|
2005 年 8 月 15 日 星期一 【晴】
HAHA!!!!!!!!!!! 勁攪笑呀!!
我諗我真係好多野講... 竟然連一個bbq gathering見過一面的fans都對我有呢個comment...
7)活潑的,細細粒,香港的gigi ,剪報皇后.係我冷冰冰的icq中其一傾得埋的好朋友
bt一族,有寫日記的習慣..平常都係嘻嘻哈哈的講過不停,與她有一面之緣!
記得BBQ果日版主叫場地果度留個靜d o既位俾我地, 因為我地好多人...
大夫同我並肩而企, 佢指住我同版主講話 : 最嘈果個咪係佢囉!
hahaha!! XD
聽日開始返工, 開工大吉啦又~
學galil話頭...... 執自己手尾啦返去....
>>August 16, 2005 at 9:59:59 AM GMT+8
2005 年 8 月 14 日 星期日 【晴】
好攪笑,今日icq先同vicky講,mc founder可能最後都係唔請我啦....咁耐都冇電話.......
點知講完冇耐,HR的ceci就打嚟.....
但人工就..................少囉我覺得!
媽咪話做住先,做到唔做就算!
同ginny com,我諗佢好趕...明明我話下星期返,佢想我星期三返...
呢幾日好鍾意聽呢2首歌...
越唱越強
笑我殺蚊也不夠膽 笑我的天性不夠奸
樂觀的心不冷我全憑傻勁 行過重重難關 馮信心得到稱讚
我要放心放膽去衝 我要上廣闊的太空 豁出幾分英勇要忘懷沈重
前進才能成功 從空中可給操縱
我信天真的鬥志 雖挫敗仍然嘗試 蝕底過當做投資
滿腦太多好主意 從此 懷 著 大 志
要 越唱越強 艱辛波折別去想 再放聲高唱 唱到底仍鏗鏘
我越唱越勇找到方向 即使一個亦夠響
我已索性不理 你會否熱情來欣賞
我決心不理形像 發洩我想 我繼續狂唱 唱到自信更高漲
我要隻身去膽搏膽 跌痛也一個人承擔
遇到些少感嘆我仍憑傻勁 來抗衡來平反 如孤單都懂得嘆
我要出天真的鬥志 雖挫敗仍然嘗試 蝕底過當做投資
信我會有天可以 憑聲音去 完 成 大 志
我 越唱越強 艱辛波折未去想 再放聲高唱 唱到底仍鏗鏘
我越唱越勇找到方向 即使一個亦夠響
我已索性不理 你會否熱情來欣賞
我決心一個前行 我信我想 懶理別人自信堅強 更高章
憑我態度全力再上 到世界各處演唱
(唱到自信更高漲)(放肆放任的去唱)(來年定了方向)(唱到倦了也想唱)
(唱到倦了不想唱)(我會蠍力的去唱)(全馮自信去高唱)
無賴
我間中飲醉酒 很喜歡自由
常犯錯愛說謊 但總會內疚
遇過很多的損友 學到貪新厭舊
亦欠過很多女人
怕結婚只會守 三分鐘諾言
曾話過要戒煙 但講了就算
夢與想丟低很遠 但對返工厭倦
自小不會打算
*但仍唯獨妳愛我這廢人
出錯妳都肯去忍
然而誰亦早知不會合襯
偏偏妳願意等
為何還喜歡我 我這種無賴
是話妳蠢還是很偉大
在座每位都將我踩 口碑有多壞
但妳亦永遠不見怪
何必跟我 我這種無賴
活大半生還是很失敗
但是妳死都不變心 跟我笑著捱
就算壞 我也不忍心 (偷偷作怪)*
沒有根的野草 飄忽的命途
誰像妳當我寶 什麼也做到
舊愛數足一匹布 在這刻寫句號
只想跟妳終老
REPEAT*
還喜歡我 我這種無賴
是話妳蠢還是很偉大
在座每位都將我踩 口碑有多壞
但妳亦永遠不見怪
何必跟我 我這種無賴
活大半生還是很失敗
但是妳死都不變心 跟我拼命捱
換轉別個 也不忍心 偷偷作怪
>>August 15, 2005 at 10:28:54 AM GMT+8
2005 年 8 月 13 日 星期六 【晴】
To 小菁, 咁啱o既?! 我提過你果日你就入過嚟, haha!!
死啦............. 要轉軚呀真係? 唔想呀!! 好冇義氣, 好似呃左佢咁!
死啦.......... 當初我又真係冇由呢方面同佢諗.....
我叫你去A, 但依家有人叫我游說你去B....
忠義兩難存..................................................
講到底..... 都係一個 basic 的 econ 問題..... constraint maximization.....
後悔將阿A同阿B拉上關係....... 2個世界應該互不相干就相安無事....
好後悔..... 點解當初我會咁衝動?
今日先收到katherine封e-mail......... candy唔講都唔知.......
好突然呀.............
好唔捨得katherine呀.......... 嗚嗚.......... >.
>>August 14, 2005 at 2:02:03 PM GMT+8
2005 年 8 月 12 日 星期五 【晴】
考評局............ 吔蕉啦!!咁都攪得錯!
人地俾咁多考試費,你俾到d咩人呀?!
check卷又貴飛起,但你係咪真係有check又冇人知!黑箱作業!!!
bs考評局!!
開始混淆中七d同學and大學同學......
holly約到miss wong 26號晚食飯,
我無啦啦想via icq問小菁得唔得.......
痴左.............
MC FOUNDER係咪唔再hire番我啦?!...........................
痴情夢醒????
>>August 13, 2005 at 1:42:18 PM GMT+8
2005 年 8 月 11 日 星期四 【寒冷】
好羡慕人地一家大細,好開心咁一齊行街,行到攰就一齊去d稍為高級d的餐廳食飯....食完再一齊返屋企....好一個”圓滿”家庭!!
可惜呢d畫面永世都唔o係我family內見到,一個”滿”的家庭,但一d都唔”圓”,三尖八角,把鬼!!
一齊行街最後會發火收場.......各有各行.......
一齊去食飯,去high少少的食,當中有人會黑面......
食到黑口黑面,見到都把火!!
永遠都慫恿你去d cheap,坐都坐得唔舒服的地方食,
去到仲要叫d平價野.......貴d又黑面......
食完唔可以一齊返屋企,總要衝返屋企........
一個月都冇一次出去食都要咁.......
唉!!!.............................
(仰天長嘆............................)
尋晚發左個夢好正架!!!我發夢有得做伴娘呀~
但好奇怪,新娘我係唔知邊個...
但同場仲有另一個人一齊做伴娘............呢個叫陳慧琳...
係呀!! kelly chen呀......
好騎呢呀....
仲要我去到個會場,無啦啦咁臨時拉伕嚟做伴娘,無啦啦俾陳慧琳笠件伴娘衫落我度,話我要做伴娘........
真滴汗........
如果家姐快d結婚就好啦...咁我就有得做伴娘啦......haha!!!!
終於都打風啦~~
聽日又有我鍾意睇的新聞睇~~~
>>August 12, 2005 at 11:03:36 AM GMT+8
2005 年 8 月 9 日 星期二 【乍寒還暖】
to sissy, 你出太陽, 但香港落雨呀.......
買左第二期叮噹....
原來每3個月出一期, 咁每隔3個月先用30蚊買一本.................. 應該唔算過份...
今日家姐仲陪 我去睇早場叮噹電影, 冇我想像中咁好睇....
正想返屋企, 有個自稱係model agency的女仔叫我, 睇佢個樣仲細過我, 話請我做part-time model,
但佢俾我張咭片......... 好心啦.... 呃人之前都做足d功課啦!
張咭片有公司名果d, 但個人個名係佢用ball pen自己手寫上去的,
仲係咁話自己 : 『我冇惡意架! 我地公司依家請緊model, 咁我見你身型外貌都好啱, 想睇吓你有冇興趣做part-time呀! 我俾張咭片你, 咁你可以上我地公司個網頁睇吓先, 到遲d我再contact你睇吓你有冇興趣呀! 如果你睇完覺得唔啱就電話講就得架啦!』
同一堆說話佢起碼講左2次.........................
話自己冇惡意就至少講左3次...
咁我就話 : 唔駛啦, 我做緊part-time架啦!
佢就話 : 唔緊要架, 睇你幾時有時間先接job架咋!
咁我睇吓佢張咭片, 我唔係想要, 只係記低佢個公司名, 返到嚟上網睇....
真係一間黑店來的.......
好心啦, 我個樣生得蠢d啫... 我智力正常架.............
走左之後諗諗吓......
下次再嚟我應該答佢 : 你真有眼光, 我已經簽左公司架啦!
哈哈哈!!!!
>>August 10, 2005 at 9:33:41 AM GMT+8
2005 年 8 月 8 日 星期一 【晴】
其實係我今朝唔敢打俾你先, 好彩聽你把聲都冇乜野, 我都放心d!
冇心情打................... 下回分解................................
>>August 9, 2005 at 8:29:32 AM GMT+8
2005 年 8 月 7 日 星期日 【晴】
又做GE份paper................ 好悶............
做又悶, 唔做仲悶.......
搵日返poly打波時book房彈吓琴先得........
手痕添~~
祝我表哥仔聽日有好消息!!
祝esther後日有好消息!!
聽到d野, 唔知當事人知唔知, 但我一聽到好心"up"呀!.............
佢咁辛苦都係為左呢樣野, 萬一真係唔俾的話, 佢會唔會癲左架?!............ 好擔心........
>>August 8, 2005 at 10:21:50 AM GMT+8
2005 年 8 月 6 日 星期六 【晴】
食左一餐被精神轟炸的晚餐.....................................................
人都炆埋!
>>August 7, 2005 at 12:57:48 PM GMT+8
2005 年 8 月 4 日 星期四 【酷熱】
尋晚家姐佢地提番件一事爭d連我都唔記得的事~~
事發時間係中一果時,有一堂作文,契班主任叫我地作一篇寓言出嚟,咁我就無啦啦諗起小學讀過一課寓言故仔,我就照果個故事寫番出嚟交算數~
一路相安無事.......
到派作文果日,契班主任話我作得好好,仲向住全班同學讀左我篇文出嚟....
死!!!班入面有幾個同學都同我同一間小學.....實穿煲!!
如是者,miss ng一路讀我就一路驚..............
佢終於都讀完,而亦都冇人拆穿我....................抺一額汗!!
到中二,又係中文堂,老師話要做閱讀報告,我一路以來都唔鍾意睇書,
但report又要交...點算好呢?!
唯有借本書番嚟,睇吓個書名,睇吓d前序呀,書底d總結呀果d抄考吓...
衰起上嚟連呢d都唔睇.....
望住個書名老作.........
上得山多終遇虎....
有一堂中文堂老師同全班同我地講:我知道有同學做book report係抄d序果d!點解我知道呢?因為你地平時d文筆唔會咁好!
雖然唔知miss口中果個係咪我,自此之後我都唔敢再咁做....
至多睇幾頁先老作~~ 死性不改!!!
到中三,又要做book report.....
呢年生性d...係咁依睇吓本書先作~
咁我一路寫...一路數字數,寫到夠字數就寫埋果句就加個句號話做完~
過左一陣派番返嚟,老師o係最尾問左我一樣野--------『尚未完成?』
跟住俾家姐睇,佢話:係你都知啦!你個report都冇結尾,個意思都未寫完就句號!
>>August 5, 2005 at 1:11:28 PM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|