2005 年 10 月 19 日 星期三 【晴】
好攰呀我........
今日天地5個鐘走左去唱k, 12點唱到4點........... 好攰...
劍士叫記低......
candy一人分飾兩角扮聲絕技, 勁!
nicole無啦啦發出d怪聲... =.=""
返到poly上堂先發覺................ 唔見左契班主任送俾我支筆呀... >.<!!! 朝早上完lab冇攞走, 返上去lab搵又唔見, , lab個看更見我周圍搵就知我唔見左野, 仲幫我手搵... 摷埋先生枱d筆都唔見呀.... >.<!!! 又唔知枝筆究竟o係邊個位唔見.... 完全搵唔到, 知道邊個位都可以搵吓個枱底呀陰公!! then成堂ISE都好唔開心... 冇心機聽書, 最後好專心咁做COSTING功課
支筆係中四果年契班主任送俾我, 果年music contect, 佢捉左我同orling兩個上台攞禮物俾頒獎嘉賓頒獎,
我仲記得果日好鬼凍... o係後台我同orling兩個每人捉住契班主任一隻手嚟辣佢取暖~
難得的係佢明知我地對手凍冰冰都由得我地辣, 我地仲衰到要出台攞野先肯放手~
同埋我地勁妒忌佢著住件superwarm 加多件衫就暖過我同orling戴哂頸巾同校褸!!!!
d miss唔知係咪有鋪送d自己鍾意的卡通公仔的東西俾學生的癮, 契班主任勁鍾意米奇老鼠, 於是佢就送左一套2枝的米奇老大筆俾我同orling~
一枝blue ball pen, 一枝係鉛芯筆, 不過ball pen早o係一年前已經失左踪.... =.=" 係之後佢知我鍾意叮噹就轉行送叮噹俾我~
依家連剩低的鉛芯筆都唔見埋... 冇計啦 ...ToT... 我自己都有責任.....鬼叫自己大頭蝦咩... >.<!!!
其實我都好唔明, 我成績又唔係特別好, 又唔係特別乖特別叻, maybe係人夾人緣啦~ 佢好鬼鍚我, 成日話我上堂皺眉頭聽書個樣似公仔..... =.="" 中七有次佢見幫賤人點我做野就同我出頭, haha!!!
同埋佢有次跣我, 中七果時個班主任唔俾我地講中文, 要全天候stick to english channel, otherwise就會被罰做presentation,
佢知道我地班有呢條例, 有日排緊隊時佢走嚟同我傾偈... 點知原來我班主任行緊過嚟!! 好彩我無啦啦聽到d同學轉channel啫! 臨走佢仲要笑住話 : 爭d俾我trap到你!! 你小心d我!
如果依家都有個miss係咁好就好lu..............
契班主任不如你再送過俾我呀~~ :p
發完癲啦...
明明同阿中係兩姊妹,點解我地攪到要用e-mail先溝通到咁攪笑?!
好似好多日冇見阿中啦....
雖然你睇唔到,我都好想多謝你張e card!!
我應承你我一定會努力讀書!! (好似開左好多張呢類空頭支票:p)
>>October 20, 2005 at 2:03:34 PM GMT+8
2005 年 10 月 17 日 星期一 【晴】
to dell, 咁如果你到我同人一齊行... 唔好hi我呀... 唔係我就俾人鬧架啦.. 鬧死添呀!
原來b law個印藉lecturor... 同我住得咁近...... haha!!
放學見到佢, 劍士問佢住邊, 佢話 : i live in tai wai. I live in XX Garden
then我話: haha! i live so near to you!
佢又問我 : where do you live?
I said: XX Estate, i can see XX Garden from my home actually
he said: I'm sure I can see you home too!
我諗我同佢屋企個露台面對面的.. haha!
唉.... exam 連 23號夜晚都唔放過我.....
>>October 18, 2005 at 2:31:56 PM GMT+8
2005 年 10 月 16 日 星期日 【晴】
to Dell, 今日我真係著粉紅色衫呀, 不過唔係外套呀... 停車場.... 我o係果附近行出嚟啦~ 你真係見到我呀?!?! 咁攪笑?!
今日返工好hea, 不過唔係我問題, 係ginny部腦個harddisk certified左, 冇機用, 用左我果部,
我就過左去用joseph部機, 點知佢部機lock住左開唔到, 又搵唔到佢問有冇野未save, IT果邊又唔敢夾硬logout佢... 最後坐左2個幾鐘等放工~ haha!
上ise 328果堂... d lab做唔掂, 劍士主動過嚟幫拖, 個原因係... 我借左costing份功課佢抄.. =.="
我地互惠互利啫, haha!
>>October 17, 2005 at 12:52:16 PM GMT+8
2005 年 10 月 15 日 星期六 【晴】
又做左一日功課, 坐左成日, 腰都痛埋... >.<!!! 感覺係好似o係office做野咁...不停send e-mail,將d file send來send去,好攪笑,haha!
終於攪掂buss law,但寫得太長要cut...cut完都仲有3版多d,成組加埋唔可以多過8版,變態!8版咁少點寫!
尋晚同表哥仔果家食飯食左海鮮,俾阿媽鬧先知來打完肝炎針要戒口唔食得住.. :p
算啦,唔食都食左咯...
諗緊11月好唔好跟姑姐姑丈同老豆家姐一齊去台灣..............
表哥仔去唔去呢?!...
>>October 16, 2005 at 11:00:07 AM GMT+8
2005 年 10 月 14 日 星期五 【晴】
今日表哥仔佢地嚟,要o係佢地未到時,起勢咁掃功課!!
點知costing果份,因為個lecturer打錯野的關係,
足足浪費左我一個寶貴的上午!!!可惡!!
galil呀~係囉係囉!esther妹都叫你唔好咁cheap呀~~ hahaha!!!!!!!!!
明明esther細過我,但我成日鍾意叫佢做esther姐,依家佢又叫番我做gigi妹,真攪野呀我地~
>>October 15, 2005 at 8:14:33 AM GMT+8
2005 年 10 月 13 日 星期四 【晴】
今日返學校打針...好痛,痛左個幾2個鐘頭!
打完後手臂腫起左一舊...
放學2點半飲茶+極速傾左好多功課,
先嚟我同candy的ise328同ise318,
再嚟係bus law成份,
之後再掃ise328的另一份,再到comp373...
勁呀!最後攪到5點半先埋單~
>>October 14, 2005 at 2:58:58 PM GMT+8
2005 年 10 月 12 日 星期三 【晴】
今日lunch同esther同galil一齊食,食得好開心,心情都好左...
我地由二手碟傾起,玩吓,傾吓,食吓,眨吓眼就過左一個鐘lu!
多謝你地!下次去foodcourt再食過!galil你爭我果10蚊我會由今日起計你息~每日一厘~嘻嘻~~
>>October 13, 2005 at 1:50:20 PM GMT+8
2005 年 10 月 11 日 星期二 【晴】
明白對人失望的感覺...
我對阿大失望,因為我真係諗唔明,尋日又諗左好耐,但都諗唔到一個原因去convince點解佢唔俾!
我對媽咪更加失望!究竟佢係咪又有咩苦衷?點解佢明知我恨左咁多年o既野終於實現到,佢就因為怕左阿大而叫我地算數?我真係好諗唔明!
我一路都覺得媽咪係講道理,明是非的,但今次件事話到俾我知原來唔係!同我由細到大的印象完全相反..............好難受!
以前成日玩住咁同人講話:我真係對你好失望呀!
但今次我真係明白對人失望的感覺!
對象係家人,更加難受!
呢幾日都好想大喊一場發洩左佢出薄A但喊唔出.......
夜晚同紫樺食飯,唔知佢係有意定無意咁講左好多『催淚』的說話,
我亦都喊左出嚟,依家舒服好多........
多謝julius,nicole,紫樺同表哥仔,你地對我講的每一句說話都對我好重要!是真的!
>>October 12, 2005 at 3:12:52 PM GMT+8
2005 年 10 月 10 日 星期一 【晴】
『媽媽為了息事寧人勸我放棄部電子琴,我拒絕了因為姐姐的理由並不充分;她轉移叫我打電話給姐姐,告訴她我真的很想要這部琴,以她口硬心軟的性格,或許會應允我。』
COPY FROM 阿中日記.........
好失望, 阿媽竟然係咁, 叫我地放棄...
點解要幫住阿大啫?!
其實由細到大, 我都知道父母係偏心的, 但我都冇介意過,
阿大廿歲未夠就出嚟做幫手養家, 鍚佢多d都無可厚非, 屋企D野有時都由佢話事...
阿中由細讀書都好叻, 值得鍚都唔出奇,
我又冇幫到屋企, 讀書又唔叻, 我都明白父母點解會咁~ 我都接受到!
但今次我真係好唔明,
阿大所謂的"理由"根本就唔係一個"理由",
點解阿媽仲咁盲目去support佢?! 簡直係斬腳趾避沙蟲...
抓爆頭都諗唔明!
天下又一奇案
多謝紫樺尋晚又俾我拉左出去食水聽我呻...
我又唔明啦....
點解落單姐姐話芒果唔當造唔甜所以冇芒果豆腐花
但紫樺叫芒果pancake囉就有囉........... ???
表哥仔,多謝你!
我地要繼續互相支持....
>>October 11, 2005 at 10:58:08 AM GMT+8
2005 年 10 月 9 日 星期日 【晴】
一睇到阿中個日記,即刻眼濕濕...
唔開心係因為覺得為左我部琴而攪成咁,我又唔可以好偉大咁話放棄部琴,我真係唔捨得!
勁唔開心之下,都冇心機做野,好想搵陪我傾偈,最後要julius都唔放過,佢覺得,依家要做的唔係放棄部琴,而係改變阿大個態度...話就易,真係好難...
到下午見到阿中online,我問佢部琴點,佢話聽日送,叫我唔好o係阿大面前提,佢話"Don't want to argue again",同埋"You can come secretly in the future",一睇到呢兩句我d眼淚又忍唔住流落嚟...
如果可以的話,我真係好想借叮噹一件法寶,係一個頭盔,帶左就知人地點諗,可以俾我了解下阿大究竟點解會咁,係咪有咩特別原因所以佢要咁做,我真係好想知...
尋晚我亦諗過好多原因去為佢解釋,
係因為佢唔想阿中負擔重左?但唔係呀,部琴唔駛錢架喎!
真係唔想嘈住人?電子琴嚟架,有得較細聲架!
抑或,佢係想打擊下我,唔俾我咁容易得到我想要的東西?我條路雖然唔算崎嶇,有時吃過苦冇話你知就唔代表我順風順水囉!
又會唔會你根本唔鍾意我彈琴?你怕我掛住彈琴唔溫書?我都咁大個啦,我識分輕重喎!
我唔覺得今晚再講起會有咩進展,我都唔想再嘈落去,嘈都冇意思!
>>October 10, 2005 at 9:04:42 AM GMT+8
ClOsE tO yOu
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8