寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

2005 年 9 月 14 日 星期三 【晴】

今日返工,返去開e-mail先知ginny annual leave~
諗住可以為所欲為
點知忙到嘔茄...
上次已經開始攪緊個中文地址個file,今日繼續,成700幾個地址,4分之1左右有得copy,其他的要逐一由英文翻譯做中文地址,
最後逐個copy去中原地圖search...
到走果時先做到..200都未夠..,
ginny仲expect我今日之內做完......真係睇得起我

lunch終於都同到galil同esther食飯,去左涉谷食,但我因為好多野做so食得好趕,好似冇乜時間傾偈~
anyway,nice to meet you two again!!

上堂前去買concert飛,前面條友,攞住個電話同個fd商量買邊場...
好心啦!呢d就晨早compromise好先啦!!阻住哂!!果度又熱又晒,攪到我成身汗!!

上『阿媽星』(因為個lectorer成日將amazon讀成”阿媽星”,唔係誇張,係真人真事!!)果堂~
佢成日開頭慢慢教,hea時間,到落堂唔夠時間就係咁飛slide,
今日仲衰!
佢慳水慳力,將3班的tutorial group埋,全世界一齊上...好cheap呀真係...................


>>September 15, 2005 at 12:49:57 PM GMT+8


2005 年 9 月 13 日 星期二 【晴】

又o係poly撞到王sir, 我諗佢係想嚟同我say hi, 但我一出library就打電話, 佢行到過嚟我仲講緊, 佢開始行開時我先見到佢... =.=""

買左本cost accounting書... 有d肉痛... 雖然家姐話佢俾錢, 但算啦, 唔問佢攞啦, 冇理由佢係家姐就次次我買野都要佢俾... 唔fair~

途中扮candy打電話去SAO設訴個locker俾人佔用左.. haha!!
仲有個中年女人的行徑, 令我同candy一致地滴左好大滴汗...
我扮係candy打去時係佢接電話, 佢都仲check到 candy個名出嚟,
過左幾mins佢又打俾candy叫佢去填張form
candy填緊之際, 個中年女人同個同事講話有個locker俾人佔用的case (好明顯係candy's case)
佢睇埋candy個名, 竟然仲大大聲話 : 唔係呢個, 佢仲未嚟呀?!
勁滴汗囉真係....................

8半落堂後同candy食dinner, 笑到抽筋, 勁辛苦.... 要封口一陣唔好再講野先繼續食到野...


>>September 15, 2005 at 2:04:55 PM GMT+8


2005 年 9 月 12 日 星期一 【晴】

今朝同candy的策略成功!! yeah yeah!!!!!!!!


上business law同comp都好難頂...
business law個lecteror是印藉,佢d英文我只聽得明4成...
到comp,係大陸落嚟,呢個聽得明多d,聽得明佢7成英文..

死得啦今鋪!!!!
2個科要exam架!!!!!!!!!!!!!!!
諗起都唔開心...

再多謝紫樺行街又不忘幫我搵cd... 錫哂你!!





ha!變態架!明明人地係隻貓,係要整到人變左隻豬,虐畜.....

今年,姐姐派了她的代表來祝你們中秋節快樂....!!

>>September 13, 2005 at 12:56:19 PM GMT+8


2005 年 9 月 11 日 星期日 【晴】

Go for work --> go to school --> play with vincent..

want to print notes in office this morning, so get there earlier... unfortunately... Ginny was so early too...

later on, when I print my homework, and want to collect them as soon as possible from the printer...
unlunckily again.... Ginny came out at the same time... What i can do is collect the sheets screatly, and pretend something wrong, and go back to my seat....................... =.="""""""""""

夜晚同表哥仔食飯,條友要我等佢個幾鐘,等到火都嚟埋!
自己去行citysuper時俾我見到rita~kumon summer job的同事~~~同佢傾左幾句就唔阻佢同佢老公二人時間...
希望佢都身體健康!wish you!!!
一個人入k房先...打俾表哥仔佢話到九龍塘,好快到...結果由佢話o係九龍塘到嚟到k房,足足半個鐘有多,咁我就一路睇陳慧嫻一路等...睇到都七七八八佢先嚟...=.=”
一如以往地我地又玩又串人...
唱唱下佢走左去買生果...話只買2個蘋果!最後有6apples加2個青到唔青o既梨!
唱到10點9我要走,佢又話要唱埋2R,走都差不多11點lu~
之後佢幫我攞住果袋重死人的月餅同生果陪我去搭車...袋野真係重到...
最後佢"累"到我返屋企俾人話........
俾阿大話我晏
俾阿媽話我晏加買生果...大佬呀..唔關我事架!!
死仔又話淨係買2個apple交差,鬼知佢呃我喎!!


>>September 13, 2005 at 12:52:11 PM GMT+8


2005 年 9 月 10 日 星期六 【晴】

to vicky, 今日訓醒又ok好多啦喎.. 好奇怪, 都唔知做乜~

今日同表哥仔談判破裂, 一齊做傀儡公仔... 真可悲, 上一代的恩怨伸延到我地呢一代...

做costing同buss law的功課... 頭都大埋...


>>September 11, 2005 at 11:32:24 AM GMT+8


2005 年 9 月 9 日 星期五 【晴】

feel=4肢乏力
感想=唔想溫書

我個頭同我講佢有d暈
個肚話我知佢唔係好想食野, 水都唔想飲多杯.................... 咁半杯好啦
個心話佢想拋開所有野唔想理
個腦話............................... 今日心情唔好, 覺得老豆好似特別煩 (although 佢冇講過野)

枱上d notes同我投訴, 放哂o係枱又唔理佢地
d書話做乜揭開左佢又走開左
書枱話佢頭上d野我再唔執開佢就會冧



好想訓覺...........................................................................................................................................




和好不如初

曲:陳奐仁 詞:黃偉文 編:Jazz Chen

復合後彷彿得要好
讓人妒忌又羨慕
但是彼此心裡知道
舊情盡人事醫不好
現在這種「好」最多似
舊同事循例巡視業務
前科很糟怎修補亦存在限度
明知一見到 你亂髮像野草
總記得你跟過誰好

* 和好 不再如初
即使修理以後瘡疤太多
一世要扮失憶症麼
難過 都已捱過
不想跟你揹著陰影探戈
一到半夜想起你的錯 *

舊患是彼此的案底
令人夜夜在夢囈
實在不知怎抱擁你
沾滿他氣息的身體
妒恨之間講過一切絕情話
明白純屬自衛
何解傷口怎清洗亦同樣艷麗
扮得多徹底 最後也露了底
戀愛死了瞻仰遺體

明知一見到 你亂髮像野草
總記得你跟過誰好
Repeat *


>>September 10, 2005 at 12:59:47 PM GMT+8


2005 年 9 月 8 日 星期四 【晴】

殯儀個idea已經ban左lu... 因為根本唔可行, haha!!

今日又走去"偷睇"家姐個日記... 有d心痛添, 睇到d佢唔會同family講的東西...

放學又傾野, o係酒樓食, 5點先埋單, nicole請客... 對份prohect開始有d頭緒... =.="

今朝去行沙田個cityspuer... 未行完就走左.... 下次繼續...


>>September 9, 2005 at 10:29:18 AM GMT+8


2005 年 9 月 7 日 星期三 【晴】

desmond報復星期一ginny的dummy整盅,但無意中我受左,
話說又有新款iPod nano推出,但未有貨,desmond用紙摺左個大約size的紙盒出嚟...
我問佢攞嚟睇,佢就俾我,我仲以為係真....滴汗...

想搵esther食飯,點知佢已經走左...仲走到好遠添lu~~~ haha!!

上堂今日好留心...因為無啦啦諗起...依家唔聽的話,到時test時又溫唔到,之後又溫到發脾氣...


>>September 8, 2005 at 1:18:55 PM GMT+8


2005 年 9 月 6 日 星期二 【晴】

今日d堂係每2個鐘就停2個鐘... 上埋GE, 放8半... then同candy食飯, 笑到我噴汽水... haha!!

今朝諗project, 阿勝話不如做 "電子殯儀", 佢係咁諗係咁講, candy就話 : 唔好咁啦! 再攪落去我驚一陣唔駛上山拜山, 就咁o係屋企對住個mon就拜啦... 之後nicole又話 : 不如我地攪係print d 依紙出嚟呀!! haha!!!!
好變態...
最後我同candy上costing放break時極速一齊扒低訓覺... 因為.......嘻嘻........................



終於都拆左隻"鞋"嚟用啦, 入面比我想像中普通咁啦...

>>September 8, 2005 at 2:00:56 AM GMT+8


2005 年 9 月 5 日 星期一 【晴】

學 生 涉 斬 人 校 方 留 意 同 學 情 緒

【 本 報 訊 】 七 歲 男 童 岑 浩 賢 被 斬 案 件 , 其 中 十 六 歲 涉 嫌 「 刀 手 」 之 一 的 被 告 陳 展 航 , 據 悉 在 沙 田 大 圍 博 愛 醫 院 陳 楷 紀 念 中 學 就 讀 中 四 , 該 校 女 副 校 長 溫 小 芳 表 示 對 事 件 感 震 驚 和 難 過 。 並 希 望 賢 仔 可 以 早 日 康 復 。
大 圍 博 愛 醫 院 陳 楷 紀 念 中 學 昨 日 如 常 上 課 , 但 由 於 到 場 採 訪 的 傳 媒 太 多 , 校 方 安 排 學 生 由 側 門 進 入 上 學 。 有 學 生 表 示 , 新 學 期 開 學 兩 天 , 老 師 們 未 有 提 及 有 關 事 件 , 只 是 同 學 們 議 論 紛 紛 。 校 方 則 對 事 件 發 表 聲 明 , 表 示 該 校 有 一 位 叫 陳 展 航 的 學 生 , 但 學 校 仍 未 收 到 警 方 的 查 詢 , 該 同 名 同 姓 的 學 生 本 年 度 開 學 至 今 未 有 上 學 , 校 方 會 進 一 步 與 該 學 生 家 長 聯 絡 及 了 解 情 況 。 聲 明 又 稱 , 基 於 個 人 私 隱 , 以 及 避 免 妨 礙 司 法 公 正 , 故 校 方 未 能 透 露 有 關 學 生 資 料 , 惟 該 校 會 跟 進 有 關 事 件 及 積 極 配 合 有 關 部 門 工 作 。

副 校 長 表 震 驚
另 一 方 面 , 該 校 女 副 校 長 溫 小 芳 表 示 , 對 於 有 學 生 涉 及 斬 傷 七 歲 男 童 賢 仔 感 到 震 驚 及 難 過 , 她 謂 案 件 純 屬 個 別 事 件 。 她 透 露 , 學 生 陳 展 航 的 家 長 已 向 校 方 請 了 事 假 , 校 方 已 初 步 接 觸 了 該 家 長 , 但 對 方 並 沒 有 向 校 方 提 出 任 何 請 求 , 但 校 方 稍 後 會 進 一 步 了 解 及 有 需 要 時 會 盡 量 提 供 協 助 。 而 另 一 名 涉 案 十 六 歲 姓 羅 被 告 , 較 早 時 曾 在 該 校 就 讀 , 是 陳 展 航 的 舊 同 學 。
溫 副 校 長 表 示 , 希 望 賢 仔 早 日 康 復 , 她 稱 賢 仔 被 斬 事 件 後 , 社 會 響 起 警 號 , 她 感 慨 時 下 青 年 人 沒 有 社 會 價 值 觀 念 , 只 信 奉 貪 圖 吃 喝 玩 樂 的 物 質 主 義 。 她 又 謂 , 校 方 會 留 意 其 他 學 生 的 情 緒 , 若 發 覺 學 生 出 現 情 緒 問 題 , 會 通 知 教 統 局 及 社 工 跟 進 。





尋晚阿媽八俾我知, 原來個人讀陳楷架!!
仲攪到miss wan個樣今日見埋報... 真係慘!!
呢d唔係應該校長出嚟架咩?!?!?! 吳校長唔知有咩咁忙唔出嚟呢?!~~
同埋... 乜學校有側門架咩?!?!... 嘻嘻, 好似冇見過咁o既?!~




今日返到poly先食早餐, 食完一個鐘左右就落堂.. 又去飲茶, 完全唔肚餓, so食得好少
candy就開個賭盤估我幾時會肚餓, 結果劍士估得準d
但唔知做乜, 今日好似覺得唔多妥咁, 但邊忽唔舒服又講唔出...

上business law好痛苦.. 連續3個鐘都唔係問題
問題係個印藉教授d英文完全聽唔明.....................................

好驚.. 好似唔夠時間用
返工每week返2次,其實計埋都只有10個鐘唔夠
但就硬係好似阻住d傾project時間咁...要人就我,都幾唔好意思!


>>September 6, 2005 at 2:28:20 PM GMT+8


<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

 


ClOsE tO yOu

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8

Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8

Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8

同慧嫻一齊去旅行咁好? <br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8

Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8

我&#21946; uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8

路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8

Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8

覺都未訓醒, 老豆同姑姐返&#2
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8

你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8

&#28857;解仲未&#352
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8

哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8

咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8

我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8

六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8

BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8

究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8

"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8

都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8

表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8

Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8

呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8

好&#21527;?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8

我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8

煎熟的火腿都唔係好核突。 <br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8

你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8

妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8

好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8

"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8

妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8

點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8

hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8

you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8

表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8

好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8

我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8

。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8

講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8

妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8

啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8

「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8

「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8

今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8

D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8

你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8

哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8

邊濫個話枝藍根用來預防ga? <
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8

人氣: 132733

Design & Scripting by ShowHappy.Net