寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

2006 年 3 月 25 日 星期六 【晴】

尋晚領導人攪生日, 3圍total 四代同堂42人, 包括一d無關痛癢的人,
好唔明點解有d人可以做得出帶埋個女朋友嚟... 你認定係佢先帶佢嚟見親戚啦好心!
明知尋晚都唔夠坐, 仲要帶嚟, 真係服左佢...

有d平時好鐘意出嚟都(扮野)溫書的表妹, 今次唔溫啦! 改行睇書...
之後大家食緊野之際, 竟然見到佢兩姊弟勁冇禮貌, 一個插住耳仔聽歌, 一個掛住打機..............
睇一個人識唔識同人相處, 咪係睇呢d囉! 唉 =.="
我地呢d, 扮明係唔多likey某d姑姐, 但至少我地都識笑住咁見佢地啦!
好似佢地咁大果時, 都識得坐埋一枱, 就唔應該咁樣咁冇禮貌啦! 中六啦大佬!!
同埋細表姐咁, 擺明唔想坐主家席, 都犧牲下, 屈就下坐左過去....
俾著平時係阿大過去的~ hehe!! 今次到細表姐, 永遠都唔會排到我呢d " 後輩"~

雖然尋晚表哥仔冇到, 但好彩仲有阿峰o係度玩先冇咁悶..
我同阿中, 細表姐+埋阿峰開席前玩埋哂d無聊野, 將平時的倫理關係大兜亂, 仲一齊玩"mank" 枱布~
我同阿中又死都要痴住正常的姑姐s嚟坐, 食食下阿峰仲走去玩"扮落樓梯", 笑到我喊 ^^
佢又表演左只呃一個細路的魔術......

3圍枱之中有2枱勁快就坐爆左...... 因為冇人想去主家席, haha!!!!!!
同埋好彩阿峰醒目!! 令我地唔駛食 "加料" 的cake!!

想影朱咪咪張相俾紫樺睇, 可惜等來等去都冇機會 =.="



唔知係咪飲左茶, 尋晚好耐都未訓得著.........
今日又勁溫書, 補番尋晚冇左d時間... 加油!!


>>March 26, 2006 at 9:43:01 AM GMT+8


2006 年 3 月 23 日 星期四 【晴】

exhausted by ISE subjects today....... extremely tired after school....

2 hours break today are all used for group meeting, IM for the 1st hour and 2nd hour for IB......... seems non stop working from 10:30 until 6:30, help!...........

So good that we finished most of the case study of IB for next Thu............. still have to work on it next week... also, it's good that we can start working on our IM again, hopfully is a good start.......

wounder why i type in english?? hehe... too tired to type chinese......... sleepy thru the day...... too much attention was paid on in lessons, esp those ISE!!!!!!!!!!!!!!! annoying!!!!!

and KFC!!! he can't explain those figures clearly, have to make some short movie clips in lesson for future reference =.="


>>March 24, 2006 at 12:55:25 PM GMT+8


2006 年 3 月 22 日 星期三 【晴】

EEEB的結束已成定局.............................. 全港只有不足200名的畢業生, 咁講出嚟好似矜貴d...

尋日efinance 上tut, present的女仔出言頂撞miss, 走的時候未等到點名就"bang"一聲咁閂埋度門走左....... 真係未見過


今日返工ginny請我食tea, 係bread papa的puff + 朱古力cake~
near6點先食, 食到好飽, 正好補番4個鐘之內走左上5樓4次 (定5次???)......

今日又學多樣野, 如果覺得有咩問題, 係要即刻出聲, 唔好拖唔好話等機會,
因為假若最後不幸 你predict的那件事發生時, 就算唔係你做, 最終都會入埋你數, 係你錯!!... 仲唔係你!!~~

嚟左個新sales, ginny話佢個造型同外型都好似阿ralph, 我話 : 係???
ginny話 : 係呀! 不過你一陣唔好望住人地笑呀下!

放工同表哥仔傾左半個鐘電話......... 嗯................... 乜都講得, 幾舒服!!


今日不吐不快!!
有d人會因為自己過去的身份, or經歷而對某些組織or東西特別有loyalty,
就算身份已經唔同左, 但有意無意之間仍會繼續為老顧主說好話,
我唔係話咁樣唔好, 但問題是, 每次對現狀有任何不滿的時候, 就會拿著老顧主的好處與現在的情況比較,
說著A有這些優點但B卻沒有, 同時間, 又會忽略了B有但A沒有的優點, 理直氣壯地下一個判斷---A定B好!!
但既然已經身為B的人, 眷戀往事不是不好, 只是會給別人的感覺是 --- 連你自己都看不起自已的身份, 人地點看得你現在的identity?
別人又為著別家說盡好話的同時, 又有沒有顧及過旁人的感受呢?

>>March 23, 2006 at 1:48:38 PM GMT+8


2006 年 3 月 20 日 星期一 【晴】

DEPARTMENT高層的一個決定 --- 將EEEB改名,
說是易名, 實是把EEEB改頭換面, (even係執左EEEB), 另開一科新的 EEM
6年的EEEB, 係咪要慶幸自己係6年以來不足200名畢業生其中之一???

lecturer一個反應, 令我地的天氣由brainstorm時的陰天化成陽光普照, 照到要搽防曬咁滯,
機會難逄, 今次要好好把握啦...

FYP開始殺到嚟... 好怯...

終於食到手打烏冬啦今日... 冇剋住大家, 特別係candy

食完飯傾左陣野就開始玩scrabble, 上次玩應該係中七果時, miss mok成日放住一盒o係課室,
同紫樺"被罰"返去溫書時悶悶地就攞嚟玩~
同埋中二果年俾個英文miss 捉左我去比賽... 擺到明我係勁cheap,
所以比賽前有幾日放學後miss要我地留低玩下當practise....
鬼叫我地係C班咩! 點同A班鬥呀!! 最後一班3個出去都輸哂~ haha!
但今日玩得好順利, 仲win左, 其實只係我抽得d牌易出啫.............
玩呢d英文game, 邊夠阿勝嚟呀..
係candy同阿勝抽哂d "Q", "XYZ" 咁啫!


>>March 21, 2006 at 1:18:43 PM GMT+8


2006 年 3 月 19 日 星期日 【晴】

今日lunch約左esther同galil食, 仲紅外線左隻ringtone俾esther, esther好攪笑咁問我地: 有冇趕返屋企睇"接近" =.="

今日返工好悶, 成個下午ginny都去左開會, 得番我一個, 我手上又冇乜野做.... 唉... 上網睇野的時間仲多過做野!
成日前前後後加加埋埋走左上5樓6次咁多, 行咁多轉都係為左攪PO =.=" reception多得我唔少...

msn同紫樺傾左好耐... 其實我都想答你: 我又係呃緊鐘
但我驚公司d機好似家姐公司咁, d高層會"偷"睇到subordinates的msn msg, 所以先唔敢答yes, haha!!


>>March 20, 2006 at 1:15:08 PM GMT+8


2006 年 3 月 18 日 星期六 【晴】

尋日係阿媽生日, 第一次同佢慶祝西曆生日, 最後落左街食飯~

下下個星期, 即係27號個星期爆多野做, 2個test+1個present同1份assignment,
呢兩日都有溫書, 但進度認真麻麻....

今晚過左姨媽度食飯, 我地又攞走左個枕頭.... 就快全屋枕頭都由姨媽包辦哂!

聽日返工, 期待又係一個happy working day~

呢兩日聽左好多次祖兒隻新碟, 最好聽係呢首:

最後的茱麗葉
作曲:Kenix Cheang 主唱:容祖兒 填詞:黃偉文
火山爆發 冰川震斷
地上插著 一艘客機
烏煙瘴氣 我也在找你 也未迴避
好想見你 知機會那樣微
仍不肯 不記得你 即使 得一口氣

*人家說誓約一早已死
 阻不到我去找你
 誰若要防礙我獲得你
 我統統推開不理
 (我狠狠推開不理)

 沿途是翻天覆地雷狂雨飛
 你說過後會有期 怎可失去你
 怎可放棄昂然踏入這禁地
 就算有 軍隊封路 圍牆建起
 都衝得過 都也未怕死
 高呼 你別攔我 神佛也都退避
 用我身 去贖回你 能逾越生死那限期*

海底割破 山丘炸碎
極目四望 只得廢墟
蒼天降咒 世界在反對 也未賠罪
只知這秒 很思念那是誰
從不肯低怨一句 不肯抽身歸去

REPEAT*

沿途是昏天黑地流言四起
你說過後會有期 怎可失去你
怎可放棄昂然踏入這禁地
就當我刀槍不入 刑台架起
都衝得過 都也未怕死
高呼你別攔我 神佛也都洩氣
若決心要贖回你 誰制止得了我
和羅密歐分兩地 還未抱擁怎可以死


>>March 19, 2006 at 2:51:53 PM GMT+8


2006 年 3 月 16 日 星期四 【晴】

今朝堂英文好hea... lecturer 又hea, 我地又同佢一齊hea.......

飲茶時繼續我地IM的business plan, 我地決定將個plan由頭再嚟過, 由頭再諗過... wow...

今日心情唔多好, 咁啱上logistic時個阿sir勁衰, 忍唔住串串貢咁同佢講野,
俾task我地做又唔講清楚要我地做乜想點,
上堂又唔講下做乜就叫人講下幅圖想indicate d乜.... 痴線!!
我地講完佢又唔講番話啱定唔啱, 又唔補充番d野, 咁就話完左一張圖, 聽到個個都一頭冒水...

另一盤汗係今日上KFC時滴的...
佢果d好似數獨的table, 睇到人頭都大埋


>>March 17, 2006 at 12:50:16 PM GMT+8


2006 年 3 月 15 日 星期三 【晴】

今日叫阿yeong教多我一次點讀上次果埋韓文...
記低先記低先!!!
Today = o-nul
Yesterday = all-姐
Tomorrow = nai-ill
I'm fine = Jal 芝 Nae
My name is Gigi = nae e-drum-un GiGi imnida 或者 Na nun GiGi ya
how much = "or mai yeah yo"
仲學埋靚仔 = "jal ching kop da", where "jai"="good" on korean!!

上堂派左上星期個test 19/25, 雖然好多人都高分過我,
ok啦都~~~

放學返工, 今日好開心呀~
再次覺得自己返工係有d價值的!!
ginny話尋日爭d想打俾我, 因為佢記錯以為尋日係星期四,
正諗緊點解我話2點半返, 等到3點都未見人呢?!
佢話好彩最後醒起冇打嚟, 唔係瘀死!! haha!
佢今日話 : 『你返嚟就好啦, 又有人陪下我傾偈, 又可以幫下我手!』
咁我o係度諗: 我究竟返工係做野定係只係返嚟陪你呢???
結果今日我又眼訓又悶, 傾左好多偈, 最後我做到7點先走~ hehe!! 擺明呃鐘!!
我地仲玩果部iPod HiFi, 新product嚟的~ 不過都幾大部............


好慶幸讀左商科.... 咁pratical的科目令我條路好行好多,
ginny話佢要讀econ同account,
言談之間令我覺得原來佢地做緊野的人都要搵番呢d subject嚟讀.....
我好幸福...
但之後又會諗...................... 究竟alevel走去讀geog係咪唔係好理智呢?!




想講好多野................ (也許相比其他人我的日記都算是偏長的了 =.=")
無啦啦想搵個人俾我痛痛快快咁 be lee ba la 嘈一輪!!!! XD


>>March 16, 2006 at 1:57:12 PM GMT+8


2006 年 3 月 14 日 星期二 【晴】

internet marketing做present,
阿勝一個做presenter, 但又唔忍心佢一個出去受靶,
而且真係驚有人問到個B2B果part會乃野, 咁B2B又係我諗出嚟,
最後我同佢出左去....
對比其他組的Q & A, 我地的Q & A異常平靜
同學們都沒甚麼特別好問我地....... 因為我地個dea太普通掛...
嗯.......................
keith擺明唔多鐘意我地份proposal.......
睇嚟我地有排執 =.="
有少少灰心!

到放學同candy搭火車時佢講番某一個人, 唉............. 真無奈.. 你唔出咪算囉! 都唔駛置身事外啫!
BS!!


>>March 15, 2006 at 1:18:47 PM GMT+8


2006 年 3 月 13 日 星期一 【晴】

今日6個鐘天地堂, 先同埋阿yeong傾掂country manager的admin report 兩份, 仲做突左一份下次交~ 真係好~

之後一齊去食手打烏冬, 紫樺講得啱, 又係封殺命, 去到話full booking冇位 =.=" 有d開始對呢間野灰心, even死心!!

其實想同阿yeong食d HK d的野食, 但尖沙咀都好似冇乜, 最後去左沙爹王~~
攪笑係我食唔飽, 一路行返poly就一路買野食, 食完雞蛋仔, 行多陣又見有芝士鮮奶撻, 又同阿yeong每人食一個, 但我分左d俾candy, 其實個tact好 "漏"... 但阿yeong竟然食哂, 好勁, hahaha!!

阿yeong今日又教左我幾句韓文....

Today = O-neul
Yesterday = Au-Jae
Tomorrow = Nae-il
I'm fine = Jal Ji Nae
My name is Gigi = Na-eul ea-reum-eun Gigi imnida 或者 Na nun GiGi ya
how much = "or mai yeah yo"

不過好似已經唔係好記得d發音 =.="

暫定summer大計

1. keep住返工, 唔會奢望佢轉番我做full time, 做part-time已經滿足, 一星期返2日等我有時間做下其他野!!
2. 想考埋LCCI level 3.................... 不過又怕讀唔切 =.="
3. 學樂器
4. 學法文


>>March 14, 2006 at 2:07:31 PM GMT+8


<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

 


ClOsE tO yOu

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8

Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8

Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8

同慧嫻一齊去旅行咁好? <br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8

Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8

我&#21946; uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8

路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8

Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8

覺都未訓醒, 老豆同姑姐返&#2
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8

你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8

&#28857;解仲未&#352
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8

哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8

咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8

我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8

六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8

BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8

究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8

"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8

都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8

表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8

Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8

呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8

好&#21527;?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8

我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8

煎熟的火腿都唔係好核突。 <br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8

你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8

妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8

好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8

"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8

妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8

點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8

hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8

you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8

表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8

好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8

我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8

。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8

講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8

妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8

啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8

「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8

「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8

今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8

D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8

你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8

哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8

邊濫個話枝藍根用來預防ga? <
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8

人氣: 132733

Design & Scripting by ShowHappy.Net