寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

2006 年 3 月 12 日 星期日 【晴】

今日返工, 又係hea住做, 下午上5樓罰企左個10幾分鐘等人簽名...

ginny話佢好似個圖書館管理員........ 因為office成日都好靜, 佢話 : 你返嚟就好啦! 有時得我一個冇人陪我傾下偈, 幾悶呀!

食完飯早左返到office, 但最後同ginny吹下水, 吹到夠鐘先做野......

即興地同左紫樺食dinner @ apm, 食緊雪糕時見到weather repor : 9C, 100%
出面得9度, 但我竟然o係度食雪糕 =.="

>>March 13, 2006 at 2:47:21 PM GMT+8


2006 年 3 月 11 日 星期六 【晴】

玩左一日country manager的sim, 好煩... 第二年個loss仲勁過第一年 =.="
雖則係sim game, 但其實係功課嚟架....


>>March 12, 2006 at 9:36:34 AM GMT+8


2006 年 3 月 10 日 星期五 【晴】

尋日..................... 早有預謀地去食KFC, 食完再去上個lecturer叫KFC的堂...
唔知真係我大食定係d男同學(扮)細食, 7個人叫左2個雞筒餐,
食哂之後我話唔夠飽, 仲想買葡撻食, 但其他5位男士都話夠飽, 最後wilson勉為其難咁話佢又食
點解最後我買左半打, 每人一個又清哂 =.="

夜晚約左miss mok, turbo同紫樺食糖水,
miss mok好攪笑, 佢好似乜都可以同我地講咁...........
衝口而出講左句 : 其實我好憎讀history!
講完先醒起....... 乃野........ miss mok教過我history =.="
食完野我地就3個女仔慢慢行返屋企,
經過田心谷時就同turbo講起我地讀小學d野,
計清楚原來我只有小二同turbo同班, 我地2個仲成日要鬥快去排隊~
之後再同班已經係中六lu~ 亦因為一齊讀geog而同佢熟左好多~


TO turbo, 尋晚見到你冇乜野我放心左好多呀!! 希望你繼續日日都開開心心啦!!
TO 紫樺, 多謝你餐糖水~ 我地下次再開過個賭盤!! 嘻嘻!!
TO esther, 你都覺得呢............ 好彩對呢方面我又唔算好憎啫... 唔係都唔知點死 =.="
TO sissy, 我都好掛住你!! 呢排多野做, 去少左pco又上少左朝早上msn, 好少見到你!!


今朝同阿中捉左2盤飛行棋, 係尋晚turbo俾我的叮噹飛行棋~
幾靚~~~

恃住尋晚食左好多牛肉同菠菜, 今日事無忌憚咁飲左好多茶... 包括普洱茶同檸茶, hahaha!!!!!!!!

星姐, 即係小魔星問左我一個問題:究竟係poly地靈人傑, 定係歌迷會地靈人傑呢??
原來歌迷會有好幾個member在poly讀書架!!!!
咁我身為club的一份子, 就梗係係club人地靈人傑啦!!~~ haha!!
如果下年星姐都入埋poly, 咁就好玩啦~~~~~~~
要搵個機會約哂 d fans食下飯, hahaha!!!!!!!!
星姐加油呀!!!


>>March 11, 2006 at 11:52:55 AM GMT+8


2006 年 3 月 8 日 星期三 【晴】

用3個印花就同candy有每人一個free breakfast, 勁正!!

international business今日quiz, 暫時唔敢咁樂觀住,
計計埋埋total溫左2個half day + 2個夜晚, 對我嚟講算係多,
連1993年在Uruguay的GATT傾掂左d乜我都背埋,
但往往我越俾心機溫的subject就越唔會好有下場 =.=" 天意........

放學同candy去CC做野做左2個幾鐘, 攰到爆....
返到沙田食我地的lunch, 已經係4點幾的事了.........
都未試過4點幾先嚟食lunch!!
原本以為最多1hour內會finish的東西竟然攪出2個幾鐘!!

食完我地的 "tea-lunch" 就去攞眼鏡, ok喎我覺得今次!!
at least唔會第一次戴就覺得自己個樣唔順眼~
攞完眼鏡就過姨媽屋企.... 又攪左個幾鐘....

返到屋企.......... 又繼續攪埋個excel...... 又個幾鐘!!
我今日total花左3個幾4個鐘頭o係份excel上面, 仲多過我上堂的時間 ^^''
今日好攰呀真係..................


>>March 9, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8


2006 年 3 月 7 日 星期二 【晴】

今朝print完note唔攞番張咭走,
應左candy果句 『gigi有咩多呀! 咪就係錢多之嗎! 一個鐘都唔知跌左幾多啦!』
再應埋紫樺話我:『個頭放得低的話你都會漏低!』
又唔見左14個幾....
仲要係到放學返到大圍先發覺冇左張咭 =.="

呢幾日多左個名.................... "office小公主"
係wilson改的.......不過己經好過個version 1 - "office小皇后", 叫老哂!!!!!!!!

放學返到屋企見到播緊"茶是故鄉濃"~~
死都要等聽埋片尾唱主題曲先肯沖涼~ haha!!~

接近

曲:Dick Lee | 詞:潘源良 | 編:杜自持

男:風光裡走過了幾千里 一轉身 卻在原地
追憶裡一切的好東西 也溢滿 你的趣味
如濃茶裡 滲著愛 滲著快樂滲著你 讓我可偷偷細味
共你舉杯 微妙人生裡 終於有你 有了生機

男:我那天經過碰著你 你笑得比這世上美
叫我不得不追求你 世界中一切亦無味 不一起
你也許不算最完美 卻更加使我掛念你
叫我捨不得不留起 時分秒 來共你一起
叫我不得不接近你

女:猜不透一切世間真理 但明白 愛是神奇
不知道怎算可歌可泣 卻共創 這天這地
如濃茶裡 滲著愛 滲著快樂滲著你 讓我偷偷細味
共你舉杯 微妙人生裡 終於有你 有了生機

男:我那天經過碰著你 女:仍會記得起
男:你笑得比這世上美 女:避也無從避
男:叫我不得不追求你 女:原來被愛心理
男:世界中一切亦無味 女:竟然每一刻
男:不一起 女:都歡喜

男:你也許不算最完美 女:誰叫你歡喜
男:卻更加使我掛念你 女:讓我間中 不講理
男:叫我捨不得不留起
男:時分秒來共你一起 女:像個遊戲
男:叫我不得不接近你

男:你也許不算最完美 女:誰叫你歡喜
男:卻更加使我掛念你 女:讓我間中 不講理
男:叫我捨不得不留起
男:時分秒來共你一起 女:像個遊戲
男:叫我不得不接近你


>>March 8, 2006 at 3:33:09 PM GMT+8


2006 年 3 月 6 日 星期一 【晴】

終於都明白點解我a-level考得唔好啦...

呢幾日溫international business, 中間有d係以前econ d theory...
例如計comparative advantage(CA), exchange rate,
計CA我就知我一向係唔多識計, 試過要問番Esther轉頭
但原來我一直以為自己明白的linked exchange rate 都.......................... =.="

結果要搵番中五同中七d econ書出嚟... 好彩未扔!!


>>March 7, 2006 at 3:07:00 PM GMT+8


2006 年 3 月 4 日 星期六 【晴】

溫international business.......... 進度奇慢.....



早幾日食早餐時, 阿媽提番好多我小學時d野~~
試過3定4次參加班際常識問答比賽.... 原來我次次都攞第一 =.="
乜我咁勁架咩?!?!... 點解我冇印象??



嘿嘿!! 多謝你地話我知原來我有咁多優點:
accepting
caring
cheerful
clever
dependable
energetic
happy
independent
intelligent
kind
knowledgeable
mature
observant
relaxed
responsive
sentimental
shy
warm

但最多人揀來形容我的adjective, 竟然是.......





silly..............


>>March 5, 2006 at 12:24:11 PM GMT+8


2006 年 3 月 3 日 星期五 【晴】

candy:大家咁話啦~~

今日終於掟起心肝去配過副新眼鏡,費事次次上堂抄野都要勞煩candy讀俾我聽~
咁既然係咁........candy應該要sponcer我配新眼鏡!
我係為你而配的~hahahaha!!!!!!

d度數原來又唔係我想像中深咁多咋喎~依家先左右眼都300~


>>March 4, 2006 at 9:57:20 AM GMT+8


2006 年 3 月 2 日 星期四 【晴】

哈哈哈!!!
今日上logistic, 又係另一個人教, 咁佢跟住我地張 attendence list 嚟叫人答問題...
到落堂前十幾廿分鐘咁上下啦... candy完全未俾佢叫過喎!
(我都俾佢點嚟答左兩轉!! 冇埋由唔點中candy架喎!! )
咁個阿sir 都認得candy未答過問題, 咁佢就過嚟問candy : 『你係咪未答過問題?』
candy答佢 :『答過啦!』
阿sir :『你肯定?』
咀gel gel的candy答佢 :『咁你自己都唔定, 我梗係話肯定啦!!』
嘩!! 串到佢呀!! 呢個真係個死o靚妹!!!


上logistic時明白到咩叫 『用以致學』!!
在公司接觸到的文件竟然帶挈我上堂答問題賺到lecturer的兩個 "good!!"
因為咁啱2兩都係問 document name =.="


>>March 3, 2006 at 1:11:32 PM GMT+8


2006 年 3 月 1 日 星期三 【晴】

to esther, 咁可能係你d老師比較另類! haha!!! XD

星期二發生左一件事... 唔可以唔記低....
所以抄左CANDY個XANGA過嚟..


Tuesday, February 28, 2006

一波三折的千杯不醉!!!!
今日同芝芝中午番poly, 諗住睇<千杯不醉>或者<"未熟">
一黎就懶醒咁走去cill 到霸房睇.....

點知<"未熟">又俾人借左
冇得睇, 咁就睇芝芝既私伙<千杯不醉>
睇左十分鐘都未夠,被人投訴,
cill 件 staff 敲門入黎話, 我地一定要睇番cill d 鬼佬片喎
無奈咁離開cill.......

之後去 lib 繼續睇我既danial
今次睇到第二隻碟既一半度,
又被 lib 個staff 發現我地唔係睇緊 lib d 碟....
又被人趕走......

無奈之下.....落尖東食野,
一早諗定去niocole 介紹既那間手打烏冬度食
我係一早畫好曬地圖o個隻呀
忡要好成功咁搵到間鋪之後,.....
佢貼左張紙話, 今日有工程要做
所以冇下午茶,聽日再黎喎
唉!!!!!真係"黑開有條路!!!"

tea 完之後, 諗住番 cc 度睇la
點知又睇唔到喎........


對唔住囉CANDY...... 2條屎橋都係我諗出嚟的... =.="
睇嚟係我條封殺命........ hahaha!!!!
ps : "未熟" 其實係早熟... 只係candy個人喜好嚟講, 佢比喜歡叫呢個名...




今日返學上international business, 覺得個ecturer越來越串!!
佢自已夠late啦!! 次次都搭7過d先到, 搭8先開波!!!
有口話人冇口話自己!! 又話late的同學 : You have lated for 15mins! You should be punctual!
仲串到用手攔住d人唔俾佢行埋位, 要聽埋佢訓話先俾返位...
妖...... 懶醒.... 五十步笑一百步.....

今日阿yeong又教多幾句韓文....
包括 "Jal Ga" (猜 al 嘉) 即係再見,仲有句我愛你... 不過我唔記得左.. 等抄candy's xanga.....

放學返工.... 正苦惱緊一張data點捱到6點放工....
ginny就有野俾我做....
之後file左好疊野...
又問我學校有冇學過filing... 好奇怪的一個問題..
原來有個file, 由我舊年新入職到依家, 已經轉換過兩次filing的method, 今日ginny又話呢個filing method都係唔方便 (係唔方便佢搵...), 又file多次...
不如你話我知你搵野點搵好過啦 =.="


>>March 2, 2006 at 12:41:29 PM GMT+8


<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

 


ClOsE tO yOu

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8

Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8

Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8

同慧嫻一齊去旅行咁好? <br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8

Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8

我&#21946; uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8

路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8

Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8

覺都未訓醒, 老豆同姑姐返&#2
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8

你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8

&#28857;解仲未&#352
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8

哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8

咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8

我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8

六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8

BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8

究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8

"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8

都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8

表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8

Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8

呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8

好&#21527;?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8

我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8

煎熟的火腿都唔係好核突。 <br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8

你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8

妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8

好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8

"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8

妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8

點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8

hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8

you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8

表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8

好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8

我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8

。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8

講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8

妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8

啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8

「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8

「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8

今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8

D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8

你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8

哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8

邊濫個話枝藍根用來預防ga? <
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8

人氣: 132733

Design & Scripting by ShowHappy.Net