師同契班主任~
夜晚同家姐們一齊拆利是~
原來....desmond同saiman都封50蚊俾我呀!!!~~
吹脹... 尋晚又食左葯訓唔到..... 好彩今日成日都冇話好攰啫~
>>February 8, 2006 at 2:46:17 PM GMT+8
2006 年 2 月 6 日 星期一 【晴】
6個鐘頭的天地堂,一行三人到了sogo吃lunch~
之後看了一個令人頭痛的麥兜!
傾了個令人煩厭的internet business!
好感動原來你仲記得!!!
>>February 7, 2006 at 1:21:05 PM GMT+8
ClOsE tO yOu
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8