|
2005 年 10 月 29 日 星期六 【晴】
今日破左一個自己的紀錄....... 就係訓得最晏的一日
阿媽同家姐落街時我都醒一醒, 隨即又訓番,
一訓就個幾2個鐘, 起身已經接近12點啦~ 訓左足足12個鐘有多~~ 勁!!
同埋咁大個都未試過訓得咁晏, 嘻嘻!! 真係好好訓, 訓醒精神爽利!!~~ :P
早知就星期五晚先睇CONCERT啦, 紫樺會開心好多~~
尋晚我同candy同nicole都不約而同地穿上粉紅色外套,無啦啦變左做pink lady,nicole仲要係socking pink lady~
2005年10月29日成本會計科集體溫習報告
日期:2005年10月29日
時間:下午1點45分
地點:舊can,課室cd303
出席者:劍士,candy,nicole,gigi
報告事項
10月28日晚上,劍士,nicole同candy三人 confirm了會於翌日中午1點集合。
10月29日,candy於12點半收到nicole電話,nicole表示,她將會在家用午膳,預計二時會到達。20分鐘後,劍士致電candy,約定於1點半舊can等。
candy於1點40分在舊can出現,一心以為劍士己到,但劍士卻於1點45分出現,因塞車之固。
candy同劍士一邊食lunch,一邊做mc,成績不錯,過程頗順利。
於2點半左右,candy提問,“唔知道nicole姐幾時會到呢???”劍士回應:“唔...三點三啦!!!!我地約佢兩點,佢應該兩點就會出門口嫁喇,唔...三點三應該差唔多嫁喇,俾多三個字佢當誤差o羅!!!!”candy感到無奈,只可點頭作回應...。
不出劍士所料,nicole於三點三施施然“準時”出現,因劍士同candy同樣認為附近嘈吵,所以決定搬到另一地方,因nicole冇帶student id,所以搵左cd303繼續。
當溫習時,三人取得共識,溫習內容會集中於mc題目上,因“己到生死存亡之秋矣!!!”(紀錄者未能肯定句子之準確性!)。過程中三人也感到相當吃力,
candy因天生表達能力比較弱,所以未能好好作出解說。
於五時左右,救星gigi來電,表示己回到poly了,四人一起溫習,期間
gigi解答了大家大部分的疑問,顯出大將之風。至六時二十分離去,上戰場。
一個半小時的測驗過去,大家也認為試題不錯,因重複了大量mc問題,劍士現場提供數量為二十條(全數題目數量為四十題)。
值得一提,劍士因心情興奮,向candy提出“叔叔抱抱”的要求。因紀錄者認為有必要向其他女子作出呼籲,所以記下此事,以作為警告,劍士是有能力作為一個“金魚佬”,因此大家要小心。
試後,四人到了尖東食nicole介紹的手打烏冬,味道很好,(紀錄者最喜歡海鮮味),餐館另送了一個“黑豬”玩意,大家同意每人keep三個月。
飯後,九時半離開餐館,踏上回家之路。
主席簽署:____
文書簽署:____
簽核日期:____
>>October 30, 2005 at 2:52:50 PM GMT+8
2005 年 10 月 28 日 星期五 【晴】
costing mid-term test, 好彩有做過d mc,
接近一半的題目是翻炒exercise的題目.....
原來打完針發燒真係燒2日架咋! 報紙寫得好準喎!!~
今日勁精神~ 但一見到nicole佢就問我 : 你仲未好番呀?! 你個樣好病呀... =.="
test完一行四人去食dinner, nicole介紹去的~
要對nicole重新估計~~ haha!!!!!!
>>October 29, 2005 at 3:11:46 PM GMT+8
2005 年 10 月 27 日 星期四 【晴】
容祖兒演唱會...
現場睇佢跳舞都ok好睇~
中間唱舊歌唱左首陳慧嫻, 前奏起左4拍都未夠我就認得~
唔知點解佢一唱到舊歌呢part我就諗起跳舞街, 點知佢真係唱喎!!
do you wanna dance tonight?!~~~
最正係連"何月娣" 果段都唱埋, 但最後用假音唱就有d失望... (都係慧嫻唱得勁d!!!)
紫樺話 : 值回票價啦!
同埋要記得... 個觀眾德哥!!! 超強!! joey請左佢上台, 德哥清唱左少少一拍兩散, 現場反應勁好! ! (因為真係唱得幾好!!)
joey 送完獎品俾佢就話既然觀眾反應咁好就扔低佢一個o係台自己入去換衫, 個人勁無奈, 點知隊band真係起音樂俾佢唱... haha! 佢再唱多段心淡, 又唱得幾好喎! 仲全場同佢一齊唱添呀! 反應仲熱烈過 joey出場, haha!!
隊band好勁, 個人是但入個key都可以俾到伴奏佢, 真係唔好當佢流o既~
encore時紫樺知我唔舒服就話不如我地走先, 我話 : 唔好!! 買左飛早走唔抵呀!!!
紫樺呀, 其實唔駛多謝我, 因為我話唔走唔係因為你想睇而唔走, 而我真係覺得要睇哂先走先至抵~ 同埋... 當初係我叫你陪我去睇的~~
原來我意志力都幾強~
其實尋日由一起身開始已經好唔舒服, 但我最後都撐到返工, 再返學, 再睇埋concert~
但阿大打電話蟈N要話冇事~ 因為我知佢絕對做得出下令唔俾我睇concert要我返屋企, 呵呵~
於是佢第一次打薛痟N話我ok, "自我感覺良好", 笑到紫樺死.. haha!
到第二次, 11點, concert都未完, 佢又打蟆搷琩咱�, 我仲答佢 : 未唱完喎! 容祖兒依家先唱"未知", 你聽唔聽呀?hold住個電話俾你聽呀~
講開"未知", 幾鍾意果段個編曲, 好西班牙feel架~ 幾新鮮~~
仲有咩呢...
係啦... 佢唱到最尾唔係好夠氣,
唔似陳慧嫻咁唱左3個鐘, last唱千千闋歌都仲唱到爆咪,
尋晚成個concert耳仔都冇乜唔舒服, 因為我耳仔一大聲係會"盟" 左, 以
但聽陳慧嫻我係聽到耳仔"盟" 左, 一邊聽唔到野的 (完全拜陳小姐所賜), 但尋晚一d事都冇... =.=" 係好定叫唔好?!
麻鬼煩, 原來我冇退過燒... 唔怪之得今日咁攰啦...
>>October 28, 2005 at 12:28:40 PM GMT+8
2005 年 10 月 26 日 星期三 【晴】
尋晚訓訓吓FEEL到舒服,一諗就知梗係打左針的反應,於是唔理~繼續訓!!
到今朝起身梗係覺得周身都熱熱地,但阿媽竟然話:今日好大風呀!涼左好多呀!著多件衫呀你!原來真係發燒...支針都真係有料到,以前都唔會發燒,今次竟然會...
今日lunch ginny請,因為佢升職,其實佢地都算係咁啦~
ginny知我今日返工會食埋飯就今日一齊食,
desmound又知我同raymus唔食生冷野而叫哂d熟野食~
最後甜品我同ginny每人一個雪糕,
但我食完又唔記得飲熱水,勁肚痛..... =.=”
>>October 27, 2005 at 11:07:46 AM GMT+8
2005 年 10 月 25 日 星期二 【晴】
又即興地去左打免費流感針~ haha!
我地話呢d唔係真係免費,我地有俾過學費的!
唔打就蝕~haha!
彩玲姐你到底幾耐先check一次e-mail?!?!
恐妨你睇到我封e-mail之時我已經做完... =.="
今日發生左好多野... 大部份係由我的低B引起...
與其俾candy踼爆, 我都係自己講好d....
首先打針前要簽紙証冇懷孕, 同埋話依家冇唔舒服咁,
佢張form係剔格仔作答, 我冇睇到格仔上邊行係"是", 邊行係"否"就剔哂....俾candy發現左...
答案變哂做有懷孕, 有打算三個月內懷孕, 依家有唔舒服..............................
不過呢個都唔夠劍士... 男人之家走去剔有懷孕個column....
candy打完針要痴膠布, 點知個人搵唔番個針口... 佢叫candy.... 揤d血出嚟俾佢睇吓個針口o係邊... hahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
打針就打算出去還書, 但我地幾個都仲要[手禁]住個針口, 造型異常地騎呢, 於是一齊坐一坐先~
過左陣我睇吓舊花.... 咦! 早知唔 [手禁] 啦! 都 [手禁]錯位!! o徒氣!
之後上GE時計costing... 連環地抄錯數所以計左半個鐘有多都未計得啱... candy睇到o哂咀...
首先係抄錯coloum, admin的數錯左做personnel, peresonnel抄左去admin... candy睇到...勁!
之後又計一輪... 點解仲未計到o既?!...candy又幫我再睇, 佢話:我又見到d野呀...
原來我今次抄啱department, 但又到抄錯數字.... 60000抄左做6000....
可想而知... 咁多年以來教我maths的老師都唔會好過... 激到嘔...
由小學一年級開始已經成日抄錯野...老師寫 3+5, 我可以抄成做 3-5...
阿媽話邊有理由小一就計負數架!!! then就要我打俾同學問.. 嘻嘻~~.
睇嚟我d讀寫障礙又復發...
dinner時candy話好彩佢冇打日記的習慣... otherwise今日果篇將會係我d低能野~ :p
>>October 26, 2005 at 3:27:11 PM GMT+8
2005 年 10 月 24 日 星期一 【晴】
好多野做... 有d後悔買左飛睇concert.... 溫唔切書... 死得!
快要踢爆汽水罐 因抑鬱塞滿血管 成年人常令我煩悶
苦悶 心極悶 到處有太多審判 反叛 想玩玩 但被限制怎去玩...
勁啱依家個feel...
>>October 25, 2005 at 12:50:56 PM GMT+8
2005 年 10 月 23 日 星期日 【晴】
笑死人啦今日!!!! XD
話說劍士得罪於candy, 行緊去上堂時candy想一腳踩落劍士腳上,
始終劍士出身於劍道, 身手非常敏捷, 避開了candy的一腳,
但劍士這樣一避卻又一腳踩在阿勝的腳上,
可憐阿勝對拖鞋應聲裂開.... 對鞋咁就報銷左.....
笑到收唔到制, 肚都痛埋....
仲要一[手另]一[手另]地上cf401上堂, 上到lab搵左個釘書機釘番住對鞋, 希望可以支撐到回家!!
攪到我上堂講講吓野都沙聲.. 笑得太勁~
點知之後到放學同candy火車, 到落車時火車異常地多人,
我走出車廂後回頭望..... 點解candy咁耐都未出嚟o既?!
冇耐就見candy手執住一隻拖鞋行出嚟, 一出嚟就把手上的拖鞋掉在地上穿回....
原來拖鞋混亂間腳趾"挾"唔實而甩左....
好彩隻鞋唔係跌落月台的空隙, 否則真係唔知佢點返屋企~
candy問呢d係咪叫報應~
到返到屋企.. 又笑阿中d野...
真係有d沙聲添... =.="
今日返工, 做做吓野desmond出嚟話要同ginny食飯... 但ginny話約左人,
過多陣開e-mail睇... 原來ginny升職...
今日繼續用notebook, 佢問我o唔ok, 駛唔駛用番台desktop...
有梗係好啦!!!
但佢問IT d人... 點知佢地話依家冇哂desktop... 至多俾部大d的notebook我用住先!
激死人!!
我唔要用notebook呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
又話說今日好多做, ginny叫我集大火力執search imei 的summary,
3個sales之中, joseph果d全部係相, 我要逐個imei 用張相打落file...
ralph就好好... 8成的都打左入file, 我copy and paste就ok,
佢地呢2個我今日都做得完
點知raymus果份...12點幾先send俾我... 大佬... 點做得切呀!!
開個file睇... 7成都係相... 即係又要逐個打... 打到我想打人!!
最後都search唔切, 打哂佢d imei就send俾ginny, 走果時都2點3啦..
我2點半要上堂..... 所以好急走左, 成枱野都冇執, d野係咁攤哂出嚟~
到上lab時開msn搵ginny交帶吓...
佢話 : 見到你張枱好亂, 你都走得好急喎! haha!
>>October 24, 2005 at 1:07:38 PM GMT+8
2005 年 10 月 22 日 星期六 【晴】
今日終於買左個新電話啦!
其實我俾張學生証俾家姐幫我買都得, 但最後我都跟埋佢去... 費事佢又話我自己野都唔理...
溫costing... 冇進展+一頭冒水
原本諗住今年唔打流感針...
但o係阿媽、報紙石電視的影響下.... 我都係打罷啦.....
>>October 23, 2005 at 1:20:03 PM GMT+8
2005 年 10 月 21 日 星期五 【晴】
今日一返到公司...咦?!點解我冇左部電腦o既?!
原來ginny直情搬左我部cpu用...咁我點算?!...
於是放左自己半個鐘小息~haha!
最後決定用最原始的方法做住野先...就係用紙筆做invoice sent record...
做做吓ginny打嚟話佢返緊嚟,佢叫我叫d salesman send report俾我,我話...我連部腦都冇埋...
最後佢返嚟時上樓班左部notebook俾我用...勁細部..眼都矇=.=”
做到點半先走...
約好左candy同一個國內的交流生上msn傾野,
傾左冇耐已經覺得好煩,candy話:my fire come within a short time
haha!
我覺得個女仔係以為自己聽得明廣東話,但事實上唔係...
最後攪左3個鐘...學candy話頭,火都嚟埋....
>>October 22, 2005 at 1:42:01 PM GMT+8
2005 年 10 月 20 日 星期四 【晴】
今朝同阿媽去新城市食早餐先~ 食完行街買左條褲,仲即買即著去返學~ :p
放學又傾野,先傾HRM,之後再搵劍士佢地傾ise328...
normally地我地會傾到out of topic,
劍士話佢試過幾次返屋企時,一去到個lift口見到部lift閂門,佢住頂樓,一怒之下行樓梯上24樓...=.=”
最滴汗的係nicole問佢:咁你快定部lift快?! haha!!笑到好肚痛..
之後又繼續傾功課,但傾傾下劍士講野時我又諗番起佢因為部lift啱啱閂門而跑樓梯個情景,又笑左出嚟,俾佢地笑我好笑咁耐~..
但...真係好好笑...可能candy同nicole都唔係住我呢d井字型的樓,所以想像唔到個situation係點..haha!
>>October 21, 2005 at 10:49:52 AM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|