2006 年 1 月 15 日 星期日 【晴】
to esther, 咁靠你啦!!!唔到最平都唔好罷休呀!! hahaha!!!
今日返工,同ginny share左份早餐,因為成份三文治我食唔哂,佢又係咁,所以我地share食係啱啱好~~
好耐冇食過芝士碎蛋三文治啦!!超美味呀!!!!!!!
原來上星期Ginny『訛稱』要exam所以 leave 左3日,事實上佢去左上海玩,
今日我一返到去仲俾手信我~係北京烤鴨味的百力滋,仲有其他特別口味的,eg魚翅、四川麻辣、荔枝....
仲叫我唔好話俾其他人知~ 噓!!!
唔怪之得打極佢手提都唔接啦!...
lunch 時同ginny搭life上apm5樓食野, 一入lift我就見到有個女仔好似羅敏莊!
lift好迫人, 迫迫下變左我同羅敏莊拍住企埋一齊! 原來佢都幾高!
ginny又講緊電話, 到羅敏莊出lift我同ginny講 : 羅敏莊呀!
ginny話:真係呀? 我仲以為係個樣似添! 冇諗過佢咁大搖大擺咁行出嚟, 仲咁大聲o係部ift度叫"借借"!! 我有次o係西貢d supermarket度見過佢一次架啦!
食完野想走的時候ginny見到有間野賣hello kitty的精品, 佢即刻話要入去睇,
點知, 又見到企o係錢個counter度...... 又係羅敏莊!!!
ginny細細聲話: 唔怪得知佢咁大搖大擺咁啦! 原來o係度開鋪!
睇左一陣, 又聽到有個人嚟, 望下... 原來係杜文惠!!!
早知問下杜文惠幾時又請阿姐上去唱英文歌啦~!! hahaha!!!!!!!!
返到office做做下野, ginny話:......... 我都係決定買黑色果個hello kitty筆袋啦!!
果時都4點幾5點.... 原來佢仲諗住個筆袋 =.="
放工等車時又見到上次話我果個又肥又矮腳又短個死肥婆!!!
佢又排我後面,抵佢死!!想追車但追唔切~心都涼哂~~
尋晚睇克勤攞男歌手獎,好正呀!!!!!!!!
收到封好攪笑的email,爭d以為係junk mail delete左佢 =.="
但最後諗就算有事, 公司d firewall都應該會擋左先去開嚟睇...........
究竟幾時講架呢?點解我好似聽唔到o既?!?!
唔通我發緊夢?
>>January 16, 2006 at 2:10:01 PM GMT+8
2006 年 1 月 14 日 星期六 【晴】
to esther~ 係呀!! galil話dvd同cd先有埋對白架咋! 仲諗住睇下佢點遺憾法添!! 我都想買過隻dvd~ :p 一齊買會唔會平d呢?!?!~~ haha!!!!!!!
尋晚樓下火燭....
好多人出哂嚟睇...
勁大煙, d煙仲要好快就攻到上嚟...
由初時的白煙燒燒下變黑煙 =.="
初時以為係d單車著火, 老豆即刻落去睇佢架單車, 結果d火救熄左, d煙都散哂, 消防先到 =.=''
同啱啱到左芬蘭的阿銘msn左陣..... nicole要再夜少少先到,
katherine, nicole, 銘, candy同我, 我同一組5個人, 分散哂o係地球上3個不同地方!!
祝大家都開學大吉!! 我地繼續email攻勢keep in touch!!!!!~
>>January 17, 2006 at 7:17:53 AM GMT+8
2006 年 1 月 13 日 星期五 【晴】
靚唔靚呀???
整左成下晝架啦!!!~~
成張都係我用小畫家整架!!!!
搵番少少art的天份出嚟, 不過對讀art的galil嚟講就................. =.=""
將就下啦.....hahaha!!!!!!!!!!!!!!!!
d相係我摷番收埋籠底果d出嚟, d相都係o係d好難忘的場合之下影的~
都幾難搵相... 因為要搵d影得我靚的... hahaha!!
朝早睇左尋日買隻VCD....原來cut哂講野架陰公!!!!
galil話dvd同cd先有咋!!
但orchestra d音樂係唔同d, 正d!! 唔值得睇都值得聽!!!!
>>January 14, 2006 at 3:05:02 PM GMT+8
2006 年 1 月 12 日 星期四 【晴】
今日返工又係hea過, 繼續填顏色..... 4個鐘頭都幾難捱...
warehouse果邊話尋日d貨冇imei information, joseph嚟問我攞, 我都冇.... 應該係HP晨早就俾左ginny, 唔關呢幾日事.... 最後要call ginny, 點知佢又唔聽電話, 尋日又係咁, 但saiman call就聽! 都唔知佢想點 =.="
到我2點放工, apple都仲未send到email俾我... 激死!!!
開始明白點解佢地咁憎vendor的contact person,
記得有一次full team食飯, o係酒樓食的~
食食下desmond見到一個男人, 佢就ok大聲咁同d sales講話 : 喂! 睇下!! 果個咪係HP條xx (兒童不宜) !!!
跟住幾個sales就一齊向同一方向望, 勁爆笑! 個人都feel到自己俾人望住!
之後我地話: 你係都唔好咁大聲啦! 仲要咁多人一齊望過去!!
之後desmond話: 我記得佢呀! 佢日摸身摸勢! 有次annual dinner, 佢伸手嚟摸我喎! 我咪話傾就傾, 唔好郁手!! 就算佢係女呀, 都要靚先好嚟呀!!
XD~
今日先pass到張出糧張log sheet俾HR, ceci笑住問我係咪好唔等錢使, 12月過左咁耐先俾佢地,
我都想快d, 但鬼叫老闆成日leave左咩!!
放工返poly, 有幾個purpose, 主要係幫賤人攞書, 賤人著西裝都唔認得佢 =.="
去開下劍士個locker係咪流(証明係堅的~),
同埋同candy同劍士飲tea茶~ 最後由細路女candy請客~
不過我同劍士禮尚往來, 一齊精神上、行動上同金錢上 支持佢去appeal, 你睇下我地對你幾好!!!! 係咪好感動呢~ hehehe~~
我地周圍走, 去完library上cf401, 再去7仔隔離, 再去m core, 又走返去恆生, 再上番department....
嗯嗯! 講左好多野, 笑到冇乜停過咁滯 =.=" 咁笑法原來都幾攰 !!
最後攪到monday晚個goodbye party後又見多次2個主角,
經典的係nicole同candy講話:見到你個同學....
但其實佢講果個係我地同班同學, 佢講到好似唔識人地咁... 恐妨半年後佢返嚟會連我地都唔識得! 灰...
今次真係bye bye啦!! 保重啦!!!! 阿銘你記得照顧nicole啦!! Nicole, 唔好亂煲湯呀!!
返屋企前去左新城市買左份小禮物俾慰勞下自己~ haha!!
但原來冇對白的... =.=" 少少失望.....
>>January 13, 2006 at 12:53:32 PM GMT+8
2006 年 1 月 11 日 星期三 【晴】
to galil, 嗯!最早交罰抄係你,抵獎你今日打包d炒麵同蘿蔔糕拎走!!
終於都出result啦...
情況比我想像中好...
仲以為internet application要re-take.... 點知有個b+, 要還神....
上個SEM GE的手尾pass番, 安樂哂!!
b law ok有信心但得c+, 但算啦, overall咁睇會開心d~
GPA再次過到3好開心~~
lunch同galil同esther食, 勁飽.................
下午返到office又係冇野做, 於是就攞上午print的那份琴譜出來填顏色,
俾我搵到"我心不死"份譜, 睇落應該可以彈到......我估.....
因為print出來的效果不太好, 好矇.... 矇得好交關, 要逐bar數住....
用返工時間做呢d私人野, 我都唔係第一次架啦.........
同sissy玩msn, 佢話佢鍾意我寫d日記~ haha!!! 聽到都幾開心架~~~~
應該係由考完第二次a-level後開始寫, 當初的目的只是"人有我有",
第一次睇人地的日記應該係charlotte的~果時佢成日寫低我地上geog堂d野, 好好笑, 攪到miss wong又想睇埋一份咁~
所以我想有一個地方把自己每天的事記下,
到寫得咁上下數目的日記, 偶然睇番過往記下的事原來都幾特別~
有時睇番有D得意好笑的事, 又會再諗起當時的情境~
>>January 17, 2006 at 7:18:15 AM GMT+8
2006 年 1 月 10 日 星期二 【晴】
to sissy,火星人平均幾耐先巡到嚟地球一次呀?!~
今日開始ginny放3日假,得我一個頂住先,其實我都做唔到d乜~
一返到嚟就拉左ginny個電話放我度~係佢尋日話條電話線長左,唔駛我成日專登走去聽~
ginny教左我做update incoming stock notice,到lunch前就收到mail話有貨入,正想send notice時發覺封mail冇咁個PO#!爭扎左好耐究竟好唔好照踩照send!
其實ginny都唔放心,leave左都上網check公司個e-mail搵人整番果個information出嚟~好彩我未send notice啫~~~
呼......
最後到5點幾,iTech條友打嚟問我個PO#出到俾佢未...一問我又半個鐘先問到....無驚無險地放工前答得番iTech~
等我send好哂notice話俾人知幾時送貨之後,iTech條友先又send隻mail嚟話要monday送,真係打爆你個頭!
不過做完都好有成功感~
放工等車時無啦啦俾個又肥又矮腳又短的死肥婆話我!
見架車啱啱開走左,車站又冇欄杆,排咁前覺得d車會唔覺得剷左上嚟,我咪唔排隊住行開d先囉!
點知條八婆自己企我後面,用d好衰的語氣話我:乜你唔係排隊架咩!!
你又唔係見唔到個站冇人,你咪自己行上去排囉!正一死八婆嚟架!
係時候教下大家中文啦...
『千千闋歌』係呢 "闋" ,唔係 "闕"
<幾年前行書局睇到本書就係講呢講字,佢話 "闕" 係錯別字~ 係當年填詞人筆誤所致~
好~ 大家返去抄10次交俾我~~~~~ :p
哈哈哈!原來升左上神枱!!
yeah!!萬歲!!放心哂~
>>January 11, 2006 at 1:44:39 PM GMT+8
2006 年 1 月 8 日 星期日 【晴】
昨晚勁歌十大回顧的節目,說到『夕陽之歌 vs 千千闋歌』時,
阿媽又說:『當年都唔知係唔係阿梅跣陳慧嫻架!專登等佢話去讀書先至宣佈唔攞獎!益左葉倩文!』其實呢句說話我聽左好多次~
仲有一句更經典的係:『葉倩文 law 最受歡迎女歌手第一個要多謝梅艷芳唔law獎,第二個就要多謝陳慧嫻去左讀書!』阿媽仲大反應過我! =.=" 係都應該我勞氣先啦!原來阿媽都幾陰謀論!!~
其實冇乜印象當年我有冇睇到呢個show~
但睇到梅艷芳d衫又好似見過咁~抑或只是在網上看過呢?
估唔到原來十幾年前的頒獎典禮已經有爭獎情況!!~
不過睇落...阿姐又真係好似輸得唔抵喎!~哈哈!
今晚係nicole同阿銘的goodbye party~
我地食完Tenpen就過隔離再食滿記~
阿銘同阿勝要食榴槤pancake, 最後佢地用d menu 圍住嚟食...
但其實turnout周圍都好似好多人食榴槤pancake, 行過滿記個門口都有陣味.....
保重啦niolce, 保重啦阿銘!!我地半年後再見啦!!~
TO Caroline,
食下飯o者,唔駛恭喜咁嚴重下嗎.. =.="
>>January 10, 2006 at 9:03:10 AM GMT+8
2006 年 1 月 7 日 星期六 【晴】
尋晚約左版主等fans一齊食飯,前日大夫icq問我:版主想約你星期六晚食飯
我第一個反應係:下??真架?
真係唔係好信版主會叫我食飯~嗯! 好surprise!!
攪笑係我唔多識路去,要約埋大夫同janet同我一齊去~
食完走的時候版主又問我:識唔識路屋企呀?
我話識架啦~一路大夫帶我去我都有認住條路~
最後佢送我去到火車站咁滯,版主真係好好人~
仲問我幾時去佢屋企...佢竟然仲記得!!兩年前o既事嚟架啦!!
餐飯食左接近三個鐘,明白多左版主的難處,
成餐飯食得幾開心,比我同同事食飯輕鬆好多!
at least所講的話題我都明白,唔會唔知佢地講乜!
點解版主知我返工玩msn o既?!?!
>>January 8, 2006 at 1:39:48 PM GMT+8
2006 年 1 月 6 日 星期五 【晴】
尋日放工想走時俾ginny捉住, 佢下星期放3日假, 我就要返去頂3 日, 將我果16個鐘拆3日~ 佢好似交帶身後事咁... 勁攪笑~ 講完之後佢話 : 『我一陣會將我講過的野send多封e-mail俾你睇做reference! 』醒目!!~
尋晚dinner約左紫樺食,我貪玩話坐韆鞦位~點知野食都未叫覺得fing fing下有d暈,
最後坐番普通位=.="
食完我地都坐左好耐傾偈,其實係咪每個family的pattern都係差不多架呢?!
終於都食完2個月葯啦~好野~!!
>>January 8, 2006 at 1:40:58 PM GMT+8
2006 年 1 月 5 日 星期四 【晴】
原來大老闆讚過我呀~~~
今日lunch後唔知同saiman講開d乜, 佢話有日開會時大老闆問saiman新來果個同事係全職定part-time?!
saiman知佢係問我, 就話係part time,
大老闆話: 我以為佢係full time添! 好似次次落o黎巡 (佢o係5樓, 我o係4樓的~)見佢o既?! 咁佢都幾勤力喎!
woo~~
咁ginny就話: 嘩! 老闆讚你呀!
saiman : 係呀! 佢就o黎坐埋你個位添啦! 到時到你去返學啦! 同gigi掉轉, 佢做full time , 你做part-time啦!
haha!!!
同埋ginny講, 但係留條後路俾自己諗清楚d先, 我話timetable出左, 如果掉到先繼續返到工...
>>January 6, 2006 at 9:42:40 AM GMT+8
ClOsE tO yOu
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8